GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Poszukiwań moich ciąg dalszy. :-P (cz. 5)

08.04.2003
17:37
smile
[1]

Lechiander [ Wardancer ]

Poszukiwań moich ciąg dalszy. :-P (cz. 5)

Informuję, iż w poprzednim wątku dominował temat orgietki! :-))) Nie powiem, fajniutki temacik. ;-))

Kiedyś usłyszałem mniej więcej takie słowa: "może sobie znajdziesz na tych twoich zlotach jakąś dziewczynę, ktora nie będzie miała żadnych pretensji, z którą będziesz jeżdził na te swoje zloty (chodzi o fandom, jak i również o zjazdy GOL-owskie), grał z nią ciągle na komputerze, pił piwko, itd., ktora nie będzie ci marudzić o (pozwólcie, że ten fragment przemilczę - jest zbyt długi), nie będzie oglądać reality show i innych podobnych bzdetów..."
Ostatnio temat znów wyszedł na tapetę, więc pomyślałem, że to w sumie dobry pomysł i postanowiłem z niego skorzystać. :-))

Już część piąta, a ja nie posunąłem się ani na krok. Nie wiem, czy znajdę taką dziewuchę , ktora będzie gotowa przemierzyć ze mną cały Wasteland, przeżyć rozterki Bezimiennego, dostać zawału lub zapaści serca w korytarzach Black Mesy, która również nienawidzi Wilkołaków, lubi Robale i Młotki, dla której fantastyka to nie tylko zielone ludki, a metal to nie brudas w trampkach ... ;-))

Co się działo i ewentualnie potrzebne informacje znajdziecie tutaj:

08.04.2003
17:41
smile
[2]

Lechiander [ Wardancer ]

Paserka ----> A co Ci się nie podoba w głównej atrakcji!!!??? :-[

08.04.2003
17:42
[3]

Banita_bb [ bo był za miły ]

Hmm ciekawi mnie tylko czemu tak nagle panie zmienily zdanie co do kastracji...Czy doszlo do nich ze to w ich zakichanym interesie lezy zeby hmm interes byl na miejscu ? :P

08.04.2003
17:43
smile
[4]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Jeszcze tylko 1046 czesci.

08.04.2003
17:45
smile
[5]

pasterka [ Paranoid Android ]

Lechu --> nie powiedziałam, że mi sie nie podoba, ale mała odmiana nam, kobietom, dobrze zrobi:PP

08.04.2003
17:46
[6]

następny [ Rekrut ]

:-O nowa czesc :P

08.04.2003
17:46
[7]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

tak mi cos dzisiaj gol wolno chodzi, ze nawet nie wiedzialam o kolejnej czesci.. zaraz skopiuje swojego posta ... :/

08.04.2003
17:48
smile
[8]

Lechiander [ Wardancer ]

Piotrasq ----> Dzięki za prowadzenie księgowości. :-P :-D

Olka ---> OK, sprobować nie zaszkodzi, skoro mam być zadowolony. :-) Ale zapomnijcie o kąpielach w mleku w takim razie. :-P

yazz ----> Jeżu, coś taki oficjalny? To już zażartować nie można trochę? Na gada nic nie dostalem, w archiwum też nic nie ma.

08.04.2003
17:49
smile
[9]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Parafrazując słynne pytanie: Przepraszam, czy tu kastrują ?? :DDD

08.04.2003
17:49
[10]

Sasanka [ Generaďż˝ ]

nie ma kastracji- faceci bez frustracji:-))

08.04.2003
17:50
[11]

Lechiander [ Wardancer ]

Paudyn ----> A co, jesteś chętny? ;-))

08.04.2003
17:52
[12]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Lechu ----> sorki.. ale widzisz co on mowi.. poza tym, wolalabym aby mezczyzn bylo wiecej niz jeden czlonek, jak to wczoraj Justynka powiedziala ;))
zapewniam Cie ze bedziesz zadowolony, nie dziewczyny?? :))
ok teraz moze ciut szybciej pojdzie

Czesc Justin :)))) jestes nareszcie.. :)

08.04.2003
17:53
[13]

Sasanka [ Generaďż˝ ]

Lechu, kazdy jest mile widziany:-))
tylko powoli panowie,powoli:-) nie mamy 1000 rak:-D i czegos innego tez niewiela jak na 4 kobitki przystalo,no chyba ze ktoras ma cos gratis:-DD

zabijcie mnie za to:-)

08.04.2003
17:56
smile
[14]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Lechu::::>Jakiś charem mi sie o uszy obił, no ale po przeprowadzeniu wyżej wymienionej czynności nie będę się przecież do pilnowania nadawał :))) Więc zaytuję w celach doinformowania się :DD

08.04.2003
17:57
smile
[15]

Lechiander [ Wardancer ]

Sasanka ----> Za mało mężczyzn??? Ty chyba nie doceniasz facetów! Tych zaradnych oczywiście. ;-P :-))

Paudyn ---> Bardzo dobry wybór. ;-))

08.04.2003
18:03
smile
[16]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Lechu:::::>Wybór czego, pełnionej funkcji, czy też odpowiedniego zapytania??;))) NA rozmowę kwalifikacyjną zgłoszę się później bo teraz prognozowanie czeka :DD Sorry za ten naukowy wątek ale nie mogłem się nie pochwalić;))))

08.04.2003
18:07
smile
[17]

Lechiander [ Wardancer ]

Paudyn ---> Cholera, trochę źle zrozumiałem Twego posta poprzedniego. :-)
BTW Po przeprowadzeniu owej operacji będziesz się nadawał jak nikt do pilnowania przecież. ;-))

08.04.2003
18:08
[18]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Lechu ---> Ty tak uwazasz, bo masz pewnosc, ze Ci nie zagrozi :P

08.04.2003
18:10
smile
[19]

Lechiander [ Wardancer ]

Olka ----> Chyba już się z lekka pogubiłem. Kto mi nie zagrozi?

08.04.2003
18:12
smile
[20]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Lechianderku ---> uwazasz, ze po zabiegu kastracji Paudyn najbardziej bedzie nadawal sie na straznika Twojego haremu.. czyz nie?? a czy nie bedziesz mial pewnosci, ze wykastrowany nie dobierze sie do Twoich kobietek?? :))

08.04.2003
18:13
smile
[21]

juuusta [ malinka ]

panowie, to my wybieramy wam funkcje więc ustawić się w szergu prosze i pokazujemy swoje "atuty":)

08.04.2003
18:14
smile
[22]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Justynko, konkretna jestes.. a jakie kryteria bierzemy pod uwage?? :)

08.04.2003
18:15
smile
[23]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Ja jeszcze na chwilę, po pierwsze nie dam się wykastrować, po drugie i tak się dobiorę :DDDD

No dobra, a teraz już mnie nie ma;)))

08.04.2003
18:17
[24]

Lechiander [ Wardancer ]

Olka ----> Dokładnie! O to właśnie chodzi. Dlatego od zarania dziejów strażnicy haremów byli eunuchami. ;-))

Justin ---> O nie! W szereg mnie nie ustawicie. Ja nie z takich typów pokornych, jak baranki. wrrrr... :-P :-))

08.04.2003
18:32
smile
[25]

juuusta [ malinka ]

Olu zastanawiam się jakie kryteria, może europejskie?:)

Lechu==>zobaczymy:)

08.04.2003
18:33
[26]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Justko, a jakie sa te standardy europejskie?? :)))

08.04.2003
18:35
smile
[27]

Sasanka [ Generaďż˝ ]

to panowie do szeregu:-)

08.04.2003
18:36
smile
[28]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

aaa.. no i co bierzemy pod uwage ?? :)))

08.04.2003
18:36
[29]

Sasanka [ Generaďż˝ ]

co to jakis wymagan to proponuje okreslic je po obserwacjii czlonkow klubu:-))

08.04.2003
18:37
smile
[30]

tygrysek [ behemot ]

Lechu --> a dasz radę ?? :)

kochanica --> ja jestem tylko kucharzem :) Kucharz jest na specjalne okazje :)

08.04.2003
18:38
smile
[31]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

tygrys ---> ooo, a na przyklad jakie??

08.04.2003
18:39
smile
[32]

tygrysek [ behemot ]

czy ja też w szeregu mam stanąć ??

08.04.2003
18:40
smile
[33]

juuusta [ malinka ]

Olu,
no takie jakieś:
|-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

08.04.2003
18:43
[34]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

tiger ---> jesli kiedys chcesz skorzystac z urokow haremu, to oczywiscie, ze tak..

Justynka ---> hmm.. dajmy wieksza oske, bo moze ktorys pan sie nie zmiesci. :)))

08.04.2003
19:13
[35]

Sasanka [ Generaďż˝ ]

tygrys - tak do szeregu!:-P jak wszyscy faceci to wszyscy:-)

08.04.2003
19:16
[36]

Banita_bb [ bo był za miły ]

hmm ja bym zaznaczyl na tej podzialce ale nie bede sie chwalil :P

08.04.2003
21:16
smile
[37]

Lechiander [ Wardancer ]

Cholera, GOL mi padł! :-((

Tygrys ---> Pewnie, że dam!
A komu/czemu mam dać radę? :-)

Ja mogę jedynie stanąć na wysokości zadania, a nie w jakimś szeregu, ku uciesze bab. :-)) :-P

08.04.2003
21:35
smile
[38]

Sasanka [ Generaďż˝ ]

Lechu---> to stan na wysokosci zadania i migusiem do szeregu:-)))))))

08.04.2003
21:52
smile
[39]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Lechu, zrozum, ze my tez nie chcemy kupowac kota w worku... :)
skoro tak, to powinnismy urzadzic telekonferencje :P

08.04.2003
22:13
smile
[40]

Sasanka [ Generaďż˝ ]

Lechu,przyjezdzaj na 12 do Wawki to ja sobie poogladam:-D chociaz i tak zdjecie widzialam:-P

08.04.2003
22:26
smile
[41]

Lechiander [ Wardancer ]

Sasanka ---> Żadnego szeregu! Rzekłem! :-)
Nie mogę. :-((

Olka ---> Kota w worku? Chodzi o zdjątko, czy też ... o cosik innego? ;-) :-P Bo jeżeli o zdjątko, to ja nie mam problemów, żeby je tutaj dać. ;-)

08.04.2003
22:34
[42]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Lechu, nie chodzi o zdjatko.. Dokladnie wiesz, o co chodzilo nam chodzilo, gdy mowilysmy o kryteriach przyjecia mezczyzn do orgii. :) Ty jako zalozyciel "wejsciowke" masz zapewniona.. choc i tak te kosmatosci chodzil nam po glowie :PP

08.04.2003
22:40
smile
[43]

Sasanka [ Generaďż˝ ]

Lechu - szkoda ;-((

08.04.2003
22:41
smile
[44]

Lechiander [ Wardancer ]

Olka ----> Wiedziałem! Wam tylko jedno w głowie. :-))

Sasanka ----> To co Ty chciałaś pooglądać, gdybym jednak pojechał do W-wy??? :-P

08.04.2003
22:43
smile
[45]

Sasanka [ Generaďż˝ ]

Lechu - hm... wiesz , różne rzeczy:-))) to i owo sie zobaczy czasami i pozniej mozna by reklame jakas zrobic:-) bo w koncu zarty ,zartami,orgie,orgiami,ale Ty nadal poszukujesz :-)))

08.04.2003
22:52
[46]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Lechu ----> kobiety tez czasem mysla o "tych" rzeczach.. :))) i nie wierz kobiecie, ktora mowi, ze seks jej nie w glowie <seks w znaczeniu relacji damsko-meskich, a nie od razu zblizenia> jesli tak twierdzi to albo klamie, albo jest oziebla..

a jesli juz o orgiach mowa, to nie dziw sie ze mamy takie mysli :))) w koncu musimy wiedziec z kim i z czym mamy do czynienia ;)))

08.04.2003
23:14
smile
[47]

Lechiander [ Wardancer ]

Sasanka ---> Ty mi się tu nie tłumacz jakąś reklamą. ;-)

Olka ---> Ja w ogóle rzadko wierzę kobiecie. :-P
I nie kumam tego "seks w znaczeniu relacji damsko-meskich, a nie od razu zblizenia" - to co to za seks? :-))
BTW niewiedza czasami rozpala wyobraźnię i nie tylko. :-D

08.04.2003
23:21
[48]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Lechu -----> uproscilam strasznie.. w slowie seks zamiescilam wyrazenia wiazace sie z relacjami zachodzacymi pomiedzy kobieta a mezczyzna.. nie chodzi mi o seks w doslownym tego slowa znaczeniu..<nazwij to jak chcesz, ja to nazwalam krotko - seks> ale rowniez cala otoczke..
postaraj sie zrozumiec, bo jesli mialabym doslownie to tlumaczyc, to ohohoho.. moze kiedys podczas degustacji przy piwie :))

08.04.2003
23:24
[49]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

poza tym wyobraznie to ja mam niemala.. ;))) a tu postanowilysmy jednak stanac oko w oko z Waszymi ofertami.. :))

08.04.2003
23:26
[50]

Sasanka [ Generaďż˝ ]

Lechu - a co mam napisac?:-PPPP

09.04.2003
00:10
smile
[51]

Lechiander [ Wardancer ]

Olka ----> Seks, to seks - może być częścią relacji. A to co wcześniej (otoczka), to może być np: podryw. :-)
Ale może masz rację, może kiedyś przy piwie. :-))

Sasanka ----> W sumie każdy powód jest dobry. :-))

09.04.2003
14:30
smile
[52]

Sasanka [ Generaďż˝ ]

hej:-) widze,ze tutaj same pustki..

Lechu - to nie była wymówka, tylko sama prawda :-))

09.04.2003
14:31
smile
[53]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

ej...zostalem pominiety na liscie...to co sie bede odzywal...:))))))))

09.04.2003
14:35
[54]

ZeTkA [ ]

bryyy i jak tam orgietka ??
potrzebuje koniecznie jakiegos szybkiego rozgrzania bo zaraz umre z zimna chlipp chlippp

09.04.2003
14:36
smile
[55]

juuusta [ malinka ]

witam:)

ILEK==>nie zostałeś pominiety, trzeba się zgłaszać, zaraz cie wpisuje jak tylko stanisz w szeregu z innymi panami:)

09.04.2003
14:39
[56]

następny [ Rekrut ]

Wedlug mnie to statsiarski watek ;P

09.04.2003
14:45
smile
[57]

Lechiander [ Wardancer ]

Dlaczego mam niedparte wrażenie, jakby wszyscy czekali na pierwdzy post dzisiaj. :-P

następny ----> A niech sobie będzie. Co z tego? :-))

Panie drogie, tak trzymać, a może znajdziecie więcej potulnych jelonków. ;-) :-P

09.04.2003
14:45
[58]

ZeTkA [ ]

nasatepny --> statsiarski no nie mow ;PPP

justa, ilek jaka lista ??eeee jestem jak zwykle n ie w temacie ;)))

09.04.2003
14:50
smile
[59]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

witam Panstwa :)))

Zeciu, z ta orgietka to jeszcze chyba nie dograne do konca.. musimy sie jakos juz konkretnie umowic.. co i jak i kiedy.. :))

teraz chlopcy moze ogrzeja Cie "we wlasnym zakresie"..
a chodzi o liste kobiet i mezczyzn chcacych wziac w tym udzial :P

Lechu ----> czy to najnizej to trzecia reka ???? :))

09.04.2003
14:54
[60]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

chyba ze to noga, ale na taka nie wyglada :P

09.04.2003
14:58
[61]

następny [ Rekrut ]

Zetka--> Nie mowie ja pisze :P
I kolejny pościk :)

09.04.2003
15:16
[62]

ZeTkA [ ]

ee kochanico ;))) dzieki za wyjasnionka ;)))
co do ogrzewania " nigdy nie wierz mezczyznei rade ci jedna dam " ;PPP ogrzeje sie sama ;)))

nastepny no to ja Ci pisze ze pokazuje Ci jezyk ;PPPPPPPP ;))))

09.04.2003
15:22
smile
[63]

juuusta [ malinka ]

Ola==>część:)

Lechu==> a ty jesteś takim potulnym jelonkiem?:)

ZeTka==>oczywiście że same możemy dać sobie rade, ale we dwójke przyjemniej jest się ogrzewać:)

09.04.2003
15:22
smile
[64]

Lechiander [ Wardancer ]

Olka ----> Ja tam nie wiem. Nigdy nie wiadomo, czym nas może kobieta zaskoczyć. :-P :-)

09.04.2003
15:23
[65]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Zetko, nie wierze mezczyznom.. a na zaufanie to naprawde musza sobie zasluzyc.. i tak nie kazdy je zdobywa.

09.04.2003
15:24
smile
[66]

Lechiander [ Wardancer ]

Justin ----> Przecież już pisałem, że do żadnego szeregu, czy innego rzędu nie dam się zagonić! :-]

09.04.2003
15:26
[67]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Czesc Justynko

pamietajcie, ze zawsze jestem z Wami :PP wiec jestesmy juz trzy :)))

09.04.2003
15:30
smile
[68]

juuusta [ malinka ]

Lechu==>a ja ci pisałam już albo teraz napisze, że wy panowie nie macie tu nic do gadania:)
więc raz dwa do szeregu

Ola==>cztery nas jest, a pieciu panów.Która weźmie dwóch?:)

09.04.2003
15:34
smile
[69]

Lechiander [ Wardancer ]

Justin ---> Jeśli mnie liczyłaś, to nastąpiła pomyłka. :-P A w takim razie jest jeden na jedną. :-)
I po raz ostatni: nie będę zaganiany, jak jakiś baran! Rzekłem!!! :-))
(choć to "raz, dwa do szeregu" zabrzmiało hmmm... ciekawie) :-P :-))

09.04.2003
15:36
smile
[70]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Leszku, przeciez jeszcze niedawno pisales sie na orgie.. cos sie zmienilo???

09.04.2003
15:37
smile
[71]

Ariana [ ... ]

Witam....postanowiłam sprawdzic co sie tu dzieje:))

Lechu>A ty nadal poszukujesz???
Albo jestes taki wybredny,albo wszystkie panie tak przypadły Ci do gustu,że sie po prostu zdecydować nie możesz:P

09.04.2003
15:40
smile
[72]

juuusta [ malinka ]

Lechu==>ależ oczywiście że ty się liczysz, nie chciałabym cie związywać i siłą zmusić do stania w szeregu więc bądź grzecznym chłopcem i stój spokojnie:)

Ariana==>witamy

btw.wszyscu wpadają tu i myślą że Lechu nadal szuka, a on juz ma swój babiniec i teraz orgie organizuje:)

09.04.2003
15:46
smile
[73]

Ariana [ ... ]

juusta>Lechu to spryciarz....nawet jesli znalazl nie zrezygnuje z mozliwosci sprawdzania czy kandydatki sa odpowiednie czy tez nie:-P

Lechu>Mógłbyś wreszcie przyjechac do Poznania...kawał czasu Cie tu nie bylo...!

09.04.2003
15:49
smile
[74]

Attyla [ Legend ]

Juuusta - kiedy Lechiander bedzie ministrem to bedzie tez Wysoko Postawionym Organem i nie bedzie trzeba go nawet wiazac:-)))))

09.04.2003
15:53
[75]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Czesc Ariana :))

Atylla -----> Wysoko Postawionym Organem ?? LOL

09.04.2003
15:54
smile
[76]

juuusta [ malinka ]

Attyla==>kiedy ja to lubie:)

widze że nowe towarzystwo zawitało, zapraszamy, bez krępacji

09.04.2003
15:57
smile
[77]

Ariana [ ... ]

hmmm...ja tu chciałam sobie popytac troszke,a główna postac watku gdzies sie schowała...
Lechu>>Wyłaż z ukrycia ,wiesz,ze ja nie gryze..:))...jak mnie nikt nie sprowokujue:))

09.04.2003
16:18
smile
[78]

Lechiander [ Wardancer ]

Olka ---> Na orgię spoko, ale do szeregu się nie dam zagonić. :-P

Justin ---> Ty mi tu towaru nie płosz! Jeszcze nic nie znalazłem. ;-))

Ana ---> No dobra, wyłażę! :-)
Do Pozka bardzo chętnie, ale siły wyższe. :-((
Pewnie, że będę sprawdzał, choćbym znalazł (chyba, że mnie totalnie zauroczy), ale nie znalazłem. :-P
BTW nie gryziesz??? Szkoda... :-( Choć sprowokowana możesz? :-))

Attyla ----> LOL :-)))

09.04.2003
16:39
smile
[79]

Ariana [ ... ]

Lechu>ekhmm...uważaj wiec żeby mnie nie sprowokować bo w patu miejscach bedziesz miec slady moich ząbków:p

A jak siły wyższe wreszcie sie zlitują,przyjedz...na pewno nie pożałujesz:))

09.04.2003
16:55
[80]

ZeTkA [ ]

oo i kolejna kobitk ahahaha oj tloczno sie tu robi i dobrze przynajmniej cieplej ;))

kochanico haha a ja wierze nietety mezczyznom bom ja kazdej istotce wierze ;))

justa no spoko juz biore kocyk i bedzie sie mozna grzac ;))

09.04.2003
16:59
smile
[81]

Lechiander [ Wardancer ]

Ana ---> He, he, brzmi nieźle. :-P (zarowno ząbki, jak i przyjazd) :-)) :-D
BTW Ty mnie nie prowokuj lepiej. ;-))

Zetka ----> I bardzo bravo dla tej dziewuchy! :-))

09.04.2003
17:03
[82]

ZeTkA [ ]

hahahaha lechu no ba juz bije brawo <plask plask> ups nei slychac jak klaskam w tych moich rekawiczkach ;))

ariana --> czy ty mi chcesz moja fuche gryzienia odebrac ??

09.04.2003
17:07
smile
[83]

Ariana [ ... ]

Lechu>Ja jeszcze nawet nie zaczelam cie prowokowac:-P

A jak cie porzadnie sprowokuje to przyjedziesz??Bo jesli tak to juz zaczynam sie starac:PP

Zeciu>Ty gryz kogo chcesz,ale Lecha zostaw mnie:))

09.04.2003
17:12
[84]

ZeTkA [ ]

ariano no nie czuje sie wysadzona z mojej fuchy ;))) a moge tylko raz kasnac ???

09.04.2003
17:18
smile
[85]

Attyla [ Legend ]

O kurde - to powoli maly charem zyczyna przypominac:-))))) Echhhh - ten Lechiander to sie umie ustawic:-))))))

09.04.2003
17:19
smile
[86]

Ariana [ ... ]

Zeciu>Oj nie,bardzo mi przykro,ale nieeeeeeeeeeeeeee:))
Nie pytaj dlaczego:)):-P

09.04.2003
17:21
[87]

ZeTkA [ ]

atylla ha no pewnie lechu sobei w zyciu poradzi napewno ;))

09.04.2003
17:22
smile
[88]

Ariana [ ... ]

Atylla>Charem...hmmmmm...cos w tym jest.:)
Hihihihihihih....niedługo powstanie wątek-Lechiander i jego dziewczyny:)):P

09.04.2003
17:26
[89]

ZeTkA [ ]

ariana ;PPPPPPPPPPPPPPP
nie to nie znajde inne miesko hahahahhahahahahahahahahahahhaah

09.04.2003
17:28
smile
[90]

Ariana [ ... ]

Zeciu>Możesz wybierać sposrod wielu,ma pewno cos znajdziesz:)

09.04.2003
17:30
[91]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

tak to jest, jak ludzie sie przylaczaja do dyskusji, a nie czytaja czesci poprzednich..

Atyllo, jesli zglebisz sie czesci poprzedniej, dowiesz sie, teoretycznie i chyba praktycznie ;) harem juz powstal..
a w haremie czasem beda odbywac sie orgietki..
zapraszam, jesli tylko pozostale dziewczymny sie zgodza.. :)))

09.04.2003
17:35
[92]

ZeTkA [ ]

arianko hahah napewno sie cos znajdzie tylko zem ja wegetarianinka ;)) i co teraz ;)))

09.04.2003
17:36
smile
[93]

Ariana [ ... ]

kochanica>Dobrze prawisz:))

A nasz mężczyzna znowu obserwuje wszysto z ukrycia.:))

09.04.2003
17:38
[94]

Ariana [ ... ]

Zeciu>To pogryz wegetarianina:)) A zreszta...Masz gryzc,nie połykać!!:)

09.04.2003
17:49
smile
[95]

Lechiander [ Wardancer ]

Ano z ukrycia, to fakt. Ale jak się baby kłócą, to fajnie jest popatrzeć z boczku, tym bardziej, jak jeszcze jest się przedmiotem kłótni. ;-)) :-P

Ana ---> To już lepiej nie prowokuj, bo co ja wtedy biedny zrobię. :-) Naprawdę nie mogę ruszyć do Pyrlandii. :-((

Zetka ----> A kiedy Ty się załapałaś na fuchę gryzienia? Bo jakoś sobie nie przypominam. :-P :-D

09.04.2003
17:52
smile
[96]

Ariana [ ... ]

Lechu>hmmm....cos sie wymysli..hihih..Ty nie mozesz do Pyrlandii,to uważaj żeby Pyrlandia nie przyjechała do Ciebie...
Wtedy jużz nie bedziesz mógł uciec:-P
Zecia..potrafi ugrzc,ale Ciebie nie ruszy-ma zakaz:))

09.04.2003
18:00
[97]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Lechu, narazie to kobiety sie o Ciebie tylko kloca... ale patrzec jak zaczna sie o Ciebie bic :))))
to dopiero bedzie ;))

09.04.2003
18:01
[98]

ZeTkA [ ]

lechu ja mam koncesje na gryzienie ;))) od momentu kiedy prawei kapuhemy reke odgryzlam

ariano haha z tym polykaniem to ja mam kosmate mysli hahaha jejq zboczona z emnei bestai ;))
wegetarianina mowisz hmmm to ttzeba bedzie poszukac czegos w jakiejs knajpie wegetarianskiej hmm jest taka w poznaniu ?? ubnaw
jejq a w domku sie na mnie uwzieli buuuu kaza mi jesc padsline haha ale ja mam od tego brata ;))

09.04.2003
18:18
smile
[99]

Ariana [ ... ]

Kochanica>Nikt sie tu bic nie bedize:))

Zeciu>Jesli chodzi o kosmate mysli,to nie tylk ociebie nawiedzaja:PP
A jesli chodzi o knajlpke to na pewno jakas znajdziemy:)

09.04.2003
18:20
smile
[100]

Lechiander [ Wardancer ]

Ana ----> A wiesz gdzie? :-P
I dobrze, że zakazałeś Zetce gryźć. :-))

Olka ----> Oj, będzie, będzie, jeśli będzie! :-)) Już się doczekać nie mogę. :-)))

Zetka ----> Współczuję Kapuhemu. Biedaczek. :-)

09.04.2003
18:23
[101]

ZeTkA [ ]

ariano --> ja narazie pasuje nei bede niczego poszukiwac ;)))))))

lechu--> spoko byl mocno znieczulony ;))))
ale ja naprawde bardzo zadko wpijam zabki w cialko ;))) tylko w naglych wypadkach ;))

09.04.2003
18:32
smile
[102]

Ariana [ ... ]

Lechu>Mam swoich informatorów.

A to,ze Zecia nie pocwiczy na tobie ostrosci swoic hzabkow ,wcale nie gwarantuje ci bezpieczenstwa:-P

A jesli moi informatorzy mnie zawioda,to jesli obiecam,ze nie zrobie ci nic zlego moze sam mi podasz adres??:)))

Albo poczekam jak t u przyjedziesz,nie wiem:)

09.04.2003
18:35
[103]

ZeTkA [ ]

dobra dobra koneic tej dyskusji na temat ostrosci mych zabkow jzu je chowam ;)) ;PPP

bede grzeczniutka i spokojna jak zwykle zreszta ;)) ;PPP

09.04.2003
19:18
[104]

Lechiander [ Wardancer ]

Sorry za dłuższe momenty nieobecności, ale i tak za każdym razem przerywam pakowanie, coby tu zajrzeć.

Ana ---> Gwarantuje mie ze strony Zetki, parawda? A z innej, to jeszcze nie wiem, czy chcaiłbym być bezpieczny. :-P
Adres mogę sam podać bez przymusu nawet, ale najpierw muszę go mieć. :-D
Jeśli zrobicie zjazd i nikt nie będzie miał nic przeciwko, to postaram się przyjechać, ale już z góry mówię, że będzie baaaardzo ciężko. :-((

Zetka ----> Grzeczniutka i spokojna??? He, he, he!!! :-)) Już to widzę. A biednemu Kapuhemu i tak współczuję, pomimo znieczulenia. :-P

09.04.2003
19:26
[105]

ZeTkA [ ]

lechu no dobra jestem grzeczna ale tylko czasesm ;PPP jak musze ;))PPP

09.04.2003
19:28
[106]

Sandro [ Wymiatacz ]

Hej, nie róbcie tylu postów do jednego wątka, bo nie mogę sobie wycelować kursorem w suwak.

09.04.2003
19:31
[107]

pedromanolo [ Junior ]

u w a ga . proszę kogoś o pomoc.jak mając grę medal of honor zacząc grać w sieci,wiem że to głupie pytanie ale prosze o poważną odpowiedz bo jestem zdesperowany

09.04.2003
19:36
[108]

ZeTkA [ ]

pedro ee to chyba nei w tym watku ja niew mam pojecia w kazdym badz razie

sandro spoko nadazysz ;))

09.04.2003
19:36
[109]

Lechiander [ Wardancer ]

Zetka ---> I dobra odpowiedź - wtedy kiedy musisz. :-))

Sandro ----> Kup sobie mychę ze scrollem. ;-)

pedromanolo ---> Jeśli nie jesteś prowokator i masz opryginał, to załóż wątek. :-P

09.04.2003
19:37
[110]

ZeTkA [ ]

lechu yupiiii moja pierwsza dobra odpowiedz jaka bedzi enagroda ?? hahahahahhha

09.04.2003
19:43
smile
[111]

Lechiander [ Wardancer ]

Zetka ----> Gryźć się nie pozwolę mimo wszystko, choć, nie powiem, brzmi kusząco troszkę. A co byś chciała??? ;-) :-P

09.04.2003
19:47
[112]

ZeTkA [ ]

hmmm co ja bym chciala hmmmmm
nie to odpada
nie to tez za bardzo perwersyjne hmmm
a moze by to oj nie ta figura moze byc za trudna hmmm

to ja poprosze biała różyczke ;PPP

a z tym kasaniem to ty mnie nie prowokuj ;PP grrrrr

09.04.2003
20:16
[113]

ZeTkA [ ]

well doczekam sie ?? hahahahahahahahahahahahahah

nie to nie ide sobei sama kupic ;PPP
nie na darmo jestem zosia samosia ;PPP

papa i cmokow 102

09.04.2003
20:29
[114]

Lechiander [ Wardancer ]

Zetka ---> Nawet czasu na bryknięcie do sklepu mi nie dałaś! :-( Proszę, tylko takie o tej porze mieli. :-)
(ach, te baby) ;-)
BTW biała róża i perwersje??? :-P

09.04.2003
20:38
[115]

ZeTkA [ ]

jejq lechu jakia ta rozyczka jest sliczna ojejq s l i c z n i u s i a ;)))

emmm a jakei perwersje ?? ja nic niw ieem ;))

09.04.2003
20:45
smile
[116]

Lechiander [ Wardancer ]

Zetka ----> Nie udawaj mie teraz niewinnej i nieśmiałej istotki. Twa prawdziwa natura już wyszła z postów. :-P :-D

09.04.2003
20:47
[117]

ZeTkA [ ]

buhahahahahahahahah cholera i wyszlo szydlo z worka ;))) ;PPP

ale jak jzu mowilam to tylko slowa ;PPPP naszczescie w czynach jestem spokojniejsza ;)))))))

09.04.2003
20:52
[118]

ZeTkA [ ]

no nic poczulam sie zawstydzona buhahahahahaha
i z purpura na twarzy uciekam popracowac sobei ;PPP

narcjusz

09.04.2003
20:55
smile
[119]

Lechiander [ Wardancer ]

Zetka ---> No to miłej pracy i cieszę się, ze Ci różyczka się spodobała. :-P :-)

09.04.2003
21:25
smile
[120]

Sasanka [ Generaďż˝ ]

jak człowiek nie czyta postów w tym watku od poczatku dnia to sie pogubić można. i właśnie jestem teraz taką zbłąkaną duszyczka. chorobcia,a nawet nie chce mi się tego czytać...wybaczcie... :-))

przyszłam tylko powiedzieć,że witam wszystkich zgromadzonych wokół Lechianderka:-)))

09.04.2003
21:26
smile
[121]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Witam:)

Lechu::::>Co muszę zawrzeć w swoim CY??:))

09.04.2003
21:31
[122]

Ariana [ ... ]

Lechu>Naprawde nie chciałbys byc bezpieczny???:)Ciekawe.....hmmmm..
Wiesz co,a moze?..albo nie nie poweim ci:)

Jesłi w Poznaniu bedzie jakas impreza damy ci znać na 100%:))


Widze,że jak mnie nie było jakies nagrody rozdawano....:)))

Zeciu>Śliczna różyczka:-)
Czy jestes grzeczna to sie okaze w piatek:)
Ja mam zamiar bawic sie jak jeszcze nigdy...od dzis zaczynam inaczej patrzec na życie(przynajmniej sie postaram);-)

09.04.2003
21:42
[123]

Lechiander [ Wardancer ]

Sasanka ---> Leniu Ty jeden! ;-)

Paudyn ---> A jaka płeć, że się spytam niedyskretnie? :-P

Ana ---> No i w typowy sposob babski wstrętny będziesz się ze mną droczyć??? Co chciałaś pnapisać? ;-) :-P Jak się zaczyna, to trzeba skończyć. :-)
BTW bardzo dobra decyzja.

09.04.2003
21:47
smile
[124]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Lechu:::::>Skoro ubiegam się o funkcję strażnika w charemie to chyba nie powinno być problemu z odgadnięciem mojej płci :D

09.04.2003
21:58
smile
[125]

Lechiander [ Wardancer ]

Paudyn ----> To gadaj z dziewuchami, ale pewnie jesteś już i tak przyjęty.

BTw co za harem mój, do jasnej cholery, skoro strażników wybierają laski, a ja nawet ich wykastrować nie mogę! :-]

09.04.2003
21:59
smile
[126]

juuusta [ malinka ]

Lechu==>nareszcie zrozumiałeś kto tu rządzi:)

Paudyn==>do szeregu!

09.04.2003
22:01
smile
[127]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

juuusta:::>Naaaaatychmiast:))

Lechu::::>Chyba zostałeś zdominowany:)

09.04.2003
22:02
[128]

Ariana [ ... ]

Lechu>Ja sie drocze?????<usmiecha sie niewinnie>Skądże...zapomniałam co chciałam napisać:-Phihih domysl sie...moze ty bedzies wiedział...ja naprawde nie pamietam:-P))))))))

09.04.2003
22:04
[129]

Ariana [ ... ]

juuusta>Potrzebujemy nowego straznika...a referencje chociaz ma...bo to nie byle jaka posada:-)

09.04.2003
22:43
[130]

electra [ Konsul ]

Witam wszystkich :))

Czesc Justynko ;)

Lechu -----> same wybieramy straznikow, bo same chcemy wybrac sobie mezczyzne ktory "umili" nam czas podczas Twojej nieobecnosci :))) i bron Boze nie moze byc to kastrat !! :)))

09.04.2003
22:45
[131]

electra [ Konsul ]

a tak wogole to chyba przylacze sie do watku :))

kolejna kobitka sie przyda :))

09.04.2003
22:47
smile
[132]

Ariana [ ... ]

electra>Coraz wiecej nas:-)))))))

Tyke kobiet..na jednego Lecha...hmmmmmmm....niezle:)

09.04.2003
22:52
[133]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

hejeczka !!

widze kolejna panne na forum :))

o i faktycznie panowie musza byc w pelni meskosci :p

09.04.2003
23:02
smile
[134]

Lechiander [ Wardancer ]

electra ---> Witaj! :-)

Ana ---> A czy ja wyglądam na wróżkę? :-)

Słuchajcie no kobitki!
Jakie "tyle kobiet na jednego Lecha"? Jaki harem?
Wypraszam sobie! O!
:-))

09.04.2003
23:06
smile
[135]

juuusta [ malinka ]

widze że lista pań nam się powiększa

Lechu==>wypraszaj dalej:)

09.04.2003
23:09
[136]

Ariana [ ... ]

Lechu>Na wróżke...Czekaj ,jakby Cue odpowiednio przebrac i umalowac hmmm???
No dobra nie wygladasz na wrozke:-)

A co chcialam napisac powiem ci przy pierwszej nadarzajacej sie okazji:-)
Nie bede sie tyle rozpisywac;-P

09.04.2003
23:15
[137]

electra [ Konsul ]

ja juz Panstwu mowie dobranoc.. i chyba dlugo nie pogawedzimy, bo moj Pan sie zlosci..
wole uniknac uszczypliwosci i grzecznie pozostac w swoim kameralnym haremie :))

09.04.2003
23:39
smile
[138]

Lechiander [ Wardancer ]

Ana ---> OK, tylko pamiętaj. :-P

electra ----> Koszmarów miłych! ;-)

Wielki mi harem! Ja nie mam nic do gadania; baby się rządzą, jak szare gęsi, strażnicy nie wykastrowani...
Pokażcie choć odrobiną dobrej woli!
:-) :-P

09.04.2003
23:42
[139]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Słuchajcie no kobitki!
Jakie "tyle kobiet na jednego Lecha"? Jaki harem?
Wypraszam sobie! O!
:-))

Lechianderku, czyzbys poczul sie skrepowany ?? :)))

Oooo.. kolejna dziewczyna ograniczona zwiazkiem :))
skads to juz znam.. ale rozumiem i do zlego nie namawiam :))

09.04.2003
23:42
[140]

Ariana [ ... ]

Lechu>Jakto nie masz nic do gadania???
Właściwie mozna rzec,ze nieswiadomie zapoczatkowales cos c omoze wymknac cic sie z pod kontroli...
Kto by opalowal tyle kobiet?:))

Tutaj żadni straznicy nie pomoga:)

09.04.2003
23:44
[141]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

widze, Lechu, ze nie lubisz byc dominowany.. tak mi sie cos przynajmniej wydaje..
a kiedys chyba mowiles ze od kobiety oczekujesz takze inicjatywy :PP

09.04.2003
23:52
smile
[142]

Lechiander [ Wardancer ]

Olka ----> Skrepowany - nie! Tylko co za mój, niby, harem, jak facetów oślinionych dookoła pelno, a baby się rządzą same i jeszcze zapraszają nowych. :-P
BTW Dominacja, a inicjatywa, to dwie różne rzeczy. :-P :-)

Ana ----> Właśnie - nieświadomie. A w ogóle to dziewuchy zaczęły wymyślać, kombinować i nieźle się bawić. A ja dalej nic z tego nie mam, nawet zdjątka żadna jeszcze nie pokazała. :-((

Poza tym nie szukam haremu (tym bardziej takiego niesfornego), tylko... a same zobaczcie w tytule. :-))

09.04.2003
23:59
smile
[143]

Ariana [ ... ]

Lechu>hihihih...ja tam zdjatka nie umieszczam.....ty juz wiesz jak wygladam(choc teraz troszke sie zmienilo):)

10.04.2003
00:02
[144]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

a skad wiesz, ze w takim tlumie kobiet nie odnajdziesz swojej perelki??
nie nasz na, wiec nie wiesz jakie jestesmy.. a i bedziesz pewien, ze zachamowan my nie mamy :PPP

10.04.2003
00:11
[145]

Lechiander [ Wardancer ]

Ana ----> Włosy pofarbowałaś i ścięłaś jakoś? :-)

Olka ---> Bez zahamowań? He, he, he, pewnie tylko na forum. :-P :-))
Może masz rację z tym tłumem, ale już i tak nie wierzę. :-(
:-))

10.04.2003
00:15
[146]

Ariana [ ... ]

Lechu>Jakbys zgadl..:))moze ty rzeczywiscie jestes wrozka?:)

Jesli sie boisz,ze nie znajdziesz..uwazaj zeby ta jedyna nie znalazla cie pierwsza:-)tak tez moze sie zdarzyc:)

10.04.2003
00:17
smile
[147]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Lechu -----> wiesz, ja za inne nie odpowiadam.. przekonywac rowniez nie bede ze rownie mocne w czynach jak i w gebie... ale mam dobry sposob.. degustacja potraw polaczona z degustacja piwa i winka.. a lekki efekt rozwiazlosci na pewno bedzie widoczny :))

10.04.2003
00:18
smile
[148]

Lechiander [ Wardancer ]

Ana ---> Tak byłoby najlepiej! :-))
Niedługo się zniechęcę całkowicie i wtedy, jakmnie nie znajdzie, to jeszcze faktycznie zostanę starym zrzędą i perdzielem. :-P :-D

10.04.2003
00:18
smile
[149]

juuusta [ malinka ]

dobranoc państwu

dziewczyny==>pilnujcie ty porządku jak mnie nie będzie ;)

10.04.2003
00:19
smile
[150]

Lechiander [ Wardancer ]

Olka ----> Ty coś naprawdę podejrzana jesteś, bez urazy. :-)) Za dobrze gadasz, jak na kobietkę. ;-)

10.04.2003
00:24
[151]

Ariana [ ... ]

juusta>dobranoc:-)

Lechu>Nie marudz! Znajdziesz jeszcze to czego szukasz.
Z całą pewnoscia zasługujesz na szczescie,jestem tego pewna:)

10.04.2003
00:26
smile
[152]

tymczasowy145074 [ Junior ]

podziwiam odwage i szczerosc w szukaniu.. to chyab bardzo zenski watek hihi :))

10.04.2003
00:27
[153]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

Lechu ---> prosze... jestem kobieta.. :)) a ze winko to moj ulubiony napoj alkoholowy, to nic na to nie poradze...
na degustacje rowniez sie pisze, bo lubie dobrze i pysznie zjesc :)))

a ze swiruje po % to tez fakt i ukrywac tego nie bede... chyba jak kazdy.. wiec nic nowego nie powiedzialam.. :P

10.04.2003
00:30
smile
[154]

Lechiander [ Wardancer ]

Justun ----> Niech Banita nawiedza twe sny! ;-))

Ana ---> Dziękuję slicznie! :-) Zawsze twierdziłem, że Twój optymizm jest niesamowity. :-))

Olka ---> To bardzo dobrze, że lubisz winko, zresztą moje zdanie pewnie znasz już. :-)
No dobra, niech Ci bedzie. A co ze zdjątkiem??? :-P :-)

Mgła ----> Właśnie, że nie za bardzo. Co mnie smuci niezniernie. :-(
Jak na razie żadna mnie nie chce, tylko bawią się mym kosztem. :-((
:-)))

10.04.2003
00:34
[155]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

owszem lubie winko, tylko troche lepsze niz Fresco za 8.50 ;))
a tak powaznie lubie wino, czasem do posilkow, czasem do "posiedzenia", ale nie pijam
"wisniowki", "cytrynki", itp :))

10.04.2003
00:39
smile
[156]

Ariana [ ... ]

Lechu>Nie ma za cco,pisze co mysle.
Zreszta Ty wiesz,ze bardzo cie lubie i życze ci jak najlepiej...

A ja jestem okropna pesymistka ,chyba,ze w cos lub kogos bardzo wierze wtedy :-))))

10.04.2003
00:50
smile
[157]

Lechiander [ Wardancer ]

Olka ---> O "takie" trunki Cię nawet nie podejrzewałem. :-)

Ana ---> :-)))
Może powinnaś swój optymizm przerzucić z innych na siebie?

No, Drogie Panie, ja spadam kimać. Życzę najokropniejszych koszmarów! ;-)

10.04.2003
00:51
smile
[158]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Lechu -> Niestety moje aktualne niedomoagania zdrowotne utrudniają poszukiwania, mimo to jednak coś znalazłem :-)
Cóż... nie jest to do końca to o co mi chodziło, ale na początek rezultatów może nawet być ;-)))

10.04.2003
00:54
smile
[159]

Lechiander [ Wardancer ]

Admirale ---> Dzięki! :-) LOL :-)))
Ale coś mi się zdaje, że one nie za bardzo chyba moga pogrywać. :-P

10.04.2003
01:01
smile
[160]

Ariana [ ... ]

Lechu>To jest mysl!!!:-))

Dobranoc i Tobie rowniezz zycze-Okropnych koszmarow:-))))

Ja rowniez uciekam ....papapa

10.04.2003
01:23
smile
[161]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Lechu -> Pogrywać? Hmmm. Z tego co się wywiedziałem, to bardzo lubią strategie i strzelanki FPP ;-)))

A teraz również udaję się spać.
Życzę wszystkim dobrej nocki :-)

10.04.2003
10:00
smile
[162]

Lechiander [ Wardancer ]

Witam o poranku wszystkie miłe (?) :-P Panie! Jak sampoczucie? :-)

Ana ----> To zacznij tak robić i zdaj później relację, czy działa. :-)

Admirale ----> Ooo, to baaardzo dobra wiadomość! :-)
BTW A nie przypominają Ci może kotów w worku? :-P :-D

10.04.2003
10:06
smile
[163]

następny [ Rekrut ]

Też witam z rana :)

10.04.2003
10:11
smile
[164]

Lechiander [ Wardancer ]

następny ---> Dlaczego mam wrażenie, jakbym był obserwowany, nie tylko ja zresztą? :-P :-)

10.04.2003
11:00
smile
[165]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

Lechiander --> w tym wątku już tyle kobiet się pojawiło, że bedziesz miał problem z wybraniem tej właściwej:-PP

10.04.2003
12:29
smile
[166]

Lechiander [ Wardancer ]

Kane ---> Ja problem, he, he, he! :-))
Problemem jest to, że żadna mnie nie chce! :-(
:-D :-))

10.04.2003
13:54
[167]

ZeTkA [ ]

lechu -->wrrrrrrrrrrrrrrr strasznie nei spodobala mi sie twoja wypowiedz w karczmie jakie nimfomanki wypraszam sobie
poczulam sie urazona i nienawidze jak ktos mnie ocenia i szufladkuje ;PPP a rozyczke se wsadz im glebiej
tym lepiej wieksza bedziesz miec przyjemnisc

arianko--> he ale pamietaj jak nei dostane sesemesa potwierdzajacego to nie przyjde nie mam zamiaru dostawac znow informacji na ostatnia chwile . Z izabela zawsze mozemy cos ciekawszego wykombinowac ;PP

a co do grzecznosci jestem wtedy kiedy musze i kiedy mam na to ochote a teraz ei mam na to ochoty i pocalojcie mnie w .. dokladnie tam ;PP

nara ide sie uczyc do jutrzejszego egzaminu

10.04.2003
14:05
[168]

Lechiander [ Wardancer ]

Zetka ----> Rózę już sobie wsadziłem, dzięki za radę!
Z nimfomankami, to był żart, ale to już nie mój problem.

10.04.2003
14:10
smile
[169]

Lechiander [ Wardancer ]

Zetka ----> Byłbym zapomniał.
Ponieważ najwidoczniej uraziłem Cię, to bardzo przepraszam. Nie to było moim zamiarem.

10.04.2003
14:12
[170]

ZeTkA [ ]

lechu nie lubei takich gloopich zartow ;PP
jak ktos mnie szufladkuje to staje sie agresywna i tyle ;PP

10.04.2003
14:25
smile
[171]

Lechiander [ Wardancer ]

Ogólnie przepraszam wszystkie Panie. Mam nadzieję, że nie wszystkie się obraziły.

10.04.2003
14:28
[172]

ZeTkA [ ]

lechu spokojnie usmiechnij sie
przyjmuje przeprosiny i zapominam o sprawie

co ty sie tak smutaskasz przeciez ja jeszcze nawet nie zaczelam pozadnie krzyczec ;PPP

10.04.2003
14:29
smile
[173]

Ariana [ ... ]

Witam..:-)

Ja tak z wizyta kontrolna...pilnuje zeby tu chaos nie zagoscił:P

Lechu>Zdam ci relacje,juz niedługo:)

Zeciu><spoglada z przestrachem w oczach>...Jejciu....nie zlosc sie tak...jestes dzis w wyjatkowo bojowym nastroju...
Na pewnodamy Ci znac:)

ok,zmykam psrzatac:))

10.04.2003
14:32
smile
[174]

Ariana [ ... ]

Lechu>...bylabym zapomniała...wcWcale sie nie obraziłam:-)))))))

Uśmiechnij sie !:-))


teraz juz naprawde zmykam sprzatac:-))

10.04.2003
14:39
[175]

ZeTkA [ ]

arianko heh a co jesli powiem ze to nie nastroj tylko moja prawdziwa natura ??

teraz juz wiesz dlaczego mala czarna wredna hahaahaaaaahahahahahah

10.04.2003
14:40
smile
[176]

Lechiander [ Wardancer ]

Ana ---> Dziękuję ślicznie! :-)))
Od razu mi lepiej. :-)))

11.04.2003
12:14
smile
[177]

Lechiander [ Wardancer ]

Chyba wszyscy się obrazili na mnie. :-((
Trudno.

11.04.2003
12:23
smile
[178]

porter77 [ Chor��y ]

Lechiander ------> ja nie ;)

11.04.2003
15:28
smile
[179]

Lechiander [ Wardancer ]

porter ---> Spoko! :-)

No proszę, junior jaki fajny! ;-))

11.04.2003
15:31
smile
[180]

juuusta [ malinka ]

Lechu ja też nie, po prostu czasami wypada sie pouczyć zamiast udawać:)

11.04.2003
15:46
smile
[181]

Lechiander [ Wardancer ]

Justin ---> :-)))
Fajnie, że ktoś się odezwał nie wkurzony. :-) :-P

11.04.2003
16:03
smile
[182]

juuusta [ malinka ]

Lechu dziewczyn nie ma bo testują kandydatów na strażników
btw.ja niedługo też znikam bo imprezke mam dzisiaj:)

11.04.2003
16:08
[183]

Lechiander [ Wardancer ]

Justin ----> Testują, mówisz? :-)) Niech testują. :-P
Też poszedłbym, ale niestety. :-(

11.04.2003
16:11
smile
[184]

juuusta [ malinka ]

zapraszam
będzie herbatka i ciasteczka i będziemy rozmawiać na inteligentne tematy wiesz jak to na imprezach:)

11.04.2003
16:24
smile
[185]

Lechiander [ Wardancer ]

Justin ---> Wiem, wiem! ;-)) Fajne takie spokojniutkie imprezki są. :-))

11.04.2003
16:37
smile
[186]

juuusta [ malinka ]

mam rozumieć że wpadniesz? cudownie,naszykuje gry planszowe:))))

11.04.2003
17:17
smile
[187]

Lechiander [ Wardancer ]

Justin ---> Nie wpadnę! ;-P Ale przyszedłbym z ochotą. :-)
BTw gry planszowe są zajebiste, np: ChińczyklubEurobussines. :-)

11.04.2003
17:22
smile
[188]

juuusta [ malinka ]

też uwielbiam Eurobussines,
będe musiała znaleźć inną osobe do grania:)

ja już spadam,Lechu pozdrów dziewczyny jak sie pojawią ode mnie

11.04.2003
17:26
smile
[189]

tygrysek [ behemot ]

podano do stołu !!

naleśniki z zawiniętymi lodami bakaliowymi i polane gorącą czekoladą i rodzynkami podano do stołu !!


PODWIECZOREK !! :)

11.04.2003
18:05
[190]

ZeTkA [ ]

puk puk czy ja tu moge jeszcze wejsc < rumieniec >

lechu heh ja nie jestem na Ciebie obrazona , i mam nadzieje ze ta rozyczka nie miala kolcow i nei zrobiles sobei krzywdy ;))

czasem jestem troszke agresywna ale nei mam zamiaru si ezmieniac ;PP

11.04.2003
19:03
smile
[191]

Lechiander [ Wardancer ]

Justin ---> Udanej imprezki! :-)

Tygrys ---> Zostało coś jeszcze? Się cholera musiałem spóźnić. :-((
9bez rodzynek tylko)
:-)

Zetka ---> Masz pozdrowienia od Justin.

11.04.2003
19:25
smile
[192]

Nurzyk [ mAstEr oF pUlpEts ]

Waldemar wyrwipałka.. Kastrowanie ręczne

11.04.2003
19:31
smile
[193]

Lechiander [ Wardancer ]

Zapraszam na nowe: :-)))

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.