TanSid [ Pretorianin ]
Wasze ulubione seriale TV?
Nie wiem czy byle taki watek? Ja go nie znalazłem. Jakie seriale TV oglądacie i do jakich chętnie wracacie, czyli Wasze ulubione seriale TV?
Kłosiu [ Senator ]
Niewolnica Isaura
TanSid [ Pretorianin ]
Tak wiedzialem, ze telenowele beda najpopularniejsze;)). Isaura pamietam jak przez mgle, kiedys chyba na poczatku lat 80 leciala w tv, ponoc ulice pustoszaly. ja osobiscie tak bardzo lubie telenowele, ze z tej milosci poprostu nie moge sobie pozwolic na ogladanie, dlatego zaraz wylaczam tv bo boje sie nawet zmienic kanal na inny, zeby mi serce z zalu nie peklo;))
Kłosiu [ Senator ]
hehehehe TanSid ---> dobre :DD
Mac [ Sentinel of VARN ]
TanSid --> Istnieje jedna napawdę fajna pół komedia pół telenowela - Zbuntowany Anioł :))
lowell [ Konsul ]
Zdecydowanie "Wings" znane bardziej jako "Skrzydla". To moj ulubiony serial komediowy :)))
Xelloss [ Senator ]
Jak jeszcze puszczali The Slayers to właśnie on był moim ulubionym serialem TV. Teraz oglądam tylko Fakty i Wiadomości(niezbyt to serial, wiem).
Vanquish [ Centurion ]
aktualnie ogladam tylko 1 serial i jest to rodzina soprano
Sir Skull [ Know your enemy ]
Xelloss --> "Fakty" są fajne, nigdy nie przewidzisz następnego odcinka :P Poza tym tylko SouthPark i Tom Green Show :)
BTJ [ Pretorianin ]
Rodzina Soprano i od czasu do czasu JAG
Mac [ Sentinel of VARN ]
Gwiezdne Wrota były niezłe, no i Roswell.
Emsi [ Generaďż˝ ]
"All alo", a dawno dawno temu cubasa na polonii 1 nie wiem jak to sie nazywało ale wszyscy chyba wiedza o co mi chodzi.
Lechiander [ Wardancer ]
MIASTECZKO TWEAN PEAKS!!!!!!! A niezłą komedią podobno jest Adam i Ewa. ;-)
Mac [ Sentinel of VARN ]
Na polonii 1 to najlepszy (i najgłupszy zarazem :)) był Gigi :))))))
netY [ Pretorianin ]
Podam swoje dwa typy ;) 1.Życie jak sen 2.Świat według Bundy'ch Siemka ;)
KrzysiekW [ Konsul ]
Kiedyś na TV4 był taki serial animowany "Głowa Rodziny". Ale polewke przy tym miałem :). Można było sie tarzać po podłodze :))
Vasago [ spamer ]
Na południe Świat wg Bundych South Park Pozdr.
Vasago [ spamer ]
Oj ta skleroza! Zapomniałm o Bareji. Alternatywy 4 Zmiennicy Pozdr
Macu [ Santiago Bernabeu ]
eeeee.............nieznacie się..........oglądajcie........Tom-a i Jery-jego ...........................
beeper [ Centurion ]
Hose Armando DeLaVega Kardinale nie ma lepszego no i oczywiscie slepa Esmeralda
anonimowy [ Legend ]
Zdecydowanie "Świat wg. Kiepskich" - chociaż ich głupota czasami mnie przeraża. :))))
Smok-u [ Legionista ]
Ja ogłądam "JAG" i od czasu do czasu "Rodzinę Soprano"
zarith [ ]
Przede wszystkim 'the Pretender' (Kameleon) i Lokatorzy
kastore [ Troll Slayer ]
Ally McB(źdz)ill
katom [ Konsul ]
Najlepszy serial komediowy wszechczasow to Swiat wg Bundych! zaraz za nim na rowni Friends i Drew Carey Show.
JRK [ Generaďż˝ ]
Due South (Na poludnie)- ta melodyjke to do dzis sobie nuce pod nosem :)) Oni ona i pizzera, Przyjaciele - z doskoku ogladane...
LooKAS [ Konsul ]
Czterech Panow W Pancernym Wozie, Kierowanych PrzeZ Psa o Aryjskiej Urodzie :))))
kato [ Konsul ]
" Świat wedłóg Bundych " " Szkrzydła " i kiedyś tam dawno dawno... " Na warjackich papierach "...:)))))))
Crategus [ Konsul ]
Skrzydla byly najlepsze... Ziemia, ostatnie starcie; Alternatywy i Zmiennicy oczywiscie; Kiedys przez chwile Przyjaciele... a tak w zasadzie to nie siadam specjalnie do jakiegos serialu... to raczej sytuacja (np sniadanko) generują potrzebe wlaczenia TV... jako ze sytuacje owe sa krotkie w swym trwaniu, lece po guziorach w celu odnalezienia czegos krotkiego i lekkostrawnego... a wiec najczesciej wypada na bylejaki serial komediowy.
TanSid [ Pretorianin ]
Ja mam jeden serial co ogladam codziennie to jest: Star Trek z zachodnich seriali to ogladalem kiedys kilka odc. Młody Indiana Jones- calkiem fajny serial szkoda, ze widzialem tylko kilka odc. i oczywiscie polskie seriale: Alternatywy 4 Zmiennicy Stawka Wieksza Niz Zycie Czterech Pancernych i Pies te dwa ostanie choc stare naprawde milo sie oglada zadnych innych seriali nie trawie.
tygrysek [ behemot ]
Teraz nie mam za bardzo czasu, aby oglądać seriale, ale swojego czasu byłem wiernym oglądaczem: "Alternatywy 4" "Zmiennicy" "Czterej pancerni i pies" AvE
Kowal [ Centurion ]
Oczywiście, Stawka większa niż życie, Czterech pancernych i pies, Czarne Chmury i nie wszyscy moga kojarzyć, ale był jeszcze Kapitan Sowa na tropie:)) To bardzo dawno temu.
n2n [ Pielgrzym ]
" Przyjaciele " " Ally McBeal " " Rodzina Soprano "
boYek [ Konsul ]
Tylko Outer Limits (stare i nowe). Pozdrawiam!
czarny [ Pretorianin ]
"Stargate"
lotterek [ Pretorianin ]
a 'z archiwum X' to nikt obrucz mnie nie ogląda?
kami [ malutkie maleństwo ]
Hej a ''Aniola ciemnosci'' (Angel of darkness) to nikt tu nie oglada????? Moje typy jeszcze to: "Na poludnie" (Due South) , "Caly jej swiat" (Jessie)
FreemaN [ ]
Zdecydowanie "Moda na sukces" - mam wszystkie 1873 odcinki na video nagrane ;)
pedziwiatr [ Pretorianin ]
Ally mc Beal i najdłuższy serial : Golden League(ale seriale piłkarskie pewnie nie mieszczą się w tej kategorii :-)
AŚKA [ Centurion ]
Ja oglądam: Roswell, JAG- wojskowe biuro śledcze, Z archiwum X, Pozdrawiam Aśka.
ttwizard [ Generaďż˝ ]
Najlepszy serial-telenowela wszechczasow to "zbuntowany aniol" :))) CAMBIO DOLOR:)))))))))))
kiowas [ Legend ]
Polskie - Alternatywy Zagraniczne - Friends (oczywiscie in English, lektor czy nie daj Boze dubbing zabija cale piekno)
_yazz_aka_maish [ Generaďż˝ ]
Fresh Prince of bel Air Posterunek13 South Park ...i jeszcze kilka innych których w tej chwili nie mogę sobie przypomniec...
Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]
1. ALF 2. M.A.S.H Mam tego nagrane bądź ile kaset i mogę to oglądać zawsze i wszędzie :-))) Oczywiście nie zapominam o takich serialach jak : 1. Stawka większa niż Życie 2. Czterej Pancerni ale teraz ich nie ma na żadnym programie - buuuuu....
Shadowmage [ Master of Ghouls ]
Teraz powtarzają Bill Cosby Show. To był chyba piuerwszy serial zagraniczny jaki widziałem i nadal mam do niego spory setyment. A co myślicie o "Mrocznym dziedzictwie"?
Radaar [ Konsul ]
1. Swiat wedlug bundych 2. Odyseja 3. johny bravo 4. zagubiony w czasie 5. dragon ball 6. cubasa 7. gigi 8. mac gyver
potwór [ Pretorianin ]
-Z archiwum X -Na południe -Allo Allo (ale teraz już tego nie ma) -Opowieści z krypty -30 ton!-tylko że to raczej nie jest serial -J.A.G.-to rzadko oglądam
Ko [ Run To The Hills ]
zdecydowanie R E B E L I A N C I !!!!! A jeszcze oglądam: Z Archiwum X, Świat wg. Kiepskich, Świat wg. Bundych oraz Ally McBeal
Ko [ Run To The Hills ]
Zapomniałem dodać: 13 posterunek
Viti [ Capo Di Tutti Capi ]
Z tych co oglądałem to: -The Slayers -Dragon Ball -Z Archiwum X -Alternatywy 4 -Buffy postrach wampirów -Zmiennicy
TanSid [ Pretorianin ]
Hellmaker ---> ja mam Stawka Wieksza niz Zycie w *.avi jak chcesz mozemy sie dogadac. Wymiana via net
^quqoch^ [ Paweł Romanowicz ]
Plebania
Nagash [ Pretorianin ]
Sporadycznie ogladam Ally McBeal, ale wczesniej ogladalem wiekszosc odcinkow seriali: - Nikita - ten film w/g mnie byl po prostu super, klimat itp... :) - Babylon 5 - to samo co wyzej. Dodatkowo rewelacyjna fabula. To jedyne seriale ktorych pamietalem czas emisjii. Wszystkie inne programy/filmy/seriale w TV to tylko dodatek do "kolacji",czy leniuchowania na kanapie... :))
NASTKA [ Legionista ]
Ja zwykle oglądam: - JAG' a - Ally Mc Beal - Roswell - Na dobre i na złe - Klan - 13 Posterunek
m6a6t6i [ hate me! ]
PIERWSZA FALA (first wave) tv4, poniedzialek wieczorem - zajebisty, klimaciarski serial o kosmitach, ktorych tropi cade foser z kumplem kozystajac z przepowiedni nostradamusa. ANIOL CIEMNOSCI (angel of darkness) tv4, sobota wieczorem - wampir z dusza zabija inne wampiry bez duszy,fajnie brzmi ;) ale serial spoko. przynajmniej lepszy od tej komedi, jak jej bylo.., a bafi :)
Osacz [ ony ]
"Miodowe lata" "Spin city" z Michaelem J.Fox'em "Friends" "Dharma i Greg"
Lethal [ Pretorianin ]
13 posterunek ! cezary cezary RULES !!!! :)
Eldoth [ Konsul ]
"swiat wg kiepskich"-rzeczywiscie ich glupota czasem przeraza:) "asy z klasy"- uwielbiam to (nie wiem czemu:)))P ) "roswell"-obsada:)P & fabula "pretender-kameleon"-wg mnie najlepszy serial jaki mozna obejrzec (skladny i wlasciwie kazdy odcinek jest bardzo ciekawy) "ziemia ostatnie starcie"-tez ladny:),bardzo mi sie podoba main theme (czyli motyw przewodni) "archiwum X"-ale tylko z mulderem & scully "nikita"-od czasu do czasu:) reszta nie zasluguje an uwage wg mnie:)
picuś [ Generaďż˝ ]
Do fanow Archiwum X , wie ktos czy TVP 2 wykupila juz 8 sezon a jesli tak to kiedy rozpocznie jego emisje?
Black_Lotos [ Chor��y ]
SouthPark Trzecia planeta od Slonca Swiat wedlug bundych Dwa glupie psy
Morbus [ - TRAKER - ]
Świat wg. Kiepskich, Świat wg. Bundych, 13 posterunek , Czterej pancerni i pies
Yoghurt [ Senator ]
miejsce 6:13 psoterunek- niektóre odcinki były INTELIGENTNE miejsce 5:Czterej pancerni- klasyka:) miejsce 4:X-Files- nie wymaga komentarza miejsce 3:Allo Allo-Von Smollhausen i LeKlerk....KOCHAM TEN SERIAL:) miejsce 2:Bundy- wielki świerszcz Be:) miejsce 1:Obrady Sejmu- Serial wszechczasów!!!!
Annihilator [ ]
"MIS Z OKIENKA" :)
PELLAEON [ Wielki Admirał ]
Hmm, rzadko oglądam seriale i ulubieńca nie mam jednego. Ostatnio siedzę w Kronice Wojny na Lodoss, ale inne seriale które lubię to: Czterej Pancerni i Pies - znają wszyscy. A ostatnie odcinki po prostu wymiatają. Allo Allo - mój ulubiony serial komediowy. Co tam się nie działo! :-))))) (Kabaczki! Kabaczki! Kto kupi algierskie kabaczki od starego algierskiego sprzedawcy kabaczków? Psst.. It is I - LeClerc - buahahaha, to mnie rozwalało! :-))))) I oczywiście "You stupid woman! Don't you see the poor girl is crying?! :-DDDDDDDDD ) Poirot i Przygody Sherlocka Holmes'a - niestety tvn już tego nie nadaje od ładnych paru lat :-( 13 posterunek - Nie powiem żeby to było inteligentne, ale niektóre teksty powalają (np. "Będę cię kochał póki woda płynie w Wiśle, póki wrony śpiewają lepiej niż Spice Girls, dopóki ksiądz Rydzyk nie założy szkoły rodzenia..." :-))) Miodowe lata - Naprawde pocieszny i sympatyczny serial (tym bardziej że jeden z bohaterów to mój imiennik :-)))) Stawka większa niż życie - kurcze, zapomniałem o tym wcześniej. Nie trzeba dużo mówić - kultowy serial :-)
[Xoy] [ Legionista ]
The Simpsons wymiataja
MMRR [ Centurion ]
Kiedys ogladalem kilka seriali niemal nalogowo, teraz ogladm sporadycznie. A ulubione? W tej chwili do glowy przychodza mi: MASH (szczegolnie wczesne odcinki), Przystanek Alaska, Millenium (podobala mi sie calosc, ale ostatni odcinek poprostu powalil mnie).
Yoghurt [ Senator ]
South parków, simpsonów i sriali anime nie wymieniam, bo o nicc nawet nie trzeba wspominać- sa kultowe.... O latającym cyrku MP też:)
NoBraiN [ Pretorianin ]
Nimaaaaaaaaa toooo jak "Przyjaciele" :)))))
DiMiTRiH_SSJ [ Pretorianin ]
No tak seriale, heh dobra rzecz :)) ach. moje ulubione to: DraGoN Ball DraGon Ball Z Dragon Ball GT X-Files Ally McBeal Freinds SouthPark The Simpsons Rodzina Soprano 13 Posterunek Świat wg. Kiepskich Świat wg. Bundych Roswell Asy z Klasy Jezioro Marzeń McGiver Airwolf Buffy Opowieści z krypty The Crow: Stair way to heaven ( czy jakoś tak ) Gigi ( to o takim małym uzdolniomym dzieciaku ) Kapitan Daimos Yattaman Cubasa Oraz wiele,wiele Innych :P
Jeh'ral [ Konsul ]
Ja tam codziennie oglądam Star Treka: Voyagera na TV4. Czasami, jak sobie przypomnę o tym, to patrzę na Rodzinę Soprano na TVN. Poza tym Mroczne dziedzictwo na TVP1 i obowiązkowo co czwartek Ally McBeal.
[Xoy] [ Legionista ]
kiedys ogladlem jeszcze X-files....ale teraz nie dosc ze powtarzaja odcinki na tvp2 ,,to jeszcze ciagle zmieniaja pore...i coraz trudniej jest to cos namierzyc :>
picuś [ Generaďż˝ ]
Xoy -> A wiesz kiedy moze bedzie 8 seson w tvp2, jesli bedzie :(
Misior [ Konsul ]
Ja lubię Alo Alo i Świat wg. Kiepskich.
45acp [ Pretorianin ]
"Kompania braci"
gorash [ Legionista ]
Ulubiony serial ---->>> The Slayers pozatym oglądam(oglądałem): -Rosswel -Archiwum X -Dragon Ball -Ziemia ostatnie starcie -Anioł ciemności -Buffy -Stargate -Kruk i inne o podobnej tematyce
Khe [ terrorysta lodówkowy ]
1 - SOUTHPARK 2 - Dharma & Greg czy jak się to pisze 3 - Sabrina - leci zaraz po powyższym:) więcej grzechów nie pamiętam - tzn. kiedyś jeszcze Archiwum X, ale już nie
BEERman [ Pretorianin ]
Zdecydowanie świat wg Bundych serial jest de best.
White Raven [ Pretorianin ]
Przyjaciele Świat wg Bundych ; Kiepskich 13 posterunek Sabrina i kilka ale nie pamiętam nazw ;)