GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. XCVII

28.03.2003
21:43
[1]

xanat0s [ Wind of Change ]

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. XCVII

Witam w wątku na najlepszym eRPeGo wszechczasów!.

---------------------------------
Link do polskiego konweretera modów:
ftp://ftp.cdprojekt.info/pub/morrowind/dodatki/Konwerter_v2.rar
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/Konwerter_v2.rar

Link do strony made by TROLLF: https://realms.proterians.pl/morrowind/

I dwa linki do stron polskich, znalezione przez DarkStar'a:
https://morrowindgame.w.interia.pl/ oraz https://www.morrowind.now.pl/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

Zadanie dla Redoran:
https://strony.wp.pl/wp/kaczor_donald1/pliki.html

Inne: https://www11.brinkster.com/morrowind/

---------------------------------
UWAGA! Szukamy współpracowników do polskiej sekcji MODów do TESIII: Morrowind; Zgłoszenia prosimy kierować na e-mail Long'a : [email protected]

TESCS nie gryzie!... O.K. Może trochę...:))

---------------------------------
Lista nauczycieli:
(Acrobatics): Senyndie, Fighters Quaters, Vivec's Arena // (Alchemy): Abelle Chriditte, Propylon Chamber, stronghold Valenvaryon // (Alteration): Seryne Relas, Tel Branora, Seryne Relas' House // (Athletics): Adibael Hainnabibi, Kaushtabibi Camp // (Axe): Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // (Block): Shardie, Buckmoth Legion Fort, Ald'ruhn // (Blunt Weapon): Ernse Llervu, Vivec, The Abbey of St. Delyn the Wise // (Conjuration): Methal Seran, Ald-Ruhn, Temple // (Destruction): Leles Birian, Ascadian Isles Region // (Enchantment): Qorwyn, Indoranyon // (Hand to Hand): Taren Omothan, Holamayan Monastery // (Heavy Armor): Seanwen, Vivec, Arena Fighters Training // (Illusion): Erer Darothril, Sadrith Mora, Dirty Muriel's Cornerclub // (Light Armor): Aerin, Maar Gan, Andus Tradehouse // (Long blade): Ulms Drathan, Armigers Stronghold, Molag Maar // (Marksman): Missun Akin, Falasmaryon, Missun Akin's Hut // (Mercantile): Ababael Timsar-Dadisun, Zainab Ashlander camp // (Mysticism): Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // (Restoration): Yakin Bael, Vos, Vos Chapel // (Security): Hecerinde, Balmora, Hecerinde's House // (Short Blade): Todwendy, Balmora, Lucky Lockup // (Sneak): Khajiit Ri'Shajirr, Shenk's Shovel, Caldera // (Spear): Mertis Falandas, Ghostgate, Tower of Dusk // (Speechcraft): Skink-In-Tree's-Shade, Sadrith Mora, Wolverine Hall Mages Guild // (Unarmored): Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Vacant Tower

---------------------------------
Lista artefaktów:

Bron:
Goldbrand (katana): Khartag Point
Mlotek jednoreczny: Skull Crusher, Omaren Ancestral Tomb
Miecz dwureczny: Charysamere, Abanabi cave
Kieł Haynekhtnameta (krotkie ostrze) Mamaca, Kaplica Pograzonych Snow

Zbroje:
Lord's Mail (cursair, hevy armour), Hawkmoth Legion Garrison, Ebonheart
Dragonbone Cursair (havy armor), Mudan Grotto
Ebony Mail (medium armor)(=lords Mail), Mount Assarnibibi
Super light armor (nie pamietam nazwy)------>szafa w wiezy Tel Fyr
Boots of the Apostle(najlepsze buty, light)------->Berandas stronghold
Helm of Oreyn Bearclaw, Heavy Armour-------> misja w daedric shrine Malacath

Szaty: Robe of Drake's Pride, Tel Naga, Sadrith Mora

Tarcze: Eleidon's Ward, Ibar - Dad

Gemy: Azura's Star, Shrine of Azura

---------------------------------
Dwemerowa lamiglowka.
Łamiklowka(kostka)znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksiezycowego. Idziemy przed fortem droga na Caldere a na najblizszym rozstaju skrecamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dzwignia otwierajaca dzwi jest przed nimi. Jesttesmy w ruinach. Idziemy prosto obracamy sie w lewo i powinismy zobaczyc kamienie, po ktorych mozemy sie dostac na wyzsze pietro. Po dotarciu na pieterko obracamy sie znow w lewo i widzimy dzwi prowadzace do komnaty Pustej Dloni. Jestesmy w komnacie i po rozgladnieciu sie po pomieszczeniu zauwazamy regal. Na tym regale jest upragniona kostka.

Cos od DJ Shtorz: "jesli ktos ma powazne problemy ze znalezienim kostki (lub jaiegokolwiek innego przedmiotu) i nie moze sobie poradzic, to niech po prosty włączy edytor, zaladuje lokacje, znajdzie przedmiot w lisicie po prawej i kliknie podwójnie - obraz sie na przemdiocie "wycentruje" :)"
---------------------------------
Lapanie dusz:
aby zlapac dusze jakiegos stwora czarem/zwojem Łapanie Dusz/Soul Trap. Podczas trwania czaru(kolo potwora bedzie taka mgielka)nalezy zabic stworka. Jesli mamy w plecaku odpowiedznio mocnu kamien dusz(do Zlotych Swietych i Lunatykow potrzeba Wielkiego Kamienia Dusz[takie zolte kolo :)]), to dusza jest nasza (z duszmi za 80000 możemy zrobić stały efekt). Aby zaklac przedmiot czarem mozna albo: udac sie do zaklinacza a on(za bajonska sume)zaklnie przedmiot albo zrobic to samemu. Przeciagamy kamien dusz na nasza postac i postepujemy jak u zaklinacza. Jakie umiejetnosci sa najwazniejsze w zaklinaiu powie nam Trollf:

---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)

Zaklinanie zalezy od 3 atrybutow:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejetnosci Zaklinania,
- szczescia.

Szczesciem nie warto sobie glowy zawracac bo ma marginalny wplyw, natomiast umiejetnosc zaklinania jest bardzo trudno rozwinac - pozostaje wiec inteligencja...

- zalozmy, ze postac ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo latwo jest stworzyc pierscienie badz amulety dodajace np. 100 do INT na 10 sekund kazdy... o ile bonusy z tego samego pierscienia sie nie sumuja, to z pierscieni roznych juz tak...
- dalej przychodzi z pomoca Alchemia, ktora takze zalezy od INT (im wyzsza INT tym lepsze flaszki... oczywiscie caly komplet sprzetu Grand-Master mile widziany...).

dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierscieni i amuletow - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyc flaszki... tworze 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, ze kolejne flaszki beda lepsze... i tak dalej...

pytanie:
dlaczego alchemia? poniewaz nigdzie nie zdobedziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, ktory by nam nawet tymczasowo dal tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszytskimi nogami i rekami! z poczatku nie "alchemikowalem" (w umiejetnosciach glownych albo pobocznych ja mam), ale odkrylem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) kiedy jestescie na zadupiu, zero sprzedawcow i zero butelek np. wyleczenie z zarazy. a jestescie zarazeni. chorujesz czy alchemikujesz? :)

efekt:
majac 3000 INT bylem w stanie stworzyc samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczna tarcze + 30 do sily na stale...

--> Kostka i lapanie dusz by @d@m, enchant by Trollf.

---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D.

Przypominam abyście niezapomnieli kliknąć na tą czerwoną kropkę po prawej stronie poprzedniego wątku i klikneli na szarą przy nowym :-)

Link do poprzedniej części:

28.03.2003
21:54
[2]

Jaszczur [ Konsul ]

xanat0s skad mam wziac takowy edytor ?

28.03.2003
21:57
smile
[3]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Jaszczur- ->Z drugiego cd:)

28.03.2003
22:03
smile
[4]

Jaszczur [ Konsul ]

a jezeli 2 cd mi sie zawieruszyl to co mam zrobic

28.03.2003
22:19
[5]

Jaszczur [ Konsul ]

skad moge to wziac pliz

29.03.2003
11:52
[6]

Imonate [ Pretorianin ]

Doświadczenie z Alchemii do 100 pkt. naucza mag w Valenvaryon w Deadrycznej budowli (twierdzy/nie twierdzy?) na północy Vanderfell nad samym morzem. Znajduje się on w sali z portalami.

Rozmawialiście w poprzednim wątku, więc może się komuś ta informacja przyda.

Ktoś z Was pytał się co się stało z forum Amandytowej Wieży. Z tego co wiem, to nie odnowili abonamentu i zostało forum zamknięte. Z wiarygodnych źródeł (PENTAGON :-) ) wiem, że materiały z Amandytowej Wieży mają zostać przeniesione za zgodą autorów na rpg.gery.pl. Forum niestety nie, a szkoda bo był kopalnią wiedzy o Morrowindzie.

29.03.2003
12:33
[7]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

Jaszczur-->Są tam dwie półki. Na jednej z nich nic nie ma(ta bliżej wejścia), a na drugiej są koła zębate(ta dalej weijścia). Są jeszcze dwie wnęki tuż obok wejścia. W nich są skrzynie, ale niestety nie ma kostki.
xanat0s-->Chodziło mi o to, że ja tam nie widziałem żadnego REGAŁU.
Gdzie konkretnie jest ta łamigłówka(gwemerowa)? Wchodzę do sali milczącej dłoni, czy jakoś tak, atakuje mnie kolo, zabijam go, widzę maszynę parową, pare półek, skrzyń, książkę na biurku, ale nigdzie nie ma żadnego regału! Nigdzie nie widzę kostki, tylko jakieś trybiki, rurki dwemerowe i złoża jakiejś rudy

29.03.2003
12:38
[8]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

^
I
I
I
PS. Sory, że wracam do tak przestarzałego tematu, ale to naprawdę dla mnie ważne.

29.03.2003
13:13
[9]

Artuus [ Kapitänleutnant ]

Lewy----------> po kolei...
1. wchodzisz do jaskini ( w tym momencie wejdz do opcji i rozjasnij na maxa obraz bys wszystko widzial)
2. idz caly czas prosto ( to nic ze spadniesz ale bedzie przynajmniej prosciej wytlumaczyc) podbiegnie do ciebie 2 gosci wiec rozpraw sie z nimi
3.popatrz dokladnie przed siebie lekko w gore (stoisz tylem do wejscia) ...widzisz polpietro
4. mozna na nie wejsc kamieniami po twojej lewej stronie (to nic ze ci sie moze nie udawac skakac po nich...ale smialo klawisz naprzod i caly czas wlaczony skok) ...w koncu ci sie powinno udac tam wdrapac
5. jak juz bedziesz na polpietrze to skecasz w lewo ...sa drzwi...w srodku gosc(kilim:)..a tam regal z kostka...
6. finito

...no to do dziela:)

29.03.2003
14:12
[10]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

Artuus--->Dzięki wielkie. Znalazłem tą kostkę. Okazuje się, że są tam dwie sale pustej dłoni

29.03.2003
15:36
[11]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Aceton --> opokę dostajesz od viveka po zjednoczeniu 3 rodów i 4 plemion

29.03.2003
16:28
smile
[12]

SEW [ Generaďż˝ ]

Jeee wrocilem na forum bo wrocil moj komp :)

A wiec standardowo dwa pytanka :)
1.Jakim sposobem moge zdobyc klejnot dusz wqielokrotnego uzytku "AZURA STAR" ???
2. Gdzie moge znalezc pomnik "Malacath" (chodzi oczywiscie o zadanie a glownie o wpsaniala nagrode )!!!???

Z gory wielkie dzieki! :)

29.03.2003
16:46
[13]

Scyś [ Chor��y ]

Sew--->
1. Aby zdobyć Azura star idz do Azura shrine (wschód od Molag Mar) .Azura da ci zadanie .za wykonanie otrzymasz Azura star.
2. Posąg Malacatha jest w Assurdierapal shrine , (na wschód od Ald Redaynia , na północ o Valenvaryon[na wyspie]), nagroda jest super ,świetny hełm.

29.03.2003
17:04
smile
[14]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Zatem jeszcze raz w nowym watku:
Pytanko:
Do czego sluzy suwak 'obszar' przy zaklinaniu? O ile dla pewnych zjawisk np kula ognia cos takiego jest jak najbardziej na miejscu to w innych przypadkach nie bardzo wiem do czego to przypiac (przywracanie zdrowia, lewitacja itp).

29.03.2003
21:00
smile
[15]

SEW [ Generaďż˝ ]

Kolejny problem :(

A wiec :
Wykonuje zadanie dla Azury aby rozwalic deadry ktore przeszkadzaja jakiejs babace w medytacji ktora medytuje juz prawie 100 lat. Babka ma byc na wyspie na polnoc o DAGON FEL. Ale na ktorej, bo ja przeszukalem wszystkie i nic, moze ta babka jest w jakiejs jaskini??? Bylbym bardzo wdzieczny o podanie lokalizacji tej kobitki! :)

Z gory wielie dzieki!

29.03.2003
21:04
[16]

Jaszczur [ Konsul ]

sakad moge wziac edytor ktory centruje mi widok na przedmiocie jest na drugim cd ale ja go nie mam moze ktos go mi przesle (ten edytor)?

29.03.2003
21:05
[17]

wuluk [ Tleilaxanin ]

SEW --> Ta kolesia jest w chatce na wyspie bardziej na północny-wschód, niż na północ od Dagon Fel. Poszukaj. Na wyspie będzie masa daedr - po tym ją poznasz...

29.03.2003
21:08
[18]

wuluk [ Tleilaxanin ]

Jaszczur --> Jak go nie masz to pewnie masz pirata. Bez urazy, jakbym się mylił. Jeżeli ci chodzi o kostkę to poszukaj w tym i poprzednim wątku i na 100% ją znajdziesz...

29.03.2003
21:11
[19]

Jaszczur [ Konsul ]

kostke juz dawno znalazlem i co do edytora to juz wiem o co chodzi mozecie mi poiwiedziec jak pokonac dagot uhra ??nie moge rozwalic tego serca walilem chyba z 5 minut

29.03.2003
21:11
smile
[20]

SEW [ Generaďż˝ ]

wuluk---dzieki, a ta wysepka duza jest???

29.03.2003
21:35
[21]

wuluk [ Tleilaxanin ]

szukaj na interaktywnej mapie czegoś w stylu "Ralysa ???? Shack"

29.03.2003
21:37
[22]

Riviir-Black-Flower [ Pretorianin ]

SEW - jak to wielokrotnego uzytku, mozesz mi objasnic niezwyklosc azury?

29.03.2003
22:03
smile
[23]

SEW [ Generaďż˝ ]

Riviir-Black-Flower -->szczerze to niewiem jak to bedzie wygladac :) po prostu slyszalem o tym juz w tym watku i postanowilem sie sa przekonac :)

29.03.2003
22:05
[24]

Jaszczur [ Konsul ]

Riviir-Black-Flower jezeli zamkniesz dusze santa tego za 80.000 w kamieniu tym zlotym mozesz go wykorzystac tylko raz a w azura zaklinasz robisz enchant i marnuje sie tylko dusza a nnie kamien,nastepnie zalwatw sobie czar z wywlolaniem tego santa i rozwal go i znow bedziesz mial dusze w kamienu naljepjej zaklnac w jakims przedmocie to bedziesz mogl go wzywac wiele razy

29.03.2003
22:07
[25]

Jaszczur [ Konsul ]

ja juz sie z tym bawilem ale nigy nie moglem zaenchantowac przediotu na stale powyzej 1-10 na nadalem szacie 1-10 latanie na stale ale i ti sie nie udalo wiec zrobilem na 1 udalo sie dlaczego tak tylko moge robic? enchant na 100

29.03.2003
22:09
[26]

Jaszczur [ Konsul ]

czy ktos moglby mi wytlumaczyc na czym polegoa ta alchemia i jak to robic ale porsze o wytlumaczenie lopatologiczne ja moge pomoc w enchant

29.03.2003
22:48
smile
[27]

volvo95 [ Legend ]

Znacie może jakąś stronke , na której jest spis mikstur do sporządzenia przez alchemika ???? Tylko musi być po Polsku , bo taką wersje gry posiadam :D

29.03.2003
23:06
smile
[28]

volvo95 [ Legend ]

Mam pytanko : co to jest TRIBUNAL ????? :)

29.03.2003
23:18
smile
[29]

Marszall [ Centurion ]

Tribunal - trybunał, sąd
:-P

29.03.2003
23:22
[30]

picuś [ Generaďż˝ ]

Gdzie w kagoruhn znajde Hair Shirt of Saint Aralor (w misji dla Swiatyni) ?

29.03.2003
23:36
[31]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

TRIBUNAL to dodatek do morra ;››

29.03.2003
23:36
smile
[32]

Jaszczur [ Konsul ]

tribunal to dodatek do morrowinda ;-)

29.03.2003
23:43
[33]

Ar2r2 [ Centurion ]

witam :) mam pytanie
w jednym z zadan dla gildii wojownikow mam zabic Adriarie Vandacie, wszystko dobrze ale straznik wszystko widzi wiec musze wyeliminowac najpierw jego a pozniej zaplacic kare
tylko jak zrobic zeby straznicy na dole by wzieli odemnie tylko grzywna w postaci pieniedzy a nie brali dodatkowo przedmiotow z ekwipunku????

29.03.2003
23:47
[34]

Jaszczur [ Konsul ]

czu ktos mogly mi wytlumaczyc prosciej ta alchemie ? jak stworzyc napoj ktory doda mi inteligencji

30.03.2003
00:09
[35]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

powiedzcie mi prosze bardzo bo juz wysiadam....gdzie znajde te najwieksze kamienie do lapania w nie dusz ??? plizzka to jest dla mnie bardzo wazne...mam juz sile na maxa i dlugie ostrze na maxa i nie moge tego pchnac dalej.....

HELP!!!

30.03.2003
00:11
[36]

Imonate [ Pretorianin ]

Alchemia - instrukcja czarownicy

1. Musisz mieć przy sobie 2 składniki (którekolwiek z niżej wymienionych) potrzebne do wyprodukowania danej mikstury
W przypadku mikstury podniesienia inteligencji jest to (do wyboru):
a. Puchlina
b. Popielna buława
c. Skóra Netcha

2. Musisz mieś przy sobie 4 elementy warsztatu alchemika (najlepiej w wersji profesjonalny, a jeszcze lepiej mistrzowski).
a. Moździeż,
b. alembik
c. retorta
d. palnik
3. Przeciągasz którykolwiek z tych elementów na postać (w oknie wyposażenia)

4. W okienkach składników pobierasz 2 różne składniki (jeśli chcesz wyprodukować więcej niż 1 butelkę, to pobierz od razu kilka sztuk).

5. Jeśli pobrałeś prawidłowe składniki, to pokaże się w w oknie "utworzone składniki" nazwa butelki jaką otrzymasz.
Jeśli chcesz, możesz zmienić jej nazwę w górnym okienku.

Od siebie dodam, że jeśli chdzi o butelki na podniesienie inteligencji, to warto zrobić zaledwie jedną, wypić ją natychmiast i przystąpić do tworzenia kolejnej.

Współczynnik inteligencji ma wpływ na moc butelki produkowanej, więc warto wypić pierwszą butelkę, stworzyć drugą (będzie mocniejsza) wypić drugą i stworzyć kolejną.

Tylko nie przesadź, bo nie przyjmą Cię do MENS'y :-) (będziesz za mądry).

6. Kliknij na utwórz

30.03.2003
00:19
[37]

Jaszczur [ Konsul ]

to tak dokamienia to jest wybrzeze azury czy cos takiego jest to kolo tej swiatyni co otwiera sie o siwcie i o zmroku


co do alchemia mam skaldniki nap szklo i tam jest podane 4 atrybuty powiedzmy 2 czerwonie i niebieskie jezeli jeden do podniesienie inteligencji i mam 2 skladnik np ebony i tez mam tam 4 skaldniki i jeden to pdoniesienie inteligencji a 3 toi czrwnoe co powstanie i o co chodzi w tych atrybutcah

30.03.2003
00:21
[38]

Imonate [ Pretorianin ]

PrEd4ToR ---> Najczęściej kamienie dusz znajdują się w skrzyniach w grotach przemytników lub w deadrycznych twierdzach. Najwięcej znalazłam w grotach na południowo zachodnim atolu wyspy. Ale nie jest to regułą, bo występują losowo, a częstotliwość występowania danych kamieni jest zależna od poziomu jaki osiągnęła Twoja postać (pow. 50-go częściej trafisz na namocniejsze kamyki, niż na Złote Święte czy też Lunatyków, które warto w nie zaklinać).

Porada jak łapać bezpieczne lunatyków i nie dać się przez nich zarazić:
Z pewnej odległości ostrzeliwujesz Lunatyka z kuszy lub z łuku aż straci 95% życia.
Wycofujesz się kawałek. Rzucasz "przywołanie" jakiegoś potwora i rzucasz na siebie czar Kameleon lub Niewidzialność.
Przełączasz czarowanie na Chwytanie Dusz i powracasz do Lunatyka. Podchodzisz zawsze od tyłu. W momencie zbliżenia się, Lunatyk zaczyna atakować przywołanego przez Ciebie potwora. Ty rzucasz na niego Łapanie Dusz (jeśli dobrze rzuciłeś, Lunatykowi uderzy "woda sodowa" do głowy - bąbelki dookoła niego) i natychmiast chwytasz broń i w "czapę" go.

Miłego łapania ;-)

30.03.2003
00:25
smile
[39]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz ;›››

pozdro!

30.03.2003
00:25
smile
[40]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Ponawiam moje pytanie z [29.03.2003] 17:04

30.03.2003
00:26
[41]

Imonate [ Pretorianin ]

Jaszczur ---> Po prostu z danego składnika możesz wyprodukować różne mikstury, w zależności od tego z jakim innym go połączysz.

Jak w życiu. z mąki możesz zrobić chleb, ale możesz również kluski, czy naleśniki ;-)

30.03.2003
00:29
[42]

Jaszczur [ Konsul ]


Peleque napisz jeszce raz bo mi sie szujac nie chce :-)

30.03.2003
00:34
[43]

minius [ Generaďż˝ ]

Peleque ---> Podejrzewam, że okienko zaklinania jest stworzone jako uniwersalne i ze względu na to, że w niektórych czarach należy wybrać obszar działania, to uprościli to. Weź za przykład, że możesz wyprodukować czar "Uzdrowienie towarzysza" i w tym przypadku taki czar mógłby za jednym rzuceniem leczyć kilka osób.

sądzę, że okienko to jest nieco nie dopracowane. Poprostu producenci poszli na łatwiznę.

30.03.2003
00:37
[44]

Peleque [ Generaďż˝ ]

minius--->no tak tez kombinowalem bo po zrobieniu lewitacji na 0 i na 50 (obszar) fruwalo sie dokladnie tak samo :)
Z tym ze o ile zaklina sie samemu to problem jest zaden ale korzystajac z uslug fachowca to licza sobie niezla kase za manipulowanie suwakiem 'obszar' ;)

30.03.2003
08:25
smile
[45]

volvo95 [ Legend ]

PrEd4ToR , Jaszczur --> Ja wiem , że Tribunal to dodatek do Morrowinda , tylko chodziło mi o to , co on zmienia .... I skąd można go ściągnąć ...

30.03.2003
11:27
[46]

magre [ Konsul ]

volvo tribunal mozna sciagnac z np. empiku juz za 59,90 zł od 14 maja :)

30.03.2003
11:42
[47]

Ar2r2 [ Centurion ]

pozwole sobie ponownie zapytac:

w jednym z zadan dla gildii wojownikow mam zabic Adriarie Vandacie, wszystko dobrze ale straznik wszystko widzi wiec musze wyeliminowac najpierw jego a pozniej zaplacic kare
tylko jak zrobic zeby straznicy na dole by wzieli odemnie tylko grzywna w postaci pieniedzy a nie brali dodatkowo przedmiotow z ekwipunku????

bardzo prosze o podpowiedz :)

30.03.2003
11:50
[48]

Imonate [ Pretorianin ]

Ar2r2 ---> a nie da się tego gostaka sprowokować "zniewagą" tak by to on Ciebie pierwszy zaatakował?

30.03.2003
11:55
[49]

Ar2r2 [ Centurion ]

Imonate--------->w sumie nie probowalem bo myslalem ze straznicy na to nie ida....ale sproboje dzieki za podpowiedz:)

a tak zapobiegawczo pyt...a jak sie nie uda??

30.03.2003
11:59
[50]

Imonate [ Pretorianin ]

Ar2r2 ---> spróbuj tę metodę. W więksości przypadków działa :D
Jak sie nie uda to napisz a będziemy myśleć dalej co zrobić.

30.03.2003
12:01
[51]

Ar2r2 [ Centurion ]

Imonate-----------> bardzo dziekuje ...:)

30.03.2003
12:11
[52]

Ar2r2 [ Centurion ]

Imonate----------> niestety zniewagi i grozby nie pomagaja, mimo ze przychylnosc spada do zera straznik mnie nie atakuje:(

30.03.2003
12:18
[53]

Imonate [ Pretorianin ]

Ar2r2 ---> Strażnika zostaw w spokoju - spróbuj darować mu życie.
Tą zniewagę zastosuj do Adriarie Vandacie.

30.03.2003
12:19
[54]

techi [ Legend ]

Ar2r2==> jeśli zniewaga doszła do zera to daj strażnikowi łapówkę i próbuj ponownie jak będzie CIę trochę lubił
i nie dawaj groźb bo nic nie pomaga, zresztą już kiedyś mówiłem. Jeśli nie masz kasy(i tak sie zwróci po zabiciu straznika)to daj mu pochlebstwo. Czasami trzeba troch eczekać.Alternatywnym rozwiązaniem jest rzucenie czaru "sprowokowanie humanoida" (ale nie polecam, lepsza zniewaga).
A jeśli to co powiedziałem zawiedzie podszkol sie w retoryce

30.03.2003
13:06
[55]

techi [ Legend ]

Aha
poprosiłem o usunięcie posta który zepsuł wcześniej wątek o MORRO
możecie teraz czytać nie wysilając swoich oczu ;)
tu macie link do tego wątku

30.03.2003
13:23
[56]

Imonate [ Pretorianin ]

Ar2r2 ---> WYkonując 1 zadanie dla Morag Tong musiałam zabić jakiegoś faceta w karczmie pełnej ludzi i stojącego strażnika. Próbowałam z Kameleona, z Niewidzialności i miałam 10000 szt złota kary. Więc spróbowałam z Kameleona rzucić jakiś neutralny czar na gościa, tyle, ze nie pamiętam już jaki (może światło?!). Obiekt rzucił się na mnie z bronią, więc go utłukłam. Otrzymałam z to karę 40 szt złota (do wytrzymania, prawda?).

Może w ten sposób Ci się uda?!

30.03.2003
13:32
smile
[57]

wuluk [ Tleilaxanin ]

Imonate --> Takie zabiegi są absolutnie zbędne. Po prost idziesz do strażnika, dajesz mu się złapać i wybierasz opcję "pokaż wyrok". No chyba, że się go(wyroku) aktualnie pozbyłeś. I jak zapłaciłeś tą karę, to dokładnie sprawdź swój ekwipunek. Diamenty przeciw orzechom, że coś ci zginęło...

30.03.2003
13:34
smile
[58]

wuluk [ Tleilaxanin ]

Imonate --> Ups. Sorki za nieodpowiednią formę czasowników.

30.03.2003
13:57
[59]

techi [ Legend ]

Czy działa wam mod Giant(ja ściągałem z morrowind.now) jeśli tak to skąd ściągaliście i czy macie jakiegos patcha do niego(ja mam ten z adamentytowej wieży ale nie próbowałem jeszcze)?
jeśli macie inny to proszę mi przesłać go na e-mail lub powiedzieć na jakiej stronie go znależliście
aha podajcie mi tą stronę na którą ma być przeniesione zasoby Adamentytowej wieży(któś kiedyś powiedział ale nie wiem kto i kiedy)\

30.03.2003
14:08
[60]

techi [ Legend ]

PRED4TOR==> w wątku XCVI miałeś taką fajną zbroję(podobną do indorhiliańskiej tyle ze czarną) skąd ja miałeś(z jakiego moda)

30.03.2003
14:12
[61]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

PrEd4ToR --> duże kamienie dusz możesz kupić u takiego gościa w gildii magów w balmorze na takim modzie :)

30.03.2003
14:23
[62]

Imonate [ Pretorianin ]

Wuluk ---> ... I jak zapłaciłeś tą karę, to dokładnie sprawdź swój ekwipunek. Diamenty przeciw orzechom, że coś ci zginęło...

A gdybyś przed pójściem do strażnika wszystko zdjął i położył na ziemię (oprócz gotówki)?? Nie miałby co zabrać?!

30.03.2003
14:31
[63]

minius [ Generaďż˝ ]

techi --->Materiały z Amandytowej Wieży mają być przeniesione na: (link poniżej).
Zła wiadomość to ta, że na tym serwisie sobie nie pościągacie modów za darmochę, więc lepiej zróbcie to za wczasu. No i forum Amandytowej Wieży nie będzie przeniesione, a szkoda, bo było kopalnią ciekawostek. (Wygodniejsze w obsłudze od tego, bo podzielone na działy). Szkoda.

Próbowałeś tego moda potraktować konwerterem Ang->PL? Osobiście wgrałem jedynie 2 mody ("Przytulna norka" i "Nazwy na drogowskazach). Reszta za bardzo mi obciążała grafę, mam jedynie 32 MB RAM'u na grafie.

30.03.2003
14:37
[64]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

minius --> forum.agn.pl nie jest forum Amandytowej Wieży...
ale swoją drogą nie będzie działać...
jak bym miał jakieś konto z php i mysql to by było można zrobić alternatywe dla tego forum i stowrzyć jakiś serwis ściągania plików (coś w stylu morrowindfiles.com) tylko że po polsku i były by polskie mody i oczywiście angielskie :)

30.03.2003
14:42
[65]

Jaszczur [ Konsul ]

co musze wpisac w konsile zebym mogl przywrocic goscia ktory znikla(a dokladniej orka z gilid magow w balamorze bo musze zrobic zadanie a go niema dzieki

30.03.2003
14:46
smile
[66]

slowik [ Legend ]

Imonate===>moje cale uzbrojenie jest skrojone ze skarbcow :) i duzo innych rzeczy :D po pokazaniu wyroku straznik nic ci nie zabiera :)
Ps. co do kary jeli nie masz wyroku lepiej skocz do gildii zlodziei :) i zaplac troche nie oddajac niczego :) dobry sposob :) jak tak zrobilem po wybiciu gospody izba rajcow[zadanie dla legionu]

30.03.2003
14:47
smile
[67]

wuluk [ Tleilaxanin ]

Imonate --> Oczywiście że tak. Ale po co utrudniać sobie życie?

Jaszczur --> Wpisz "ra"

30.03.2003
15:45
[68]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

techi. popladruj polnocne wyspy ;››

Marcio. Pamietasz moze jaki to MOD ? :›

30.03.2003
17:15
[69]

techi [ Legend ]

pred4tor==> tą zbroje znalazłeś normalnie bez żadnego moda????????????
fajnie ale wiesz północnych wysp jest z 200 więc jedna wyspa=>15 minut to to sie równa 50h a to jest troszkę za dług;)
to czy mógłbyć mi streścić mniej więcej(bardziej więcej ;))gdzie dokladniej???

30.03.2003
18:48
[70]

QQuel [ Master of Puppets ]

mam prosbe: czy moglibyscie troszeczke przyblizyc ladowanie pluginow do morrowinda? Jakies gowniane bledy mi wyskakuja... Please help!

30.03.2003
19:20
[71]

techi [ Legend ]

QQuel==> ściągasz moda
bierzesz plug-ina i wkładasz do data files
jeśli są jeszcze inne pliki np. Meshes czy Textures to także je wklepajsz do data files
niektóre pliki jednak nie działają ( u mnie nie działa np mod Giant)ale w tej sprawie to nic Ci nie poradzę

30.03.2003
19:23
smile
[72]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

pytanko:

co robi Tribunal Expansion Set??? jakies quest po skończeniu głównego, czy coś więcej?

30.03.2003
19:31
[73]

Danger [ Konsul ]

Jeśli chodzi o plug-iny to zazwyczj wszystko jest opisane w pliku Readme.
techi--->> Mi mod Giant chodzi bez zażutów, ściągnij najnowszego patha moż to coś pomorze.

A teraz moje pytanie. Mianowicie Nibani Maesa zleciła mi wykonanie 3 próby, w której muszę pogadać z Sul-Matuul.
Tylko gdzie on jest ?

30.03.2003
20:24
smile
[74]

SEW [ Generaďż˝ ]

MAM BIG BIG prozbe!
Moglby ktos mi przeslac moda MORIA bo musialem formatoiwac twardziela i stracilem ten modzik. Naprawde bylbym wdzieczny, a na zagranicznych serwerach sie nieda bo modzik ten jest cholernie oblegany !? Bardo prosze

[email protected]


Z gory wielkie dzierki! :)

30.03.2003
20:43
[75]

techi [ Legend ]

SEW ==> zaraz ci wyślę jeśli mi sie poczta nie zawiesi

30.03.2003
20:44
smile
[76]

xanat0s [ Wind of Change ]

a mozna sie dowiedziec co to za mod (co daje itp.)? bo skoro taki oblegany, to pewnie jakis fajny :)

30.03.2003
20:46
[77]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Moria jest też w Adamantytowej wieży. Przynajmniej tam była ostatnmim razem:
morrowind.now.pl

Chyab podrzxucę też im swego moda, bo forum agn padło chyba fest.

30.03.2003
20:54
smile
[78]

slowik [ Legend ]

mopzecie napisac co daje ten moda moria ??

30.03.2003
20:55
[79]

techi [ Legend ]

xant0s==> ten mod dodaje lochy koło balmory w których jest gościu z pełną daedryczną zbroją

30.03.2003
21:00
[80]

xanat0s [ Wind of Change ]

hmm... z deadrycznych nie korzystam, ale tarcza sie przyda :) przesle mi ktos na [email protected]?

30.03.2003
21:00
[81]

minius [ Generaďż˝ ]

Zacytuję tu tekst z dziennika gry: "PAłac Viveca kryje pod sobą Podziemny Labirynt, miejsce kultu i próby dla licznych bohaterów liczących na to, że Vivec spojrzy na nich przychylnym okiem. Mroczne korytarze i przejścia tego miejsca kryją liczne drogocenne skarby, których jednak bronia groźne deadryczne istoty.

I teraz pytanie: GDZIE DO DIABŁA SĄ TAM TE SKARBY (nie wspomnę już o tych strasznych deadrycznych istotach). We wszystkich 5 poziomach labiryntu spotkałem 5 "strasznycz" szczórów, a w skrzynce obok ołtaża znalazłem 5 srebrnych, badziewnych mieczy, z których jeden miałem dać dremorowi, według napisu z ołtaża.

NIC A NIC WIĘCEJ NIE ZNALAZŁEM. Próbowałem nawet tego Dremora ubić,a ten nawet się nie bronił i nic przy sobie nie miał, nawet tego miecza, który mu dałem.

Gdzie te skarby ? pomóżcie please!

30.03.2003
21:01
[82]

techi [ Legend ]

wysłałem Morię do Ciebie Sew ktoś chce jeszcze?

30.03.2003
21:03
[83]

Danger [ Konsul ]

Czy ktoś odpowie na moje pytanie ? Up

30.03.2003
21:06
[84]

Imonate [ Pretorianin ]

slowik -->Imonate===>moje cale uzbrojenie jest skrojone ze skarbcow :) i duzo innych rzeczy :D po pokazaniu wyroku straznik nic ci nie zabiera :)

Gdzie te skarbce, napisz nieco więcej?

30.03.2003
21:07
[85]

techi [ Legend ]

sprawdź w edytorze niestety nie wiem gdzie on jest

30.03.2003
21:11
[86]

xanat0s [ Wind of Change ]

techi --> mi, mi, mi!!! :) [email protected]
minius --> to taki chwyt reklamowy :) jak tam wchodzilem spodziewalem sie walk, a tu qpa :( a skarbow NIE MA :)

30.03.2003
21:13
smile
[87]

wuluk [ Tleilaxanin ]

minius -->Taka ściema. To jest w końcu księga świątyni. W ogóle, kapliczki są bardzo niepozorne...

30.03.2003
21:16
[88]

Scyś [ Chor��y ]

picuś---> koszula ta jest w ciele strażnika w indorhiliańskiej zbroji, ciało znajduje się na zewnątrz ,hyba przy wejściu do sali phisto.
A ja znowu to samo zadanie z uprzejmością , skądściągnąć tego patch'a , ten z adam. wieży nie działa (musiał moro przeinstalować tak mi skopał gre).
pomużcie bo chceawansowac w legionie a to jest na razie jedyne zadanie do wykonania ,reszte dostepnych zrobilem.

30.03.2003
21:17
smile
[89]

slowik [ Legend ]

Imonate===> w Vivec rody maja swoje siedziby a w nich skarbce :) miejscem przechowywania skardow sa krypty :) jesli sie postarasz to skroisz z tamtad wszystko niektorych rzeczy nie wzielem sa po prostu za ciezkie :P a zameczek jest na 90 - 95 - 50 -25 - 75 takie sa zamki w tych skarbcach :) tylko nie pomyl krypt skarbca z kryptami rodowymi :)

30.03.2003
21:17
[90]

techi [ Legend ]

xant0s wysłałem
mam pytanie gdzie się na forum rejestruje bo dzwoni do mnie kolega i nie może znaleźć a moje oczy są tak słabe że też nie widzę?

30.03.2003
21:19
[91]

techi [ Legend ]

Ale w Telvani nie mogę znaleźć krypty . Gdize ona jest?
Pred4tor==> ty sobie jaja ze mnie rovisz w morrowindzie nie am takiej zbroji . Powiedz jaki mod!!!!!!

30.03.2003
21:21
smile
[92]

slowik [ Legend ]

e jesli chcecie sie odbic na swityni wskoczcie meteoryt :) tam bedzie z 12 straznikow :) przyda sie miksturka lewitacji :D

30.03.2003
21:22
[93]

Imonate [ Pretorianin ]

slowik ---> Imonate===> w Vivec rody maja swoje siedziby a w nich skarbce :) ...

Wielkie dzięki, idę więc robótkę ;-)

30.03.2003
21:23
[94]

xanat0s [ Wind of Change ]

techi --> poki co nic nie ma. ale pewnie przyjdzie. co do rejestracjii: jesli nie jestes zalogowany, na gornym pasku stoi jak wol "rejestracja" :)

30.03.2003
21:23
smile
[95]

slowik [ Legend ]

techi jesli ci chodzi o krypte\skarbiec to z placu\wierzy\obok wiezienia[na dole] pozniej czeka ciebie mala niespodzianka ;-)

30.03.2003
21:27
[96]

Danger [ Konsul ]

techi ---> Chodzi tu o mod Shadow Lord Amor.

30.03.2003
21:38
[97]

techi [ Legend ]

Danger==> mi shadow lord Armor nie działa co robić?

30.03.2003
21:42
[98]

Danger [ Konsul ]

techi---->> Co Ci nie działa link, czy mod ?

ponawiam moje pytanie: Gdzie jest Sul-Matuul ?



30.03.2003
21:54
[99]

QQuel [ Master of Puppets ]

dobra kolejne pytanie... jestem magiem wiec wykonuje misje dla gildji magow. Ajira (czy jakos tak) kazala mi podlozyc jakiejs kobiecie falszywy klejnot duszy. Dobra zrobilem to i przy okazji zwedzilem ok 10 klejnowow dusz z duszami (od malych do duzych). dusze sa przerozne (od szkieletow poprzez ghlule, ogrimy az po jakiegos typa ktory jest wart 65tys.), tylko mam problem, poniewaz nie wiem jaka roznice (przy zaklinaniu przedmiotow) ma dusza ze szkieletem a jaka z ogrimem.... Please help

30.03.2003
21:57
[100]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

techi...myslisz ze chcialo by mi sie fotomontowac wyglad zbroji tylko dlatego zeby cie nabrac ? (czy tam kogokolwiek?)
Zbroja nazywa sie Vampire's ******** (* = nie pamietam) a mod ? hmm...chyba to nie z moda...sam juz nie wiem...tyle tych modow poinstalowalem ;›

30.03.2003
22:03
[101]

techi [ Legend ]

pred4tor sory jeśli cie uraziłem ale mozesz mi powiedzieć na której wyspie??????????

30.03.2003
22:03
[102]

wuluk [ Tleilaxanin ]

techi ---> ten pancerzyk można znaleźć przy trupach lepszych wampirów z modu Giants.

30.03.2003
22:04
[103]

wuluk [ Tleilaxanin ]

techi --> I w podstawowej wersji Morro na pewno go nie ma...

30.03.2003
22:06
[104]

wuluk [ Tleilaxanin ]

QQuel --> Różnią się ilością "punktów many", które mieszczą.

Zaraz będzie nowy wątek.

30.03.2003
22:09
smile
[105]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

przypomina mi sie powiedzenie mojego niezyjacego juz dziadka...."gowno wiesz, a sie drzesz" ;››

--››

30.03.2003
22:12
[106]

techi [ Legend ]

QQuel
to zależy jeśli pzreglądniesz wcześniejsze wątki to zobaczysz ale ja ci powiem
istnieje pięć rodzajów klejnotów dusz:
-nędzny
-mały
-zwykły
-wielki
-większy
dusze łapiesz rzucając czar i zabijając potwora.Najcenniejsze dusze to dusza złotej świętej i Lunatyka.One dają efekty zaklinania stałe. Pozostałe dusze dają efekty "przy użyciu" lub na cel. im droższa dusza tym lepszy efekt

30.03.2003
22:14
[107]

wuluk [ Tleilaxanin ]

PrEd4ToR --> To było do mnie? Jeżeli mówię, że w Morrowindzie z nie zainstalowanymi żadnymi modami NIE MA tego pancerza to go nie ma. I tyle.

Link do następnej części:

30.03.2003
22:17
[108]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

Shadow Lord Cuirass ;› - tak to sie nazywa.

31.03.2003
19:31
[109]

SEW [ Generaďż˝ ]

Mam kolejne problemy :(

1 Mam wykonac zadanie dla posagu i znalezc BRZYTWE MAHRUNESA w jaskini ALAS niedaleko Molag Mar. Problem w tym ze przeszukalem cala ta jaskinie i nigdzie niema tej brzytwy. Jest zasypane jedne przejscie-moze da sie jakos przesunac te kamienie?
Bede bardzow wdzieczny jezeli udzielicie mi pomocy! :)

2 Naleze do MORANG TONG. Jestem juz mistrzem i nikt niechce mi juz dawac zadan, tylko pisza ze teraz nie maja dla mnie zadnych wyrkow . Co mam zrobic?!

Z gory wielkie dzieki :)

31.03.2003
19:36
[110]

techi [ Legend ]

Sew==> ta brzytwa to zardzewiały zwykły miecz
2. Nie iwem nie należę to Morag Tong
3 Jest już nowy wątek więc tam pisz
4 Działa Moria?

01.04.2003
15:17
[111]

xanat0s [ Wind of Change ]

zrobie nowa czesc...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.