GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

..::: NOWE DEMO - PRO RACE DRIVER :::..

27.02.2003
01:25
smile
[1]

FEMALE.BODY.iNSPECTOR [ Konsul ]

..::: NOWE DEMO - PRO RACE DRIVER :::..

Wyszlo dzisjaj - a wlasciwie to wczoraj.

Szkoda ze na GOLU nie bylo info - anyway - oto info i link do news'a + mirrory


TOCA Race Driver Demo Available

In this demo you get to do a test run in Monza with a Proton Satria GTi car and if you are successful, you get to drive a 2 lap race at Brands Hatch Indy (short circuit) with Lexus LS200. Demo is 96MB big. You will finaly be able to see the great motion blue effect. Enjoy!

In this demo you get to do a test run in Monza with a Proton Satria GTi car and if you are successful, you get to drive a 2 lap race at Brands Hatch Indy (short circuit) with Lexus LS200.

ftp://3dgamers.in-span.net/pub/3dgamers2/games/tocaracedriver/racedriver-demo.exe

https://iadlpredirvip.xlontech.net:60081/a_0_100366/xlon.3dgamers.com/3dgamers/games/tocaracedriver/racedriver-demo.exe

pozostale mirrory:
https://www.3dgamers.com/dl/games/tocaracedriver/racedriver-demo.exe.html

27.02.2003
03:55
smile
[2]

winner [ Generaďż˝ ]

FEMALE--->Thx za info zaczynam downloading :-) czekam na Toca bo wersja na ps2 co posiadam troche mnie wkurza wiadomo cienkie bebechy ps2,w grze wszystko sie dorysowuje i słabiutkie tekstury i padacka rozdziałka,a wersja na X-a co wyjdzie bedzie fajowa tak jak i na PC.

27.02.2003
11:56
smile
[3]

Torn [ Merces Letifer ]

Ale ta gra będzie rulezowała... Dzięki za info FBi - też zasysam już.
NFSy i inne szmelce - kryjcie się bo nadchodzi TOCA !

27.02.2003
12:12
smile
[4]

dAMAGe2003 [ Chor��y ]

Gra jest wywalista. Grafa może nie jest jakaś cudowna ale pasuje mi i jest bardzo czytelna (szczegulnie ta druga plansza bo pierwsza to padaka). A wymagania rekomendowane są przesadzone . P4 2000 g3 ti500 512 ram itp -tosz to za dzużo na tą gre. U mnie na Athlonie 1200 , 256 DDR , Gainward G3 ti200 ta gra łazi na 1200x1024 przepięknie . A na niższej rozdzielczości stalutkie 60 fps i wsio na fuul . Gra wywalista i już :)

27.02.2003
12:13
smile
[5]

dAMAGe2003 [ Chor��y ]

Jak ktoś bedzie miał pełną niech pisze odrazuuuuuu.......

27.02.2003
13:28
smile
[6]

FEMALE.BODY.iNSPECTOR [ Konsul ]


gra chodzi super - blur (niestety z wlaczanonym AA nie dziala) - daje efekt rzeczywistej predkosci i to czuc (szczegolnie w widoku "z maski").

no i pare szotow

27.02.2003
13:30
[7]

FEMALE.BODY.iNSPECTOR [ Konsul ]

*mialo byc "z wlaczonym" a wyszlo cos dzwinego ;p

next shot

27.02.2003
13:30
[8]

FEMALE.BODY.iNSPECTOR [ Konsul ]

:) ach ten asfalt

27.02.2003
13:31
[9]

FEMALE.BODY.iNSPECTOR [ Konsul ]

dojezdzamy do mety :)

27.02.2003
13:32
[10]

FEMALE.BODY.iNSPECTOR [ Konsul ]

nasz lexusik z 2go toru

27.02.2003
13:34
[11]

FEMALE.BODY.iNSPECTOR [ Konsul ]

pedze ile fabryka dala ;>

27.02.2003
13:36
smile
[12]

FEMALE.BODY.iNSPECTOR [ Konsul ]

mimo wszystko dojezdzam 13/14 :/
... i to nawet lzejszy o pare czesci, ktore po drodze zgubilem ;<

;>

27.02.2003
14:00
[13]

Kalten [ Centurion ]

Juz zasysam. Ale bedzie jazda. Niech wtdadza wreszcie pelna wersje bo nie moge sie doczekac ;)

27.02.2003
21:01
[14]

krrett [ Centurion ]

Huh gralem w beta demo (co sie jezdzilo Toyota Supra) huh zobaczymy jak teraz sciagam

28.02.2003
09:03
[15]

dAMAGe2003 [ Chor��y ]

Ta gra jest lepsza o 100000% niz wczesniejsza alfa. Alfa była skopana a ta wersja jest extra. Wie ktos kiedy premiera. A jeszcze te chodzenie pikne :)

28.02.2003
09:09
smile
[16]

dAMAGe2003 [ Chor��y ]

Ej powiedzcie mi dlaczego nie mam opcji bluru. Mam gainward g3 ti 200 z najnowszymi sterami i dx8.1. Qrwwa czemu nie moge włczyc.Ej na jakiej karcie ty to włnczyłes ??

28.02.2003
10:24
smile
[17]

Torn [ Merces Letifer ]

Ta full-wypas gierka ma wyjść 28 marca (wtedy co CM 4 :D)
Mnie demko spokojnie chodzi na Radku 8500LE.

28.02.2003
12:04
smile
[18]

yazz_aka_maish [ Legend ]

I teraz kilka słów goryczy....

Co to w ogóle jest?? Wybaczcie ale dla mnie ta gra to totalne dno:
1. Model jazdy jak w niskobudżetowej produkcji bodajże Acclaim z roku `97 "GT Racing"
2. Grafika, no cóż pozostawia wiele do życzenia...
3. Dźwięk (np. silnika) buhahahaha już chyba w podanym wczoraj maluch sim`ie jest lepszy.
4. AI kierowców....hmmm, jakie AI ??
5. Tory (a raczej tor w demie) pffffffffff....no coment...
6. Kamery! Geeeez czy to pecet czy konsola???
7. Na cutscenkach zbliżenia twarzy są naprawde beznadziejne (chyba tylko sam driver w którego się wcielamy wygląda jako tako)
8. Prędkość...o ile z kamerki ze zderzaka czuć że naprawdę nieźle doginasz to zza samochodu jedziemy jak ciągnikiem...
9. Ręczny - beznadzieja, chyba niemożliwe jest aby wpaść w poślizg...
10. Samochód na trawie, piasku etc. zachowuje się niemal tak samo jak na trasie...
....można jeszcze mnożyć podobne przykłady....mnie nic w tym demie nie wciągnęło i nie mam zamiaru sięgać po pełną wersję...
In plus chyba tylko można zaliczyć możliwosci konfiguracji samochodu jednak nie wiem jak to oddziałowywuje na zachowanie samochodu na trasie gdyż nie bawiłem się ustawieniami...IMO gra jest żenująca....to ARCADE dla graczy od 5 do 11 lat...


28.02.2003
13:07
[19]

dAMAGe2003 [ Chor��y ]

U mnie demQo na geaforsie 3 ti 200 gainwarda napierdziela jak nigdy po prostu stałe 60 fps . A qrwa nie moge bluru włączyć :)

28.02.2003
15:13
smile
[20]

CooN [ Generaďż˝ ]

Zgadzam sie z yazz'em.
Wg mnie, juz Toca2 byla lepsza (ktora z kolei byla gorsza od 'jedynki')
Smiech na sali i wolanie o pomste do nieba...

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.