Gryffin [ Entil'Zha ]
TDZK - Gwiezdny Kupiec On-Line - część 65
Witamy
Co to jest TDZK? Jest to jedna z wielu, bardzo wielu gier on-line przez WWW.
Ogólnie rzecz biorąc, jest to gra s-f, rozgrywająca się w kosmosie. Gracz posiada statek kosmiczny należącego do jednego z 9 typów, od frachtowca do pancernika. Co można robic w tej grze? Mozna handlować i zbierać surowce, co jest naszym podstawowym zajęciem na początku gry. Po kolejnych awansach na wyższe poziomy i uzbieraniu dostatecznej ilości gotówki możemy przesiąść się na okręt wojenny i napadać na porty, walczyć i polować na innych graczy lub NPC. Ostatecznym celem może być zdobycie i rozbudowa planety, jednek tego celu nie da się osiągnąć samotnie. Trzeba przyłączyć się do jednego z wielu sojuszy i dzięki temu będzie mozna osiągnąć ten cel.
Gra oferuje bardzo bogaty świat, w którym jest 36 systemów słonecznych, 8800 sektorów, 610 portów i 74 planet. Do wyboru jest 7 ras.
*********************************************
W chwili obecjen dzialaja dwa sojusze:
Sojusz: Silver Horde (chwilowo zapisy zamkniete, ewentualnie zapis po rozmowie z liderem)
Leader: Gryffin
Sub-Commanders: DanielfromPoland (czytaj MOD :) ), Urdaz
Sojusz Silver Horde. (uwaga na kropka:) ) --> Zapisy po rozmowie z liderem! Zgłoszenia wysyłać via TDZK lub GG (nr. 4458289) <--
Leader: Bialy (kot)
Sub-Commanders: Banshee, Pirx (trener rekrutow)
Ambassador: Mirmil
Siedziba: Silver Moon w 25023.
************************************************************
Strona Silver Horde: https://tdzk.oitbd.pl
************************************************************
LINKI:
*******************
GRA: 216.128.73.12 lub www.tdzk.net lub www.tdzk.com
Strona MADOX'a z opisem stacji i nie tylko: https://tdzk.madox.net/
Applety do irca: https://irc.vjtd3.com/index.phtml?applet=1
Kanał IRC: #silverhorde
Potrzebujemy nowych pilotow!!!. Nasz sojusz jest silny i liczny, ale miejsca dla jeszcze pare osob na pewno sie znajdzie. Wiec jezeli chcecie przezyc niezapomniana przygode w kosmosie zacznijcie grac w TDZK i zapiszcie sie do nas.
Poprzedni wątek:
Gryffin [ Entil'Zha ]
Przypominam o akcji cegielka:
1. skupic sie na zarabianiu pieniedzy
2. wylozyc z ciezkim sercem:) 400 mln na wybudowanie wiezyczki na planecie (jak najczesciej)
3. cieszyc sie z ogromnego skoku expa (w tej chwili ok 1.6-1.8mln za 2*speed tur).
4. cieszyc sie z tego, ze przyczyniacie sie do wzrostu szans na utrzymanie planety:)
Gryffin [ Entil'Zha ]
Co do Wraithow na destr. Owszem fajny pomysl, ale nie w sytuacji gdy SHP mozna kupic tylko z dodatnim allig. Jezeli przy kazdej zmianie statku na warshipa mialbym jeszcze dodatkowo stracic ze 2-3 dni na zmiane allig, to przepraszam. I taka strace tury z poand jednego dnia na same zakupy. Potem kolejny dzien na uzbieranie jakiego przyzwoitego apasu do walki.
MOD [ Generaďż˝ ]
Qna>>Rajdy beda jak bedzie sklad do rajdow.Na razie jest tylko 1 niepelny battle.
LooZ^ [ be free like a bird ]
Ekhm... Czy jest jakas pozyczka z sojuszu dla zpodowanego osobnika w obcym systemie z 6mln na koncie ? ;\
Gryffin [ Entil'Zha ]
Looz --> poszlo 250mln:) I witamy z powrotem:)
Gryffin [ Entil'Zha ]
Poniewaz GsD nie zareagowalo na moje uzasadnione prosby o refundacje zniszczonego przez drony Palleona statku Buni, oglaszam, ze wprowadzamy do akcji sily specjalne, ktore przygotuja system 26 do wyzwolenia. W tym celu prosze o rozrzucenie wystarczajacej ilosci dronow oraz odstrzal kontrolny przeciwnika.
Prosze tez o odpowiednie przezbrojenie sie chetnych do udzialu w pokojowym bombardowaniu portow. Aby przeprowadzic akcje "Cryptos Shield" potrzebne sa conajmniej 4 BB. Ja juz czekam w gotowosci, musze tylko zmienic bron na rajdowa, poniewaz w chwili obecnej posiadam bron hunterska. jednostki wsparcia rowniez sa juz gotowe, zarowno naprawcze jak i hunterskie. Takze prosze o przejscie na BB. (Preferowany lv pilota conajmniej 30)
Urdaz [ Konsul ]
Sinic --> ja tez moge powiedziec LoL , no i co z tego i mimo ze czekam na propozycje szumo co do dessa dla Kitaran , bede obstawał przy Battlu --> powód , przede wszystkim czas na zmiane alig to nie jest fajna rzecz szczególnie ze to nie jest 5 minut i uniwersalnosc Battla - hunt i rajd w jednym :) , niektórzy mnie cytują mówiąc ze dla dobrego sprzetu mozna sie poswiecic ale dla mnie w tym wypadku dobrym sprzetem jest battle :D
Gryffin [ Entil'Zha ]
A propo battle. Wyciagajac wnioski ze statsow po dzisiejszych informacjach o zdobyciu planety, zaprojektowalem cos takiego.
Level 225 Wraith Battleship
-----
45 x Shield Battery
-----
Subspace Jump Drive
Concussive Dampener
Refractove Shields
Advanced Homing
Cloaking Device (Racial)
-----
4 x Heavy Flak Cannon
6 x Fusion Mortar (5)
Rating: 238/69
Speed : 14 Manoeuvrability : 20
CDrones : 0 Shields : 5750
Armour : 1125 Power : 375
AI : 10
Self Rates
Power Recharge Rate :40
Shield Recharge Rate :40
Armour Repair Rate :0
Damage per attack round (Min/Max)
Drones: 840/2200
Shields: 1240/2480
Armour: 1260/2500
EMP: 0/0
*Weapons will use 16 power each combat turn
*You can fire a total of 23 salvos
$ 2,939,403,800
Gryffin [ Entil'Zha ]
Aha, jedne shieldy miej to 500mln
Qna [ Konsul ]
No pieknie, w końcu wojenka, już lece do 26, może dzisiajeszy dzien nie skończy się tylko na 2 strąconych :)
Urdaz [ Konsul ]
To był bardzo pechowy dzień dla koalicji GSR rano jedną z ich planet zajął LoF a przed chwila druga i zarazem ostatnią zajęła Armada Lusitana robiąc rzeź wsród statków GSR tym samym AL ma juz 5 planet :/
04/03/03 18:11:46 EST
Sanctuary in Sector 28070 was claimed by Camoes (428).
04/03/03 18:11:44 EST
Sanctuary (28070) was successfully raided by members of Armada Lusitana (3148).
Qna [ Konsul ]
No niestety, przy kilku-kilkunastu battlach trudno niezdobyć planety. Nie wiem jak jest z akcją "cegiełka" ale znając mentalność polaków, to każdy kisi kasę na koncie i planeta go nie interesuje, co niebawem może nam przynieść jakieś efekty :(
Gryffin [ Entil'Zha ]
Qna --> no coz na razie powoli ale jednak atak rosnie. Tylko nie wiem ile jest to spowodowane wkladem wlasnym a ile korzystaniem z dochodow planety.
Mam nadzieje, ze wszyscy zrozumieja, ze bez planety szybko stracimy na znaczeniu:(
Dzikh [ Pretorianin ]
Ok,Dzik w battlu i czeka na tury.Dodałem 2 SHP,żeby szybciej drony młócic:)Gdyby jeszcze jakies 3,4 osoby kupiły battle,moglibyśmy nawet pokusic sie o nową planete:)
Gryffin [ Entil'Zha ]
A jakby chociac jedna, to daloby sie cos porajdowac:)
Gryffin [ Entil'Zha ]
Aha, i ktrotki mesg od Lickera:)
04/03/03 21:03:40 EST from LIck3r (2266)
hey we should combine our allainces and make 2...keep all the high levels together...o we can take 1st..lolz...J/P...hehe...you doing a good job so far,,,,but everyone thinks that u all are only good for trading
Gryffin [ Entil'Zha ]
wprawdzie odpisuje mu, ze wiekszosc z was tak koch SH, ze raczej sie nie bedziemy laczyc, a drugie miejsce i tak sami zdobedziemy:), ale na wpsolprace zawsze liczymy:) Aha, i ze teraz pokazemy na co nas stac, jak sie przesiadamy na warshipy:)
franko_s [ Junior ]
No w koncu zrealizowalem swoj cel : 35 lvl i koncze z wydobywka. Jutro postaram sie przesiasc na battla :)
Mirmil [ Konsul ]
Czy dobrze zrozumialem? Organizujemy pokojowa kontrole zawartosci statkow GsD w 26? ;-)))
Prodi [ Legionista ]
a w razie niezastosowania sie do pokojowej kontroli, nastapi pokojowa konfiskata majatku osobistego
tymczasowy142760 [ Junior ]
Projekt statku dla huntera - przynajmniej z taką myślą go tworzyłem.
Level 185 Kitaran Destroyer
-----
2 x Targeting Computer
2 x Primary Hardpoint
2 x Main Engine
25 x Manoeuvrability
1 x Power Generator
1 x Power Battery
-----
Cloaking Device
Subspace Jump Drive
Grooved Slugs
Particle Accelerator
Scanners
Interdiction Field
Spatial Rift Generator (Racial)
-----
10 x Plasma Projectile Weaver
4 x Fusion Torpedo (1)
Tiny Little Pod
-----
Level 185 Kitaran Destroyer
Rating: 253/15
Speed : 21 Manoeuvrability : 445
CDrones : 0 Shields : 750
Armour : 750 Power : 600
AI : 5
Self Rates
Power Recharge Rate :120
Shield Recharge Rate :100
Armour Repair Rate :0
Damage per attack round (Min/Max)
Drones: 1525/2375
Shields: 2162.5/3300
Armour: 1537.5/2050
EMP: 0/0
*Weapons will use 250 power each combat turn
*You can fire a total of 2 salvos
Koszt: $ 1,050,362,446
Dzikh [ Pretorianin ]
Ekhem,popracuj jeszcze troche nad nim:)
PPW nie trafisz w żaden inny statek,bo to broń siege,co do Fusion Torpedo to są raczej nieprzydatne,bo walka z tego co inni mówili to rzadko kiedy trwa jedną ture.A destroyer ma tylko 4 sloty na equipment.
Reszte porad zostawiam naszym hunterom:)
Szumo [ Junior ]
Urdaz: jeśli chcesz raidować kitaranem, to oto design dla ciebie:
Egg thief - Level 200 Kitaran Battleship
-----
24 x Manoeuvrability
5 x Armour Upgrade
11 x Shield Battery
-----
Subspace Jump Drive
Mass Driver
Concussive Dampener
Overflow Shields
Spatial Rift Generator (Racial)
-----
4 x Cyclone Flak Cannon
6 x Fusion Mortar (5)
Raidujesz z ustawieniem weapons na secondary only oczywiscie.
W grupach z 4 innymi raiderami mozesz jechac tym porty do 30 levelu.
Urdaz [ Konsul ]
Dzieki Szumo , raczej rajdowac nie bede przynajmniej na razie , teraz bede hunterem / eskortą :) ale całkiem fajny projekt musze przyznac i pewnie sprawdzony juz
Morgothfax [ Centurion ]
Pewnie zauwazyliscie ze SH jest juz na drugim miejscu !!!!
darkomen2 [ Konsul ]
Tak informacyjnie -- Prometheus -- jest obecnie w melstorm i ma 25 lev wiec pewnie jeszcze o nim uslyszymy :))
Sinic [ ]
Cult of the Dented SPAM Can Mutual Offensive Pact Active
Sojusze Maelstrom :P
Sinic [ ]
ps
top secret treaty
Qna [ Konsul ]
Hemdall---> wydaje mi sie, ze jesli tak mocno stawiasz na manewrowość to powinieneś kupic corvettę, jest 2x zwrotniejsza i wtedy kasę, którą wydasz na zwiekszenie zwinności dessa możesz wydać na zwiększenie tarcz corvetty i możliwe, że na tym lepiej wyjdziesz, przemyśl to.
Mirmil [ Konsul ]
Pytanie techniczne: Czy jest jakis skrot klawiszowy w IEksplorerze odswierzajacy ekran? Dwa statki mi dzis sprzed nosa zwialy bo nie dosc ze mam wolne lacze to jeszce musze myszka tam i z powrotem machac...
darkomen2 [ Konsul ]
F5 -- prosze pana i odswiezone :))
matys [ Konsul ]
moze ktos mi policzyc ile moj "okret" zbiera w jedna ture syfy z kosmosu?mam resourcer,rasa derivian,120 resource drones (max 150),External Resourcing Module i Improved Processing Module
Mirmil [ Konsul ]
140+4*150=... yyyyy plus jedynka w pamieci...740. Wow... duzo. Zawsze mozesz to sprawdzic naciskajac gather azmiast gather alll
Mirmil [ Konsul ]
w 10027 wiecznie wisi online pan Wolverine8633 (3947) w battlu 140/40 (czy jakos tak). Dla mnie to za silny jegomosc, ale moze ktos by mu przylkecial i przylal? Ma lev 23...
matys [ Konsul ]
mam 750 w luku i ciagne wszystko w jedna ture.wlasnie chcialem sie dowidziec czy oplacalo by mi (przelicznik xpekowo-turowy;) )sie jeszcze kapke powiekszyc ilosc miejsca
Sinic [ ]
matys ->
Z tego co sie dowiedzialem od resow, to jest oplacalne najbardziej wydobycie w dwie, a nawet trzy tury. Wazniejsze w tym wypadku jest cargo. Z ladunkiem musisz jeszcze doleciec do portu traca tury. Wiec lepiej miec wieksza ladownie i poswiecic ta ture, czy nawet dwie wiecej na wydobycie, niz latac ciagle w ta i z powrotem.
Qna [ Konsul ]
04/04/03 22:16:52 EST
Qna (2975) piloting S.H.S. Kmdr. Tarkin II destroyed -GsD-Amganon, owned by Marines (3045), in Sector 25355.
Trafiłem w końcu jednego z GsD :)
Co do odswierzania ekranu klawiszem F5 to życzę powodzenia, trwa to o niebo dłużej niż przyciskiem w grze.
Qna [ Konsul ]
Na planecie 0 niewolników i broni :( Handlarze do akcji!!!
Dzikh [ Pretorianin ]
Qna-->Gratuluje oby tak dalej:)
Bedzie dzisaij jakis raid?
Gryffin [ Entil'Zha ]
Kaotic Kre8shunz (431) piloting SOF Deliverance destroyed ( . Y . ), owned by Prometheus (1345), in Sector 22293.
Kitsune (555) piloting Sector Forces destroyed ( . Y . ), owned by Prometheus (1345), in Sector 22293.
Ktos mial dzisiaj pecha:)
Gryffin [ Entil'Zha ]
i jak widac opornie sie uczy. dwa razy zginac w tym samym sektorze. i to w odstepie paru godzin:)
MOD [ Generaďż˝ ]
Stado wilkow dzisiaj mnie napadlo:(
You were destroyed by Wolfi.
04/05/03 01:43:19 EST
You were attacked by Wolfi in Sector 13224.
04/05/03 01:43:13 EST
You were attacked by members of Renegades in Sector 13224.
darkomen2 [ Konsul ]
MOD to po co latasz sam, skolegow sobie znajdz :))
Sinic [ ]
Gryffin -->
Ale to oznacza potezne wydatki dla ciebie :D
Moze daj mu juz spokoj, albo zmniejsz nagrode? :P
MOD [ Generaďż˝ ]
Sinic>>Aby dostac bounty trzeba sie zglosic i uzyskac potwierdzenie.Potem jesli goscia zabijesz bounty zostanie wyplacone i koniec(aby dostac jeszcze raz kase,zleceniodawca musi postawic nowe bounty).
Gryffin [ Entil'Zha ]
MOD --> to wprawdzie prawda, ale poniewaz oni akurat nie mogli wziac bounty (raz drony, a raz nie wiadomo czemu) to im zaplacilem. Wprawdzie poszlo 0,5mld ale co z tego. Prom spadl chyba 6-7lv w dol:) Warto bylo:)
Sinic [ ]
MOD -->
Wlasnie tak. Bylem przy tym jak wyplacano pierwszemu killerowi bez bounty. I zostalo ono nadal ku pokrzepieniu serc nastepnych hunterow :)
tymczasowy142760 [ Junior ]
Nowy statek - mam nadzieję że błedów mniej.
S.H.S Niezwyciężony - Level 245 Kitaran Ranger
-----
7 x Targeting Computer
8 x Primary Hardpoint
5 x Main Engine
12 x Manoeuvrability
3 x Power Battery
1 x Shield Battery
-----
Interdiction Field
Cloaking Device
Subspace Jump Drive
Positron Gap Generator
Wave Intensifier
Gravitron Disruption Field
Spatial Rift Generator (Racial)
-----
10 x EMP Phase Disruptor
2 x Heavy Beam Cannon
4 x EMP Battery (10)
S.H.S Niezwyciężony
-----
Level 245 Kitaran Ranger
Rating: 52/9
Speed : 31 Manoeuvrability : 270
CDrones : 20 Shields : 375
Armour : 300 Power : 500
AI : 4
Self Rates
Power Recharge Rate :40
Shield Recharge Rate :40
Armour Repair Rate :0
Damage per attack round (Min/Max)
Drones: 680/1160
Shields: 937.5/1700
Armour: 187.5/400
EMP: 800/1500
*Weapons will use 110 power each combat turn
*You can fire a total of 4 salvos
Nada się coś takiego dla pirata?
Koszt: 7 mld.
Gryffin [ Entil'Zha ]
Hemdall -->
wywal TC, w sumie sa zbedne, moim zdaniem:)
odpusc sobie shieldy, jako kitaran inwestuj w manuv.
po co ci secondary, i tak powinienes walczyc tylko z primary ALBO secondary, zeby miec wieksza manewrowosc.
Jezeli to statek do piracenia to owszem empy sa ok, ale jezeli do walki to kup same beam cannon, i wtedy wystarczy tylko 6php.
dzieki temu bedziesz mogl podniesc manuc do conajmniej 400, co powinno byc minimum.
Szumo [ Junior ]
Hemdall: Design jest do niczego. Zwłaszcza biorąc pod uwagę jego zupełnie nierealistyczny koszt.
Urdaz [ Konsul ]
własciwie chciałem powiedziec ze jest do ..... kiepski ale wyzej juz ci o tym powiedzieli :P . problem z tym ze to jednostrzałowiec (wystarczy w niego jedna salwa :] ) , nie ma co sie bawic w ubiwersalne za tącene mógłbys miec strasznie wypasionego rangera , a ten musiałby sie ukrywac przed innymi hunterami , zaraz ci zaproponuje design za ta samą cene zeby nie byc gołosłownym :)
Urdaz [ Konsul ]
a oto projekt - pamietaj ze Kitaranie walcza raczej na jeden typ broni - albo primary albo secondary bo inaczej maja przechlapane w walce z warshipem ----> jesli chcesz wykorzystywac w ogóle unik znaczy sie , bo jak uzywasz primary i secondary nie ma uniku w ogóle ja zaczełem uzywac dla piratów Kitaranskich resonance Missile - kasuja bardzo mocno pancerz (tylko) , ale jak unieruchomimisz goscia EMP to mozesz go dobic bez problemu secondary . Dobra starczy gledzenia oto porjekt :D
Level 250 Kitaran Ranger
-----
8 x Primary Hardpoint
2 x Main Engine
26 x Manoeuvrability
2 x Power Battery
2 x Shield Battery
-----
Subspace Jump Drive
Cloaking Device
Gravitron Disruption Field
Interdiction Field
Positron Gap Generator
Wave Intensifier
Spatial Rift Generator (Racial)
-----
12 x EMP Phase Disruptor
4 x Resonance Pulse Missile (10)
Rating: 56/10
Speed : 25 Manoeuvrability : 480
CDrones : 20 Shields : 450
Armour : 300 Power : 400
AI : 4
Self Rates
Power Recharge Rate :40
Shield Recharge Rate :40
Armour Repair Rate :0
Damage per attack round (Min/Max)
Drones: 750/1300
Shields: 800/1400
Armour: 550/950
EMP: 840/1440
*Weapons will use 84 power each combat turn
*You can fire a total of 4 salvos
tymczasowy142760 [ Junior ]
Kolejny - mam nadzieję że lepszy.
S.H.S Corvette - Level 240 Kitaran Corvette
-----
6 x Primary Hardpoint
5 x Main Engine
25 x Manoeuvrability
1 x Power Battery
-----
Cloaking Device
Scanners
Positron Gap Generator
Subspace Jump Drive
Spatial Rift Generator (Racial)
-----
12 x EMP Phase Disruptor
2 x Resonance Pulse Missile (10)
S.H.S Corvette
-----
Level 240 Kitaran Corvette
Rating: 40/9
Speed : 31 Manoeuvrability : 485
CDrones : 0 Shields : 450
Armour : 450 Power : 400
AI : 4
Self Rates
Power Recharge Rate :40
Shield Recharge Rate :40
Armour Repair Rate :0
Damage per attack round (Min/Max)
Drones: 400/800
Shields: 480/960
Armour: 200/300
EMP: 840/1440
*Weapons will use 84 power each combat turn
*You can fire a total of 4 salvos
Koszt: 4 mld 941 mln.
Gryffin [ Entil'Zha ]
Dyskutujac z Majinem na temat ogolnej systuacji naszych sojusy, sily naszej planety oraz wysokosci wplat wpadlismy na pewnien pomysl. Otorz, w nagrode za wplaty do sojuszu beda przyznawane rangi. W tej chwili ma je tylko dowodztwo obu sojuszy. Ale chcemy wprowadzic system rang, np 1 stopien za 1mld wplacony na konto sojuszu. Od razu bedzie widac komu lezy na sercu dobro i przyszlosc naszego sojuszu:)
Glowna przyczyna tych krokow, jest zmotywowanie was do wiekszego wkladu w obrone planety. Zaczyna ona wygladac po pierwsze biednie a po drugie rowniez sprawiac wrazenie latwej (w miare) zdobyczy, co nam zle wrozy na przyszlosc. Poniewaz, niestety, jezeli ja stracimy, nie bedziemy mieli zbyt wielkiej przyszlosci przed nami. A chyba lepiej utrzymac te planete ktora mamy i zdobywac nastepne, niz zaczynac od poczatku.
Takze, czekam na wasze opinie o tym pomysle.
Lady Azeleus [ Chor��y ]
A to ma oznaczać że wpłacają tylko chętie do wyścigu po odznaczenia ?
Ą zdanie "którym zależy" jest idiotyczne, czy jak ktos lata w warshipie i niszczy hunterów i płaci mniej od kupców to znaczy że mu to zwisa... ?
Qna [ Konsul ]
Chyba zaczynają nas lekceważyć w galaktyce, dzisiaj poleciałem na naszą planetę i co widzę? Scout drona od pana Billy the Kid (HAOS) oczywiść z drona zostały tylko latające rupiecie, tymniemniej świadczy to o tym, że się nas nie boją i dochodzi już do takich aktów arogancji, tylko czekać jak się ktoś pojawi z żądaniem oddania planety.
:(
Qna [ Konsul ]
Zobaczcie jakiego rodzynka znalazłem w 25374:
IPK Arwing Battleship L: 190 211/46
Fox McCloud Derivian L: 25 [Examine] - sojusz HOLY
Wg. mnie chłopaki chcą chyba coś rajdnąć u nas, bo poza nim jeszcze kilku z tego sojuszu pojawiło się u nas, na razie są na frighterach i resourcerach.
Gryffin [ Entil'Zha ]
Lady Azeleus --> po pierwsze nikt caly czas nie bedzie latal w warshipie, no chyba ze bedzie mial wyjatkowe szczescie i wysoki poziom na starcie:) Ale nawet w tym przypadku przeciez jakies pieniadze zdobywa.Poza tym moze byc rowniez ranking dla takich osob, za liczbe killow, rajdow albo co.
A poza tym, podatek zostaje, inaczej kasa sojuszu szybko bedzie pusta:( Przynajmniej jezeli sytuacja sie nie zmieni:(((
Qna [ Konsul ]
04/05/03 21:47:50 ESTPort 25381 (25381) was successfully raided by members of HOLY MechAngels (66).04/05/03 21:46:23 EST
MAYDAY MAYDAY MAYDAY!
Port 25381 (25381) is under attack by members of HOLY MechAngels (66)
Qna [ Konsul ]
Co tu tak pusto? Wszyscy wyjechaliście? :)
MOD [ Generaďż˝ ]
Qna>>Wchodz na irca ,tam prawie zawsze ktos jest.
darkomen2 [ Konsul ]
Z ciekawostek galaktycznych :
04/05/03 16:19:28 EST from Cato The Elder (1242)
Just wondering... would you be willing to sell 1 billion credits for 10 USD?
Gryffin konkurencja ci rosnie oni zamiast orderow placa zywa gotowka :PPP
darkomen2 [ Konsul ]
Gosc jest z HOLY, ma tupet :))
Mirmil [ Konsul ]
Uwaga! Do 17 IV nie gram... Mam nadzieje ze sojusz sie przez to nie zawali ;p
MOD [ Generaďż˝ ]
Jakos sprubujemy sobie poradzic bez Ciebie.Ale zaloze sie ze bedziesz na glodzie TDZK i pojdziesz do kafei:)
Lady Azeleus [ Chor��y ]
Miała bym prośbę do utalentowanych i doświadczonych mózgowców – ach chodzi o projektowanie statków [już wiem o czym sobie pomyśleliście z tym doświadczeniem :P]. A więc chodzi mi o statek na 1.000.000.000 $ [pamiętając o tym że jestem wrathem], który by był hybrydą [wiem że to nie jest zbyt dobre bo trzeba wybrać, albo handel, albo walka...], ale szczytem moich marzeń by było coś co nadaje się do ataku na słabe jednostki, ale jednocześnie coś co wytrzyma walkę z 50 dronami atakującymi, albo z jakimś słabym hunterem, a jednocześnie będzie nadawało się do handlu tudzież do wydobywania. Wiem że już sam plan to bardzo dużo ale jednocześnie by przydało mi się abyście napisali co kupować w jakiej kolejności. A projekty przysyłajcie na maila co by nie zaśmiecać za mocno forum. Z góry dziękuję.
matys [ Konsul ]
nie wzieli byscie pod egide;) jednego zablakanego gracza?
MOD [ Generaďż˝ ]
Gdzies w poprzednich watkach jest projekt intercerptora by Mirmil.
Ale zaraz sprobuje i tak cos zlozyc.
MOD [ Generaďż˝ ]
matys>>wyslij message bialemu 2449.Serdecznie zapraszamy.(mogles to juz dawno zrobic,przynajmniej bys od nas nie oberwal raz:)
Gryffin [ Entil'Zha ]
Lady Azeleus --> oto moja propozycja:)
Level 185 Wraith Ranger
-----
10 x Cargo Hold
4 x Main Engine
9 x Shield Battery
-----
Subspace Jump Drive
Positron Gap Generator
Concussive Dampener
Refractove Shields
Improved Processing Module
Micro Refinery Module
Cloaking Device (Racial)
-----
4 x EMP Phase Disruptor
4 x Swarm Missile (20)
Rating: 37/20
Speed : 26 Manoeuvrability : 60
CDrones : 20 Shields : 1495
Armour : 300 Power : 250
AI : 4
Self Rates
Power Recharge Rate :40
Shield Recharge Rate :40
Armour Repair Rate :0
Damage per attack round (Min/Max)
Drones: 520/880
Shields: 400/680
Armour: 120/360
EMP: 280/480
*Weapons will use 28 power each combat turn
*You can fire a total of 8 salvos
$ 1,038,609,358
Gryffin [ Entil'Zha ]
Aha, wrzucam tutaj, bo po pierwsze takie projekty sa wazne dla wszystkich, kazdy bedzie mogl skorzystac:), a po drugie jak inaczej nabije sobie te 6k postow:)
Gryffin [ Entil'Zha ]
A i jeszcze jedno, jezeli projekt sie spodoba, to c ogdzie i w jakiej kolejnosci tez wrzuce. mam nadzieje, ze caly equip da sie kupic, bo tylko tego nie jestem pewien.
MOD [ Generaďż˝ ]
Wersja bardziej pokojowa:) Drony mozna wziasc na combat albo na res.Weapons mode na primary only.Walczy sie tylko z resami,freyami,i fregatami przed reszta spora manewrowosc i speed powinny zapewnic ucieczke.
Tiny Little Pod - Level 180 Wraith Interceptor
-----
13 x Cargo Hold
2 x Main Engine
3 x Drone Hangars
-----
Subspace Jump Drive
Improved Processing Module
Micro Refinery Module
Singularity Generator
Cloaking Device (Racial)
-----
4 x Focused Plasma Cannon
Tiny Little Pod
-----
Level 180 Wraith Interceptor
Rating: 21/10
Speed : 28 Manoeuvrability : 100
CDrones : 30 Shields : 460
Armour : 150 Power : 250
AI : 2
Self Rates
Power Recharge Rate :40
Shield Recharge Rate :80
Armour Repair Rate :0
Damage per attack round (Min/Max)
Drones: 320/440
Shields: 320/440
Armour: 140/440
EMP: 0/0
*Weapons will use 28 power each combat turn
*You can fire a total of 8 salvos
matys [ Konsul ]
a oberwalem?!?
MOD [ Generaďż˝ ]
Raz albo ktos Cie zabil albo na drony wpadles.Wysle Ci zaraz message z haslem.
darkomen2 [ Konsul ]
Urdaz -- dawaj relacje z walki bo nie chce w przyszlosci powielac bledow, jak temu gosciowi z nr 5700 udalo sie wygrac ?????
tymczasowy142760 [ Junior ]
Jak zacząć?
Wprawdzie Sinic podjął już się próby spisania wszystkich dobrych rad dla początkujących ale sądzę że mogę do nich dodać także coś od siebie.
Zarejestrowałem się - co dalej?
Radzę wnikliwie przeczytać opis dostępnych ras - ma to ogromne znaczenie na to jak będzie wygładała nasza gra.
Lista plusów i minusów poszczególnych ras:
-=Derivianie=-
Plusy:
Ulepszone skanery - +15
Scout drone - skuteczność drony +1
Speed - +1
Minusy: brak.
Statki standardowo wyposażone są w skaner.
-=Zalluni=-
Plusy:
Tarcze, pancerz - 25% (upgrade 25%)
Celność - +10
Min. celność - +5
Ulepszenia odporności pancerza - +1
Minusy:
Speed - -2
Maneuverability - -20
Statki standardowo wyposażone są w ulepszony Structural Integrity Field Generator o 50% skuteczniejszy niż standardowy.
-=Kitaranie=-
Plusy:
Speed - +3
Maneuverability: +30 (upgrade +15)
Możliwość używania subspace jump drive nawet gdy w sektorze znajdują się wrogie siły.
Minusy:
Tarcza, pancerz - 25%(upgrade 25%)
Kitarańskie statki wyposażone są w Spatial Rift Generator umożliwiający ucieczkę niemal w każdych warunkach.
-=Tamaranie=-
Plusy:
Repair drones - +2
Generatory tarcz, mocy i EMP doładowują się dwa razy szybciej.
Cena zakupu surowców - -10%
Cena sprzedaży surowców - +10%
Skok do dowolnego sektora w systemie - -4
Minusy
Tarcze, pancerz - 25% (upgrade 25%)
-=Sniv=-
Plusy:
Zdobywany exp: +15%
Combat, mine drones: +20%
Resource drones: 20% wytrzymałość (zbieranie surowców +1)
Minusy:
Tarcze, pancerz - 15% (upgrade 10%)
Skanery - -15
Cloaking device - -15%
Statki Snivów wyposażone są w Drone Transponder o 50% skuteczniejszy niż standardowy.
-=Wraithowie=-
Plusy:
Inicjatywa: +30 (tylko gdy są ukryci)
Szansa na wykrycie: -30%
Tarcze: +15%
Odporność na EMP - 25%
Obrażenia od EMP - 25%
Moc(energia) - 25%
Minusy:
Pancerz - 25% (upgrade 25%)
Combat, mine drones - 20% mniejsze wytrzymałośc i zadawane zniszczenia.
Statki Wraithów są wyposażone w ulepszone Cloaking Device.
-=Quellarowie=-
Plusy:
Strata pięniedzy w wypadku zestrzelenia - -25%
Strata pieniędzy w wypadku spiracenia - -20%
Możliwość dokowania w dowolnych stacjach niezależnie od aligmentu.
Minusy:
Tarcze, pancerz - 10% (upgrade 10%)
Szansa na ukrycie - 25%
Celność - -10%
Standard:
Skanery - 25
Drony - 1
Min. celność - 10%
Upgrade tarcz, pancerza - 100
Upgrade odporności pancerza - +2
Wybrałem już rasę - co dalej.
Obojętnie jaką rasę wybrałeś zostajesz pilotem fregaty której parametry jednakże zmodyfikowane są w zależności od rasy. Każdy rasa prócz Quellarów ma dodatkowy slot(miejsce) na ekwipunek rasowy, zazwyczaj skuteczeniejszy niż standardowy. Można powiedzieć że fregata jest wszechstronna ale właściwiej byłoby powiedzieć że nie nadaje się do niczego. Nie jest statkiem wyspecjalizowanym a piloci tylko takich mają szanse na zdrowy i dynamiczny rozwój. Z rozmów jakie odbyłem z innymi, bardziej doświadczonymi pilotami wynika iż najkorzystniejsze jest zajmowanie się handlem - zajęcie to umożliwia zdobywanie doświadczenia i pieniędzy przydatnych w przyszłości. Dlatego też początkujący pilot jak najszybciej powinien przesiąść się we freighter(frachtowiec) i ulepszyć mu silnik jak również zwiększyć pojemność ładowni. Nie wszystkie stacje mają w sprzedaży frachtowce, nie wszyscy mechanicy w tychże potrafią ulepszać silniki i rozbudowywać ładownie. Najbliższym portem - niezależnie od tego jakiej rasy jesteś jest Port Concentric w systemie Nexusa (dla ułatwienia oznaczonym jako 9). Nie zwlekając winieneś skierować się w tamtą stronę.
No dobrze, ale jak się poruszać i skąd mam wiedzieć gdzie u diabła jestem?
Orientacje w przestrzeni kosmicznej ułatwia ci System Map w twoim komputerze pokładowym - kliknij na System Map a w oddzielnym oknie otworzy ci się mapa systemu w którym aktualnie przebywasz z zaznaczonym różowym kolorem miejscem gdzie znajduje się twój statek. Zapoznaj się z legendą mapy i pamiętaj że jump node to miejsca gdzie możliwe jest przejście do innych systemów.
Pod mapą masz wykaz wszystkich takich przejść.
No dobrze - wiem już w którym sektorze jestem, ale żaden jump node nie prowadzi systemu Nexusa (9).
Jeżeli znajdujesz się w systemie odległym od docelowego musisz korzystać z kilku jump node - wzajemne położenie systemów względem siebie sprawdzisz klikając w Galaxy Map - na monitorze zostanie wyświetlona mapa całej galaktyki.
Fajnie - mam mapę galaktyki ale jak teraz wyjść z tego.
W lewym górnym rogu masz S w kółeczku - kliknij w nie a wyświetli ci się port/stacja/sektor w którym aktualnie przebywasz.
Jak się poruszać?
Jeżeli już wiesz gdzie chcesz lecieć musisz opuścić stację/port w którym aktualnie dokujesz.
Teraz masz dwie metody sterowania - albo strzałkami otaczającymi wspomniane S albo klikająć w numer sektoru w którym chcesz się znaleźć.
Pamiętaj że można się przemieszczać tylko między sektorami stykającymi się ze sobą.
Koszt przemieszczenia się miedzy sektorami jak również dokowania wynosi 2 tury chyba że sektor w którym się znajdujesz ma aurę utrudniającą ruch. Np. przy orbicie słonecznej może być większa grawitacja niż w przestrzeni kosmicznej.
Wydokowanie ze stacji/portu kosztuje 1 turę.
Jeżeli jesteś szcześliwym posiadaczem Subspace Jump Drive możesz skoczyć do dowolnego miejsca w systemie "płacąc" za to 20 tur (Tamaran tylko 16 tur). Skok możliwy jest gdy znajdujesz się w przestrzeni kosmicznej i w pobliżu ( w sektorze) nie ma wrogich dron (wyjątek: Jesteś Kitaranem).
Jak skoczyć?
Na środku ekranu wyświetla się prostokąt z numerem - zazwyczaj jest to numer sektora w którym aktualnie się znajdujesz - wpisz tam numer miejsca do którego chcesz skoczyć i kliknij na zakrzywioną strzałkę.
Teraz spróbuję omówić panel sterowania - cześć jego funkcji już wymieniłem ale postaram się opisać większość możliwości które znam.
Level: Poziom pilota - im wyższy level tym większa inicjatywa, szansa na ukrycie - ważny więc zarówno w walce jak i handlu.
EXP: Ilość expa jaki już zdobyłeś.
Next: Tyle potrzebujesz by kolejny level zdobyć.
Alignment: Twoja reputacja. Potrzebna gdy chcesz dokować w stacjach.
Z aligmentem: 0 bez problemów zadokujesz w stacjach o alignmencie -100 do +100 będziesz miał jednak duże problemy z dokowaniem w stacji której align różni się od twojego o więcej niż 100 (nie dotyczy Quellarów)
Za każdy punkt róznicy ponad 100 twoja szansa na pomyślne zadokowanie maleje o 1%.
Np. Twój alignment wynosi: -20
Aligment stacji: 100
Masz 80% szans że bez problemów zadokujesz w takiej stacji.
Pamietaj! Nie ważne czy zdołasz zadokować czy nie - każda próba będzie cię kosztowała 2 tury.
Turns: Ilość tur jakie ci pozostały.
Wiele twoich akcji kosztuje cię określoną ilość tur.
Przemieszczanie między sektorami, dokowanie - 2 tury.
Wydokowanie - 1 tura.
Naprawa uszkodzeń, ładowanie baterii - różna ilość tur w zależności od parametrów twojego statku.
Subspace Jump - 20 tur (wyjątek Tamaran 16 tur)
Przejście między systemami (korzystanie z jump node) - 10 tur.
Zbieranie surowców - różna ilość tur w zależności od parametrów twojego statku.
Galactic Time: Czas galaktyczny - co pół godziny tj. o pełnych i w połowie następuje reset portów - zmiana ilości towarów, rodzaju tych które są kupowane i sprzedawane w danym porcie.
System Map - twój kosmiczny GPS - dzięki nim wiesz gdzie aktualnie się znajdujesz, otrzymujesz także informacje o dobrach które są sprzedawane/kupowane w poszczególnych portach danego systemu. Korzystanie z System Map niezbedne jest jeśli zajmujesz się handlem.
Zazwyczaj wyświetlana jest mapa systemu w którym przebywasz, możesz to zmienić wybierając z menu w prawym górny rogu system który cię interesuje i klikając w display.
Navigation - tutaj możesz zaplanować długą podróż, ograniczając swój pobyt w kosmosie do niezbednego minimum.
Zazwyczaj korzysta się z niego w połączeniu z Subspace Jump Drive.
Np. Z systemu 2 chcesz szybko i bezpiecznie dostać się do systemu 25.
To spory kawałek drogi - bez Subspace Jump Drive trwało by to bardzo długo.
Wpisywanie współrzednych dla skoku w przestrzeni kosmicznej to ryzyko zestrzelenia.
Lepiej wprowadzić waypointy i port docelowy i bezpiecznie przelecieć do miejsca przeznaczenia klikając odpowiednio w subspace jump i ew. jump node.
Jak to wygląda w praktyce.
Otwieram Galaxy Map...
Z Derivii(2) do Cryos(25) trzeba lecieć przez systemy: 27, 9, 10, 12, 13.
Dajmy na to że znajdujesz się w sektorze: 2000.
Korzystniej dla ciebie przemieścić się kolejno sektorami 2001 do 2006 niż "skakać" - to oszczędność 8 tur.
Ale dalej możesz już zaplanować podróż:
Klikasz Navigation
Add waypoint - wpisujesz 2006
Add waypoint - 27212
Klikasz na 2712 pod mapą Daerivii by otworzyć mapę systemu 27.
Sprawdzasz teraz gdzie znajduję się jump node prowadzący do systemu 9.
27010
Taki waypoint więc trzeba dodać
Add waypoint: 27010
Pod mapą masz: 27010 - [Nexus] 9388
W Nexusie więc znajdziesz się w sektorze 9388.
Wprowadzasz go do komputera pokładowego.
Add waypoint: 9388
Klikasz na [Nexus]
Kolejny system który musisz odwiedzić to system dziesiąty - pod mapą sprawdzasz który jump node do niego prowadzi.
Aha.... 9009 - [Sewell] 10095
Add waypoint: wiadomo jakie - 9009 i 10095
W co kliknąć też chyba wiadomo.
[Sewell]
Kolejna mapa.
A przed nami Manchari do odwiedzenia.
Którędy tam skoczyć.
Sprawdzasz pod mapą.
1004 - [Manchari] - 12391
Dodajesz przystanki 1004 i 12391
I klikasz - tak w [Manchari].
Teraz system 13.
Sprawdźmy pod mapą.
12000 - [Chronos] - 13224
Kolejne dwa przystanki do komputera.
Klikamy [Chronos]
Z trzynastego już blisko do 25.
Więc sprawdzamy współrzędne prowadzące do systemu 25
13003 - [Cryos] 25395
Uff...już blisko.
Add waypoint - 13003
Plot course - 25395
Plot course - to współrzedne portu docelowego.
Witaj na Croyosie.
Galactic Map - jak już wspomniałem - mapa całej galaktyki. Pozwala na określenie położenie systemów względem siebie, umożliwia zaplanowanie podróży między odległymi systemami.
News - tutaj znajdziesz najnowsze wiadomości - kto komu wypowiedział wojnę, kto z kim zawarł pokój, pakt o wzajemnej pomocy, kto kogo/co zaatakował.
Notices - jak wyżej.
Online Players - aktualnie zalogowani gracze - możesz sprawdzić czy w kosmosie nie krąży pirat czy łowca który mógłby cię zestrzelić.
Stats/Options - dane o tobie, możesz tutaj zmienić nazwę statku, ustawić swój baner czy zrezgnować z pracy.
Alliance - sojusz do którego należysz, forum, członkowie, wiadomość od lidera.
Alliance List - ranking sojuszów.
Bounties - nagrody wystawione za czyjeś zestrzelenie.
Rankings - ranking wszystkich pilotów, im wyżej jesteś tym lepszy jesteś.
Forces - raport o twoich dronach i ewentualnie informacje od nich.
Planets - jeśli posiadasz planetę na właśność tutaj otrzymasz raport o niej.
Help - wiadomo co.
Logout - jeśli się wylogowujesz zrób to w wysoko lvl porcie - przynajmniej nie obudzisz się w escape podzie po zestrzeleniu.
Centralny panel:
Repair all damage - naprawa wszystkich uszkodzeń statku - im większe to uszkodzenie tym więcej tur to potrwa.
Repair EMP - naprawa EMP - jeżeli uszkodzenia EMP wynoszą 100% nie możesz się poruszać i strzelać.
Activate Cloaking Device/Deactivate Cloaking Device - włączasz lub wyłączasz (nie wskazane) urządzenie maskujące. Naturalnie jeśli nie posiadasz Cloaking Device tego linka(znaczku) nie
będzie.
Sector 25221 - Deep Space - Normal
Współrzędne sektoru w którym się znajdujesz.
Aura - wpływ otoczenia na twoje punkty ruchu, skuteczność broni, możliwość ukrycia.
Dwa prostokąty z cyframi - jeżeli są faktycznie dwa to pierwszy to klawisz uruchamiający subspace jump drive - wprowadzasz numer sektora w danym systemie i klikasz na strzałkę - po chwili znajdziesz się w sektorze o podanych współrzędnych i będziesz miał 20(16) tur mniej.
Drugi z krzyżykiem na końcu - tutaj podajesz współrzędne sektora do którego chcesz trafić.
Nie przeniesie cie to automatycznie do danego miejsca - wyliczy jedynie odległość i ewentualnie umożliwi aktywacje subspace jump drive.
Combat report - jeśli stoczyłeś jakąś bitwę tutaj możesz odtworzyć jej przebieg.
Planet reports - Informacje dotyczące planety którą posiadasz.
Force reports - informacje od twoich dron.
Alliance Forum Post - to samo co Alliance.
Messages - skrzynka z wiadomościami.
SHD - moc twoich tarczy - zazwyczaj konieczne jest całkowite zniszczenie tarcz by rozpocząc niszczenie pancerza.
ARM: Pancerz. Jeżeli ARM: 0/xxx to znak że zostałeś zniszczony.
POW: Energia jaką dysponuje statek (ekwipunek, primary weapons zwykle potrzebuje energi)
EMP: Od niego zależy możliwość używania broni i ruchu.
Jeżeli masz 100% EMP wykorzystane nie możesz się ruszyć i strzelać.
Details: Szczegółowe informacje o twoim statku.
Repair: Naprawa uszkodzeń.
Repair 1 turn - naprawiasz swój statek ale tylko przez jedną turę.
Cloaked: Pojawia się gdy posiadasz cloaking device i jest włączone.
Level: Level twojego statku - każde ulepszenie podnosi poziom statku i co za tym idzie koszty.
Rating: Ocena twego ataku i obrony.
Speed: Szybkość twego statku - przydaje się podczas walki i od niej właśnie uzależniona jest ilość tur jakie otrzymujesz co godzine.
Ilość tur na godzine = speed statku.
Maneuver - zwrotność twojego statku, szybkość reakcji.
Im większa tym trudniej cię trafić masz przewagę w ataku.
Equipment - wyposażenie twojego statku.
Ship Cargo: Ładowność twojego statku.
Pod spodem ewentualnie masz zawartość ładowni i pojemność jaką dysponujesz.
Weapons: Bronią jaką dysponuje twój statek.
Primary: Broń potrzebuje energii.
Secondary: Broń nie wymaga energii ale można ją przeladowywać tylko na stacjach.
TComp Lvl: Urządzenie celownicze- zwiększa szansę trafienia.
Weapon mode: Ustawiasz rodzaj ognia który chcesz prowadzić - czy tylko z primary czy tylko z secondary czy wcale - ma to wpływ na zwrotność statku.
Drones: Za skomplikowane(-;
Ciąg dalszy dopiszę jeśli to co napisałem do tej pory jest sensowne i chociaż trochę przejrzyste.
Gryffin [ Entil'Zha ]
darkomen --> urdaz padl, bo zaatakowal go carrier, a on nie mail broni na drony:( Ja niestety polecialem gdzie indziej. Jakbym byl to by sie bitwa inaczej skonczyla, bo mam secondary na drony:)
MOD [ Generaďż˝ ]
Zmiany w grze
1) Sector Forces are now color coded by mode (Red=Agressive).
Ustawienie dron jest oznaczone kolorami
2) There is now an ignore list, you can ignore all player messages from specified id #s.
Mozna ignorowac message od idiotow:)
3) Building Destruction costs on planets have been increased.
Koszt niszczenia budynkow na planecie zostal zwiekszony
4) Combat Initiative is now calculated by: (Level * 3) + (Speed * 5) + (Man/3) + (Tcomps * 5) + rand(1,50). The SRG adds another 25, and if the attacker is cloaked, they gain an additional 100 or 130 if wraith. *A visibility check is now run on the attacker, he must actually be invisible to get the bonus.*
Zmianione rownanie na inicjatywe(oplaca sie montowac Tcompy(targeting computers))
5) Scout drones now add 2 points to search checks instead of 1, or 3 if the owner is derivian.
Ulepszone wykrywanie scoutow
6) Planetary Tcomps are now Level/2
Zmniejszona celnosc tcompow na planecie
7) Planets/Ports no longer have an inherent initiative bonus.
Planety/porty nie maja juz bonusu inicjatywy
Qna [ Konsul ]
Jak za własne pieniądze można wybudować wieżyczki na planecie?
Ile teraz wynosi podatek?
Rav_s [ Konsul ]
Widze, ze niezla rewolucje zrobili jezeli chodzi o drony. Tym samym derivianie nie sa juz tak mocna rasa jak poprzednio. W sumie wydaje mi sie ze ta zmiana dobra nie jest, gdyz gwarantuje mniejsze bezpieczenstwo handlarzom w nebuli. Szkoda, ze caly czas wprowadzaja poprawki do gry, bo moze inaczej zbudowalbym swoj statek.
Gryffin [ Entil'Zha ]
Qna --> najpierw wrzucasz kase na planet3e, a pozniej budujesz:)
Rav_s [ Konsul ]
Ale nam te nieoficjalne umowy miedzysojuszowe wyszly. Jedynie Pheonix sie trzyma umow (ciekawe jak dlugo).
GsD - nie ma juz umowy.
IGF - po zestrzeleniu mikusa przez skydoga rozumiem ze zlamalo umowe i teraz my tez mozemy do nich strzelac.
04/06/03 19:33:42 EST
Skydog (292) piloting IGF - Dogs House of Dispair destroyed S.H.S. Sukim, owned by Mikus (4384), in Sector 25254.
Lady Azeleus [ Chor��y ]
Mam taki pomysł, a może by umieszczać udane projekty statków z podziałem na cel i rasy na stronie SH !? Kolejna sprawa to dziękuje za te dwa projektu, na razie nie skorzystam – powód czytajcie dalej. A więc, dzisiaj mam odłączany Internet ponieważ miałam mieć stałe łącze a ten złamas się jeszcze nie pojawił, musze zadzwonić to tej firmy w związku z czym znikam na czas nieokreślony [dniejmy nadzieje ze na dzień lub dwa – właściwie to ja mam taką nadzieje ^^”].
KANGUR [ Pretorianin ]
Tiny Little Pod - Level 255 Wraith Destroyer
-----
8 x Primary Hardpoint
3 x Power Battery
32 x Shield Battery
-----
Scanners
Subspace Jump Drive
Positron Gap Generator
Wave Intensifier
Cloaking Device (Racial)
-----
16 x EMP Phase Disruptor
4 x Heavy Torpedo (10)
Tiny Little Pod
-----
Level 255 Wraith Destroyer
Rating: 75/56
Speed : 14 Manoeuvrability : 40
CDrones : 0 Shields : 4830
Armour : 750 Power : 1000
AI : 5
Self Rates
Power Recharge Rate :100
Shield Recharge Rate :100
Armour Repair Rate :0
Damage per attack round (Min/Max)
Drones: 640/1280
Shields: 1000/2300
Armour: 200/700
EMP: 1120/1920
*Weapons will use 112 power each combat turn
*You can fire a total of 8 salvos
$ 8,664,872,953
Z tym,że troche bledny jest ten kalkulator Madoxa, np mój rating faktyczny to 77/56 a nie 75/56.
Urdaz [ Konsul ]
Proponuje przegrupowac siły do systemu , jako ze ostatnio za duzo tałatajstwa sie tu zleciało , maelstorm znów rozstawia scouty u nas , poza tym wczoraj IPT wysłali swoje grupe hunterów --> Arven zginał , zginał tez nasz trader , troche z nimi pogadałem ale nie wiem czy poza sorry cos wiecej z tego bedzie , co prawda to ludzie z IPT Armada ale jakos watpie ze to cos zmienia .
Urdaz [ Konsul ]
widzieliscie tag - Kodexa :) , az załuje ze ne i mam warshipa to bym go dopadł bo wiem gdzie siedzi :P
Qna [ Konsul ]
A gdzie siedzi?
Gryffin [ Entil'Zha ]
Planujemy wprowadzic system odzaczen za rozne zaslugi: wojskowe i cywilne. Czyli liczba killsow, rajdow, piracen, zabitych npc, oslony rajdow, napraw rajdowiczow, wplat na sojusz, wybudowanych budynkow itp.
Beda one umieszczane na stronie hordy. Poza tym chce stworzyc zamkniety dzial (na haslo) tylko dla czlonkow hord. Beda sie w nim znajdowaly plany wojenne, plany statkow z opisem, rpzeznaczeniem itp.
Poza tym, co sadzicie o umieszczeniu listy udanych rajdow, tzn gdzie i kiedy z news'ow, oraz kto bral udzila i co robil, czyli rajdowiec, oslona, repair carrier i grabiezca(handlowiec ograbiajacy port:) ).
Hmm, co jeszcze, oczywiscie lista czlonkow hord, z mozliwoscia wrzucania wlasnego tag'a (jak w grze), z info typu numer gg, mail.
Moze macie jeszcze jakeis pomyslyy? Jezeli tak to czekam. Czekam rowniez na opinie na temat moich pomyslow.
MOD [ Generaďż˝ ]
OBcy atakuja!Zrobili npcow bardzo mocnych , badzcie ostrozni.
Scourge Raider (7077) piloting Scourge Raider destroyed Fallen Angel, owned by Eyve (1398), in Sector 26154.
Zginal tez Madman
Gryffin [ Entil'Zha ]
Znalazlem go:)
Scourge Warrior Cruiser L: 400 140/32
Scourge Warrior Scourge L: 30 [Examine]
Qna [ Konsul ]
Gryffin ---> jestem ZA, stopnie oczywiście jak w Marynarce Wojennej, a nie jak w lądówce.
W końcu są NPC-e, już myślałem że w tej część ich niebędzie, dobrze by było zeby atakowali tylko statki hunterskie, a nie spokojnych ludzi w handlowcach.
Gryffin [ Entil'Zha ]
S.H.S. Silver Sting
Level 220 Battleship
Fires a Swarm Missile at the Scourge Warrior, dispersing 43 Shields.
Fires a Swarm Missile at the Scourge Warrior, dispersing 34 Shields.
Fires a Swarm Missile at the Scourge Warrior, dispersing 50 Shields.
Fires a Harpoon Missile at the Scourge Warrior, dispersing 80 Shields.
Fires a Harpoon Missile at the Scourge Warrior, dispersing 84 Shields.
Fires a Harpoon Missile at the Scourge Warrior, dispersing 76 Shields.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 72 Shields and draining 72 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 67 Shields and draining 88 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 46 Shields and draining 93 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 62 Shields and draining 106 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 74 Shields and draining 83 power.
Attacker
S.H.S TWISTER
Level 255 Destroyer
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 99 Shields and draining 98 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 51 Shields and draining 117 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, but the Scourge Warrior manages to evade.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 74 Shields and draining 112 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 56 Shields and draining 84 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 85 Shields and draining 85 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 81 Shields and draining 92 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 99 Shields and draining 99 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 65 Shields and draining 89 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 90 Shields and draining 93 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 73 Shields and draining 113 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 87 Shields and draining 70 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 50 Shields and draining 116 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 98 Shields and draining 87 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 77 Shields and draining 108 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Warrior, dispersing 95 Shields and draining 12 power.
Fires a Heavy Torpedo at the Scourge Warrior, dispersing 73 Shields.
Fires a Heavy Torpedo at the Scourge Warrior, dispersing 58 Shields.
Fires a Heavy Torpedo at the Scourge Warrior, dispersing 98 Shields.
Fires a Heavy Torpedo at the Scourge Warrior, dispersing 87 Shields.
Defender
Scourge Warrior
Level 400 Cruiser
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S TWISTER, dispersing 48 Shields.
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 56 Shields.
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 71 Shields.
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 73 Shields.
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S TWISTER, but misses.
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S TWISTER, dispersing 90 Shields.
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 200 Shields. [Critical Hit]
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S. Supestatek, destroying 6 combat drones.
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 55 Shields.
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S. Supestatek, destroying 3 combat drones.
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S TWISTER, dispersing 62 Shields.
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S TWISTER, dispersing 76 Shields.
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 36 Shields.
Fires a Plasma Ribbon Cannon at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 75 Shields.
Fires a Swarm Missile at the S.H.S. Supestatek, destroying 10 combat drones.
Fires a Swarm Missile at the S.H.S TWISTER, but misses.
Fires a Swarm Missile at the S.H.S. Supestatek, destroying 7 combat drones.
Fires a Heavy Torpedo at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 69 Shields.
Fires a Heavy Torpedo at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 172 Shields.
Fires a Heavy Torpedo at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 79 Shields.
Defender
Scourge Warrior
Level 400 Cruiser
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Plasma Ribbon Cannon, but does not have enough power.
Fires a Swarm Missile at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 48 Shields.
Fires a Swarm Missile at the S.H.S TWISTER, dispersing 35 Shields.
Fires a Swarm Missile at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 30 Shields.
Fires a Heavy Torpedo at the S.H.S. Supestatek, destroying 1 combat drones.
Fires a Heavy Torpedo at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 172 Shields.
Fires a Heavy Torpedo at the S.H.S TWISTER, dispersing 157 Shields.
Attacker
S.H.S. Supestatek
Level 185 Carrier
Launches 223 Combat drones at the Scourge Warrior, dispersing 62 Shields, and destroying 583 Armor.
Fires a Cyclone Flak Cannon at the Scourge Warrior, but the Scourge Warrior manages to evade.
Fires a Cyclone Flak Cannon at the Scourge Warrior, dispersing 11 Shields.
Fires a Focused Flux Battery at the Scourge Warrior, dispersing 94 Shields.
Fires a Focused Flux Battery at the Scourge Warrior, but misses.
Gryffin [ Entil'Zha ]
I raport z drugie walki. Przciwnik 2 scourge corvette 140/28. piloci lv20
Kangur
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 52 Shields and draining 79 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 79 Shields and draining 114 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 63 Shields and draining 105 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 90 Shields and draining 105 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 60 Shields and draining 118 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 53 Shields and draining 98 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 71 Shields and draining 79 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 61 Shields and draining 0 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 76 Shields and draining 105 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 89 Shields and draining 110 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 90 Shields and draining 117 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 70 Shields and draining 70 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, but the Scourge Raider manages to evade.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 78 Shields and draining 100 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 50 Shields and draining 0 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 96 Shields and draining 0 power.
Fires a Heavy Torpedo at the Scourge Raider, dispersing 123 Shields.
Fires a Heavy Torpedo at the Scourge Raider, dispersing 130 Shields.
Fires a Heavy Torpedo at the Scourge Raider, dispersing 66 Shields.
Fires a Heavy Torpedo at the Scourge Raider, dispersing 116 Shields.
Defender examine_remote.php?id=7044examine_remote.php?id=7044Scourge Raider
Level 300 Corvette Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Fires a Light Torpedo at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 118 Shields.
Fires a Light Torpedo at the S.H.S TWISTER, but misses.
Fires a Light Torpedo at the S.H.S. Silver Sting, but the S.H.S. Silver Sting manages to evade.
Fires a Light Torpedo at the S.H.S TWISTER, but misses.
Fires a Light Torpedo at the S.H.S. Silver Sting, but misses.
Fires a Light Torpedo at the S.H.S TWISTER, but misses.
Attacker examine_remote.php?id=621examine_remote.php?id=621S.H.S. Silver Sting Level 220 Battleship Fires a Swarm Missile at the Scourge Raider, dispersing 31 Shields.
Fires a Swarm Missile at the Scourge Raider, dispersing 46 Shields.
Fires a Swarm Missile at the Scourge Raider, dispersing 59 Shields. [Critical Hit]
Fires a Harpoon Missile at the Scourge Raider, dispersing 71 Shields.
Fires a Harpoon Missile at the Scourge Raider, dispersing 64 Shields.
Fires a Harpoon Missile at the Scourge Raider, dispersing 82 Shields.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 75 Shields and draining 0 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 51 Shields and draining 0 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 50 Shields and draining 0 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 44 Shields and draining 0 power.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, dispersing 42 Shields and draining 0 power.
Defender examine_remote.php?id=7217examine_remote.php?id=7217Scourge Raider
Level 300 Corvette Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but does not have enough power.
Fires a Light Torpedo at the S.H.S. Silver Sting, but misses.
Fires a Light Torpedo at the S.H.S. Silver Sting, but misses.
Fires a Light Torpedo at the S.H.S TWISTER, dispersing 148 Shields.
Fires a Light Torpedo at the S.H.S. Silver Sting, but misses.
Fires a Light Torpedo at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 141 Shields.
Fires a Light Torpedo at the S.H.S. Silver Sting, dispersing 156 Shields.
Level 220 Battleship Fires a Swarm Missile at the Scourge Raider, dispersing 30 Shields.
Fires a Swarm Missile at the Scourge Raider, but the Scourge Raider manages to evade.
Fires a Swarm Missile at the Scourge Raider, dispersing 30 Shields.
Fires a Harpoon Missile at the Scourge Raider, destroying 77 Armor.
Fires a Harpoon Missile at the Scourge Raider, destroying 62 Armor.
Fires a Harpoon Missile at the Scourge Raider, destroying 86 Armor.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 320 EMP damage. [Critical Hit]
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 80 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 101 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 116 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 112 EMP damage.
Attacker examine_remote.php?id=1011examine_remote.php?id=1011S.H.S TWISTER Level 255 Destroyer Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 101 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 120 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 107 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 90 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 83 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 70 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 91 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 104 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 90 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 111 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 113 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 99 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 76 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, but the Scourge Raider manages to evade.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 76 EMP damage.
Fires a EMP Phase Disruptor at the Scourge Raider, destroying 1 Armor and dealing 81 EMP damage.
Fires a Heavy Torpedo at the Scourge Raider, destroying 67 Armor.
Fires a Heavy Torpedo at the Scourge Raider, destroying 46 Armor.
Fires a Heavy Torpedo at the Scourge Raider, destroying 124 Armor.
Fires a Heavy Torpedo at the Scourge Raider, destroying 165 Armor.
Defender examine_remote.php?id=7217examine_remote.php?id=7217Scourge Raider
Level 300 Corvette Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Light Torpedo, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Light Torpedo, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Light Torpedo, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Light Torpedo, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Light Torpedo, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Light Torpedo, but malfunctions due to EMP damage.
Defender examine_remote.php?id=7044examine_remote.php?id=7044Scourge Raider
Level 300 Corvette Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Cyclone Flak Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a 105mm Sabot Cannon, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Light Torpedo, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Light Torpedo, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Light Torpedo, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Light Torpedo, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Light Torpedo, but malfunctions due to EMP damage.
Attempts to fire a Light Torpedo, but malfunctions due to EMP damage.
Sharky [ Generaďż˝ ]
Gryffin --> jestem za pomyslami, wszystkie wygladaja OK :)
I rozwaliliscie tego scourge warriora?
Urdaz [ Konsul ]
Gryffin - Pomysł o odznaczeniach wewnętrznych jest bardzo dobry .Jesli chodzi o odznaczenia zewnetrzne to czesc osób doszła do wniosku ze powinno byc ich bardzo mało , 5 nie wiecej . :)
KANGUR [ Pretorianin ]
Sharky - ano rozwaliliśmy. Pierwszych dwóch rozwalili (Gryffin, MOD,KANGUR), drugie dwa (Gryffin, KANGUR)
Morgothfax [ Centurion ]
Ale kim oni w sa? Mowicie ze byli w pierwszej czesc...?
MOD [ Generaďż˝ ]
Historyjka
The Scourge are a race of savage warriors who were first found in Chronos. The Federation of Races has attempted to contact them many times, but each encounter with them has ended in violence. Pilots are advised to stay clear of them until communications with their ruling body has been established.
Luzne tlumaczenie:)
Super rasa wojownikow ,pierwszy raz znaleziona w Chronos (13).Federacja Ras probowala sie z nimi kontaktowac wiele razy ale zawsze konczylo sie to przemoca.Radzi sie pilotom aby trzymali sie od nich z dala az zostanie ustabilizowana komunikacja z ich rzadzacymi.
Gryffin [ Entil'Zha ]
kolejna czesc -->
MOD [ Generaďż˝ ]
Dobry link do nastepnej czesci.
Gryffin [ Entil'Zha ]
tym razem do nastepnej czesci:) -->