GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

BG2 (cz.59)

17.04.2003
22:22
[1]

Raistlinek [ Pretorianin ]

BG2 (cz.59)

I potega otoczyła dziecię Bhaala, poczuł on niezwykła moc wypełniającą jego ciało. Spojrzał na swgo wroga...w jego oczach ujrzał niedowierzanie. Stał oto przed Cyrikiem, przed bogiem i miał zamiar go unicestwić. Spojrzał na siebie, nie był już człowiekiem, był bestią, był Zabójcą. Jego ogromne pazury zatoczyły krąg i z nienawiścią uderzyły w Cyrika....jednak Bóg był szybszy i uskoczył przed zabójczym ciosem Dziecka Bhaala. Cyrik był zbyt sprytny....
- "to dopiero początek Bestio, to dopiero poczatek" rzucił w kierunku potomka Pana Morderstwa. Wykonał elegancki salut i zniknął.
-"Pewnego dnia Cyriku, pewnego dnia...ja zajmę twoje miejsce.....

Link do poprzedniego wątku
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1277481&N=1

18.04.2003
08:53
[2]

Olo_M [ Chor��y ]

Znalazłem niezłą srtonę (dla szukających wiedzy i dla początkujących do jej zdobycia),poniżej link ( o dziwo strona jest polska). Musicie tam zajrzeć i wykorzystac wszystkie dostępne linki. Można tam znaleźć min. opis wszystkich dostepnych modów.

18.04.2003
09:07
[3]

Olo_M [ Chor��y ]

Raistlinek--->Jeżeli lubisz czytać to polecam: https://www.sorcerers.net/Fan_Worlds/FR/index.htm

18.04.2003
10:47
[4]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Olo_M----> Dzięki za adresy, co prawda znałem juz je ale mimo to dziękuję, że o mnie dbasz:)))

Tak w ogóle to zapraszam zapraszam do nowego wątku, wiem, że święta i te sprawy ale wpadnijcie tu chociaż na chwilkę.

18.04.2003
11:08
[5]

-grjgori- [ Konsul ]

To że zaczeły sie święta nie oznacza, że nikogo tu nie ma. Po prostu niektórzy wstają troche później i wiodą z rana ospaly tryb życia, bez pośpiechu i nerwów, jak to bywało jeszcze kilka dni temu ;)

18.04.2003
11:21
smile
[6]

Olo_M [ Chor��y ]

A niktórzy muszą gnić w pracy!!!!

18.04.2003
11:33
[7]

M'Rek [ Konsul ]

Raistlinek ---> Świetnie Ci idzie! Jeszcze trochę i otrzymasz tytuł Zasłużonego Barda cyklu BG. W razie czego głosuję za Tobą!

18.04.2003
11:50
[8]

M'Rek [ Konsul ]

Olo_M ---> Jeszcze nie wiesz, że pracę należy kochać??? A pobyt w towarzystwie ukochanej... ;)

18.04.2003
11:51
[9]

Raistlinek [ Pretorianin ]

M'Rek----> Dzięki, jestem tylko skromnym sługą Nuitari, nikim ważnym....a tak poważnie dziękuje za wsparcie:)
Olo_M---->Współczuję, chociaż pogoda akurat u mnie dziś taka sobie....i trzeba się będzie w końcu za sprzątanie zabrać...jak zwykle wszystko u mnie na ostatnią chwilę.
grjgori----> Ano, u mnie na wszystko mało czasu jest, a na forum trzeba zaglądać, studiować też trzeba, nie wspominając o wyjściu na piwko i o partyjce w BG czy inne rpg.....Żyć trzeba...jeszcze jakby była dziewczyna to już w ogóle bym chyba nie spał:))

A tak w ogóle jak będzie kiedyś 100 postów i będę akurat na forum to mogą poprowadzic kolejny wątek...wymyślę coś nowego. A jeśli mnie wtedy nie będzie (studia) to niech ktoś inny zaopiekjuje się naszym kochanym Faerunem:)

18.04.2003
12:53
[10]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

jeżeli mamy już wstępniak proponuje również i jakieś logo - niedługo wygrzebie jakieś ładne tapetki i zamieszcze. proponuje również rozbudować wstępniak o liki oraz stałych bywalców.

Zawisza Czarny --> towja poczta zwaca mi wszystkie wiadomości które wyśle. posłałem jeszcze raz pojedyńczy plik i jak to pomoże to będe słał je w dużych odstępach czasu.

Raistlinek --> Ale pomimo tych wysokich leveli raczej pewne jest że ci przywódcy przegraliby w straciu z postaciami o niższych poziomach - np. Elminster, Khelben, Vanderghast, Amlaurill itd. Interesuje mnie dlaczego pomimo ich ogromnej siły nie zdominowali do tej pory większości królestw...

Olo_M --> wysłałem Ci troche moich itemów w wersji beta - nie mają nazw (chyba) i nie są wyważone, ale główne idee raczej zostały już zastosowane...

18.04.2003
13:17
[11]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Laseonar---->No wiesz, Elminster pomimo swego 29 poziomu jest Wybrancem Mystry i dzięki temu bardzo poteżne moce (stąd np. jego kondycja 24). Postacie takie jak Khelben i Elminster mają wielu przyjaciół. Poza tym mędzrec z Cienistej Doliny nie angażuje się w spory, w których nie ma szans. Nie należy uważać, że jest on najpotężniejszym magiem w Krainach (raczej najbardziej znanym). Przypomnij sobie jak męczył się z jednym liczem w któryms z opowiadań, w "Krainach Chwały". Nie pamiętam co to był za licz, ale napewno nie taka potęga jak demilicze (np. Kangaxx). A co do trudności w grze..no coż to jest gra i na każdego znajduje się sposoby (są przecież najpoteżniejsze "czary"; save i load). Napewno Kangaxxa nie pokonałeś za pierwszym podejściem bo nie wiedziałeś co bestia potrafi. Przecież był taki mag (który był wybrańcem Mystry), co nazywał się Sammaster. Zszedł on z dobrej drogi, założył znany wszystkim Kult Smoka, i namieszał by jeszcze wiel, ale został dopiero powstrzymany przez awatara Lathandera. I nie wiadomo czy zginął czy nie. Są teorie, że leży w grobowcu i podobnie jak Kangax czeka na uwolnienie. Dąże w tym wywodzie, że znane postacie jak Khelben czy Elminster nie zajmują się sprawami, w których wiedzą, że są bez szans. Bo to jest życie...nie ma save i load....i sądze, że mimo wszystko Elminster nie miałby z Kangaxxem łatwej bitwy (śmiem twierdzić, że jeśliby nie uciekł to po nim). Co ty o tym sądzisz Laseonarze?

18.04.2003
13:37
[12]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Raistlinek --> Oczywiście rzucając temat "starcia Elminstera + friend vs. Twisted Runes" miałem na myśli kompletną teoretykę. Zgadzam się z tobą że takiego spotkania nigdy by nie było, a i sam El. nie chciałby stanąć przed taką próbą. Jednak zmuszony do walki raczej na pewno wygrałby. W książce Greenwooda Elminster in Myth Drannor, El. walcząc z jednym z członków domu Starym niemal zginął. A dlaczego nie zginął? --> "Mystra, stand by me!" - następuje nawałnica magii spowodowana przez samą boginię i chyba nie muszę tłumaczyć kto ją wytrzymuje. Sądze że mędrzec przeżyłby taką potyczkę z samego faktu iż jest wybrańcem, ale bez plusów wiązanych z tym niechybnie zginąłby.

btw. - Krainy Chwały jest jedną z niewielu książek z FR której nie przeczytałem z powodu braku nakładu. Słyszałem o niej wiele dobrych opini jednak nie iwdze szans na dobranie się do niej. :( Aczkolwiek znam powierzchniowo wszystkie opowiadania tam zawarte nie podejme dyskusji o tym liczu...

18.04.2003
13:45
[13]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Laseonar----> Wnioskuję, że masz książki Fr po angielsku. Chętnie bym poczytał ale nie mam skąd dorwać. A zamawiać przez amazon to za droga impreza:/ No tak, ta Mystra broni swoich.....stąd również Magiczny Ogień nie szkodził Elowi. Ale są oprócz niego naprawde potężni magowie.....np. Szass Tam (zulkir nekromancji z Thay)...poczytałem o nim sporo..Koleś wymiata!

18.04.2003
14:48
[14]

Olo_M [ Chor��y ]

Lesaonar--->dzięki za wysłanie, ale zapewne wiadomość wróciła do ciebie, niestety jakiś straszny kretyn przekonfigurował mi skrzynkę i zniknęły mi aliasy, wie jeżeli możesz to przyślij mi to na adres podstawowy (jest zmieniony w moim opisie)

18.04.2003
21:27
[15]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

troche mnie tu nie bylo (problemy z netem)ale nie proznowalem przez ten czas bynajmniej
-grjgori- --> net urwalo mi po tym jak mi wszystko wyjasniles:)
zrobilem swoj 1 przedmiot zbroje dla maga
AC 0
przyspiesza zycanie czarow o 4
10% odpornosci an magie
za zalozenia miala dodawac 1 dodatkowy czar do kazdego levelu czarow ale cos zle zrobiel i podwaja licze czarow
oczywiscie mozna w nioje zucac czary:) troche za potezna jak sadze ale jak ktos chce to moge przeslac (no chyba ze znowu wystapi problem z netem) a ha dlaczego watek nazywa sie BG2 (cz.59) a nie BG2(59) kto zepsul tradycje...chyba syn slawnego we wszystkich sferach Raistlina:)

19.04.2003
00:56
[16]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Tal_Rascha----> Wybacz zachowałem się jak gówniarz, to się już więcej nie powtórzy:)

19.04.2003
11:06
[17]

-grjgori- [ Konsul ]

Tal_Rascha --> Nie wiem dokladnie z czgo może wynikać ten problem. Może ja cos źle powiedziałem albo ty popełniłeś gdzieś błą. Najlepszym wyjściem będzie jak porównasz swój efekt dodawania czarów, z którymś z takim samym efektem z orginalnej gry.
Przedmioty które posiadają ten efekt to np.
AMUL16.ITM - naszyjnik dodający jeden czzar na 2. poziomie;
MISC89.ITM - amulet Edwina ktory dodaje dwa czary na każdym poziomie;
Porównaj ktorys z nich ze swoim efektem i spróbuj zobaczyć, gdzie leży błąd. Przedmioty mżesz porównać za pomocą NI lub w IEEP po rozpakowaniu ich za pomocą WinBiffa lub innego narzędzia.

19.04.2003
11:48
[18]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

Raistlinek --> zblizaja sie swieta wiec wybaczam:)
-grjgori- --> pozniej zobacze co z tym jest nie tak ale odpornosci zrobilem dobrze:)
hmm mam inny problem sciagnolem z stronki https://hoth.jmg.com.pl/~piotrek/Dnd/Mody/bg.htm dodatkowe kity zainstalowalem (chyba) jak trzeba ale calkowicie pozmienialy mis sie podklasy tzn u woja mam podklasy druida u zlodzieja wymieszane z paru itd wie ktos moze gdzie popelnilem blad?

19.04.2003
12:16
[19]

Mastyl [ Legend ]

A ja zadam wam swiateczne pytanie - zagadke, w nagorde moge oddac zgnile jajo ktore miało isc do swiecenia. Pytanei to wlasciwie nie tyle do maniaków BG2 co do znawców całego systemu AD&D, a zwłaszcza jego drugiej edycji:

Jaka istota ( wyłaczajac Bogów i postacie stworzone tylko na potrzeby gier jak Jon Irenicus ) jest najpotężniejsza w całym swiecie Faerun, ( a wlasciwie na planecie Aber-Toril ) ?

19.04.2003
12:46
[20]

Dwalin [ Reggae ]

Łezka mi się oku zakręciła, jakiś impuls czy może czar dominacja ale postanowiłem zainstalować BG2 i przejść go znowu (chyba 6 raz ale co tam). Ale niestety nie wszystko jest piękne - BG2 nie działa mi na Windowsie XP !!! Problem wygląda tak:

Gra ładnie się instaluje wszystko glancuś, konfiguruje ustawienia, wchodze, naciskam pojedyńczy gracz, nowa gra tworze postać gdy wszystko jest zrobione i po wybraniu imienia naciskam dalej gra wychodzi mi do Windy. Próbowałem wielu spbosobów na rozwiazanie problemu, moze wy coś pomożecie ??

19.04.2003
13:08
[21]

gris [ Generaďż˝ ]

Problem!

Jestem w kuli sfer, czytałem w solucji ze mam jakiegos demona znaleść, (po walce z Lavokiem) tylko ze niemoge znajsc tego demona, gdzie on jest? I czytalem tez ze go mam zabic (tego demona) i zabrac serce. Ale pytanie brzmi, gdzie on jest!?
Oto mapa Kuli Sfer -------------------->

19.04.2003
13:12
[22]

Mastyl [ Legend ]

gris- po wlace z Lavokiem Kula Sfer nie stoi juz w Athkatli. Jest w innym wymiarze. Wyjdz na zewnatrz a bedziesz mial okazje pozwiedzac Prime Material Plane - prawdopodobnie Limbo ;)

19.04.2003
13:13
[23]

gris [ Generaďż˝ ]

Mastyl - dziiiękiii :P

19.04.2003
14:06
[24]

Carrignarone [ Konsul ]

Witam. Ponieważ wpadam po raz ostatni w tym tygodniu, wszystkim maniakow Baldur`s Gate życzę zdrowych i spokojnych świąt i odpoczynku od prac wszelakich oraz od komputera. Trzymajcie się.

19.04.2003
15:06
[25]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Mastyl----> Według mnie nie można jednoznacznie określić kto jest najpotężniejszy. Każda potężna postać ma swoje asy w rękawie.

19.04.2003
15:59
[26]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Mastyl, Raistlinek --> na pewno da się przybliżyć kilku kandydatów do najpotężniejszych istot Torilu. Z magów typowałbym Elminstera ze względu na bycie Wybrańcem. Demi licze takie jak Szass Tamm raczej przegrałyby taki pojedynek. Pod uwagę wziąłbym również elfią królową Alauril Moonflower z Evermeet - samo jej ostrze potrafi rzucać 9 levelow czary np. Zatrzymanie Czasu. Jej siła leży również w potężniejszych od Arcany Elfich Wysokich Rytuałach, jednak do rzucenia takiego rytuału potrzeba kilku dni. Dalej wybrałbym jakiegoś z czerwonych smoków - np Hefajstosa Północy. Obecnych smoków nie można porównywać z tymi z przeszłości - gdyby nasze porónania odbywałyby się w czasach gdy Cormyr był jeszcze młody, a elfy walczyły z nimi o panowanie nad lasami Cormanthor znalazł by się godny przeciwnik. W pierwszej książce opisującej powstanie Cormyru była wyszczególniona walka jednego z najpotężniejszych lordów elfów (nie pamiętam jego imienia - wiem że wstyd:((, ale był to Pieśniarz Klingi) z najstarszym ze smoków (był to chyba czarny). Pojedynek wygrał elf, ale na najpotężniejszą istotę typowałbym smoka. Zwykli wojownicy nie wchodzą w grę - nie mieli by szans z tymi którzy posługują się Arcaną - to taka informacja dla tych którzy nie grają w RPG - magowie wzbudzają powszechny lęk, i żadko w otwartym pojedynku wygrywa wojownik (przyjmujemy że poziomy są równe, lub zbliżone, a pojedynek jest zaplanowany - czyli mag może się przygotować). Znana jest również bestia potężniejsza od smoków, tylko jedna- zwie się chyba Tauron (ale nie jestem pewien). Chyba wystarczy wamchyba taka informacja że smok przy niej to jak nizołek przy człowieku:). Wszystko jednak jest zależne od warunków i ograniczeń pojedynku. Np. w opisywanym wyżej pojedynku elfa ze smokeim, pieśniaż nie mógł używać magii, a smok oddechu...

19.04.2003
16:13
[27]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Laseonar---->Małe sprostowanie, Szass Tam jest liszem a nie demiliszem:) Tenel z Sagi o Cormyrze to chyba Illipur (czy cos takiego) w kazdym razie zwany Lordem Bereł, z racji posiadania niezwykłej kolekcji magicznych różdżek. Imienia smoka nie pamiętam (też wstyd). Nie tylko Elminster jest Wybrańcem, równierz Khelben,Alustriel, a także Sammaster który niby zginął ale tak naprawdę nie wiadomo (podobno zawczasu przygotował się na stanie się liszem). Co do smoków to faktycznie jedynie te starożytne mogłyby być najpotężniejsze na Torilu. Można też włączyć wielkich magów Netherilu ale to zamieszchłe czasy (np. Larloch). Co do tego Taurona to szczerze powiem, że nie słyszałem o tej istocie. o królowej elfów Alauril mało słyszałem (masz może jakieś ciekawe materiały o niej?). Do tego można by włączyć książeta demonów (jak np. Demogorgon, którego na potrzeby ToB okroili z mocy, żeby był do pokonania).Wszystko jest sprawa dyskusyjna....a poza tym zależy też od warunków pojedynku (rzadko który czarny charakter nie ma jakiejś "ochrony"). Ale bardzo ciekaw jestem co za istotę ma Mastyl na myśli....

19.04.2003
18:04
[28]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Queen Amlaruil Moonflower
The Sad Queen




Elf (W20): AC 8; MV 12; hp 35; THAC0 14; #AT
1; Dmg 1d6 (staff); AL CG; Str 9; Dex 16; Con 13;
Int 19; Wis 18; Cha 18
Weapon Proficiencies: Dagger, staff, broad
sword, short sword

Nonweapon Proficiencies: Animal handling,
dancing, etiquette, heraldry, riding (horse),
ancient history, astrology, herbalism, reading/
writing
Spells: 5/5/5/5/5/4/3/3/2
Tales of the Sad Queen are told, in much
changed form, even as far away as the high
court of distant Shou Lung. Many think of Amlaruil
and her realm as a myth, but she is very real
and, if possible, even more enchantingly beautiful
and wise than the tales imply.
The queen stands six feet tall, with long redgold
hair, a slender, high-cheekboned face, and
piercing blue eyes. She characteristically dresses
in the gray clothes of mourning, sometimes with
small white flowers in her hair. Over the years,
her existence and essence have grown linked to
both the island of Evermeet and the deific powers
of the Seldarine. In many ways, Amlaruil
desires to leave the pain and suffering of Toril
for the peace of Arvandor, but realizes that she is
needed by her people. Truly, the queen lives half
in one world and half in the other.
Queen Amlaruil is viewed with near-religious
respect and affection by most elves. She has
ruled Evermeet for more than 200 years, but for
the past four decades she has had to do so without
the support of her beloved husband Zaor,
who was slain by an assassin in his own garden.
The tragedy was complicated by the departure
of her daughter Amnestria, who had loved the
human adventurer Bran Skorlsun. Disgraced
and saddened by her fatherís death, Amnestria
took the name ZíBeryl. Her daughter, Arilyn,
participated in the recent Elfshadow incidentó
wielding her motherís moonblade. ZíBeryl herself
died tragically and never returned to her
estranged people.
Since the tragic events of that year, Amlaruilís
sorrow has been unabated and she rules with a
quiet sadness, rarely smiling or laughing, and
keeping mostly to herself in the silent hallways
of her Moonstone Palace.
Amlaruil is more than 900 years old, quite
venerable even for an elf of the Forgotten
Realms. Her great longevity, undiminished
beauty, high intelligence, and level of achievement
as a wizard are all ascribed to her close
relationship with Corellon Larethian and the
Seldarine. Many elves claim that Amlaruil walks
in the gardens and forests of Arvandor while the
land sleeps or during reverie, and here she and
Zaor may be together again, if only for a short
time each night.
Whatever her true connection with the Seldarine
is, Amlaruil will not say. What is known
for certain is that she can cast the devastating
and powerful High Magic spells with none of
the ill effects described in Chapter 3. In addition,
Amlaruil is the guardian of the three sacred
Great Treasures: the Chalice of Labelas, the sword
Tahlshara, and the Crown of the Sun (see Chapter
3 for more details about these items)
.
Amlaruil is no idle queen, either. Her network
of agents and allies would be the envy of any
Faer°n monarch, and the magic of her elfrunes
enables selected individuals to freely communicate
with, or even travel to, Evermeet.
To the elves of Evermeet, Amlaruil is the
embodiment of the island and her nation, and
her power waxes and wanes with the strength of
the elven people. In fact, this is not far from the
truth. Amlaruilís strength comes from the island
of Evermeet itself, and the power remaining
here from the landís creation by Corellon Larethian.
Should she ever leave, Amlaruilís powers
will fade until she is the same as any other elf.
skilled sailor and a formidable warrior.
Because of his close relationship with the
druidess Aerilaya, Carreigh has also become a
good friend to Queen Amlaruil, who has given
him an elfrune. She relies on his reports regarding
naval activity along the Sword Coast. Mist-
Walker is one of very few human-crewed ships
allowed to enter Evermeetís waters without triggering
the isleís magical defenses.



Tahlshara
Stałe właściwości Księżycowego Ostrza - w wypadku tego wszystkie są aktywne (niektóre księżycowe ostrza mają tylko część)

Additional +1 to hit and damage (to
a maximum of +5)
Danger Sense; the sword glows blue
if danger is imminent (within one
turn)
Dreamwarning; the moonbladeís owner
receives a prophetic dream warning
of danger within one day
Fire Resistance (as ring)
Human Influence (as ring)
Spell Turning (as ring)
ESP (as medallion)
Command (as armor)
Good Luck (as luckstone)
Opening (as chime)
Blasting (as horn)
Fear (as spell)
Dancing (as sword)
Flame Tongue (as sword)
Wounding (as sword)
Life Stealing (as sword)
Warning; determines location, number
and species of hostile enemy
within 240í
Throwing; weapon can be thrown
up to 100í, inflict normal damage,
and return to wielder in one round
Sharpness (as sword)
Elfshadow; once per day, user may
summon a duplicate identical in
every way (level, hp, AC, etc.), to
fight for 2d10 turns, or until slain; if
slain, elfshadow returns to sword,
and cannot be summoned again for
2d4 days


Tahlshara
This weapon, considered by many to be the
greatest elven weapon ever crafted, is one of
the three Great Treasures of Evermeet. It is currently
in the keeping of Queen Amlaruil. Infused
with the magic of the Seldarine, the
weaponís powers cannot be used by non-elves.
Any non-elf touching the weapon must successfully
save vs. death magic or be instantly
slain. This prohibition extends, not surprisingly,
to Drow, regardless of their alignment.
Tahlshara is a broad-bladed, two-handed
sword. Leaves and vines are etched into its surface
and its hilt is carved with complex knotwork.
Its name is written in small characters
around the ferrule.
Tahlshara normally functions as a two-handed
sword +8, and drops its wielderís AC to 0, but it
has a number of special abilities that can be
used at will. Unfortunately, each use of a special
ability marked by an asterisk in the following
listing requires a 1d100 roll and reference to
the High Magic Effects table. All who use the
sword must roll 1d100 and refer to the table,
regardless of class. Only Queen Amlaruil is
immune to this effect. All special abilities are at
20th level unless otherwise noted.
Tahlsharaís powers are cast any high magic
spell*, vorpal weapon +5*, teleport without error,
spellstrike*, sunburst, spelltrap*, turnshadow, and
teleport dead.


wiadomości z" Elves of Evermeet"

btw. kto przekonwertuje ten miecz do bg2? :)

19.04.2003
18:19
smile
[29]

Bogas [ Senator ]

Witam.
Co do pytania to typowałbym Eliministera ponieważ jest on najpotężniejszym magiem, wybrancem mystry i pozatym nie da sie go zabić jeżeli go zabijesz i tak zostanie wskrzesony :)
Lesaonar- Lesonar chodziło ci chyba o tarrasque ale choć on pokona chyba każdego smoka to z tytanem miałby kłopot.Istnieje tylko taki jeden i z jego powodu (a dokładnie z powodu czaru w któtrym jego częśc była potrzebna) został znisczony Netheril :D

19.04.2003
18:20
[30]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Laseonar---->a co powiesz na tego kolegę?:)))

Larloch, perhaps the most powerful of all

Larloch is a former Sorcerer-King of the ancient empire of Netheril.

He is a 46th level mage, with insurmountable power and wisdom, a wisdom that has possibly brought him from being a sheer genius to a stark raving mad lunatic.

His appearance is as one could expect from a lich, his is mere bones, no flesh apparent, he covers himself with some fine garment.
Around his head some 25 Ioun stones float, from afar colours of red and purple seem to encircle his body.

His home is according to an anonymous source (we wish to keep the identity to ourselves for the time being) the remnants of an ancient flying enclave of Netheril.
His abode has been named The Warlock’s Crypt. It was discovered in 1351 DR the year of the Crown by …(yes well I haven't really been able to get his name, because you see all who came into contact with him before his death, they themselves died of the plague...) before his untimely death he managed to escape to Baldur’s gate and spread a deadly plague that almost wiped the whole city out.

About his different out of this world magical abilities, the following has been penned down. It is said that he by will can repel any arts shown to him, this ability had a price though, possibly 10 years of life and vitality, but then, of course, he is a lich, on could wonder if he cared.
Thus far, neither psionics nor mind-influencing magics have ever been effective against him or any of his underlings.

Larloch is supposedly served by an army of undead creature, amongst others are reported wraiths, vampires and a small legion of liches, the liches all appear to be former archwizards, whom he guides in concert, as the leader of a telepathic-web ‘Overmind.’

The rumour that he has an arsenal of artefacts remains somewhat unanswered, it is known that he created The Death moon orb.
It is also known that he once possessed Tharkorsil’s seat and as history so gently explains he gave these object to Szass Tam, Zulkir of Necromancy in Thay.

The most recent information is sadly only second hand rumours, but none the less a bit concerning. It appears that certain members of different powergroups around the Realms has been trying to gather some information on the whereabouts and possessor of two artefacts known as The crown of horns and The scepter of sorcerer-kings, not much more can be derived from this, except that it is believed that Larloch is either himself looking for these items or indeed has one or both in his possession.

And by now you might say that this here Larloch seems not to be a large threat to the Realms.

To that my answer is...I agree, he is not a potential threat to the Realms, just a very reclusive and quiet one. Until now he has spent all of his time researching and developing new spells and artefacts, but why is he trying to obtain probably the two most extreme and powerful artefacts the Realms has ever seen. Why are they so important to him? Although he is completely insane that doesn't explain the sudden urge to get his skeletal hands on these items.



In game terms he is a Lawful Evil 46th level wizard, his stats are as follows:

Strength 18/72
Dexterity not available
Constitution 18
Intelligence 18
Wisdom 18
Charisma 16

Larloch can be turned by a Specialty priest as "Special". He receives double damage from silver weapons.

He has retained all of his spellcasting abilities in his lichdom.

To his lichdom he has achieved the ability to cast one additional spell per spell level, the spell does not need to be memorized nor is any components needed and they can be recast 24 hours after the last use.
The spells in question are magic missile, web, dispel magic, wizard eye, animate dead, chain lightning, control undead, disrupt undead and energy drain, hit-points drained using the aforementioned spell is permanently added to his total hit-points.
The casting time of these spells are 2.

It is also know that Larloch has developed immunity to one specific spell of each spell level, but which they remains a mystery, in short terms no-one has ever cast a spell at Larloch and survived long enough to tell about it.

19.04.2003
18:26
[31]

Mastyl [ Legend ]

Lesaonar- chodzi mi wlasnie o te mityczną bestie, ktora nazwałes Tauron. W rzeczywistosci nazywa sie troche inaczej... no wlasnie...

Podpowiem tylko ze w jednej starenskiej grze mozna ja spotkac a nawet pokonac ;) Ale to w grze. W bestiariuszu D&D bylo napisane ze pojawienie sie tej bestii to istna apokalipsa. Padają całe nacje... niestey nie mam pod reka podrecznika wiec nie pamietam statystyk... choc wcale nie zdawaly sie byc takie kosmiczne jak opis tej bestii no i sam wygląd.

19.04.2003
18:31
[32]

Mastyl [ Legend ]

raistlinek - ale Twój Larloch tez wygląda na twardego zawodnika :) Ciekawe czy jak moj mag osiagnie limit doswiadczenia w Throne of Bhaal tez bedzie tak niesamowity?

19.04.2003
18:34
smile
[33]

Bogas [ Senator ]

Mastyl- ten potwór nazywa sie tarrasque i jeswt on naprawde poteżny ale Elmo by sie z nim poradził.
Co do gry do chodzi ci chyba o Dark Suna 3. Ale potwora tam nie było.
Raistlinek- ta rozpiska jest z 2ed a teraz obowiążuje 3ed. i jego poziom jest mniejszy choc nadal jest potężny w koncu był magiem z Neherilu :)
Mam nadzieję ze nie obrazicie się za te wtrączenia do waszej rozmowy i będziecie chczieli podyskutować.

19.04.2003
18:37
[34]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Mastyl---->No w BG nawet jest czar stworzony przez niego - "Larloch's Minor Drain". Szkoda, że nie macie info o tej mitycznej bestii, nie znałem jej. A co do potężnych magów, to przecież Vecna (ale to inny plan, zdaje się Greyhawk), a na Faerunie zapomnieliśmy jeszcze o Simbul (też Wybrana przez Mystre, a poziom ma 30). I według mnie to by była ciekawa konkurencja dla Elminstera.....no ale onie sie przeciez lubią o ile pamietam:))

19.04.2003
18:42
[35]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Bogas---->Wiem ze z drugiej edycji:)) Ale jego charakterystyk z edycji trzeciej ja nie posiadać:( Ale jeśli konfrontować z BG to pasi (2 ed)...A jeśli ten potwór nazywa się tarrasque to jednak słyszałem....z tym, że nie sądziłem, że jest aż tak poteżny i też myślę, że do połknięcia przez tych potężnych i wielkich Faerunu:) A znacie innych demiliczów oprócz Kangaxxa? Nie wiem ale coś mnie napadło z tym liczostwem:)

19.04.2003
18:44
[36]

Mastyl [ Legend ]

Bogas - tak jest... chodziło o Tarrasque ( odgłos gebowy "grrrroar" ). Nie sadze zeby dziadunio Elminster dal rade :) Chociaz kto wie. Na szczescie w czasach Elminstera Tarrasque nigdy nie chodzil po ziemi.

A sam potwor byl nie w Darks sun 3 ( w ogole byla taka gra? ) tylko na sam koniec Dark Sun 2 przywolywany przez glownego wroga. Zajmowal z pol ekranu i twardy byl skubaniec, ale herosi Darksuna w koncu go usiekli.

19.04.2003
18:44
[37]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Raistlinek --> rzeczywiście koleś wymiata, ale ten 46 level.. - to na serio prawdziwe statystyki - w Faiths & Pantheons taki level osiągają bogowie :). Ale jedno jest prawdą to było Netheril...

Bogas --> tak, wiedziałem że pomyliłem nazwę :/ też nie mam jednego podręcznika z bestiami, a w drugim, pdf-owym nie znalazłem go. tak poza tym to tacy wielcy magowie nie muszą się wskrzeszać:) - np. taki Manshoon z Twierdzy Zhentill to ma kilka klonów. Gdy umiera (tak, tak - ile razy to już go El. nie unicestwił:)) po kilku dniach do życia budzi się kolejny. Tytan leży w Challenge Rating kilka pozycji niżej od tarrasque, więc raczej nie ma szans (z tego co pamiętam tytan ma 220hp, a to bydl z 1200?! - nie jestem pewien, ale postaram się odzyskać podręcznik jak najszybciej). Mi się zawsze wydawało że jeszcze żyje...

Mastyl --> Bogas podał już chyba jego imię (ja po prostu dawno nie przeglądałem tego podręcznika) - to Tarrasque, tak?

19.04.2003
18:48
smile
[38]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Raistlinek --> hehehe, że tak powiem El. bardzooo lubi się z Simbul :)

19.04.2003
18:49
[39]

Mastyl [ Legend ]

Lesaonar- tak jest, o czym napisalem powyzej. A jeszcze dodam ze w Trzeciej Edycji, ktorej niestety nie znam, nazwe Tarrasque zmieniono lekko na Terrasque. Zaraz poszukam fotki przystojnaka w necie i jak zanjde to wkleje te mase muskulatury.

19.04.2003
18:53
[40]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Laseonar-----> Nie daję głowy, że statystyki Larlocha sa prawdziwe....a poza tym macie przewage bo ja nie mam oryginalnych podręczników:) Po prostu nie mam czasu ani nie mam z kim grać, więc szkoda mi kasy.....Gdyby czas cofnął sę powiedzmy 3 lata to by odbywały się znów świetne sesje (tym razem pewnie w D&D). Masz podręcznik Faiths&Panteons?

Mastyl---->Widziałem tego potworka w podręczniku....niezły niezły ale El jest sprytny i mądry:)

19.04.2003
18:56
smile
[41]

Bogas [ Senator ]

Mastyl- sorry to chyba był jednak dark sun 2. Przecież Elmo jest w FR nadal a Tarrask sie podobno niedawno przebudził :D A co do pokonania to elmo by go zmiazdzył ponieważ jest potężnym epicem a tarrask ma 20 więć pokonanie go jest wyzwaniem dla druzyny 20 poziomowców a dla epica juz nie.
Lesaonar- Tytan ma CR 21 i ma jak by 20 poziom woja,maga i kapłana więć ma szanse.
A co do Manshoona to teraz cos się zjebało i są aż 3 jego klony :)
Jeden współpracuje z Zhentarimami i jest po Fzoulu najważniejszy w organizacji. Drugi klon stał się wampirem i w chwili obecnej jest najwyższym lordem Nocnych Masek i dowodzi tą organizacją. Trzeci klon współpracuje obecnie z Halasterem Blackcloackiem z Podgórza.

19.04.2003
19:00
[42]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Hehehe wyszperałek przystojniaczka. To chyba charakterystki z 3 edycji?Czy się mylę?

DEMILICH Tiny Undead Hit Dice:8d12 (52 hp) Initiative: +4 (+4 Improved Initiative) Speed:0 ft (see text) AC:26 (+2 size, +14 natural)

Attacks:See text Damage:See text Face/Reach:2 1/2 ft by 2 1/2 ft/0 ft Special Attacks: Animate dust, howl, trap the soul, curse Special Qualities:Undead, spell immunity, turning immunity, weapon immunities, discern powerful creature, rejuvenation, susceptibilty Saves:Fort +5, Ref -2, Will +15 Abilities:Str ­, Dex 1, Con ­, Int 20, Wis 23, Cha 20 Skills: Knowledge (any two) +16, Listen +17, Sense Motive +16, Spot +17 Feats: Ability Focus (trap the soul), Alertness,
Great Fortitude, Improved Initiative, Iron Will, Lightning Reflexes

Climate/Terrain:Any underground Organization:SolitaryChallenge Rating:15

Treasure:Double Standard

Alignment:Any evil

Advancement:9-24 HD (Tiny) The demilich (the name is a misnomer, for it is not a lesser form of a lich, but the waning soul of a lich, centuries old) appears as nothing more than a human (or humanoid skull), dust, and a few bones. Closer inspection of the skull reveals 1d4+4 gems set in the skull's eye sockets and in place of its teeth.

COMBAT When the lair of the demilich is first entered, the dust around the skull swirls and rises into the air and forms a vaguely humanoid shape. When a creature touches the skull of the demilich, it rises 6 feet into the air and begins its attack sequence. It will use its howl ability, directed at the most powerful creature present and then drains the soul of the most powerful creature, storing its soul in one of the gems in the skull. If the most powerful creature is affected by the howl, then the next most powerful creature is the target of the soul drain. Afterwards, the demilich is sated, and sinks down. If disturbed again, it will repeat its attacks as above. This process repeats as long as the skull is intact and continues to be molested. If all the gems are filled, the demilich resorts to its howl ability and curse ability.

Animate Dust (Ex):As a free action, the demilich can animate its crumbled remains as a wraith-like shape. The wraith will dissipate in 3 rounds if left unmolested. If attacked, it attacks as a 5 HD wraith (see Wraith, page 185 in the MM). The wraith is immune to all forms of attack (though it will feign damage by wavering and falling back) and cannot be turned. Once the wraith has taken a total of 52 points of damage, it dissipates and reforms on the next round as a 10 HD wraith. The 10 HD wraith can be
attacked and damaged. It cannot be turned however. If the demilich is destroyed, the wraith is destroyed as well. Left undisturbed the wraith loses 1 hit point per day. At zero hit points, it dissipates.

Howl (Su): Once per round, 20-foot radius, Fortitude save (DC 19) negates; Irrevocably slain on a failed save. Short of a god's magic, a true resurrection or miracle cast by a 20th-level cleric or a wishcast by a 20th-level wizard or sorcerer is the only magic that can raise a creature slain in this manner.

Trap the Soul (Su): Once per round, 60-feet, as trap the soulcast by a 20th-level. No save to avoid. Spell resistance is likewise ineffective. The soul is drawn into one of the gems contained in the skull. The victim's body immediately crumbles to dust. If the skull is destroyed, each trapped soul receives a Fortitude save (DC 15). Those that fail the save are irrecoverable, devoured by the demilich. A successful save means the creature's soul is still present in the gem. The soul can be freed by crushing the gem, though a material body (clone, simulacrum) must be present and within 30 feet of the gem when it is crushed. A soul released when no receptacle is present is lost forever.

Curse (Su): Once per round (and only when all gems are filled), the demilich can unleash a powerful curse-such as, always hit in combat by any attacking opponent, never succeed at a successful saving throw, never gain XP from creatures slain or treasure gained, or something equally as powerful. The curse can be removed with a remove curse, but the victim loses 1 point of Charisma permanently when the curse is removed.

Discern Powerful Creature (Su): The demilich can automatically detect the most powerful creature (from a group) when two or more creatures move within 100 feet of it as a free action.

Rejuvenation (Su): When destroyed, the skull fragments and any other remaining pieces must be immersed in holy water, followed by the casting of a dispel magic, or the creature will reform at full strength in 1d10 days.

Spell Immunity (Ex): The only spells that can affect a demilich are desecrate(forces the skull to sink down without howling or draining a soul), dispel evil(deals 1d4+4 points of damage), hallowor halt undead(forces skull to sink without howling or draining a soul), shatter(deals 3d6 points of damage), power word kill(destroys it if cast by an astral or ethereal caster), and holy word(deals 5d6 points of damage).

Weapon Immunities (Ex): The demilich is immune to all weapon attacks save for the following, which deal normal damage: A barbarian, fighter, or ranger wielding a vorpal weapon or weapon of +5 or greater enchantment; a paladin with a vorpal weapon or weapon of +4 or greater enchantment. Any other creature wielding a weapon with a +4 or greater or a disruptionweapon can deal 1 point of damage per successful attack. Note the demilich is immune to the disruptionpower of the weapon. Undead:Immune to mind-influencing effects, poison, sleep, paralysis, stunning, and disease. Not subject to critical hits, subdual damage, ability damage, energy drain, or death from massive damage.

19.04.2003
19:04
smile
[43]

Bogas [ Senator ]

Mastyl- on nadal jest tarrasque wiem bo przed chwila sprawdzałem w podręczniku :)Tarrasque
Colossal Magical Beast
Hit Dice: 48d10+576 (840 hp)
Initiative: +7 (+3 Dex, +4 Improved Initiative)
Speed: 20 ft.
AC: 35 (-8 size, +3 Dex, +30 natural)
Attacks: Bite +57 melee, 2 horns +52 melee, 2 claws +52 melee, tail slap +52 melee
Damage: Bite 4d8+17, horn 1d10+8, claw 1d12+8, tail slap 3d8+8
Face/Reach: 40 ft. by 40 ft./25 ft.
Special Attacks: Frightful presence, rush, improved grab, swallow whole, augmented criticals
Special Qualities: Damage reduction 25/+5, carapace, immunities, regeneration 40, scent, SR 32
Saves: Fort +38, Ref +29, Will +20
Abilities: Str 45, Dex 16, Con 35, Int 3, Wis 14, Cha 14
Skills: Listen +21, Spot +21
Feats: Blind-Fight, Combat Reflexes, Dodge, Improved Initiative, Iron Will
Climate/Terrain: Any land
Organization: Solitary
Challenge Rating: 20
Treasure: None
Alignment: Always neutral
Advancement: 49+ HD (Colossal)
Combat
Frightful Presence (Su): The tarrasque can inspire terror by charging or attacking. Affected creatures must succeed at a Will save (DC 26) or become shaken, remaining shaken until they leave the area of effect.
Rush (Ex): Once per minute, the normally slow-moving tarrasque can move at a speed of 150 feet.
Improved Grab (Ex): To use this ability, the tarrasque must hit a Huge or smaller opponent with its bite attack. If it gets a hold, it can try to swallow the foe.
Swallow Whole (Ex): The tarrasque can try to swallow a grabbed opponent of Huge or smaller size by making a successful grapple check. Once inside, the opponent takes 2d8+8 points of crushing damage plus 2d8+6 points of acid damage per round from the tarrasque’s digestive juices. A swallowed creature can cut its way out by dealing 50 points of damage to the tarrasque’s digestive tract (AC 20) with a light piercing or slashing weapon. Once the creature exits, muscular action closes the hole; another swallowed opponent must cut its own way out. The tarrasque’s gullet can hold one Huge, four Large, sixteen Medium-size, or sixty-four Small or smaller creatures.
Augmented Criticals (Ex): The tarrasque threatens a critical hit on a natural attack roll of 18-20, dealing triple damage on a successful critical hit.
Carapace (Ex): The tarrasque’s armorlike carapace is exceptionally tough and highly reflective, deflecting all rays, lines, cones, and even magic missile spells. There is a 30% chance of reflecting any such effect back at the caster; otherwise, it is merely negated. Check for reflection before rolling to overcome the creature’s spell resistance.
Immunities (Ex): The tarrasque has fire, poison, and disease immunity.
Regeneration (Ex): No form of attack deals normal damage to the tarrasque. The tarrasque regenerates even if disintegrated or slain with death magic: These attack forms merely knock it unconscious and set its total subdual damage to 850 points (unless it already has more subdual damage than that). It is immune to effects that produce incurable or bleeding wounds, such as a sword of wounding, mummy rot, or a clay golem’s wound ability. The tarrasque can be permanently slain only by raising its subdual damage total to 870 points and using a wish or miracle to keep it dead. If the tarrasque loses a limb or body part, the lost portion regrows in 1d6 minutes (the detached piece dies and decays normally). The creature can reattach the severed member instantly by holding it to the stump.
Skills: The tarrasque receives a +8 racial bonus to Listen and Spot checks.
The tarrasque cannot speak.


19.04.2003
19:06
smile
[44]

Bogas [ Senator ]

Raistlinek- czy mógbyś podać skąd masz ta rozpiskę?

19.04.2003
19:08
[45]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Bogas----> Jasne oto link

https://www.google.pl/search?q=cache:O15MHoKLeCMC:www.d20reviews.com/cc/converted/

Właśnie szperam czy coś innego ciekawego nie znajdę:)

19.04.2003
19:09
smile
[46]

Mastyl [ Legend ]

Bogas - o dzieki za Tarrasque'a . Obczajcie ze ma 45 (!) siły. Zawsze myslalem ze powyzej 25 w calej stystematyce Ad&D nie da rady podskoczyc, nawet smoki nie mialy powyzej.

A tak poza tym powiem Wam w sekrecie ze moj szwagier Zenek jakby se wypil toby go nawalil na same piesci :)

19.04.2003
19:11
smile
[47]

Bogas [ Senator ]

Dzięki ale on jest tylko skonwertowany przez fanów z 2ed. na 3ed. a prawdziwa jego rozpiska jest w
Monster manual 2.

19.04.2003
19:13
[48]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Bogas--->Domyślam się, że skonwertowany przez fanów. A jest w ogóle Monster Manual 2? Można to gdzieś zdobyć?

19.04.2003
19:14
[49]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Mastyl --> wynika to z nowych zasad 3ed. - teraz właściwie nie ma ograniczeń...

19.04.2003
19:17
smile
[50]

Bogas [ Senator ]

Mastyl- bo w AD&D nkt nie miał powyzej 25 siły ale ta rozpiska jest oficjalna z 3ed :)

19.04.2003
19:20
smile
[51]

Bogas [ Senator ]

Raistlinek- MM@ jest juz od bardzo dawna ale nie wiem czy jest w internecie po polsku tez nie ma ale jak chczes po Ang. to wejdz do sklepiku Isy tam powinła byc.

19.04.2003
19:29
[52]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Bogas----->Faktycznie jest; 119zł.....trochie drogo....

19.04.2003
19:46
[53]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Raistlinek --> kilka postów wyżej podałeś ogólny opis "klasy" demilicza, tak? Co do podręcznika to mam go w wersji pdf-owej.

W sumie to nie można się też kierować samymi levelami. El. mógłby przecież zastawić coś w rodzaju pułapki na przyjemniaczka i odesłać go na niższe plany gdzie odpowiednio by go obsłużono:) Przecież większość przygód typu heroic opiera się na tym że grupka niskopoziomowców rozwala jakiś kult, lub gildię na której czele stoi wysokopoziomowa postać, wraz z bardzo dobrą obstawą i całą rzeszą fanatycznych członków - wystarczy troche pomyśleć i pokombinować. El. nie myłby przecież taki głupi żeby bezpośrednio ścierać się z tą bestią.

Czy wie ktoś na jakim planie znajdują się obecnie pozostałe miasta Netheril? Czy ktoś czytał coś o mieście Sygil?

19.04.2003
19:50
smile
[54]

Bogas [ Senator ]

Lesaonar- to sa jeszce jakieś miasta na innym planach? A co do Sigil do trochę o nim wiem.

19.04.2003
19:56
[55]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Laseonar-----> No ściągnąłem go ze strony której linka podałem. Ale tak jak Bogas wspomniał, jest to charakterystyka przekonwertowana przez fanów z AD&D. Hmmm....ile zajmuje ten podręcznik? Mógłbyś mi go przesłać?
[email protected] - to mój mail.

19.04.2003
19:59
[56]

Mastyl [ Legend ]

Lesaonar - Sygil? Czy tu chodzi o Sigil z Planescape? To miasto lezy w samym srodku poza planami i zawiera w sobie wrota na wszytskie plany Prime Material i zewnętrznej ( mam nadzieje ze czegos nie pokrecilem z ta systematyka planow ).

19.04.2003
20:00
smile
[57]

Bogas [ Senator ]

Leseonar- jeżeli to nie byłby problem to czy mógbys mi też przesłać?

19.04.2003
20:08
smile
[58]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ja też z chęcią poczytałbym... :)))

Btw. Wesołych Świątek... dla WSZYSTKICH fanów i nie tylko.....

19.04.2003
20:10
[59]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Bogas --> na pewno jest ich dużo. Co do Netheril to kilka lewitujących miast udało się uratować po nagłym zaniku magii (pewien zuchwały, ale bardzo potężny mag Karsus chcąc ukraść Mystrali moc spowodował zanik magii na pewien czas, przez co "fruwające" za pomocą magii na dużych wysokościach miasta stały się na moment "spadającymi" miastami). Po tym nieprzyjemnymdla Arcany okresie trzy ocalałe ocalałe miasta przeniosły się na inny plan - w tym problem że nie znam ich dalszej histori, ani planu na którym przebywają...

Raistlinek --> Znajdę dokładną objętość tego pdf-u, ale w przeciwieństwie do tych z drugiej edycji ma on zapewne coś około30mb, więc mogą być problemy (chyba że go podziel i wszystko pójdzie gładko)...

19.04.2003
20:19
[60]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Laseonar---->Spróbuj go jakoś podzielić i przysłać w częściach, a ja go sobie Win Commanderem złoże:)Może sie uda....A jeśli się nie uda to napisz skąd to ściągnąłeś.

19.04.2003
20:21
[61]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Bogas, Raistlinek --> ok, pdf-ik zajmuje 41 mega, ale po świętach podziele go i wyślę (albo w te święta, tylko jak wrócę od rodziny:/)

Mastyl --> tak chodzi o Sigil, Miasto Pani Bólu (popełniłem błąd w pisowni) - mam o planach tylko jeden pdf i za dużo o nich nie wiem. A szukam jakiś dokładnych połączeń, struktura władzy i tym podobnych rzeczy. ...

Zawisza Czarny, all --> nawzajem Wesołych Świąt :)

19.04.2003
20:33
[62]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Laseonar----->Dzięki, będe zobowiązany...a jeśli mógłbyś napisać skąd te pdki ściągasz to już by była bajka:)

19.04.2003
21:03
smile
[63]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

ech nie ma mnie chwile i juz robi sie smietnik:) to jest watek o BG2 wiem to sprawa Raistlinka ktory zmieniajac nawe watku zeslal klatwe:()
Wesolych Swiat i aby BG nigdy sie wam nie zawiesil:)

19.04.2003
21:12
[64]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Tal_Rascha---->Wniosłem powiew świeżości....ja tak z dobrego serca....a nuż komuś te dyskusje przydadzą się do stworzenia czegoś genialnego....Who knows that?:) I za przeproszeniem całkiem czysto tu jest....w końcu święta:)

19.04.2003
22:18
[65]

-grjgori- [ Konsul ]

Tal_Rascha --> To że odporności zrobiłeś dobrze i możesz wogóle założyć zbroje świadczy, ze ze wszystkim poradziłeś sobie doskonale. Ale nie zmienia to faktu, że gdzieś przy ustawianiu dodatkowych czarów pojawil się błąd.

Co do dodatkowych kitów, problem może wynikać tego, ze zainstalowanie kilku z nich jednocześnie może spowodować jakieś konflikty, gdyż mogą ze sobą nie najlepiej współpracować. Najlepeij jednak byłob jeśli skontaktujesz sie z twórcą i opiszesz na czym polega problem, a może on cos na to poradzic.

Odpowiedziałbym wcześniej ale dzisjaj to ja mam klopoty z siceią. Włącza mi sie na 5 minut, a później nie dziala przez pol godziny. Z tym postem czekalem np. 3 godziny i może w końcu się uda.

Dwalin --> Mi na XPku gra działa bez zarzutów. Spróbuj wszystko przeinstalować i nie zapomnij wgrać najnowszego patcha.

No i na koniec najważniejsze.
Składam wszystkim odwiedzającym ten wątek jak najlepsze życzenia wielkanocne. Oby wszyscy najedli się ile tylko mogą i odpoczeli od wszsytkiego co ich otacza.

19.04.2003
22:47
[66]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

-grjgori- --> tak zbroja wyszla:) tylko te czary... wysle Ci ta zbroje i moze zobaczysz co z nia...pezeczytaj jej opis:)

19.04.2003
23:00
[67]

-grjgori- [ Konsul ]

Tal_Rascha --> Już wiem gdzie lezy błąd. Przy parametrze Spell Level nie wpisujemy po kolei wartości 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Musimy w tym przypadku skorzystać z opisu ustawienia efektow parametru.
The values for the Spell Level parameter are
1 for level 1,
2 for level 2,
4 for level 3,
8 for level 4,
16 for level 5,
32 for level 6,
64 for level 7,
128 for level 8,
and 256 for level 9.


Co zaś sie tyczy opisu, to chyętnie bym poczytal, jednak jak już chcesz komuś przesyłać przedmioty to musisz je spakować do formatu TBG. W edytorze Itemow jest do tego pcja. Inaczej odbiorca twojego przedmiotu dostanie tylko czysty przedmiot bez jakichkolwiek opisów.

19.04.2003
23:00
smile
[68]

Bogas [ Senator ]

Lesaonar- Co do Karsusa to chciał on rzucić bardzo potężne zaklęcię (do którego potrzebował kawałka tarrasque:) aby uratować swój lud przed Phaerimmami którzy chcieli ich znisczyć ( to Phaerimmowie spowodowali magicznie zanik wody co doporowadziło do stworzenia Anauroch) ale coś mu nie posło i aby uratować to wrzystko Mystral musiała się poswięcić co spodowodowało zanik magi :D Z dobrze potwierdzonego zródła wiem ze jak narazie twórcy wymyslili ze przetrwało tylko 1 miasto które zostało przeniesone na plan cienia a w FR pojawiło się w 1372 roku.
A co do pytan o Sigil itp. To mogę pomóc może będę wiedział tak samo jak o BG1i BG2 :)

20.04.2003
12:07
[69]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

-grjgori- --> dziieki
gdzie moze znalezc przedmiot : kostur magow?

20.04.2003
12:25
[70]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Tal_Rascha---> Kostur Magów można znaleźć w Dzielnicy Mostów. Musisz wejść do jedych z drzwi, które z początku wydają się być zamknięte.Aby tam się dostac musisz mieć w ekwipunku Kamień Łotrzyków. Przeniesiesz się wtedy do podrecznego planu, gdzie czeka Cię walka z silną grupą Twisted Runes. Ich przywódca lisz Shangalar ma właśnie Kostur Magów. Oprócz lisz w ekipie są min. wampirzyca, obserwator, i kobitka co uwielbia rzucać Dominację.

20.04.2003
13:09
[71]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

Raistlinek --> aha dzieki pamietam kiedys jak gralem chyba paladynem byla tam ciezka walka wiec narazie z 9 poziomowym magiem nie mam sie co tam pchac:)

20.04.2003
13:13
[72]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Tal_ Rascha---->Łatwo nie jest bo lisz rzuca nie przyjemne czary. Według mnie jest to druga w moim prywatnym rankingu najtrudniejsza grupa w BG2 (wliczając ToB). Ale wszystko jest oczywiście do zrobienia (czyt. zabicia), a nagroda jest warta zachodu bo to najlepszy kostur w grze:)

20.04.2003
15:21
smile
[73]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Kosturek ma panna " co uwielbia rzucać dominację" i rój meteorów... jakby co... :))

20.04.2003
16:00
[74]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Zawisza Czarny----> No możliwe, że ona a nie lisz, ale to przecież wszystko jedno:)Nie zostawia się świadków:)

20.04.2003
18:59
[75]

Mastyl [ Legend ]

Jestem w Brynnlaw ale jako ze gralem dosyc intensywnie przekroczylem juz zawarty w zwyklym ( nierozszerzonym ) BG2 limit punktow doświadczenia. Chcialem sie zapytac kiedy - na jakim poziomie badz po jakim zdarzeniu dostane bonusowe , zawarte w ToB umiejetnosci -np czary X kregu dla maga, albo umiejetnosc przywolania Devy czy Planetara ? Chcialbym to umiec jeszcze przed ostatnim starciem z Irenicusem w Piekle. Czy to mozliwe?

20.04.2003
19:41
[76]

Dwalin [ Reggae ]

Podesłał by mi ktoś najnowszego patcha na poczte ([email protected]) ?? Serwer FTP CD Project nie działa a ja nie moge znaleść patcha na swoim dysku...

20.04.2003
20:32
[77]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Mastyl --> Wszystko masz opisane w instrukcji do ToB-a :))) Powiedz choć jaką grasz klasą...

21.04.2003
11:40
[78]

Las Ca [ Konsul ]

Czas mija, a popularnosc BG2 nie slabnie. :)) Ja do tej gry wroce pewnie juz w Icewind Gate, a teraz katuje IWD1 - uwielbiam ta gre! :]

21.04.2003
11:53
[79]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

na promenadzie zaraz za "tunelem wejsciowym" jest taki sprzedawca handlujacy dzielami sztuki czy on sie do czegos przydaje sa z nim jakies questy?

21.04.2003
12:18
[80]

-grjgori- [ Konsul ]

Tal_Rascha --> Nie przypominam sobie aby byl jakikolwiek quest z handlarzem dziełami sztuki. Ale co ty zamierzasz z nim zrobić? Zabiłeś go lub zamierzasz to zrobić?

Las Ca --> Jest wiele innych modów, dla których warto ponownie zainstalować BG2, np. TDD, SoS, Solaufein, Kelsey. Nic tlko instalować i grać ;)

21.04.2003
12:32
[81]

Mastyl [ Legend ]

Zawisza Czarny - juz jest Ok. Okazało sie ze pierwsze levele po dotychczasowym lilicie ( 2 950 000 ) daja juz nowe mozliwosci. W tj chwili mam maga na 18 poziomie ( ok 3 100 000 exp ), a jestem dopiero w Podmroku.

Sprobowalem zabic Adalon bez uzywania zadnych czarow wspomagjaych ( blessów, przyspieszen itd ). Niestety - na to jestem jeszcze za slaby. Tzn zabilem w koncu smoczyce ale okupilem to ciezkimi stratami - 4 /6 ludzi z druzyny mi zabiła. Chyba jest twardsza od Firkraaga.

21.04.2003
12:46
[82]

-grjgori- [ Konsul ]

Mastyl --> Jak możesz zabijać srebrnego smoka?! Przecież to jedne z najczcigodniejszych smoków. Wstyd. Lepiej wytłuc miasto drowów.
A tak na powżnie jak grałem w BG2 to zawsze uciekałem sie do przeróżnych sztuczek. Zastawiałem masy pułapek, przyzywałem hordy potworów, itp. Nie ma to jak wykorzystywać niedopracowane skypty. Swoja drogą zawsze chciaęlm sprawdzić sie ze smokami po zainstalowaniu moda który zwiększał ich inteligencję. Niestety teraz nie pamiętam jak sie nazywał, a kiedyś jakoś nie miałem okazji tego sprawdzić

A teraz cos dla zainteresowanych modyfikowaniem gry.
Po poniższym adresem znajduje sie edytor do wszystkich gier IE. Ma dużo mozliwości, co oznacza że można w nim edytować niemal wszystko.
Jest nawet dość przyjazny edytor GAMów, coć w ostatniej wersji jaką mam jest on jeszcze iedokończony. moim zdaniem warto ściągnąć ten program, aby chociaż zobaczyc co można za jego pooca zdziałać. Może kogoś on zainteresuje.
Tu jest forum edytora:
https://www.dragonlancetc.com/forums/index.php?board=9
A w tym temacie znajduje sie link do jego najnowszej wersji:
https://www.dragonlancetc.com/forums/index.php?board=9;action=display;threadid=19

21.04.2003
12:50
[83]

Mastyl [ Legend ]

-grjgori- dzieki za linka. A co do smoka -zabije go na pewno bo chce miec zbroje z jego skory. A w mojej druzynie jest przewaga postaci o charakterze złym, wiec w zasadzie nia ma zadnych oporow przez zaciukaniem Adalon czy innego dobrego stwora.

21.04.2003
12:54
[84]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

-grjgori- --> nie nie zamiezam nikogo zabic:) ale jak kiedys przegladalem itemki w shadowkeeperze to znalazlem cos co chyba o ile pamietam trzeba mu oddac.
moze jednak ktos wie co z nim?
czy szansa na wykonanie przedmiotow przez uczniow jest losowa czy z gory ustalona i czy jest mozliwe zdbycie kostura mocy bez smierci magow?

21.04.2003
12:55
[85]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

Mastyl --> ta zbroja z ludzkiej skory to nic specjalnego (o ile obrze pamietam)

21.04.2003
12:59
[86]

Mastyl [ Legend ]

Tal rasha- co do zbroi wiem, ale dotad jej nie wiedzialem w grze, jak poprzednio przechodzilem gre Adalonowi sie upieklo.

Co do uczniow- mazna uzyskac lepsze przedmioty - np te szate dla maga oa AC 3 ale zawsze chyba wiaze sie to ze smiercia jednego z nich, a wiec nie ukonczymy pozytywnie questu. Woz albo przewoz.

21.04.2003
13:07
[87]

-grjgori- [ Konsul ]

Mastyl --> A skoro zła drużyna, to zabica srebrengo smoka nie można sobie odpuścić. Co do zbroi to nie ma duzego KP, ale daje sporo odpornosci, wiec dla zlodziej unikajacych walki jak znalazl.

Tal_Rascha --. Jeśli chodzi o uczniów to im więcej przeżyje do konca tym większa szansa że stworzą któryś z lepszych przedmiotów. Choć zawxsze stworzenie lepszej rzceczy wiążae sie z kilkoma ofiarami :]

21.04.2003
13:09
[88]

Pi0tras [ Centurion ]

Chciałbym się zapytać z jakimi rasami może romansować Viconia?

21.04.2003
13:16
[89]

-grjgori- [ Konsul ]

Pi0tras --> Viconia romansuje z ludzmi, pol-elfami i bodajze halflingami. Co do elfów nie jestem do końca pewien, ale raczej nie.

21.04.2003
13:20
[90]

Mastyl [ Legend ]

Krasnoludy, gnomy i półorki nei maja zadnych romansow w grze.

21.04.2003
13:28
smile
[91]

-grjgori- [ Konsul ]

Mastyl --> Drobna poprawka. Aerie romansuje z gnomami :D Domyślcie się czemu.

21.04.2003
13:30
[92]

Mastyl [ Legend ]

O zboczona. Pamietam, slyszalem kiedys legende o jednej królewnie, ktora spala z siedmioma krasnoludami :D

21.04.2003
13:35
[93]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

coz zawsze mozna zainstalowac moda dzieki ktoremu kazda rasa (i plec) romansuje z kim chce
czyli jak bede magom zlecal na poczatku najprosze zadania to jest szansa ze potem wykonaja kostur?

21.04.2003
13:50
[94]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

gjgrori- -> Ja gram elfem i mam viconie w teamie jakby co dam znac czy sie da romansowac.

21.04.2003
14:03
smile
[95]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

Ashman --> z elfami na 100% nie romansyje gdyz ich nie znosi
-grjgori- --> oto i opis ------------->

21.04.2003
14:07
[96]

Mastyl [ Legend ]

Ja juz zakonczylem romans z Vivi. Teraz sie do siebie nie odzywamy :)))

21.04.2003
14:12
[97]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

Mastyl --> w ToB ciag dalszy:)

21.04.2003
14:16
smile
[98]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Mastyl --> Tak jak mówił grjgori Zbroja z Ludzkiej Skóry świetnie nadaje się dla złego złodziejaszka. W szczególności przydaje się podczas walki przeciw magom - dodaje +4 do wszytkich rzutów obronnych i bodajże 20% odporności na magię.
Możesz żałować, że już nie romansujesz z Viconią, wg. mnie to najlepszy flircik w grze... :))

21.04.2003
14:23
[99]

Mastyl [ Legend ]

Zawisza -ja po prostu wyczerpalem juz wszytskie opcje dialogowe ( mam na liczniku 570 dni a dopiero Podmrok ). Flirt jest fajny, a zostaja po nim ciekawe przedmioty- zbroja i bron kaplanki drowo - ale takie, ktore nie rozpadaja sie pod wplywem slonca. Pod wieczor, jak troche pogram wkleje statsy tych przedmiotow. Nadaja sie w sam raz dal Viconii.

21.04.2003
16:29
smile
[100]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Mam dwa pytanka:
nr.1 Na czym polega qest Korgana bo sie juz niecierpliwi a boje sie że odejdzie z drużyny gdzie konkretnie mam iść i czy 11 poziomowy złodziej sobie z tym poradzi:)
nr.2 Jakich programów potrzeba żeby zrobic jakiś przedmiot w bg2 i czy jest to tego jakis poradnik dla początkujących.

21.04.2003
16:58
[101]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Aschman:

Ad.1 Z Korganem musisz pójść wpierw do katakumb pod Dzielnicą Cmentarną, następnie do domostwa w Dzielnicy Rządowej, a na koniec spotkasz się z przyjaciółmi Korgana na dachu "Pod Miedzianym Diademem" - tam będzie lekka bójka, 11 poziomowy z drużynką spokojnie sobie poradzi.

Ad.2 Poszukaj Infinity Engine Editor Pro, w nim są specjalne programiki do tworzenia czarów, itemków i innych. W sumie jeśli nie zraża Cię zabawa metodą prób i błędów, to spokojnie sobie poradzisz [ja w każdym razie tak nie lubię]. Do tego przydałby Ci się Infinity Explorer.

21.04.2003
17:09
smile
[102]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Zawisza-- ->Skad te programiki ściagnac?Ale mówiłem ze złodziej ma 11lev:) viconia 9 i korgan 9;)

21.04.2003
17:34
[103]

Krees [ Generaďż˝ ]

Witam wszystkich. W tym wątku jestem nowy, choć może nie do końca, bo widzę tu wielu znajomych z BG1.
Mam małe pytanie. Zastanawiam się, w którym momencie gry warto doinstalować ToB-jestem już w mieście Gro, mam drużynę na około 15-16 lev.

21.04.2003
17:40
[104]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Krees --> W gruncie rzeczy w SoA ToB nie wnosi prawie żadnych zmian. Dopiero, gdy przekroczysz limit doświadczenia, dojdą nowe umiejętności. No i jeszcze Twierdza Strażnika. :))

21.04.2003
17:41
smile
[105]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Chciałem przez to powiedzieć, że jeśli Ci się chce, możesz instalować spokojnie ToB-a... :)

21.04.2003
17:54
[106]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

nowy watek:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.