GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. XCVI

26.03.2003
09:47
smile
[1]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. XCVI

Witam w wątku na najlepszym eRPeGo wszechczasów!.

---------------------------------
Link do polskiego konweretera modów:
ftp://ftp.cdprojekt.info/pub/morrowind/dodatki/Konwerter_v2.rar
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/Konwerter_v2.rar

Link do strony made by TROLLF: https://realms.proterians.pl/morrowind/

I dwa linki do stron polskich, znalezione przez DarkStar'a:
https://morrowindgame.w.interia.pl/ oraz https://www.morrowind.now.pl/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

Zadanie dla Redoran:
https://strony.wp.pl/wp/kaczor_donald1/pliki.html

Inne: https://www11.brinkster.com/morrowind/

---------------------------------
UWAGA! Szukamy współpracowników do polskiej sekcji MODów do TESIII: Morrowind; Zgłoszenia prosimy kierować na e-mail Long'a : [email protected]

TESCS nie gryzie!... O.K. Może trochę...:))

---------------------------------
Lista nauczycieli:
(Acrobatics): Senyndie, Fighters Quaters, Vivec's Arena // (Alchemy): Abelle Chriditte, Propylon Chamber, stronghold Valenvaryon // (Alteration): Seryne Relas, Tel Branora, Seryne Relas' House // (Athletics): Adibael Hainnabibi, Kaushtabibi Camp // (Axe): Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // (Block): Shardie, Buckmoth Legion Fort, Ald'ruhn // (Blunt Weapon): Ernse Llervu, Vivec, The Abbey of St. Delyn the Wise // (Conjuration): Methal Seran, Ald-Ruhn, Temple // (Destruction): Leles Birian, Ascadian Isles Region // (Enchantment): Qorwyn, Indoranyon // (Hand to Hand): Taren Omothan, Holamayan Monastery // (Heavy Armor): Seanwen, Vivec, Arena Fighters Training // (Illusion): Erer Darothril, Sadrith Mora, Dirty Muriel's Cornerclub // (Light Armor): Aerin, Maar Gan, Andus Tradehouse // (Long blade): Ulms Drathan, Armigers Stronghold, Molag Maar // (Marksman): Missun Akin, Falasmaryon, Missun Akin's Hut // (Mercantile): Ababael Timsar-Dadisun, Zainab Ashlander camp // (Mysticism): Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // (Restoration): Yakin Bael, Vos, Vos Chapel // (Security): Hecerinde, Balmora, Hecerinde's House // (Short Blade): Todwendy, Balmora, Lucky Lockup // (Sneak): Khajiit Ri'Shajirr, Shenk's Shovel, Caldera // (Spear): Mertis Falandas, Ghostgate, Tower of Dusk // (Speechcraft): Skink-In-Tree's-Shade, Sadrith Mora, Wolverine Hall Mages Guild // (Unarmored): Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Vacant Tower

---------------------------------
Lista artefaktów:

Bron:
Goldbrand (katana): Khartag Point
Mlotek jednoreczny: Skull Crusher, Omaren Ancestral Tomb
Miecz dwureczny: Charysamere, Abanabi cave
Kieł Haynekhtnameta (krotkie ostrze) Mamaca, Kaplica Pograzonych Snow

Zbroje:
Lord's Mail (cursair, hevy armour), Hawkmoth Legion Garrison, Ebonheart
Dragonbone Cursair (havy armor), Mudan Grotto
Ebony Mail (medium armor)(=lords Mail), Mount Assarnibibi
Super light armor (nie pamietam nazwy)------>szafa w wiezy Tel Fyr
Boots of the Apostle(najlepsze buty, light)------->Berandas stronghold
Helm of Oreyn Bearclaw, Heavy Armour-------> misja w daedric shrine Malacath

Szaty: Robe of Drake's Pride, Tel Naga, Sadrith Mora

Tarcze: Eleidon's Ward, Ibar - Dad

Gemy: Azura's Star, Shrine of Azura

---------------------------------
Dwemerowa lamiglowka.
Łamiklowka(kostka)znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksiezycowego. Idziemy przed fortem droga na Caldere a na najblizszym rozstaju skrecamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dzwignia otwierajaca dzwi jest przed nimi. Jesttesmy w ruinach. Idziemy prosto obracamy sie w lewo i powinismy zobaczyc kamienie, po ktorych mozemy sie dostac na wyzsze pietro. Po dotarciu na pieterko obracamy sie znow w lewo i widzimy dzwi prowadzace do komnaty Pustej Dloni. Jestesmy w komnacie i po rozgladnieciu sie po pomieszczeniu zauwazamy regal. Na tym regale jest upragniona kostka.

Cos od DJ Shtorz: "jesli ktos ma powazne problemy ze znalezienim kostki (lub jaiegokolwiek innego przedmiotu) i nie moze sobie poradzic, to niech po prosty włączy edytor, zaladuje lokacje, znajdzie przedmiot w lisicie po prawej i kliknie podwójnie - obraz sie na przemdiocie "wycentruje" :)"
---------------------------------
Lapanie dusz:
aby zlapac dusze jakiegos stwora czarem/zwojem Łapanie Dusz/Soul Trap. Podczas trwania czaru(kolo potwora bedzie taka mgielka)nalezy zabic stworka. Jesli mamy w plecaku odpowiedznio mocnu kamien dusz(do Zlotych Swietych i Lunatykow potrzeba Wielkiego Kamienia Dusz[takie zolte kolo :)]), to dusza jest nasza (z duszmi za 80000 możemy zrobić stały efekt). Aby zaklac przedmiot czarem mozna albo: udac sie do zaklinacza a on(za bajonska sume)zaklnie przedmiot albo zrobic to samemu. Przeciagamy kamien dusz na nasza postac i postepujemy jak u zaklinacza. Jakie umiejetnosci sa najwazniejsze w zaklinaiu powie nam Trollf:

---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)

Zaklinanie zalezy od 3 atrybutow:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejetnosci Zaklinania,
- szczescia.

Szczesciem nie warto sobie glowy zawracac bo ma marginalny wplyw, natomiast umiejetnosc zaklinania jest bardzo trudno rozwinac - pozostaje wiec inteligencja...

- zalozmy, ze postac ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo latwo jest stworzyc pierscienie badz amulety dodajace np. 100 do INT na 10 sekund kazdy... o ile bonusy z tego samego pierscienia sie nie sumuja, to z pierscieni roznych juz tak...
- dalej przychodzi z pomoca Alchemia, ktora takze zalezy od INT (im wyzsza INT tym lepsze flaszki... oczywiscie caly komplet sprzetu Grand-Master mile widziany...).

dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierscieni i amuletow - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyc flaszki... tworze 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, ze kolejne flaszki beda lepsze... i tak dalej...

pytanie:
dlaczego alchemia? poniewaz nigdzie nie zdobedziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, ktory by nam nawet tymczasowo dal tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszytskimi nogami i rekami! z poczatku nie "alchemikowalem" (w umiejetnosciach glownych albo pobocznych ja mam), ale odkrylem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) kiedy jestescie na zadupiu, zero sprzedawcow i zero butelek np. wyleczenie z zarazy. a jestescie zarazeni. chorujesz czy alchemikujesz? :)

efekt:
majac 3000 INT bylem w stanie stworzyc samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczna tarcze + 30 do sily na stale...

--> Kostka i lapanie dusz by @d@m, enchant by Trollf.

---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D.

Przypominam abyście niezapomnieli kliknąć na tą czerwoną kropkę po prawej stronie poprzedniego wątku i klikneli na szarą przy nowym :-)

Link do poprzedniej części:

26.03.2003
11:35
[2]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Po zabiciu dagth ura ta babka (wieszczka) powiedziała mi że mogę nie spełniać przepowni nevereajskim i kazała i się spotkać z tym arcykapłanem, gadałem z nim na wszystkie możliwe tematy ale nie uaktualnił mi się dziennik, na jaki temat mam z nim pogadać???

26.03.2003
15:12
smile
[3]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

Imonate. Dzieki za odpowiedz :›

26.03.2003
15:15
[4]

blood_x [ Skinhead oi! ]

Mam pytanie czy do Morrowinda mozna sciagnac skads spolszczenie i czy wogole takowe spolszczenie istnieje bo z tego co slyszalem to trzeba miec po prostu polska wersje gry czy to prawda ????

26.03.2003
15:15
[5]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

z tego co mi wiadomo to tak

26.03.2003
15:15
[6]

Yacob_25 [ Centurion ]

Wybaczcie może głupawe pytanie ale jak to jest z efektami działania składników alchemicznych? Czy występują wszystkie naraz czy wybiórczo i ew. od czego to zależy? Oczywiście mam na myśli użycie bezpośrednie a nie robienie miksturek.

26.03.2003
15:17
[7]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

yy..sorki za te milion posotow po koleji...ale przypomnialo mi sie wlasnie....kiedy wychodzi morrowind tribunal PL ??

26.03.2003
15:19
smile
[8]

blood_x [ Skinhead oi! ]

PrEd4ToR ----------> oj szkoda szkoda bo chyba bede mial problemy z angielskim morrowindem bo angielski znam na poziomie yyyy 50 %

26.03.2003
15:36
[9]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

dlatego ja wlasnie zaopatrzylem sie w polska wersje....jakos tak mi sie przyjemniej gra niz w angielska.....a ang tez mam ;››

26.03.2003
17:36
smile
[10]

sabdajm [ Pretorianin ]

Właśnie zostałem szefem gildii wojowników i w związku z tym mam pytanie. Czy wy tez musieliście wybić całą gildie wojowników w Vivec aby zostać mistrzem? Bo kiedy zabiłem Sorklinga to od razu zaatakowała mnie reszta.

26.03.2003
17:53
[11]

techi [ Legend ]

sabdajm==>
Ja nie musiałem wystarzyło zabić arcyzlodziej(tzn wykonać zadanie dla Sorklinga) i wtedy on bredził że jestem za ambitny i mnie zaatakował(No niestety dwa ciosy i dead ;) ) I nikt mnie nie zaatakował
A nie mogłeś zrobić na nim zniewagi zostałoby sporo ludzi w gildii

26.03.2003
17:58
[12]

techi [ Legend ]

czy ktoś mam moze szatę co daje na stałe(nie chodzi mi o własnoręcznie zaklinane)najlepiej odporność na magię lub na porażenia
Jeśli tak to gdzie ją znależliście??????????
PLEASE help
Aha Co zrobić żeby mephala w Morag Tong w Vivek ze mną pogadała?
tam nie ma żadnego posągu tylko jakiś pii......... ołtarz????????

26.03.2003
18:09
[13]

Trollf [ ]

techi -> wiec pogadaj z oltarzem...

26.03.2003
18:32
[14]

techi [ Legend ]

Trolf==> ALe on nie chce mówić

26.03.2003
18:33
[15]

sabdajm [ Pretorianin ]

techi --> ja wykonywałem questa od Perciusa Merciusa z Ald Ruhn i kazał mi zabic Sorklinga. Próbowałem go zdenerwować grożbą, ale wskażnik zjechał mi do 0. Co trzeba zrobic aby sam mnie zaatakował??

trollf --> klkam na ten ołtarz i nic się nie dzieje :(

26.03.2003
19:55
smile
[16]

mala_agi [ Legionista ]

skad moge sciagnac DZIALAJACEGO moda "dialogi" albo jakiegos innego ktory poprawia bledy w grze (przede wszystkim 3 poziom twierdzy hlallu) . sciagnelam "dialogi" wypakowalam tak jak trzeba do morrowind/data files , przy menu startowym naciskam pliki i nic sie nie pojawia... ktos wie dlaczego i co mam z tym zrobic?

jeszcze jedno. istnieje mozliwosc kupienia sobie niewolnia tylko po co? daje to jakies ozliwosci albo cos?

26.03.2003
20:15
[17]

magre [ Konsul ]

przegladam czeska strone o morro i rzuca sie w oczy MASA czeskich modow i pluginow!! i to o tematach u nas wogóle nieobecnych np.mod "Topless Females". Jinými slovy, dole bez:-) albo Amilias daughters plugin gdzie bohaterka toto velmi dobré prostitutky! lub Zkombinujte Topless Females a Breton Female No Panties, přidejte tu a onde, pročež všechny samičky všech ras budou celičké nahé. Jinými slovy - další alternativa v sexu...:-)
czyli w czechach rzadza panie w morro:))) a u nas???:(((
aha a tribunal juz dawno do kupienia za 899 koron czyli 125 zeta

26.03.2003
20:51
[18]

picuś [ Generaďż˝ ]

Hayabusa ---> Wielka Prośba napisałeś kiedyś na forum , że masz moda która umożliwia stanie się wampirem nawet przy 100% odporności , czy mógłbyś przesłać mi go na podany mail ? Wielkie Dzięki za pomoc.

[email protected]

26.03.2003
21:15
[19]

Kamlov [ Legionista ]

techi- a rozmawiałeś najpierw z gościem obok ołtarza? on ci zleci otrucie kogoś w balmorze, jak to zrobisz to pogadaj z mephalą- da ci dosyć przydatny pierścień(niewidzialność na 30 sek+premia do szybkości :D)

26.03.2003
21:15
[20]

DJ Shtorz [ Centurion ]

sabdajm --> nie mialem tego zadania, ale nie mozesz go sam pierwszy zaatakowac?? nie zawsze jest nagrioda za twoją glowe jak kogos zaatakujesz...

26.03.2003
21:36
[21]

Scyś [ Chor��y ]

sabdajm---> spróbuj użyć zaklęcia sprowokowanie Humanoida , do nabycia chyba w gildii magów w Sadrith Mora,wtedy Sorkling sam cię zaatakuje.


Ludzie od nowych wątków dajcie we wstępniaku lokacje jakiś innych artefaktów ,( np. może ktoś wie jak zdobyć "błękitne Znamię" - podobno niezły mieczyk a ja takowe zbieram). Jak nie wiecie to popytajcie ,ja sam mogę coś podrzucić.

26.03.2003
21:40
[22]

techi [ Legend ]

dzięki za podpowiedź w sprawie Mephali kamlov :)

26.03.2003
21:42
[23]

techi [ Legend ]

Po co używać zaklęcia wystarzy się podszkolić w retoryce(naprawdę działa) A scyś śmierdzi(hehe) (ale się będzie wkurzał jutro)

26.03.2003
21:42
smile
[24]

sabdajm [ Pretorianin ]

Dj Shtorz --> no własnie, w tym problem, że jak ja go pierwszy zaatakuje to muszę wybić wszystkich członków gildii wojowników w Vivec, co zresztą nie jest problemem, ale może kiedyś będą oni do czegoś potrzebni.

to all --> czy możecie mi powiedzieć na jakiej zasadzie działają grozby?? tzn. ile musze miec na tym wskazniku żeby koleś mnie zaatakował

26.03.2003
21:52
[25]

techi [ Legend ]

sabdajm==> różnie niektórzy potrzebują 14 inni natomiast 2 lub 4 to zależy od twoego współczynnika osobowości, retoryki i rasy(rasizm jest wszędzie ;))

26.03.2003
21:56
[26]

techi [ Legend ]

dobra napiszę jeszcze raz bo mi wiadomość skasowało
Dodajcie do stopki artefakty jak :
-łuk cieni(grobowiec rodziny venim)
-maska Claviusa Złośliwego(weiżą sorkvilda kruka koło dagon fel)
-pierścienie jak Marary, Phynastera, Sheogoradai np. shena (czy jakoś tak
-włócznia Sheogorada
i nie piszcie żebym sam zrobił wątek bo ja coś skopię i znowu minius i inni sie na mnie poobrażają ;)(wiecie dlaczego)

26.03.2003
22:27
[27]

sabdajm [ Pretorianin ]

techi --> czyli stosuje grozbę tak długo, aż ten mnie nie zaatakuje? Nie ważne czy się ona zakonczy sukcesem czy nie??

26.03.2003
22:31
[28]

sabdajm [ Pretorianin ]

Dopiero teraz zauważyłem post Scysia... :[ No to teraz już chyba sobie poradzę :)

27.03.2003
00:13
smile
[29]

Yacob_25 [ Centurion ]

A na moje pytanie nikomu nie chciało się odpowiedzieć... a potem narzekania, że ktoś założył odrębny wątek...

27.03.2003
05:42
smile
[30]

volvo95 [ Legend ]

Mam ukraść pewną książkę dla gildiii złodzieii . Znajduje się ona w Maar Gan w Domu Cechowym . Jak ją ukraść najłatwiej ???? Czy da się to zrobić mając słabą postać ??

27.03.2003
08:25
[31]

Imonate [ Pretorianin ]

Yacob_25 ---> Nigdy nie byłam taka odważna by łykać pojedyncze składniki ;P więc odkryć zależność o którą pytasz nie było mi dane.
Oj, by nie skłamać- raz zdarzyło mi się zjeść jakieś paskudztwo (przez pomyłkę) w efekcie czego złapałam choróbstwo - hihi więcej nie próbuję.
A tak poważniej to raczej służą one do sporządzania alchemicznych mikstur. Spróbuj poalchemikować, to naprawdę miłe i pożyteczne zajęcie.


techi ---> nikt na ciebie sie nie obraził za pomyłkę. Mylić sie jest rzecza ludzką. Ale jak ktoś zwraca grzecznie uwagę, że wystąpił błąd to wypada go poprawić a nie udawać, że nic się nie stało.

27.03.2003
08:33
[32]

Imonate [ Pretorianin ]

sabdajm ---> Jeśli chcesz kogoś sprowokować to stosuj raczej "zniewagę" jest w tym wypadku skuteczniejsza. Groźba potrafi podczas rozmowy odnieść odwrotny skutek, tzn, gościom może podnieść się sympatia do Ciebie.

27.03.2003
09:31
[33]

Yacob_25 [ Centurion ]

Imonate --> dzięki za odzew :) Alchemikowania owszem próbowałem tylko tak mnie zainteresowało jak to działa bez mieszania miksturek. Jak próbowałem łykać same składniki to zazwyczaj nie chciały na mnie działać - może za niski poziom Alchemii?
Nikt nie próbował łykania pojedynczych składników? Może by się podzielił doświadczeniami?

27.03.2003
11:01
[34]

Raschid [ Chor��y ]

Yacob_25 -------->
Hmm łykanie samych składników nic nie daje by najmniej na mnie nie działało
pobaw się zestawem alchemika najlepiej mistrzowskim powinno powstac wtedy coś mocnego i przydatnego :)

27.03.2003
11:29
[35]

Imonate [ Pretorianin ]

Yacob_25 ---> poziom alchemii ma wpływ na prawdopodobieństwo wykonania mikstury, na moc mikstury (przez to i wartość) a wreszcie na umiejętność odczytania przez bohatera do czego może dany składnik wykorzystać.
Natomiast na skutecznośc działania pojedynczych składników poprzez ich łykanie poziom alchemii raczej nie ma wpływu.

27.03.2003
11:39
[36]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

OK, dziś nei mam go pod ręką ale podrzucę przy najbliższej okazji.
Był na forum.sgn ale co się stało z forum, tego nei wiem. Ktoś wie?

27.03.2003
11:42
[37]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Imonate --> z tego co pamiętam, łykanie składników podnosi poziom, mimo wszystko, ale w bardzo ograniczonym stopniu. Najprościej tłuc mikstury przywracania Kondycji, dwa składniki możan kupic o Nelcaryi z biiałej zatoki, potem jej sprzedać mikstury, przy odrobinie szczęścia można nawet zarobić trochę grosza w ten sposób.

27.03.2003
11:49
[38]

Imonate [ Pretorianin ]

Hayabusa ---> tak, ale ja nie pisałam o tym. że łykanie składników podnosi czy nie podnosi poziom alchemii tylko o tym, że poziom alchemii raczej nie ma wpływu na skutecznośc działania pojedynczych składników poprzez ich łykanie.
To taki mały niuans.

27.03.2003
13:06
[39]

Yacob_25 [ Centurion ]

W takim razie od czego zależy, że dany składnik (zjedzony) zadziała lub nie? Przypadek? A może losowo?
I jeszcze jedno - czy to, który efekt składnika ewentualne wystąpi (jeśli w ogóle jakiś wystąpi, co jednak czasem się zdarza) też od czegoś zależy?

27.03.2003
16:47
[40]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Mam pytanko jak juz mowa o alchemikowaniu:)Co jest potrzebne zeby np stworzyc jakis przedmiot albo miksture i jak to zrobic?

27.03.2003
17:06
[41]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Nie umiem dokładnie tego wyjasnić, ponieważ tylko kilka razy żarłem składnik bezpośrednio. Wiem, że serce Daedry dało przywrócenie Many, ale zdaje się że tylko kilka - kilkanaście punktów, czasem składnik nie daje żadnego efektu. Tak czy inaczej zdaje mi się że to jest zrobione tylko po to aby uniknąć pytań "dlaczego zjedzenie składnika nie przynosi żadnego efektu" bo jeśli chodzi o rezultaty to są w najlepszym razie marginalne.

Acha: jakość wyposażenia też ma całkiem duze znaczenie jeśli chodzi o siłę efektu i czas jego trwania, poza zwiększaniem szansy na pomyślną produkcję mikstury.

27.03.2003
18:31
[42]

artikus [ Pretorianin ]

Utknąłem u Dagoth Ura. Otóż, wlazłem do jego twierdzy (oczywiście z wszystkimi brzytwami, czerpakami itp.) przekopałem sie do sali w której się on znajduje, pogawędziłem znim o pogodzie, rodzinie, no ogólnie o bzdetach;-) a nastepnie dobyłem topora i rzuciłem się na niego (sam zachęcał;-)). Zaskakująco łatwo udało mi sie go ubic, ale cos mnie tknęło, żeby zajrzeć do sali obok (po lewej od wejścia). Otwieram, a tam jakiś pierścionek leży (serce czegoś_tam). Właże dalej, a tam...żywy Dagoyh Ur. No to huzia na niego, ale tym razem był silniejszy:-( Ubił mnie i tyle. Wczytałem sejwa i znowu mnie ubił, i tak juz z 20 raz ubity, sie wściekłem i postanowiłem się tu spytać: czy o czymś zapomniałem? Gdzie jest serce które ma rozbić czerpakiem i walnąć brzytwą? Czy koleś jest nie do zabicia? Zaznaczam, że chciałem się wycofać interwencją Almswi, ale nie działa tam.
Dzięki za pomoc jakby co

27.03.2003
18:35
[43]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

artikus --> nie zajmuj się dagoth urem, zlatujesz na dół idziesz po mostku prosto, rozwalasz czerpakiem i brzytwą (włącz zawsze najlepsze obrażenia) jak dagoth będzie ci przeszkadzał to się uzdrów miksturami i rozwalaj serce, bo jak je rozwalisz to dagoth ur pójdzie z dymem
ps. jaki masz level ??

27.03.2003
18:53
[44]

artikus [ Pretorianin ]

Qrna problem w tym że mi się mikstury skończyły, chciałem wrócić dokupic właśnie, ale nie moge się teleportować (nawet na zewnątrz). Cóż chyba czeka mnie długa piesza wędrówka...
Dzięki za radę:-)

ps. coś koło 32.

27.03.2003
19:03
[45]

techi [ Legend ]

Ja dokończę z tymi miksturami
Wiecie jak chcecie poznać właściwości składników to poszkolcie się do 100 alchemii
Albo jak ktoś jest bardziej leniwy to niech sobie wpisze kod
player->setalchemy 200 i masz wszystko(pamiętaj cie żeby zapamiętać ile się miało na początku żeby potem wrócić)
Ja tylko raz użyłem kodu żeby zobaczyś jakie właściwości ma serce ghula ;)(oczywiście nie popieram cheatowania)

27.03.2003
19:29
[46]

Danger [ Konsul ]

Oto dwa przedmioty umagicznione przezemnie. Dzięki nim moje statystyki są naprwdę wysokie.--------->>>

27.03.2003
19:32
[47]

Danger [ Konsul ]

A oto i drugi -------->>

27.03.2003
19:36
[48]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Żeby poznać wszys5tkie efekty wystarczy Alchemia na 70, wiec bez paniki... od tego poziomu już mozna całkiem nieźle majstrować mikstury.

27.03.2003
19:46
smile
[49]

Danger [ Konsul ]

Nie wiecie może gdzie jest jakiś dobry trener alchemi. Jej wartość mam w wysokści 54, ale strasznie powoli rośnie, a
chciałbym poznać wszystkie 5 efektów. Bez urzywania kodów.

27.03.2003
19:48
[50]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Nie wiem. Ale z tego pułapu to już jako alchemik możesz rozwinąć skrzydła :)

27.03.2003
19:50
[51]

xanat0s [ Wind of Change ]

no, skonczylem D2: LOD i wracam do Morrowinda. Thx za tez posty o Alchemii, juz wiem na co mam wydac forse :) a teraz pytanko...
1) gdzie mozna znalezc dwemerowa tarcze (ale nie ta w Ibar Dad)?

27.03.2003
20:17
[52]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

xanathos --> nie wiem, gdzie, ale najwięcej stosunkowo znalazłem przy daedrach. Nie było tego wiele ale zawsze coś. Nie wiem za to, czy kiedykolwiek gdziekolwiek widziałem pawęż krasnoludzką.

Grobowiec z daedrami względnie blisko : grobowiec rodziny Ilmaren koło Caldery 9 na wschód od północnego wejścia, jeśli wychodzisz z miasta.

27.03.2003
20:22
[53]

xanat0s [ Wind of Change ]

Hayabusa --> thx, sprawdze. i mala uwaga. xanat0s a nie xanathos... ale pociesze sie, na moim nicku nacina sie wiele ludzi (why???). nawet kolesie z Gazety Wyborczej sie nacieli... hehehe :)

for all --> krotki wywiad z kierowniczką projektu gry Elder Scrolls III: Bloodmoon jest na stronie: https://www.lonegamers.com/forum/viewtopic.php?t=49

27.03.2003
20:24
[54]

techi [ Legend ]

Hayabusa==> ja byłem w tym grobowcu ale..... u mnie nie było żadnych deadr
ale no cóż pewnie wiesz lepiej(możliwe że pomyliłem grobowiec ale wątpię)

27.03.2003
20:29
[55]

techi [ Legend ]

jak ktoś chce to znalazłem kolejny pierścień(to tak jakby kogoś to interesowało)
pierścień Degenastera(czyjakoś tak)(pewnoie go macie ale to tak dla dla początkujących)
w grobowcu koło Gnisis (pójdzcie wdłuż rzeki) tam jest około trech potworów a pierścień jest w urnie
Aha gdize jest grobowec z zadania z brzytwą meracsa(wiecie ja mam problemy z zapamiętywaniem nazw więc pewnie jest nie poprawna)
podobno koło Molag Maar ale go znaleźć nie mogę

27.03.2003
20:33
[56]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

OK Xanat0s... no problem.

Co do grobowca --> nie wiem, to jest ten blisko miasta u mnie regularnie pojawia się komplet 4 daedr, szybki respawn. Wystarczy że usunę zwłoki i na moment opuszczę grobowiec a cała ekipa pojawia się znów. '


27.03.2003
20:40
smile
[57]

Danger [ Konsul ]

Hayabusa--->> Może korzystasz z jakiegoś modu bo ja też nie spotkałem w tym grobowcu rzadnego deadr .

A teraz pytanie do wszystkich. Przydała by misię jakaś zbroja z jak największą możliwością umagicznienia jej.
Może ktoś wie gdzie takowa się znajduje ?

27.03.2003
20:41
[58]

Imonate [ Pretorianin ]

Hayabusa ---> Z dwumiesięcznego biegania po świecie Morrowinda stwierdziłam, że Deadry i Złote Święte nie mają żadnych DWEMEROWYCH elementów przy sobie. Jeśli już to DEADRYCZNE, krasnoludzkie (ale tylko bronie - te złotego koloru), czasem szklane, ebonowe (bardzo żadko ebonowe), ale tarczy dwemerowej to u nich nie trafiłam.

Inna sprawa, że w polskiej wersji Morrowinda jest pewna niekonsekwencja chyba. Bo jeśli dwemerowe to krasnoludzkie, to czemu przy broni piszą "krasnoludzki topór", a przy zbroi nigdy nie ma napisu "krasnoludzki..." lecz dwemerowy.

Więc wyjaśnijcie mi, czy DWEMEROWY to KRASNOLUDZKI? Bo wydaje mi się, że tak to wynika z fabuły?!

27.03.2003
20:48
[59]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Tak, Dwemerowy = krasnoludzki. Natomiast co do przedmiotów, to nie rozumiem ! Ja regularnie znajduję dwemerską bron, czasem tarcze. Może nie tak często jak daedryczne czy ebonowe, ale jednalk znajduję! Nie wiem, jak to wytłumaczyć.

Ps jak dla mnie, to dwemerski kirys dzieki takiej jednej klapie ma chyab najgłupszy wygląd z wszystkich zbroi.

27.03.2003
20:57
[60]

Imonate [ Pretorianin ]

Hayabusa ---> W jaką wersję językową grasz?
U mnie w nazwach broni nigdy nie spotkałam słowa "dwemerowa".
Jeśli zaś chodzi o efekty zaklinania, to są lepsze elementy wyposażenia niż dwemerowe-krasnoludzkie. Np. deadryczny pawęż, ebonowa tarcza (albo na odwrót ;-) ), ale ogólnie dwemerowe (zresztą jak same krasnoludy) za dobre do magii nie są.

27.03.2003
21:05
[61]

xanat0s [ Wind of Change ]

no to nie wiem, odwiedzic czy nie... albo sam poszukam. edytorem :D

27.03.2003
21:09
[62]

minius [ Generaďż˝ ]

sabdajm ----> to all --> czy możecie mi powiedzieć na jakiej zasadzie działają grozby?? tzn. ile musze miec na tym wskazniku żeby koleś mnie zaatakował?

Zauważyłem jedną istotną prawidłowość w grze:
Jeśli zaczniesz gościa znieważać i wyjdziesz z panelu rozmowy, po czym wrócisz z powrotem do panelu rozmowy, to dalsze znieważanie da efekt 0 "lubialności" ale gościu za cholerę Cię nie zaatakuje. Więc zanim zaczniesz rozmowę (znieważanie) zapisz stan gry.

27.03.2003
21:20
[63]

wuluk [ Tleilaxanin ]

Imonate --> To jedno i to samo. Widocznie twórcom z jakiś powodów bardziej pasowała ta a nie inna nazwa...

xanat0s --> Jeszcze jedna daedryczna tarcza jest w obserwatorium, cholera nie mam zainstalowanej, Galom Dadlus, na północ od Molag Mar. Nie będzie łatwo, to siedziba klanu Berne...

27.03.2003
21:24
[64]

Imonate [ Pretorianin ]

Hayabusa i wuluk ----> wielkie dzięki za rozwianie moich wątpliwości :D

27.03.2003
21:28
[65]

wuluk [ Tleilaxanin ]

Chciałem powiedzieć, że nie mam interaktywnej mapki. Ale powinnieneś znaleźć to bez większych problemów. Dwemerowe ruiny dosyć daleko na północ od Molag Mar, zadanie z twierdzą rodu Telvanni. Sprawdź. Tarcza leży w samym obserwatorium, na GÓRZE.

27.03.2003
21:35
[66]

wuluk [ Tleilaxanin ]

minius --> To zależy od postaci. Ewentualnie jak już dojdzie do 0 i nic, to popróbuj prowokacji ... To taki czar...

27.03.2003
22:31
[67]

techi [ Legend ]

Ja gram w Polskiej wersji językowej i mam np
Dwemerowy złowieszczy miecz i
krasnoludzki topór bojowy
A co do wcześniejszych postów to ludzie używajcie zniewagi nie groźby!!!
Zniewaga powoduje że gość się wnerwia i kończy rozmowę po czym atakuje Cię(sami nie atakujcie dopóki on tego nie zrobi)a groźba powoduje tylko że gość Cię nie lubi

27.03.2003
22:37
smile
[68]

techi [ Legend ]

mam pytanie
czy ktoś wie czy można nosić płaszcz z kapturem(widziałem dawnoooooo u wuluka lub kroma)
i szatę(tak jak spodnie i spódnicę)jeśli tak to gdzie można taki płaszcz znaleźć(chodzi o to czy można noić i sztę i płasz?)

27.03.2003
22:42
[69]

wuluk [ Tleilaxanin ]

techi --> Taki płaszcz zastępuje koszulę, i mozna go znaleźć u Ancient Vampire z modu Giants

27.03.2003
22:48
[70]

wuluk [ Tleilaxanin ]

techi --> Na 100% płaszcz nie przeszkadza w noszeniu szaty...

28.03.2003
00:18
smile
[71]

Aceton [ Legionista ]

Respect 4 all __= Mam pytanko - jak wejsc w posiadanie Bożej Opoki czyli tej piżamy bez której nie można trzymac Ostrza i tego młota ???
Ponad to jeśli ktoś należy do Morag Tong i mial wyrok na kolesia który znajduje sie żekomo w Sharogat i znalazl go to bylbym wdzięczny za namiary dokladne bo caly teren przeczesalem i Zonk, nima kolesia

Mam 48 lvl
Ork

28.03.2003
00:26
[72]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

Aceton...ja to nie wiem :‹


Moze ktos zna takie miejsce gdzie jest duzo tych najlepszych kamyczkow do lapania dusz ? kurcze...znalazlem miejsce gdzie jest bardzo duzo tych Swietych Zlotych ...podobno najlepiej jak sie je lapie (80000 wartosc :››)....ale nie mam kamyczkow :‹‹

Help Mi !!

28.03.2003
03:58
smile
[73]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

BTW: Widzieliscie taka zbroje ? :›

28.03.2003
03:58
smile
[74]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

a takie cusik ? :›››

28.03.2003
08:20
smile
[75]

sabdajm [ Pretorianin ]

Predator --> skąd masz ten topór? Z jakiegoś moda??

28.03.2003
08:55
smile
[76]

Raschid [ Chor��y ]

Predator --------->

najlepsza jest dusza Viveka ale zeby ja zdobyc musisz miec Azura Star a co do zwykłych kamieni poszperaj po wybrzezu u przemytników jest ich sporo (znalazłem przeszło 20 wielkich i średnich ) aha no i w niektórych misjach mozna je zdobyc

28.03.2003
09:09
smile
[77]

Owen [ ]

Witam,

Mam drowa bitewnego maga jak już jakoś wcześniej wspominałem. Gra mi się nim bardzo dobrze, ale brakuje mi wiedzy co do podstawowych elementów mechaniki świata Morrowind a instrukcja jakoś o tym nie wspomina. Zatem zapytam się expertów.

Dla ułatwienia podam, że jestem na 7 poziomie czyli dopiero zaczyna.

1. Zbroja – mój bohater biega w chitynowym komplecie (swoją drogą wygląda trochę kosmicznie w tym hełmie). Klasa pancerza 13. No i pytanie. Czy im klasa wyższa tym lepiej, czy też im niższa tym lepiej? Chodzi o to, że zbroje cięższe na jakie się do tej pory natkałem (generalnie żelastwo lub smocza łuska) mają niższą klasę pancerza.

2 (już z mechaniką nie zwązane). Czy ktoś wykonywał misję dotyczącą „złych ludzi”? Daje ją dowódca garnizonu Księżycowy Fort. Trzeba sprawić krwawą łaźnię w Balmorze w Domu Rajców. Oczywiści to da się zrobić, ale wyznaczają za moją głowę po wyeliminowaniu tych typów nagrodę w wysokości 5050. Można to jakoś oczyścić dzięki gildii złodzieji. Moje pytanie jest takie: warto to robić? Jak jest nagroda. Ciekawe jest, że reputacja nie spada tylko wszyscy mnie unikają...

28.03.2003
10:23
[78]

Bogdan S. [ Pretorianin ]

Owen--------->
1. Imw liczba wyzsza tm pancerz lepszy
2. Najpierw w Forcie ksiezycowym w okolocy zlecajacego to "krwawa laznie" uzyj ( ze skutkiem ) czaru oznaczenie a po wykonaniu zadania uzyj czary przeniesienie ktory teleportuje cie do fortu . Pogada z facetem i on cofnie nagrade za twoja glowe i oczysci cie z zarzutow.

28.03.2003
10:38
smile
[79]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Hej! Pewnie nie jestem pierwsyzm który to odkrył, ale proszę o sprawdzenie tego (jak sie bedzie komus chciało :)
dotąd myslalem ze creeper (pełzacz) ma najwiecej kasy z handlarzy... a tu w Obozie Zainab w Jurcie Ababaela Timsar-Dadisuna jest koles, który ma 9000! Tylko strasznie zaniza ceny - 100 umiejetnosci handlu i jego nastawienie 100 do ciebie b. sie przyda...

28.03.2003
10:42
smile
[80]

Aceton [ Legionista ]

Owen ----------->

wszystko zależy od stopnia zaawansowania twojej postaci w rodzaju pancerza
Miej na sobie taką klasę pancerza do której masz więkrzy współczynnik a wraz ze wzrostem współczynnika , KP bedzie wzrastać


/ +_ Wciąż czekam na waszą pomoc na problem który opisalem wczesniej _+\

28.03.2003
10:46
smile
[81]

Aceton [ Legionista ]

DJ Shtorz ------------>
GDZIE TO JEST ?

28.03.2003
11:15
smile
[82]

Raschid [ Chor��y ]

Aceton -------->

Obóz Zanabi o ile sie nie myle jest na pólnocny zachód od Tel fyr (ale nie potrafie lepiej określić jego położenia)
Radze ci ściągnij interaktywna mapke ona dużo ci pomoże :)

28.03.2003
11:31
smile
[83]

Owen [ ]

Bogdan S., Aceton ---> Dzięki.

28.03.2003
11:32
smile
[84]

Aceton [ Legionista ]

OK >< Thx

28.03.2003
13:01
[85]

wszystko_co_naj [ Pretorianin ]

siemka all. wy tutaj gadu gadu a ja niewiem jak przejsc pierwsze zadanie. moze mi powiecie gdzie mam isc i znalez tego typa co musze mu dac jakis dokumencik . ten tym znajduje sie gdzies w miescie bamora.
i mam jescze pytanko jak zrobic zeby bylo wicej hp i kondycjii. ja mam 3 poziom ale wszyscy mnie atakuja wice juz dalem sobie z nim spokoj. zrovbuilem soebie teraz lucznika ( lesnego elfa i jest calkiem spoko , dopiero zaczalem nim grac ) i niewiem do czego dodawac i jaki mam wybrac znak zodiaku???

28.03.2003
13:23
[86]

Owen [ ]

wszystko_co_naj ---> Szczerze mówiąc nie wiem z czego wynikają twoje problemy na początku gry. Początek IMO jest relatywnie łatwy. Balmora jest na północ od Miejsca londowania. Idź wzdłuż rzeki i dojdziesz tam. Na początek nie warto kotzystać z łazików. Można zdobyć więcej doświadczenia i poprawić statystyki chociażby biegając i podskakując (ateltyka i akrobatyka).

28.03.2003
13:41
[87]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Kamienie można też kupić u Miun Geia, ale on ma chyba tylko duże, a wielkich nie. W ogóle, najwięcej tych wielkich jest u przemytników w różnych lokacjach.
Co do zaklinania: zarówno dwemerskie jak i szklane ( albo kryształowe, jak by wynikało z opisu ) są kiepskie, natomiast ebonowe i przede wszystkim daedryczne są bardzo dobre.

28.03.2003
13:50
[88]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Szanowny wszystko_co_naju , Mała porada:
znak zodiaku jest istotny przede wszystkim zależnie od tego, w czym chcesz sie specjalizować. Jeśli myślisz o magii, to najlepszy jest atronach ( zwłaszcza jeśli dodatkowo ustawisz wśród umiejętności głównych alchemię) , ewentualnie jeszcze czeladnik.
Do "czystego" wojownika najlepszy jest znak wojownik, reszta - opcjonalnie, właściwie dla każdej postaci jest tam coś co można wykorzystać.
Istotny jest tez wybór umiejętności, najlepiej jeśli wśród głównych masz co najmniej jedną związaną z walką bezpośrednio ( topór, długie ostrze i in.), tak aby móc skutecznie walczyć przynajmniej jednym rodzajem broni. Poza tym, powinien się tam też znaleźć pancerz jednego rodzaju. Właściwie trzeba starannie wybrać każdą z umiejętności, ale te dwa rodzaje są naprawdę ważne.

To tyle jeśli chodzi o najbardzije podstawowe informacje. Do tego jeszcze wybór rasy rzecz jasna.. ale skoro wybrałeś to nie będę się rozpisywać.

28.03.2003
14:47
[89]

xanat0s [ Wind of Change ]

wuluk --> a gdzie to obserwatorium jest? mapke mam, ale nie wiem pod czym szukac :)

28.03.2003
15:14
smile
[90]

Mysia [ Szczurek ]

Co sie tyczy alchemikowania
alchemia wplywa na zdolnosc tworzenia mikstur i rozpoznawanie cech skladnikow oraz w malym stopniu na moc mikstury ktora zalezy od sprzetu jaki uzywamy i inteligencji, co do zarabiania...hmmm w glidii magow mozna kupic skladniki za 10 smokow do stworzenia mikstury przywrocenia kondycji, przyalchemi rownej 40 i inteligencji 60 i sprzecie robnietym zglidii magow wcalderze stworzymy miksture warta 66 i zyskamy 56 smokow (sprzedajac u mudcraba lub pelzacza... ja przy alchemi 60 i inteligencji 100 srednio tworze mikstury warte 120-140 smokow i zysk mam z tego okolo 110-130 przy 100 miksturach (srednio tyle robie) to zysk powyzej 10000:) w krotkim czasie zostaniesz milionerem, a dodatkowo wzrosnie ci inteligencja i alchemia :)
wybor zostawiam wam... :) jestem magiem i do tej pory nie cierpialem na brak gotowki :)

28.03.2003
15:24
smile
[91]

Mysia [ Szczurek ]

a tak na marginesie jezeli mamy alchemie jako podstawowa umiejetnosc to srednio co 20-30 udanych mikstur wzrasta nam poziom o 1 teraz nie cierpie na brak many, gdyz jedna miksura warzy mi 0,2 kg i zapewnia doplywe many srednio powyzej 600 punktow :)

ps> waga mikstury jest chyba srednia arytmetyczna z wagi skladnikow jakie slozyly do powstania tej mikstury + liczba skladnikow

moje slabszemikstury (kosztuja 120) i zapewniaja 27 pktow magii przez 25 sekund:)
to samo z zyciem czy kondycja:)

ps> dobra rada przed zaklinaniem kupcie cos od zaklinacza wtedy po zakleciu przedmiotu handlaz bedzie mial wasze zloto za ktore kupi od was drohie przedmioty:) a wy pozbedziecie sie zelastwa :)

PS> radze wam okrasc skarbce w Vivec i plantacje Drena kolo Pelgradu zyskacie mnustwo przedmiotow ktore najtansze beda kosztowaly okolo 10000 a zyskacie zbroje ebonowa, szklana i kawalki dedrycznej nie mowiac juz o broniach ktore sa naprawde super (dedric dai-katana za 120000 :) trzeba tylko miec otwieranie zamkow 100 pkt i kilka scroli niewidzialnosci :) a zyskacie naraz sprzetu za 1000000-3000000 :)

28.03.2003
16:17
[92]

xanat0s [ Wind of Change ]

mysia --> thx za wyklad o alchemikowaniu. przyda mi sie :) co do drugiego posta. musze pojsc na ta plantacje Dren (glupi jestem, bylem tam i nie wzialem :(). a skarbiec juz dawno jest moj :)

28.03.2003
17:22
[93]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Z doświadczenia: Alchemia na wysokim poziomie rozwiązuje całkowicie problem z odzyskiem many jeśli postac ma znak Atronach. Wymagane składniki najłatwiej kupić w Balmorze u Nelcaryi ( czy jak jej tam) , jeśli dodatkowo zmajstrujemy mikstury do np. kondycji i jej sprzedamy to zdobędziemy mikstury odzysku many i jeszcze na wszystkim zarobimy :)

28.03.2003
17:39
[94]

Trollf [ ]

Hayabuse -> alez nie ma problemu z odzyskiwaniem many w przypadku znaku Atronach :-] czesciej mane z flaszek musialem odzyskiwac majac inny znak :-] czary rzucane przez wrogow oraz Zjawa Przodka starczaja az nadto... :-]

28.03.2003
17:46
[95]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Też racja, ale mikstury tez ułatwiają życie ...

28.03.2003
17:53
[96]

Imonate [ Pretorianin ]

Alchemia - moje trzy grosze :)

Zanim zabiorę się do alchemikowania bardzo często łykam ze 2-3 butelczyny na podniesienie inteligencji (mam ich spory zapas w spiżarce!). Miksturki pa takim drinku są o wiele silniejsze i działają przez dłuższy czas. Np widzenie w ciemności lub wyszukiwanie zaczarowanych przedmiotów są naprawdę rewelacyjne.

28.03.2003
17:57
[97]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

heh... jak podbiłem INT do 300 ( częściowo przedmioty, częściowo mikstura ) to efekty wzrosły baaardzo przyjemnie. Ac

28.03.2003
18:06
[98]

Trollf [ ]

alchemia fajna rzecz, tez swego czasu bawilem sie w podbijanie inteligencji :-]

28.03.2003
19:45
smile
[99]

Danger [ Konsul ]

Gdzie można znaleźć Azura Star ?

28.03.2003
19:47
[100]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Danger --> a po co ci ? na niebie

28.03.2003
19:50
[101]

Danger [ Konsul ]

Chodzi mi o kamień dusz Azura Star podobno tylko w nim można uwięzić duszę Viveka.

28.03.2003
19:52
smile
[102]

wuluk [ Tleilaxanin ]

xanat0s -->Szukaj na mapie w Galom Daeus.

PrEd4ToR --> Widzieliśmy. Mod Giants to niezła rzecz. :)

28.03.2003
19:56
[103]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Danger ---> to jest quest jakiś w trybunalu ?? czy chcesz coś zaklnąć :)

28.03.2003
20:01
[104]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

ponawiam pytanie:
Po zabiciu dagth ura ta babka (wieszczka) powiedziała mi że mogę nie spełniać przepowni nevereajskim i kazała i się spotkać z tym arcykapłanem, gadałem z nim na wszystkie możliwe tematy ale nie uaktualnił mi się dziennik, na jaki temat mam z nim pogadać??? gadałem z nim o wszyskim ale nie mam żadnego wpisu w dzienniku :[

28.03.2003
20:25
smile
[105]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Mam pytanko idąc do balmory znalazłem jakis grobowiec i w zamknietych drzwiach był jakis potwór żerłacz czy jakos tak wogule mnie nie atakował ,a ja z ciekawosci go zabiłem:) i znalazłem w nim ebenowy hełm i serce deadry(potrzebneto jest to do czegos?)bedą jakies konsekwencje zabicia tego potworka?

28.03.2003
20:41
[106]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

Gdzie konkretnie jest ta łamigłówka(gwemerowa)? Wchodzę do sali milczącej dłoni, czy jakoś tak, atakuje mnie kolo, zabijam go, widzę maszynę parową, pare półek, skrzyń, książkę na biurku, ale nigdzie nie ma żadnego regału! Nigdzie nie widzę kostki, tylko jakieś trybiki, rurki dwemerowe i złoża jakiejś rudy. PROSZĘ O POMOC!!!!

28.03.2003
20:55
[107]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

Bardzo proszę o odpowiedź!

28.03.2003
21:40
[108]

Jaszczur [ Konsul ]

jest wejdz po skalce tam do tej maszyny parowej zabij goscia, kostka jest na polce dolnej po prawej stronie od drzwi ktorymi weszles

28.03.2003
21:42
[109]

xanat0s [ Wind of Change ]

los --> wszystko masz opisane we wstepie watku. albo tu:
"---------------------------------
Dwemerowa lamiglowka.
Łamiklowka(kostka)znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksiezycowego. Idziemy przed fortem droga na Caldere a na najblizszym rozstaju skrecamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dzwignia otwierajaca dzwi jest przed nimi. Jesttesmy w ruinach. Idziemy prosto obracamy sie w lewo i powinismy zobaczyc kamienie, po ktorych mozemy sie dostac na wyzsze pietro. Po dotarciu na pieterko obracamy sie znow w lewo i widzimy dzwi prowadzace do komnaty Pustej Dloni. Jestesmy w komnacie i po rozgladnieciu sie po pomieszczeniu zauwazamy regal. Na tym regale jest upragniona kostka.

Cos od DJ Shtorz: "jesli ktos ma powazne problemy ze znalezienim kostki (lub jaiegokolwiek innego przedmiotu) i nie moze sobie poradzic, to niech po prosty włączy edytor, zaladuje lokacje, znajdzie przedmiot w lisicie po prawej i kliknie podwójnie - obraz sie na przemdiocie "wycentruje" :)"
---------------------------------
:)

28.03.2003
21:43
[110]

xanat0s [ Wind of Change ]

stworzylem nowa czesc...

28.03.2003
23:21
smile
[111]

Aceton [ Legionista ]

Marcio ----------> może pomogę Ci jak podzielisz sie za mna informacją gdzie znalazleś tą Opokę która chroni przed obrażeniami Ostrza i Czerpaka
)( Kooperate )(

lvl 56
Ork

29.03.2003
03:37
[112]

Aceton [ Legionista ]

Tak ...... jak tu cicho i spokojnie

29.03.2003
07:37
[113]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

xanat0s-->Chodziło mi o to, że ja tam nie widziałem żadnego REGAŁU.
Gdzie konkretnie jest ta łamigłówka(gwemerowa)? Wchodzę do sali milczącej dłoni, czy jakoś tak, atakuje mnie kolo, zabijam go, widzę maszynę parową, pare półek, skrzyń, książkę na biurku, ale nigdzie nie ma żadnego regału! Nigdzie nie widzę kostki, tylko jakieś trybiki, rurki dwemerowe i złoża jakiejś rudy

29.03.2003
08:04
[114]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

Jaszczur-->Są tam dwie półki. Na jednej z nich nic nie ma(ta bliżej wejścia), a na drugiej są koła zębate(ta dalej weijścia). Są jeszcze dwie wnęki tuż obok wejścia. W nich są skrzynie, ale niestety nie ma kostki.

29.03.2003
10:23
[115]

techi [ Legend ]

ktoś się pytał o żarłacza:
Nic ci sie nie stanie wręcz przeciwnie same korzyści:
masz fahny hełm(jak na początek)
jeśli przystąpisz do gildii wojowników to opóźniej masz takie zadanie, aże już zabiłeś żarłacza to już je wykonałeś :)
Aha gdzie jest skarbiec w Vivek (chodzi o skarbiec w Hlallu?)
A u mnie Giant nie działa (ściągnąłem go rozpakowaŁEM A ON mi mówi że brak jakiegoś pliku tekstowego
co robić)
help

29.03.2003
10:49
[116]

techi [ Legend ]

Pred4tor==> z jakiego moda ta zbroja(ninja czy co?)
podaj skąd go ściągnąłeś
co do wczorajszego posta owena
Jak już wcześniej mówiłem daj gością zniewagę a nie będizesz musiał płacić
(Jka tak robię każdemu u którego moj czar wykrywania mag. przed. znajduje coś[chyba że ten gość jest potrzebny do wykonanua zadania dla gildii czy coś takiego)

29.03.2003
10:52
smile
[117]

Peleque [ Generaďż˝ ]

Pytanko:
Do czego sluzy suwak 'obszar' przy zaklinaniu? O ile dla pewnych zjawisk np kula ognia cos takiego jest jak najbardziej na miejscu to w innych przypadkach nie bardzo wiem do czego to przypiac (przywracanie zdrowia, lewitacja itp).

30.03.2003
12:41
smile
[118]

Mysia [ Szczurek ]

Danger --- Gwiazde azury dostaniesz po misji dla posagu azury w swiatyni azury (shine of Azura) swiatynia znajduje sie na najbardziej wyusunietym kawalku polwyspu na polodniowy wschod stalego ladu niedaleko tel branora innymi slowy prawy dolny kawalek stalego ladu, dalej sa tylko wyspy, a nam chodzi o staly lad :)

30.03.2003
23:10
smile
[119]

Aceton [ Legionista ]

Ludzie ! laczego wszystkie ściągnięte przeze mnie plug-iny nie dzialają chociaż TES je wykrywa a pliki sa tam gdzie powinny być np. Cloak collection 1.4 na którym mi dosyć zależy

Mam jeszcze problem za znalezieniem tego łuku w jaskini tych popielnych u których mam przejść testy czy jestem Nerevarem

\=Przez takie guwienka powoli mi sie nie chce grać=/

31.03.2003
11:04
[120]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Aceton --> jesli jestes w jaskini URSHILAKU (jesli masz problemy - sciagnij interaktywna mape), to zejdz do wysokiej jaskini gdzie bedzie kilka drzwi. Idz do tych na samej gorze (czwarte z kolei) i wejdz - Idz jedyną drogą do samego konca z jakimis murami czy czyms w tym stylu (beda sie odznaczac wsrod skaly), a tu bedzie Upiór sun-Senipula. Zabij go i przeszukaj to, co z niego zostalo - znajdziesz luk wycienczenia

to all --> :) PYTANIE: trafilem do jaskini DUBDILLA, zszedle do "niezbadanych jaskiń", a potem do "niezbadanych jaskiń, dół". Jest tutaj zatarasowane wielkimi cełami przejście. Jak sie dostac za nie? Sprawdzalem w edytorze i jest tam cos, wiec musi byc jakis sposób... jaki????

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.