GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

orzech dla programistow

24.03.2003
18:52
smile
[1]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

orzech dla programistow

Ahoj.

Niedawno niejakie Starbreeze wypuscilo na PC gre Enclave. Nie bede
sie tu rozwodzil nad doskonaloscia owego tytulu ale zadam proste pytanie,
dla tych ktorzy znaja sie na programowaniu / pakowaniu. I cos mi sie
wydaje, ze potrzebna bedzie nie tylko wiedza podstawowa :)

W tej grze urzekla mnie muzyka. W ogole jestem fanatykiem wycinania
wszelkiej muzyki z wszelkich gier, nawet po to 'by miec'. Enclave
jest jednak wyjatkiem. Muzyka w tej grze po prostu roznosi i na
dlugo zapada w pamiec. Oczywiscie o gustach sie nie dyskutuje, ale
uwazam ja za wspaniala i niech tak juz bedzie ;)

Zostaje kwestia wyciecia jej z gry. Przypuszczam, i to chyba
bardzo trafnie, ze utwory sa zapisane w .wav. Z tym ze..
No wlasnie. Wszystkie wave zapakowane sa w pliku .xwc, jak
widac na zalaczonym obrazku. Widac tez ze sa to pojedyncze
łejwy, wnioskujac po tytulach w pliku. Juz bite kilka dni szperam po
internecie w poszukiwaniu jakiegokolwiek depakera, ale poki
co - bezskutecznie. Probowalem juz wszystkiego. Nie potrafie
wyciagnac tych łejwów z tego pliku. Byc moze ktos z was
zna sie na tym, slyszal o takim rozszerzeniu or something.
Spedza mi to sen z powiek ;-)

Jesli ktokolwiek wie, jak wyciac te utwory, prosze o pomoc.
Wyszperalem w tych plikach cos tego typu:

OggS ENCODER=XWC vorbis+BCV

Ale duzo to mi nie dalo :)

Help ! :-)

25.03.2003
10:29
[2]

n0grav [ Konsul ]

podeslij mi prosze jeden taki plik na maila [email protected]
chyba ze jest jakis ogromny... to napisz ile zajmuje (i ile po spakowaniu)

25.03.2003
10:52
[3]

Goozys[DEA] [ Virus ]

Te pliki obsługuje program Gogo Encoder. Ale z tego co wyszperałem w inecie, to znajduję tylko wersję dla liniux'a. Nigdzie nie ma wersji dla Windows.

25.03.2003
11:09
[4]

sYs|yavor [ Generaďż˝ ]

Ales sie zawzial na te pliki... Wiekszosc gier obsluguje dzwiek przez DirectX-a, nie prosciej wziac jakis programik, ktory przechwytuje to, co przez DirectSounda przelatuje? Nawet taki durny AudioMagic to robi... Na wyjsciu masz WAV, ktory sobie potem grzecznie skompresujesz czym chcesz. Jakosc identyczna z jakoscia dzwieku zapisanego w oryginalnych plikach gry, jedyny klopot to takiej ustawienie gry, aby w chwili nagrywania byla slyszalna wylacznie muzyka. Ale z tym raczej nie sadze, aby byly problemy...

25.03.2003
12:46
[5]

Quetzalcoatl [ Konsul ]

oo jak miło! w końcu cokolwiek o musie w OGGS|VORBIS :) swojego czasu tez szukałem [SeriousSam2 z tego korzysta] i szczerze mowiac tez dla winzow nic nie znalazlem (~rok temu, avista,google,...) a linza specjalnie instalowc dla kilku muzyczek... troche przesada :)

31.03.2003
14:03
[6]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

n0grav: sorry ze tak pozno, mialem problem z netem. Wiec tak, plik z muzyka, owy waves_3.xwc, zajmuje 130 mb. Wiesz co dalej z tym zrobic ?

Goozys - Dzieki, poszperam. :)

sys|yavor - ciezka sprawa. Nie chce zlapac ambientowych dzwiekow w grze, tylko sama muzyke. A z tym ciezko ;-]

31.03.2003
14:35
[7]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

Goozys - a jestes pewien, ze gogo encoder obsluguje .xwc ? Bo z tego co widze w necie, on potrafi 'szybko' zamieniac wave na mp3 ;-] zero wzmianki o xwc.. ;(

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.