GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

BG2(55)

12.03.2003
21:47
smile
[1]

Belt [ 210 backstab damage ]

BG2(55)

Ponawiam moją prośbę, by każdy kto chce nowy Pierścień Tarana dał znać a ja mu prześle.
Obok mamy przedziwną sytuację, gdy posiadacz kwasowej katany od Kuroisana, skorzysta z Mamidła (Hełm Vhailora). Wtedy tworzy się jego kopia z tą kataną włącznie. Problem w tym, że gdy kopia dostanie się pod jakiekolwiek zauroczenie, zaatakuje bohatera i uaktywni się Acid Backlash to owa strzała będzie się "odbijać" od kopi do bohatera. Naprawdę śmieszne, tylko że trzeba restartować grę, bo nic się na to nie poradzi:(
Link do poprzedniego wątku:

12.03.2003
21:55
[2]

Belt [ 210 backstab damage ]

Aha i jak wcześniej mówiłem, zmieniłem ową katanę od Kuroisana (Sahuidoku +4). Teraz daje regenerację, ale wolniejszą bo zamiast 1HP/sek, to daje 1HP/2sek, więc bohater regeneruje się w bardziej normalny sposób.
A sam acid backlash był trochę uciążliwy. Przy grupce wrogów powoduje tylko chaos i spowalnia całą grę. Tak wiec teraz szansa tego zjawiska wynosi zamist 100% przy każdym trafieniu naszego bohatera 33%. Ale aby wyrównać wszystko to zadaje tera więcej obrazeń.

12.03.2003
22:09
smile
[3]

Valencis [ Transmuter ]

:))))))
Keldorn poleciał z miejsca tego wybuchu na sam przód sali.

A nie dałoby się zaktualizować opisu właściwości pierścienia?

12.03.2003
22:11
[4]

Belt [ 210 backstab damage ]

Valencis--> czyli co masz konkretnie na myśli? W opisie nie mogłem używać polskich liter.

12.03.2003
22:20
[5]

Valencis [ Transmuter ]

U mnie jest wyświetlany stary opis, bez uwzględnienia możliwości odrzucenia w tył.

A tak od siebie, to proponuję zrezygnować z możliwości rzutu obronnego przeciwko jednemu z efektów. Dwa różne rzuty dla jednego czaru to zbędny chaos.

12.03.2003
22:21
[6]

Belt [ 210 backstab damage ]

A, opis przecież zmieniłem, jak niezauważyłeś. Próbowałem jeszcze dać efekt "wybuchających ciał" gdy np. postać z 1HP otrzymuje 50 obrażeń. Dałoby się coś takiego zrobic, jednak zamiast obrażeń magicznych musiałyby to być inne obrażenia (obuchowe, sieczne itp.). Tylko problem w tym, że Kaminna Skóra dawałaby wtedy odporność na pierścień. A tak obrażenia magiczne pozwalają rówież na walkę z magami.

12.03.2003
22:23
[7]

Belt [ 210 backstab damage ]

No tak, opis przecież masz ten sam. Spróbuję coś wykombinować

12.03.2003
22:28
[8]

Valencis [ Transmuter ]

"Kamienna skóra" mogłaby zapewniać ochronę i tak też byłoby dobrze, przecież taki jest sens tego czaru - przyjmuje fizyczne obrażenia i pęka pod ich naciskiem odsłaniając następną.

12.03.2003
22:31
[9]

Valencis [ Transmuter ]

Nie dokończyłem myśli - i jaki mag miałby szansę przeżyć coś takiego? Podejrzewam, że mało który miałby tyle szczęścia. :>

12.03.2003
22:42
[10]

Belt [ 210 backstab damage ]

1

12.03.2003
22:43
[11]

Belt [ 210 backstab damage ]

Valencis:
- bez przesady to w końcu 1 ładunek na dzień, musi być czymś szczególnym:)
- pierścień ten jeszcze przed zmianą zadawał obrażenia magiczne. Poza tym wyobraź sobie maga z Kamienną Skórą, któremu nic nie robi potężny taran lecący w jego kierunku. Równie dobrze gdyby spadał na niego Pałac Kultury i Nauki, to też by mu się nic nie stało bo ma Kamienną Skórę która chroni go przed obrażeniami fizycznymi.
- wystarczą Lustrzane Odbicia i po sprawie, pierścień nic mu nie zrobi. A prawie każdy mag w BG rzuca na poczatku owy czar.

12.03.2003
22:44
[12]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Pierścień może być, chociarz osobiście spodziewałem się dopakowania na miarę Sahuidoku (gdzie się ją zdobywa?). Przydałoby się zmienić opis oraz pozwolić na jakiś sensowny rzut obronny. Czy da się jakoś teraz za pomoc czaru zabezpieczyć przed jego działaniem?

12.03.2003
22:45
[13]

Belt [ 210 backstab damage ]

Niestety z opisu może nic nie wyjść. Ale zapytam się grjgoriego. Na razie dam tutaj:
[B]
Pierœcieñ Tarana
Znany te¿ jako £amacz Bram. Za pomoc¹ jednego s³owa pierœcieñ ten mo¿e ujawniæ swoje fantastyczne i mordercze moce. Gdy zostanie w³¹czony, ledwo widoczny podobny do tarana kszta³t zostaje wyrzucony z pierœcienia. Ta si³a mo¿e zrzuciæ przeciwników z murów, zniszczyæ zamkow¹ bramê, czy te¿ zmia¿d¿yæ przeciwników, ale sama te¿ zadaje ogromne obra¿enia i powoduje utrate przytomnosci.

PARAMETRY:

Specjalne:
Raz dziennie moze zadac przeciwnikowi 10K8 pkt. obrazen.
Kazdy trafiony moca pierscienia musi wykonac rzut obronny przeciwko smierci z modyfikatorem -4, by nie stracic przytomnosci na 5 rund oraz rzut obronny przeciw czarom, by nie wyrzucic posiadanej broni lub innego ekwipunku.[/B]

12.03.2003
22:47
[14]

Belt [ 210 backstab damage ]

Ech te polskie znaki, dam dokończenie czyli to co nowe

Ta siła może zrzucić przeciwników z murów, zniszczyć zamkową bramę, czy też zmiażdżyć przeciwników, ale sama też zadaje ogromne obrażenia i powoduje utrate przytomnosci.

PARAMETRY:

Specjalne:
Raz dziennie moze zadac przeciwnikowi 10K8 pkt. obrazen.
Kazdy trafiony moca pierscienia musi wykonac rzut obronny przeciwko smierci z modyfikatorem -4, by nie stracic przytomnosci na 5 rund oraz rzut obronny przeciw czarom, by nie wyrzucic posiadanej broni lub innego ekwipunku.

12.03.2003
22:54
[15]

Valencis [ Transmuter ]

Belt --> Więc załóżmy, że Pałac Kultury spadnie z wysokości 1 km. Roztrzaska się w drobny mak i czarodziej zostanie tylko raz potraktowany potężnym uderzeniem. Sądzę, że takie chwilowe obciążenie może zostać przełożone na "Kamienną skórę".

Po drugie, rzucanie czarów powinno być domeną magów i udostępnianie takiej możliwości wszystkim klasom to zachwianie równowagi. Z resztą, nie trudno skojarzyć uderzenie Tarana z formułą "Oddech smoka", a to będzie nawet potężniejsze, bo na obrażenia od czystej magii mniej istot ma odporność, niż na płomienie. Tak więc mamy przedmiot, w który został zaklęty czar 10. poziomu.
Ale przy jakiej okazji zaczęliśmy właściwie rozmawiać na temat tego, że przedmiot jest zbyt potężny? Nie miałem takiej intencji. :)

12.03.2003
23:00
[16]

Belt [ 210 backstab damage ]

Valencis - no jeden głos jest za tym że jest za mało potężny:) Poza tym jak już pisałem pierścień jeszcze przed zmianami zadawał magiczne obrażenia i nie chciałem po prostu tego zmieniać. Oddechów smoka możesz rzucić nawet 5x, a ładunek pierścień ma tylko 1...tworząc go wziąłem pod uwagę jeszcze to jak bardzo mod Tactics uprzyksza grę (smoki w przełęczy małego zęba, lisze których nawet teraz nie potrafie zabić) więc nie martwię się o to, ze przedmiot jest za potężny.

12.03.2003
23:03
[17]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

to jest właśnie paradoks kamiennej skórki - w takowym wypadku mogłaby ona chronić przed upadkiem z ogromnych wysokości czy przed podobnymi abstrakcyjnymi rzeczami. w 3 edycji kamienna skórka ma odmienne właścciwości odnoszące się do poziomu maga, i zamiast całkowitego wchłaniania bezwzględnej ilości damagu redukuje go o pewną liczbę np. 30/-

12.03.2003
23:19
[18]

Valencis [ Transmuter ]

Belt --> Ale to wszystko jest dla ludzi, nie dla samobójców. A Twój pierścień ma służyć szerszemu gronu graczy, niż temu, które zabija stado smoków przed śniadaniem.
Pomyśl też o tym, co by było, gdyby można np. zadać Kangaxxowi normalne 1k obrażeń czarem z "Dziennej gwiazdy"? Na potężnych przeciwników, nie powinno być takich prostych rozwiązań, gra traci wtedy sens.

13.03.2003
00:43
[19]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

sam sie bawiłem w tworzeniem przedmiotów i też moge coś podesłać - np. elfia klinga ze speyficznym fireballem...

13.03.2003
00:48
[20]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

mógłby mi ktoś podesłać pliczek z dialogami? - po zainstalowaniu patcha w wer. ang dialogi sie pomieszaly

13.03.2003
05:10
[21]

Valencis [ Transmuter ]

Lesaonar --> Który - ze zwykłych Cienia Amn, z Tronu Bhaala, czy jeszcze jakiś inny?

13.03.2003
09:59
[22]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Valencis --> z tronu Bhaala, a inne mody to najwyżej przeinstaluje - ale mimo wszystko dzieki temu patchowi w wer. angielskiej pozbyłem się problemu z "niegadaniem" ważnych postaci...

13.03.2003
11:50
[23]

Ines [ Ines ]

Choc na razie nadal nie gram (czekam az kolega znajdzie czas, by przyjsc i mi zainstalowac win98 na innej partycji, bo z XP tak calkiem to nie chce zrezygnowac), to tez poprosze o ten Pierscien - nie wiem, czy mi sie przyda, ale zbieram jak chomik rozne rzeczy :D na HDD.
[email protected]

13.03.2003
14:51
[24]

Belt [ 210 backstab damage ]

Dobra, przyznaję się, to był błąd nie zmieniając obrażeń magicznych na miażdżące. Teraz to zrobiłem i wysłałem pierścień wszystkim

13.03.2003
15:05
[25]

Carrignarone [ Konsul ]

Belt ---> Dzięki. Tym razem się udało.

13.03.2003
15:15
[26]

Belt [ 210 backstab damage ]

Teraz, gdy strzelisz z pierścienia w jakiegoś wroga mającego mało HP, to rozpada on się na kwałki, które następnie lecą dalej. ŚWIETNE!

13.03.2003
15:20
[27]

Carrignarone [ Konsul ]

Belt ---> Na razie sobie nie strzelę, bo gram w ID2, a po pierścień zgłosiłem się na podobnej zasadzie, co Ines. Ale zaraz po skończeniu Icewinda wracam do sagi BG i będę strzelał ile wlezie.

13.03.2003
22:22
[28]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Valencis --> dzieki, dostałem i działa - nawet nie wiedziałem że taki duży plik może przejść przez onetowską pocztę bez dzielenia - ja maksymalnie moge wysłać w jednym mailu 1,5 mega

Belt--> gdybym Ci podesłał przedmiocik własnej roboty to mógłbyś wprowadzić do niego jedną poprawkę?

13.03.2003
22:37
[29]

bone_man [ Powered by ATI ]

Witam.
Czy w BG2 jest cos takiego jak ograniczenie czasowe? Ze po pewnym czasie gra sie konczy??
I po co mozna pic w karczmach ma to wplyw na cos? I czy mozna sie upic?
Pozdrawiam

13.03.2003
22:42
[30]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

w pewnych etapach gry niektóre questy musisz wykonać w pewnym przedzialne czasu - np. podmrok, poza tym możesz łaźić i obijać się po faerunie (tym dostępnym) do woli

upić się można, ale chodzi o to że za każdym łykiem jakiegoś trunku dowiadujesz się co się dzieje w okolicy, lub jakie są ciekawe questy

13.03.2003
23:11
[31]

Psychol [ yellow_koza ]

hmm watek widze ciagle trwa ;-)
keep up the good work... mnie swego czasu pomogl: dz pipul

13.03.2003
23:22
[32]

Valencis [ Transmuter ]

bone_man --> Ogólnie to nie ma szeroko pojętych ram czasowych - grę ogólnie można przechodzić tyle czasu, ile tylko chcesz, wspomniane przez Lesaonara sytuacje mają miejsce, ale nie są to kwestie, których zostawienie na później miałoby Ci uniemożliwić zakończenie rozgrywki, a jedynie nie pozwoliło skorzystać z pewnych możliwości. Ponadto, w sensie czasu, najwyższy priorytet powinno mieć wykonanie zadań związanych z bohaterami, z którymi podróżujesz, praktycznie tylko oni są wrażliwi na zbytnie zwlekanie.

14.03.2003
08:40
[33]

-grjgori- [ Konsul ]

Ładnie, ładnie wygląda na to, że dzięki Valencis'owi i Belt'owi no i innym osobom, wątek ostatnio rozkwitł. Moje gratulacje, oby tak dalej.

Belt ---> O co chciałeś zapytać z tymi opisami? Jak zrobić, aby inne osoby mogły z nich korzystać?
W takim wypadku należy skorzystać z IAP'ów lub WeiDU. IAP jest chyba dość dobry dla pojedyńczych przedmiotwó, jednak jak jż z niego korzystasz to stwórz wersję samorozpakowującą się, a nie taka która wymaga IEEP'a. Program do robienie EXEkow z IAPów nazywa sie chyba IAPSFX i znajduje sie gdzie na stronie TeamBG.

14.03.2003
10:10
[34]

Belt [ 210 backstab damage ]

Lesaonar --> proszę bardzo, wyślij mi go.
Wszystkim przysłałem na maila poprawiony pierścionek!!

14.03.2003
14:04
[35]

Belt [ 210 backstab damage ]

Znalazłem fajną muzyczkę, trochę inną ale miłą dla ucha. Jak ktoś chce, to niech pisze.

A tak wogóle to napisałem ten post by podnieść na duchu wątek:)

14.03.2003
14:47
[36]

Carrignarone [ Konsul ]

Belt ---> U nas też dzisiaj pustawo, ale to zależy od dnia. Przedwczoraj widziałem tu całkiem zażartą dyskusję. A tak w ogóle to i tak oba wątki o Baldurach mają się lepiej niż Icewind. Mam te trzy podpięte i ID prawie zawsze jest najniżej. :)

14.03.2003
15:40
[37]

Belt [ 210 backstab damage ]

-grjgori-
Nie mógłbyś sam czegoś napisać na forum TeamBG w sprawie tego mojego złodzieja? Ja próbowałem, ale jakoś, nie chce mi się zarejestrować mimo, że wpisuję poprawne ID i hasło:(

14.03.2003
17:51
[38]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Belt --> już wysłałem, a chodzi o:
-za każdym uderzeniem1k4 obrażeń od elektryczności
-za każdym uderzeniem uleczenie 1hp
-15 % odp. na magie (jak Ci sie bedzie chciało)

tych punktów nie moge nawet znaleźć w kodzie źródłowym

możesz też przesłać tą muzyczkę...

14.03.2003
18:18
[39]

-grjgori- [ Konsul ]

Belt --> Nie trzeba na forum nic pisać wystarczy przejrzeć wcześniejsze tematy. Tu masz link do jednego z nich. W poniższym wątku na jego końcu jest kilka linków do innych tematów, które zapewne wyjaśnią ci wszystko.

14.03.2003
18:32
[40]

bone_man [ Powered by ATI ]

Witam!
Mam taki klopot jestem w Slumsach dostalem zadanie o atakowanej twierdzy od pewnej pani. W dzienniku nie mam wpisu tylko mapa mi sie zaktualizowala, ale ja nadal nie mam tego punktu zaznaczonego na mapie.
Gdzie mam sie udac?
Dziekuje

14.03.2003
18:42
[41]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

twierdza Nalii, jest poza miastem (jest to odrębna olkacja), jeżeli jeszcze nigdy nie byłeś poza nim pójdź do bram miasta, a przez nie wyjdź do twierdzy nalii (jeżeli jej wcześniej nie odwiedzałeś będzie miała niebieską obwódkę)

14.03.2003
21:18
smile
[42]

Belt [ 210 backstab damage ]

Lesaonar - przesłałem Ci miecz lecz nie udało mi się zrobić tego 1HP przy każdym uderzeniu. Nie znalazłem w czegoś takiego, być może trzeba to zrobić w inny sposób. Zapytaj się grjgoriego

14.03.2003
21:52
smile
[43]

Ines [ Ines ]

Belt--> chcialam podziekowac za maila z pierscieniem.

14.03.2003
22:49
[44]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Belt--> wielkie dzieki, a co do 1hp to mnie oświecilo trzeba otworzyć miecz Adjatha Wysysacz +2 z wiezienia sfer i z jego właściwościwości wyciągnąć to uleczanie (poszczególne parametry i kody animacjj)- tak sobie można fajne itemy zmontować...

14.03.2003
23:03
[45]

-grjgori- [ Konsul ]

Lesaonar --> Zrobiłbym dokladnie to samo co ty jeśli miałbym pomoc :)

Belt --> Sprawdziłeś tego linka ?

15.03.2003
12:19
[46]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

-grjgori- --> co to za www przy twoim nicku? jakiś mod w świecie Dragon Lance?

15.03.2003
16:22
[47]

-grjgori- [ Konsul ]

Dokładnie :D

Mod ten przenosi całą akcję do świata Dragonlance i całkowicie (no prawie) zmienia grę, nowy system czarów, nowe metody awansu, itp. więcej informacji na same stronie.

15.03.2003
17:24
smile
[48]

bone_man [ Powered by ATI ]

Mam pytanie do tych z Was ktorzy graja w BG2 w pojedyncza gre. Czy Wy macie te postacie z samego poczatku Joshire(?) itp.
I czy moglbym grac przykladowo 2 wojownikow, 2 lucznikow - bez maga (moze byc druid leczacy rany), ale BEZ MAGA ??
Bo dostosowywanie czarow sprawia mi troche klopotow.
Dziekuje
Pozdrawiam

15.03.2003
17:33
[49]

Belt [ 210 backstab damage ]

Chciałbym przesłać ten utwór ale nie mogę, bo jest za duży (8MB):(

15.03.2003
17:34
[50]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

bone_man--> teraz to juz kompletnie mnie zmyliłeś - chodzi ci o Yoshimo, czy Jaheirę? jeżeli chodzi o Yoshimo to go nie biorę, aczkolwiek jest najlepszym złodziejem. Później (poza kombinowaniem) nieeodwracalnie "odchodzi z druzyny" wiec nie pakuje w niego punktów doświadczenia - nie powiem ci dlaczego żeby nie zepsuć Ci przyjemności niespodzianki:)...

co do maga to zawsze radze ci mieć takowego ponieważ będziesz mięc marne szanse w starciu z jakimkolwiek innym potężniejszym magiem. poza tym sam czarodziej bardzo skutecznie zmiękcza przeciwników...

15.03.2003
17:35
[51]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Belt--> jak Ci się chce to go podziel Win. commanderem, albo daj jego nazwe - może będzie w kaazie.

15.03.2003
17:42
[52]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

albo spróbuj później - przyponiało mi się że dzisiaj remontują onetowską pocztę i w ogóle nie działa...

15.03.2003
20:09
smile
[53]

Pi0tras [ Centurion ]

Jestem pod Czarowięzami no i mam problem z tymi oto pomnikami przedstawionymi obok. Chyba trzeba do nich powkładać przedmioty znalezione w skrzyni ale jak? Bo z tych wypisanych na nich instrukcji to najwyżej trzech się można domyślić.

15.03.2003
20:13
[54]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

A – Gwiezdny Medalion

B – Złota Opaska

C – Znoszone Buty

D – Słój Wody

E – Zegar Słoneczny

F – Medalion Słońca

G – Medalion Miecza

H – Skuty Człowiek

I – Lustro

J – Klepsydra

K – Szczerząca Zęby Czaszka

15.03.2003
20:17
[55]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Pi0tras -> text i pomysł oznaczenia sciągnąłem z poradnika Soulchatchera --> jest na stronach gola

15.03.2003
20:48
[56]

Valencis [ Transmuter ]

bone_man -->

Nie ma czegoś takiego jak "łucznik". Każdy zbrojny, jakiego spotkasz powinien być wystarczająco dobry w walce na dystans co wręcz. Wniosek z tego taki, że wszystko zależy od tego, jak wyposażysz swoich bohaterów. Zazwyczaj w czasie walki, wszyscy Ci, którzy potrafią sobie gołymi rękami radzić z zagrożeniem powinni być na ślepo ładowani na wroga, bo to zapewnia większą siłę ognia. Pozostałe postacie - łotrzykowie i magowie mogą wspomagać ich atakami z dystansu, jeżeli nie mają akurat nic lepszego do roboty. W skrajnej sytuacji, gdy masz do czynienia ze stosunkowo słabym wrogiem, wyposaż wszystkie siły w bronie dystansowe i zażegnaj zagrożeniu, zanim się zbliży. Pamiętaj, aby nie uderzać we wroga broniami strzeleckimi, gdy stoi tuż obok, bo wtedy Twoją postać łatwiej trafić.

W drużynie powinien być mag, a nawet dwóch i jeszcze więcej, jeśli masz jakiś niezwykły sentyment do adeptów czarnoksięstwa - choć tak na serio, to jeśli będzie musiał wystarczyć jeden bohater z podrzędną zdolnością rzucania czarów maga, to wystarczy. W grze magia czarodziei odgrywa ogromną rolę i wiedza na temat rozwiązań z jakich korzysta jest niezbędna dla każdego, kto chwyta się za BG2. Radzę się bardzo blisko przyjrzeć temu zagadnieniu przynajmniej na przykładzie czarodziei, którzy już się przybłąkali. Dodam jeszcze, że nawet jeśli w drużynie jest mag, to nie musi on wcale brać udziału w walce, czasami nawet lepiej zostawić go w bezpiecznym miejscem, całkowicie poza zasięgiem aktualnych wydarzeń i jedynie pod warunkiem, że nijak nie umiesz uporać się ze starciem, w które się wmieszałeś, zastanowić się, jak taka postać mogłaby się przyczynić do zwycięstwa.

Jako, że można mieć nawet pięciu towarzyszy, to aby jak najpełniej przeżyć sesję BG2, najlepiej nigdy nie odłączać nikogo, dopóki nie zacznie brakować miejsca kogoś nowego. W grze jest 16 bohaterów do przyłączenia - mniej lub bardziej związanych z wątkiem głównym, ale można wybierać sobie towarzystwo całkowicie wedle własnego uznania, zostały przewidziane i takie rozwiązania, które będą dotyczyć drużyny, w której gracz odłączył te bardziej kluczowe postacie.

15.03.2003
21:08
[57]

Pi0tras [ Centurion ]

Lesaonar--> Dzięki za szybką odpowiedź

16.03.2003
10:03
smile
[58]

bone_man [ Powered by ATI ]

Witam!
Mam takie dosyc dziwne pytanie. Jesli jakas postac jest wojownikiem i stroni od magii, to co mozna zrobic z inteligencja i madroscia. Czytalem, ze u magow/czarownikow sile mozna wziasc do minimum, a ja kto jest u wojownikow? Czy madrosc i inteligencje tez mozna wziasc d minimum?
Dziekuje
Pozdrawiam

16.03.2003
10:07
smile
[59]

bone_man [ Powered by ATI ]

Jak moglem zapomniec? :((((
Lesaonar --> dzieki za odpowiedz.
Valencis --> dzieki za bardzo wyczerpujaca wypowiedz ;)

16.03.2003
10:19
[60]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

bone_man --> dla kompletnych matołów wojowników inteligencję można nawet 3 - to w grze nic nie zmienia (poza długością błądzenia w labiryncie - to taki czar).
z mądrością jest inaczej - od niej zależą rzuty na iłe woli - czyli od niej zależy twoja odporność na czary typu dominacja, zauroczenie, głupota, chaos, ataki psioniczne i mentalne ataki wampirów i umbrokych kolosów --> jest to ważna umiejętnośc i u mnie jest w granicach 14-15 (gram wojownikiem - magiem)

p.s. próbowałem rozpisać się jak Valencis, ale jakoś nie wyszło:)

16.03.2003
10:37
smile
[61]

Belt [ 210 backstab damage ]

Przypominam, że wszyscy macie już na mailu poprawiony Pierścień Tarana z obrażeniami miażdżącymi, a nie magicznymi.
-grjgori-: nie mogę jakoś wejść na tego Twojego linka. Przedwczoraj mi się udało, ale było już za późno na szukanie czegokolwiek. Teraz czekam, czekam i connection timed out. Nie wiesz co to? A tak wogóle, to mam Chello i to był hyba mój największy błąd. Raz neta wogóle nie ma "bo awaria" (czekam cały dzień) i zdarza się to dosyć często (a gdy pytam się kumpla, co ma też Chello, to mi mówi, że normalnie działa u niego). Teraz mi wogóle nie chce otwierać żadnych plików graficznych, poza tymi, które ma w pamięci. Już kombinowałem w opcjach internetowych i włączanie obrazków jest włączone. NIe wiecie co to?

16.03.2003
10:39
[62]

Belt [ 210 backstab damage ]

Sorka za błędy gramatyczne, ale jest jeszcze wcześnie :D
Lesaonar--> może masz ftp'a? Tam mogę Ci wcisnąć

16.03.2003
10:43
[63]

Belt [ 210 backstab damage ]

Na większe obrażenia będziecie musieli jeszcze trochę zaczekać, bo nie mam zbyt dużo czasu na grę, chciałbym coś zrobić z moim nowym wyglądem (zabójcy - screeny już dawałem) jeśli chodzi o ekwipunek i awansowaćna odpowiedni poziom - gdy byłem na 20 myślałem, że już będą 7x obrażenia, a tu nic...

16.03.2003
10:43
[64]

Belt [ 210 backstab damage ]

Zapomniałem screena

16.03.2003
10:44
[65]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Belt --> dzieki za pierscien - rzeczywiscie kiedy gra sie z modami kazdy taki artefakt jest pomocny (przyznam sie ze miałęm małe problemy w miescie grot - efekt wizualnyteż niezle dopracowałes.

a co do twojego problemu to radziłbym założyć wątek z serii hardware, sam niestety nie pomoge bo rczej sredniacko znam sie na tego typu sprawach...

natomiast co do problemu z tamtym forum - możesz napisać tekst wątku a ja go tam zamieszcze (może być po polsku) - próbowałeś odpalić z mojego logina?

16.03.2003
10:47
[66]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Belt --> FTP nie mam, ale moge założyć jeżeli to nic skomplikowanego, albo po prostu dać wątek jak to zrobić...

16.03.2003
10:47
[67]

Belt [ 210 backstab damage ]

Lesaonar --> ale wgrałeś ten drugi poprawiony pierścień?
Na stronkę Teambg wogóle nie mogę się dostać

16.03.2003
10:51
[68]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Belt --> wgrałem i chodzi poza opisem, który pozostał nie zmieniony
dalej propnuje Ci napisanie tekstu do zamieszczenia

16.03.2003
10:51
smile
[69]

Valencis [ Transmuter ]

Lesaonar --> Co prawda powtórzę kilka rzeczy, które już Ty napisałeś, ale szkoda, żeby moja odpowiedź się zmarnowała, prawda? :)

bone_man -->

Siła - odpowiada za szansę na trafienie, zadawane obrażenia oraz dopuszczalny ciężar sumy przedmiotów, jaką niesie postać. Wszystkie klasy są tak opracowane, że Siła na średnim poziomie nie będzie musiała wcale oznaczać, że dany bohater nie sprawdzi się w walce, ale dla wszystkich jest zalecane doprowadzenie jej jak najwyżej (bo każdy w takiej czy innej sytuacji mógłby być postawiony przed koniecznością walki wręcz). W grze występuje kilka przedmiotów, które ustalają wartość Siły na pewnym określonym, bardzo wysokim poziomie, więc nie należy się specjalnie sugerować bazową wartością tej cechy.

Zręczność - wysoka modyfikuję KP bohaterów tak, aby była ona niższa (czyli by było ich trudniej trafić), ponadto zapewnia premię do trafienia w walce na dystans. Jest zalecana na najwyższym poziomie dla wszystkich klas, chyba, że tworzysz maga, który będzie raczej polegać na swoich zaklęciach obronnych, niż na wrodzonej Zręczności, a brakuje mu na inne cechy.

Kondycja - zapewnia premię do PŻ. Może ona wynosić maksymalnie +2 PŻ na każdy poziom do 9. lub 10. w zależności od klasy przy Kondycji 16 lub większej, a dla klas niezbrojnych oraz nawet +7 dla klas zbrojnych. Ponieważ PŻ są mało istotne w przypadku klas, które i tak mają niewiele PŻ i wszystko może stanowić dla ich przedstawicieli zagrożenie, można oszczędzić punkty na tej cesze tworząc np. czarodzieja. Dla wszystkich walczących zalecana jest maksymalna Kondycja. Kondycja na poziomie co najmniej 20 (niezależnie od klasy) zapewnia powolną regenerację ran.

Inteligencja - jest zdolnością uzupełniającą się z możliwością rzucania czarów maga. Głównym ograniczeniem wynikłym z niskiej Inteligencji dla czarodzieja jest limit czarów danego poziomu, które może mieć jednocześnie w księdze czarów, ale można "oszukać" to ograniczenie pijąc pewne mikstury czasowo podnoszące Inteligencję i w czasie ich działania dopisać sobie resztę czarów. Inteligencja jest prawie całkowicie zbędna klasom, które nie korzystają z czarnoksięskiej magii, ale nawet w przypadku magów nie musi ona wynosić maksimum, nie będzie to miało aż takiego znaczenia.

Mądrość - uzupełnia się ze zdolnością rzucania czarów kapłana (oraz druida, przy czym paladyni i łowcy posiadający pomniejszą zdolność władania tego rodzaju magią nie czerpią już żadnej korzyści z wysokiej Mądrości). Każdy kolejny punkt Mądrości to dodatkowe czary, jakie można zapamiętać każdego dnia, a więc dla zainteresowanych jest ona na wagę złota. Dodatkowo Mądrość sprawia, że łatwiej lub trudniej jest bohaterowi wykonać rzut obronny przeciwko czarom (przy czym to jest ostatnia rzecz, jaką należy się przejmować. Wspominam o tym tylko formalnie).
Zarówno Inteligencja, jak i Mądrość wpływają na wartość zdolności zwanej Wiedzą. Służy ona do rozpoznawania magicznych właściwości w niezidentyfikowanych przedmiotach bez pomocy magii. Bardowie mają tak dużą Wiedzę, że nie potrzebują modyfikatorów związanych z tymi cechami, ale jeśli w teamie nie ma barda (a najprawdopodobniej nie będziesz go trzymać, bo tak na oko, to taka klasa do wszystkiego i do niczego) to warto, aby był w drużynie mag lub złodziej posiadający Mądrość i Inteligencję jednocześnie na wysokim poziomie (bo te klasy też mają niezłą bazową wartość Wiedzy). W drużynie wystarczy jedna osoba o wysokiej Wiedzy, ale jeśli nie będzie żadnego kandydata na to stanowisko to też nie trzeba płakać, nie utrudni to specjalnie rozgrywki.

Charyzma - sprawia, że dowódca drużyny umie zmusić komputer, aby częściej generował przyjazne reakcje w czasie rozmów z napotkanymi postaciami. Ale jedynie ekstremalnie niska Charyzma mogłaby utrudniać Ci życie. Cecha ta jest całkowicie niepotrzebna postaciom, które nie urzędują na najwyższym portrecie.

16.03.2003
11:48
[70]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Belt --> musze Ci powiedzieć że TeamBG i na moim kompie nie chodzi, aczkolwiek wczoraj wieczorkiem jeszcze sprawdzałem i działał bez zarzutów (pewnie coś modernizują...)

-grjgori- --> a gdzie na tym www jest download? zauważyłem że niektóre lokacje są samodzielnie robione...

Valencis --> ech...:)

16.03.2003
13:08
[71]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

kolejny problem --> płaszcz odzwierciedlenia to niezły artefakt, ale po zainstalowaniu ToB efekt wizualny z ładnej tarczy odbicia przechodzi w bańkę zasłaniającą całkowicie bohatera. Próbowałem zmienić efekt wizualny ale nie moge znaleźć kodu grafiki do tej bańki żeby ją podmienić na animacje, powiedzmy naprzykład tarczy odbić +1. Może zatem ktoś spróbować to zmodyfikować, albo przesłać sam item z SoA, przed zainstalowanie tronu?

16.03.2003
13:41
[72]

Belt [ 210 backstab damage ]

Lesaonar --> jak sobie życzysz:D

16.03.2003
18:30
[73]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Belt --> grając dalej Sahuidoku+4 nie występują u Ciebie żadne komplikacje? u mnie główna postać kiedy tylko go trzyma w ręce dosłownie zacina się - idzie /stop/ idzie dalej /stop/ - co to ma znaczyć - tak samo podczas walki...

co do płaszcza do już mu dałem rade chociaż nie wiem czy czegoś nie sknociłem. głupim szczęściem przestawiłem parametr z 10 na 15 chcać zwiększyć zdolność odbijania czarów i tym podobnych rzeczy. wchodze do gry patrze i mnie zatyka - płaszcz wraca do wyglądu za SoA - chyba mi komp w myślach czyta:)

16.03.2003
18:45
[74]

Pi0tras [ Centurion ]

Lesaonar--> Podrzucisz plik z tym płaszcem?

16.03.2003
19:36
[75]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Pi0tras --> chodzi Ci o to żeby spróbować sił z tym płaszczem czy żeby ocenić go w praktyce? czy może też denerwuje Ciebie animacja po zainstalowaniu ToB i chcesz ze starą?

16.03.2003
20:10
[76]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

dobra, jaby nie było to Ci go przesłałem...

16.03.2003
22:20
[77]

-grjgori- [ Konsul ]

TeamBG chwilowo przechodzi kryzys, to już ktoryś z kolei, za jakiś czas wszystko powinno wrócić do normy.

Co do DragonlanceTC to praktycznie wszystki lokacje zostaly stworzone od nowa, moga pojawiać sie elementy przypominające inne gry IE, ale w całości prezentuje się to zupelnie inaczej.
Jeśli chodzi o Download to jeszcze go nie ma bo mod jest w trakcie produkcji i jak dobrze pójdzie to wypuszczone zostanie za jakis czas demo, a co później to się zobaczy.

16.03.2003
23:21
smile
[78]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

co wy na to? - było już to?

16.03.2003
23:45
smile
[79]

Valencis [ Transmuter ]

A co Ty sądzisz? Ja odnoszę wrażenie, że ktoś odwala ogromną ilość mechanicznej przeróbki BG2, bo zabrakło mu pomysłów. I mam wątpliwości na ile zrównoważone będzie takie Baldur's Gate II.

16.03.2003
23:57
smile
[80]

Belt [ 210 backstab damage ]

So it begins...

17.03.2003
00:07
[81]

Valencis [ Transmuter ]

Pouvez-vous parler en votre langue... ?

17.03.2003
16:15
[82]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Belt --> to twoje przemyślenie, czy nawiązujesz już do innego tematu? :)

Valencis --> ale warto spróbować, chociarz na pewno jest to pójście na łatwizne - sam interefejs z IDII przyznam że mi się nie podoba...

17.03.2003
17:01
[83]

Pi0tras [ Centurion ]

Lesaonar--> Dzięki. Chodziło mi o to aby przywrócić starą animację.

17.03.2003
17:29
[84]

Belt [ 210 backstab damage ]

Lesaonar --> chciałem zobaczyć czy wiecie o co mi chodzi. A Ty wiesz, ma się rozumieć. Zobaczymy kto jeszcze się połapie:D

17.03.2003
17:39
smile
[85]

Belt [ 210 backstab damage ]

- what's happening out there?
-shall I discribe it to you or would you like me to find you a box?
-hhehehehe

18.03.2003
14:54
[86]

Belt [ 210 backstab damage ]

Właśnie wróciłem z próbnej. Nawet nie było tak źle tylko teraz kłótnia o to kto dobrze zrozumiał temat:)
A jeśli chodzi o mój cytacik (pierwszy) to oznaczał własnie maturkę:)

A teraz do rzeczy. Wchodzę na teamBG, doję na "login" wpisuję login i hasło (Lesonara) i wszystko wydawałoby się że jest ok. Ale nie jest bo jak chcę założyć nowy topis to pisze mi, że nie jestem zalogowany I co teraz? Tak samo było z moim loginem i hasłem wczesniej

18.03.2003
17:00
[87]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Belt --> napisz tekst, a ja go zamieszcze - w którym momencie wywala Ci że nie jesteś zalogowany? u mnie do ostatniego klikniecia decydującego o założeniu topica jest ok.

co do animacji to ta katana gryzie się z iluzją rzuconą przez Adalon - później jest już ok.

Pi0tras --> widze że nie mnie te bańki mydlane wkurzały :)...

-grjgori- --> kiedy może wyść ten mod, bo grafika na screenach naprawde nie zgorsza...

18.03.2003
20:06
[88]

-grjgori- [ Konsul ]

Lesaonar --> jak na razie istnieje tylko wersja beta gry. Data pojawienia sie dema nie znam i nie chcę podawać jakiś przypuszczeń. Jk będę wiedział coś konkretnego to na pewno się tym podzielę.

19.03.2003
16:13
smile
[89]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

jaki jest program do edycji itemw i ich "wlepiania" do gry?

19.03.2003
17:15
[90]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

Tal_Rascha --> jest Infinity Engine Editor Pro, a stworzone przedmiotu możesz wrzuci do inventory przy pomocy konsoli kodów lub Shadowkeepera. jak zamierzasz się za to zabierać to daj tutaj znać wrazie problemów (na początku zawsze są:)...

19.03.2003
17:42
[91]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

Lesaonar --> thx dobrze wiedziec ze mozna liczyc na pomocna dlon w przyszlosci:D

19.03.2003
17:57
[92]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

slyszalem ze edwin moze sie zamienic w edwine...kiedy i jak to nastapi?

19.03.2003
20:04
smile
[93]

Belt [ 210 backstab damage ]

GOD BLESS AMERICA!!!

19.03.2003
20:18
[94]

Valencis [ Transmuter ]

Belt --> Coraz częściej zdarza mi się nie rozumieć sensu Twoich postów. :

Tal_Rascha --> Nie za wcześnie. Ale wystarczy, że przyłączysz Edwina i wykonasz wszystkie związane z nim zadania, a po pewnym czasie sprawy same odpowiednio się potoczą. Osobiście nie widziałem tej przemiany, domyślam się, że gram w takim tempie, że pewne zadania nie zdążają się u mnie aktywować.

19.03.2003
20:23
smile
[95]

Belt [ 210 backstab damage ]

Bo nikt nic nie pisze, więc zamiast dawać "up" to przynajmniej coś napiszę

19.03.2003
20:29
[96]

Valencis [ Transmuter ]

Upowanie jest dla statsiarzy, miałem nadzieję, że Ty i Twój wątek tego nie potrzebujesz. Z resztą mogłeś odpowiedzieć na pytanie Tal_Rascha.

19.03.2003
20:57
[97]

Belt [ 210 backstab damage ]

No tak do Legenda brakuje mi jeszcze około 8800 postów więc staram sięje jakoś zdobyć:D

19.03.2003
21:13
[98]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

Belt moze Ty znasz odp na moje pytanie?
a jakie sa zadania z edwinem poza tymi z gildii maevara?

19.03.2003
21:25
[99]

Valencis [ Transmuter ]

Tal_Rascha --> Gdy wejdziesz do Dzielicy Cmentarnej mając już Edwina w swojej ekipie, conjurer powie, że w ciemnych korytarzach niższych grobowców ukryto tzw. Zwój Nicości, który pragnie zdobyć. To zadanie otworzy Ci drogę do dalszego rozstrzygnięcia losów czarodzieja. Dodam jeszcze, że zadanie jest trochę zabugowane - nie da się go wypełnić, jeżeli już wcześniej - nim dostałeś wskazówki od maga - odwiedziłeś miejsce, w którym artefakt miał być ukryty.

19.03.2003
22:45
[100]

Belt [ 210 backstab damage ]

Zrobiłem w Nearinfinity mithrilową kolczugę. Jest ona bardzo fajna, jednak gdy ją komuś z mojej drużyny "dodam" to gra nie chce mi się wczytać (zawiesza się). Tak więc spróbowałem dać innej osobie spoza teamu (sklepikarzowi, wieśniakowi itp) jednak ich ekwipunek był pusty mimo, iż powinni posiadać ową kolczugę. Co jest nie tak?

19.03.2003
23:23
[101]

L'ue'Veh [ Legionista ]

przepraszam najmocniej za wtracenie sie do watku, ale bardzo mnie zastanowilo o czym tak dyskutujecie....
przeszedlem raz BG2, teraz wlasnie gram drugi raz, ale chyba cos mniemam, ze jest wielesekretow, ktore nie daly mi sie odkryc. I czy Wy przypadkiem nie mowicie o jakims dodatku? Mam generalnie malo czasu na granie w gry, ale jak usiade, to uwielbiam cRPG i Baldur's Gate. Jesli czasu i ochoty Wam starczy i jesli je znajdziecie w Waszej dyskusji, moglibyscie mnie oswiecic, o czym rozprawiacie, i czy ta gra kryje jakies niewiadome szarym ludziom sekrety? A tak BTW, to dodalem temat, w ktorym pytam o najlepsze zbroje plytowe w grze, gdzie mozna je znalezc? Bo, jesli sa w poradniku i sa opisane, to zdobyc je mozna chyba napwno, prawda?
pozdrawiam fanow cRPG i Baldrur's Gate I i II.
Tomek "L'ue'Veh" K. vel Michelle

19.03.2003
23:26
[102]

L'ue'Veh [ Legionista ]

to jeszcze raz ja, wybaczcie, ale czy ja dobrze widzialem na screenach: 134 pkt. obrazen? hmmmm, jednak czegos nie wiem o tej grze (a moze dodatku?). I czy przypadkiem portrety postaci na Waszych screenach nie sa owocem wlasnie pracy dodatku do gry?

20.03.2003
00:23
[103]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

L'ue'Veh --> z przyjemnością odpowiem Ci na wszystkie pytania jutro, ale o tej porze każdy w domu śpi a moja klawiatura cholernie głośno stuka:((( - w tym nie ma nic śmiesznego - nie moge po nocach na golu siedzieć

Belt --> jak powyżej, ale sądze że przekombinowałeś z właściwościami, albo gdzieś zły kod wkleiłeś, albo przez przypadek wkleiłeś kod animacji do np. miejsca na czar. opisz właaściwości zbroi... a tak poza tym legenda jest od 6000 wiec brakuje Ci tylko 4500 :)

20.03.2003
00:27
[104]

Lesaonar [ Generaďż˝ ]

i jeszcze jedno:
L'ue'Veh --> Ty tu się nigdzie nie wtrącasz, ani nie masz za co przepraszać:)

p.s. w bg2 bez zadnych dodatków i modów można zadać maksymalnie 210 punktów obrażeń (oczywiście grając złodziejem zabójcą) :) - reszta jutro...

20.03.2003
14:05
[105]

Belt [ 210 backstab damage ]

Już jest nowy:

20.03.2003
14:31
[106]

Tal_Rascha [ Pretorianin ]

Valencis --> przybylem na cmentarz ale nikt nic ani slowka nie wspomina a jestem 1 raz na cmentarzu.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.