GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

FRONTLINE [172]

11.04.2003
14:48
[1]

Therion_PL [ Konsul ]

FRONTLINE [172]

Jest to wątek dla pasjonatów czerpiących największą satysfakcję z gier umiejscowionych w realiach II Wojny Światowej. Ale jak się okazuje, nie tylko II WŚ.
Generalnie - temat wojen i wszelakiego "naparzania" jest przez nas lubiany :]
Gatunek owych gier ulega przeobrażeniom w zależności od naszych upodobań. :o)

Obecnie na tapecie mamy:
- Medal of Honor: Allied Assault

Produkcje w fazie testów:
- Vietcong

Bawimy się czasem także w:
- Medal of Honor: Allied Assault Spearhead
- IL2 Sturmovik
- IL-2 Forgotten Battles
- Silent Hunter II (w to się już nie bawimy, chyba że mocno popijemy :)))
- Close Combat (i wszelki stuff związany z tą serią :)

Śmiało można więc szukać u nas towarzyszy do wieczornej bitewki w którąś z w/w gier.

Wątek powstał z inicjatywy grupy osób, które aktywnie uczestniczą w walkach.

Nasza strona w internecie:
https://www.frontline.prv.pl (Sturmgrenadierzy)
https://www.luftflotte.prv.pl (Lotnicy)

Nasza ferajna w Clan Base:
https://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=214147

Forum naszego klanu:
https://www.selicom.pl/frontline

Strona zaprzyjaźnionego klanu "Bad Boys":
https://www.selicom.pl/badboys

ZAPRASZAMY!

Oto linka do poprzedniej części:

11.04.2003
15:06
smile
[2]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

No udało się, a myślałem, że się na tym wyłożysz :DDD
Ja jeszcze żadnegom nie założył :-)

11.04.2003
15:09
[3]

Therion_PL [ Konsul ]

Co do rainbow six 3 to musze powiedziec ze jakos wymagania tez ma duze jednak na mojej poprzedniej i obecnej konfiguracji mozna spoko sobie pograc jest roznica czy gra sie w 800 .. czy innej oraz jaki bedzie poziom szczegolow. Zeby grac na max'a w 1024 to jestem za cienki jeszcze lecz jesli dam szczegoly na medium to spoko sobie pykac moge -zarowno w poprzedniej mojej konfiguracji sprzetowej jak i obecnej.

Tryb single moze sie niepodobac bo sterujemy dwoma timami po 4 osoby lub trzema timami lecz sumaryczna liczba osob pozostaje bez zmian (8), lub mniej w zaleznosci jaka mamy misje.

Grac mozna na dwa sposoby:

1 - ruszamy team 1 - potem kampimy i w tym czasie podciagamy 2gi team itd. - poruszamy sie na 'czuja'

2 - dokladnie planujemy na mapie trase i waypointy dla teamow - po czym realizujemy plan - timy w kroku poruszaja se z jednego do kolejnego waypointa (3 godziny planowania - 10 minut gry)

Ma tez ta gierka opcje multiplayer z dedykowanym serwerem [ i tu niespodzianka - mam wolnego kompa do zahostowania takiego serwera ;-) - jesli znajda sie chetni do gry]
a tu to juz jest pieknie - odpalilem to i plansze sa z botami - one maja 3 stopnie killerskiego wtajemniczenia - na planszy wg producenta maxymalna ilosc botow jest ustawiana na 20 lecz mozna ustawic absolutnie maxymalnie 35. Tak tez zrobilem i komp nie poczul roznicy czy 20 czy 35 ma obsluzyc.

Mapki sa b.ladne i smiem twierdzic ze sa jeszcze bardziej urozmaicone w stosunku do V... - subiektywne moje oczywiscie odczucie - jest gorka w sniegu i w dzien, jest i ta sama gorka w lecie, jest miasteczko jest i wiezienie do opanowania dzien i noc - roznie (mgla deszcz).

z obserwacji moich wynika ze jesli ktos ma celerona 1 GHz, 256 ramu i GF2mx - to w 800x600 z minimalnymi detalami bedzie mogl sobie spokojnie popkac - a multiplayer jest chyba nieco lzejszy dla kompa niz singiel.

11.04.2003
15:14
[4]

Therion_PL [ Konsul ]

tekst pliku readme z tej gierki ... :


################################################################################

Red Storm Entertainment
TOM CLANCY'S RAINBOW SIX 3: RAVEN SHIELD
February 2003
README.TXT United States of America

################################################################################

Thank you for buying Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield. This README file
contains information not included in the game's manual.

################################################################################

Table of Contents

################################################################################

1. Minimum/Recommended Specifications
2. Single Player Notes
3. Multiplayer Notes
3.1. Creating a server
3.2. Joining a server from the command prompt
3.3. Cooperative mode
3.4. Maximum Number of Terrorists
3.5. Recommended Maximum number of Players by Server Connection Type
3.6. Change the Uniforms for Adversarial and Cooperative Servers
3.7. Banning Players from a Server
4. Known Issues
4.1. Installing video drivers
4.2. Installing sound drivers
4.3. Installing DirectX
4.4. Known problems
5. Important Web Sites, Contact Information and Technical Support
5.1. Technical Support
5.2. Other Important websites
6. Legal Information
7. Copyright

################################################################################

1. Minimum/Recommended specifications

################################################################################


-Minimum Configuration:
Win 98/ME/2000/XP Only
DirectX 8.1b
800 MHz Pentium III, AMD Athlon, or equivalent
128 MB RAM (XP users: 256 MB required)
64MB DirectX 8.1b compatible graphics card
DirectX 8.1b compatible sound device
CD-ROM/DVD-ROM 16x or faster (not recommended for use with CD-RW drives)
1.7 GB hard drive space
Windows-compatible mouse required

-Recommended Configuration:
Win 98/ME/2000/XP Only
DirectX 9.0
1.2 GHz Pentium 4, AMD Athlon or equivalent
256 MB RAM
128MB DirectX 9.0 compatible graphics card
DirectX 9.0 compatible sound device
CD-ROM/DVD-ROM 16x or faster (not recommended for use with CD-RW drives)
2 GB hard drive space
Windows-compatible mouse required
Internet connection for play on Ubi.com (minimum 56k modem or broadband)

-Sound Options:

Sound Effects Volume: Adjusts the volume of all Sound Effects.
Voices Volume: Adjusts the volume of all the game’s voices
Music Volume: Adjusts the volume of the music
Sound Quality: Selects the quality of the sound played in the game. Lower
quality sounds may result in higher game performance.
Audio Virtualization: Selects the 3D audio emulation mode for a 2 channel
monitoring configuration (2 speakers, Headphones).
The HRTF emulation is done in sortware thus, using
CPU. It is recommended to select "No Virtualization"
for minimum requirements computers.
No Virtualization: Stereo output with no additionnal CPU usage.
Low HRTF: Light audio 3D emulation with minimum additionnal CPU usage.
High HRTF: Full audio 3D emulation with more CPU usage.
3D Audio: Enables sound card’s 3D audio hardware support. Disabling 3D
audio may improve game's performance. Must be enabled to
activate EAX’s support.
EAX: If your sound card is compatible with Creative Labs EAX Processing,
enabling this option will greatly improve your sound experience.


Recommended Sound Settings:

Minimum requirements:
Sound quality: Low
Audio Virtualization: No Virtualization
3D Audio: Disabled (disabling 3D audio may improve game's
performance)

Normal requirements:
Sound quality: High
Audio Virtualization: Low HRTF
3D Audio: Enabled (if available)
EAX: Enable (if available)

Recommended system:
Sound quality: High
Audio Virtualization: High HRTF
3D Audio: Enabled (if available)
EAX: Enable (if available)

Notes:
Raven Shield uses EAX Unified(tm) which makes the Real-Time EAX processing
compatible with EAX 1.0, 2.0 (SBLive!) and 3.0 (Audigy & Extigy).
For quadraphonic & Surround systems, you'll need to select their corresponding
monitoring option in the "Speaker Setup" scroll window found in the "Sounds &
Multimedia Properties" Tab (Multimedia Tab under win98).
The ideal monitoring option for a 2 channel setup (2-Speakers with/without
Subwoofer & Headphones) is Desktop Stereo Speakers.
Low & High HRTF (Audio Virtualization options) won't give good results in a
4-Speakers/more configuration. Use it only with a 2 channel monitoring setup
(Dual-Speakers system & Headphones).


################################################################################

2. Single Player Notes

################################################################################

-If you load a plan in campaign mode which uses a dead or wounded operative,
that operative is automatically replace by the next available operative in the
same specialty. This occurs when loading all plans, even those saved by
players.


################################################################################

3. Multiplayer Notes

################################################################################

3.1. Creating a server

-In the Time Between Rounds option, you can put the "-" character so that all
players need to click ready for the round to start.


--------------------------------------------------------------------------------
3.2. Joining a server from the command prompt

-To join a server from the command prompt by specifying the IP address, switch to
the system directory inside the Raven Shield directory and use the following
command:

ravenshield.exe -ip=##.#.#.###

-To join a server from the command promt by specifiying the IP address and port,
switch to the system directory inside the Raven Shield directory and use the
following command:

ravenshield.exe -ip=##.#.#.###:####

-If you join a locked server from the command prompt a pop-up message will
appear asking for a password or you can switch to the system directory inside
the Raven Shield directory and use the following command:

ravenshield.exe -ip=##.#.#.###:#### -pwd=PASSWORD

--------------------------------------------------------------------------------
3.3. Cooperative mode

-Unlike Adversarial mode, servers do not automatically restart when a second
player joins them. Instead the first player is allowed to continue playing
against the computer. An administrator can restart the round using the
following command:

restartround

--------------------------------------------------------------------------------
3.4. Maximum Number of Terrorists

-In the Create Server Screen, the maximum number of terrorists allowed in
cooperative games is limited to 25. If you have a powerful machine you can
actually play against more terrorists by altering the server.ini file. To do so
open the server.ini file located in the system directory of the game. Locate
nbterro and set it equal to any number up to 40.

nbterro=40

If you set this number over 25 and do not have a powerful machine you may
experience considerable lag.

--------------------------------------------------------------------------------
3.5. Recommended Maximum number of Players by Server Connection Type

-Because not all connection types have the same upload bandwidth, the maximum
number of players you can host on a server depends on your connection type.
Below are the recommended maximum numbers of players for servers based on their
connection type.

T1 and More - 16 players without any problems

Cable/ ADSL - Some Cable/ADSL providers purposefully limit upload bandwidth.
If your provider does this you can host a maximum of approximately 8 players.
Known problems if you host more than 8 players are Lag and Trigger Delay
(slight delays when opening doors, manipulating bombs, and the like). If your
Cable/ADSL provider does not limit your upload bandwidth you can host games
containing more than 8 players.

In order to get optimal server performance on Cable/ADSL servers, be sure to
set your connection speed to Cable/ADSL in the Multiplayer screen of the
Options menu.

The average upload rate for a T1 server is around 500 bytes/sec per player, and
for Cable/ADSL it is around 125 bytes/sec per player. Thus, a T1 server hosting
16 players has to send 16 times 500 bytes to each player, which ends up to a
maximum of 128 Kb/sec (500 bytes X 16 players X 16 players) if all players are
currently visible to each other.

Here are a few examples of the possible maximum upload rates:

Hosting 16 players
T1/T3 (500 bytes per player) = 128K max upload
Cable (125 bytes per player) = 32K max upload

Hosting 8 players
T1/T3 (500 bytes per player) = 32K max upload
Cable (125 bytes per player) = 8K max upload

Hosting 4 players
T1/T3 (500 bytes per player) = 8K max upload
Cable (125 bytes per player) = 2K max upload

Note: In cooperative mode, terrorists, hostages and A.I. back-ups count as players.

--------------------------------------------------------------------------------
3.6. Change the Uniforms for Adversarial and Cooperative Servers

-In the Maps folder within the Raven Shield install folder are .ini files for
every map in the game. At the bottom of these files are sections where you can
change the default uniforms for each multiplayer game mode. To change the
uniform for a mode simply edit the text after green= and/or red= the desired
uniform.

For example:
;Team Survival
SkinsPerGameTypes=(package=R6Game,type=R6TeamDeathMatchGame,
greenPackage=R6Characters,green=R6RainbowMediumBlue,redPackage=R6Characters,
red=R6RainbowMediumDesertCamo)

--------------------------------------------------------------------------------
3.7. Banning Players from a Server

-Administrators can ban/lock out troublesome players from their servers by
entering one of the following commands in the console:

ban <PLAYERNAME>
banid <PLAYERID>

To unban someone the server must edit the ravenshield.ini file located in their
System directory. Scroll to the bottom of the file and find the following
header:

[Engine.AccessControl]

Under this header is a list of all the IP addresses currently banned. To unban
someone simply remove thier IP address from the list. Change it from:

IPPolicies[0]=###.###.###.###

To:

IPPolicies[0]=


################################################################################

4. Known Issues

################################################################################

4.1. Installing video drivers

If you experience any graphical problems, please install the latest video
drivers available for your video card. Links to the most popular video cards
manufacturers are available at the bottom of this document.

--------------------------------------------------------------------------------
4.2. Installing sound drivers

If you experience any sound problems, please install the latest sound
drivers available for your sound card. Links to the most popular sound cards
manufacturers are available at the bottom of this document.

--------------------------------------------------------------------------------
4.3. Installing DirectX

Raven Shield needs DirectX 8.1b to run properly. To get the latest version of
DirectX, please visit:
https://www.microsoft.com/windows/directx/downloads

--------------------------------------------------------------------------------
4.4. Known Problems

Alt-Tab and Alt-Enter
-Using Alt-Tab to minimize the game and Alt-Enter to play in window mode is not
supported by Raven Shield. Although they may occasionally work fine, there are
many known problems that can occur. Use them at your own risk.

3D Antialiasing Settings of your Video Card in the Display Properties Menu
-By default this option is set to "Allow applications to control the
antialiasing mode". If you select the "Manually select the antialiasing mode"
option, the game and/or your PC may crash.

Mouse Focus Changing to Other Programs
-If you mouse occasionally changes focus to other applications, make sure that
these applications are not set to "Always on top." This may include the
taskbar.

Long Waits to Join a Server
-If you try to join a server and experience a long wait, the game may be
automatically downloading a modifed map from the server. Depending
on your connection this could take considerable time. If you want to
abort the download, open the console by pressing the ~ key (default key)
and type "quit". This will close the game, forcing you to restart it.

################################################################################

5. Important Web Sites, Contact Information and Technical Support

################################################################################


5.1. Technical Support

Before contacting Ubi Soft Entertainment's Technical Support Department, please
browse through our FAQ listings or search our support database at our website:
https://support.ubi.com. Here you will find the most recently updated information
since the games release.

Also please make sure that your computer meets the minimum system requirements,
as our support representatives will be unable to assist customers whose
computers do not meet these criteria.

Whenever you contact the Technical Support Department, please include the
following information or have it available if you are calling:

-Complete product title (including version number)
-Exact error message reported (if applicable) and a brief description of the
problem you're encountering
-Processor speed and manufacturer
-Amount of RAM
-Operating system
-Video card that you are using and amount of RAM it has
-Maker and speed of your CD-ROM or DVD-ROM drive
-Type of sound card you are using

Contact Us Over the Internet
This is the best way to contact us. Our website is open 24 hours a day, 7 days a
week and it contains the most up to date Technical Support information available
including patches that can be downloaded free of charge. We update the Support
pages on a daily basis so please check here first for solutions to your problems
https://support.ubi.com/.

Contact Us by E-mail
For fastest response via e-mail, please visit our website at:

https://support.ubi.com/

From this site, you will be able to enter the Ubi Soft Entertainment Solution
Center where you can browse through our listings of Frequently Asked Questions
(FAQ), search our database of known problems and solutions, or, for fastest
e-mail response, you can send in a request for Personal Assistance from a
Technical Support Representative.
It may take up to 72 hours for us to respond to your e-mail depending upon the
volume of messages we receive.

Contact Us by Phone
You can also contact us by phone by calling (919) 460-9778. Note that this
number is for technical assistance only. No hints or tips are given over the
Technical Support line. When calling our Technical Support line, please make
sure you are in front of your computer and have all of the necessary information
listed above at hand.
Be advised that our Technical Support Representatives are available to help you
Monday-Friday from 9 am- 9 pm (Eastern Standard Time).
While we do not charge for technical support, normal long distance charges
apply. To avoid long distance charges, or to contact a support representative
directly after these hours, please feel free to use one of the other support
avenues listed above. E-mail issues usually receive a response within 2
business days.

Contact Us by Standard Mail

If all else fails you can write to us at:

Ubi Soft Technical Support
3200 Gateway Center Blvd
Suite 100
Morrisville, NC 27560

--------------------------------------------------------------------------------
5.2. Other Important websites

Raven Shield's official web site:
https://www.raven-shield.com

Raven Shield's official forums:
https://forums.ubi.com/messages/overview.asp?name=us_ravenshield_gd

Latest DirectX Runtime:
https://www.microsoft.com/windows/directx/downloads

Latest ATI Drivers:
https://www.ati.com

Latest NVIDIA Drivers:
https://www.nvidia.com

Latest Matrox Drivers:
https://www.matrox.com

Latest Creative Labs Drivers:
https://www.creative.com

Latest Hercules Drivers:
https://www.hercules.com




################################################################################

6. Legal Information

################################################################################

© 2002 Red Storm Entertainment, Inc.
Red Storm and Red Storm Entertainment are trademarks of
Red Storm Entertainment, Inc.
Rainbow Six is a trademark of Red Storm Entertainment, Inc.
Rainbow Six: Raven Shield is a trademark under registration by
Ubi Soft Entertainment, Inc.
Red Storm Entertainment, Inc. is a Ubi Soft Entertainment company.
All Rights Reserved.


################################################################################

7. Copyright

################################################################################

LICENCE TO USE Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield

Please read this Licence carefully before installing the game ("Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield").
This Licence is an agreement between you, the "User", and Ubi Soft and/or its licensors and/or its beneficiaries ("Ubi Soft"), which grants the User the non-exclusive and non-transferable right to use Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield.
By installing Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield, the User is undertaking to respect the terms and conditions of the Licence.

1- The Licence

Ubi Soft grants the User a non-exclusive and non-transferable Licence to use Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield, but remains the owner of all the rights relating thereto.
Any rights not specifically transferred by this Licence remain the property of Ubi Soft.
Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield is licensed and not sold to the User, for private use.
The Licence does not confer any right or title to Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield and cannot be understood as a transfer of intellectual property rights to Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield.

2- Ownership of Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield

The User recognises that all of the rights associated with Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield and its components (in particular the titles, computer codes, themes, characters, character names, plots, stories, dialogues, places, concepts, images, photographs, animation, videos, music and text contained in Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield), as well as the rights relating to the trademark, royalties and copyrights, are the property of Ubi Soft and are protected by French regulations or other Laws, Treaties and international agreements concerning intellectual property.

3- Use of Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield

The User is authorised to use Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield in accordance with the instructions provided in the manual or on the packaging of Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield.
The Licence is granted solely for private use.

It is not permitted:
- To make copies of Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield,
- To operate Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield commercially,
- To use it contrary to morality or the laws in force,
- To modify Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield or create any derived work,
- To transmit Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield via a telephone network or any other electronic means, except during multi-player games on authorised networks,
- To create or distribute unauthorised levels and/or scenarios,
- To decompile, reverse engineer or disassemble Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield.

The User cannot sell, sublicense or lease Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield to a third party.
The User can only transfer Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield if the recipient agrees to the terms and conditions of the Licence. In this event, the User undertakes to transfer all components and documentation relating to Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield. He also undertakes to delete any copy of Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield from his computer. In this event, this Licence is automatically and immediately terminated.

4- Termination of the Licence

The Licence is effective from the first time Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield is used.
It is terminated automatically by Ubi Soft without notice if the User fails to adhere to the terms and conditions of the Licence.

5- Warranty

Ubi Soft warrants to the original purchaser of its products that the products world be free from defects in materials and workmanship for a period of ninety (90) days from the date of purchase. Ubi Soft products are sold "as is", without any expressed or implied warranties of any kind, and Ubi Soft is not liable for any losses or damages of any kind resulting from use of its products. Ubi Soft agrees for a period of ninety (90) days to either replace defective product free of charge provided you return the defective item with dated proof of purchase to the store from which the product was originally purchased or repair or replace the defective product at its option free of charge, when accompanied with a proof of purchase and sent to our offices postage prepaid. This warranty is not applicable to normal wear and tear, and shall be void if the defect in the product is found to be as a result of abuse, unreasonable use, mistreatment or neglect of the product.

Ubi Soft offers Technical Support. When you call, please be as specific as you can be about the problem you are experiencing and have the below details available:

- The name of the manufacturer of your computer system
- The brand and speed of the processor
- How much RAM you have
- The version number of windows you are using (if you aren’t sure, right-click on the my computer icon on your desktop and select ‘properties’)
- The manufacturer name and model number of your video card, modem, and sound card.

6- Warranty Limitation

The User recognises expressly that he uses Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield at his own risk.
Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield is provided as is. The User is responsible for any costs of repairing and/or correcting Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield.
To the extent of what is laid down by the Law, Ubi Soft rejects any warranty relating to the market value of Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield, the User’s satisfaction or its capacity to perform a specific use.
The User is responsible for all risks connected with lost profit, lost data, errors and lost business or other information as a result of owning or using Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield.
As some legislations do not allow for the aforementioned warranty limitation, it is possible that it does not apply to the User.

7- Liability

In no event can Ubi Soft be held liable for any direct, consequential, accidental, special, ancillary or other damages arising out of the use or inability to use Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield, as well as out of the ownership or poor functioning thereof, even if Ubi Soft has been advised of the possibility of such damages.
In particular, Ubi Soft accepts no liability regarding use of Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield contrary to the precautions for use set out in the manual and on the packaging.
As some legislations do not allow exemption from liability in the event of direct or incidental damages, it is possible that the aforementioned exclusion does not apply to the User.
This Licence to use Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield grants specific rights to the User and he may have other rights depending on the laws in his State.

11.04.2003
15:17
smile
[5]

Mackay [ Red Devil ]

Therion --->> moge spytac po co wkleiles tego manuala?

11.04.2003
15:19
[6]

Therion_PL [ Konsul ]

my jak zwykle lubimy snajperke :-)

11.04.2003
15:31
[7]

Therion_PL [ Konsul ]

wczoraj pojawil patch do rs3:

Thursday_04.10.03

Patch 1.1 Is Going Out Now!
We are distributing Patch 1.1 now. Expect to see it showing up on major mirrors such as FilePlanet, FileShack, 3dGamers, and others soon.
Mirror information will be posted as we are updated.
===============================================
Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield v1.1 (Build 297)
===============================================

a manuala wkleilem zeby mozna sobie bylo dokladnie poczytac co to cos potrafi

11.04.2003
15:37
smile
[8]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Chciałem spytać o to samo o co spytał mój ulubiony kolega i worek treningowy w medalka Mackay.. :D

11.04.2003
16:21
smile
[9]

Slawekk [ Senator ]

Ciekawa sprawa :)))
Portugalczycy z 48 zarezerwowali sobie na nas godzinke, bo o 23 maja w kalendarzu następną klanówke :))) To jeszcze nic bo w niedziele graja 3 mecze, wszystkie maja potwierdzone. Hardcore !!!!!!!!!
Niestety nie moge dostać się na ich strone www, może się to komus uda. Linka poniżej - sprawdźcie

11.04.2003
16:27
smile
[10]

SilentOtto [ Faraon ]

"a manuala wkleilem zeby mozna sobie bylo dokladnie poczytac co to cos potrafi"

Co wybitnie nam naświetlą punkty:

4. Known Issues
5. Important Web Sites, Contact Information and Technical Support
6. Legal Information
7. Copyright

Tegoż manuala :D

11.04.2003
18:05
smile
[11]

matchaus [ Legend ]

Złośliwe bydlaki! ;D

Manual jest po to, aby zrobiło się bardziej profesjonalnie i merytorycznie - o to chodzi!

A nie tylko - chodzi na... ładnie wyglądają cegły w murze... czy wreszcie - w końcu wyglądam jak GROMek w Iraku :)
Jak wszystko, to wszystko.

12.04.2003
10:17
smile
[12]

Yaca Killer [ **** ]

witam z rana :)

na rozruszanie towarzystwa głośno czknę, następnie w celu sprowokowania dyskusji donośnie beknę... pobudka !!!!

12.04.2003
12:00
smile
[13]

SilentOtto [ Faraon ]

Ile macie GOLI ? :D
Nababem jestem! Mam 109,5 gola!
To znaczy miałem, ponieważ za jedyne 25G wykupiłem sobie zajebistą usługę "GOL-MAX" i teraz mogę w encyklopedii czytać materiały starsze niż 14 dni ;o)))
Mackay podobno zbiera na Radka, więc sporządził już testament, w którym zapisał gole na koncie GOLA swojemu praprapraprapraprapraprapraprawnukowi... ;o)))

12.04.2003
12:14
smile
[14]

Mackay [ Red Devil ]

Jawohl! Mam juz 30 goli! Moglbym sobie kupic GOL-MAX'a na tydzien, ale nie moglbym sie wtedy oderwac od kompa, wiec zbieram i zbieram na Radka 9500 :)

12.04.2003
12:16
[15]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Witam w słoneczny dzień kwietniowy.
Jak zawsze z rana chciałem sobie dla treningu skopiować dwie płytki, wybrałem pierwsze z brzegu - padło na MoHaa i o dziwno nie mogę tego zrobić; Nero się wiesza ;-((( Czyżby one były czymś zabezpieczone ??
Z innymi płytkami nie mam problemu.
Dziekuje za uwagę.
Życzę miłego popołudnia - tego ciepłego dnia kwietniowego.
p.s.
Jak minął wczorajszy pierwszy mecz miedzynarodowy ??

12.04.2003
13:58
smile
[16]

Mackay [ Red Devil ]

Ubi --->> sprobuj zrobic obraz plyty za pomoca nero
Nero/Nagrywarka/Zapis Sciezki
ustaw tam przykladowo zapis do pliku .nrg, wybierz sciezke na dysku i zgraj, jezeli to nie pojdzie to znaczy ze Twoje plytki sa najprawdopodobniej porysowane.

MOHAA, jak i wiele innych programow zabezpieczane sa jakimis tam pierdolami, z ktorych ominieciem Nero jak i wiele innych programow nie ma problemu :)

Wczorajszy mecz zesmy cancellowali, po godzinie dyskusji i 10 minutach grania.
Sprawa wygladala tak, ze portugalczycy mieli pinga ok 200 ms, chcieli zebysmy poszli do nich - nie udalo nam sie jednak polaczyc z ich serwem.
Chcieli zebysmy wylaczyli Friendly Fire - ale jak - przeciez nie mamy rcona!
No i tak zesmy doszli do wniosku ze zagramy sobie "Friendly match" a na CB klikniemy cancel.

Po 10 minutach grania sparingu, czolowe oddzialy portugalskiej armii wyzwolenczej wycofaly sie pospiesznie na Azory i tyle zesmy ich widzieli :)

12.04.2003
14:18
smile
[17]

SilentOtto [ Faraon ]

Mack --> "Laputaketepario!" Czyli w 10 min daliście im niezłe bęcki? ;o)

Ściągnąłem demo "Indiana Jones" i pół godziny męczę się, żeby przeskoczyć z tarasu na taras przy pomocy bata... :( ;o)

13.04.2003
09:42
smile
[18]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Cóż moi Kochani...
Nie dziwota, że po wczorajszym wieczorze straciliście ochotę do żartów.... Ekipa FrL jako całość grała źle, ja jako jednostka grałem tak, że dawno już nie pamiętam kiedy zdażyło mi się tak skompromitować. Można by rzec, że "kompromitacja" to zbyt wielkie słowo jak na określenie poziomu gry w komputerowego shootera... ale jakoś ciśnie mi się ono na usta gdy wspomnę moją żałosną grę... ;-/
Po raz kolejny Therry, nasza świeżynko, przekonałeś się, że w FrL panuje SWOISTY kult amatorszczyzny w złym wydaniu.. hyhyhy
yyyyyhhhhhhhh... coś bym jeszcze napisał, ale muszę spadać...
Mam nadzieję, że gdy wrócę Forum zapełni się jakimiś pozytywnymi wieściami ze świata, kraju i frlzony.

13.04.2003
10:12
smile
[19]

SilentOtto [ Faraon ]

Chrees ---> Było aż tak źle? Może trzeba trochę odpocząć?
;o) Pozytyw z FrLzony - nauczyłem się używać bata do skoków w Indianie - trzeba przytrzymać dłużej klawisz mychy ;o)

13.04.2003
10:22
[20]

olivier [ unterfeldwebel ]

Uff...jak to dobrze ze nawet Frontleinowi zdaża się jeszce lipe na polu walki odwalać, podnieśliście mnie na duchu panowie:))

13.04.2003
10:23
smile
[21]

Lipton [ 101st Airborne ]

Na początek chciałem wszystkich przeprosić za swoją wczorajszą postawę, chociaż wydaje mi się, że jak na stan w jakim byłem wczoraj nie było najgorzej:P

Matchaus--> Bardzo, bardzo dziękuję za to, że zostałeś ze skaczącym pingiem, żebym ja mógł zejść!:) To mi było bardzo potrzebne, bo sie w miarę wyspałem i dzisiaj już jest znacznie lepiej:)))

13.04.2003
11:07
[22]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Witam
Żart na poprawę nastroju:
"Podczas bombardowania Saddam nie zginal, ale wybuchla panika wsród sobowtórów, bo urwalo mu noge" :-)))

Zajrzyjcie na link -->
można tam znaleźć parę fajnych zdjęć.

13.04.2003
11:36
smile
[23]

Lipton [ 101st Airborne ]

Panowie pośpieszcie się ze ściąganie tych zdjęć spod linku który podał U-boot, bo za 14 dni już nie będzie do nich dostępu...

13.04.2003
11:55
smile
[24]

SilentOtto [ Faraon ]

Co sądzicie o nowych zmianach komercyjnych? :o)
Czy macie zamiar np. wykupić MC "brązowy" lub GM, czy też zostaje forum i 14-dniowy dostęp do materiałów?

Lip --> Spoko, mam jeszcze 85 "goli" - starczy na następne 3 tygodnie GM :D

13.04.2003
12:12
[25]

Lipton [ 101st Airborne ]

Otto--> Ja nie mam zamiaru niczego kupować...Rozumiem przesłanki jakie kierowały ludźmi odpowiedzialnymi za te zmiany, ale na pewno młodzi ludzie, tacy jak ja, żyjący z tego co dadzą im rodzice nie będą bulić za przeglądanie serwisu, kiedy istnieją inne jak np. gry.onet.pl...A 14 - dniowy do materiałów...No Boże, będzie trzeba sobie radzić jakoś...Ale to akurat niczego moim zdaniem nie wnosi do programu komercjalizacji Gola. Lecz mogę się mylić:P

13.04.2003
13:03
[26]

SilentOtto [ Faraon ]

Lip --> Pomimo tego, że jestem na własnym garnuszku też nie będę sobie głowy zawracał. Ponieważ i tak bekam już prawie 200 zł/mies za Neo+, więc materiały w Inecie nie są dla mnie "darmowe", a oferta GOL-a jest taka:

W skład abonamentu brązowego wchodzą następujące usługi za 15zł/mies - trzeba wykupić minimum 3 mies.:

Udostępnienie ekskluzywnej karty klubowej - uprawniającej do udziału w imprezach dla członków Klubu oraz licznych (?) zniżek i promocji: NIE ZALEŻY MI NA TYM. I DLACZEGO TA KARTA JEST TAKA "EKSLUZYWNA"? ;o)
profesjonalna skrzynka email - skrzynka 50MB w domenie gry-online.pl i gameplay.pl bez limitu wielkości przesyłki: ILE MOŻNA MIEĆ SKRZYNEK BARDZIEJ LUB MNIEJ PROFESJONALNYCH? ;o) MAM NA NEO+ 100MB na www i pocztę. Dodatkowo skrzynki na Onecie i Interii...
strony wortalu gotowe do wydruku: ZBĘDNE
poradniki i solucje do gier jako pliki do pobrania przez FTP - PDF: ZBĘDNE
dedykowany klubowy serwer ftp: JEST TYLE MOŻLIWOŚCI DARMOWYCH, ŻE NIE WIDZĘ POTRZEBY PŁACENIA ZA TAKĄ USŁUGĘ
nagrywanie plików na CD: ZBĘDNE
nagrywanie plików z Internetu na CD: ZBĘDNE
najtańsze gadgety Gry-OnLine: LIMIT ZAKUPU GADŻETÓW GOL-A NA TEN ROK WYCZERPAŁEM (koszulka i czapeczka na Parteitag)
Liczne niespodzianki i atrakcje w limitowanych seriach tylko dla naszych klubowiczów: ?? PODKŁADKA POD MYSZ ??

W tym jest GOL-MAX:
• nieograniczony dostęp do Archiwum GRY-OnLine - NIEKONIECZNIE
• szczególnie ciekawe, ekskluzywne materiały GOL MAX dotyczące najciekawszych aktualnych tematów i niedostępne dla ogółu czytelników - ZAPEWNE TAK EKSKLUZYWNE JAK KARTA KLUBOWA ;o)
• prenumeratę elektronicznego dwutygodnika "GRY": MAM PŁACIĆ ZA TO, CO JUŻ PRZECZYTAŁEM ŻEBY PRZECZYTAĆ DRUGI RAZ W E-ZINIE!?
• specjalną niemoderowaną kategorię na Forum Dyskusyjnym: I CO MI PO TYM? DLA LEPSZEGO SAMOPOCZUCIA?
oraz w wypadku wykupienia minimum miesięcznego okresu świadczenia usługi jako premię:
• dostęp do dedykowanego, szybkiego serwera FTP GRY-OnLine: NIE JESTEM ZAINTERESOWANY

Z tego wynika, że płaciłbym 15 (MC) lub 9 (GM) zł miesięcznie za dostęp do archiwum GOL-a, czym tylko czasami (!) mogę być zainteresowany...

Doceniam wkład pracy włożony przez twórców w to forum i rozumiem ich motywy, ale dla mnie brak komercyjnej oferty, za którą gotów byłbym płacić.

13.04.2003
13:16
smile
[27]

Lipton [ 101st Airborne ]

Otto--> Całkowicie się z Tobą zgadzam!

13.04.2003
13:29
smile
[28]

Skool [ Junior ]

Siema to ja :P

Pozdrawiam wszystkich :)

Szkoda ze juz nie gram :( buuuuuu wszystko sie rozpadlo :/

13.04.2003
13:47
[29]

Mackay [ Red Devil ]

Mi te ich cale zmiany duzo nie robia, jakos przezyje znikanie starych fotek z naszych watkow, troche gorzej ma sie sprawa w sytuacji gdy sa one dosc istotne (close combat i okolice), u nas nie mialy raczej wiekszego znaczenia. Jak GOL az tak bardzo chce na nas zarabiac to powienien sie bardziej wysilic i zaczac sprzedawac np:
a) wszystkie zdjecia z watkow cyklicznych na cd (fajnie byloby powspominac stare czasy)
b) czapeczki z nadrukiem GOL + ksywka
itd itd...

Ilez mozna zdzierac na ludziach forsy na gadzetach, darmowych demach, paczach, solucjach i innych pierdolach jak spoleczenstwa nie stac nawet na kupowanie oryginalnych gier!
Podsumowanie Otta jest jak najbardziej trafne i juz dzis w pelni odwzorowuje zyski jakie GOL poczyni na tym swoim nowym pomysle...

13.04.2003
13:50
smile
[30]

Mackay [ Red Devil ]

bym zapomnial!

Skool --->> czesc Skool!, czy ty jestes ten Skool ktorego pamietamy z BB?

13.04.2003
14:20
smile
[31]

SilentOtto [ Faraon ]

Mackay --> W moim przypadku chcą sprzedać mi coś, co już mam i za co płacę (Neo+, poczta+www) + rzeczy niepotrzebne bądź takie, do których mam jeszcze darmowy dostęp :D
I tak już na gry nie wystarcza ;o)
Zapewne zostanie im klientela zafascynowana ekskluzywną możliwością przynależenia do ekskluzywnej grupy korzystajacej z ekskluzywnych możliwości proponowanych przez ekskluzywny portal ekskluzywnie publikujący dla swojej ekskluzywnej klienteli ekskluzywne materiały dotyczące ekskluzywnych wydarzeń w ekskluzywnej formie i oferujący ekskluzywną mozliwość zakupu ekskluzywnych towarów po ekskluzywnej cenie, ufff ;o)

13.04.2003
14:35
smile
[32]

Lipton [ 101st Airborne ]

Mackay--> Mogę Cię zapewnić, że GOL będzie miał z tego duże zyski! Nowobogaccy będą na pewno płacili za ten serwis tylko dlatego, żeby móc pokazać, że do niego należą. Nieważne czy im się to przyda czy nie! To trochę tak jak z HBO. Płaci się 30 złotych za oglądanie filmów, które i tak za rok, no może czasami półtorej roku będą leciały w ogólnodostępnej telewizji. Ale ludzie płacą, bo chcą je obejrzeć przed innymi, żeby móc się pochwalić przed ludźmi, że mają tyle kasy, że te 30 złotych (nie jest to dużo, ale płacimy tylko za 1! stację, więc w tym wypadku jest to sporo). Nie wiem czy przykład z HBO jest trafny, ale na pewno zrozumiesz o co mi chodzi:)

13.04.2003
14:48
smile
[33]

SilentOtto [ Faraon ]

W ekskluzywnej kategorii GOL-MAX założyłem ekskluzywny wątek pt. "W ekskluzywnej kategorii. Ekskluzywnie dla ekskluzywnych forumowiczów - zmiany na GOL". Zamieściłem w nim ekskluzywną wersję mojego podsumowania nowych usług. Zmiany zaznaczyłem (*) i w przypisach wyjasniłem, ze jest to wersja ekskluzywna zdania, ponieważ w wersji ogólnodostępnej jest trochę inne ;o).
Niestety, nie mogę wersji ekskluzywnej zamieścić tutaj, ponieważ przestanie być eksluzywna ;o))).

13.04.2003
15:34
smile
[34]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Zajrzałem na CB i widzę, że ZOMO ostatecznie wylatuje z CB. W każdym razie podpisano na nich "społeczny wyrok śmierci". Po takiej rekomendacji od kolegów Drinkersów (jednego z najbardziej szanowanych klaników polskiej scenki mohaa) nikt już chyba nie ma cienia wątpliwości. Szkoda...

13.04.2003
15:37
smile
[35]

Mackay [ Red Devil ]

Lip --->> nie do konca sie zgodze. To nie jest tak jak z HBO, nie mozemy powiedziec ze:
"Płaci się 30 złotych za oglądanie filmów, które i tak za rok, no może czasami półtorej roku będą leciały w ogólnodostępnej telewizji"
bo rownie dobrze moglibysmy powiedziec, ze kupowanie gier od razu nie ma sensu bo za pol roku beda za polowe ceny, a kupujemy je tylko po to by sasiad z naprzeciwka mogl pekac z zazdrosci.

Nie znam dokladnie struktur golowego programu pt."plac za pierdoly" ale moge powiedziec tyle:
niewatpliwa wiekszosc laczacych sie z naszym forum to dzieci i mlodziez do 20-21 roku zycia utrzymujaca sie z pieniedzy rodzicow, jak wiec jest mozliwe by 14 letni smyk polecial do ojca i powiedzial - "ej ojciec daj mi 30 dychy bo chce sobie poogladac zdjecia ktore byly na golu 3 miesiace temu" - jak dla mnie niemozliwe, ale ze zdarzaja sie "dziwni" rodzice uzyje zwrotu "malo prawodopodobne"
Nastepny przedzial wieku to studenci i mlode malzenstwa - jak na moj gust ludzie ci raczej odkladaja niezbedne pieniadze na cos innego.
Dlatego tez wydaje mi sie ze zainteresowane beda osoby po 30 roku zycia (stabilizacja finansowa) znajace sie malo na komputerach (brak checi szperania po necie).

Nie sadze by mial tu znaczenie czynnik "szpanerstwa" bo komu mialyby te osoby sie pochwalic? Na golu jestem od ponad roku, napisalem tu mase zdan, a o tym ze tu pisuje wiedza tylko...forumowicze :) Mysle ze jest tak nie tylko ze mna, nie ma sie komu pochwalic ze sie ma super-hiper-fajna karte klubu przyjaciol GOL'a. A gdyby nawet byla taka potrzeba to mozna pisac i mowic wszedzie ze sie taki abonament ma - i tak tego nikt nie sprawdzi.

Zreszta moje slowa latwo mozna podeprzec argumentem zwany MayClub - zaden hit - to co teraz zrobili to tylko dodatkowe rozwiniecie tamtego pomyslu - chcasz nas wszystkich uszeregowac RASAMI! :))

13.04.2003
16:03
smile
[36]

SilentOtto [ Faraon ]

Chrees ---> Jak to wylatuje? Ja zauważyłem tylko, że Drinkersi proszą o bojkotowanie ZOMO-wców. Dalej nikt ich na czitach nie złapał :D

13.04.2003
16:14
smile
[37]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Wiesz Otto... pewnych rzeczy nie trzeba udowadniać....
Jeśli grałbyś z nami klanówkę przeciwko ZOMO i z Twoich ust (i nie tylko z Twoich hłehłe) NIE poleciałyby na TSie mnogie wiązanki k..rw i innych kwiatuszków łacińskich, to też byłbym pewien, że na Twoim miejscu posadzono jakiegoś cyborga a prawdziwy Otto jest gdzieś uwięziony. Nawet nie musiałbym podawać niby-Ottonowi ręki, żeby wyczuć, że jest metalowo-plastykowy. k-a-p-e-w-u? :D

ZOMO tymczasem dostało temporalnego przyśpieszeeeeniaaa i uczyniło skok jakościowy. UBERSOLDAT!
Świnie w Kosmosie!

13.04.2003
19:04
smile
[38]

SilentOtto [ Faraon ]

Chrees --> Przecież teoretycznie jest możliwe, że FrL dostanie również takiego przyspieszenia i wejdzie do 1-szej dziesiątki. I jak myślisz, co się wtedy stanie? Ilu gnojków będzie posądzać nas cziterstwo? Nie pamiętasz co się działo kiedy klan doszedł do 13-tej pozycji? Dopiero 13-tej! Na szczęście spadliśmy i większość sceny dalej nas lubi :D ;o) Ale gdyby ostanie trzy mecze zakończyły się sukcesem, to chyba tylko ZOMO chciałoby z nami dalej grać :D :D :D

13.04.2003
19:45
[39]

Lipton [ 101st Airborne ]

Mackay--> Pisałem, że HBO może nie być najlepszym przykładem:D Chodzi o to, że takie dziecko pójdzie do tatusia i pokaże mu w czym rzecz, a taki ojciec z kasą powie nie ma sprawy i...sam wiesz. Co do szpanerstwa, to wśród innych golowców będzie to niejako awans społeczny jeżeli się będzie płaciło. I tym można innym zaimponować - tym którzy nie mają na to kasy, a chcieliby mieć.

13.04.2003
20:04
[40]

olivier [ unterfeldwebel ]

Panowie co jest z waszą frontową gazetą??? Ostatni numer z poczatku marca...Ja rozumiem że Otto błądzi gdzieś między Wietnamem a radziecką przestrzenią powietrzną, ale tak nie moze być!!! Rzesze frontowców z utęsknieniem czekają na dalszy opis losów kompanii niereprezentacyjnej niemieckiej landwaffe.

13.04.2003
20:09
smile
[41]

martins [ Konsul ]

Otto -> poczytaj sobie nasze komentarze na golu, bezpośrednio po klanówce z ZOMO, bo nie chce mi się jeszcze raz opisywać dziwnych przypadków w grze ZOMO-wców. Wtedy tylko dlatego, że uznałem, że to w końcu tylko gra postanowiłem przemilczeć całą sprawę. Muszę Ci powiedzieć, że cieszę się, że ktoś jednak zrobił wokół nich „smród”. Myślę również, że Chrees ma rację -jakbyś grał wtedy z nami i byś widział patrząc z za pleców kolegi na te różne przedziwne sytuacje to klął byś jak szewc, a może nawet poszedłbyś spać ;)
Ubi-> bardzo mi się podoba twój dowcip :DDDDD

13.04.2003
21:37
smile
[42]

SilentOtto [ Faraon ]

Marti --> Rety! Posta napisałeś! :D A czy ja Twierdzę, że nie czitują? Tylko mówię, że nie złapano ich na tym...

Chrees --> Niektórych rzeczy powiadasz, nie trzeba udowadniać - pogadaj z tym facetem, który dostał 15-cie lat za współudział w zabójstwie dealerów Ery chociaż w czasie zbrodni widziano go gdzie indziej. Wysoki Sąd miał gdzieś zeznania swiadków, materiał dowodowy itd. Ba! Nawet inni oskarżeni twierdzili, że gość nie miał z tym nic wspólnego! Skazano go, a w ubiegłym roku uniewinniono... Ale swoje odsiedział... ;o) I co ciekawe jak dostawał pajdę, to był na pierwszych stronach gazet, a sala sądowa pękała w szwach. Jak go uniewinniano, to tylko "Polityka" była na ogłoszeniu wyroku (stąd artykuł), adwokat i jego matka.

13.04.2003
21:42
smile
[43]

SilentOtto [ Faraon ]

Olivier --> Nie chcą nic napisać do gazety. Przednówek, zmęczenie materiału... Może ja napiszę coś o scenie MoH-a jak mnie wena twórcza najdzie? (tylko zaznaczę, że to moja opinia, nie klanu) ;o))) Chyba jednak nie, bo inni nie będą chcieli z kolegami grać :D

14.04.2003
03:01
[44]

Therion_PL [ Konsul ]

Witam Cie Skool :-)

Milo Cie zobaczyc w naszych skromnych progach. Radosc z wejscia do nas szybko zburzyla wiadomosc ktora przedstawiles, wiec O CO CHODZI, O CO BIEGA ??? - jesli mozesz uchylic rabka tajemnicy to oswiec nas. Dlaczego juz nie grasz i dlaczego wszystko sie rozpadlo ???

14.04.2003
08:47
smile
[45]

matchaus [ Legend ]

Hello!

Ja nic do gazety fronowej nie piszę, ponieważ pracuję non-stop nad Skoolem... to jest skillem :)

Właśnie, właśnie - Skool --> Witam Cię i zapytuję - o co chodzi?!
Nie grasz już w BB? Nie grasz już wogóle? No i najważniejsze pytanie - DLACZEGO?

Dziś meczyk z W-Packiem. Cudów się nie spodziewam (nie jesteśmy w końcu ZOMO :))) ale kilku wilków chcę pacnąć :)
(Wczoraj NS pokonało W-Pack 31:28)

14.04.2003
08:54
smile
[46]

matchaus [ Legend ]

No nic - ja pędzę do zaprzyjaźnionego stomatologa :)

Terapia - czyszczenie zębów.
To na moją rocznicę ślubu i nasze klanowe spotkanie :))))))))))))))))

14.04.2003
09:50
smile
[47]

matchaus [ Legend ]

Ja już wróciłem a tu jeszcze nikogo nie było?
Pomór czy jak? :)

14.04.2003
09:53
[48]

Yaca Killer [ **** ]

Czesław :)

ParteiTag - 11 dni

... już nie mogę się doczekać, w końcu jakaś odmiana :)... chociaż wczoraj wyciągnąłem sobie rower, i dzisiaj mam takie zakwasy, że aż mnie wykręca.

14.04.2003
09:59
smile
[49]

matchaus [ Legend ]

Cześć Yacolu :)
Jeśli chodzi o perfum, to zapodałem "Flower" by Kenzo. Małżonce się podobały i je dostanie :)

Chrees --> Umknąłeś wczoraj w trybie podświetlnym :) Coś się stało?
(A grało się suuuuuuuper miło! Polowaliśmy na moście ze zmiennym szczęściem na SELUKA :)

14.04.2003
10:44
smile
[50]

Slawekk [ Senator ]

Wytam
Jak wspomniał Yaca do partejtagu pozostało 11 dni. Dobrze że znowu robi sie ciepło bo spotkanie w zimowej scenerii nie wchodziło raczej w rachube-palacze by się nam przeziebili ;)
Trzeba szybko znaleźć liste rzeczy i przypomnieć sobie kto co zabiera i dopiąć sprawe do końca. Therion i Diriz maja jeszcze kilka dni na sprawdzenie co im lepiej pasuje mówie o dojeździe do Gdańska. Ide szukać listy.

BTW klanówka z NS. Może ktoś ma z tego nieszczęścia screeny, albo ktoś napisze co działo się dalej po moim odejściu z gry. Przegrana straszna. Nie wiem czy mieliście takie uczucie, ale jako Alianci na huncie szliśmy do przodu jak barany na rzeź. Szybko, szybko oby miec tych aliantów jak najszybciej ż z głowy :((((, granaty kończyły się na linii filarów. Koszmar i trauma.

14.04.2003
11:02
smile
[51]

Slawekk [ Senator ]

Lista rzeczy potrzebnych i osoby deklarujace sie to zabrac (jak o czyms zapomnialem to dopisac)

1. Komp pierwszy + monitor + klawiatura ------>> ??
2. Komp drugi + monitor ------->> Mackay
3. Klawiatura ------------->> Slawek
4. Komp trzeci + monitor + klawiatura ------->> ??
5. Komp czwarty + monitor + klawiatura ------->> ??
6a. Dwa kable skrosowane (jeden w rezerwie) ------>> ??
6b. Hub + 5 kabli skretek (najlepiej zaprawione, jeden w rezerwie) --------->> ??
7. 2 myszki MX500 (by kazdy mogl pograc tym cudem) ------>> Slawek (1), matchaus (1)
8. 2/4 karty sieciowe ------>> Mackay (2),
9. 2/4 pary glosnikow ----->> Mackay (1), Slawek (1) matchaus (1)
10. 2 lub 4 joye do lotów ---> Slawek(1), matchaus (1)

Czego jeszcze nie mamy :

1. Komp pierwszy + monitor + klawiatura ------>> ??
2. OK
3. OK
4. Komp trzeci + monitor + klawiatura ------->> ??
5. Komp czwarty + monitor + klawiatura ------->> ??
6a. Dwa kable skrosowane (jeden w rezerwie) ------>> ??
6b. Hub + 5 kabli skretek (najlepiej zaprawione, jeden w rezerwie) --------->> ??
7. OK
8. 2/4 karty sieciowe ------>> w opcji 4 - brakuje 2
9. 2/4 pary glosnikow ----->> w opcji 4 - brakuje 1
10. 2 lub 4 joye do lotów------>> w opcji 4 - brakuje 2

14.04.2003
11:27
smile
[52]

matchaus [ Legend ]

Sław --> OK, ja napiszę :)

Zacznę o retorycznego zapytania :)
Czy była to "straszna" przegrana? Dla mnie nie. Była to przegrana klanu z drugiej dziesiątki tabeli z klanem pretendujacym do tytułu najlepszego klanu w Polsce (NSom zostali tylko "Arystokraci", choć na chwilę obecną nie wierzę w ich zwycięstwo).
Sławeczku. Aby wygrywać V2 trzeba mieć dobry skill. My go jeszcze nie mamy. Może wogóle mieć nie będziemy, ale pracujemy nad tym.
Za moich bardzo młodych lat popularne były tzw. "pamiętniki".
Mój standartowy wpis do owego kajetu brzmiał - "dojdzie tylko ten co idzie" :)
I tak sie dzieje z naszym klanem. Uważam, że nasz poziom to miejsce 13-16. Wnioskuję to po naszej grze, oraz naszych wirtualnych wrogów :)

Grunt, że grając się bawimy i możemy pogadać nie tylko o Medalu - tak trzymać.
Ja ostatnio wieczór w wieczór mam wspaniałe manulane uczty :) pomykając na tych naszych 3 mapkach.

Wracając do klanówki:
Wyniki z Hunta
My jako Allies: 0:7
My jako Axis: 7:3

V2
My jako Axis: 6:7
My jako Allies:0:7
Żadna plansza tak dobrze nie uwidacznia braków w skill'u jak V2.

Wynik: 24:13 dla NS

Jeśli ktoś miałby zrobić statystykę liczby "przegranych" godzin przez członków klanu NS a FrL, to wynik bedzie "naście" do jednego :)

14.04.2003
12:25
[53]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

witam,

niestety, nawał sprawek mocno ograniczył mi czas na "wirtualne harce"...powodzenia z WolfPackami...i do usłyszenia....;)

14.04.2003
12:25
smile
[54]

Slawekk [ Senator ]

Wzór na zgranie klanu
Zk=(a/b)+1
gdzie a+liczba zdobytych punktów na huncie jako alianci
b= ilośc rozegranych rund
Zk=1 - klan słabo zgrany, brak TS, zła komunikacja poprzez F6, zawodnicy graja indywidualnie
Zk pomiedzy 1,01 a 1,3 - klan z działajacym TS, kierowany przez dobrego dowódce, zawodnicy wiedza mniej więcej co mają robić i wykonuja swoje zadania
Zk pomiedzy 1,3 a 1,6 - klan bardzo dobrze zgrany, TS funkconuje bardzo dobrze, każdy wie co ma robic, każdy zawodnik ma kontakt wzrokowy z co najmniej jednym swoim zawodnikiem, dowódca koryguje ruchy podwładnych na podstawie, szybkich i krótich komunikatów.
Zk pomiedzy 1,6 a 2 - TS działa, ale zawodnicy używają go tylko do gratulowania sobie sukcesów, drużyna rozumie się bez słów, dowódca wysadza się na początku granatem i obserwuje ze spekta poczynania swoijej drużyny, która działa intuicyjnie

Wzór na skill drużyny -klanu
Sk=(a/b) + 1
gdzie a+ ilośc wygranych rund na planszy V2 przy grze aliantami
b=ilośc rozegranych rund na v2 jako alianci
Sk=1 skill poszczególnych graczy nie odbiegajacy od normy przyjętej na serwerach publicznych. Gracze potrafią strzelać do ruchomych celów, robia to jednak bez wiary i zawsze odrobine za późno. Zalecane aimbooty i wallhacki
Sk pomiedzy 1,01 a 1,3 - Skill graczy klanu przeciętny, momentami wysoki. Gracze trafiaja biegnącego przeciwka w biegu. Granaty wybuchaja mniej więcej tam gdzie chce tego rzucający
Sk pomiedzy 1,3 a 1,6 Skill poszczególnych graczy bardzo wysoki, granaty zawsze wybuchaja tam gdzie mają wybuchnąć. Gracze potrafią przewidzieć ruchy przeciwnika, strzelają celnie z każdej broni
Sk-pomiędzy 1,6 a 2 - coś zaczyna śmierdzieć, prawdopodobieństwo użycia wallhacków, aimbootów, celowników, skinów i rękawiczek graniczy z pewnością. koniecznośc zrobienia screenów i sprawdzenia pandory. Jeśli wszystkie środki dadzą wynik ujemny skill graczy jest ogrtomny - terminatorzy :))))

Mysle że nikogo nie uraziłem tym żartem. Wzór i granice nie są dopracowane i sprawdzone matematycznie, nie biore więc odpowiedzialności za ich użycie przez osoby trzecie :))))))))

14.04.2003
12:25
smile
[55]

matchaus [ Legend ]

"Dojdzie tylko ten KTO idzie" ofkoz :))))

KAWA! :D

14.04.2003
12:34
smile
[56]

matchaus [ Legend ]

No i czas na porcyjkę wielkanocnych JAJ od wuja matchausa :)

14.04.2003
12:35
smile
[57]

matchaus [ Legend ]

Coś w tym jest :)

14.04.2003
12:37
smile
[58]

matchaus [ Legend ]

:)

14.04.2003
12:38
smile
[59]

matchaus [ Legend ]

:o)

14.04.2003
12:40
[60]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Mati --> święte słowa, dodam jeszcze od siebie:
- Kto szuka ten znajdzie,
- Kto gra, ten wygra,
- Kto się uczy, ten będzie umiał,
- itd. itp.

14.04.2003
12:40
smile
[61]

matchaus [ Legend ]

Odpowiednia lektura w odpowiednim miejscu :)))

(BTW - wszyscy i tak pewnie czytali, ale polecam :)

14.04.2003
12:42
smile
[62]

matchaus [ Legend ]

:o)

Ubi --> Jawohl! Miało się metodykę we krwi :)

14.04.2003
12:44
smile
[63]

matchaus [ Legend ]

Kierunek - SYRIA! :D

14.04.2003
12:45
smile
[64]

matchaus [ Legend ]

gust-jak-cholera.jpg :))))

14.04.2003
13:11
[65]

U-boot [ Karl Dönitz ]

SilentOtto, olivier --> odnośnie braku wpisu za miesiąc marzec w naszej gazetce frontowej.

Ja swoją część związaną ze statystyką wykonałem i zamieściłem na froum ([01.04.2003] 14:35)
dla przypomnienia:
W miesiącu Marcu rozegraliśmy 10 (7) potyczek,
Zwyciężając w 6 zaplanowanych kampaniach,
Przegrywając w 4 przypadkowych starciach,
Jeśli wygrywaliśmy, to robiliśmy to w sposób taktowny, nie deprymując przeciwnika osiąganą przewagą punktową natomiast przegrywając oddawaliśmy pole tak aby przeciwnik mógł pomyśleć o sobie co najmniej dobrze. Na to wszysko wskazują liczby --> wygraliśmy 166 runda przegraliśmy 184 :-))
Wszystko to się zebrało na naszą obecną pozycję - 18 (28) choć bylismy wyżej co dokumentuje nasza gazetka a ilość punktów jaką obecnie posiadamy wynosi 1174 (1005).
Podsumowując - dobrym rozwiązaniem jest grać z silnymi klanami, jeśli przegrywamy to tracimy nie wiele punktów, wygrywając dostajemy za to ich cały ogrom.
p.s.
- wartości w nawiasach odnoszą się do poprzedniego miesiąca.

resztę miał napisać Mackay o czym świadczy jego post z [02.04.2003] 10:42
dla przypomnienia:
Otto ---->> na temat jubileuszowego meczu jak i opisowej czesci miesiaca ktory zesmy wlasnie zakonczyli napisze na dniach jakis artykul do gazetki frontowej
Dorzucilbym 4 male screeny, wiec jak mozesz to przygotuj sobie projekt wizualny za wczasu w glowie :)


A jak to wygląda w rzeczywistości - niezby dobrze :-)) zbyt duża liczba zajęć, ciepło na dworze i mamy zaległości.

14.04.2003
13:39
[66]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Mat: wczoraj zmyłem się bystro po angielsku do łóżeczka (zostawiłem Wam info na GG) . Kto wie, może dziś się za to pojawię?

14.04.2003
14:06
smile
[67]

SilentOtto [ Faraon ]

A my z Martim w ramach przygotowań do wyprawy w Kamienne Kręgi już troszkę podróżujemy. Teraz jesteśmy na Cejlonie... ;o)

14.04.2003
14:35
smile
[68]

matchaus [ Legend ]

Jez.. GOL sie chrzani!

W temacie Indiego, to w grę na 100% ZAGRAM i na 100% PRZEJDĘ!
(Jestem fanem dr. Jones'a. W poprzednią część grałem z WIELKĄ przyjemnością! :)

14.04.2003
14:37
smile
[69]

matchaus [ Legend ]

JAJ ciąg dalszy :)

14.04.2003
14:38
smile
[70]

matchaus [ Legend ]

:o)

14.04.2003
14:38
smile
[71]

matchaus [ Legend ]

:o)

14.04.2003
14:40
smile
[72]

matchaus [ Legend ]

To jest wielce urodziwe :)

14.04.2003
14:42
smile
[73]

matchaus [ Legend ]

I dalej :)

14.04.2003
15:44
smile
[74]

SilentOtto [ Faraon ]

Matchaus --> Jak do tej pory, to mam mieszane uczucia choć też jestem fanem... To jest raczej zręcznościówka przygodowa TPP dla 12-tolatków... Prosta jak konstrukcja cepa. Nie spotkałem jeszcze żadnej zagadki.
Idziesz, skaczesz, wspinasz się, czasem robisz przewroty, strzelasz, zabijasz, idziesz, zabijasz (batem, maczetą, dwururą, rewolwerem), skaczesz...i loopback ;o) Może później będzie ciekawiej, ale myślę, że wątpię... Oprawa graficzna ładna :D.

15.04.2003
07:55
smile
[75]

matchaus [ Legend ]

Witam z rańca!

JAJ cześć 3-cia i ostatnia :)

15.04.2003
07:55
smile
[76]

matchaus [ Legend ]

:o)

15.04.2003
07:56
smile
[77]

matchaus [ Legend ]

Ech... jak ja lubię takie głupie dowcipy :)))))))))

15.04.2003
07:57
smile
[78]

matchaus [ Legend ]

To jest bardzo ładne :)

15.04.2003
07:57
smile
[79]

matchaus [ Legend ]

Niemiecki pulpit :)))))))))))
(niedługo też nasz :))))

15.04.2003
07:58
smile
[80]

matchaus [ Legend ]

Specjalnie dla Chreesa!!! :)))))))))

15.04.2003
07:59
smile
[81]

matchaus [ Legend ]

:o)

15.04.2003
08:00
smile
[82]

matchaus [ Legend ]

Czy ktoś z Was koledzy, parkuje pod drzewami? :))))))

15.04.2003
08:00
smile
[83]

matchaus [ Legend ]

Powrót do przeszłości :)

15.04.2003
08:01
smile
[84]

matchaus [ Legend ]

:o)

15.04.2003
08:02
smile
[85]

matchaus [ Legend ]

DLA NAS WSZYSTKICH! :))))))))

15.04.2003
08:04
smile
[86]

matchaus [ Legend ]

Zdarzyło się Wam coś zareklamować? :)

15.04.2003
08:05
smile
[87]

matchaus [ Legend ]

Rodzinka też sie może pomodlić! :)

15.04.2003
08:06
smile
[88]

matchaus [ Legend ]

:DDDD

15.04.2003
08:06
smile
[89]

matchaus [ Legend ]

HŁEHŁEHŁE! :)

15.04.2003
08:07
smile
[90]

matchaus [ Legend ]

:DDDDDDDD

15.04.2003
08:07
smile
[91]

matchaus [ Legend ]

:o)

15.04.2003
08:08
[92]

matchaus [ Legend ]

:o)

15.04.2003
08:09
smile
[93]

matchaus [ Legend ]

hihihihihihihihi :)

15.04.2003
08:24
smile
[94]

matchaus [ Legend ]

I jak koledzy po wczorajszej lekcji? :)
Ping był niemiłosierny a i tak nawiązaliśmy trochę walki! BRAWO!
Naprawdę nie sądziłem, że jesteśmy w stanie wyrwać choć jeden punkt Alliesami na Bridge'u...
Wyrwaliśmy 3! Chciałbym zobaczyć Wilków grających na naszych pingach hehehehehe! :)

OK. Dziś ostatni trening przed jutrzejszym spotkaniem z Storm Troopers.
Zaznaczam, że możemy grać 5x5! Wynika to z mojej umowy z M@ro via GG.
Stormi nie wiedzieli czy zgodzić się na mecz, gdyż nie mieli pewności co do swojego 6-tego.
ALE MOŻE SIĘ ZDARZYĆ SYTUACJA DIAMETRALNIE INNA! MOZEMY GRAC 7x7 :)
(zobaczymy ilu graczy się zjawi...)

Choć po ostatnich kłopotach ze składem jestem pełen obaw co do naszej kompanii...

15.04.2003
08:50
smile
[95]

matchaus [ Legend ]

Moja mała prywatna analiza naszego składu. POTWORNIE SUBIEKTYWNA!
(pod kątem chęci i możliwości gry)

Chrees --> Bardzo dobry gracz Medala. Ogromne chęci, ogromne możliwości. Duży entuzjazm dla gry.
Dekert --> Wogóle nieobecny w grze.
Diriz --> Dobry gracz i silny element składu. Jednak często zwyczajnie nieobecny...
Lipton --> Dobry gracz, jednak przyszła wiosna a wraz z nią odszedł Lipton :( Baaaardzo rzadko obecny...
Mackay --> Dobry naparzacz, jednak studia nie pozwalają mu na częsty udział w rozgrywkach.
Martins --> Bardzo dobry snajper. Betonowy element składu! Na nim jak na Zawiszy!
Matchasu --> sam się nie podejmuję oceny :)
Otto --> Wogóle nieobecny w grze.
Sigi --> Dobry gracz i silny element składu. Jednak często zwyczajnie nieobecny...
Sławek --> Gracz niszczony bardziej przez ping niż przez wroga. Ogromne chęci dla gry!
Therion --> Bardzo dobry gracz Medala. Ogromne chęci, ogromne możliwości. Duży entuzjazm dla gry.
U-Boot --> Dobry gracz Medala, którego coraz częściej wogóle nie ma z nami na TS'e a co dopiero na klanówkach...
Wallace --> Dobry gracz z zagadkową obecnością :)
Yaca --> Wogóle nieobecny w grze.

Teraz statystyka ostatnich dni jeśli chodzi o frekwencję:
14 - liczba członków klanu
3 - wogóle nie gra
7 - do końca nie wiadomo... (zaliczyłem się do tej grupy)
4 - na nich można liczyć. Częsty udział w treningach i klanówkach.

Panowie. To jest moja subiektywna ocena, ale podparta na obserwacji.
Może mój organizm zaczyna panikować bez powodu, ale MAMY BRAKI KADROWE!

15.04.2003
09:18
smile
[96]

SilentOtto [ Faraon ]

Matchaus --> Ja jestem "Wielki Obecny"! ;o) Ostatnio zaliczyłem: cały VC SP, ponad 70 misji w FB (karwasz, sam sobie sejwa wywaliłem), teraz jadę Indyego... :D ;o) A Medal... W singlu przeszedłem 2-razy :D, sama rozgrywka w lidze zrobiła się jak dla mnie wybitnie nużąca (lubię z Wami grać on-line, ale tylko trzy mapy w MP to trochę zbyt mało), scena medalowa absolutnie mnie nie interesuje...

15.04.2003
09:45
smile
[97]

matchaus [ Legend ]

Będę zakładał nowy wątek :D

15.04.2003
09:46
smile
[98]

Slawekk [ Senator ]

Gdzie ten wątek ?????

15.04.2003
09:48
smile
[99]

matchaus [ Legend ]

Zapraszam do nowego wątku - FRONTLINE 173!

15.04.2003
09:52
smile
[100]

Kłosiu [ Senator ]

matchaus nie napisal, ze bedzie go teraz zakladal :D

15.04.2003
09:52
[101]

Kłosiu [ Senator ]

nie zdazylem ;-)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.