GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Jak zrobic strone internetowa

05.04.2003
15:20
smile
[1]

Szaluś [ Konsul ]

Jak zrobic strone internetowa

czy moze mi ktos pomuc chce sie nauczys robic strony internetow czy ktos mi morz edac jakas instrukcje na e mail [email protected]

05.04.2003
15:23
[2]

tomirek [ ]

najwieksza instrukcja:

05.04.2003
15:23
[3]

rotfl [ Konsul ]

zmartwie Cie Szaluś... nie da sie... :(

05.04.2003
15:24
[4]

tomirek [ ]

a jak chcesz se cos zrobic nieznajac HTML to webmajstrem se zrob :)

05.04.2003
15:26
smile
[5]

Szaluś [ Konsul ]

tomirek--->wlasnie oto mi chodzi jak sie robi strone w htlm'e

05.04.2003
15:27
smile
[6]

Quicky [ Senator ]

Szalus --> Wpisuje sie odpowiedni kod, robi sie grafike i to wszystko wrzuca sie na serwer. Ot, jak sie robi :)

05.04.2003
15:31
smile
[7]

Szaluś [ Konsul ]

PROSZE O DOKLADNA INSTRUKCJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NA E-MAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE DO WATKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

05.04.2003
15:34
[8]

tomirek [ ]

Szaluś ------> kup se jakies ksiazki albo poszukaj w googlach. W internecie jest caaaaaala masa poradnikow

05.04.2003
15:40
[9]

mikmac [ Senator ]

Szalus -->
to sobie pros. Nikt Ci nie bedzie uslugiwal bo ty masz taki kaprys. Mozna pomoc rozwiazac jakis problem, odpowiedziec na pytanie a nie uczyc kogos od A do Z. Pomysl zanim cos napiszesz.

Kup sobie program Pajaczek - tam masz kompletny kurs HTML-a Pawla Wimmera - rednacza pisma WWW.
Jezeli nie chcesz kupowac programu to kurs chyba byl kiedys na stronach PC World Komputer.
Jest to najlepszy kurs HTML-a jaki w zyciu widzialem

05.04.2003
16:19
smile
[10]

Jasió [ Centurion ]

1) Wyrwij stronę, którą chcesz umieścić.
2) Przyklej z tyłu obduowy komputera.
3) Przez trzy godziny módl się do Wielkiego Ozyrysa, waląc równocześnie głową w monitor, aż ów zgaśnie (lub ty zgaśniesz).
4) Strona powinna przetransportować się do środka obudowy, gdzie zajmą się nią małe krasnoludki.
5) Teraz wejdź na stronę www.raus.de
6) Kliknij na napis po środku.
7) Gratulacje! Obrzęd został zakończony pomyślnie! Twoja strona jest już w internecie!
:)

05.04.2003
16:44
[11]

M-Hunter [ The Jester Race ]

Szaluś -->
1. Uspokuj sie !
2. Znajdż w necie kurs HTML
3. Naucz sie HTML
4. Naucz sie photoshopa
5. Zrób grafe
6. Zrób strone
7. Umieść na setrwerze
8. ciesz sie

05.04.2003
17:05
[12]

Luty Tur [ Generał ]

zgadzam sie z procedura zaproponowaną przez M-Huntera,
z tym, że możesz przejść od raz z punktu 1 do 8

05.04.2003
17:06
smile
[13]

yuppie [ Generał ]

Nie wiem czy dysponujesz kartą witrynową. Zazwyczaj w nowszych komputerach jest coś takiego wbudowanego. Jak nie masz to konieczne ją kup (taką starą kupisz za około 50 zl). Beż tego nic ci nie wyjdzie. Masz kartę? To nie wszystko. Musz zakupić specjalny program, aby komputer odczytał komendy hiteemela. W sklepie kosztuje to ponad 200 zł. To jeszcze nie wszystko. Twój komputer musi mieć conajmniej 192 SDRAM (optymalnie 256). Bez tego komp się zawiesi. Taka jest prawda :|

05.04.2003
17:08
[14]

Luty Tur [ Generał ]

yuppie--> najnowsze AMD Bartony mają zaimplementowaną sprzętową obsługe tego rodzaju funkcji. Więc jesli kolega ma taki procesor, może spokojnie brać się za pisanie stron.

05.04.2003
18:08
[15]

Adamss [ -betting addiction- ]

Hmm, to bardzo trudna sztuka Szaluś i nie polecam ci jej próbować :P.

05.04.2003
18:17
[16]

tomirek [ ]

Luty Tur -------> Moj AMD Duron 850 tez to ma. Ale musialem zupgrade'owac BIOS procesora

05.04.2003
18:18
[17]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

Ej wezcie go nie wkrecajcie z jakimis kursami itp.
on sie napali a jak nie ma witrynowki to i tak strony nie zrobi.

musisz sobie kupic karte witrynowa szalus
pozniej dopiero ucz sie htmla
no chyba ze masz ten procek (jeszcze te nowe pentium 4 czytaja te instrukcje ale reszta to juz bieeeda)

05.04.2003
18:20
smile
[18]

Quicky [ Senator ]

zgadzam sie z procedura zaproponowaną przez M-Huntera,
z tym, że możesz przejść od raz z punktu 1 do 8


Haha, to bylo dobre :) Oczywiscie w moim mniemaniu najlepiej jest przejsc od razu z punktu 1 do 8 :)

05.04.2003
18:40
[19]

Dayton [ Generał ]

Wy to wymyslacie - nie lepiej komus zaplacic zeby oodwalil strone za nas ? wtedy nic nie musi kupowac :)

05.04.2003
18:48
[20]

sergi__ [ Underworld ]

Szalus---> idz sie przespac !

05.04.2003
19:10
smile
[21]

tomirek [ ]

Szaluś ----------> za jedyne 2500PLN ta strona moze byc twoja :)

05.04.2003
19:23
[22]

Szaluś [ Konsul ]

tomirek--->naucz mnie

05.04.2003
19:40
[23]

tomirek [ ]

Szalus, zeby zrobic prosta strone www nie musisz wogole znac HTMLa. Wejdz sobie na republike, poczytaj, znajdz Webmajstra. Za jego pomoca zrobisz strone.

05.04.2003
19:45
[24]

Szaluś [ Konsul ]

czy tego webmajstera mozna gdzies scignac??

05.04.2003
19:53
[25]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

szaluś ---> nic nie tzreba ściągać :D
ps. najpierw naucz się ortografii :D

05.04.2003
19:57
smile
[26]

tomirek [ ]

Jezu!!!!! Wszystko masz na stronie republiki. Poczytaj sobie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

05.04.2003
19:57
smile
[27]

bartek [ ]

Jak sie umie czytac to sie wszystko da :)

05.04.2003
20:03
[28]

Lukasz_C747 [ Centurion ]

najnowsza wersja kursu Pawła Wimmera - https://webmaster.helion.pl/kurshtml/ - na górze są reklamy kurs jest troche niżej

05.04.2003
20:04
[29]

Lukasz_C747 [ Centurion ]

bartek był pierwszy :P

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.