GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Drobny dodatek do kompa

13.04.2003
19:40
[1]

Sandro [ Wymiatacz ]

Drobny dodatek do kompa

Wiecie, do komputera potrzebna jest jeszcze specjalny grzejniczek, no bo jak się trzyma rękę na myszce przez ileśtam bodzin, to ona potem jest strasznie zimna. Jak lód;-). Co sądzicie o tym pomyśle? Może jak dużo ludzi mnie poprze, to wyślemy e-maila do jakiejś firmy robiącej hardware, żeby zapoznali się z naszym pomysłem?

13.04.2003
20:15
[2]

Garbizaur [ CLS ]

Jestem za. Dosyć zimnej ręki po bawieniu się kompem. Najlpiej jakby grzejniczek był w myszce, i żebvy miał regulowana temperaturę.

13.04.2003
20:18
[3]

Zajkos [ Generał ]

ja jak zmarznie mi reka klade ja na baracude i od razu lepiej

13.04.2003
20:20
smile
[4]

karolix [ Pretorianin ]

to już lepiej zrobić myszkę w kształcie rękawiczki- palec wskazujący- lewy przycisk, środkowy- prawy przycisk. Co wy na to??? :)

13.04.2003
20:26
smile
[5]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

Karolix- za ale i przeciw
Najlepiej myszke w ksztalcie genitaliow meskich- lewe jadro lewy przycisk- prawe jadro prawy przycisk
:DDDDDDDDDDDDDDD

13.04.2003
20:28
smile
[6]

Paul12 [ Buja ]

Tak tak, i gniazdo USB jak narząd płciowy kobiety :PPPPPPPPP

13.04.2003
20:30
smile
[7]

_Robo_ [ Generał ]

Postawcie sobie podkladke z mysza na obudowie w miejscu gdzie wentylator odprowadza powietrze z proca :)

13.04.2003
20:31
[8]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

Paul- :D

13.04.2003
21:05
[9]

mORfeOoSH [ NULL ]

od kiedy to mysz sie CHLODZI od uzywania?

najlepiej byloby zrobic:
-zapach - maker (juz ktos to robi)
-wiatr - maker (np. jak w grze wieje wiatr, to ten wiatraczek przy kompie ustawia sie odpowiednio i wieje silnie lub slabo)
-itp:)

13.04.2003
21:15
[10]

wzorzec [ spawacz dziobowy ]

kurde reka mi zmarzla.

13.04.2003
21:18
[11]

Windi_ [ Generał ]

wieje tu potwornie :)
i to jakos chlodem tak

13.04.2003
21:48
[12]

Nurzyk [ mAstEr oF pUlpEts ]

a z CD-ROM-u pizza wychodzi

13.04.2003
22:00
smile
[13]

tadekdul [ Konsul ]

niektórzy ludzie mają naprawdę dziwne pomysły :)))))))))

13.04.2003
22:03
[14]

Sandro [ Wymiatacz ]

A tak poza tym, to przydałoby się jeszcze coś, co by grzało w dupsko;-).

13.04.2003
22:08
[15]

Nurzyk [ mAstEr oF pUlpEts ]

i taki fotel z masażem

13.04.2003
22:11
[16]

Sandro [ Wymiatacz ]

Heh, kiedyś jak wróciłem ze szkoły, to chciałem robić dwie rzeczy: leżeć i grać. Miałem mało czasu, więc musiałbym przystawić łóżko do kompa - nie chciało mi się go przesuwać taki kawał, więc obładowałem krzesło poduszkami na tyle, że czułem się, że leżę na łóżku;-).

13.04.2003
22:27
smile
[17]

Kicab [ ]

podgrzewana mysz hehehe :) lol

13.04.2003
23:33
smile
[18]

Yanek [ Paprykarz ]

hyhy Sandro alez ty masz filmy:P

13.04.2003
23:45
[19]

ewelina_m [ secret ]

wy to macie zimno w domu, myślałam że tylko tak u mnie, ale fajne problemy macie ;)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.