marihuanin [ Pretorianin ]
Problem z Unreal 2 !!!
Mam problem z wywalaniem do Windowsa, średnio gra wychodzi do systemu po okolo 10min grania i pojawia się błąd. Cytuje:
"General protection fault!
History: UALAudioSubsystem::PlaySound <- APlayerController::execClientHearSound <- (U2PlayerNetTestController Save0.U2PlayerNetTestController4 @ Function U2.U2PlayerController.ClientHearSound : 00C8 line 206) <- UObject::ProcessEvent <- (U2PlayerNetTestController Save0.U2PlayerNetTestController4, Function U2.U2PlayerController.ClientHearSound) <- AActor::PlaySound <- UObject::execClassContext <- (U2PlayerSP Save0.U2PlayerSP2 @ Function U2.U2Pawn.HandleJumpSound : 0021 line 1734) <- UObject::ProcessEvent <- (U2PlayerNetTestController Save0.U2PlayerNetTestController4, Function U2.U2PlayerController.PlayerTick) <- APlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Build: Jan 7 2003 18:16:21" - koniec cytatu.
Czy to wina WindowsXP?
Czy to może miec coś wspulnego z serwis pakiem do XP?
Gre mam orginalną, a wymagania ponad rekomendowane.
Prosze o szybką pomoc!!!
_Robo_ [ Generaďż˝ ]
Wylacz EAX. Jest to znany problem z U2, juz pracuja nad tym problemem. Pojawil sie wprawdzie patch ale obniza sporo wydajnosc gry wiec najlepszym rozwiazaniem jest wylaczyc EAX
marihuanin [ Pretorianin ]
Wyłączenie EAX-u troche pomogło tzn. teraz gra wyłącza się po około 30min co już jest pewnym postępem.
Co do tych błędów to nadal wyskakują i są różnej treści na przykład teraz wyskoczył mi taki:
"General protection fault!
History: ProcessLeaf <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Build: Jan 7 2003 18:16:21"
_Robo_---> Dzięki za rade zawsze to 20min więcej gry!
Czy ktoś wie o co chodzi, czy to wina gry, systemu, a może jeszcze czegoś innego?
Czy jest jakiś patch?
Cainoor [ Mów mi wuju ]
Jest to wina samej gry - niedopracowane wsparcie dla technologii EAX.
Patch możesz ściągnąc ze strony CD-Projektu, jednak nie rozwiązuje on wszystkich problemów: