Caleb [ The Evil That Men Do ]
Pomóżcie w Commandosie 2
Czy ktoś wie jak uwolnić kapitana pod koniec 4 misji.
Chepre [ Pretorianin ]
to jest ta na biegunie? jak tak to szpiegiem pozabijaj tych na korytarzu a potem po zamykaj drzwi do kabin i wyprowadz kapitana
Caleb [ The Evil That Men Do ]
Nie, chodzi mi o tą misje w bazie, gdzie jest łódź podwodna, później spadochronem przylatuje green beret. Jestem juz przy samym końcu, uwolniłem marynarzy, ale nie da sie tego kapitana wyciągnąć.
Pirek [ Legionista ]
Na dachu budynku w ktorym jest ten caly kapitan chodzil sobie kluczowy, pokazywali Ci go na poczatku misji, znajdz jego cialo i wez klucze. Chyba nie musze Ci juz mowic co zrobic z kluczami???
stanson [ 3 ]
Pirek - skoro uwolnil marynarzy to znaczy, ze ma juz klucz. Kapitan jest w budynku, trudno mi wytlumaczyc dokladnie gdzie, ale mniej wiecej w tej samej linii poziomej gdzie marynarze. Lezy sobie.
Misior [ Konsul ]
Miałem ten sam problem i okazało się że otwierałem drzwi szpiegiem a klucz miał nurek. To może być przyczyną.
Caleb [ The Evil That Men Do ]
Stanson - przeczesałem cały budynek milimetr po milimetrze i ani śladu klucza! Byłbym wdzięczny gdybyś bardziej sprecyzował, gdzie ten klucz sie znajduje
Moby [ Pretorianin ]
klucz juz masz... otworz tym samym gosciem ktorym dostales sie do marynarzy salke z kapitanem... jest w pomieszczeniu w ktorym jest kapral... to przy scianie naprzeciwko drabiny po ktorej wszedles. Trudno to wytlumaczyc...
Caleb [ The Evil That Men Do ]
Nie mam klucza do pokoju z marynarzami, bo otworzyłem drzwi granatem. Klucza poszukuje.
Moby [ Pretorianin ]
no to na dachu byl zolnierz w czarnym wdzianku ktory chodzil od drzwi do przeciwleglego konca... z tego co pamietam to jeden z dwoch spacerujacych po dachu (a jedyny w czrnym wdzianku)... tyle ze moge sie mylic bo w komandosow nie gralem od 3 tygodni...
massca [ ]
moby ma racje, klucz jest u pana wartownika na gorze, wystarczy zreszta dokladnie ogladac intro do misjii zeby to wykminic.... zawsze jak masz klopoty to patrz w OBJECTIVES, na mapie pokazuje miejsce gdzie trzeba szukac rozwiazania..... ale skoro ty uzywasz granatow do otwierania drzwi, to raczej reprezentujemy inny styl gry i sie nie dogadamy :)))
Caleb [ The Evil That Men Do ]
Nie, otworzylem granatem, bo nie mialem innej mozliwosci. Mysllem ze ten klucz juz sie nie przyda, a tu ZONK
stanson [ 3 ]
CZŁOWIEKU PRZEZ CIEBIE ZACZNE PISAC DUZYMI LITERAMI CHYBA... Klucz MA GOSC NA DACHU (obejrzyj se jeszcze raz intro). Zabij go, zabierz klucz, i przestan uzywac granatow do otwierania, bo to bedzie twoja ostatnia udana misja. zrob jak ci mowi massca - kliknij se w OBJECTIVES, kliknij tekst dot. klucza i wyjdz escapem. Pojawi ci sie strzalka pokazujaca gdzie jest klucz (jak nie zajarzyles w intrze). Skorzystaj tez z OBJECTIVES to ci pokaza gdzie jest kapitan. Moze poczytaj instrukcje?... Kapitan jest w tej samej linii poziomej co marynarze w strozowce (nie wiem jak to nazwac) na I pietrze. K...a nie wiem jak ci to wytlumaczyc.
Caleb [ The Evil That Men Do ]
Już mam