GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Real Madryt vs MAN UTD na żywo!!

08.04.2003
20:54
[1]

guzol [ LEXUS ]

Real Madryt vs MAN UTD na żywo!!

niedawno zaczął się mecz na Santiago Bernabeu.

Co sądzicie o tym meczu kto wygra???

Ja jestem za realem:)))

08.04.2003
20:56
[2]

guzol [ LEXUS ]

TO TO JA TAK JAK KOMENTTATOR


GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLL 1-0 dla REALU jeeee

08.04.2003
20:56
smile
[3]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

Przełączyłem i słyszę - GOOOOL REAL MADRYT 1 do zera :)

Cheheh, ale mam wyczucie :)

08.04.2003
20:59
[4]

J0lo [ Legendarny Culé ]

shalg... ale poczekajmy jeszcez duzo czasu na kilka bramek dla ManU...

08.04.2003
21:00
smile
[5]

Grand [ The One And Only ]

Można gdzieś qw necie ogladać ten mecz na żywo ??? Są jakies strony ????

08.04.2003
21:04
[6]

GBreal.II [ Konsul ]

Grand -----> Jest "na żywaca" w naszej polskej telewizji na "jedynce" (zawsze można wyłączyć głos...)

08.04.2003
21:05
[7]

guzol [ LEXUS ]

powinien być karny


niestety:((

08.04.2003
21:05
smile
[8]

Grand [ The One And Only ]

Wiem ale tak pytam :)

08.04.2003
21:13
[9]

guzol [ LEXUS ]

no wię c co się owlecze to nie uciecze:)))


2-0 dla REALU:))

P.S coś czuje że będize z 5-0 hehe:))

08.04.2003
21:14
smile
[10]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

Oj trener Man-u troche pobluzga w czesie przerwy, oj pobluzga :)

Real KróLeM :)))))

08.04.2003
21:29
smile
[11]

clinic4u [ Pretorianin ]

wydaje mi sie ze real to wygra chyba ze MU zrobi niespodzianke tak jak w finale ligii mistrzow kiedy grał z bayernem .wygrał 2 do 1 .czy ktos pamieta ten mecz...?????

08.04.2003
21:31
smile
[12]

Hellcat [ Legend ]

Real Madryd wielki yezd...:-)))

08.04.2003
21:32
smile
[13]

GBreal.II [ Konsul ]

clinic4u ---> Pamiętam, pamiętam. Ale dobrze nie wspominam, bo byłem wtedy za Bayernem.


2:0 po pierwszej połowie. Gdyby było 4:0 dla Realu, to zawodnicy ManUTD nie mieliby się o co obrażać...

P.S. Ciekawe, kto dziś dostanie w przerwie butem ... ;-)

08.04.2003
21:35
[14]

Hellcat [ Legend ]

Pewnie sędzia :-))

08.04.2003
21:38
smile
[15]

guzol [ LEXUS ]

niech Ferguson siebie walnie butem to mu się w końcu odkręci we łbie
LOL

08.04.2003
21:40
smile
[16]

trueZoLtaN [ ::: Bob the Builder ::: ]

sergi__, Paszczak, Paudyn--> Chodźcie tutaj, powiedzcie coś ciekawego o boskim Manchesterze, który nie ma ani ataku ani obrony. Co teraz powiecie? Sędzia przepkupiony? Ciężki dzień? Zmęczenie po trudnym meczu? Naprawdę nie lubie jak niektórzy gadają głupoty przed meczem, obrażają Real a potem ich zespół daje ciała.

08.04.2003
21:43
smile
[17]

Hellcat [ Legend ]

Zoltan---> WOW, aleś im powiedział :-)

08.04.2003
21:44
[18]

GBreal.II [ Konsul ]


trueZoLtaN ----> Sędzia może i przekupiony, ale na NIEKORZYŚC REALU. Gdy Ronaldo został przewrócony, to powinien być karny dla Realu. Poza tym Barthez zagrał ręką poza polem karnym i przynajmniej rzut wolny pośredni hiszpanom się należał (jak nie czerwona kartka dla Francuza...)

08.04.2003
21:44
smile
[19]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

zaczela sie wlasnie druga polowa... oby jeszcze kilka bramek dla Realu padlo :))

08.04.2003
21:47
[20]

Katane [ Useful Idiot ]

Zoltan --> Jak nie wytrzymujesz, to do lazieneczki...

08.04.2003
21:48
smile
[21]

Hellcat [ Legend ]

GOOOOOOOOOOL!!!!! 3:0

08.04.2003
21:48
smile
[22]

JayZ [ Junior ]

Real jest Wielki!!!!!!! 3:0!!!

08.04.2003
21:48
[23]

guzol [ LEXUS ]

Danley-- no i są:)))


GOOOOOOOOLLLLLLLLLLL- 3-0 dla WIELKIEGO REALU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

08.04.2003
21:50
smile
[24]

clinic4u [ Pretorianin ]

juz mi sie nie wydaje REAL wygra na pewno 3-0 ja narazie to wystarczy.

08.04.2003
21:51
[25]

Hellcat [ Legend ]

Clinic---> Nie chwal dnia przed zachodem słońca

08.04.2003
21:51
smile
[26]

JayZ [ Junior ]

hehe no to się zaczyna...chłopaki bądzcie gotowi na wynik 3:3...;)))

08.04.2003
21:52
[27]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

No to Manchester nie odjedzie bez zdobytej bramki...

08.04.2003
21:52
[28]

clinic4u [ Pretorianin ]

3-1

08.04.2003
21:52
smile
[29]

J0lo [ Legendarny Culé ]

3-1

08.04.2003
21:53
[30]

guzol [ LEXUS ]

SZDODA ŻE 3-1

08.04.2003
21:53
smile
[31]

JayZ [ Junior ]

Dawno nie widziałem równie fantastycznego widowiska!!! MECZ GIGANTÓW!!!

08.04.2003
21:54
smile
[32]

trueZoLtaN [ ::: Bob the Builder ::: ]

Katane--> Brawo! Jesteś mądrym stworzeniem! Świetnie i jeszcze takim dowcipnym! Dobrze, że przynajmniej przy ksywie masz napis Idiot. Nie ukrywasz swojej prawdziwej postaci. Myśl zanim palniesz jakąś bzdurę... Najlepiej pójdź spać i pomyśl sobie jakiż to debilny jesteś... Żal mi Cię

08.04.2003
21:56
smile
[33]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

Beckham wlasnie przestrzelil... a moglo byc 3 - 2...

08.04.2003
21:57
smile
[34]

Hellcat [ Legend ]

Danley---> Witamy w loży komentatorów...

08.04.2003
22:01
[35]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Zoltan::::>Mecz się jeszcze nie skoczył jest tez rewanż. To po pierwsze. Po drugie nie zawsze się wygyrywa, trzeba umieć przyjąć porażkę, jeśli do takowej dojdzie. Najwyżej Ci pogratuluję, jakieś pytania? I nie mów o moim klubie per "boski" bo wyczuwam tu ironię, której nie uzyłem w stosunku do Realu w perspektywie jego "wspaniałych" na ten przykład meczów z AEK i Lokomotivem, więc wyluzuj bo padniesz na serce.

08.04.2003
22:01
[36]

Hellcat [ Legend ]

Przypominam iż jeszcze dzisiaj na TVP2, o 22:40 drugi mecz: Ajax vs Milan

08.04.2003
22:03
smile
[37]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

alez Ronaldo przestrzelil :(((

08.04.2003
22:05
[38]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

Pilkarze Manchesteru potrafia sie przedostac pod pole karne Realu ale wlasnie tam sie gubia ciagle...

08.04.2003
22:06
[39]

guzol [ LEXUS ]

Paudyb------------ zgdadzam się w 100%
Mądre słowa.


Ale i tak REAL the best:))

08.04.2003
22:07
[40]

Katane [ Useful Idiot ]

Zoltan --> Musisz troche panowac nad ta egzaltacja :) Aha -USEFUL Idiot - wiec potraktuj moja rade jako uzyteczna i jednak bryknij do lazienki, od razu sie rozluznisz :)

08.04.2003
22:08
[41]

Hellcat [ Legend ]

Zoltan---> O co wy się kłócicie?? Jeśli wygra Real to się będe cieszył, a jeśli wygra Manchester, to przynajmniej będe wiedział że Real nie poddał się bez walki

08.04.2003
22:15
[42]

Yanek [ Paprykarz ]

je 3:1 dla realu:P jeszcze MU strzeli jedna bramke i spr sie moj typowany winik:)

08.04.2003
22:20
smile
[43]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

hehe Raul niezle sobie teraz pobiegal... dwoch graczy Manchesteru go nie powstrzymalo... dopieru na koncu w polu karnym, ale ladna akcja byla

08.04.2003
22:22
[44]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

Guti zmienil Ronaldo wlasnie...

08.04.2003
22:25
[45]

Hellcat [ Legend ]

Zmiana---> Neville na Solskjaera

08.04.2003
22:26
smile
[46]

zmudix [ palnik ]

No nie Man-U tak dał dupy:PPPPPP Liczyłem na odwrotny wynik, tzn. większa liczba dla podopiecznych sir Fergusona:/

08.04.2003
22:29
[47]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

90:00 minuta... juz niedlugo to wspaniale widowisko sie zakonczy...

08.04.2003
22:30
[48]

Hellcat [ Legend ]

3 minuty czasu doliczonego...

08.04.2003
22:33
smile
[49]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

KONIEC MECZU

REAL MADRYT WYGRYWA OSTATECZNIE 3 - 1 Z MANCHESTEREM UNITED



08.04.2003
22:33
smile
[50]

Hellcat [ Legend ]

This one is over...

08.04.2003
22:34
smile
[51]

Yanek [ Paprykarz ]

No i sie skonczylo....(gdyby MU strzelilo jeszcze 1 bramecxzke nie stracilbym dyszki)...ehh

08.04.2003
22:35
smile
[52]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Heh, wypada tylko pogratulować zwycięzcom i czekkać na dwubramkowe zwycięstwo na Old Trafford, 2:0 oczywiście:)

08.04.2003
22:36
smile
[53]

The LasT Child [ GoorkA ]

oj ajka szkoda ze man u przegralo :PPP

Real!

08.04.2003
22:37
[54]

The LasT Child [ GoorkA ]

Paudyn --> lepiej zaloz watek dla niepoprawnych marzycieli.... moze poznasz innych fanow man u! :PPPP

08.04.2003
22:38
smile
[55]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

TLC:::>Nie takie straty się odrabiało. 2-0 to nie jest dużo:)

08.04.2003
22:40
[56]

dziki cool [ Pretorianin ]

kto strzelil dale realu i dla man u

08.04.2003
22:41
[57]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

dawno nie oglondalem meczu ten w sumie byl w miare ciekawe zaczalem oglondac od drugiej polowy
real zasluzenie wygral figo zidane raul brylowali na boisku a beckham i spolka mieli zastuj w gaciach
btw ile razy komentator powotrzyl: Przedwczesny finał :)

08.04.2003
22:46
smile
[58]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

Nie jest źle, mogło by być lepiej... Szkoda tej starconej bramki, a byłoby wspaniale...
Mecz w pierwszej połowie o wiele lepszy, ale to zrozumiałe, Real chciał w 2-giej kontrolować wyinik i tak się działo. Szkoda tylko, że tak późno bosek zmienił Ronaldo... Chyba ja bym już lepiej zagrał ;(
W każdym razie, real jest w o wiele lepszej sytuacjii, i mam nadzieje, że na Old Traford będą spokojnie kontrolować wynik... Nie będzie to łatwe, ale bez Ronaldo napewno łatwiejsze ;]
Ps. Nic tylko stzrelić ten van Nistelrooyowi... Nie dosć, że coś puyskował do salgado to jeszcze ma morde, jak krowa (z całym szacunkiem dla krowy)
Ps2. Sędzia trochę ślepy był... Jeden karny należał się realowi conajmniej...

08.04.2003
22:46
smile
[59]

Parker [ Pretorianin ]

Piękne widowisko, zwłaszcza że trzymałem kciuki za znienawidzony przez niektórych Real...
Hala Madrid!!

08.04.2003
22:54
[60]

Mastyl [ Legend ]

Nooo, co by tu napisać... poprzedni post mi sie nie opublikował...

o... już wiem:

Real grał dobrze a ManU słabiutko ... no może poza Nistelroyem... jakby mu ta przewrotka wyszła na 3 : 2 to byłby bogiem!

08.04.2003
22:55
[61]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

errata:
PS. Nic tylko stzrelić w mordę van Nistelrooyowi... Nie dosć, że coś pyskował do salgado, to jeszcze ma morde jak niewypał...

08.04.2003
22:56
[62]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

Macu----->Nie myślałemże jesteś takim ciołkiem...(z całym szacunkiem dla ciołków)

08.04.2003
22:59
[63]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

wzajemnie

08.04.2003
23:02
[64]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

Macu---->Widzę że potrafisz kontrować w bardzo błyskotliwy sposób...

08.04.2003
23:05
[65]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

wzajemnie... :P
Nie będę się z tobą kłucił, uważaj sobie co chcesz, mam to gdzieś...

08.04.2003
23:07
smile
[66]

Grul [ Konsul ]

ZgReDeK ---> komentator częsciej powtarzał "Van Nistelrooy - maszynka do zdobywania goli, zaprogramowana bla bla bla" :D

Mecz prawie jednostronny. Real kontrolowal sytuację prawie cały czas. Ładne gole, Zidane raz tylko stracił piłkę w wielu przeprowadzanych przez siebie akcjach. Ronaldo wprawdzie kiepscil wszystko, ale to i tak nie dzialalo na niekorzysc Realu. ManU natomiast grał zbyt sztywno, dali sobie narzucić styl gry Realu i tylko, gdy ten nieco zwolnil w drugiej polowie, zaczeli grac bardziej ofensywnie. Beckham był wyłączony przez Carlosa, Barthez dał się oszukać przy pierwszym golu, Ferdinand popelnil błedy przy dwoch ostatnich golach.

Coż, przewidywalem, ze Real wygra u siebie. Teraz liczę na dobrą grę Manchesteru w rewanzu, zeby królewscy nie przeszli sobie tego ćwierćfinału ot tak spacerkiem :)

08.04.2003
23:09
[67]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

Macu----->Więc uważasz że wyzywanie piłkarza na poziomie jakim to zrobiłeś jest normalne ? Jakbym był piłkarzem Realu to by mi było przykro że mam takich kibiców...
Nie musisz mi odpowiadać! I tak już zdążyłeś się ośmieszyć...

08.04.2003
23:15
[68]

Klemens [ Generał ]

Mimo wszystko zapowiada sie interesujacy rewanz. Pod warunkiem jednak, ze Manchester przestanie grac typowa dla Anglikow i nietypowa dla tego zespolu taktyke dlugich podan...

A poza tym - co by sie nie stalo - bedzie pasjonujacy polfinal :))

08.04.2003
23:24
[69]

guzol [ LEXUS ]

A teraz trwa mecz Ajax-Milan

08.04.2003
23:28
[70]

The LasT Child [ GoorkA ]

Klemens --> anglicy zawsze tak grali i grac beda, futbol silowy to ich domena...

08.04.2003
23:40
[71]

BriskShoter [ Senator ]

Po I --> wrzasne sobie jesli można REAL MADRYTTTTTTT :))
Po II --> Spodziewałem sie wiecej po ManUnt, no nic czekam na rewanż:)
Po III--> Nie obniżając klasy Ronaldo to jednak dziś mógł zostać dużo wcześniej zmieniony.
Po IV --> No inadzieje prysły nie było Morientesa:(
Po V--> Obrona:((( Ludzie oni muszą coś z tym zrobić.Przecież OK Hierro jest dobry ale już nie nadąża za napastnikami, od ziemi juz sie oderwać nie moze. Oni muszą kupić obrońców. Albo choćby jednego środkowego. No chuba ze Hierro popracuje dodatkowo nad sobą.
Po VI-->Van Nistelrooy, mówta co chceta on jest bardzo dobry. Zawsze potrafi sie znależć tam gdzie trzeba.Brawo!
Po VII--> Komentator, ludzie bez przegięć ten mecz aż taki piękny to nie był, ManUnt nie grał na wysokim poziomie. No i te podniosłe epitety odnośnie gwiazd. Gwiady i gwiazdy.
Po VIII--> Czekam na rewanż!

09.04.2003
14:31
smile
[72]

sergi__ [ Underworld ]

trueZoLtaN ----->

"sergi__, Paszczak, Paudyn--> Chodźcie tutaj, powiedzcie coś ciekawego o boskim Manchesterze, który nie ma ani ataku ani obrony. Co teraz powiecie? Sędzia przepkupiony? Ciężki dzień? Zmęczenie po trudnym meczu? Naprawdę nie lubie jak niektórzy gadają głupoty przed meczem, obrażają Real a potem ich zespół daje ciała."
a słyszałes ze sa rewanze ? a nie gra sie jednego mecza oprocz Finału oczywiscie
a co do obrazania zawsze bede obrazał REAL MADRYT :D
i nie powstrzymasz mnie :D
i ja nie kibicuje Manchesterowi tylko Barcelonie a to róznica :D "potem ich zespół daje ciała."


"Brawo! Jesteś mądrym stworzeniem! Świetnie i jeszcze takim dowcipnym! Dobrze, że przynajmniej przy ksywie masz napis Idiot. Nie ukrywasz swojej prawdziwej postaci. Myśl zanim palniesz jakąś bzdurę... Najlepiej pójdź spać i pomyśl sobie jakiż to debilny jesteś... Żal mi Cię"
I oto prawda o kibicach Realu, nie mozna powiedziec nawet słowa i Żal to mi ciebie True
I nie obraza sie Polaków :P
bo do Trybunał Konstytucyjnego moze ciebie podac

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.