GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Planscape: Torment

07.11.2001
15:51
smile
[1]

Xellos [ Chor��y ]

Planscape: Torment

Jezeli ktos bedzie mial jakie kolwiek problemy z ta gierla niech smialo do mnie pisze, jezeli chce o niej porozmawiac, wymienic sie informacjami to tez. Wszyscy mile widziani (czytani :))

08.11.2001
08:15
smile
[2]

Lechiander [ Wardancer ]

1. Byles w komnacie Martwego Krola ( czy jakos tak).? Jesli tak, jak to zrobiles? To chyba jedyna lokacja ktorej nie zaliczylem. :-) 2. Kogo miales w druzynie? Dla mnie jest to najlepszy RGP. Na rowni z nim stawiam tylko Fallout'a 2.

08.11.2001
13:20
smile
[3]

sliva [ Chaotyczny Dobry ]

Lechiander --> Mamy podobne gusta :-) Ja jeszcze dodam Might&Magic VI :-)

08.11.2001
17:41
[4]

Sliwa [ Chor��y ]

ehehe ... ja tam uwazam, ze wiekszosc gier, a moze i wszystkie firmy Black Isle sa the best i wogole ... :) yhyhyh Sliva.... milo poznac :PP

08.11.2001
17:51
smile
[5]

Volo [ Chor��y ]

Ja mam ciekawe pytanie :) Udalo ci sie przeczytac pamietnik Nieslawy??? Czy mozliwe sa jakies bara-bara z anna lub slawa?:)

08.11.2001
18:26
smile
[6]

Sliwa [ Chor��y ]

ehehe... moze ja odpowiem.. z pamietnikiem nie pamietam jak to bylo.. bo dawwno, ale to bardzo dawno w to gralem... o bara-bara :P tez nic nie pamietam.. tak wiedz..czekamy na odpowiedz Xellosa :)))

08.11.2001
18:29
[7]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Volo ---> Odpowiedzi na Twoje pytania: Ad1) To niemozliwe Ad2) To niemozliwe

08.11.2001
19:11
smile
[8]

Volo [ Chor��y ]

uuuuu :(( Ale na szczescie pozostaje jeszcze Viki ;)

08.11.2001
20:10
[9]

pedziwiatr [ Pretorianin ]

Lechiander-> 1. a) zagadać do tej zombicy co uczy inne zombie-jak ma się wysoką charyzmę to pojawi się taka opcja b) ukraść klucz kapłanowi ( imienia nie pamiętam) 2. Ja grałem tyle razy, że wszyscy NPC kiedyś walczyli przy moim boku

08.11.2001
22:07
smile
[10]

khirsah [ Legionista ]

Lechiander --> jest jeszcze inna mozliwosc - gdy zrobilem wszystkie questy u umarlakow, to poprostu zacznij walke z kims a potem wejdz do komnaty (wczesniej wez klucz). w srodku beda jeszcze chyba dwa szkielety.

09.11.2001
01:05
[11]

Mastyl [ Legend ]

Niestety z Nieslawa nie mozna szuru-buru ani figo-fago. A pamietnika nie da sie wyjac z inwenatrza nawet po jej smierci. Ale to dobrze- dlatego wlasnie dzis o tej grze dyskutujemy, bo istnieją nierozwiązane tajemnice, tak jak smok z Daggerfalla...

09.11.2001
09:06
[12]

Lechiander [ Wardancer ]

sliva ---> W M&M VI jeszcze nie mialem przyjemności, ale mam zamiar to nadrobić w niedługim czasie. I myślę, że nie będę żałował - tyle już słyszałem i czytałem, że jestem pewien tego na bank. pedziwiatr ---> Nie sprecyzowałem poprzedniego pytania zbyt dokładnie, sorry. Ja też wszystkimi grałem, krócej lub dłużej. chodziło mi o porównanie i ewentualne uwagi dalczego ta, a nie tamten. No, charyzmy to ja za dużej nie miałem! :-) A złodziejstwo - jakoś nie wpadłem na tak prosty pomysł. :-| khirsah ---> Przyznam się, że raz zacząłem w ten sposób, ale szybko go zarzuciłem. To nie w moim stylu i jakoś mi było szkoda tych wszystkich umarlaków. Tym bardziej, że trzaskali się ze Śwaidomościa. A tak się składa, że szczurów jakoś nie bardzo lubię. I poszedłem do nich się wyżyć! :-P

10.11.2001
23:50
smile
[13]

Xellos [ Chor��y ]

Lechiander, oto odpowiedz na twoje pierwsze pytanie: Najprosciej po wypelnieniu wszystkich questow z Katakumb trzeba zabic kaplana i dostajesz klucz. Okazuje sie, ze Martwy Krol jest zwyklym szkieletem, idziesz do szczurkow i dostajesz mnostwo doswiadczenia!!! Odpowiedz na drugie jest prosta, mialem kazda postac, kazde kombinacje, po prostu jestem maniakiem tej gry. Jest ona najlepszym cRPG.

11.11.2001
01:34
[14]

Volo [ Chor��y ]

Mastyl czy mozesz cos skrotowo przynajmniej powiedziec o tym smoku bo sam jestem ciekaw o co chodzi a w daggerfala nie gralem.

11.11.2001
01:42
smile
[15]

sliva [ Chaotyczny Dobry ]

Sliwa -> Mnie również bardzo miło poznać! Skąd taka ksywka? Moja od imienia, jeszcze z podstawówki :) Lechiander -> Zagraj, naprawdę warto. Mimo upływu lat MM6 gra jest bardzo dobra (bliska ideałowi :), szczególnie jak ktoś lubi rpgi starej szkoły z widokiem fpp. Gram już ponad miesiąc, myslę że niedługo skończę i cóż, wciąga jak cholera :)

12.11.2001
09:16
[16]

Lechiander [ Wardancer ]

sliva ---> Zagram na pewno! Wychowałem się na takich RPG-ach! Dungeon Master, Ishary, Beholdery ... ehh!

12.11.2001
10:40
[17]

Xellos [ Chor��y ]

Co to sie z tego robi czat? :) Prosze o jakies konkretne pytania. Maksymalnie w tydzien dostaniecie pelna odpowiedz

12.11.2001
11:24
[18]

JRK [ Generaďż˝ ]

--> Volo. w Daggerfallu oficjalnie nie ma smokow- sa tylko takie male latajacec (dragonlingi albo cos takiego), ale krazy plotka, ze jednak, jezeli dobrze poszukac, to mozna spotkac i doroslego potwora... [kiedys nawet obrazek widzialem, ale to chyba byla podpucha...] [aha- a jeden z demonow- Daedr ma podobno wlasnie postac smoka...]

12.11.2001
12:59
[19]

Lechiander [ Wardancer ]

Xellos ---> Spoko, to tylko maly wtret podyktowany sentymentem, juz takich nie bedzie (przynajmniej tak mi sie wydaje ;-) ). Co do PT, to ja niestety (naprawdę) nie mam więcej pytań. Jetem w tej gierce zakochany po uszy i też ją kroilem na różne sposoby. Dlatego w zasadzie mialem tylko to jedno pytanie (Martwy Król), ponieważ myślałem, iż można tam się dostać również w iście pokojowy sposób (patrz j.w.). A szkoda, ponieważ doceniam twoją dobrą wolę i wiedzę i chętnie dowiedziałbym sie czegoś, z czym mialbym ewentualny problem.

12.11.2001
14:21
smile
[20]

sliva [ Chaotyczny Dobry ]

Xellos --> Spokojnie, tylko dyskytujemy, od tego jest forum, nie? :) A chcesz pytań to proszę: udało Ci się skończyć PT grając tylko Bezimiennym??? :) Lechiander --> Tak, tak stare dobre RPGi. Aż się łezka w oku kręci... Najmilej wspominam pierwszego i drugiego Ishara. Przy pierwszym po raz pierwszy zastał mnie świt, a drugi był pierwszą grą na którą czekałem, aż wyjdzie! Dlatego po skończeniu MM6, zagram sobie w MM7, którego właśnie nabyłem. A co? Trzeba podtrzymywać tradycję :)) Zresztą nowych dobrych gier jest jak na lekarstwo :(

12.11.2001
15:21
[21]

Lechiander [ Wardancer ]

Xellos ---> Podobał ci się Morte? Wg mnie najbardziej jaskrawa postać w grze. Gdyby nie on, to w pewnym momencie chyba bym się "powiesił" z powodu klimatu w gierce! sliva ---> Ja z kolei grałem przez 3 tyg. po kilkanaście godz. dziennie w wakacje! w Beholdera 3 jeszcze na Amisi! Tłumaczenie i rysowanie map nieźle opóźniało mi samo granie, ale było pięknie! A swoją drogą, to mnie niźle wtedy trafiło.

12.11.2001
15:23
[22]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Lechiander ---> Beholder 3 nigdy nie wyszedl na Amige.

12.11.2001
15:31
smile
[23]

Lechiander [ Wardancer ]

Rysław ---> Czyżbym miał aż taką sklerozę!? Cholera, wydawało mi się, że to była 3! Wychodzi chyba na to, że jednak 2. Dzisiaj jeszcze pogrzebię! No cóż, jeżeli walnąłęm gafę, to straszną i spadam do domu nabrać odwagi i przestać się wstydzić!!!

12.11.2001
17:49
smile
[24]

Xellos [ Chor��y ]

Oto odpowiedzi dla Slivy. Znaczy sie i tak i nie. Ostatni element gierki w Fortecy Zalu przechodze samym Bezimiennym. Ale calej gierki od poczatku do konca samym Bezimiennym nie chcialo mi sie przechodzic. Po prostu brakowalo mi uwag druzyny, szczegolnie Mortego (sprobujcie kliknac kilka razy na jego zeby :).

12.11.2001
19:01
smile
[25]

sliva [ Chaotyczny Dobry ]

Ja jak grałem pierwszy raz to wywliłem z miejsca Mortego, po prostu wkurzała mnie ta czacha :)

17.11.2001
15:29
smile
[26]

Xellos [ Chor��y ]

Duzy blad Sliva

07.01.2002
19:45
[27]

jirian [ Pretorianin ]

co prawda to prawda........ nawet dla samej zabawy warto go zatrzymac... pomijajac dodatkowe informacje i pdki, ktore od otrzymujesz........

24.01.2002
11:11
[28]

eol [ Legionista ]

Czy umieranie szkodzi bezimiennemu? Co zrobić, żeby mieć charakter praworządny?

24.01.2002
11:20
[29]

Lechiander [ Wardancer ]

eol ---> Umieranie szkodzi kazdemu! :-) A tak poważnie, to nie zauważylem jakichś większych implikacji umierania Bezimiennego. Podobno (ale nie jestem pewien) wpływa to troche na wspomnienia. Z drugiej strony muszisz umrzeć parę razy, aby wykonać kilka questów. Generalnie jak byłem zabiany w walce to robiłem load, a jak przy jakimś queście, to patrzyłem, czy to coś dało. A chcarakter to chyba okrślasz sam na początku. Nie pamiętam! Albo jest już przypisany na stałe. Lepiej niech ktoś inny o tym napisze, ja mam za dużą sklerozę!

24.01.2002
11:24
[30]

Attyla [ Legend ]

Eol - umieranie nie tylko mu nie szkodzi, ale niektorych questow bez umierania nie wykonasz. Ze wspomne tylko sprawe jego grobowca. Z charakterem sprawa jest skomplikowana. Po prostu musisz caly czas uwazac na sposob wykonywania questow. Musisz je wykonywac jak najlepiej. Wtedy twoj charakter sie polepszy. Jezeli rozwiazania beda zle - charakter sie pogorszy.

25.01.2002
23:17
[31]

jirian [ Pretorianin ]

chyba nie do konca.... zalezy od questow i twojego zachowania w rozmowach z ludzmi, rowniez od tego,jakie questy wykonujesz. Charakter sie pogorszy, jesli bedziesz klamal, wymagal forsy za pomoc itp.

26.01.2002
13:05
[32]

Kubol [ Pretorianin ]

eol--> Charakter praworzadny dobry - oprócz tego, że nie możesz oczywiscie pytac o nagrody za za zadania ( znaczy oczywiscie przed wykonaniem takowego ), to jeszcze nie możesz złamać danego słowa ( wyjatek - możesz zabić Triasa - zdrada zdrajcy jak widać według autorów jest dopuszczalna ;) Niestety, nie wymigasz sie nie dawaniem słowa... . Mnie charakter zmienił się na praworządny, w chwili, gdy przyrzekłem coś Dak'konowi ( nie powiem, co, żeby nie psuc zabawy ). A tak ogólnie, to warto rozmawiać z postaciami ( mozna w odp. sytuacji podwyzszyć cechy Dak'kona, i Mortego )

26.01.2002
22:26
[33]

Ines [ Ines ]

Witam! Jestem poczatkujaca w RPG i P:T to moja pierwsza gra. Prosze o kilka rad: 1. jak zapamietac gdzie jest jaka postac i gdzie sie znajduje jaki obiekt, nie jestem w stanie tego zapamietac i czesto latam w te i z powrotem (najbardziej ;) bylo mi szkoda tych 5 miedziakow myta w Alei Niebezpiecznych Weglow,he he). Probowalam to jakos zapisywac, ale robi sie balagan w notatkach i ciezko cokolwiek znalezc. Moze jest jakis juz opracowany sposob na ten problem? 2. katakumby. Raz juz poszlam tam tylko Biezymiennym i Morte, ale nie dalam rady - zabiali mnie te Ghule doslownie dwoma uderzeniami. Teraz mam w druzynie Dak'kona, czy to wystarczy? po prostu boje sie juz wchodzic w te katakumby.

26.01.2002
22:50
[34]

Mastyl [ Legend ]

Ines- co do bałaganu, to P:T jest skomplkkowane i NPC jest sporo, w dodatku natloczonych w podobnych do siebie 4 lokacjach miejskich. Daltego trudno cos na to poradzic. Ja orientowałem się "na pamieć" ale przechodziłem tę gre 3 razy. Co do katakumb- jest taka metoda nabijania doświadczenia- znajdź miejsce gdzie mozna spać, blisko do miejsca gdzie jest jakis potwór- i walcz taktyką: Zabij, Przespij się, Uzdrów i znowu. Działa w domu grabarzy. na początek mozna nabic kilka leveli Bezimiennemu i Morte. Potem własnie katakumby, schodzisz do szczurów, zabijasz i r\wraczasz spać. A potem najlepsze są katakumby pod luksusowa dzielnica- ale tam to będzie cięzką- Sohmieny, wormy a nawet Wiekszy Glabrezu po pewnym czasie. Nabijaj więc level dotad, aż przejście nie sprawi problemu. W P:T exp capa oficjalnie nie ma, nieoficjalnie jest na poziomie 99.

26.01.2002
22:52
[35]

Mastyl [ Legend ]

Zapomniałem dodac, że aby potwór się zrespawnował, należy na chwile opuścić lokacje w której jest.

27.01.2002
12:12
smile
[36]

misiaq [ Chor��y ]

witam ah te wspomnienia o PT:) swoja droga nie daje mi spokoju taka sprawa jakie znacie miejsca gdzie Bezimienny mogl zostac ubezwlasnowolniony (nie mogl wyjsc albo sie ruszyc) bo mi przychodzi na mysl tylko Przybytek Rzadz Intelektualnych i kobieta ktora tam byla a ktorej wzrok zamienial w kamien.

27.01.2002
12:35
[37]

Kubol [ Pretorianin ]

misiaq--> Można jeszcze popelnic samobojstwo przy pomocy ostrza nieśmiertelnego, ale tylko w fortecy żalu. -->Ines Przede wszystkim nabij jak najwiecej expa w questach w mieście!. Dak'kon bardzo ci się przyda ( warto też z nim porozmawiać ) szczególnie, że jest też magiem - najlepszy sposób na czaszkoszczury to zaklęcie "klątwa roju", do kupienia u Mabet. Wykorzystuj też inne zaklęcia - np. świętą księgę stali, czy magiczny pocisk, różne magiczne zbroje. I jeszcze raz - nabijaj expa w mieście - jest go naprawdę dużo - tzreba tylko poszukać !!! ( ofkorz, do tego przydaje sie inteligencja twojej postaci ).

27.01.2002
13:56
smile
[38]

Ines [ Ines ]

Dziekuje wam bardzo za rady. Bede sie do nich stosowala. Inteligencje i Madrosc - pisze,ze mam wyjatkowe czyli 15 i 16. Zrc=15, Kon i Sil=11, Cha=9. Biezymienny i Morte sa Wojownikami 5 poziomu, a Dak'kon magiem 4 poziomu. Pewnie to zamalo by wejsc do Katakumb. Na razie mie mam wiecej qestow - zostalo mi zdjac klatwe ze Smierdziwiatru i dowiedziec sie z polecenia Emorika skad Farod bierze zwloki. Szczerze powiedziawszy to nie jestem jeszcze rozeznana w rzucaniu czarow i korzystaniu z magii - nie umiem tego robic. Ale bede probowala sie nauczyc. Jeszcze jedno pytanie - gdybym chciala popelnic kradziez u jakiegos kupca, to musze byc Zlodziejem? Bo probowalam (przelamujac sibie sama) cos ukrasc - i zadnych efektow :), marny ze mnie zlodziej i w zyciu i w grze. Pozdrawiam!

27.01.2002
15:16
[39]

jirian [ Pretorianin ]

Ines --> na mapie w grze (tryb mapy) mozna ustawiac sobie znacznieki, z tym co sie gdzie znajduje (bardzo pomaga). A co do tego myta w alei, to nie wyczyscilas jej jeszcze? :)) Oba te zadania nie daja sie rozwiazac bez wejscia do katakumb (bo skoro tylko te dwa ci zostaly, masz na mysli te katakumby ze smieciowiska, a nie ta krypte w ktorej szaleje nekromanta? Zeby krasc musisz byc zlodziejem. Zeby krasc dobrze musisz byc zldziejem z wysokim dex. Na smieciowisku jest gostek, ktory jest w stnie cie do zlodzieja wytrenowac.

27.01.2002
16:18
[40]

Mastyl [ Legend ]

Mysląc startegicznie, nalezyn najpierw zadbac o wyskoką (powyżej 15) mądrośc i inteligencje- bo to one dadzą bonusy do zdobywanego doswiadczenia, a nawet ujawnia niektóre questy- prowadcie tez wniliwe rozmowy z ludxmi ze swojej druzyny- w żadnej grze to nie było lepeij opracowane- prawie każdego da się jakoś ulepszyc, dodac mu nowe zdolności przez rozmowe. A teraz moja ulubiona kwestia- czary 9 poziomu- olaboga jakie piekne! Albo działo modronów (zdaje się że pomyliłem nazwe, ale grałem dawno)- każdy taki czar ma osobny filmik, niemal jak w final fantasy. Jedyny problem by taki, że przechodząc 3 razy troche zniszczyłem płyty, więc czary doczytywały się kilka minut. To skutecznie mnie dziś zniechęca do ponownej gry w Planescpae- brak opcji pełnej instalacji- trzeba zostawic część danych na płycie, a ta niestety się rysuje. Aha, zanim opuścicie maisto, pakujcie exp jak najbardziej- ja dopakowałem do momentu, gdy w piekle stawiłem czoło hordom abishai. Po powrocie z wędrówki w Sigil pojawiają się nowe wyzwania.

27.01.2002
17:19
[41]

jirian [ Pretorianin ]

mastyl --> huh?! pelna instalacja polega na przegraniu sobie wszystkich 4 plyt na hd i ustawieniu (chyba w pliku torment.ini) wlasciwych sciezek! Trzeba tylko miec plytke (dwolna) w napedzie podczas startu gry, bo nie pojdzie! :))

27.01.2002
17:32
smile
[42]

TeadyBeeR [ Legend ]

Huston!!!Mamy problem!!! udalem sie do podziemi w celu zdobycia kuli dla Faroda.Wybilem szkielety i szczurki,po drodze zdobywajac kulke.Wychodze do zakopanej wsi podchodze do bramy i co?1?!?!Gdzie ta pie*** kula? Ratujcie.Sejva mam takiego ,ze musze cale podziemie od naowa wybijac.Moze jakis edytorek do dodawania sobie przedmiotow?

27.01.2002
18:01
[43]

Kubol [ Pretorianin ]

--> Ines - na pewno są jeszcze questy w Ulu ( że choćby wspomne skrzynke Moridora, Mauzoleum, problem Ingressy, opłakującego Es-Annon, Porfirona, kolesia , który szuka widelca , odnalezienie siostry jednego zbieraza ( Syfa ?? ) i jeszcze dużo innych ) Nie inwestuj za bardzo w charyzme, będą questy, które ją podwyższają . Na maga mozna wyszkolić sie u Mabet ( zawsze to exp, a Dakkon może zmienić ci profesję zpowrotem na wojownika ) -->Mastyl Fakt, czary wysokiego poziomu, to dzieła sztuki ;) -->TeadyBeer - Nestety nic mi nie wiadomo o żadnym edytorze. Ludzie grający w P:T, raczej nie są z tych, coby pisali cheaty ( oczywiście rozumiem twój ból )

27.01.2002
21:02
[44]

jirian [ Pretorianin ]

chyba najprzyjemniejsze sa te questy w alei :) A oprocz tego w barze grabow bylo troche wiecej questow niz tylko ten o trupkach :))

27.01.2002
21:15
[45]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Mam pewien problem. Otóż w Gospodzie "pod Gorejącym Człowiekiem" znajduje się jak wiadomo płonący człowiek. Mam przy sobie karafkę z wodą, ale kobieta obok "zapaleńca" prosi mnie o jakieś słowo mocy tejże karafki i nie mam żadnej wskazówki odnośnie tego słowa:/ Co robić?

27.01.2002
21:20
[46]

jirian [ Pretorianin ]

w katakombach mzna znalezc skierowanie do nemelle (chyba), ktora to slowo mocy zna.... dostales to skierowanie? nie pamietam, daje je alb facet rozszarpywany przez gargulce, albo twarz w scianie....

27.01.2002
21:53
[47]

pzenek [ Chor��y ]

mam takie pytanko w swoim czasie uparłem się aby zabić maga kradącego Morty'ego mimo tego że wróciłem tam dużo później i używałem czarów z 9 levelu nie udało mi się czy jest to w ogóle możliwe

27.01.2002
22:07
[48]

Kubol [ Pretorianin ]

-->Mac słowo mocy zna niejaka Nemelle, z dzielnicy rządowej -->pzenek Testowałem wszystko na Lotharze i doszedłem do wniosku, że koleś ma chyba 100% odporości na broń i magię, bo nie da się go nawet drasnąć. Czkoda, że w P:T nie ma obniżenia odporności ...

27.01.2002
22:39
[49]

pzenek [ Chor��y ]

Kubol --> drasnąc to go można raz zadałem mu gdzieś koło 100 obrażeń niestety używa on jakiegoś silnego zaklęcia, które szybko kończy walkę

28.01.2002
15:55
smile
[50]

Ines [ Ines ]

Nie moge powybijac wszystkich wargulcow w Zdruzgotanej Krypcie. Chyba juz ze 2 godziny walcze tam i jak wydaje sie ze zostalo ich tylko kilka, to za chwile znowu cala sfora. Czy tak ma byc? Odlaczylam Morte i Dak'kona i walcze samym Bezimiennym, bo oni zaszybko gineli. Jestem wojownikiem 6 poziomu, mam doswiadczenie 51780.

28.01.2002
17:07
[51]

jirian [ Pretorianin ]

chyba jestes troche za nisko..... zejdz do milczacego krola i towarzycha i zrob pare questow na exp, to ci zwiekszy poziom i szybkosc likwidacji wargulcow. Jesli bedziesz ich wykanczac szybciej, to moze sie skoncza.

28.01.2002
17:13
[52]

Mastyl [ Legend ]

jirian- dzięki za info, chyba na to nie wpadłbym- teoretycznie ta "nieoficjalna" metoda nie powinna działać, ale spróbuje.

28.01.2002
18:37
[53]

Ines [ Ines ]

Dziekuje, juz wargulcow pokonalam. Jestem w Ziemiach Umarlych i mam kolejny problem. Czerstwa Mary cos do mnie chce powiedziec, ale ja nie rozumiem, pewnie przez mala charyzme (tylko 9), czy bedzie mozlwe, by wrocic tu pozniej i dowiedziec sie - coona miala mi do powiedzenia?

28.01.2002
18:58
[54]

Lechiander [ Wardancer ]

Ines ---> Tak. Po wykonaniu pewnego questu dostaniesz zdolność rozmowu z trupami. Tak ogólnie.

28.01.2002
22:40
[55]

jirian [ Pretorianin ]

mastyl --> nie do konca, bo jak juz mowilam gra nadal potrzebuje plytki w napedzie :)) Ale za to mozna skopiowac tylko 1 plytke z 4, a potem dokonac wymiany, jako ze ida mniej/wiecej sekwencyjnie Ines --> tak, ale daje go chyba mary..... wiec to jest sprawa int/wis albo chr.... dalej nie rozmie, czemu jestes na tak niskim poziomie w katakumbach. Jestes pewna, ze zborilas wszystkie questy z sigil?

29.01.2002
00:39
[56]

Kubol [ Pretorianin ]

Ines--> Może się okazać, że twoja postać ma za niską int. żeby nauczyć się języka zombich Tak to już niestety jest, że w P:T najlepiej gra się magiem ...

29.01.2002
00:57
smile
[57]

JFK [ Pretorianin ]

Tak mag jest zdecydowanie najlepszą postacią w P:T, polecam Ines przekwalifikowanie się jak najszybsze, wysoka inteligencja i mądrość sprzyja magom, przyspiesza zdobywanie exp'ów, no i ułatwia konwersację - co chyba najważniejsze. Dobry wojownik nigdy nie będzie "inteligentem", inteligent nigdy nie będzie dobrym wojownikiem. No i inwestuj w charyzmę to też bardzo ważne w grze. Ja przeszedłem grę magiem z siłą, kondycją i zręcznością na minimum, wszystko pakowałem w chr, mdr, int. A czary na 9 poziomie były niebylejakie :)

29.01.2002
01:36
[58]

Johnn [ Ghoul ]

ja proponuje grac sredniakiem to zn. inteligentnym wojakiem, zabijaka z niego nie bedzie, ale w koncu w tej grze mozna ginac dowoli wiec ze wszystkim se poradzisz takze z rozmowkami.

29.01.2002
02:23
smile
[59]

Lisek20 [ Konsul ]

Moj bezimienny ma str 10 ont 18 wis 20 kon 14 czr 9 dex 10 jest wojownikiem i sieka ostro poniewarz dzieki inteligencji rozwiazuej latwo rozmowy a klasa wojaka daje mu durzo pkt zycia.

29.01.2002
02:49
smile
[60]

Ines [ Ines ]

Jejku,ale ta gra wciagaaa! Po prostu nie mozna sie oderwac! Szczerze powiedziawszy slyszalam o tym, ale nie myslalam, ze i ja sie "zaraze". Dziekuje wszystkim, juz wyszlam z Katakumb! Wszystko zrobione. Jestem Wojownikiem 7 poziomu (juz prawie 8). Cha=9, Kon=12, Zrc=15, Mdr=16, Int=15, Sil=13. Juz troche nauczylam "wojowac". Magia u mnie w oplakanym stanie. Chyba zrobie sobie save'a i od tego momentu raz przejde Wojownikiem, a potem Magiem. A czy warto inwestowac ciezko zdobyte punkciki w Zlodziejstwo? Uczylam sie tej sztuki od Kosciszczura, czy jak mu tam, ale jak na razie nic mi sie ni udalo ukrasc.

29.01.2002
02:55
[61]

Yoghurt [ Senator ]

Ines- opłącalna jest tylko prfesja wojownika..... Tylko on może rozwijać punkty postaci..... Ale jeśli chcesz rozwijac maga...Jest pewien tik, musisz tylko mieć w drużynie Da'Akona....W zasadzie ani to kod, a ni cheat, po prostu da sie to zrobić ze sporą mdr i int....

29.01.2002
03:13
smile
[62]

Lisek20 [ Konsul ]

Widze ze nie tylko ja cierpie na bezsennosc:) Ines nie inwestuj w zlodziejstwo tylko przylacz do druzyny anne Pewnie juz ja masz bo zanioslas farodowi kule po wyjsciu z katakumb.

29.01.2002
03:32
smile
[63]

Lisek20 [ Konsul ]

Ines skad stukasz - znam malo dziewczyn co lubia gry zwlaszcza dobre. :)

29.01.2002
09:47
[64]

jirian [ Pretorianin ]

lisek20 --> chyba szukasz w zlym miejscu :) Ja znam conajmniej pare tuzinow ze mna lacznie :)) Ines --> A co do zlodziejstwa, to warto jest inwestowac, bo kazdy extra poziom to extra hp... a zlodziej moze dostac troche exp po prostu za przekwalifikacje... plus bycie zlodziejem pewnego poziomu poziomu pozwala podniesc umiejetnosci Anne... Lisek --> przejdz tormenta jeszcze raz, nie zaszkodzi ci, skoro tak prostych rzeczy nie odkryles :)

29.01.2002
11:36
smile
[65]

Lisek20 [ Konsul ]

Po pierwsze wcale ich nie szukalem. Po drugie kto powiedzial ze przeszedlem tormenta.

29.01.2002
13:46
smile
[66]

Lisek20 [ Konsul ]

Do czego moga przydac sie czaszki ludzi lub szczurolakow wszedzie ich pelno.

29.01.2002
13:58
[67]

Attyla [ Legend ]

Do niczego. Potrzebna jest tylko czaszka jednego z bossow (np. tej wampirzycy z katakumb), ktora jest konieczna, zeby zakonczyc questa z Mortem.

29.01.2002
14:01
smile
[68]

Lisek20 [ Konsul ]

Dzieki to akurat wiedzialem (Morte) widze ze staramy sobie na wzajem pomuc - ty mi tutaj a ja tobie w "Downloads".

29.01.2002
16:25
[69]

jirian [ Pretorianin ]

atylla --> ty tez przejdz jeszcze raz :)) lisek --> ogonki sa potrzebne bo po odniesieniu pewnej ich ilosci do urzedu ochrony przed szkodnikami (czy jak go tam), mozna dostac dodatkowego questa, nie pamietam dokladnie, musialaby sprawdzic. Czaszki do niczego. A do morteg polecam czaszke Soego, i tak go trzeba utrupic.

29.01.2002
16:31
smile
[70]

Attyla [ Legend ]

Nie przypominam sobie Jirian, zeby Lisek pytal o ogony szczurolakow. Z ogonami jest tak, ze masz zadanie zabic conajmniej 15 szczurlakow. Za kazdy ogonek dostaniesz 1 pkt exp :-)))))))) Po zalatwieniu tej sprawy urzednik zleci ci zabicie swinstwa jakie zaleglo sie w jego piwnicy (2 szczurolaki - te wieksze) Jirian - tobie tez by sie to przydalo;-))))))))) Moze razem?

29.01.2002
16:35
smile
[71]

Lechiander [ Wardancer ]

I ja mam jeszcze jedno pytanko: ile zagadek odgaliście u tego kościotrupa na Martwych Ziemiach (tudzież Ziemiach Umarłych)? Mi się udało tylko dwie i to po zazyciu czegoś co dodaje int na jakiś czas.

29.01.2002
16:38
[72]

Attyla [ Legend ]

Z tego co pamietam, to sa 3 zagadki. Czwarta zadajesz ty. Wtedy on sie pulta i odpowiada na swoja zadana smutnemu kosciotrupowi.

29.01.2002
16:50
[73]

Lechiander [ Wardancer ]

Attyla ---> Dzięki!!! A nie pamiętasz przez przypadek ile Int miałeś wtedy?

29.01.2002
16:52
[74]

Attyla [ Legend ]

Uuuuuuuu bracie! Za diabla! W kazdym razie nie tylko inteligencja jest tam potrzebna. W ostatniej zagadce byrdziej potrzebna jest chyba madrosc.

29.01.2002
18:20
[75]

jirian [ Pretorianin ]

atylla --> prawda :) 6 miesiecy to kalwa czasu. Jeszcze zapomnielismy, ze za 6 ogonkow mozna przehandlowac nozyk u ghula :)) chyba do tych zagadek jest int 16, ale nie jestem 100% pewna. Natomiast przy wiekszym mozna odpowiedziec od razu, bez wymiany. Ale exp ten sam.

29.01.2002
18:23
smile
[76]

Lechiander [ Wardancer ]

Dzięki śliczne!

29.01.2002
18:54
[77]

Ines [ Ines ]

Przeszlam gre od Katakumb jeszcze raz jako Mag. Bardzo zdziwil mnie fakt, ze golymi rekami (czyli piescia) pozabijalam wszystkich wargulcow w ciagu kilkunastu minut. A wczoraj jako wojownik wlaczylam tam ze 2 godziny minimum. Jak to jest mozliwe? Jeszcze jedno pytanie co do Maga. Jak jest natlok wrogow - co mam robic? Czar dziala tylko na 1 osobe i na dodatek nie wyrzadza wiekszej krzywdy. Eksperymentowalam na jednym wrogu - probowalam go zabic czarami i golymi rekami. Rekami mi wychodzi szybczej. Niekiedy wystarcza jeden dobry raz. W tlumie zas z czarami nie daje sobie rady. JMam problem - ja nie wzielam czaszki Soego z Katakumb:( ! Mam teraz jeszcze raz tam wracac specjalnie po czaszke, czy mozna to zrobic pozniej przy jakiejs okazji? Zagadek ja nie odgadlam, bo mialam int i madrosc po 15. Ale teraz mam juz madrosc 16. jirian--> nozyk u Ghula ja wymienilam za 1 ogonek!!!

29.01.2002
18:56
[78]

Ines [ Ines ]

zapomnialam dodac, ze mowiac o warulcach mialam na mysli tylko Zdruzgotana krypte.

29.01.2002
19:10
smile
[79]

Yoghurt [ Senator ]

Ines..... Niestety, bez jednej z czaszek z katakumb raczej nie uwolnisz potem mortego..... Będziesz miała potem możliwość zdobycia zamiast czachy soego czachy mantouka, więc raczej nie muisz wracać, jeśli zabrałaś karfkę....A żeby magiem sensownie grać, trzeba: a)Mieć kupę kasy na czary b)wykonać mały trik z kręgiem zerthimiona Da"Akona.... Aporpos- Da'Akon nadaje się lepiej na maga:) Potem zresztą dostaniesz do drużyny Niesławę, a ona wymiata....Daltego nadal obstawiam przy wojowniku:)

29.01.2002
19:43
[80]

wojtess [ Generaďż˝ ]

W grze najlepszym wymiataczem jest raczej Vhailor albo ... Bezimienny - wojownik

29.01.2002
20:08
[81]

jirian [ Pretorianin ]

hmm... ciekawe co do maga.. poziom maga/war-a ten sam i ekwipunek ten sam? Bo faktycznie dziwne. co do zagadek, to poczekaj, i przy jakims levelu daj dodatek do int, to wtedy sie pobawisz :) jezeli chcesz mortego z powrotem, to musisz po nia wrocic niestety (jak znajdziesz jeszcze 1 level, to i po zagadki przy okazji) co do ogonkow, to nie wiem, ile masz chr? bo ode mnie chcial 5 czy 6, nie pamietam :) vhalior :) a bezimienny-mag sie w fortecy zalu do niczeg nie nadaje, tak samo zlodziej... tylko uciekac potrafi :)

29.01.2002
20:10
[82]

Ines [ Ines ]

Widze, ze glosy dziela sie prawie rowno na pol :). A coz ja, nowicjuszka w cRPG, mam w tej sytuacji wybrac?;) Co do czaszki Soego... O jejku! Przypomnialam sobie! Nie wchodzilam jeszcze do Labiryntow Mysli!!! I jeszcze jakis dziwny Korytarz, nie pamietam nazwy - Niedokonczony czy jakos inaczej. Skleroza jak wiadomo nie boli... Ale czy teraz naprawde MUSZE tam wracac? Czy mozna pozniej??? Juz mnie od tych podziemi troche mdli :).

29.01.2002
20:16
[83]

Lechiander [ Wardancer ]

Ines ---> Wybierz tego, którego Ty chcesz. Tym, którym lubisz grac lub chciałabyś lub ... nie wiem.. Wczuj sie trochę i samo pójdzie, zobaczysz. Ja bez wahania wybrałem wojownika i nie narzekałem. Z ciekawości zobaczyłem jeno jak się gra innymi profesjami.

29.01.2002
20:17
[84]

jirian [ Pretorianin ]

jak tam nie wejdziesz, to dalej w grze sie nie ruszysz :) musisz miec male brazowe kulka i czache :)) co do niedokonczonego korytarza, to musisz tam wejsc.... i nie da sie stamtad wyjsc nie zginawszy co najmniej 4 razy, tak ze good luck. przed wejsciem wyczysc inwentarz bezimiennego, oddajac wszystko innym postaciom, bo tam jest w stanie wejsc tylko on. a w labiryncie mysli chyba siedzi wielojednosc (chyba, ze mi sie labirynty pomylily) nie wiem, na ile dobrym pomyslem jet wejscie tam :)) a co do glosow... dziecko, kto ci broni sprobowac dwa razy, tak i tak... i ewentualnie jeszcze trzeci, po swojemu :)

29.01.2002
20:35
[85]

Yoghurt [ Senator ]

Tak, labirynt myśli to wielojednośc.....Tyle, że wielojedności nie da się zatłuc.... Wróciłem na wysokim poziomie do katakumb, z całą bandą wymiataczy, wlazłem do wielojedności, wyzwałem szczurki od takich owakich i zaczęło sie..... Pojawiło sie ze 20 szczurów, porzucały trochę czaró, zatłukłem, jak zostały ze 3, pojawiło się kolejnych 20 i tak godzina zabawy, az zrobiłem loada:)

29.01.2002
20:44
[86]

Lechiander [ Wardancer ]

Yoghurt ---> Mi sie udało. Pojawiały sie, pojawiały i pojawiały, aż przestały i Wielojednośc po prostu sobie odpuściła. Coś tam jeszcze potekściła i było po wszystkim. Potem poszedłem tam jeszcze raz i nie było żadnej walki. :-( Tylko im sie dalej oczka świeciły.

29.01.2002
20:44
[87]

TeadyBeeR [ Legend ]

Wielojednosc da sie ubic.Ja gram gloopim (int 11 , mdr 12 ) wojem (sila teraz 21 : ) ) i szczurki sie dosyc szybko skonczyly :(.Po prostu po jakims czasie przestaja sie pojawiac i wyskakuje tekst,ze maja dosyc ,zebym sie wynosil.A questa dla nich ,przed ich wybiciem,warto zrobic (ok 10k expa).

29.01.2002
20:51
[88]

Lechiander [ Wardancer ]

Yoghurt ---> Nie da się zatłuc, to fakt, ale sobie odpuści. Jak wszedłem i zacząłem zadyme, to pojawiały się i pojawiały, aż po prostu przestałyl. Wielojedność dała sobie spokój. Ino potekściła trochę na koniec i to wszystko. Potem chyba dostajesz exp'y za osłabienie Wielojedności, ale tu juz moja pamięć zawodzi na całego.

29.01.2002
21:00
[89]

Yoghurt [ Senator ]

Mnie się tyle ich tłuc nie chciało:) Może spróbuję następnym razem:)

29.01.2002
22:28
[90]

Kubol [ Pretorianin ]

Najlepszy sposób na czaszkoszczury to zakłęcie k latwa roju !!! jest poprostu idealne... Ines--> Jak już wcześniej mówiłem, jeżeli walczysz z wieloma wrogami, używaj świętej księgi stali ( zakłecie ma Dak'kon, a zwieksza ona modyfikatory postaci ) i różnych magicznych tarcz. Apropos najlepsze postaci, to dalej twierdze, że to mag. A to dlatego, że gra bardzo promuje int i mdr . Czy jak graliście wojem, to komuś udało sie dowiedziec , jakie jest imię bezimiennego ? ( tzn. gracz sie nie dowie, ale postać tak ) - tylko nie mówcie, że to bez znaczenia - za to jest 2 200 000 exp !!!! Wielojednść oczywiście da się zabić( klatwa roju, i prawie nic nie trzea robić).

29.01.2002
22:48
[91]

Yoghurt [ Senator ]

Kubol, ja gram inteligentnym wojem:) Siły mam nie więcej niż 15, a mdr i int zawsze koło 25..... A podłapałem jej trochę, stosując sztuczke z kręgiem zerthimiona (awans z 3 pizomu maga można załatwić w ciągu 10 minut na 7:))...a potem sru spowrotem na woja i rozwijamy int, mdr i ch:)

30.01.2002
01:25
smile
[92]

Lisek20 [ Konsul ]

1 pytanko czy istnieje patch do owej gierki. 2 Czy zmiana kolorow w ustawieniach monitora powinna miec wplyw na gre?

30.01.2002
01:29
[93]

Yoghurt [ Senator ]

Lisek....o ile mi wiadmo...to tylko do amerykańskiej wersji, my otrzymaliśmy już ful spaczowaną wersję..... I zmiana kolorów może miec wpływ na kolory w grze:) To chyba oczywiste:)

30.01.2002
01:53
smile
[94]

Lisek20 [ Konsul ]

Tak tez myslalem co do patcha bo wszedzie znajduje tylko ang. wersje. Oczywiste ale nie dla poczatkujacych komputerowcow. THX pozdrawiam.

30.01.2002
11:40
[95]

jirian [ Pretorianin ]

a czy udalo ci sie magiem przejsc fortece zalu w inny sposob niz zwiwajac przed upiorkami? bo mi nie... a co do inteligentnego woja, to sie zgadzam + jeszcze pare tatuazy i amulety i jestes w domu :)) wystarczy miec poziom maga i zlodzieja na ok. 1/2 1/3 tego, co masz do woja i wszystko cacy... Ja na koniec mialam wis/int cos kolo 24, bo nie bylam pewna, ile bezie trzeba na koncowe rozmowy

30.01.2002
11:51
[96]

Attyla [ Legend ]

A trzeba bylo duuuuzo.:-))))

30.01.2002
12:54
[97]

Ines [ Ines ]

No coz, zaczynam podejrzewac, ze w zwiazku z ostatnimi postami tez bede umagicznionym wojownikiem. W jakie tatuarze najbardziej sie oplaca zainwestowac miedziaki? Ja wybralam 2 tatuarze, co dodaja po +2 do Int. i Mdr. Ile jest tych kregow Zerthimona? Majac Int 19 i Mdr 18 udalo mi sie przeczytac 6 kregow. I jeszcze jedno pytanie odnosnie Dak'kona. Czemu on tak wolno sie regeneruje? Przez niego musze odpoczywac niekiedy 3 x 8 godzin.

30.01.2002
12:57
[98]

Yoghurt [ Senator ]

Na wszystkie zakończenia do zobaczenia potrzeba było minimum 28mdr i 25 int...Najlepiej było przy 30....A tak w ogóle najmniej z cech w grze przydała mi się charyzma, raz ją dopaliłem o dwa punkty i utrzymywałem na poziomie 12....Więcej nie trzeba....Zawsze powtarzam, przy każdym cRPGu- pakować w inteligencję, nawet jak nie grasz magusem:) Najlepszy przykład- Fallout i Planescape właśnie...Tam bez inteligencji nie odkrywasz nawet połowy smaczków gry:)

30.01.2002
13:00
[99]

Yoghurt [ Senator ]

Da się przeczytać TYLKO 6 kręgów, ile by ich tam nie było..... po prostu Da'Akon boi się, że bezimienny lepiej pojmie nauki Gitzherai od niego samego:) I słuszny wybór- tatuaże dopalać mądrości...Pod koniec jak już powiedziałem, sporo się tego przyda:)

30.01.2002
13:07
[100]

jirian [ Pretorianin ]

ines --> 6-8, nie pamietam....... ale sie dowiesz przy ostatnim, ze to ostatni. bedzie jakis cos b. kontrowersyjne, o tym, czy Zerthimon zdradzil, czy nie I to nie Dakkon sie wolno regeneruje, tylko bezimienny szybko :)) Tatuaze trzeba zmieniac w zaleznosci od sytuacji, ot co :) yoghurt --> blad moj drogi, daje sie przeczytac wszystkie kregi i dzieki temu lepiej mozna sie poznac z Dakkonem. On sie niczego nie boi, tylko bezimiennemu nie ufa. Tak ze probuj dalej :)) A co do charyzmy, to tez sie mylisz, w tej grze sie przydaje.

30.01.2002
13:09
smile
[101]

Ines [ Ines ]

Ok, dziekuje! Ruszam dalej! Ale pewnie jeszcze nie raz i nie dwa bede was prosic o pomoc...

30.01.2002
13:13
[102]

Yoghurt [ Senator ]

Cóż, skro ten am już 100 postów, a ten idzie jako 101, cóż, czas założyć nowy...Oto link do niego, tam podokańczamy wszelkie dyskusje:):

30.01.2002
13:53
[103]

eol [ Legionista ]

Czytając różne wątki na forum nabrałem poważnych wątpliwości. 1. Ktoś powiedział, że istnieje mądrość powyżej 25. Jak to możliwe? Tym bardziej, że jak w opisie cechy mówią, że jestem jedną z najmądrzejszych osób w wieloświecie, to co potem? ,,Idź do najbliższego wszechwiedzącego boga i go zdołuj"? 2. Magiem wcale nie gra się tak dobrze. Nawet jeśli ma się ,,deszcz meteorytów", czasami nie ma czasu, żeby go rzucić. 3. W Tormencie tak naprawdę powinna istnieć profesja wieloklasowca. Albo przynajmniej to, że stajemy się magiem nie powinnno sprawiać, że tracimy umiejętno/ści wojownika. To nawet bez sensu, jeśli by się dobrze zastanowić.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.