GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Splinter Cell..Pomoc..

31.03.2003
18:26
smile
[1]

eJay [ Gladiator ]

Splinter Cell..Pomoc..

Prosze aby ktos zrobił screena podczas misji z rafineria ale wszystko na full detalach i najwyzsza mozliwa rozdzialka...
Chcialbym zobaczyc wyglad wody i w ogole grafy...Bo ja mam cienki sprzet i u mnie wszystko jest na low detail i wyglada jak kaszana..Z gory dziekuje.

31.03.2003
18:28
[2]

sekret_mnicha [ Pretorianin ]

A taki problem zajrzec na jakas strone ze screenami ze Splinter Cella?

01.04.2003
19:52
[3]

tymczasowy142060 [ Junior ]

mam taki problem zainstalowałem gre wszystko cacy ale podczas treningu czyli niby pierwszej misji nie moge sie wogole ruszac wogole nie reagują przyciski i kumpla to samo... nie wiem co sie stało. wie ktoś moze

01.04.2003
20:20
[4]

sekret_mnicha [ Pretorianin ]

Pozwole sobie uzyc takiego slowa: KRETYNI!!! Sluchac polecen Lamberta!!! (wnioskuje, ze myszka mozesz, tylko nie da sie chodzic?). To taaaakie proste (co, angielskiego nie znamy?).

01.04.2003
20:23
[5]

sekret_mnicha [ Pretorianin ]

Pozwole sobie uzyc takiego slowa: KRETYNI!!! Sluchac polecen Lamberta!!! (wnioskuje, ze myszka mozesz, tylko nie da sie chodzic?). To taaaakie proste (co, angielskiego nie znamy?).

01.04.2003
20:40
[6]

poisonik [ Legionista ]

sekret_mnicha------------------> trochę za ostro, ZBANOWANY........... I EJAY--------------------> musicie spoglądać na czerwone lampki, które się znajdują przed tobą na ziemi, po lewej stronie, po prawej i na górze, gdy zaliczycie to Wam umożliwi ruch

01.04.2003
20:44
[7]

poisonik [ Legionista ]

eJay--------------------------------->Sorki umieściłem Cię omyłkowo w poście g.20.40

01.04.2003
20:53
smile
[8]

sekret_mnicha [ Pretorianin ]

Sorki, ze dwa razy... tak sie zrobilo. Moze i za ostro, ale trza sie wziac za jezyki obce!!!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.