GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

FRONTLINE [174]

16.04.2003
10:23
smile
[1]

matchaus [ Legend ]

FRONTLINE [174]

Jest to wątek dla pasjonatów czerpiących największą satysfakcję z gier umiejscowionych w realiach II Wojny Światowej. Ale jak się okazuje, nie tylko II WŚ.
Generalnie - temat wojen i wszelakiego "naparzania" jest przez nas lubiany :]
Gatunek owych gier ulega przeobrażeniom w zależności od naszych upodobań. :o)

Obecnie na tapecie mamy:
- Medal of Honor: Allied Assault

Bawimy się czasem także w:
- Medal of Honor: Allied Assault Spearhead
- IL2 Sturmovik
- IL-2 Forgotten Battles
- Silent Hunter II (w to się już nie bawimy, chyba że mocno popijemy :)))
- Close Combat (i wszelki stuff związany z tą serią :)
- Vietcong

Śmiało można więc szukać u nas towarzyszy do wieczornej bitewki w którąś z w/w gier.

Wątek powstał z inicjatywy grupy osób, które aktywnie uczestniczą w walkach.

Nasza strona w internecie:
https://www.frontline.prv.pl (Sturmgrenadierzy)
https://www.luftflotte.prv.pl (Lotnicy)

Nasza ferajna w Clan Base:
https://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=214147

Forum naszego klanu:
https://www.selicom.pl/frontline

Strona zaprzyjaźnionego klanu "Bad Boys":
https://www.selicom.pl/badboys

ZAPRASZAMY!

Oto linka do poprzedniej części:

16.04.2003
10:28
smile
[2]

matchaus [ Legend ]

Lista uczestników imprezy - Dritte Parteitag "Niesiolovitz Frühling 2003":

1. Sławek
2. Mackay
3. Chreesio
4. Matchaus

16.04.2003
10:29
smile
[3]

matchaus [ Legend ]

Lista rzeczy potrzebnych i osoby deklarujace sie to zabrac (jak o czyms zapomnialem to dopisac)

1. Komp pierwszy + monitor + klawiatura ------>> Chrees (zmyszą koledzy, z myszą: tylko proszę nie zniszczyć!)
2. Komp drugi + monitor ------->> Mackay
3. Klawiatura ------------->> Slawek

6a. Dwa kable skrosowane (jeden w rezerwie) ------>> ??
6b. Hub + 5 kabli skretek (najlepiej zaprawione, jeden w rezerwie) --------->> ??
7. 2 myszki MX500 (by kazdy mogl pograc tym cudem) ------>> Slawek (1), matchaus (1)
8. 2 karty sieciowe ------>> Mackay (2),
9. 2 pary glosnikow ----->> Mackay (1), Slawek (1) matchaus (1)
10. 2 joye do lotów---> Slawek(1), matchaus (1)

Czego jeszcze nie mamy :

1. Komp pierwszy + monitor + klawiatura ------>> już mamy: Chreesio
2. OK
3. OK
6a. Dwa kable skrosowane (jeden w rezerwie) ------>> takie do połączenia dwóch kart sieciowych? yyy? Ja mam kartę sieciową w kompie (mamy z joanną 2 kompiki) więc i kabelek mam.
6b. Hub + 5 kabli skretek (najlepiej zaprawione, jeden w rezerwie) --------->> ??
7. OK
8. OK
9. OK
10. OK

16.04.2003
10:33
[4]

Mackay [ Red Devil ]

Slawek ---->> problem kompow nie jest tak duzy jak opisales.
Ja biore swoj, mamy wstepna deklaracje Yacy i taka sama Chrees'a - takze sa juz 3! Martins bierze hub, takze mamy juz 3 podlaczone :) Potrzeba nam jeszcze jednego kompa - a to mam nadzieje nie jest taki wielki problem. Otto? Matchaus? Martins? Sigi? (mozecie spac z prockami pod poduszka jak chcecie :PPP ) moze diriz (o ile bedzie jechal autem)? No na pewno ktos da rade, nie wierze ze majac 3 kompy nie zbierze sie 4-ty. Moze Slaw wezmie swojego weterana reinstali windy (a kto wie moze juz nowego?? :)))
no!! jeden kompa, drugi monitor i wycisniemy resztka sil tego czwartego komputra...

Lipton --->> masz jeszcze ten stary monitor w domu, czy oddales ojcu do pracy?

16.04.2003
10:38
smile
[5]

Mackay [ Red Devil ]

Matchaus ---->> wszystkiego najlepszego zycze w tym nastepnym pieknym roku malzenstwa no i udanych obchodow Waszej rocznicy!

Aha! i o 22 schowaj ladnie kompa do szafy, co bys nie rozpraszal sobie mysli ;))

16.04.2003
10:43
smile
[6]

SilentOtto [ Faraon ]

Lista uczestników imprezy - Dritte Parteitag "Niesiolovitz Frühling 2003":

1. Sławek
2. Mackay
3. Chreesio
4. Matchaus
5. Otto

16.04.2003
10:55
smile
[7]

SilentOtto [ Faraon ]

KONIECZNIE TEN LINK!

16.04.2003
11:05
smile
[8]

Yaca Killer [ **** ]



Lista uczestników imprezy - Dritte Parteitag "Niesiolovitz Frühling 2003":

1. Sławek
2. Mackay
3. Chreesio
4. Matchaus
5. Otto
6. Yacol


cały czas liczę, że posiadacz lepszego kompa weźmie go ze sobą -- mam najsłabszą konfigurację w towarzystwie

16.04.2003
11:29
smile
[9]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

CZołgiem,
Mat----> skoro pamiętasz bez "pomroczności jasnej" o Waszej rocznicy to wypieść, dopieść, dokazuj, przywołaj emocjonalną falę początków;)...ściskam i pozdrawiam


W Niesolovitz będę na 60%. Wiem, też nie znoszę takich deklaracji....ale byłoby gorzej gdybym dał 100% i nie mógłbym się pojawić.....jeśli tak to wezmę, przynajmniej 4 kable 5e, mały 8-portowy przełącznik chyba też się znajdzie..kompa nie wezmę z lenistwa do demontażu i targania:P i faktu ,że nie jestem jedynym jego użytkownikiem

P.S. Cóż to za emocje rozhulały się w wątku? Sztubackie kłótnie? Nie macie co robić tylko przenosić do wątku jakieś rozmemłania emocjonalne?..chcecie pogadać poważniej to albo prywatnie albo osobiście ..w Bad Niesolovitz będzie do tego okazja...każdy ma wystarczająco zdrażnień w swoim życiu by nie musiał spotykać się z nimi w "wirtualu".Howgh:)

16.04.2003
11:34
[10]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Lista uczestników imprezy - Dritte Parteitag "Niesiolovitz Frühling 2003":

1. Sławek
2. Mackay
3. Chreesio
4. Matchaus
5. Otto
6. Yacol
7. Sigi [60%]


16.04.2003
11:38
smile
[11]

martins [ Konsul ]

Ja będę miał w samochodzie komp Chreesa, poza tym jeśli chodzi o mój komputer to nawet nie wiem gdzie są do niego blachy obudowy, pewnie gdzieś w piwnicy ;)

Lista uczestników imprezy - Dritte Parteitag "Niesiolovitz Frühling 2003":

1. Sławek
2. Mackay
3. Chreesio
4. Matchaus
5. Otto
6. Yacol
7. Martins

16.04.2003
11:57
smile
[12]

matchaus [ Legend ]

Ja tak samo jak Sigi sam nie użytkuję kompa, więc zwyczajnie nie wiem, czy będę mógł go przywieść do Niesiolovitz...

I mała (pamiątkowa) foteczka dla Theriona, którą mam ustawioną jako tapetę pulpitu :)
(fotę wykonywał mój kolega na cyfrówce o matrycy 3,2 mega piksela)

16.04.2003
12:01
smile
[13]

Slawekk [ Senator ]

Sigi mój gdańsko-warszawski przyjacielu !!!! Zagęść ruchy i załatw sobie conajmniej 85 % obecność. te 15 % jakoś ścierpimy :)))))) Ale tak poważnie to musisz być !!!!!! Mieliśmy coś razem opić, wiekszej okazji chyba miec nie bedziesz ;)

16.04.2003
12:02
smile
[14]

SilentOtto [ Faraon ]

Lista uczestników imprezy - Dritte Parteitag "Niesiolovitz Frühling 2003":

1. Sławek
2. Mackay
3. Chreesio
4. Matchaus
5. Otto
6. Yacol
7. Sigi [60%]
8. Martins

16.04.2003
12:08
smile
[15]

Siegfried [ Generaďż˝ ]


Slawekk--->w tych 40% niepewnych mieści się: kilka sprawek, które muszę poupychać w inne termina;). Z synkiem jestem już dogadany, szanse wzrosły do 75%;D

16.04.2003
12:15
smile
[16]

SilentOtto [ Faraon ]

:D
"A tititi, a tu" - Sigi
"Gul, gul, gule..." - Synek
"A tatata..." - Sigi
"Gulgul błeeeee..." - Synek
"Titititi pi pi pi..." - Sigi
"Gul gli" - Synek
:D

16.04.2003
12:19
smile
[17]

Mackay [ Red Devil ]

Otto -->> pozwole sobie zmienic ;)))

:D
"A tititi, a tu" - Sigi
"frl frl frl..." - Synek
"A tatata..." - Sigi
"siiii giiiii..." - Synek
"Titititi pi pi pi..." - Sigi
"frrrrl frrrrl" - Synek
:D

16.04.2003
12:34
smile
[18]

Slawekk [ Senator ]

Mackay-- "R" to nawet moja 3,5 letnia Ania jeszcze nie mówi, a co dopiero maluch Sigiego :)))))
Ja to widze tak
- Frl, Frl, siiiiiiiiiii ????? - Sigi
- gul, gul, gul - Synek
-Tata pa pa ?? Niesiołowice ?? - Sigi
- eeeeeeee ???, buuuuu, buuuuuu AAAAAAAAA - płacze synek
- Niesiołowice, kamienne Kręgi !!! Pomyśl - BRACISZEk, Siostrzyczka - Kręgi Kamienne !!!!! - Sigi
- a gu gu, gul gul- guul - uśmiecha się Synek

16.04.2003
12:43
smile
[19]

Slawekk [ Senator ]

Dla niedowiarków i tych co nie wiedza o co chodzi. Sigi na kręgach był rok temu - ile miesięcy ma twój synek Sigi, czyżby zbiek okoliczności ???????? :)))))))
Kregi z Wesior, oddalone 4 km od Niesiołowic słyną ze swym magicznych mocy. Najbardziej spektakularny ich wyczyn to moja Ania i jeszcze 6 dzieci, urodzone po wizycie na kręgach siedmiu par. Dzieci urodziły sie w przeciągu 2-3 misięcy. Niektóre moje znajome i znajomi unikaja kręgów jak ognia. A my wybierzemy się tam na tradycyjna wycieczke ;D;D;D

16.04.2003
12:47
smile
[20]

Slawekk [ Senator ]

Nie dość że "zbiek" - to jeszcze niejasno napisałem. Na tych Kręgach nie doszło do jakieś orgi siedmiu par, a tylko była to niewinna wycieczka :)

16.04.2003
12:51
smile
[21]

Slawekk [ Senator ]

O kurcze ja tu gadu gadu, a tu minął mi 2000 post na golu. Kiedy ja zostane Legendą tego portalu ???????
Mnie nie dogonjat- śpiewa Matchaus
:)))))))

16.04.2003
12:59
smile
[22]

matchaus [ Legend ]

Choliwa! Istotnie prawda z tymi kręgami!

A i Sigi uśmiechał się wtedy dwuznacznie, jakby odkrył na nowo dawno zapomniane uczucie... erekcji :DDDD

JA CHCĘ DO KRĘGÓW!
NIECH ŻYJE WIOSNA! :D

P.S. Sław --> Tak, ale ja zostałem praszczurem GOLA dlatego, że zawsze miałem coś cennego do przekazania ;DDDDDDDDDDDDDDD

16.04.2003
13:03
smile
[23]

koxbox [ ]

Jak myślicie z jakiej to gry pochodzą te screeny :P

16.04.2003
13:04
smile
[24]

koxbox [ ]

#2

16.04.2003
13:06
smile
[25]

koxbox [ ]

#3

16.04.2003
13:07
smile
[26]

Slawekk [ Senator ]

Matchaus--> ty świnio ;)))
Jakiej erekcji, z butami do takich intymnych sfer. ja bym to nazwał tym niezauważalnym dotknieciem aniołka, tym dizelkiem które dostaja plemniczki. Myslisz że mam problemy z erekcją, a chcesz w ryj :) - praszczurze :)

16.04.2003
13:07
smile
[27]

koxbox [ ]

#4 na SMS'a z poprawna odpowiedia czekam pod nr miejscowej policji

16.04.2003
13:11
smile
[28]

Slawekk [ Senator ]

Koxbox--> żebyś ty chłopie wiedział jakie ja screecny widziałem do gier, o których nikt nie pamięta w tydzień po wydaniu. Pożywiom - połuczym kak skazał starszyna Czernousow.

16.04.2003
13:12
smile
[29]

koxbox [ ]

Patrząc na wasze wypowiedzi w watkach zastanawiam sie jaką to sektę prowadzicie. Ciagle spotkania w dziwnych miejscach i zbiorowe orgie:) Sekty w XXI wieku szczegolnie bujnie sie rozwijają ;))

16.04.2003
13:13
smile
[30]

matchaus [ Legend ]

koxbox --> Wklepuję 997 a jako hasło - prastary ptak "DODO" :D

16.04.2003
13:16
smile
[31]

koxbox [ ]

Powiedzmy ze zgadłes wodzu. Ale i tak twoja sekta Frl nie dostanie moich pieniedzy:p

16.04.2003
13:17
smile
[32]

Slawekk [ Senator ]

Tjaaaa nie ma to jak czarna-faszystofska msza na kregach.

16.04.2003
13:18
smile
[33]

SilentOtto [ Faraon ]

Koxbox ---> DoD, oczywiście. Ale z FrL i MoH to tak, jakbyś pijaka od flaszki odciągał :)
Jak na komercję, to graficznie gra prezentuje się niestety poniżej przecietnej - przynajmniej na tych obrazkach.

16.04.2003
13:19
[34]

Slawekk [ Senator ]

He he he a pamiętacie jak na tm dużym kamieniu Yaca budował ołtarzyk. A w tym zagajniku z tyłu rosły maślaki ;d

16.04.2003
13:19
smile
[35]

koxbox [ ]

A niech bedzie nawet czarna-faszystowska, ale zdjęcia z orgii moglibyście pokzać. Szczególnie z ofiarowania dziewic;)

16.04.2003
13:22
smile
[36]

Slawekk [ Senator ]

Dobra , będą zdjęcia. Jak Chrees sie ofaruje to zrobimy z niego dziewice ;D

16.04.2003
15:17
smile
[37]

martins [ Konsul ]

Sławek chcesz Chreesa spłoszyć do końca, ja mu jeszcze nic nie mówiłem;) I tak już jest dosyć zestresowany, że ma ze mną jechać samochodem :D

16.04.2003
15:24
smile
[38]

Yaca Killer [ **** ]

Marti --> cały czas masz tą Fiestkę WRC ??? :DDD

16.04.2003
15:24
smile
[39]

SilentOtto [ Faraon ]

Właśnie wyszedł Gothic2 w promocji MM :) Czyli kończę Indianę i za Gothic trzeba się brać... I gdzie tu czas na MoH-a? :D

16.04.2003
15:27
smile
[40]

SilentOtto [ Faraon ]

Marti ---> A kaganiec, obrożę, kajdanki i pejcz masz w bagażniku na samym wierzchu? Schowaj pod kołem zapasowym, bo jak Chreesio to zobaczy gotów zrejterować w ostatniej chwili :D

16.04.2003
18:00
smile
[41]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Czytam te wasze pokemońskie dowcipy i zastanawiam się: czy za klawikordami tych kompów siedzą nadal ci sami dorośli ludzie, czy nagle wszyscy odmłodnieliście o 20 do 30 lat Moje Małe FrLowe dzieciaczki?? hyyyyyy? :DDDDD

16.04.2003
18:01
smile
[42]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Aha: a co do dziewic.....
mniam mniam chłopięta... :-)

16.04.2003
18:07
smile
[43]

Lipton [ 101st Airborne ]

Chreesio--> Czy Ty masz coś do młodszych od Was o 20 lata?:P Bo to niebezpiecznie blisko mojego wieku jest:D

16.04.2003
19:55
smile
[44]

SilentOtto [ Faraon ]

Muszę zastatsować, bo inaczej lista umknie :)

Lista uczestników imprezy - Dritte Parteitag "Niesiolovitz Frühling 2003":

1. Sławek
2. Mackay
3. Chreesio
4. Matchaus
5. Otto
6. Yacol
7. Sigi [60%]
8. Martins


I to już wszyscy Panowie z Klubu FrL ?

16.04.2003
20:50
smile
[45]

Lipton [ 101st Airborne ]

Otto--> Ja pracuję nad starszymi cały czas:D

16.04.2003
22:48
smile
[46]

martins [ Konsul ]

Yaca-> Fiesta to był złom 1.3 silnik teraz będę miał coś mocniejszego :D
O a co to czemu Sigi ma znowu 60 % ??

16.04.2003
22:50
smile
[47]

martins [ Konsul ]

I oczywiście serdeczne pozdrowionka dla państwa MAtchausów <uścisk> :)

17.04.2003
07:48
smile
[48]

matchaus [ Legend ]

Hello żabeczki!

No i cóż się wczoraj wydarzyło?! Patrzyłem około 23.30 na oko i... nic...
Odpuściłem sobie wczorajszą grę i spędziłem romantyczny wieczór z małżonką.
Ale nie wiedziałem, że mój przykład pociągnie za sobą wszystkich kolegów :)


martinsie --> Dziękuję!

17.04.2003
08:27
smile
[49]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Hej!
Matchaus - grałem wczoraj ze Sławkiem na NB1, ale nie było TSa i tak ok 23,30 to skończyliśmy

17.04.2003
08:33
smile
[50]

matchaus [ Legend ]

Aaaaa... Czyli coś się zepsuło...

A kto rozmawiał z Storm Troopers?

17.04.2003
09:19
smile
[51]

Mackay [ Red Devil ]

Elo
W wyniku trafnego przewidzenia braku skladu (nawet po 5 graczy) - ok 21 napisalem Izie jak wyglada sytuacja
Tej z kolei nie za bardzo chcialo sie grac i napisala zaraz do Rumsztyka i Maro by przelozyc.
Rumsztyk po kwadransie sie odezwal ze on nie widzi problemu. W miedzyczasie napisalem jeszcze do ich CL Maro, ten jednak sie juz nie odezwal - mozliwe ze to byl ten ich 6-ty niepewny gracz.
W kazdym badz razie klanowke zesmy przelozyli, powiedzialem tez ze mat ustali z nimi nowy termin, juz po swietach.

17.04.2003
10:32
smile
[52]

Slawekk [ Senator ]

Witam
Wczoraj faktycznie grałem troche na publikach. Szukałem FrL Manów, był Wallace, a reszta ????? Chyba myła okna :) TS działał, ale tylko ten alternatywny, spod znaku kłującej rośliny. SIedziałem na nim sam, nawet BB nie było.
Dostałem od Mackaya dobra wersje Vetmoda do CC4. To jakis koszmar !!!!1 Gram aliantami na poziomie Veteran. Niemcy atakuja taką masą z użyciem zasłon dymnych o niespotykanej intensywności i skuteczności. Siwy dym i bluzgi z Medala :) Da się wygrać pierwsze plansze grając aliantami w Grand Campain ??/ Bo juz trace nadzieje, kiedy za każdym razem moji kolesie poddaja się i uciekaja w panice :)))

17.04.2003
11:01
smile
[53]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

No ten tego.... gości wczoraj miałem. I to takich koleżkowo-komputerowych. Odświeżyłem swoją znajomość z Herosem IV. Naprawdę uważam, że to jest baaaardzo fajna gierka. Martinsiowi to już nawet nic nie mówię, bo stary piernik nie lubi ruszać się z domu... :-DD

17.04.2003
11:10
smile
[54]

Yaca Killer [ **** ]

Chreesio --> zgadzam się w całej rozciągłości :))) Heroesik IV cały czas siedzi u mnie na pulpicie , i od czasu do czasu z jednym kolesiem gramy sobie jakiś scenariusz .. (tryb Hot-Seat)

17.04.2003
11:30
[55]

martins [ Konsul ]

Chresio-> a może u mnie dziś partyjak Heroesa? poza tym zawsze można pograć przez internet (sprawdziłem):)
Ja wczoraj wieczorkiem byłem osiągalny, ale ts-a nie było, na gg nikt się nie odezwał, wiec polatałem w FB, póżniej chwilka w Indianę Jonesa i spać.
Apel:
Ubi, Therion, Lipton, Diriz -czemu się nie dopisujecie do listy !!!

17.04.2003
11:42
smile
[56]

Lipton [ 101st Airborne ]

Martins--> No przecież napisałem wczoraj, że rozmowy na szycie wciąż trwają:D

17.04.2003
12:19
[57]

Therion_PL [ Konsul ]


Lista uczestników imprezy - Dritte Parteitag "Niesiolovitz Frühling 2003":

1. Sławek
2. Mackay
3. Chreesio
4. Matchaus
5. Otto
6. Yacol
7. Sigi [60%]
8. Martins
9. Therion


biore siec na swoja glowe ... kable swith i joya.

a wczoraj to znowu gosci mialem i dupa...

a TS'y sa dwa - podstawowy wczoraj padl ale rezerwowy dzialal.

17.04.2003
12:24
[58]

Therion_PL [ Konsul ]

Slawek co ze screenami ustawien twojego tcpip - zapodasz je na forum zebysmy mogli nad nimi pomedytowac ?

17.04.2003
13:25
smile
[59]

Slawekk [ Senator ]

Przepraszam bardzo, czy jako organizator spotkania, moge się dowiedzieć od sympatycznych kolegów, co oznacza ta nazwa - Dritte Parteitag "Niesiolovitz Frühling 2003" ??????
Nie wiem co organizuje w morde jeża. Może ktoś mi to przetłumaczy bo z niemieckiegi tylko "Hendehoh" znam :)

I kolejna mała ankieta dla uczestników balu. Jakie piwo preferujesz, czyli co piją piwosze w FrL. Chce kupic dwie zgrzewki piwa, dla piwo pijących. Jedna zawierać bedzie piwo "Zlaty Hrad" jest to piwo Strong, bardzo dobre, było ostatnnio w takich czarnych puszkach, wiem że wam smakowało. Pytanie brzmi: "Jakie drugie piwo kupić ????? " Prosze o nadsyłanie swoich prpozycji z dokładnym określeniem: Marki, rodzaju i pojemności butelki ;))))))
Aha jak zabraknie to zawsze można kupić coś na miejscu więc spoko ;)

17.04.2003
13:33
smile
[60]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Slaweeek--> no tu jak już mowa o piwie to Carlsberg..Żywiec z niewiadomych powodów wybitnie padl na pysk....zresztą ja i tak w dniu pierwszym będe preferował "piwo"z pancernika "Potiomkin";)...czyli to co zatwardziali frontowcy z FrL'u lubią kiedy w okopach cichosza albo niecichosza..resztę wyborów pozostawiając formacjom z dodatkiem jugend w nazwie;P

17.04.2003
14:32
smile
[61]

martins [ Konsul ]

Sławcio-> ja podobnie jak Sigi piję Carlsberg albo Pilsner U. i tylko butelkowe i żadnych strongów:)

17.04.2003
14:42
[62]

Therion_PL [ Konsul ]

jak nosi strona www klanu NS:

Reprezentacja Polski odniosła porażkę z zespołem Finlandi w swoim pierwszym meczu w National CUP. Wynik meczu 38:10 dla Finów.


ja bym tylko dodal 'samozwancza'

17.04.2003
15:30
smile
[63]

diriz [ Generaďż˝ ]

wasuuuuuuuuuupppp ;P

kurde teraz znowu bede siedzial ptrzez godzine i czytal zalegle posty :)

w kwestii formalnej

Lista uczestników imprezy - Dritte Parteitag "Niesiolovitz Frühling 2003":

1. Sławek
2. Mackay
3. Chreesio
4. Matchaus
5. Otto
6. Yacol
7. Sigi [60%]
8. Martins
9. Therion
10. diriz [najprawdopodobniej tak]

najprawdopodobniej, gdyz zmiana mojego zatrudnienia okazala sie szybsza niz przypiszczalem - dostalem dzisiaj tel od urzedu gminy iz moje kwity przeszly pozytywnie kwalifikacje i ze wtorek mam stawic sie na rozmowe, no i mam tylko jednego kontrkandydata - mysle ze go zmiazdze ;P, a jesli tak sie stanie, od razu wypadam na kurs, i to bynajmniej nie w strone niesiolowic :|

wracam do pracy, co za trauma, nie mam kiedy pograc w mohacza nawet porzadnie :(( ale nic to, odbije sobie w swieta - czy jakies klanowy sa planowane na wielkanoc? :)


17.04.2003
15:37
smile
[64]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Diriz - na święta to planuję raczej klanówkę rodzinną. Powodzenia na kwalifikacjach

17.04.2003
16:21
smile
[65]

Mackay [ Red Devil ]

tak jest - w swieta klanowek nie bedzie, chyba ze ktos znajdzie czita zamieniajacego naboje na wode - to spotkamy sie w poniedzialek przed poludniem :)

17.04.2003
16:55
smile
[66]

SilentOtto [ Faraon ]

Therion ---> Pies drapał czy to samozwańcza czy nie... Wynik istotnie deprymujący, ale chyba te bęcki są spowodowane innym realizmem? Liga PL gra na CPR, a reszta świata na CKR :).

17.04.2003
18:09
[67]

Therion_PL [ Konsul ]

zaden realizm - ten CUP jest rozgrywane bez realizmu. A samozwanczy jest bo na jakich zasadach zostal powolany - juz odpowiadam:

na zasadzie widzimisie jakiegos dupka ktory stwierdzil ze zrobi narodiwy team


wczoraj przygladalem sie kto tam gra i powiem jedno - ani browara ani czestera ani kutolowej niewidzialem (jak i paru innych naprawde dobrych graczy) - no to sie pytam jaka do ... to jest reprezentacja - SAMOZWANCZA

17.04.2003
18:11
[68]

Therion_PL [ Konsul ]

Jesli bym robil jakas reprezentacje narodowa - to rozeslal bym maile do kazdego klanu z zapytaniem jakich (najlepszych) zawodnikow uzyczyli by takiej reprezentacji.

Czy CL FrL - cos takiego otzrymal ?

17.04.2003
19:53
smile
[69]

Mackay [ Red Devil ]

Melduje pospiesznie ze zadne powolanie do Kadry Narodowej na moje biurko nie dotarlo :/

17.04.2003
20:18
smile
[70]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Ja zaś dostaję powołania do różnych pokemońskich klanów jak tylko wchodze na jakiś serwerek na przykład jako Krzysio... :-DD

17.04.2003
20:54
smile
[71]

SilentOtto [ Faraon ]

Therion ---> Faktycznie powinni rozesłać maile z prośbą o zaproponowanie kandydatów. Potem mogli zrobic selekcję na skład podstawowy i rezerwowy. Byłoby miło i profesjonalnie.

Chrees ---> "PRYMABALERYNA" :D :P

Udaję sie właśnie do gotyckiego świata alternatywnego aby zostać łowcą smoków = Gothic 2 :D

17.04.2003
21:32
smile
[72]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Tylko na to czekałem Ottonie!
Ja mówię przed meczem, że mogę zejść (dawne czasy, gdy do gry było więcej chętnych niż miejsc), to jestem prymabaleryną. Jak mówię, że jestem dobry i wyłapują mnie na serwerach pokemony, żebym u nich śmigał granacikami, to jestem... Prymabeleryna! :-)))))
Danke Pener! :-D

18.04.2003
05:55
smile
[73]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Wesołych Świąt i nie przeginajcie z dyngusem...do usłyszenia i zobaczenia po świętach

18.04.2003
09:33
smile
[74]

matchaus [ Legend ]

Sigi --> Dziękujemy i wzajemnie - najlepszego!

I co tam słychać robaszki? Wszyscy w domeczkach kręcą serniki? :)
Tylko matchaus został na posterunku? :)

Skoro tak, to skampuję za załomem, mausera postawię w pogotowiu a wzrok skieruję na wschód :)))))

18.04.2003
09:50
smile
[75]

matchaus [ Legend ]

WESOŁYCH ŚWIĄT I SMACZNEGO JAJA ŻYCZY MATCHAUS!

:o)

18.04.2003
10:04
smile
[76]

SilentOtto [ Faraon ]

Święta, Święta i po Świętach ;o) A za tydzień o tej porze do Konina bedę dojeżdżał :D

18.04.2003
10:21
smile
[77]

matchaus [ Legend ]

Otto --> A o której planujesz start?
Czekaj, czekaj... O której możesz odpalić zapłon? :)

18.04.2003
10:45
smile
[78]

SilentOtto [ Faraon ]

Matchaus ---> Ja chyba wyjadę ok. 7:30 - 8:00 żeby na 11:00 być w Koninie. Nie wiem czy dalej są te korki koło Sochaczewa, ale pewnie tak = 30-40 min. w plecy :o/. Trzeba tak wycyrklować, żeby ok. 16:00 - 17:00 być w Niesiołowicach - tu pytanie, czy Yaca weźmie wolne na piątek?

18.04.2003
10:47
smile
[79]

Slawekk [ Senator ]

Witam
Matchaus--> ty chłopie to chyba masz specjalny katalog pod tytułem "piersi na każdą okazje " najs zdjęcie :)))
Ja też chciałbym złożyc wszystkim to czytajacym, a zwłaszcza Panom z klanu i rodziny Frontline życzenia zdrowych i wesołych świąt wielkanocnych.
W gdańsku troche pada i zrobiło sie chłodniej, a do spotkania -7 dni. Więcej słońca !!!!!!!
Chrees--->
samochwała w końcie stała i tak nam opowiadała
"Strzały mam opanowame"
"Strzelam zawsze doskonale"
"Granat rzucam-to roztropnie"
"Z fragów mam najlepsze stopnie"
" "Skradam sie też doskonale"
"Snajpy - nie dbam o nich wcale"
"A jak siły mi wystarczy
Przejde grać do klanu Arcy"

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

18.04.2003
10:55
smile
[80]

SilentOtto [ Faraon ]

Sław ---> Wierszyk super! :D W W-wie też pochmurno, ale nie pada. Chłodno. Miejmy nadzieję, że za tydzień będzie słoneczny weekend. Prognoz długoterminowych nie ma co sprawdzać, bo to wróżenie z fusów ;o).

18.04.2003
10:56
smile
[81]

matchaus [ Legend ]

Yaca --> No właśnie - bierzesz urlopen? Ja swój już na piątek mam podpisany :)

Sławek --> Zaraz wlepię ten wierszyk na forum BB :))))))))))
(piękny!)

18.04.2003
11:08
smile
[82]

Slawekk [ Senator ]

Mat, Otto--->dzięki :) taki niedopracowany wierszyk na forum BB ??// Zgroza i wstyd :)
Tylko nie pisz o kim to wierszyk. Chreesio chyba sie nie obraziłeś ??? Wiem że jesteś skromny i grzeczny, ale ostatnio no wiesz......... :)))))))))

18.04.2003
11:11
smile
[83]

matchaus [ Legend ]

Już jest!

Kategoria "INNE", tytuł - "Samochwała" by Brzechwa (featuring [FrL] Slawek)

:o)

18.04.2003
11:48
smile
[84]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Yyyyyy....... grafo-odpór 2003! Na pochybel oszczerczym gebelsowskim gadzinówkom sławkowym!
NIEdobry Sławko: beeeee... hłehłehłe...

Ach ten Krzysio- głupi jakiś
Co nie powie, to jest źle
Już się chwali- bufon jakiś
Skromnie siedzi- pewnie łże.

"Jak pizdeczka dzisiaj grałem"
Toż on kłamie jak ten misio!
Na oklasków czeka burzę
Ten niedogłaskany Krzysio.

"Dziś spisałem się na medal"
Co za bufon, no i Dedal.
Przypalimy skrzydełeczka,
to obije się dupeczka.

Robisz swoje, przyjacielu.
Choć zły Sławko pióro iska
Już granaty są u celu.
a ON posta Ci w twarz ciska!

Legenda:
PRZYJACIEL: Kochany Krzysio, nieodżałowany uczeń ale i wieczny wagarowicz w sirmatowej szkole wydalającej ze swoich trzewi superżołnierzy medala. Nie ukończył pierwszego semestru. Według niektórych nigdy do niej nie uczęszczał.
ZŁY/ON: przyjaciele wołają na Niego Sławek, a nie wiedzą, że powinni wołać Brucio. Nigdy nie wiadomo kiedy wbije Ci w plecy zatruty wierszyk. Podobno potem przekupuje swoje niedoszłe ofiary bigosem wegetariańskim.

18.04.2003
11:49
smile
[85]

Lipton [ 101st Airborne ]

No skoro już jesteśmy przy życzeniach (chociaż według mnie trochę to za wcześnie, bo dopiero Wielki Piątek mamy:) ja też pragnę się do nich dołączyć.

Życzę Wam w te Święta przede wszystkim spokoju. Rodzinnej atmosfery przy Wielkanocnym śniadaniu. Tego aby te Święta pozostały na zawsze głęboko w Waszej pamięci.
Wszystkiego najlepszego!:)

Pozdrawiam, Lipton

18.04.2003
11:50
smile
[86]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

ALe się obraziłem Sławko: para bucha mi nozdrzami stary!!! :-))

18.04.2003
12:01
smile
[87]

matchaus [ Legend ]

"Na ZOMO"

"Choćbyś kampił w mysiej dziurze
Choćbyś strzelał w oczy kurze
To na nic Twe wszystkie sprytne zabiegi
Gdyż wdarł się dziarsko w nasze szeregi
Klan, co ma w du*ie protokół
A wrogów widzi jak sokół!

„Patrzaj tam gdzie wzrok nie sięga”
Rzekł przed wiekami nasz polski wieszcz.
A bliska jest im owych słów potęga,
Wszak każdy „dzielny” ZOMOwy leszcz
Patrzy w tekstury bez żadnej granicy
Gdyż widzi wroga jak na strzelnicy

Nawet na respie... taki to zwierz..."

18.04.2003
12:04
smile
[88]

SilentOtto [ Faraon ]

Chrees ---> ZGROZA i BLUŹNIERSTWO! BIGOS WEGETARIAŃSKI! RETY! TRADYCJĘ NARODOWĄ MORDUJĄ!
Od nadmiaru zieleniny miast poezji wypociny :D ;o)

Matchaus --> Czy Ty tez masz wolny przyszły piątek? Jeżeli tak, to uda nam sie dotrzeć do Sławka o przyzwoitej porze.

18.04.2003
12:07
smile
[89]

matchaus [ Legend ]

Chrees --> Uwielbiam czytać te "poszukiwane rymy" (misio - Krzysio :)))))))

"A ona go ujrzała i pokochała go
I już za 3 miesiące była jego żoną" :))))))))))))))))))))

albo

"musisz wiedzieć że
tak łatwo zajść w cią-że" :)))))))))))))))))))))))

18.04.2003
12:10
smile
[90]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Hahahahaha:
wiedziałem, że powinienem rzucać te swoje granaty a nie brać się za to, czego nie umiem :-DDD

18.04.2003
12:16
smile
[91]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

yyy: yhyuuhhhhmmmmchrumchrrruumm....
Wszystkiego najlepszego. Pozdrówcie ode mnie wszystkich świętych...
Zapomniałbym, że mamy święta, co? Nie dałem się... pozostałem czujny! Odfajkujcie wszystkie przepisowe ruchy, warknięcia, chrząknięcia, jedzonka i inne, ale wieczorem .... Na wojnie nie ma świąt wielkiej nocy! Dobrze mówię? A tak w sumie, to o czym są te święta, hyyyyyy?

18.04.2003
12:22
smile
[92]

matchaus [ Legend ]

Chrees --> A ty gdzie byłeś jak pułkownik umierał? :))))))))
Wczoraj pykaliśmy do 1.30 w DOBOROWYM towarzystwie! :)


No serce mnie boli, że nie ma u nas miejsca dla dzielnego Stephana...
Facet jaśniej już powiedzieć tego nie mógł, że chętnie by sobie jeszcze pograł, że obecne BB to nie jest to, że...
Eeeee - zaraz ściągnę sobię i tak burzę na mą głowę... :)
Nie kamienujcie mnie! Tak sobie cichutko nadaję w kąciku... :)

Pamiętajcie, że dziś o 15.00 oddał za nas swe życie Mesjasz

18.04.2003
12:39
smile
[93]

SilentOtto [ Faraon ]

Matchaus ---> "...Chwalisz się, że oddałeś życie za całą ludzkość, a my potrafimy to zrobić dla jednego kumpla...", chyba tak to mniej więcej brzmiało :o)

18.04.2003
12:55
smile
[94]

Slawekk [ Senator ]

Kompanijny poeta , chyli czoła przed waszym talentem wierszokleckim panowie. Kawał dobrej poezyji. Piekne rymy i styl, woooow. Brawo !!!!!!!!

18.04.2003
14:05
smile
[95]

Wallace [ Generaďż˝ ]

Nic tak nie nastraja pozytywnie na święta jak odrobinka poezji w wykonaniu Frontline :)

Pozwolili dziś wcześniej wyjść do domku, więc jest to dla mnie ostatnia okazja, żeby życzyć Wam Wesołych Świąt (Wielebny z mojej parafii stwierdził podobno, że są to najweselsze święta w całym roku). A więc weselcie się. Wybierzcie się z rodzinami na długi spacer i trzymajcie się z dala od komputera (przynajmniej ja tak zamierzam). Postrzelać można w poniedziałek z pistoletów na wodę.

18.04.2003
14:16
smile
[96]

Lipton [ 101st Airborne ]

Wallace--> Zgadzam sie z tym Wielebnym:) Bo gdyby nie patrzeć na oprawę i komercyjność Świąt, tylko na ich znaczenie, to Wielkanoc jest radośniejsza niż Boże Narodzenie:)

18.04.2003
14:34
smile
[97]

matchaus [ Legend ]

No to jeszcze tylko dwa pikczury i spadam do domu :)

Z najlepszymi życzeniami!

18.04.2003
14:36
smile
[98]

matchaus [ Legend ]

Pozdróweczka od euroinżynierów :))))

(oraz małżonki kolegi :)

19.04.2003
10:25
smile
[99]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Z życia pokemona...czyli: jak żyją nasi medalowi idole.

20.04.2003
11:06
smile
[100]

dyydy [ Pretorianin ]

Witam na lini frontu.
Chcę zadać pytanko co do MOHAA konkretnie gry przez inet ponieważ jestem początkującym graczem internetowym jeśli chodzi o tę gre.
1. Czemu za prawie każdym razem mam "Server connection Timed Out" ? Jeśli chodzi o mojego neta to mam SDI
Więc tak średnio raz na 50 serverów które wybiore się łącze...A rzecz jasna nie podoba mi się to zbytnio :/ Czekam na pomoc

20.04.2003
19:27
smile
[101]

martins [ Konsul ]

Dyydy-> uff udało mi się w końcu odczytać twój zawiły gramatycznie post:))
https://www.udpsoft.com/eye/ - wejdź na tą stonkę i ściągnij sobie programik, który jest doskonałym narzędziem do wyszukiwania serwerów. Możesz tam np ustawić sobie filtr, wyszukiwania tylko polskich serwerów na których powinieneś mieć względnie dobry ping (około 80-120 ms). Poza tym musisz spatchować grę .... poszukaj w naszych starszych wątkach.

20.04.2003
21:16
smile
[102]

Lipton [ 101st Airborne ]

Hej! Słyszeliście, że Osama się znalazł?!!!!


Amerykanie rozsypali na pustyni wiagrę i sam wyszedł z ukrycia!

20.04.2003
22:48
smile
[103]

Mackay [ Red Devil ]

Rozumiem ze ten dowcip bazuje na porownaniu Osamy do kutasa tak?

M O C N E ! ;DDDDD

Btw
Przeczytalem dzis ksiazke pt "Kryptonim Kawki" jakiegos tam autora, nawet przyjemnie sie to czyta:
powiesc, sensacja, II wojna, normandia, pare dni przed d-day, 168 stron
dobre na jeden wieczor niepomyslnego pinga :)

20.04.2003
22:55
smile
[104]

Dekert [ Pretorianin ]

Pozdrowienia dla bractwa MOH-as. :)

Mac---> Co to za kniga bo mam ssanie, tzn przez kogo wydane i nazwisko autora.

20.04.2003
23:16
smile
[105]

Mackay [ Red Devil ]

Yo Dekert! kope lat!

Wylacz ssanie i wpadaj czesciej :)

ksiazka: "Kryptonim Kawki"
autor: Ken Follett

szukaj na pulkach z nowosciami - widzialem chyba to w Swiecie Ksiazki

20.04.2003
23:22
[106]

dyydy [ Pretorianin ]

Marints-----> Dzięki! Niestety nie umiem się zbyt dobrze posługiwać tym programem :/ Możesz mi dać swoje namiary na GG?

20.04.2003
23:27
smile
[107]

Dekert [ Pretorianin ]

Mac--->
No prosze Ken Follet, wielkie dzieki Mac.

20.04.2003
23:32
[108]

dyydy [ Pretorianin ]

Sory Martins - literówka

Wszystko świetnie się w tym progu prezentuje, kupa serverów niziutkie pingi ale nadal to samo, spróbowałem się połączyć z kilkonastoma polskimi serverami i nadal to samo tj. wielka kupa [Server connection Timed Out]...

I co do patchy, skąd i jaki bo nie chce mi się przeszukiwać 173 wątki wstecz :)

20.04.2003
23:38
smile
[109]

Mackay [ Red Devil ]

dydy --->> ten program jest banalny, wszystko co musisz umiec to klikac na "+" i "-" po lewej stronie ekranu i zaznaczac pozycje ktore Cie interesuja

1. dowiedz sie jaka masz wersje MOHAA (powinienes miec 1.11)
2. wybierz zakladke wersja i ustaw taka jaka masz
3. wybierz zakladke country i znajdz polske wg jej geogr. polozenia ;)
4. wybierz rodzaj rozgrywki na gorze listy (free-for-all/team match/obj match)
5. kliknij na refresh server list (niebiesko-czerwone strzalki)
6. i gotowe

dekert ---->> juz od dawna nie czytalem ksiazki ktora szlo by przeczytac od reki - moze dlatego mi sie tak podoba, wiec wez moze poprawke na moj entuzjazm zanim zaczniesz czytac :)
Na poparcie swojej opinii dodam tylko ze to ponoc bestseller jest :) Nie wiadomo tylko czy bestseller na Amazon.com czy w ksiegarni wujka Sama przy 43 ave ;))

20.04.2003
23:39
smile
[110]

Lipton [ 101st Airborne ]

Dekert--> Hej:) Miło Cię znowu widzieć, czytać i w ogóle:D

20.04.2003
23:44
[111]

Dekert [ Pretorianin ]

dyydy--->
Najprawdopodobniej masz zla wersje Moh-y, patch ze strony EA, jesli masz jedynie sprawiedliwy orginał to po bolu, jesli jednak wersje orginalna "inaczej" to dopiero poczatek. Czeka Cie grzebanie w rejestrach drobna przerobka i tez w koncu po bolu :).

20.04.2003
23:45
smile
[112]

Mackay [ Red Devil ]

dydy ---->> pacz 1.11 (linka ponizej)
jakby nie zadziala (nigdy nie wiadomo) to idz na gry.onet.pl i tam szukaj
pacz wazy 15 mega, zanim go jednak zainstalujesz musisz miec

1. zainstalowane mohaa ;)) (wole sie upewnic ;))
2. wgrac plik zmieniajacy wartosc w rejestrze windowsa - mohflt.reg
3. wtedy instalujesz pacza 1.11
4. a na koniec kraka do wersji 1.11 wgrywasz do katalogu glownego mohaa (podmieniasz mohaa.exe)

No to chyba tyle, jakbys mial duze problemy ze znalezieniem pliku mohfit.reg i kraka to zajrzyj na swojego maila, powinny juz tam byc.

Jak juz skonczysz to robic to kliknij na xywe martinsa i zobacz ze jego srednia postow na dzien wynosi 0,5 co oznacza ze dzis i jutro juz nic nie napisze! :)

pozdr.

20.04.2003
23:47
smile
[113]

Dekert [ Pretorianin ]

Lipton -->

20.04.2003
23:52
smile
[114]

Mackay [ Red Devil ]

musialem spakowac obydwa pliki zeby nie pozamienialo im rozszerzen.

poza tym mialo byc:

jakby nie zadziala (nigdy nie wiadomo) to idz na gry.onet.pl i (na gry.onet.pl jest bieda i nedza) tam szukaj

Dek --->> istotnie, dydy zawsze moze miec oryginal :) to z przyzwyczajenia zalozylem ze ma pirata - wstyd mi ;(( sorrrry :)

P.S. Btw ciekawe czemu ta linka do pacza ma "erotyka" w nazwie ftpa :)

20.04.2003
23:53
[115]

dyydy [ Pretorianin ]

Mackay---> Wielkie dzięki. Prosiłbym jeszcze tylko o dokładniejsze instrukcje co do wgranie tego pliczku do rejestru ponieważ nigdy w takie rzeczy się nie bawiłem

20.04.2003
23:55
[116]

dyydy [ Pretorianin ]

Mackay---> Nie pomyliłeś się mam pirata :)) No właśnie coś z tą erotyką nie tak nic się nie ściąga (nawet pornol ;(( ;)

21.04.2003
00:09
smile
[117]

Mackay [ Red Devil ]

Wejdz na gry.onet.pl
wybierz zakladke pliki
zjedz na dol - wybierz litere "m"
odszukaj Medal of Honor: Allied Assault (PC) (obojetnie ktore) - kliknij
znajdz pozycje pacz i idz za glosem rozsadku :)

P.S. Mozliwe ze ten link pod spodem bedzie dzialal

P.S.2 Plik rejestru po prostu uruchamiasz i nic wiecej :)

21.04.2003
00:10
smile
[118]

Mackay [ Red Devil ]

Kuwwwwwwwwwwa co dzis ze mna jest ://////////

Mialo byc wejdz na gry.onet.pl

Ehhh ide spac :(

21.04.2003
00:11
smile
[119]

Mackay [ Red Devil ]

Ooo kuzwa! to nie jest cos ze mna tylko z forum - albo z moim kompem!

Do linka dodaje mi te erotyke a gry.wupe.peel zmienia na onet.pl

Antywirus juz lecie w tle...

21.04.2003
00:18
[120]

dyydy [ Pretorianin ]

Hehe Mackay bez nerwów :D Patcha v 1.11 już mam z WP - wparowałem znalazłem i ściągnołem :D Zaraz sie tym wszystkim zajme. Jak mozesz odezwij sie do mnie na gg- 1187594

21.04.2003
03:57
smile
[121]

matchaus [ Legend ]

ZAPRASZAM DO NOWEGO WĄTKU - FRONTLINE [175]!

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.