GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

3D Studio MAX i inne, czyli wątek dla grafików - part 14

15.03.2003
06:55
smile
[1]

Pamir [ Generaďż˝ ]

3D Studio MAX i inne, czyli wątek dla grafików - part 14

----------------------------------------------------
-blueprints i zdjęcia referencyjne:
www.suurland.com/
www.onnovanbraam.com/
www.securityarms.com/
www.supersportwagen.net/
www.supercars.net/

-----------------------------------------------------

-tutoriale:
www.max3d.pl
www.3rddimensiontutorials.com
www.onnovanbraam.com
www.3dtotal.com/ffa/tutorials/tutorialsmax.asp

---------------------------------------------------------------

-tekstury:
www.mayang.com/textures
www.nepthys.com/textures
www.textures.forrest.cz
www.debevec.org/Probes/
www.davegh.com/
www.art.net/%7Ejeremy/photo/public_texture/index.html
www.tapety.lubie.pl/kategoria.php?id=366
www.3dcafe.com/asp/textures.asp
www.graffiti.org
www.seds.org/images/
www.textures.dk/

---------------------------------------------------------------------

-darmowe modele
www.3dtotal.com/ffa/meshes/meshhuman_a2.asp

-------------------------------------------------------------------------

-skrypty:
www.max3d.pl
www.scriptspot.com/start.htm

----------------------------------------------------------------------


Wszystkich 3d Maniakow zapraszamy do aktywnego udzielania sie w watku !!!!!


Ostatni watek:

15.03.2003
06:59
smile
[2]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Wiecie może gdzie moge znaleść jakieś techniczne rysunki autek? A może macie jakieś?

POzdrowienia Pamir

15.03.2003
09:37
[3]

Bremen [ The Dude ]

Techniczne ?? Chodzi ci o blueprints ??
Jesli tak to znajdziesz je na takich stronach jak :

www.suurland.com/
www.onnovanbraam.com/

A takie ladniejsze...tzn. zdiecia prawdziwych aut to na
www.securityarms.com/
www.supersportwagen.net/
www.supercars.net/

15.03.2003
10:52
[4]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bremen => Tu masz prace oswietlana dodatkowo jednym swiatlem. Niestety nie moglem ustawic cieniowania na Ray Traced poniewaz 3DS wywala mi sie podczas renderowania :/ Jak uda mi sie cos z tym zrobic to zapodam nastepny rendering (troche lepszy :)). A co do laczen bryl, to to zniknie w chwili gdy poteksturuje cala prace :)))

I ponawiam prosbe do LaSia:
Mozesz mi pomoc przy okresleniu kategorii do ktorej powinienem zaliczyc moje prace ??? Wlasnie odebralem wiadomosci o usunieciu moich prac na deviantART, bo byly w zlej kategorii, ale ja nie mam zielonego pojecia gdzie je powinienem umiescic !!! Z gory dziekuje za pomoc :))

15.03.2003
10:58
[5]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bremen => Moze znasz jakies inne (poza Brazilem), dobre systemy renderujace, co bym mogl uzyc w 3DSie ??? Bo to przez brazila mi wywala 3DSa. No chyba ze masz dostep do jakiejs lepszej wersji brazila niz moja :P

15.03.2003
11:04
smile
[6]

BiZkiT77 [ Konsul ]

sory za glupie pytanie.skad scaignac brazila??na splutter fish nie ma :((( i wogole pisza tam cos ze trzeba za niego placic :((((( jakbyscie mogli to powiedzcie

15.03.2003
11:11
[7]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan; BiZkiT77 --> Ano ja mam wersje 1.0 Brazila ma sie rozumiec...mam tez final Rendera i niem siem teraz bawie :)...jak chcecie to moge wam podelsac 1.0

15.03.2003
11:57
[8]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Bremen >> Thx za linki, możesz mi też podesłać 1.0, bo ja mam to co Drak'kan, i właśnie przed chwilą max zawiesił mi się po ponad 30 minutach renderingu.... :/ a juz tak niewiele brakowało....

Z góry dziekuje moja @ : [email protected]

POzdrowienia Pamir

15.03.2003
12:07
[9]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bremen => No przydalaby mi sie wersja 1.0 :)))) Ile to wazy tak wogule ???

Mojego maila masz w moim profilu :))

15.03.2003
12:38
[10]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

No wkoncu udalo mi sie pozbyc tego glupiego problemu z wywalaniem sie 3DSa podczas renderingu :))) Poprostu sciagnalem jakies nowe pliki RayFX i po klopocie :)) No i moge w koncu zaprezentowac moj projekt (SkyLight + Target Spot). Tym razem cienie sa robione poprzez Ray Tracing :))

15.03.2003
15:24
smile
[11]

BiZkiT77 [ Konsul ]

Bremen----------->jakbys byl tak mily to bardzo prosze o podeslanie :D moj mail to [email protected] tak wogole to jak tam audi tt.ostatnio jak widzialem to cudenko to bylo jeszcze nie skonczone a juz bylo piekne.gdyby bylo skonczone!!!!!!!wow.snilo by mi sie po nocach :D a wiesz co Ci jeszcze powiem.do Unreal Tournament 2003 powstaje taki mod Unreal Racing.mysle ze oni bardzo by sie ucieszyli gdybys robil z nimi tego moda.taki talent :D
masz tu linka.przemysl to :D

Pozdrawiam wszytkich

Peace with You!!!!!!!!!!!!!

15.03.2003
18:45
[12]

Bremen [ The Dude ]

Bizki --> podelsle ale pozniej :)...albo moze niech ci Drak'kan podesle bo ja narazie mam inny problem :)...mialem format dysku i kilka rzeczy sobie pokasowalem niestety :(...

15.03.2003
18:51
[13]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bremen => Dzieki za przeslanie, wlasnie odbieram poczte :)))

A tu macie kolejny etap mojego projektu :) Dodalem basen z tylu domu :)))

15.03.2003
18:54
[14]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Hmm, obrazek byl ociupinke az duzy :P Ten sie napewno zmiesci :)

15.03.2003
19:19
smile
[15]

BiZkiT77 [ Konsul ]

Drak'kan---------------------->woooooooooooooohooooooooooooooooooo.piekna woda.wogole ten domek taki klimatyczny.taki typowy amerykanski domek :D.jakby jeszcze zaparkowac tam Audi tt Bremena :D zrob rendera blizej wody tak zeby bylo widac wode z bliska bo jest piekna.congratulations!!!!!!!

15.03.2003
19:22
smile
[16]

BiZkiT77 [ Konsul ]

apropo brazila.jeszcze raz prosze zeby ktos mi wyslal albo dajcie linka do jakiego dzialajacego
Bremen--------------->powiedz mi czy byles na tej stronie Unreal Racing.Twoje audi tt by sie tam nadalo!!!!!!

15.03.2003
19:27
[17]

Qbaa [ Generaďż˝ ]

Drak'kan ---> ta wode jak robiles modelowales, czy to teksturka?

15.03.2003
19:45
smile
[18]

BiZkiT77 [ Konsul ]

ja wam tak szczerze powiem ze dopiero zaczynam z maxem.dopiero go mam bardzo krotko(pare godzin) :D

15.03.2003
19:50
smile
[19]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Bremen >> ThX za @ :-D

Pozdrowienia Pamir

15.03.2003
20:50
[20]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Qbaa => Ta woda to tekstura :)) Zreszta standartowo dolaczona do MAXa, tylko troche ja przerobilem, zeby byla przezroczysta :))

Bremen => Skad mozna dorwac Final Rendera ???

15.03.2003
23:11
[21]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan --> ano ja mam FR :):)...co do wody to jak dla mnie nie za ladna :)...powiem szczerze ze dosc brzydka :)...nie wystarczy standardowa mapa i Opacity :)...trza siem troche nameczyc zeby uzyskac piekna wodna powierzchnie

Pamir --> a prosze uprzejmie

BiZkiT77 --> bylem ale nie udalo mi siem znalezc info co do ilosci polygonow na model :)

15.03.2003
23:28
[22]

BiZkiT77 [ Konsul ]

no teraz z bliska ta woda nie jest taka ladna :D w grach najlepsza wode widzialelem w battlefield :D

16.03.2003
11:21
smile
[23]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Drak'kan >> Ja tam nie wiem co oni się czepiają do tej wody, jak dla mnie jest spoko, zmień jej tylko kolorystykę na bardziej "bsenową" bo teraz razi zimnem jak nasze morze :-D


Pozdrowienia Pamir

16.03.2003
18:29
[24]

Bremen [ The Dude ]

Bizkit --> hmm..jako ze mnie prosiles to siem kapenke wziolem za ta auti TT ale mam troche problemow bo niestety zrobilem format dysku i kapke rzeczy (jak materialy referencyjne) szlak trafil :)
NArazie maly updat zwiazany z lakierem samochodu :P

16.03.2003
18:32
[25]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Kurde, zaraz mnie szlag trafi z tym 3DSem :[ Znowu mi sie wywala podczas renderingu :/ Dodalem tylko tekstury do mojego domku, a Brazil sie wywala jak chce renderowac okna !!! :(((

Bremen => Jak mozna usunac texture (material) z obiektu ???

16.03.2003
18:46
smile
[26]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Drak'kan >> nakładając inną ;-) hehehe innego sposobu nie znam...

Bremen >>> !!!!!! jak odpalić tego brazila, bo już sam nie wiem,... odpalam sobie ten pliczek od ciebie, rozpakowuje się wszystko normalnie, no i co potem?? W wersji beta miąłem przynajmniej instrukcję instalacji :-D, a tu nic tylko ten plik z kodem mi się robi, ale gdzie i co mam zgrać do max'a aby to działało???


16.03.2003
19:08
smile
[27]

BiZkiT77 [ Konsul ]

Bremen-------->saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yeah!!!!!!!!! beatiful!!!!!!!!!!!!!

p.s.
to do wszytkich
wciaz czekam na brazila :D

16.03.2003
19:08
[28]

Bremen [ The Dude ]

Pamir --> blagam nie dobijaj mnie :)...przeciez wyraznie pisze 'Please Locate your 3ds Max Root folder' czyli podaj sciezke gdzie masz zainstalowanego maxa czyli np. C:\3DStudiax i juz :)

17.03.2003
16:03
[29]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Bremen >> nie dobijam, to że trzeba to zgrać do głownego katalogu to wiem, ale nie działa :-(, ale moze to wina mojej "3" chyba czas sie przeniesc na cos nowszego,

A teraz kolejne pytanko, jak zrobić aby w widokach top, left .... były widoczne textury tak jak w perspektywie? gdzie to mozna zmienić???

Pozdrowienia Pamir

17.03.2003
16:16
[30]

Bremen [ The Dude ]

Pamir --> ten Brazil o ile siem nie myle to jest pod Maxa 4.0 :D:D

A bardzo latwo mozna to zmienic...mianowicie klikasz na 'Customize' (na pasku gdzie masz 'File' 'Edit' itp.)
I w pasku Customize klikasz na 'Viewport Configuration' i w zakladce 'Viewport Configuration' masz 'Rendering Method'
tam zaznaczasz Smooth + Hightlights i wsio :)

17.03.2003
16:16
[31]

Bremen [ The Dude ]

Aha pamietaj ze to okno co chcesz zmienic musi byc zaznaczone :)

17.03.2003
16:28
[32]

Pamir [ Generaďż˝ ]

THX :-D

17.03.2003
19:15
[33]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Hmm, dotychczas pracowalem na 3DSie w wersji 3, ale po tym jak Bremen przeslal mi Brazila musialem zmienic go na jakiegos nowszego. No i zmienilem na 5 :))) Teraz mam problem: Gdy otwieram projekt ze starego 3DSa on mi go ladnie otwiera, stwierdza ze nalezy go ponownie zapisac bo jest to stara wersja (wszystko ok). No i problem pojawia sie gdy chce wyrenderowac ten projekt :/ Otoz jak renderuje to nie widac zadnych obiektow (poprostu pustka). Ktos wie o co chodzi ??? Bo nie chce mi sie tego robic jeszcze raz :/

17.03.2003
19:18
[34]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Dodam jeszcze ze problem pojawia sie tylko przy renderingu za pomoca Brazila (ja mam chyba pecha do niego :/). Przy zwyklym scanlinie wszystko jest w porzadku :/

17.03.2003
19:57
smile
[35]

soze [ sick off it all ]

heh mam pytanko..;]] banalne zapewne ....jak zrobic szklany obiekt:]]]]] hehe wyjasnie ze cinemy uzywam tylko dp splashy i niekumam co i jak:]]...wiec mam obiekt powiginane rurki:]]] i chhce zeby były szklane:]]]...banalne proste itp..nadaje mu rozne materials ale za cholere niewiem jakm zrobic lekko błekitne szklo...ktos wie?..bremen:]]..dawaj ty robiles wtym szjasie..pomoz ...:]]]]

help:]]

17.03.2003
20:12
smile
[36]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan --> hmm...posprawdzaj wszystkie opcje w brazilu :)...moze masz mapy zle poustawiane albo cos nie tak z oswietleniem ??

soze --> no tak bawic sie bawilem ale nawet oteksturowac tam obiektow nie umialem :)...ale bede dobry kolega i zapodam ci linki gdzie moze zasiegniesz kilka informacji :
- https://www.maxoncomputer.com/tutorial_detail.asp?tutorialID=172&site= (tutaj znajdziesz jak zrobic okulary przeciwsloneczne 'czyli wzmianka o materiala jet')
- https://www.maxoncomputer.com/tutorial_search.asp tutah nasz 'a raczej mozesz sobie znalezc o materialach w Cinema

17.03.2003
20:30
[37]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bremen => Napewno nie jest to problem z materialami lub swiatlem, bo normalny scanline mi dziala. Moze cos nie tak w Brazilu, popatrze jeszcze chociaz watpie, bo mam standartowe ustawienia :/

17.03.2003
20:32
smile
[38]

soze [ sick off it all ]

Bremen---> daaaaaanke:]]]

17.03.2003
20:39
[39]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan --> no ja nie wiem jak siem ow brazil bedzie zachowaywal pod max 5 :))

soze --> a bardzo prosze :)

17.03.2003
21:00
[40]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bremen => Jesli mam nowy projekt, ktory wyrenderuje w Brazilu to wszystko jest OK :/ Tylko jak otwieram projekt z 3DS MAXa 3 sa problemy :(((( Poza tym plug-iny pod 4 sa kompatybilne z 5, podobno :)))

17.03.2003
21:15
[41]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan --> to prawda w 100% ale wiesz od reguly sa wyjatki :)...ale niewazne moze zrob tak ustaw w swojej starej scenie jeszcze w maksie 3 render scanline...zapisz przeies do 5 i tam ustaw brazila :)...moze to podziala ??

17.03.2003
21:51
[42]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bremen => Dzieki, pomoglo :)))))))

17.03.2003
22:10
smile
[43]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Zabrałem się za modelowanie autka, przy sprzyjajacych wiatrach jutro pierwszy bardzo wstępny render ;-D

Pozdrowienia Pamir

17.03.2003
22:36
[44]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan --> widzisz na wszystko znajdzie siem lekarstwo :)

Pamir --> hehe...to zycze powodzenia niestety ja nie dokoncze mojej TT bo za duzo bledow porobilem :(...ale moze niedlugo zabiore siem za nowe autko :)..(jakies pomysly ??)

18.03.2003
10:55
[45]

Pamir [ Generaďż˝ ]

ojjj to nie bedzie takie proste... :/ , siedze i sięmęcze nad samym szkieletem, juz chyba 3 raz ood początku zaczynam... ale jestem uparty :-D kiedys sie uda

18.03.2003
12:23
[46]

Maff [ Generaďż˝ ]

Pamir, Bremen ---> jaka metodą modelujecie samochody? tzn. na jakiej dokladnie zasadzie rysuje sie taki szkielet?

18.03.2003
12:26
[47]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Maff >> ja modeluje, metodą "uda się, nie uda... " :-D, heheh , To znaczy ja mam zamiar, najpewrw zrobić szkielet zwykłą linią, a potem surface i może zadziała, zobaczymy :-D

18.03.2003
12:45
[48]

Mr.Bungle [ Generaďż˝ ]

Pamir --> "ja modeluje, metodą "uda się, nie uda... " " :) Mi autko splajnami i surface tools zawsze dość cienko wychodziło.Ja preferuję box modelling lub nurmbsy

18.03.2003
12:52
[49]

Pamir [ Generaďż˝ ]

NO, boxami tez robiłem, ale to mi starsznie kańciaste wychodzi, i nie moge nic z tym zrobić, bo jak daje wygładzanie to i tak zawsze zmienia mi to co nie trzeba.... :/ koło mojego domku jest właśnie takie autko z jednego box'a >>

18.03.2003
12:53
[50]

Pamir [ Generaďż˝ ]

ojj starego rendera dałem...

18.03.2003
13:02
[51]

Bremen [ The Dude ]

ja ja uzywam metody Polymodeling ciekawa i mniej meczaca niz Splinami :)

18.03.2003
13:13
[52]

Maff [ Generaďż˝ ]

Bremen --->


jakis tutorial do Polymodelingu (chociaz podstawy) ?

18.03.2003
13:19
[53]

Mr.Bungle [ Generaďż˝ ]

Maff -->prościutki ale dający overview :)

18.03.2003
13:20
[54]

Maff [ Generaďż˝ ]

Mr.Bungle ---> dzieki wielkie :)

18.03.2003
19:48
[55]

van [ ignoruj mnie ]

Czy ktos korzysta z proga co sie Strata wabi??
Moze znacie jakies tutki????
znaczy strony z tutkami.

20.03.2003
16:32
smile
[56]

HoWaRaNg [ Konsul ]

siemka chciałbym prośić was o pomoc w pewnej sprawie :
Kupiłem sobie książkę o 3d maxsie3 no i czytam czytam i przy pewnym zadaniu miałem zrobiś pewną rzecz i ustawić Fillet na 10 a tu nie ma fileta :) -->>
co robić?? wersja maxsa jest dobra

20.03.2003
17:19
[57]

HoWaRaNg [ Konsul ]

oj watek przestaje byc widoczny przypominam o moim pytaniu up^

20.03.2003
17:32
[58]

HoWaRaNg [ Konsul ]

oj sorry pomyliłem figury heh :)

20.03.2003
18:27
[59]

Bremen [ The Dude ]

HoWaRaNg --> powiedz dokladniej o co ci chodzi :)...BTW. nie widac rysunku :)

20.03.2003
19:54
[60]

van [ ignoruj mnie ]

Ja nic chyba nie wykombinuje w tej stracie:(


Narazie wsteony render mojego domku w stracie:P

20.03.2003
20:12
[61]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Ja ostatnio zajmuje sie robieniem tutoriali ze strony max3d.pl :)))) Calkiem przydatnych rzeczy mozna sie tam dowiedziec :))) Oto moje ostatnie dzielo - trawa. Calkiem ladna, co nie ??? ;))

20.03.2003
22:16
[62]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

I kolejny projekt z tutoriala :))) ==>

20.03.2003
22:24
[63]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Drak'kan >> trawka bardzo ładna, a co do siekierki to nie wiem po co był tutorial ??

20.03.2003
23:28
[64]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan --> hmmm...ta trawka nie wyglada zbyt ciekawie :) (nie martw sie trawe jest zajebiscie ciezko zrobic :P:P) twoja wyglada jak powycinane trojkaty z kolorowego papieru :)....
Co do siekiery to zgadzam siem z Pamirem :)...po kiego tutaj tutorial ? Dodaj do ostrza meshsmooth i poprawe mapowanie bo narazie to fatalnie wyglada :(

21.03.2003
00:39
smile
[65]

Pamir [ Generaďż˝ ]

A mi sie trawa podoba, może nie jest super realistyczna, ale trzyma klimat

POzdrowienia Pamir

21.03.2003
08:52
[66]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bremen => Ty to umiesz popsuc zabawe ://

Co do trawy to mi sie podoba tylko troche za gruba mi wyszla :P A siekiery bym pewnie bez tutoriala nie zrobil przedtem. Teraz to by mi sie udalo :)))

21.03.2003
10:55
[67]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Miecz, tym razem wykonany wylacznie przeze mnie :))) (Prosze bez zbytniej krytyki, bo mnie sie podoba :))

21.03.2003
11:37
[68]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Mieczyk spoko, ale ponakładaj tekstury to bedzie wyglądal znacznie lepiej, bo tak widać, że ma mało elementów,

POzdrowienia Pamir

21.03.2003
11:40
[69]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

==>

21.03.2003
11:52
[70]

[Alt]+[F4] [ Legionista ]

Drakkan --> hmm .... tekstura ostrza fatalnie dobrana... wyglada jak jakis bialy plastki. Uzyj "stali" a nie jakis wynalazkow :) moze byc nawet ta defaultowa z 3ds'a

21.03.2003
12:26
[71]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Drak'kan >> Ty teraz jedziesz na max'ie 5 ?? mozesz mi podeslać klucze ??? bo ja mam wersje demo, a 3 juz mnie zaczyna irytować

21.03.2003
13:08
[72]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Ok działa :-D

21.03.2003
13:28
smile
[73]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Dabra zainstalowalem sobie tego brazila od Bremen'a ale nie wiem gdzie go teraz odpalić w max'ie :-D, heheh ale sie w tej 5 pozmienialo od czasów 3 :-D, help gdzie są ustawienia rendera ??? bo w Preference setting >> Rendering tak jak w 3 nie ma :-(


POzdrowienia Pamir

21.03.2003
13:29
[74]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Hehe no nie, znowu sobie sam poradziłem :-D Już wiem :-D

21.03.2003
13:37
[75]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Pamir => Nastepnym razem jak bedziesz miec klopoty z 5 to poczekaj z 5 min, a sam napewno rozgryziesz ten problem :))))

[Alt]+[F4] => Mi tam ta tekstura nie wyglada jak plastik :/ A tekstura stali w 3dsie jest tak badziewna ze lepiej nie mowic. Jakbym jej uzyl to ten miecz moglby uchodzic za 500 letni :/

21.03.2003
18:12
smile
[76]

HoWaRaNg [ Konsul ]

Fajna rączka?:) -->>
(Jestem początkujący) :)

21.03.2003
18:27
[77]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

HoWaRaNg => Nie musiales robic screen-shota. Wystarczy nacisnac dyskietke w lewym gornym rogu i zapisac swoja prace w postaci jpega :))))) A reka calkiem fajna jesli zrobiles ja dla jakiegos kosmity :)))

21.03.2003
19:44
[78]

HoWaRaNg [ Konsul ]

Drak'kan -->> to będzie postać rysunkowa za tydzień powinna byc gotowa

21.03.2003
22:26
[79]

Pamir [ Generaďż˝ ]

Drak'kan >> heh tak już teraz tak będę robił ;-D

HoWaRaNg >>hehe jaki optymista, postać w tydzień ;-)

22.03.2003
09:37
[80]

HoWaRaNg [ Konsul ]

Patrzcie mój pierwszy miecz (jestem taki wzruszony :)) -->>
Pamir -->> to nie będzie taka super postać no może troche przesadziłem dwa tygodnie

22.03.2003
12:19
[81]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Macie jeszcze tarcze/puklerz do kompletu z mieczykiem :))))

22.03.2003
12:43
[82]

Bremen [ The Dude ]

HoWaRaNg --> eee...wybacz ale mieczyk nadaje siem tylko do kasacji :P...Nawet mi to ciezko ocenic bo wyglada jakbys w ogule w to pracy nie wlozyl :(

Drak'kan --> puklazyk ladny ale jedno mi siem w nim nie podoba...a mianowicie to ze teksturki na tych metalowych paskach sa baaaaaaardzo porozciagane :(...psuje efekt :)..

22.03.2003
13:36
[83]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Mam nadzieje ze tak troche lepiej :))) ==>

22.03.2003
16:11
[84]

HoWaRaNg [ Konsul ]

no z tym mieczykiem to się nie postarałem ale tomoj 3 dzien pracy z maxem

22.03.2003
17:32
[85]

HoWaRaNg [ Konsul ]

Nie wiecie może jak można zwiększyć liczbe cofnięć ??

22.03.2003
18:01
[86]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Dawno nie mialem zainstalowanego maxa :)) ale z tego co pamiętam to w opcjach :) tylko nie pamietam która zakladka

22.03.2003
21:07
[87]

hotDog [ Outsider ]

witam :)
gdzies w zakatkach mojego dysku znalazlem moje "dzielo" ;P kiedys bawilem sie grafika 3D w Cinema 4D GO, i robilem nawet animacje, ale Wam postanowilem pokazac co splodzilem kiedys dawno temu :) mial to byc port z dokiem, ale zrobilem tylko sam dok, bez portu, wiem ze to morze sie dziwnie konczy, ale nie mialem umiejetnosci zeby zrobic jeszcze port :/, a teraz moze zaczne sie bawic w Maxie, bo widze, ze niezle rzeczy mozna w nim zrobic.
Pozdrowka.

22.03.2003
21:10
[88]

hotDog [ Outsider ]

i chcialbym zaznaczyc, ze jestem poczatkujacym grafikiem (tzn. bylem bo teraz sie tym nie bawie) :)

23.03.2003
15:44
[89]

HoWaRaNg [ Konsul ]

Mam taki mały problem dotyczący tekxtur
czyba wogóle ich nie ma patrzcei na screen --->>>
Wiecie może o co yu chodzi ???

23.03.2003
22:11
smile
[90]

Pamir [ Generaďż˝ ]

HoWaRaNg > hmmmm ... a po nałożeniu na obiekt? sa renderowane?

24.03.2003
20:04
[91]

Logadin [ Christian Noir Stein ]

Ehh pomylilme watki :)
.1

24.03.2003
20:25
[92]

Logadin [ Christian Noir Stein ]

.2

24.03.2003
20:27
[93]

Logadin [ Christian Noir Stein ]

Ehhh nie zrenderowalo z glow'ami nad wystrzalem :/

24.03.2003
20:29
[94]

Logadin [ Christian Noir Stein ]

.3 (wycinek animacji)

24.03.2003
20:42
[95]

Logadin [ Christian Noir Stein ]

.4

24.03.2003
20:58
smile
[96]

hotDog [ Outsider ]

Logadin--> podobaja mi sie.

26.03.2003
15:56
[97]

HoWaRaNg [ Konsul ]

Pamir -->> no waaśnie nie są renderowane chyba ich wogóle nie ma może ktoś mógł by mi wyslac na maila zpakowane podstawowe teksturki do maxa z gory dzieki [email protected]

27.03.2003
16:59
[98]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Zalozylem sobie ostatnio stronke gdzie umieszczam swoja grafike :P. No ale ja jestem tylko grafikiem znajacym sie na modelowaniu, a nie na robieniu layoutow :)))) Moze ktos tutaj bylby sklonny na zrobienie mi kilku grafik na stronke ??? :)) Link do strony zamieszczam ponizej :

27.03.2003
19:10
smile
[99]

Monther [ Generaďż˝ ]

POMOCYY!!! Dostaje już zajoba dosłownie od męczenia modyfikatora Unwrap UVW !!! Modyfikator jest bardzo fajny, bardzo potrzebny i w ogóle wszystko ok, tylko jak u licha kontrolować proporcje tekstur!!!???

Problem polega na tym, że ok, rozwijam sobie tekstury modyfikatorem aż do ich płaskiej postaci. Później używam teksportera, żeby to spłaszczone UVW tekstur sobie wyeksportować do bitmapy. No i ok, ale okazuje się, że to się eksportuje nieproporcjonalnie!!!

Po nałożeniu namalowanej tekstury na obiekt, na niektórych ścianach tekstury są rozciągnięte, na niektórych spłaszczone.

W parametrach modyfikatora, w "bitmap options" można ustawić rozmiar bitmapy, albo "use custom bitmap size". Ani jedno, ani drugie się nie sprawdza!!! A skąd do diabła mam wiedzieć jaka powinna być "idealna" wielkość bitmapy z teksturą?

Czy jest możliwość, żeby niezależnie od ustawionych parametrów (wielkości) bitmapy spłaszczone tekstury zachowywały odpowiednie proporcje??? Bo jak narazie, to w momencie kombinowania przy wielkości bitmapy (zarówno w "unwrap UVW" jak i w "texporterze") ciągnie to za sobą również proporcje testur!!! Wszystko się wydłuża, spłaszcza i takie tam... Ufff...

POMOCY, RATUNKU!!! :-) Nie mogę skończyć modelu przez to :-(

27.03.2003
19:25
[100]

Bremen [ The Dude ]

Monther --> zastosuj metode pana Rozkosza :)...tzn. : Sciagnij screena tak jak na obrazku ponizej :))

A tu link do tutka https://max3d.gry-online.pl/tutoriale/kurs110/tutorial.htm

27.03.2003
19:28
smile
[101]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan -->a co bys powiedział na wspolprace przy stronie ?? Proponuje gotowy Ley --->

27.03.2003
20:10
[102]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bremen => Hmm, jestem sklonny sie zgodzic :P Tylko wez pod uwage iz moja znajomosc na tworzeniu stron konczy sie na HTMLu :)))) Zadnych nowszych technik narazie nie umiem :P Musze sie chyba wziasc do pracy i zaczac czegos uczyc :/ A tak BTW to fajny ley :)))))

27.03.2003
21:25
smile
[103]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan --> luzik ja siem moge zajac stronka (naczy leyem moze zrobie we flashu) ale w tekstach galeri itp. to bedziesz juz potrzebny :)...Narazie nie chce mi siem robic w 3d i wciagnelo mnie projektowanie stron i rysowanie wiec nie zajmuje siem 3D ale wkrotce BIIIIIIIIIIIIG projekt :)...(mam nadzieje ze rzuce was na kolana)...tak planuje zrobic cos ala Forgotten Realms :)...jakis zameczek..karczma...jezdziec...albo mag ale to narazie czyste spekulacje :P:P

27.03.2003
21:27
[104]

Monther [ Generaďż˝ ]

Bremen ---> dzieki. Ta metoda jest przyjemna, ale mnie nie satysfakcjonuje. Musze opanowac unwrap + texporter, bo co np. z cylindrycznymi kształtami? Trzeba je rozwinąć do płaskiej postaci, bo sposobem, który podałeś powstaną spore przekłamania. Tak więc problem istnieje nadal... :-(

27.03.2003
21:40
[105]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bremen => Tak sie wlasnie bawie w budowe tej strony przy uzyciu twojego leya :))) Calkiem niezle mi idzie, tylko brakuje mi grafik :// Walnal bys jakies przyciski do menu :))) Napisy "Galeria" itp. :)))) Zreszta powiedz jak podoba ci sie moj wstepny projekt strony ??? No i przydalaby mi sie inna kreska pod napisem "Galeria".

27.03.2003
22:05
smile
[106]

Bremen [ The Dude ]

Drak'kan --> nareazie pobaw siem ze swoja strona :)...ja w weekend zabiore siem za ta :)...juz mam ja pocieta itp. wiec wystarczy wrzocic do flasha...dodac przyciski i wsio :)...

28.03.2003
14:47
smile
[107]

griz636 [ Jimmi ]

Zlecę wykonanie projektu 3D.

Chętnych prosze o kontakt na priv.

28.03.2003
22:32
[108]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Bremen => OK, nietykam :)))

Przerobilem sobie troche galerie na mojej stronie i uwazam iz moj pomysl nie jest taki zly :P Otoz teraz zamiast galerii mam dzial projekty, gdzie mam linka do kazdego mojego projektu (cale 2 narazie :)). A na stronie kazdego projektu jest krotka informacja o samym projekcie i galeria zdjec do niego :)) Pomysl chyba calkiem dobry, bo mozna pokazac prawie wszystkie etapy produkcji ostatecznego dziela :))) (co ty na to Bremen ???)

28.03.2003
23:49
smile
[109]

LaSiu [ Konsul ]

Cinema 4d --->> only 3d .. z tego neidlugo ebdzie tapeta tylko 2d brakuje zeby zrobic jakies "fajerwerski"

28.03.2003
23:51
smile
[110]

LaSiu [ Konsul ]

and the next one -- >>

29.03.2003
10:19
[111]

Bremen [ The Dude ]

Nowy watek
Nowy watek
Nowy watek

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.