GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. LXXXIII

24.02.2003
20:06
[1]

xanat0s [ Wind of Change ]

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. LXXXIII

Witam w wątku na najlepszym eRPeGo wszechczasów!.

---------------------------------
Link do polskiego konweretera modów:
ftp://ftp.cdprojekt.info/pub/morrowind/dodatki/Konwerter_v2.rar

Link do strony made by TROLLF: https://realms.proterians.pl/morrowind/

I dwa linki do stron polskich, znalezione przez DarkStar'a:
https://morrowindgame.w.interia.pl/ oraz https://www.morrowind.now.pl/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

Inne: https://www11.brinkster.com/morrowind/

---------------------------------
UWAGA! Szukamy współpracowników do polskiej sekcji MODów do TESIII: Morrowind; Zgłoszenia prosimy kierować na e-mail Long'a : [email protected]

TESCS nie gryzie!... O.K. Może trochę...:))

---------------------------------
Lista nauczycieli:
(Acrobatics): Senyndie, Fighters Quaters, Vivec's Arena // (Alchemy): Abelle Chriditte, Propylon Chamber, stronghold Valenvaryon // (Alteration): Seryne Relas, Tel Branora, Seryne Relas' House // (Athletics): Adibael Hainnabibi, Kaushtabibi Camp // (Axe): Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // (Block): Shardie, Buckmoth Legion Fort, Ald'ruhn // (Blunt Weapon): Ernse Llervu, Vivec, The Abbey of St. Delyn the Wise // (Conjuration): Methal Seran, Ald-Ruhn, Temple // (Destruction): Leles Birian, Ascadian Isles Region // (Enchantment): Qorwyn, Indoranyon // (Hand to Hand): Taren Omothan, Holamayan Monastery // (Heavy Armor): Seanwen, Vivec, Arena Fighters Training // (Illusion): Erer Darothril, Sadrith Mora, Dirty Muriel's Cornerclub // (Light Armor): Aerin, Maar Gan, Andus Tradehouse // (Long blade): Ulms Drathan, Armigers Stronghold, Molag Maar // (Marksman): Missun Akin, Falasmaryon, Missun Akin's Hut // (Mercantile): Ababael Timsar-Dadisun, Zainab Ashlander camp // (Mysticism): Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // (Restoration): Yakin Bael, Vos, Vos Chapel // (Security): Hecerinde, Balmora, Hecerinde's House // (Short Blade): Todwendy, Balmora, Lucky Lockup // (Sneak): Khajiit Ri'Shajirr, Shenk's Shovel, Caldera // (Spear): Mertis Falandas, Ghostgate, Tower of Dusk // (Speechcraft): Skink-In-Tree's-Shade, Sadrith Mora, Wolverine Hall Mages Guild // (Unarmored): Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Vacant Tower

---------------------------------
Lista artefaktów:

Bron:
Goldbrand (katana): Khartag Point
Mlotek jednoreczny: Skull Crusher, Omaren Ancestral Tomb
Miecz dwureczny: Charysamere, Abanabi cave
Kieł Haynekhtnameta (krotkie ostrze) Mamaca, Kaplica Pograzonych Snow

Zbroje:
Lord's Mail (cursair, hevy armour), Hawkmoth Legion Garrison, Ebonheart
Dragonbone Cursair (havy armor), Mudan Grotto
Ebony Mail (medium armor)(=lords Mail), Mount Assarnibibi
Super light armor (nie pamietam nazwy)------>szafa w wiezy Tel Fyr
Boots of the Apostle(najlepsze buty, light)------->Berandas stronghold
Helm of Oreyn Bearclaw, Heavy Armour-------> misja w daedric shrine Malacath

Szaty: Robe of Drake's Pride, Tel Naga, Sadrith Mora

Tarcze: Eleidon's Ward, Ibar - Dad

Gemy: Azura's Star, Shrine of Azura

---------------------------------
Dwemerowa lamiglowka.
Lamiklowka(kostka)znajduje sie w ruinach na zachod od Fortu Ksiezycowego. Idziemy przed fortem droga na Caldere a na najblizszym rozstaju skrecamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dzwignia otwierajaca dzwi jest przed nimi. Jesttesmy w ruinach. Idziemy prosto obracamy sie w lewo i powinismy zobaczyc kamienie, po ktorych mozemy sie dostac na wyzsze pietro. Po dotarciu na pieterko obracamy sie znow w lewo i widzimy dzwi prowadzace do komnaty Pustej Dloni. Jestesmy w komnacie i po rozgladnieciu sie po pomieszczeniu zauwazamy regal. Na tym regale jest upragniona kostka.

---------------------------------
Lapanie dusz:
aby zlapac dusze jakiegos stwora czarem/zwojem Łapanie Dusz/Soul Trap. Podczas trwania czaru(kolo potwora bedzie taka mgielka)nalezy zabic stworka. Jesli mamy w plecaku odpowiedznio mocnu kamien dusz(do Zlotych Swietych i Lunatykow potrzeba Wielkiego Kamienia Dusz[takie zolte kolo :)]), to dusza jest nasza. Aby zaklac przedmiot czarem mozna albo: udac sie do zaklinacza a on(za bajonska sume)zaklnie przedmiot albo zrobic to samemu. Przeciagamy kamien dusz na nasza postac i postepujemy jak u zaklinacza. Jakie umiejetnosci sa najwazniejsze w zaklinaiu powie nam Trollf:

---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)

Zaklinanie zalezy od 3 atrybutow:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejetnosci Zaklinania,
- szczescia.

Szczesciem nie warto sobie glowy zawracac bo ma marginalny wplyw, natomiast umiejetnosc zaklinania jest bardzo trudno rozwinac - pozostaje wiec inteligencja...

- zalozmy, ze postac ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo latwo jest stworzyc pierscienie badz amulety dodajace np. 100 do INT na 10 sekund kazdy... o ile bonusy z tego samego pierscienia sie nie sumuja, to z pierscieni roznych juz tak...
- dalej przychodzi z pomoca Alchemia, ktora takze zalezy od INT (im wyzsza INT tym lepsze flaszki... oczywiscie caly komplet sprzetu Grand-Master mile widziany...).

dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierscieni i amuletow - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyc flaszki... tworze 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, ze kolejne flaszki beda lepsze... i tak dalej...

pytanie:
dlaczego alchemia? poniewaz nigdzie nie zdobedziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, ktory by nam nawet tymczasowo dal tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

[xanat0s: tu podpisuje sie wszytskimi nogami i rekami!!!! z poczatku nie "alchemikowalem" (w umiejetnosciach glownych albo pobocznych ja mam), ale odkrylem, jakie to przydatne. dlatego alchemikujcie. kiedy jestescie na zadupiu, zero sprzedawcow i zero butelek np. wyleczenie z zarazy. a jestescie zarazeni. chorujesz czy alchemikujesz? :) ]

efekt:
majac 3000 INT bylem w stanie stworzyc samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczna tarcze + 30 do sily na stale...

--> Kostka i lapanie dusz by @d@m, enchant by Trollf.

---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D.

Przypominam abyście niezapomnieli kliknąć na tą czerwoną kropkę po prawej stronie poprzedniego wątku i klikneli na szarą przy nowym :-)

Link do poprzedniej części:

24.02.2003
20:10
[2]

xanat0s [ Wind of Change ]

AJJJJ.... sorki! zapomnialem zmienic nazwe watku... prawidlowa nazwa: The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. LXXXIV Jeszcze raz przepraszam.

25.02.2003
14:33
smile
[3]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

moglby mi ktos wyslac na skrzynke e-mile bo nie moge pobrac ::)
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.