soldat [ Konsul ]
Forum CM: hmm ciekawe moze ktos mi powie o co tu biega
a wiec tak przeczytalem recenzje 1 czesci CM autorstwa Manstaina i jest tam taki oto fragmet:
"Nudzi co ja piszę! Grafika jest tak świetna, że cały czas łapałem się na tym, że non stop podglądam z najbliższej odległości swoje jednostki, a po screnach sami zobaczycie ile roboty wykonali graficy aby Tygrys to był Tygrys a Panthera to Panthera, choć to akurat drobiazg, weźcie sobie pierwszą lepszą książkę o broni pancernej i porównajcie zdjęcia z jakimkolwiek czołgami, praktycznie każdy detal jest odwzorowany. Widać, że nasze lub maszyny przeciwnika już niejedno przeszły, pogięte blachy i ślady rykoszetów to jest to . style="mso-spacerun: yes" "
interesuje mnie ta koncowka style="mso-spacerun: yes" co to wlasciwie jest?
i 2 jakie znowu rykoszety na czolgach bo jakos nie zauwazam takich sladow ^^
no chyba ze na ge forcach tego nie widac ;p
bede wdzieczny za oswiecenie mojej osoby
Pejotl [ Senator ]
Może chodziło o grafikę z modów typu "weathered" czyli takich pobrudzonych i obdrapanych?
Naczelnyk [ Konsul ]
Chyba chodziło o to co mówi Pejotl. Sam mam poinstalowane.
A narzekających na grafikę w CMBB (to odnośnie jakiś dawnych postów w innych wątkach)
zapraszam do odpalenia na GF4 w rozdzielczosci co najmniej 1200*1024 z ustawionym antialiasingiem*4 i filtrowaniem na maksa.
Uwaga: w nowych Radeonach oprócz wspaniałej wydajności występuje antialiasing będący co najwyżej kpiną
z gracza. Wygładzanie krawędzi jest na tych kartach tak nędzne, że chce się płakać.
Marder [ Konsul ]
Soldat ----> Pooglądaj sobie osłony antykumulacyjne "Schurzen". Mają wyraźne ślady po kulach.
Pejotl [ Senator ]
Naczelnyk -> ja tam wole miec super wydajnosc na 32 bitach koloru, niz zadowalac sie 16 bitowa namiastka. Wielki mi GF...