GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy to prawda że ...

18.04.2003
11:11
smile
[1]

kayler01 [ Pretorianin ]

Czy to prawda że ...

Czy prawdą jest że kość 512 ram chodzi tylko po windowsem xp.
Powiedzieli mi tak w sklepie ale cos nie chce mi sie wierzyc (chociaz miałem problem gdy 512 ram siedzialo przy
systemie win98se)moze jakas zwalona kosc a oni chcieli pozbyc sie starych 256 ???

18.04.2003
11:23
smile
[2]

kayler01 [ Pretorianin ]

No co z wami ??

18.04.2003
11:25
[3]

Eliash [ Generał ]

Nieprawda, mam w kompie 512 MB Ramu w jednej kostce (zastanawiam się nad drugą taką). Oba systemy (win98 do gier i win2k do pracy) działają bez problemowo.

18.04.2003
11:25
[4]

pal55 [ Centurion ]

mam 2x256 i nie mam problemow w WIn98SE

18.04.2003
11:26
[5]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Nie miałam do czynienia konkretnie z koscia 512 ale moja przyjaciołka ma w 4 kosciach w sumie tyle pod Millennium i wszytko działa.

18.04.2003
11:26
smile
[6]

PanSmok [ Konsul ]

Pod 98 SE obsadzalem juz 512 w jednej kosci parokrotnie i dziala bez problemu. Nie wiem co ci misie wciskali.

18.04.2003
11:38
smile
[7]

dolph [ Pretorianin ]

windows obsluzy kosci po 512 ramu - swego czasu chodzily pogloski, ze instalowanie wiecej niz 256 ramu ( w sumie) na w98/se i tak nie ma sensu ... co prawda mozna bylo wlozyc wiecej - ale system obslugiwal tylko 256 ( niestety nie wiem jak to sie ma do gier ) i pokreslam - to moze byc pogloska

ja u siebie nic takiego nie zauwazylem ( co prawda uzywam wersji milenium )

lepiej zastanow sie czy obslyzy ci tyle plyta ? - bo plyty (2 letnie i starsze ) moga nie obslugiwac kosci po 512 ...

[email protected]!k

18.04.2003
12:04
[8]

Vein [ Sannin ]

dolph - Buahahahah ale bzdury gadasz !!!! płyta bodajże 4 letnia spokojnie obsługiwała kość 512 (jedną !!),

a co do twojego problemu kayler, to zajżyj na www.elektroda.pl, jest tam forum, wejdź do działu hardware/komputery i sie szapytaj tam dostaniesz rzeczową odpowiedź od specjalistów, a nie od ludzoi którzy słyszą tylko plotki, nie sprawdzając niczego...

18.04.2003
12:06
smile
[9]

[email protected] [ Wirnik ]

LOL, gdzie takie głupoty wciskają ?? :-)

18.04.2003
12:16
[10]

Tiges [ Konsul ]

Akurat w Windows nie chodzilo o to czy system obsluzy taka ilosc pamieci (bo teoretyczie powinien), a o cache-owanie tejze. Problem byl juz nie raz omawiany i wystarczy poszukac na sieci na wortalach technologicznych.

18.04.2003
12:19
[11]

Mark24 [ >>>Martinez751<<< ]

Co jakiś czas na tym forum wyciągane są plotki ajkoby tylko Win XP obsługiwał więcej pamięci.
Mam w komputerze 512MB i zastanawiam się nad dokupieniem jeszcze 1GB (tak by łącznie mieć 1,5GB). I na 101% jestem pewien, że wszystko to obsłuży mi zwykły windows 98SE.

"swego czasu chodzily pogloski, ze instalowanie wiecej niz 256 ramu ( w sumie) na w98/se i tak nie ma sensu ... co prawda mozna bylo wlozyc wiecej - ale system obslugiwal tylko 256 ( niestety nie wiem jak to sie ma do gier ) "

Ciekawe, kto te plotki rozpuszczał. Jakiś domorosły informatyk w wieku 11 lat który miał problemy z dołożeniem większej ilości pamięci (może odwrotnie kość wsadzał, albo dwie kości mu się gryzły?). Mam 512MB i windows tworzy mi swapy nawet o wielkości ponad 700MB - czyli taka chwilowa pamięć dla windowsów. Obsługuje łącznie 512MB + to co w swapach i jakoś bezproblemu mu to idzie.

18.04.2003
12:23
[12]

Adamss [ -betting addiction- ]

LoLeK co to za sklep gdzie taki kit wciskają? :D Zapewniam cię [jak zresztą inni], że spokojnie ci pójdzie kość 512 Ram i to nie tylko na Win XP.

18.04.2003
12:25
[13]

tygrysek [ behemot ]

kayler01 --> nawet Windows 3.11 "widzi" kości 512 MB, więc to co usłyszałeś to bzdura. Ale co do kupowania jednej większej kości, to nie jest to dobre rozwiązanie, jeżeli pamięć w Twoim kompie troszkę sobie "pomieszka".

Polecam lekturę o Dual DDR dla konkretnego chipsetu, ale bardzo ciekawy i pouczający:

18.04.2003
12:39
[14]

kayler01 [ Pretorianin ]

Spoko spoko ja updejtuje często kompa mam good płyte obsłuzy wiecej niz 512 na spoko :)
ok musze leciec pozdro dor @ll

18.04.2003
13:03
[15]

Vein [ Sannin ]

wciskali pewnie w sklepie taki kit tylko dlatego zeby jeszcze wciasnać ci "na dodatek" windows ME badz XP (ale raczej ME)

18.04.2003
13:18
[16]

Nurzyk [ mAstEr oF pUlpEts ]

ile taka kosztuje ja mam tylko 256

18.04.2003
13:24
[17]

Annihilator [ ]

Problem był jedynie z pierwszą edycją Win 98. Nie obsługuje on chyba powyżej 1 giga. Z tego co wiem to nie jest pogłoska. Ale każdy system powyżej (SE, ME itd.) i nawet poniżej obsłuży 512

18.04.2003
13:34
[18]

Chupacabra [ Senator ]

jak pamietam, to kiedys w Chipie robili testy, z ktorych wynikalo, ze Windowsy 9X pracowala mniej wydajniej po wlozeniu ok 380mb ramu. Teoretycznie to do 386 mozna bylo wsadzic chyba ze 4GB ramu, ale to wszystko teoretycznie

18.04.2003
13:40
[19]

Tiges [ Konsul ]

Cos mowilem o cacheowaniu ;)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.