GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy ktoś tu bawi się w grafika ???? cz.12

02.04.2003
18:14
smile
[1]

Morbus [ - TRAKER - ]

Czy ktoś tu bawi się w grafika ???? cz.12

Witam w 12 czesci watku dla grafikow

Społeczność :

www.deviantart.com
www.digart.pl
www.grafika.com
www.gfxartist.com
www.razorart.com
www.breedart.org

Tutoriale:

www.photoshop.pl
www.graffik.pl
www.bestgrafic.pl
https://strony.wp.pl/wp/tutorials/
https://www.photoshop.graphic.prv.pl/
https://www.voodooman.pf.pl/
www.photoshop-stuff.com
www.spoono.com
https://www.thewebmachine.com/

Inne ciekawe:
www.wastedyouth.org
www.monaux.com
www.dj-designs.com
https://faldesign.cjb.net/
www.nulldesign.de
www.883design.tk

Strony naszych grafikow :) :
https://coyote.deviantart.com
https://www.bufu.prv.pl
https://requiem.and.pl
https://www.funzone.prv.pl
https://www.morbus.glt.pl
jesli kogos zapomnialem w stronach naszych forumowiczow to sorry ale wypisalem wszystkie te ktore byly obok nicka :P


Poprzednia część:

02.04.2003
18:27
[2]

M-Hunter [ The Jester Race ]

Witam was graficy.
Mam małą propozycję : czy ktoś z was nie zrobił by layouta dla TSG ?

02.04.2003
18:29
smile
[3]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

Morbus - grrrrrr..... rozszarpie cie na strzepy za to ze nie dales mojego :P

SYRIUSZ.DEVIANTART.COM - probably niezły deviant

02.04.2003
18:30
[4]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

ja moge SPROBOWAC

02.04.2003
18:33
[5]

Bremen [ The Dude ]

A mozna siem zapytac co to jest TSG ??

02.04.2003
18:34
[6]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

m-hunter : najpierw przydaloby sie zeby strona dzialala :P

02.04.2003
18:36
[7]

M-Hunter [ The Jester Race ]

Twierdza Starych Gier.

Lay nie musi być bajerancki, ważne żeby był czytelny i nie miał jaskrawych kolorów.

02.04.2003
18:38
[8]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Mógłby mi ktoś zrobić taki przycisk tylko, że bez tego napisu ??? albo skasować napis ale żeby button został nie naruszony i został wypełniony tą tekstrurą...

02.04.2003
18:38
[9]

M-Hunter [ The Jester Race ]

Syriusz --> Działała ale wymagała reorganizacji. Musiałem pozmieniać to i owo.

02.04.2003
18:40
[10]

chAiRles [ Pretorianin ]

Cze jak wam sie podoba moja tapetka?? link ponizej

02.04.2003
18:44
smile
[11]

Morbus [ - TRAKER - ]

Przewodnik Syriusza sorry nie zrobilem tego specjalnie :) bylem pewien ze cie dodalem bo wlazlem na twoja stronke ale najwyrazniej zapomnialem wkleic :) w nastepnej czesci bedze lepiej :P jeszcze raz sorry :)

02.04.2003
18:48
[12]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

Morbus - spoko :D

02.04.2003
19:41
smile
[13]

gacek [ Litzmannstadt ]

Przewodnik Syriusza on to zrobił specjalnie za to , że załozyłeś ostatni wątek bez dodania linków :P

02.04.2003
20:03
[14]

Morbus [ - TRAKER - ]

gacek nie podpuszczaj go :)))))))) a tak wogole to gdzie podzial sie link do twojej stronki ? bo nie moglem nigdize znalesc a na gg Cie nie bylo ?

02.04.2003
23:52
smile
[15]

soze [ sick off it all ]

tralal la la..:]]


to tak na up!!! and flyyy:]]...

Coy..niewiesz co sie stalo z DigArtem????zamkneli czy co????..heh chlpaki nic nie wkleje bo moja ostatnia tapetka po odchudzeniu wazy bagatela 495kb:]]]]]]]]]]]]]]]]....chucherko...ale jak juz otwoza digart..to zamieszcze i dam linka:]]]
no to lece:]]

03.04.2003
00:03
smile
[16]

Coy2K [ Veteran ]

wiesz soze że nie mam zielonego :P sam rzadko tam zaglądam więc nie jestem na bieżąco :P
Morbus jeszcze lasiu.deviantart.com :))
Pozdro

03.04.2003
12:45
[17]

GROM Giwera [ Sołdat ]

ja z kumplem robie prezentacje na konkurs dotyczacy UE... wsadzam tam elementy graficzne wlasnej roboty.. kozystam z psp 7 i za duzo nie potrafie... jak tak patrze Coy2K na twoje prace to sie zastanawiam jak ty do tego doszedles :P hehe... jak nasza pracka wygra to moze będzie w necie, dam wtedy link ^^

a poco to pisze? aby tak sobie aby zUPowac wątek :P

03.04.2003
15:14
[18]

Morbus [ - TRAKER - ]

hmm a mnie nurtuje pytanie czy nasi graficy maja tablety ??? hmm jesli macie to jakie i ile kosztowaly ? czy sie przydaja czy nie ? i co polecacie :)

03.04.2003
16:02
smile
[19]

Coy2K [ Veteran ]

Morbus >>> Ja już wcześniej pisałem że posiadam tablet, ale go nie używam, kupiłem go już jakiś czas temu, uważam że zakup to był niepotrzebny, bo jakoś nie mogę się przerzucić z myszki na tablet, zabuliłem coś koło 300zł tablet Pentagram Duo Pen
Giwera >>> to też pisałem wcześniej :P kluczem do sukcesu jest eksperymentowanie , nie bój się tego, aha i musisz poświęcać na to sporo czasu, tak samo jest z trenowaniem...ćwiczysz regularnie to kondycje masz lepszą i widać efekty, jak nieregularnie to jesteś flak :PPP

03.04.2003
16:44
[20]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

Coy - jak twoja grafika do Foxa?? Miales ja zrobic...hmm... juz jakis czas temu :/
gacek - zemsta zemste pogania :P

04.04.2003
09:30
[21]

Ophidia [ Konsul ]

Co sądzicie o mojej zapałce?
Mojemu bratu nie spodobał się płomień.

04.04.2003
09:39
smile
[22]

Mr.Bungle [ Generał ]

Ophidia-->Fajny montaż.Napisz co jest twoje....(bo płomień to chyba zdjęcie?)

04.04.2003
09:42
[23]

Thomolus [ Generał ]

Ja zasadniczo grafikiem nie jestem, czepiałem się jedynie do zjawisk fizycznych tzn. zapłonu tej zapałki. Musiałbym się zastanowić czy to tak powinno wyglądać.

04.04.2003
09:56
[24]

Thomolus [ Generał ]

Mr.Bungle-------------------->to chyba nie był montaż, a płomień to nie zdjęcie. Przynajmniej tak mi się wydaje, bo nie widziałem jak było robione.

04.04.2003
10:02
[25]

Mr.Bungle [ Generał ]

Thomolus -->Sugerujesz że są takie zapałki na druciku? :) A co do płomienia jest to dość prawdopodobne że tak to wygląda(tzn w trakcie odpalenia duży płomień)

04.04.2003
10:14
[26]

Thomolus [ Generał ]

Nie, oczywiście takich zapałek nigdy nie widziałem, ciężko by się je układało w pudełku :-). Chodziło mi oto, że rysunek był (chyba) tworzony od podstaw, ale to będzie musiała się z tego wyspowiadać autorka.

04.04.2003
10:40
smile
[27]

Morbus [ - TRAKER - ]

ladna zapaleczka ciekawe w jakim programie byla robiona i wogole ... sliczne :)

04.04.2003
10:43
smile
[28]

Ophidia [ Konsul ]

1. Nie chciałam zrobić zwykłej zapałki, bo taką można sobie obejrzeć w pudełku, stąd ten skręt u jej podstawy. Ona miała się czymś wyróżniać i zwracać na siebie uwagę.
2. Zapałka była robiona od podstaw, tyle sie namęczyłam a tu takie insynuacje!!!!:-
Wprwdzie robiłam ją "pod patronatem'' innej osoby, ale to polegało tylko na konsultacjach słownych.

04.04.2003
10:50
[29]

Thomolus [ Generał ]

Ophidia------------->wklej jeszcze tego ptoka jak masz pod ręką.

04.04.2003
10:50
smile
[30]

Mr.Bungle [ Generał ]

Ophidia -->Jeżeli to faktycznie nie jest montaż dwóch zdjęć to GRATULUJĘ.SUPER....

04.04.2003
10:52
smile
[31]

Ophidia [ Konsul ]

Dziękuję:)
Według życzenia Thomolusa, zaraz wkleje ptaszka.

04.04.2003
10:54
smile
[32]

Ophidia [ Konsul ]

To jest mój ptaszek, a co o nim myślicie?

04.04.2003
11:55
smile
[33]

soze [ sick off it all ]

a to linka do wspomnianej wczesniej tapetki:]]]...puzniej wrzuce linke do mojego konta na dig..

zapałeczka kozak:]]]

04.04.2003
12:00
smile
[34]

Mr.Bungle [ Generał ]

soze --> a co to "06.04.2003" ? : ) Masz wechikuł? Btw. Fajna ta sieka :)

04.04.2003
12:07
smile
[35]

soze [ sick off it all ]

hehehe a faktycznie...widac digart chce byc zawsze..o krok do przodu..

04.04.2003
12:09
smile
[36]

LaSiu [ Konsul ]

kurde nie wsadzili mojego konta do watklu no :P coy dzieki za poparacie :)))

a tu sa moje nowe tapetki ale niestety zajmuja za duzo i dam linki do wzgladu :))

https://www.deviantart.com/view/1593387
https://www.deviantart.com/view/1593257

:)))))))))))))))

04.04.2003
12:54
smile
[37]

Ophidia [ Konsul ]

Dzięki soze:)

04.04.2003
15:26
smile
[38]

Coy2K [ Veteran ]

Ophidia >>> No cóż zapałeczka jest nieprzeciętna, bez dwóch zdań, a jeśli ludzie mylą to ze zdjęciem (np ja:) to dodatkowy plus że udało Ci się osiągnąć taki realizm.
soze>>> Bardzo fajne kolorki, wygląda to jakby było żelem smarowane (albo jakbyś patrzał przez grubą warstwę szkła, co mi się podoba:)

05.04.2003
08:44
[39]

Morbus [ - TRAKER - ]

eh nic sie mi nie chce robic :) zdzieram jakies pluginy go PH i 3d studio max 4 ostatnio sciagnolem 5 i byla instalka walnieta mam nadzieje ze tym razem bedzie lepiej i nie bede sie tyle denerwowal :))) juz na dniach dodam moja nowa szate graficzna ktora ocenicie :P

05.04.2003
20:24
smile
[40]

Coy2K [ Veteran ]

no przed chwilą spłodziłem coś takiego >>>
sorry że nie wrzuce na GO ale 150 kb to troche zbyt duże ograniczenie :PP

05.04.2003
20:49
smile
[41]

gacek [ Litzmannstadt ]

Coy2K Kłaniam sie nisko po same pi...isko:))) Zajebista pracka . Kiedy będzie w sieci. Stronka pod względem graficznym bardzo mi się podoba

05.04.2003
20:54
smile
[42]

Coy2K [ Veteran ]

gacek >>> dzięki za miłe słowa :) W sieci to stronka już jest pod takim właśnie adresem jak tam podałem ale jeszcze nie jest "ubrana" w mój wytwór :P

05.04.2003
21:01
smile
[43]

Mr.Bungle [ Generał ]

Coy2K -->Co do DivX Site to gacek ujął to tak że dalsze słowa są zbędne.Ale ten deviantART mocno mnie irytuje.Chaos.Być może tylko mi to nie odpowiada ale gdy nie muszę daruje sobie takie strony.Interfejs strony przerósł chyba samych twórców.Oczywiście IMHO.(Pss trochę ci tej sławy zazdroszczę ;)

05.04.2003
21:10
smile
[44]

Coy2K [ Veteran ]

Mr.Bungle >>> Dzięki :))
PS. Jakiej sławy ? :PPPP
PS2. Macie tapetke, która jest tylko kawałkiem interfejsu dla DivX, to dla tych którzy nie chcą wchodzić na DeviantArt :))

05.04.2003
21:23
smile
[45]

Mr.Bungle [ Generał ]

Coy2K-->NO CO MAM POWIEDZIEĆ :) Sprawiłeś że znów się wezmę za 2d.
A te150 to naprawdę DUŻE ograniczenie :)))

Dobra ,szybki pomysł (8 min in PS)

05.04.2003
22:20
smile
[46]

GROM Giwera [ Sołdat ]

Co myslicie o tym? jest to wstepny "projekt" przycisku na prezentacje o ktorej mowilem wczesniej :P jak sie wam podoba? wzorowane na tutku Coy'a :) psp 7, jakosc nie najlepsza, bo sporo zkompresowalem.. ale powiedzcie czy jest "wmiar" ok? cos pozmieniac? pododawac? jakies pomysly? sugestie?:)

Coy dawaj wiecej tutkow! dzieki twojemu sporo sie nauczylem!

05.04.2003
22:22
[47]

GROM Giwera [ Sołdat ]

no kurde tak sie rozpisalem ze zapomnialem o obrazku :P

05.04.2003
22:24
smile
[48]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

coy ty qwa jesteś niesamowity :P

05.04.2003
22:28
smile
[49]

Coy2K [ Veteran ]

Giwera gdyby nie to że zapomniałeś o Antialiasingu na krawędziach to nie miałbym zastrzeżeń, no może jeszcze zmień czcionke albo zrób z nią coś fajnego :)
Macu miło mi :)

05.04.2003
22:32
[50]

GROM Giwera [ Sołdat ]

ok, dzieki, poprawie, z czcionką cos spruboje zrobic chociaz niemam pomyslu... no i poprawione wrzuce ;)

05.04.2003
22:34
smile
[51]

Coy2K [ Veteran ]

aha co do tutków to bardzo chętnie coś noweg spłodzę :-)

05.04.2003
22:39
[52]

GROM Giwera [ Sołdat ]

a nie kurka z antyaliasowaniem chyba juz nic nie zrobie... musialbym od nowa zaczynac.. chyba ze Coy dasz jakis tips ?:)

05.04.2003
22:44
smile
[53]

Coy2K [ Veteran ]

Giwera co najwyżej możesz na nowej warstwie próbować pokryć kontury...nie jest to trudne, ale jakbyś miał problemy to ślij mi bitmape

05.04.2003
22:56
smile
[54]

GROM Giwera [ Sołdat ]

no cos jest... "troszke" poprawione.. Coy jak masz czas to podeslac Ci to teraz?:)

05.04.2003
22:57
[55]

GROM Giwera [ Sołdat ]

znowu zapomnialem foty :P

05.04.2003
23:03
smile
[56]

Coy2K [ Veteran ]

Giwera spoko możesz wysyłać [email protected]

05.04.2003
23:03
[57]

GROM Giwera [ Sołdat ]

ok Coy2K poszedl na mail podany w twoim "info" ;)

05.04.2003
23:23
[58]

GROM Giwera [ Sołdat ]

thx Coy! niezla robota :)

05.04.2003
23:24
smile
[59]

Coy2K [ Veteran ]

:)))) za to mi płacą ;))

05.04.2003
23:33
[60]

Mr.Bungle [ Generał ]

A mój pomysł był aż tak bardzo zły?

05.04.2003
23:45
[61]

gacek [ Litzmannstadt ]

Coy2K proponuje zeby twoja pracka była jako logo naszego wątku. Tzn tek kawałek co wkleiłes z deviantarta, tylko jeszcze dodaj napis z tytułem wątku. Co wty na to?

06.04.2003
00:56
smile
[62]

Coy2K [ Veteran ]

gacek jeśli inni wyrażą zgodę to czemu nie :) Dopracuje tylko napis i oki :)

06.04.2003
01:11
smile
[63]

GROM Giwera [ Sołdat ]

Gacek -> dobry pomysł!
Coy2k -> oddaje głos na TAK

Daje tutaj "ogolny" wyglad "menu" :) nie zwracajcie uwagi na ten X i na strzalke < bo to zostanie zmienione.. tak screna daje narazie mojej przezentacji :) jakies propozycje? spostrzezenia?

06.04.2003
01:13
smile
[64]

Mr.Bungle [ Generał ]

Type of negative,dobra to było naprawdę szybkię.Jak skończę co mam skończyć to się bardziej postaram :)
Coy2K-->Ja mam tu mało do gadania ale się zgadzam;) (wręcz nalegam ;D

06.04.2003
01:15
[65]

Mr.Bungle [ Generał ]

"skończyć" to oczywiście przez te piwo :)

06.04.2003
01:17
[66]

Mr.Bungle [ Generał ]

zaraz,zaraz skończyć czy zkończyć.......e dobranoc

06.04.2003
01:20
[67]

GROM Giwera [ Sołdat ]

wydaje mi sie ze "skonczyc" ;) ale z ort. mialem zawsze problemy :P wiec na 100% nie gwarantuje ;)

06.04.2003
06:51
smile
[68]

Morbus [ - TRAKER - ]

jestem ZA pomyslem gacka :) czyli za projektem Coy2k na logo ;)

06.04.2003
08:40
smile
[69]

Paul12 [ Buja ]

Jestem ZA pomysłem gacka =]

06.04.2003
11:10
[70]

Bremen [ The Dude ]

hmmm...ciekawy ten pomysl ale o zgode to juz lepiej pytac sie coya :):)...

a tutaj stronka nad ktora ostatnio troche siedzialem :)...jakies 6-7 godz. roboty :)
w tym kulku miala byc nazwa firmy ale nie pokaze :D:D ------>

06.04.2003
11:32
[71]

chAiRles [ Pretorianin ]

potrzebuje pomocy w psp7.
jak zrobic taka delikatna krateczke,myslalem ze moze to jakas textura ,ale nie ma takiej keratki,wiec moze to jakis efekt pomozcie prosze,jezeli to jest textura jednak czy mozecie mi ja wyslac,bo chyba mozna dodawac nowe textury w tym rogramie.Jak nie wiece o co mi chodzi zerknijcie na linka nizej ,w tamtej tapetce w tle jest taka kratka delikatna.
[email protected]

06.04.2003
13:35
[72]

GROM Giwera [ Sołdat ]

chAiRles nie wiem.. spytaj sie Coy'a.. ale wydaje mi sie ze da się to namalowac i potem w warstwie jakas tam przezroczystosc ustawic i powinno byc ok :P ale pewien to ja nie jestem... sprobuj moze zrobic kwadracik i dac effects/3d effect/outer bevel i wyjdzie Ci taka mala "krateczka" potem kopjowac wklejac... lub jest jakies narzedzie co automatyznie kopjuje na cala powierzchnie ... nie wiem naprawde jestem "nowy" w tym, popruboj.. moze sie uda :)



no to czeamy na Coy'a i na jego logo :)

06.04.2003
13:59
smile
[73]

Paul12 [ Buja ]

Bremen - SUPER!

06.04.2003
14:43
smile
[74]

Coy2K [ Veteran ]

Bremen mam nadzieję że ten powtarzający się rozjaśniony napis to tylko "zabezpieczenie" bo jak nie to Cię zaszlachtuję :PPPP
chAiRles kratki możesz zrobić ręcznie potem wypełnić gradientem wchodzącym w przezroczystość, tak jak na tej podanej przez Ciebie tapecie
logo >>> :P

06.04.2003
14:44
[75]

Bremen [ The Dude ]

nom tak z braku laku zrobilem cosik takiego --->

06.04.2003
14:51
[76]

Bremen [ The Dude ]

coy --> nie to jest tlo strony :)))))))))))))))))))))))))...co do loga to jakies dziwne jest przejscie z ciemniejszego na jasniejsze srebro tam gdzie pisze 'Forum gry on-online' :P...ale malo wazne :)...

06.04.2003
15:01
smile
[77]

Coy2K [ Veteran ]

Bremen >>> wolisz takie przejście chromu ?:))) >>>
A co do tego tła to chyba ono nachodzi na menu i logo albo jestem ślepy :P

06.04.2003
15:05
[78]

Bremen [ The Dude ]

Coy --> nie zrozumiales mnie :)...to byl zart tego tak naprawde nie ma :)...to jest zabezpieczenie :P

06.04.2003
15:06
[79]

Bremen [ The Dude ]

a i takie o wiele lepsze :)...

06.04.2003
15:09
smile
[80]

Coy2K [ Veteran ]

hehehe to trzeba było tak od razu :PP

06.04.2003
15:12
smile
[81]

soze [ sick off it all ]

Coy...Coy..Coy.... zawiodłes mnie.....te logo....heh..... potrafisz lepiej :]]] i trafniej...sory ale wogule niewidze zwiazku....na logo jakiegos klanu spoks:]]]] ale tu?..wiem wiem czepiam sie;]]
Bremen..szalejesz:D

06.04.2003
15:16
smile
[82]

Paul12 [ Buja ]

Bremen - Spoko ufok 8]

Coy2k - Pierwsza wersja odlotowa, druga jeszcze bardziej!

06.04.2003
15:18
[83]

Bremen [ The Dude ]

soze ---> nie szaleje tylko mam okres rozkwitu :):)...co do loga coya to fakt zadnego nie ma powiazania ale ty to wiesz coy to wie i ja to wiem :)...ale reszta widac nie a tutaj demokracja panuje :D:D

06.04.2003
15:41
smile
[84]

Coy2K [ Veteran ]

hhehehehe ale z was dziwne ludki :P przecież pisałem wcześniej że to tylko jest fragment layoutu który zrobiłem (jest na DA), a że się innym na logo widzi no to dodałem napisy i prosze bardzo :))

06.04.2003
18:33
[85]

gacek [ Litzmannstadt ]

Nie słuchaj ich oni bredzą:) Może byc tylo chodzi mi o taki efekt żeby gfy obrazek bedzie w miniaiturce, takiej jak publikowane na forum obrazki, było widac bez powiekszania napisy i rysynki..

06.04.2003
18:46
[86]

Bremen [ The Dude ]

Coy --> jak sie patrze na tego twojego leya dla divx to normalnie zadaje sobie pytanie :)...'czy tego kolesia nie pochlastalo ??' stary to jest w h** dlugie :)...i jedno mi sie w nim nie podoba :)...ze tak jakby nie zakonczyles tych okienek (czy co to jest) zreszta patrz obok ------->

06.04.2003
20:47
smile
[87]

Coy2K [ Veteran ]

Bremen >>> no jest długie jest z prostego powodu...ilość okien i liczba butonów od razu została dostosowana do ilości w stronie którą posiada o osobnik :))
A co do tych boczków to zrobiłem tak specjalnie, chociaż chyba masz racje że dziwnie troche to wygląda ale co tam teraz już nie będę poprawiał :))
BTW. Zwróć uwagę na to iż pomimo swoich rozmiarów 1024x2000 z hakiem, rozmiar grafiki jest stosunkowo niewielki :)

06.04.2003
20:57
smile
[88]

Morbus [ - TRAKER - ]

hmm ja tez z braku laku klikalem sobie w fotke :)

06.04.2003
20:59
smile
[89]

Morbus [ - TRAKER - ]

eh no tak znowu kompresja.. :)

06.04.2003
21:41
[90]

Morbus [ - TRAKER - ]

kolejne dzielo nudy :P nie mam na nic pomyslu... jestem wykonczony moim projektem stronki :) moze niedlugo go skoncze:P
a to moze byc jaka stronka o ...... nie wiem czym :))))))

06.04.2003
21:45
smile
[91]

WOCIEH [ wojcieh ]

Elo! Trochę ćwiczę w Photoshopie, ale jestem dopiero początkujący :)

Jak wam się to podoba (zrobione w ostatnie 20 min) -------->>>>>>

06.04.2003
23:25
[92]

Bremen [ The Dude ]

Coy --> nie no domyslilem sie czemu taka ilosc przyciskow :)...jedyne co mnie draznilo wlasnie to te niedokonczone okienka :)...ale czekaj z tym rozmiarem grafiki to chodzi ci ze to ma niespelna 400kb ?? bo jak tak to fakt ladnie skompresowane :P

06.04.2003
23:32
smile
[93]

Coy2K [ Veteran ]

Bremen >>> nie inaczej :)) Jak już wcześniej pisałem Photoshopa używam tylko do kompresji którą ma fenomenalną (12 stopniową :))
masz na myśli takie wykończenia jako lepsze ? >>>

06.04.2003
23:44
[94]

Bremen [ The Dude ]

coy --> ano fakt kompresja jest fajna :)...ale mnie tez uzekl system ciencia i zamienianaia obrazka na strone :)
co do wykonczenia to juz lepiej ale teraz to dostalo jakiegos brzydkiego wypuklenia :)...zostaw tamto :P
Zreszta wystarczy sie przypatrzec

07.04.2003
02:28
[95]

SULIK [ olewam zasady ]

Oj dawno mnie tu nie było... oj dawno, ale zrobiłem coś nowego --->

07.04.2003
15:08
[96]

chAiRles [ Pretorianin ]

jak wam sie podoba moje dzielo nowe w linku ponizej??

07.04.2003
16:40
smile
[97]

Bremen [ The Dude ]

chAiRles --> ja to bym popracowal nad ta czarna siatka bo wyglada kapke mizernie :/...psuje obraz pozatym dodaj jeszcze na srodku np. glowe zawodnika zeby wypelnic ta luke i mozna bylo sie na czym skupic :)

A tutaj moja ostatnia pracka/ley czy jak kto tam woli :P:P ---->

07.04.2003
17:33
smile
[98]

Morbus [ - TRAKER - ]

Bremen jak zrobic te kabelki ? :) moj odwieczny problem

07.04.2003
17:46
smile
[99]

Morbus [ - TRAKER - ]

uwaga pwoli zamykam watek :) wypatrujcie nowego

07.04.2003
17:47
smile
[100]

Morbus [ - TRAKER - ]

zamykam watek nie wpisaywac sie ! kolejan czesc 13 jest juz dostepna !

07.04.2003
18:41
smile
[101]

Coy2K [ Veteran ]

Morbus jeszcze uwaga taka niewielka na przyszłość :)) stary wątek kończ postem z linkiem do nowej części bi jestem leniwy i nie chce mi się szukać :PPP
Bremen odjazdowy głośniczek ale troche zbyt jasny, zrób go ciemniejszego bo wygląda jakby był sztucznie rozjaśniony :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.