GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Dzis sa moje urodziny :))

31.03.2003
16:25
smile
[1]

Anarki [ Demon zła ]

Dzis sa moje urodziny :))

No.....nadszedl ten dzien....:)
nie moglem sie go doczekac dzisjaj sa moje urodziny.....jupi :))))

31.03.2003
16:29
[2]

hetman [ Generał ]

phi , nie ma sie z czego cieszyc , no chyba ze tak szybko chcesz miec te 18 :P

31.03.2003
16:31
[3]

Anarki [ Demon zła ]

hetman ---> jest sie z czego cieszyc :)))))

31.03.2003
16:31
smile
[4]

Misio-Jedi [ Legend ]

Anarki ---> Sto lat !
A które to ?

31.03.2003
16:31
smile
[5]

Yaca Killer [ **** ]

wsiego dobrego :)

31.03.2003
16:35
[6]

Anarki [ Demon zła ]

Misio-Jedi ---> 13 :)))

31.03.2003
16:36
[7]

Danio99 [ Dedektyw Inwektyw ]

Smacznego jajka :)


O qrde to nie te życzenia :P. Wszystkiego najlepszego :)

31.03.2003
16:40
smile
[8]

Saibot [ Centurion ]

Masz farta , że nie pojawiłeś się świecie dzień później , mógłbyś być traktowany jako dobry żart :]

Hepi berdzdej ! ^^

31.03.2003
16:42
smile
[9]

Anarki [ Demon zła ]

Saibot ---> nom :-))

31.03.2003
16:43
[10]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

No to Sto Lat w Kraju Rad !!!

31.03.2003
16:48
[11]

shubniggurath [ Lost Soul ]

wszystkiego najlepszego:)))

31.03.2003
16:49
[12]

Misio-Jedi [ Legend ]

(k)Anarki --- > Nie szkodzi, 13-ka może być szczęśliwa. (Ja 13-tego zdałem na prawo jazdy).

31.03.2003
16:58
[13]

geeshu [ Vault Dweller ]

Sto lat w postnuklearnym świecie :)
tylko nie pij za dużo bo nie zauważysz promieniowania

31.03.2003
17:04
[14]

MentoR [ Konsul ]

Fascynujace. Mam sobie w kalendarzu zapisac? :)

31.03.2003
17:09
[15]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

No wszystkiego dobrego...ale nie rozumiem tylko po co cały wątek na twoją cześć ?:)
Gdyby tam każdy zakładał wątki gdy ma urodziny, imieniny, 1000 postów, 1 rok na GOL-u, wyrasta mu nowy ząb, dojrzał 1 siwy włos, zdał prawo jazdy, umarł/urodził sie ktos z jego rodziny itp,itd,etc....to te forum zamieniło by sie w stronke BRAVO, lub co najmniej w jakies bezsensownego czata na interii :]

31.03.2003
17:35
smile
[16]

[email protected] [ Wirnik ]

Najlepsze życzenia. Ja miałem swoje 25 Marca :-)

31.03.2003
17:41
smile
[17]

Evaa13 [ Junior ]

Hebron---->No i było by fajnie jak by tak kązdy pisał o swoich urodzinach,swojej śmierci czy coś w tym stylu.Coś Ci się nie podoba,to przecież nie musisz czytać!!!
A dla Ciebie Miłek jeszcze raz:Wszystkiego naj naj najlepszego!!!!!!!!
Całuski

31.03.2003
18:05
smile
[18]

Anarki [ Demon zła ]

Hebron --> zgadzamm sie z Evaa13 :)) fajnie by było dzieki wszystkim ktory mi zlozyli zyczenia..:))))

31.03.2003
18:06
[19]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

--------------------------------------------------------------------------------------->
100 LAT ;]

31.03.2003
18:10
smile
[20]

Morbus [ - TRAKER - ]

heh a mi wczoraj wybila 18stka ;) ehh jaki ja stary jestem :(

31.03.2003
18:11
[21]

Anarki [ Demon zła ]

Morbus ---> wcale nie :))

31.03.2003
18:12
[22]

Maras2002 [ Pretorianin ]

hhaahahahahahahahahhahahaa Evaa13 jak moza pisac o swojej śmierci hahaaa

31.03.2003
18:14
[23]

Hellcat [ Legend ]

Anarki===> Dołączam się do życzeń: Sto lat(ciężkich robót) :-)

31.03.2003
18:17
smile
[24]

Anarki [ Demon zła ]

hellcat --> oh...ty :)))

31.03.2003
18:18
smile
[25]

Hellcat [ Legend ]

Jak mogłeś napisać moją xywkę z małej litery?? Przecież to jest prawnie zabronione!!! :-)

31.03.2003
18:18
[26]

J0lo [ Legendarny Culé ]

najlepszego...

...niech mu gwiazdka pomyslnosci... :P

31.03.2003
18:20
[27]

geeshu [ Vault Dweller ]

a tak w ogóle to co to wszystkich obchodzi ???

31.03.2003
18:30
[28]

Anarki [ Demon zła ]

Hellcat ---> przepraszam...

geeshu ---> jak cie watek nieintereuje to sie ie wpisuj...!!

31.03.2003
18:39
smile
[29]

Evaa13 [ Junior ]

Maras2002-->Czy ja ślepa jest??Jakoś nic tu nie widze,żeby o Twojej śmierci pisało.Wiesz nie masz bliższych do pochowania to sam siebie już pogrzebałeś.
Miłego wąchania kwiatków od spodu!!HAHAHHAHAHAH

31.03.2003
18:42
[30]

Grzybiarz [ Badacz Ściółek ]

LATKA LECĄ A TY JESZCZE jesteś prawiczkeim ,,,, mam nadzieję że nie dostanę za to bana :-(

31.03.2003
18:46
smile
[31]

Sasanka [ Generał ]

sto lat,sto lat....:-)))

wszystkiego naj,naj... i oby ta 13 była dla Ciebie szczesliwa:-)))

31.03.2003
18:58
smile
[32]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Wszystkiego najlepszego, zdrówka, sałaty, dużo lasek, szybkiego kompa i jeszcze szybszego łacza i wszystkiego o czym sobie zamarzysz :)))

31.03.2003
19:00
smile
[33]

wodnik_szuwarek [ Son of UDT ]

wszystkiego najlepszego! :-)

31.03.2003
19:03
[34]

kochanica diabła [ Pretorianin ]

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO

spelnienia marzen i marzeniatek :))

31.03.2003
19:04
smile
[35]

Archangel Uriel [ Chorąży ]

Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia...i tak dalej

31.03.2003
19:29
[36]

Adamss [ -betting addiction- ]

Wszystkiego najlepszego! I jedz duuuuużo truskawek!

31.03.2003
19:39
smile
[37]

zarowka [ ]

wzruszajace

31.03.2003
19:50
smile
[38]

Dziadzia [ Pretorianin ]

100 lat!!!

31.03.2003
19:53
[39]

Mrooofka [ because I want it ]

No to wszystkiego naj, naj, !!!!!!

31.03.2003
20:07
[40]

gris [ Generał ]

Sto Latek, Zyczę...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.