GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: Combat Mission marzeń!

07.04.2003
14:07
smile
[1]

Shawn6 [ Legionista ]

Forum CM: Combat Mission marzeń!

Co chciałby każdy z was zobaczyć w Combat Mission 3
Czekam na pomysły!

07.04.2003
14:11
[2]

Szymon [ Konsul ]

możliwość gry drużynowej

07.04.2003
14:20
[3]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

Dynamicznie generowana kampania - choc juz wiem, ze w cm3 bedzie to niemozliwe :-(.

07.04.2003
14:35
[4]

pioteraseK [ Pretorianin ]

Przejmowanie porzuconego sprzętu przeciwnika

07.04.2003
14:50
[5]

Pejotl [ Senator ]

Więcej rodzajów terenu, budynków, zarośli.
Brakuje terenu oddającego obszary rolnicze - kartofliska, plantacje porzeczek, sady owocowe, gaje oliwne :), rowy melioracyjne, miedze obsadzone drzewami.
Brakuje elementów zabudowy - wysokie mury, wysokie ogrodzenia, wieksza roznorodnosc budynkow
Brakuje "przeszkadzajek" na polu walki - barykady w miescie, "mur" z worków z piaskiem, zapory przeciwpancerne, pryzmy cegiel, stogi siana i inne elementy mozliwe do zniszczenia ale dajace oslone przed ogniem broni recznej lub przeslaniajace widocznosc.

07.04.2003
15:30
[6]

IceManEk [ Konsul ]

Dynamiczna kampania i niczego wiecej nie chce. Moze troche wiecej rodzajow budynkow zeby miasta jakos wygladaly:)

07.04.2003
15:38
[7]

merkav [ Aguś ]

Nie tylko co mozliwosc zajmowania wrogiego sprzetu ale przydalo by sie przejmowanie naszego sprzetu ,ktory mial abendoned :) Oczywiscia jak mamy do niego zaloge :)

07.04.2003
15:38
[8]

Szogun999 [ ~ Keeper of Secrets ~ ]

Wszystko to co Pejotl + przejazdy kolejowe i większą ilość rodzajów mostów ( szczególnie mnie wqrza , że kolejowych ni ma i że nie moge drogi gruntowej pod mostem puscic )

Przejmowanie porzuconego sprzętu tylko w operacjach , dodanie jakichś pojazdów amunicyjnych jak np. w SP

07.04.2003
15:45
[9]

Wozu [ Panzerjäger Raider ]

A ja mowie przejmowaniu pojazdow - niet. To nie Czterej Pancerni... Chyba, ze pojazd jest opuszczony i nie uszkodzony, a zaloga zajmujaca go musi sie usadawiac (setup) od 2 do 3 minut, maja status Green (w koncu nie byli szkoleni do obslugi tego typu pojazdu) i kazde posuniecie jest przedstawione z opoznieniem 60-120 sek.

07.04.2003
15:49
smile
[10]

stary [ ZiP ]

1. oglądanie całego filmu z bitwy na zakończenie
2. kampania z elementami:
- a'la CC3 (nabywanie doświadczenia przez żołnierzy, upgade broni w miarę dostępności nowego sprzętu)
- a'la CC5 (mapa strategiczna z wieloma jednostkami, uzupełnienia jednostki z określonej dostępnej puli sprzętu, wpływ położenia na poziom zaopatrzenia)
- a'la CC2 (pula wojsk, które mozna wykorzystać jest uzależniona od wyników dotychczasowych walk)
5. coś w rodzaju spotterów dla samolotów (wskazywaliby cele naziemne oraz wiedzieliby kiedy nadlecą samoloty, typu: za 2 minuty nadleci samolot, jak nie wskażesz mu celu, przyładuje wedle swojej woli (i tak by się działo gdyby np. spotter był routed))
6. przejmowanie nie tylko sprzętu przeciwnika, amunicja też by się przydała
7. urozmaicenie gry jednoosobowej: po stronie człowieka część sił byłaby sterowana przez komp, miałaby jedynie ogólne wytyczne typu "zająć prawą flagę"
8. pociągi pancerne
9. uzbrojone jednostki nawodne, typu kutry
10. możliwość wprowadzanie posiłków w QB, np. gramy za 2000pkt, w tym 1500 pkt jest od razu na mapie, a pozostałe 500 pojawia się po 15+ turach
11. zmienna pogoda w trakcie walki, np. zmierzch po 20 minutach przechodzi w noc
pewnie miałbym jeszcze wiele marzeń, ale te to tak na szybko

07.04.2003
18:38
smile
[11]

BamSey [ Generaďż˝ ]

Wszystko to co poprzednicy ze szczególnym uwzględnieniem mozliwości prostego robienia filmików z gry + Motocykle:)))))

07.04.2003
19:17
[12]

slavo_cc [ Konsul ]

mi najbardziej brakuje gry drużynowej np 3 na 3 lub nawet do 10 na 10 osób
a filmik z całej gry i kampania też by były nie do pogardzenia

07.04.2003
19:42
smile
[13]

faloxxx [ Generaďż˝ ]

ja mam tylko jedno małe życzenie
żeby zabici ludzie byli widoczni tak gdzie padną, a nie jak teraz tam gdzie zginie ostatnio człowiek, bo teraz wyglada tak jakby ostatni człowiek z drużyny targal ze sobą ciała swoich towarzyszy :)

hie hie hie

07.04.2003
19:43
smile
[14]

merkav [ Aguś ]

Wlasnie sobie przyomnialem co mi sie marzy, mianowicie celowanie w okreslone czesci wrogiego pojazdu :) Wezmy np takiego Chrtchila VIII bez PaK43 go nie ukryziesz ale jakby tak kazac 38 strelac po gasieicach albo w dzialo byloby ciekawie :)

08.04.2003
10:38
[15]

Marder [ Konsul ]

Eech, ale się rozmarzyłem po przeczytaniu tych wszystkich pomysłów. Niestety chyba zdajecie sobie sprawę, że w CM3 tego nie będzie a i w CM4 jeśli wyjdzie to też szczerze wątpiem żeby było. Może "przy innym ogniu w inną noc".
Jeśli sam czegoś bym chciał to z takich najważniejszych rzeczy to:
1. Kampania z prawdziwego zdarzenia - mapa strategiczna, sterowanie ruchami Dywizji - ikony na mapie symbolizujące poszczególne pułki, bataliony tejże Dywizji, zaopatrzenie (paliwo, amunicja), dynamiczne morale, wzrost doświadczenia, uzupełnienie strat itd.
2. To wszystko co napisał Pejotl + stacje kolejowe i lotniska polowe (hangary, zniszczone samoloty)

A z takich już naprawdę wodotrysków to każdy żołnierz w drużynie jako pojedyncza postać świetnie zanimowana i oteksturowana.

08.04.2003
11:23
smile
[16]

Pejotl [ Senator ]

merkav -> to ja proponiuje jeszcze rozkaz dla ckm zeby strzelac w szczeline obserwacyjna, a nuz wleci. Albo dzialko 37 mm powinno strzelac w otwor lufy SU-152, jak trafi to zdetonuje zaladowany w SU pocisk :)

08.04.2003
11:52
smile
[17]

Szogun999 [ ~ Keeper of Secrets ~ ]

A ja bym jeszcze chciał coby piechota mogła strzelać jadąc na transporterach ( chyba że już może tylko ja nie umiem :P )

08.04.2003
14:41
[18]

slawreg [ Pretorianin ]

zbieranie amo z pola walki od padniętych kolegów z innych plutonów

11.04.2003
13:34
[19]

stary [ ZiP ]

Jeszcze jedno marzenie do kampanii: limitowane ammo do dział, moździerzy i czołgów z podziałem na kaliber i rodzaj

np. w Panzer Elite miałem tak, że w walce pod Tunisem miałem dostępne 4 czołgi PZ IV F2 i 5 czołgów PZ III E i musiałem używać PZ III E, bo do Pz IV F2 nie miałem amunicji... a kiedy obroniłem jakiś konwój i wreszcie dowieźli amunicję to dawałem czołgom po 40% amunicji, bo gdybym któryś stracił to nie przebolałbym amunicji, która by w nim spłonęła.

To samo miałem z paliwem: nie używałem zbyt wielu czołgów gdy brakowało paliwa.

Pomyślcie jak takie ograniczenie niesie dodatkowy aspekt do strategicznego planowania kampanii.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.