GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

3D Studio MAX i inne, czyli wątek dla grafików - part 15

29.03.2003
10:18
smile
[1]

Bremen [ The Dude ]

3D Studio MAX i inne, czyli wątek dla grafików - part 15

----------------------------------------------------
-blueprints i zdjęcia referencyjne:
www.suurland.com/
www.onnovanbraam.com/
www.securityarms.com/
www.supersportwagen.net/
www.supercars.net/

-----------------------------------------------------

-tutoriale:
www.max3d.pl
www.3rddimensiontutorials.com
www.onnovanbraam.com
www.3dtotal.com/ffa/tutorials/tutorialsmax.asp

---------------------------------------------------------------

-tekstury:
www.mayang.com/textures
www.nepthys.com/textures
www.textures.forrest.cz
www.debevec.org/Probes/
www.davegh.com/
www.art.net/%7Ejeremy/photo/public_texture/index.html
www.tapety.lubie.pl/kategoria.php?id=366
www.3dcafe.com/asp/textures.asp
www.graffiti.org
www.seds.org/images/
www.textures.dk/

---------------------------------------------------------------------

-darmowe modele
www.3dtotal.com/ffa/meshes/meshhuman_a2.asp

-------------------------------------------------------------------------

-skrypty:
www.max3d.pl
www.scriptspot.com/start.htm

----------------------------------------------------------------------


Wszystkich 3d Maniakow zapraszamy do aktywnego udzielania sie w watku !!!!!


Ostatni watek:

29.03.2003
10:20
[2]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan --> a nie lepiej zrobic i dział galeria i dział projekty ??

29.03.2003
10:23
[3]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bremen => Jak wolisz. W dziale galerii mozna by umieszczac finalne produkty, a w dziale projekty wszystkie etapy robienia danego dziela :)))

29.03.2003
10:27
smile
[4]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan --> po to to wlasnie jest :)...zobacz sobie na forum maxd3d.pl...masz tam 2 działy WIP (czyli tzw. work in progress) i droga GAleria (i tam pojawiaja sie ukonczone pracki.

29.03.2003
11:51
smile
[5]

LaSiu [ Konsul ]

1. 3d ... do tego 2d i bedzie wallpaper

29.03.2003
11:53
[6]

LaSiu [ Konsul ]

i kolejny render

29.03.2003
12:45
[7]

Bremen [ The Dude ]

LaSiu --> hmm...pierwszy render ladny...ale drogi to jak dla mnie kapke skopany :)...zagiecia wyszly jak na moj gost zbyt kanciasto a refleksy (czy odbica) wygladaja mdlawo...nie ma takich delikatnych odbic jak jest w pierwszej grafice :)

A teraz cos odemnie...zabawa z mapami HRDI :P...nie patrzcie na te plamy bo one niestety wynikaja z tego ze mam za slabego kompa do lepszego renderingu :)...

29.03.2003
13:11
[8]

mORfeOoSH [ NULL ]

nie wiem, jak Wy to robicie, ale gratuluje talentu:) w koncu samo 3dsmax nie wystarczy...

30.03.2003
11:16
[9]

BiZkiT77 [ Konsul ]

yo.jestem poczatkujacy jak narazie.dopiero sie ucze.i mam do Was takie pytanie.jak zrobic zeby bevel byl bardziej dokladny.chodzi mi o to ze jesli uzywam bevel'a i robie cos malego to nie moge robic wiekszych detali bo polygon jest wtedy albo za maly albo za duzy.malo prawdopodobne :) ale jesli ktos mnei zrozumial to plz pomozcie!!!!!!

01.04.2003
13:13
[10]

Immothep [ Errare humanum est. ]

bremen --> widze ze tutka na max3d.pl przeczytałeś :)) no CI powiem ze wery kuul :)

01.04.2003
13:22
[11]

Mr.Bungle [ Generaďż˝ ]

bremen -->ale mogłeś te czajniki zmienić na coś innego ;)

01.04.2003
15:27
[12]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Hehe fajnie to wszystko wygląda z HDRI ale strasznie zżera powera z kompa taki rendering ---->

01.04.2003
15:41
[13]

Bremen [ The Dude ]

bungle --> hmmm...widzisz jak robisz z tutka to jak zrobisz wszystko tak samo jak pisza w tutku albo bodobnie zachwojac te same obiekty :)...to potem jest latwiej porownywac co jest lepsze tam a co tutaj skopales/as... i w ten sposob wiesz czy idziesz w dobra strone

02.04.2003
12:40
smile
[14]

Mr.Bungle [ Generaďż˝ ]

Świetny tutorial Neila Blevinsa o anisotropic reflections .Być może go znacie,ale jak ktoś nie widział...
(Przydatny również w 2d)

02.04.2003
16:09
[15]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bremen => Jak tam stronka ??? :))))

Fajnie wam te prace wychodza :)) Chyba musze wkoncu wziasc sie do roboty, bo ostatnio nic nie robie b 3dsie ://

07.04.2003
19:30
smile
[16]

TURIN9 [ Pretorianin ]

Mam pytanie.Bawie się troche w programie 3dmax i nie wiem jak zrobić aby swiatło przechodziło przez przedmiot tzn chce zrobić diament czerwony z którego promieniuje światło(omni) wiem jedynie że trzeba ustawić wartość opacity na mniejsza niż 100 ale dalej nie wiem jak ruszyć.Mam 3dmaxa 5.0 to fajnie jak by ktoś na tej wersij mi podpowiedział.

07.04.2003
19:41
[17]

Bremen [ The Dude ]

turin --> a nie lepiej jest zrobic zeby ow diament odbijal swatlo ?? wystarczy ze zrobisz zeby material mial Reflect i juz :)...ustaw omni tam gdzie bedziesz chcial zeby bylo odbicie i juz diament bedzie swiecil.

Wiesz maks ma tak popierdzielone zrodlo swiatla ze im dalej ustawisz zrodlo swiatla tym jasniej :)...im blizej tym ciemniej :)...wiec raczej sensu nie ma wpierdzielanie omni do diamentu :)...

Tutaj masz tutki o:

https://max3d.gry-online.pl/tutoriale/kurs21/orbpl.htm ------ przedstawia jak zrobic szklo
https://max3d.gry-online.pl/tutoriale/kurs60/szklanka%20z%20lodem%20html.htm ------ szklanka z lodem :)...ladne sie tam odbija swiatlo wiec moze o to mniej wiecej ci chodzi :)

08.04.2003
16:24
[18]

Bremen [ The Dude ]

No wiec postanowilem sobie zrobic jakis projekcik z obrazka :)...wydlubalem na sieci taki rysuneczek (link ponizej)
i wymodelowalem narazie glowe :P...nie przejmujcie sie ta krecha przechodzaca przez srodeczek glowy :)...ona jeszcze nie jest polaczona :P

09.04.2003
14:33
[19]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Chcialbym oznajmic iz ruszyla strona Strefa 3D. Jej autorami jestem ja i Bremen :)))

10.04.2003
10:48
smile
[20]

LaSiu [ Konsul ]

no i ja musze sie pochwalic nową pracką :))) zapraszam do wzgladu i oceny :)) niestandardowa rozdzielczosc bo jakos tak znudzliy mi sie standardy 1024.... i wogole postanowilem sobie neidlugo moje pracki drukowac i robic galleryje w domciu dlatego taki plakacik to iezly bajer :)) za pare dni wrzuce nowa pracke ktora wlasnie robie .. tez dosc ciekawa :))

ZAPRASZAM :)

10.04.2003
10:55
[21]

Pamir [ Generaďż˝ ]

LaSiu >> praca na bardzo dobrym poziomie, bardzo trzymająca klimat, mi przypomina troszkę Alien'a ;-D. Ale widzisz, tego typu sztuka, wiąże się z pewnym niebezpieczeństwem, otóż przy takiej pracy nigdy nie wiadomo ile było przy jej tworzeniu przypadkowości, a ile właściwego konceptu autora....

POzdrowienia Pamir

10.04.2003
14:34
[22]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Rozpoczalem prace na Fiatem 500 (z pomoca tutoriala :P). Oto pierwszy etap pracy (==>). Jest tu jeszcze kilka niedociagniec (np. klapa przedniej maski), ale mam w planie szybko je wyeliminowac :))))

10.04.2003
14:47
[23]

Dumper [ Pretorianin ]

Drak'kan ---> daj linka z tym tutkiem do fiata 500

10.04.2003
14:50
[24]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Dumper => A prosze bardzo :))

10.04.2003
16:36
[25]

Bremen [ The Dude ]

Lasiu --> co mi kur** pisze jak wchodze na ten link ??

Deviously Banned!
Due to a failure to follow our policies you have been banned from downloading the art that deviantART has to offer. If you feel that you are receiving this in error then most likely that is due to someone that utilizes the same ISP getting banned. Ensure that you thank them for not allowing you to view the wonderful creations that deviantART has to offer.


Drak'kan --> widze ze tutek sie przydal :P

10.04.2003
16:42
[26]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Uuu, Bremen, ktos musial ladnie narozrabiac :))) Zablokowali twoj IP albo IP twojego providera :))))))

10.04.2003
20:12
[27]

LaSiu [ Konsul ]

no Bremen ktos u Ciebie musiał narozrabiac.. bo ty nie masz konta na DA ? nie ? hehe wyslij do niech maila ze to ktos z twoim IP zeby Ci odbanowali

10.04.2003
20:26
[28]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Ja wymiekam, ale te prace sa pamieciozerne ://// Wlasnie zrobilem sobie kolo wedlug tegoz samego tutoriala i moj komp pod koniec juz wymieka :(( Wprowadzanie wszelkich zmian to jest po prostu katorga. Musze sobie chyba dokupic troche ramu (bo mam tylko 256 MB).

A tutaj macie to kolo. Jeszcze tylko troche lepsze tekstury tego czegos w srodku i bedzie git :P

10.04.2003
20:40
[29]

Bremen [ The Dude ]

Drakan --> cos nie tak z tym bierznikiem :)...srodek taki jakis za owalny :)...moze to dlatego ze opona swieci sie jakby byla wysmarowana tluszczem i w ogule nie przypomina gumy :)...popracuj nad tym :P

Lasiu --> troche mnie to zastanawia bo ogladnolem prace Coyka i bylo bez problemowo na drogie dzien kiedy wszedlem zeby zobaczyc jego prace juz widzialem wyzej wymieniony komunikat :)...konta na Devianart nie mam
nikt inny z mojej rodziny poza mnia nie zaglada na ow strony

10.04.2003
21:33
[30]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Masz ten swoj kanciasty bierznik :)))) A tekstura gumy jest wedlug mnie bardzo dobra. Nawet od gumy potrafi sie swiatlo odbijac :)))

10.04.2003
21:44
[31]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan --> ja rozumiem ze od gumy moze sie swiatlo odbijac ale ty nie robisz kauczuku czy swiecscej gumki do mazania tylko opone :)...ale wybacz ale ja sie nie spotkalem z polerowana opona :) Co do bierznika to thx :)

10.04.2003
21:50
[32]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Drak'kan >> koło spoko, opona też, jak dla mnie Bremen się czepia ;-P ( ale to tylko dlatego, aby Cię zmotywować do pracy ;-D ), a co do polerowania opon, to są w sprzedaży nawet specjalne spreje do tego zabiegu więc można go wykonać ;-P, zresztą może jest mokro ? ;-)


POzdrowienia Pamir

10.04.2003
21:59
[33]

Bremen [ The Dude ]

Pamir --> ja sie nie czepiam :)...chodzi mi tylko o wyglad gumy...reszta jak napisalem spoko...naprawde w zyciu nie widzialem polerowanej opony :P:P

10.04.2003
23:21
[34]

LaSiu [ Konsul ]

bremen to jednak nie twoja wina.. admini mi usuneli pracke bo w zła kategorje wsadzila ją ... ??? dziwne rzeczy sie teraz tam dzieją :) teraz pracka jest pod linkiem nizej

komentowac :)

16.04.2003
23:13
smile
[35]

BiZkiT77 [ Konsul ]

yo.mam do Was prosbe.a wiec mam maxa od niedawna.chce sie wziac za grafike na powaznie.tylko jest ten malutki problem ze narazie prawie nic nie umiem :D a wiec doradzcie mi jak zaczac.Pozdrawiam Wszytkich

16.04.2003
23:19
[36]

Bremen [ The Dude ]

Bizkit --> jesli chcesz z tego zyc :P...to po pierwsze zapisz sie na rysunek :)...dobry rysunek (czyt. material referencyjny) da duzo...do tego poucz sie troche z tutoriali i przedewszystkim gadaj z ludzmi na forach o owej grafice poswieconej (patrz max3d.pl forum3d.pl :)....tam znajdziesz wszystko co praktyczne i wazne - bo przetestowane przez ludzi...znajdziesz krok po kroku tworzone prace jak i porady jesli odwarzysz sie sam zmamiescic tam swoje prace :)

17.04.2003
13:00
smile
[37]

BiZkiT77 [ Konsul ]

Bremen--------->big thx :D a tak po drugie to zastanawiam sie dlaczego Ty jestes "grafik 3d".zmien to jak najszybciej na "guru 3d" :D

17.04.2003
13:17
[38]

Bremen [ The Dude ]

Bizkit77 --> wybacz ale jesli ja bede Guru 3D to kim bedzie Baginski ?? :D:D:D:D...lepiej zostane przy swoim :P

17.04.2003
18:15
[39]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

To ja ponowie zaproszenie na strone strefa3d.prv.pl a takze na nowe forum tejze strony !!!

18.04.2003
00:42
smile
[40]

Monther [ Generaďż˝ ]

Wreszcie skończyłem model niemieckiej Pantery. Dziubałem przez miesiąc (po godzinkę, raz na parę dni). Starałem się jak najwierniej oddać zarówno budowę, jak i kamuflaż. Oto efekty --->

18.04.2003
00:44
[41]

Monther [ Generaďż˝ ]

--->

18.04.2003
00:46
[42]

Monther [ Generaďż˝ ]

--->

18.04.2003
00:48
smile
[43]

Monther [ Generaďż˝ ]

I ostatni renderek.
Czekam na opinie, komentarze, konstruktywną krytykę itd.

18.04.2003
11:17
smile
[44]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Monther >> Model bardzo ładny, wiele szczegółów i wierne odwzorowanie, ale niestety widać od razu, że lepszy z ciebie 3d, nisz sam grafik.... tekstura bardzo słaba psuje cały efekt, jak byś się bardziej postarał model wyglądał by naprawdę realistycznie, a tak to przypomina jedynie plastikową kolorowa zabawkę... Ale tak jak już pisałem model naprawdę bardzo mi się podoba.

POzdrowiania Pamir

18.04.2003
11:22
smile
[45]

Minas Morgul [ Senator ]

Moze to nie jest zbyt tworcze, ale jakos nie moge sie przemoc do rozpoczecia modelowania :)

18.04.2003
11:26
[46]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Minas Morgul >> te rozmazania to Photoshop ?

18.04.2003
11:28
smile
[47]

Minas Morgul [ Senator ]

Monther -> Wedlug mnie model rowniez jest swietny i chyba faktycznie wystarczy, zebys popracowal troche nad teksturami.

Chociaz mi tekstury tez sie nawet podobaja, tylko wypadaloby troche zabrudzic te kola i dodac jakiegos bumpa, bo jesli chodzi o nadwozie, to nie mam zadnych pretensji :)

18.04.2003
11:30
[48]

Minas Morgul [ Senator ]

Zamazania to blur w 3ds Max.

Bez zamazan to wygladalo troche glupio. Bylo zbyt wyrazne i brakowalo tutaj troszke dynamiki, a przyznam, ze mam klopoty z ustawieniem motion blura, gdyz po zrenderowaniu nie ukazuje sie zaden efekt (nie wiem, czy to zalezy od tego, czy praca jest animacja, czy jest to praca statyczna)

18.04.2003
13:23
smile
[49]

Monther [ Generaďż˝ ]

Dzięki za komentarze.

Wiem właśnie, że tekstury nieco kuleją. Ale co w nich zmienić/dorobić, żeby były lepsze??? Sam sposób maskowania i kolory są niezależne ode mnie. Po prostu Niemcy używali takiego właśnie kamuflażu w lecie 1944 roku.

Wszelkie sugestie mile widziane? CO zrobić, żeby je ulepszyć?

18.04.2003
13:37
smile
[50]

Minas Morgul [ Senator ]

Moim zdaniem powinienes dodac jakis wyrazny Bump na karoserii, zeby nie byla ona taka gladka. Przydaloby sie przybrudzic troche kola i tutaj tez dodac bumpa, bo to troche zbyt sterylne.
Tekstury mi sie podobaja, ale sprobuj dac tu bumpa malego. U mnie w miescie jest czolg i nie jest zbyt gladki.

....a moze to przez jego starosc...

18.04.2003
13:44
[51]

Bremen [ The Dude ]

Monther -->

Modeling :

Hmmm...przedewszystkim gratualcje za staranie sie odwzorowania szczeglow jakie sa na tym czolgo...niestety troche ci nie wyszlo...a mianowicie jakies linki na boku czolku polozyles tak bez ladu i skladu...nieczego sie nie trzyma tylko tak lezy :(...optem antenka...mogles ja kapke wygiac albo troche smienic ksztaut na gorze zeby to przypominalo antenke a nie cylinder :(...mogles tez dodac na kolach jakies srobki albo cos a nie pieknie wyszlifowane walce...sluchaj na necie jest tyle ladnych zdiec tego czolgo przyklad gogle :)

Tekstury --> no coz tutaj jak wczesniej pisano zawaliles na calej lini...juz nie bede sie przyczepial ze to nie jest brudne nie ma rdzy i w ogule zadrapan bo mnie znowu zjada ale przyklad kola...taki ten metal jakis dziwny :)

Pochwala na pewno nalezy sie za gosienice :)...mam tylko jeszcze prosbe walnij siatle bez meshsmootha jesli uzywales ok ?

18.04.2003
15:04
[52]

Monther [ Generaďż˝ ]

Bremen ---> co do linki, to reczywiście, brak zaczepów. Przeoczenie :-) Ale tak jak leży, miała leżeć (w tym kształcie) tylko zagubiłem zaczepy.
Antenka jest jaka jest. Na oryginalnych zdjęciach taka jest. Na marginesie to nie cylinder, tylko renderable spline :-)
Śrubki przy kołach... hmm.. fakt :-) całkiem o tym zapomniałem :-)
Co do siatki, to chcesz całość zobaczyć, czy konkretny element? Gąsiennice?

18.04.2003
15:09
[53]

Bremen [ The Dude ]

Monther --> sam model przez otoczenia :)...zrob siatke modelu

18.04.2003
19:06
smile
[54]

Monther [ Generaďż˝ ]

Bremen ---> zostawić sam czołg i zrobić zrzut ekranu w trybie wireframe? Jaki widok? (sorry, że takie może laickie pytania, ale pierwszy raz mam komuś pokazać siatkę ;-))

18.04.2003
19:18
[55]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Monther => jezeli uzywasz maxa to wystarczy ustawic jakiemus materialowi opcje Wire i przypisac ten material do obiektu :))))

19.04.2003
00:00
smile
[56]

Monther [ Generaďż˝ ]

no nie wiem... cos takiego? --->

19.04.2003
10:18
[57]

Cracko [ Gladiator ]

Reflections, reflections, i jeszcze raz reflections

Odbicie metalowych kulek w metalowych schoach i nawzajem

19.04.2003
10:53
[58]

Bremen [ The Dude ]

Monther --> thx...to to :P:P chociaz przydalby sie inny rzut ale nie bede juz ciebie zadreczal :)

Cracko --> szczerze to to nie wyglada jak metal ale i tak fajne...nie wiem czemu ale ja mam slabosc do Siatki i Reflectuins :P:P....wiec u mnie mozesz zawsze liczyc na pozytywny wynik..ale jednego mi brakuje w tej pracy.
Rendera jakiego urzyles i czasu :D:D

19.04.2003
11:36
[59]

Maff [ Generaďż˝ ]

Bremen -->

dla mnie metal to tez nie jest :)

a co do rendera to wyglada mi to na Scanline'a .. co do czasu to pewnie cos kolo 2 godzin.. :)


19.04.2003
12:48
smile
[60]

Cracko [ Gladiator ]

Bremen/Maff-> Panowie troszkę sie mylicie co do tego metalu - skorzystalem z bibliotek materiałów BRYCE 5 - schody w których odbijają się owe kulki są z Polished Metal, czerwona Sphere jest z Red Alumminium, a zielone Nurbs'y z Green Alumminium

Czas renderingu z Superantialiasingiem 10 minut ( save 2 disk ) - Użyto 750MB RAM na 2,22Ghz AMD z Gf4Ti 64DDR

19.04.2003
13:29
[61]

Cracko [ Gladiator ]

Nowy render- czas trwania 20minut
Sprzęt.: 2,22Ghz AMD z Gf4Ti 64DDR - z 1.5GB RAM 333DDR (inaczej sie wybulał przy odbiciach i wywalał program ) !

Plik o dużych wymiarach szer x wys - ale o to w tym chodzi :)

19.04.2003
17:15
smile
[62]

Minas Morgul [ Senator ]

Cracko - Sliczne...jestem pelen podziwu.

A ja dodam cos od siebie, aby wzbudzic wielkanocne nastroje ;)

19.04.2003
17:35
[63]

BiZkiT77 [ Konsul ]

yo.na poczatek przepraszam wszytkich za glupie pytanie.a wiec sciagnalem z 3d buzz video tutorial jak zrobic bron do ut i nie ma nigdzie reference'ow. juz napisalem na forum 3d buzz(tzn kto inny napisal w tej samej sprawie i ja sie dopisalem do tego watku).ktos odipsal : "PM Logan......" .to glupie ale niewiem co znaczy PM.jesli ktos moze mi pomoc to plz.bede wdzieczny

19.04.2003
19:48
smile
[64]

Karrde [ Pretorianin ]

Jezeli jest to forum phpBB (bądź podobne), to zapewne chodzi o "Private Messege" :-)
Czyli zobacz czy nie masz zadnych wiadomosci (jeżeli jesteś zarejestrowany)...

19.04.2003
21:04
smile
[65]

Cracko [ Gladiator ]

Minas Morgul -> :)

19.04.2003
21:08
smile
[66]

BiZkiT77 [ Konsul ]

Karrde----------> big thx.ze tez sie nie domyslilem co znaczy PM.thx

19.04.2003
22:44
[67]

Bremen [ The Dude ]

Craco --> takie te refleksje troche dziwne :P...ehh szkoda ze w Brice robione :)...nie trawie tego programu jak w morde szczelil

Minas --> za mocen to lens flare czy co to :P:P...za bardzo swieci

20.04.2003
01:53
smile
[68]

Maff [ Generaďż˝ ]

a mi sie nudzilo :)

20.04.2003
09:33
[69]

Bremen [ The Dude ]

Maff --> byloby bardzo fajne gdyby nie odbicia omni :)...brzytko sie zaginaja albo ucinaja :(...ale reszta jest fajna :)...prosta ale fajna

20.04.2003
10:52
[70]

snowman [ Konsul ]

Bremen-> nie wiem skąd ci się wzieło na ocenianie - sam nie pokazujesz nic ciekawego, ,a jeżeli już to ściągnięte z tutoriali i nałożone inne mapy. Tutaj Maff wykonał sprawę od A do Z sam i twoja krytyka jest tutaj nie na miejscu. Powyżej prezentujesz dwa czajniczki żywcem ściągnięte z istniejących projektów. Zrób coś w 100% sam pochwal sie a wtedy my to zjedziemy i zobaczysz jak to fajnie. Wstrzymaj konia z tymi krytykami bo sam nie potrafisz wiele

20.04.2003
15:04
[71]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

snowman => Gdybys przegladnal wszystkie watki to przekonalbys sie ze Bremen potrafi i to wiele :)) Sam sie raz na nim wzorowalem :P Poza tym Bremen robi takze bardzo ladne prace 2D, za co tez trzeba go pochwalic :))))))

20.04.2003
15:15
[72]

gacek [ Litzmannstadt ]

snowman I tu sie bardzo mylisz. Zobacz wcześniejsze wątki i zobacz co on potrafi.

20.04.2003
17:51
[73]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan, gacek --> big thx guys :)

snowman --> tak sie sklada ze akurat 90% moich prac jest robionych tylko przezemnie i tworza sie w mojej glowie...chyba ze sa to modele twarzy badz samochodow.
Co do prac to zapraszam na moja strone bremen.prv.pl i tam zobaczysz prace zrowno 2d jak i 3D i ocenisz :)...
i tutaj rada 'Wstrzymaj konia z tymi krytykami ' zanim nie zobaczysz wczesniejszych watkow.

20.04.2003
18:45
smile
[74]

Regis [ ]

snowman --> Stary! Nie wiem skad sie tu wziales, ale przede wszystkim TY sie pochwal co potrafisz... Po drugie - ide o zaklad, ze Bremenowi do piet nie dorastasz - jakies kompleksy ? Po trzecie - znam Bremena osobiscie i jego ocenianie jest jak najbardziej na miejscu, bo jest jedna z niewielu osob jaka znam, ktora potrafi powiedziec prosto z mostu, nie owijajac w bawelne co jej sie nie podoba - i za to go miedzy innymi cenie. I jeszcze jedno - zauwaz ze Bremen nie tylko ocenia, ale pomaga innym. Powiem krotko - nie osmieszaj sie stary...

[Sorry chlopaki z watku o grafie 3D, ze wam sie tu wcialem chociaz zwykle sie tu nie udzielam, ale musialem :) ]

21.04.2003
00:14
smile
[75]

snowman [ Konsul ]

Regis / Bremen -> Proszę was, nie oszukujcie sie że jesteście jakieś graficzne GURU. AUDI TT - czyli po prostu bezczelne kopiuj wklej z tutoriala do MAXA ( KPINA! ), jakaś tarcza ( kicz na czterech łapach ) oraz ciągle powtarzający się domek bez tekstur ( szkoda że nie importowałeś dxf'a ze starego dosowego 3DS - chociaż wątpie żebyś wiedział co teo jest ).

Regis -> prosze cie nie "liż" bezczelnie dupy koledze - bo aż sie przykro robi

21.04.2003
01:00
smile
[76]

Karrde [ Pretorianin ]

Snowman... echh...

Powiem Ci jedno - ja również nie uważam Bremena, czy kogokolwiek z tego wątku za GURU grafiki 3D (choć i tak im idzie o wieeeele lepiej ode mnie i jestem pełen podziwu, co do niektórych prac), bo znam wiele osób, które potrafią zrobić o wiele lepsze prace, jednak wg. mnie, nie ma to tu ŻANEGO znaczenia... Czy nie wydaje Ci się, że Bremen, tak samo jak ja, czy Ty, ma prawo WYPOWIEDZIEC się na temat czegoś? I zauważ, że nie jest to krytyka (w przypadku Bremena) na zasadzie "co ty mi tu za szajs pokazujesz, wez to wywal, bo to chala", tylko rzeczowe, konstruktywne podejście do sprawy. Bremen zawsze mowi CO mu sie nie podoba i RADZI jak to poprawić. I jak już powiedziałem, IMO to czy jest Mistrzem w grafice 3D, czy lumpem z Centralnego (z calym uszanowaniem lumpów ;-)) nie robi żadnej różnicy.

A jeżeli jesteś taki szybki w ferowaniu wyroków, to może zaprezentuj nam tu swoje prace. Popatrzymy, OCENIMY i zobaczymy, czy Ty "masz prawo" krytykować prace innych...

21.04.2003
01:05
smile
[77]

Cracko [ Gladiator ]

Rozczulacie sie widze - a prawda leży gdzieś po środku

Tymczasem - mały render scenki której koniec widze pod koniec następnego tygodnia ( pełna animacja plus dzwięk )

21.04.2003
09:14
[78]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

snowman => Domek bez tekstu i racze to chyba ja tutaj robilem :))))) Poza tym to jeszcze nie spotkalem tutoriala do Audi TT, wiec Bremen nie mogl poprostu go "wkleic" z tutoriala :))) Po trzecie juz, to nadal nie przegladnales chyba wszystkich jego prac, bo to nie wszystko co Bremen zrobil :)) A po czwarte - nikt tutaj sie nie uwaza za Guru czy nawet Mistrza Grafiki 3D. Mistrzem i naszym Guru mozna nazwac Baginskiego :)) Poza tym akurat Bremena mozna nazwac Guru gdyz to okreslenie odnosi sie do pewnej zamknietej spolecznosc i okresla osobe najlepsza w tejze spolecznosci :)) A Bremen akurat taki jest :))))

21.04.2003
09:22
[79]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Ehh, tak to jest jak sie pisze przed sniadaniem :///

Mialo byc: "Domek bez tekstur i tarcze (...)"

21.04.2003
10:05
smile
[80]

BiZkiT77 [ Konsul ]

Snowman---------->co Ty masz do Bremena.k.jesli nie chcesz go nazwac guru 3D ogolnie to napewno jest On guru 3D tutaj na GOLu. ale ja niewiem o co Ci chodzi.tak jak juz Karrde powiedzial Bremen uzasadnia swoje oceny i podpowiada co poprawic, co zmienic. za kazdym razem jak sobie z czyms nie moge poradzic to wiem ze zawsze moge liczyc na Bremena bo jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby nie pomogl (Karrde.Ty tez pomagasz za co big thx). ale teraz prosze pokaz cos co Ty zrobiles

21.04.2003
11:14
[81]

Bremen [ The Dude ]

snowman --> ty mnie typie nawet nie rozsmieszaj powiedz :))...ja kopiuje z tutoriala ?? To co jest z tutka to mowie ze z tutka (jak to HRDI...). NAstepna rzecza drogi grafiku jest tutaj twoje podejscie do prac...jak mam Ku** mac zrobic audi TT bez blueprintow ?? Nawet tacy ludzie jak Tomasz Rozkosz czy Piotr Kosinski kozystaja z blueprintow zeby wiernie odwzorowac wyglad. Co do moich komentarzy to przytocze ten Maffa :

"byloby bardzo fajne gdyby nie odbicia omni :)...brzytko sie zaginaja albo ucinaja :(...ale reszta jest fajna :)...prosta ale fajna"

O ile mi sie wydaje nie bylo tutaj zadnego chamskiego tekstu (nawet podkreslenie ze praca jest fajna) jedyne co zasugerowalem to postaranie sie o zmienie zrodla padania swiatla omni :)...bo brzytko sie odbija :)

Co do kwesti guru...wiele razy podkreslalem ze nie chce tak zeby mnie nazywano to ze ktos tak na mnie powiedzial to jego sprawa (i nie ukrywam ze mi sie milo zrobilo) ale sam jawnie tego nie podkreslalem. Jak chcesz mnie opitalac za to ze ktos tak na mnie powiedzial to zajmij sie lepiej tym co robisz dobrze czyli dlubaniem w nosie i pieprzeniem glupot.

Do reszty :

* rada moja taka zeby olac kolesia na calej dlugosci. Nie wie co pisze napisal tutaj 2 malo konstruktywne komentarze i to wszystko.

P.S
Czy to ze zamiast napisania 'Jakie to piekne...cudne wspaniale i boskie' napisze ze praca ma niekture aspekty do wymiany jest powodem do objezdzania mojej osoby ?? Czy ja naskoczylem na Karrda kiedy mi wypominal co jest nie tak z moja wczesniejsza praca ?? Nie krytyka dobrze na mnie robi i dziekuje mu za to ze mnie mobilizowal do pracy
Czy Drak'kan kiedykolwiek na mnie naskoczyl kiedy napisalem ze domkowi wiele brakuje albo ze cos nie tak jest z renderem ?? Poprawil to co zasugerowalem (ba nawet podalem przykladowe rysunki kominow :D:D). Staram sie tutaj pisac konstruktywne komentarze bez zbednego bajduzenia :)...jak praca mi siem podoba to pisze 'fajna' albo 'bomba pracka'...

21.04.2003
18:04
[82]

BiZkiT77 [ Konsul ]

jestem wielkim fanem unreal'a i ciekawi mnie czy ktos z Was zrobil kiedys jakis model do ut albo ut2k3.jak tak to pokazcie :D

21.04.2003
18:28
[83]

Bremen [ The Dude ]

Modeli nie robilem ale polece ci tutka ktory moze duzo ciebie nauczyc (of course jesli znasz angielski)

21.04.2003
18:52
[84]

BiZkiT77 [ Konsul ]

Bremen---------> thx.bardzo fajny tut. ale wg mnie na 3d buzz sa najlepsze tutoriale.wlasnie z tamtad ucze sie jak sie robi bron do ut.naprawde super tutoriale tam sam.tzn sa tam i "zwykle" tutoriale ale ten z bronia to video tutorial

jak znacie angielski dobrze to sobie poradzicie tzn bez tego tez dacie rade ale bedzie Wam duzo trudniej.ponizej daje Wam linka to sobie zobaczcie

21.04.2003
18:54
smile
[85]

BiZkiT77 [ Konsul ]

Bremen---------> ale ten tutorial tez jest baaaaaaaardzo fajny.thx

p.s.

sory ze tak w nastepnym poscie

21.04.2003
20:15
smile
[86]

Regis [ ]

snowman --> Po pierwsze ja nie uwazam sie za GURU, bo wogole nie robie grafy... Po drugie - kompromitujesz sie stary... Mowie raz jeszcze - jak taki mocny jestes, to pokaz jakas swoja prace... I jeszcze jedno - nikomu nie "lize dupy", bo nie mam w tym zadnego interesu - po prostu szanuje innych za ich umiejetnosci i to, ze pomagaja innym, albo jesli na to zasluguja z innego powodu. Jestes po prostu prymitywny (co widac po twoich odzywkach)...

22.04.2003
12:32
smile
[87]

int01h [ Legionista ]

Cracko-> czekam na animacje :)!

22.04.2003
12:51
smile
[88]

Cracko [ Gladiator ]

int01h -> Prace trwają bardzo późnym wieczorem więc troszke sie to ślimaczy. Nikt mnie jednak nie goni wiec jest luz. Duzo mam czasu zajetego obecnie wiec nie moge poszaleć.

22.04.2003
13:00
smile
[89]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Bremen >>> masz moje poparcie w 100%, może czasem też można bylo miec delikatne wrażenie że nie podobała mi się zaostra krytyka, ale naprawdę szanuje to co piszesz, i każde złe słowo o moich pracach bardzo mi się przydało - to poprostu motywuje, zresztą zawsze miało to swoje uzasadnienia jak krytykowałes to przynajmniej było wiadomo dlaczego i co poprawić, I bardzo dobrze tak trzymać !!

POzdrowienia Pamir

22.04.2003
13:25
[90]

Bremen [ The Dude ]

Cracko --> kurde w tej wymianie slow zapomnialem o twojej pracy :)...No wiec chetnie bym sie dowiedzial mniej wiecej co to ?? Domyslam sie ze krajobraz :P. Fajnie ci wyszla woda w oddali. Gorzej juz z przejsciem w wodospad :)...wyglada to niej wiecej tak jakby woda z ocenanu w magiczny sposob zamarzala :)...aha...ta woda na samym dole tez ladna bardzo ladna :)...ciekwe refleksy i w ogole ale jak na moj gust to do poprawy powinno pojsc :
- wodospad (zabardzo zlodowacony chyba ze taki samiar to sie zamykam)
- to na rysunku obok (cos chyba zapomniales zamknac :P) -------->

ZA jedno musze ciebie za to pochwalic :)...za wytrwalosc w Bryce 5 :D:D

Pamir --> thx...ale moze juz zakonczmy konwersacje na temat Snowman-a i mnie :)...to watek o grafice a nie arena gladiatorow

22.04.2003
13:26
[91]

Bremen [ The Dude ]

i rysunek o ktorym wspomnialem

22.04.2003
13:37
[92]

BiZkiT77 [ Konsul ]

Cracko---------> ja nie jestem jeszcze jakims expertem ale uwazam ze woda na dole wygladala by lepiej gdyby fale byly mniejsze. pozdrawiam

22.04.2003
13:39
smile
[93]

BiZkiT77 [ Konsul ]

Cracko-------> ale i tak bardzo fajnie zrobiles to wszytko :D

p.s.

sory ze tak caly czas w paru postach pisze ale co chwile cos mi sie przypomni :D

22.04.2003
13:42
smile
[94]

Maff [ Generaďż˝ ]

pytanie do osób zaznajomionych w RS'ach (razilach, Scanlineach i inncyh Mental Rayach)....

co to jest MonteCarlo? (uprzedzam dowcipnisów ze wiem, ze jest to miasto na południu Francji :)))))))

Czy MC to rodzaj cieniowania czy cos w tym stylu?

22.04.2003
22:00
[95]

Cracko [ Gladiator ]

Bremen-> jasne :) -nie zamkniety teren - i to ścięcie śmieszne rzeczywiście na następnym screenie już "wyleci"

BiZkiT77-> popróbuję na jeszcze różnych "wodach"

Co do samego projektu to ma być to wyspa - coś a'a Atol - taki przelot przez różne krajobrazy - końcowo naszpikowany efektami dźwiękowymi i podkładem. Mam pewnien pomysł którego wolał bym na obecną chwilę nie zdradzać.

W międzyczasie powstaje inna praca której fotki zamieszcze może jeszcze dzisiaj . ( Czaaasu mało :) )

22.04.2003
23:03
[96]

Cracko [ Gladiator ]

Bremen-> co do Bryce'a - narzędzie ograniczone możliwościami ( w porównaniu z MAX'em ) ale za to specjalistyczne - skupia sie na tworzeniu terenu i przyrody w bardziej lub mniej skomplikowany sposób. Najpierw sprawdze swoje możliwości w Bryce'sie a potem przeskok duzy na MAX'a i wtedy kolejne prace będę prezentował.

23.04.2003
10:03
smile
[97]

Cracko [ Gladiator ]

Napis stowrzony z Metaball'i i każdej z grup nadany oczywiście materiał od róznego rodzaju szkieł do metali i róznych bump-map. Efekt->


23.04.2003
11:23
[98]

Cracko [ Gladiator ]

->

23.04.2003
11:33
[99]

Dumper [ Pretorianin ]

Cracko ------->

no ładniutkie to wszystko :)

tylko mysle ze jest jeden problem...

Bryce nie tworzy naturalnych scen... od razu widac ze to render... natomiast w MAX'ie jesli jestes dobry to zrobisz scene jak prawdziwa.

23.04.2003
11:50
[100]

Gerion [ Centurion ]

Witam!
Swego czasu zacząłem się bawić Poserem, chodziło mi głównie o tworzenie postaci (zabawę, nie w celach komercyjnych i mało profesjonalnie) fantasy, modeli broni białej i broni fantasy (wiecie, takie dziwne łuki, maczugi, morgenszterny)...
Postacie modeluje się świetnie w Poserze (nie kupuję gotowych setów "fantasy" z bronią elfami i cycatymi wojowniczkami, bo robię to just for fun), pewne obiekty (siatki) rzeźbiłem se w fotoszopie importując potem jako bitmapy...
ale do czego zmierzam - powiedzcie mi jak jest z obiektami zrobionymi w 3DMaksie? Czy mogę je importować do Posera i jeśli tak, to w jakim najlepiej formacie, żeby się po drodze nic nie pogubiło?

BTW czy jest gdzieś jakaś 30 dniowa wersja 3Dmaksa (to bym sobie ściąnął i się pobawił nieco) - proszę o linka jakby co.

pozdrawiam

23.04.2003
15:17
[101]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Pozwolilem sobie zalozyc nowa czesc :

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.