GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

CLICK! SKANDAL!!!!!!!!!

16.04.2003
16:25
[1]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

CLICK! SKANDAL!!!!!!!!!

Czy wam tez nie dziala druga plyta z najnowszego Clicka! ?????????
Bo mi i koledze sie zatrzymuje na 96%
Wrrrrrr!!!!!!!!!!!!
I blad.
SKANDAL

16.04.2003
16:28
smile
[2]

eJay [ Gladiator ]

Chyba mozna wymienic plyte no nie????

16.04.2003
16:28
smile
[3]

Bart_Bb [ Centurion ]

To juz wiadomo. Poczytaj aktualne Newsy z Gry-Online :)) "Click! Przeprasza ...":D

16.04.2003
16:30
[4]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

eJay --> Wyminiec plytke to teraz musza chyba wszyscy
wrrrrrrrr. I sie nie czepiaj bo jak czlek wkurzony to #$%$#@

16.04.2003
16:33
[5]

bigmen [ Legionista ]

Wystarczy przeczyścić płytke ludwikiem. Przedchwilą z qmplem przeczyściliśmy i chodzi ale na początku bardzo wolno

16.04.2003
16:53
[6]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

Pisza zeby dac minimalna dalem i teraz na 95% sie zatrzymuje mi i qumplowi
Qu...

16.04.2003
16:54
[7]

baziiii [ '87 ]

hopkins pewnie zbierał na tego clicka cały rok i teraz płacze :D

16.04.2003
16:58
[8]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

baziiii --> Byl bys tak napalony na jakas gre to tez bys sie tak czul a zreszta :(

16.04.2003
16:59
[9]

baziiii [ '87 ]

a jaka to gra? ;o
NIe czytam CDA, Clicka, TS itp :D

16.04.2003
17:01
[10]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

giants: Citzen Kabuto PL
Nie chodzi nawet o pieniadze tyle ze o sam fakt popelnienia takiego bledu

16.04.2003
17:01
[11]

Soll [ Senator ]

bigmen-----> Ty chyba dziśiaj czopki na sniadanie jadłeś ? LUDWIKIEM ?A może potrzeć papierem ściernym , i przepłukać ACE?

16.04.2003
17:04
[12]

baziiii [ '87 ]

ehjehejebuheuhajhejhjabhubeuebehahjahajhaa
mam tę grę i albo nie wiesz co to jest albo masz 10 lat że takie lubisz :>
respect

16.04.2003
17:08
smile
[13]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

baziiii --> nie masz nic ciekawego do powiedzenia to nic nie mow

16.04.2003
17:08
[14]

baziiii [ '87 ]

biedny<głaszczę>

16.04.2003
17:11
smile
[15]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

Hopkins patrzy na baziiiiego z iskra w oku
Hopkins kopie brutalnie baziiiiego poczym zaczyna mo wmawiac ze to niechcacy
Hopkins przeprasza baziiiiego
Hopkins pojdzie na poczta odeslac plyte

16.04.2003
17:14
[16]

Kicab [ ]

Jak klik coś niezrobi z swoja wypalarka to straci czytelnikow i to oznacza upadłosc .

16.04.2003
17:15
[17]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

KOREKTA NIE MO TYLKO MU
A co do clicka! to mial juz raz wpadke tyle ze z nadrukiem na plytce

16.04.2003
17:23
smile
[18]

ptoku [ Legionista ]

JEŚLI CHCECIE ŻEBY WAM GRA SIĘ ZAINSTALOWAŁA TO DRUGĄ PŁYTE PRZEGRAJCIE NA DYSK I GDY BĘDZI SIĘ PYTAĆ O DRUGĄ PŁYTE TO PODAJCIE MIEJSCEGDZIE JĄ PRZEGALALIŚCIE

16.04.2003
17:24
smile
[19]

FPP MAN [ Pretorianin ]

Ja chcę nową płytkę jak jej niedostanę to redakcja Clicka będzie miała przechlapane

16.04.2003
17:27
smile
[20]

FPP MAN [ Pretorianin ]

ptoku-----> dobre, szkoda że ja na to nie wpadłem:P ale 2CD chcę z powrotem

16.04.2003
17:30
smile
[21]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

ptoku --> Wiesz co jestes genialny. Skoro blad jest podczas instalacji i jest cos z plytka to przekopiowac tez sie nie da
eh... Probowalem na poczatku pare razy ale nic

16.04.2003
17:31
[22]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

dobrze, żę ja nie kupuje tych gazet..:/

16.04.2003
17:32
smile
[23]

Bart_Bb [ Centurion ]

Gdzies tam na forum GOL'a ktos podobno rozwiazal juz ten problem. Obnizyl predkosc odczytu CD z 52x do 8x czy 4x programem zawartym w pakiecie z NERO BURNING ROM. I gra sie zainstalowała. Moze to niezly pomysł .. sprawdzcie :))

16.04.2003
18:00
smile
[24]

FPP MAN [ Pretorianin ]

zobaczcie co piszą pod adresem www.click.pl
Śmiechu warte!

16.04.2003
18:09
smile
[25]

baziiii [ '87 ]

Hopkins says:
Hopkins patrzy na baziiiiego z iskra w oku
Hopkins kopie brutalnie baziiiiego poczym zaczyna mo wmawiac ze to niechcacy
Hopkins przeprasza baziiiiego
Hopkins pojdzie na poczta odeslac plyte


hmmm szkoda mi ciebie

16.04.2003
18:18
[26]

KaWuHa [ Konsul ]

Dobrze, że mam już Giantsy i przez to nie kupiłem nowego Clicka! :P

16.04.2003
18:48
smile
[27]

DARKI [ Konsul ]

Hmmmmmm kupiłem nowego Clicka i nie miałem żadnych kłopotów z instalacją Giants....:) chyba mam szczęście;)

16.04.2003
20:01
[28]

Dunkan Mlodszy [ Majonez Kielecki ]

Qrde Giants full. A ile ten click kosztuje, bo chyba se go kupie

16.04.2003
20:04
[29]

Mr.Borys [ Konsul ]

Dunkan Mlodszy -----> 7.90

16.04.2003
20:08
smile
[30]

Quicky [ Senator ]

Juz druga wpadka Clicka? Kiedys tez ktoras pelna wersja nie chciala dzialac... nie staraja sie chlopaki :)

20.04.2003
17:42
smile
[31]

Dunkan Mlodszy [ Majonez Kielecki ]

Kupilem i jak latwo sie domyslic nie chodzila, jednak jest sposob. Wystarczy skopiowac Windows Comanderem grymasny plik data2.cab na dysk i podczas instalacji podac jego sciezke i gra gitara. Prubowalem tego na trzech kompach i chodzi. Tak wiec glowa do gory.

20.04.2003
17:46
smile
[32]

OSZKI [ VL ] [ Sniper ]

Dlatego czytam CD-ACTION :)
to jest THE BEST

20.04.2003
17:54
[33]

Dunkan Mlodszy [ Majonez Kielecki ]

Cda faktycznie goruje nad click

20.04.2003
18:27
[34]

Jam_Łasica [ Generaďż˝ ]

Ludzie, myślcie trochę, to nie boli. Przede wszystkim to nie była wina Clicka, więc nie wiem o co ten szum. To zawaliła tłoczarnia. Poza tym Click już poinformował na ważniejszych serwisach, że w kolejnym numerze będzie dołączona gratis druga płytka.
OSZKI ---> CDA miało więcej takich wpadek, a to gra bez muzyki, a to gra nie działa, a to co innego. Takie wpadki się zdarzają i nie zawsze da się ich uniknąć.

20.04.2003
18:36
smile
[35]

gofer [ ]

Jeeeeebeeejbe, zacznijcie się teraz kłócić o to kto jest lepszy, CDA czy Click!....

20.04.2003
18:42
[36]

__FurY_of_WinD_ [ Metal Gear Solid RuleZ ]

qurde raz tak było z toon carem... potem z tymi nasdrukami a teraz z obywatelem! nie no skandal... taka chyba ich polityka jest... jak z toon carem... załączyli patha w następnym numerze... robiajeden i potem w drugim dajo patha żeby kupili ludzie drugi! ja tu żądam żeby mi qur** do domu przywieźli to płyte a nie jeszcze mam placić za nastepny numer!

20.04.2003
18:49
[37]

__FurY_of_WinD_ [ Metal Gear Solid RuleZ ]

niech dadzą nastepny numer za friko:)

20.04.2003
18:50
smile
[38]

katrin20 [ Kati ]

Mi gra działa bez zarzutu :-))) Poza tym "Click", "CDA", "ŚGK" czy jakakolwiek inna gazeta to wpadki się zdarzały, zdarzają i będą zdarzać nadal. Więc nie bulwersujcie się tak, przecież to nie koniec świata, a "Click" nie olał tej sprawy i już ogłosił, że doda w następnym numerze drugą darmowa płytkę :-)))

20.04.2003
18:51
smile
[39]

sabdajm [ Pretorianin ]

Bazii--> nie rozumiem co ci się w Giants nie podobało, całkiem fajna gierka i kosztowała chyba 40 zł.

21.04.2003
00:59
[40]

Torn [ Merces Letifer ]

Ja tam się zgadzam z Baziim. Grałem w to coś chyba góra z 7minut i od razu był uninstall.
Weźcie przestańcie, to już bardziej napalony byłem jak był Car Tycoon w TSie.

22.04.2003
19:15
smile
[41]

yakim [ Junior ]

Jak byście nie zauważyli to w Gamestarze też jest uszkodzona wersja gry

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.