GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Życzenia dla nauczycieli

24.02.2003
18:00
smile
[1]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

Życzenia dla nauczycieli

Witam

Chciałbym byśmy w tym wątku złożyli życzenia naszym ukochanym (?!) nauczycielom.
Jakby co proszę jednak nadmiernie ich nie obrażać, będziemy przestrzegali FAQ.

Ja powstrzymam się od życzeń, bowiem to, co chciałbym powiedzieć, mogło mi zaszkodzić (admini).

24.02.2003
18:04
[2]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

To nie fair. Dlaczego nauczyciele nie mogą założyć wątku, w którym komentowaliby "zdolności" uczniów?

Alerik ::: z góry dziękuję za wszystkie życzenia. Tylko... po co taki wątek?

24.02.2003
18:10
smile
[3]

gofer [ ]

Kolejny wątek z serii "Na pewno przez 2 lata nikt na to nie wpadł" ??

Człowieku...
chcesz bluzgać na ludzi którzy chcą wbić Ci cokolwiek do łba,
żebyś odróżniał Hamleta od fraszek Kochanowskiego,
żebyś nie pisał "ocencie mojom strąkę"
żebyś nie twierdził że tłuszcze przenoszą materiał genetyczny
że funkcje to są nie tylko w telefonie

na ludzi którzy za gówniane pieniądze siedzą po osiem godzin z coraz to głupszą młodzieżą
którzy muszą czytać wypociny idiotów (ciotka polonistka pokazywała mi maturę próbną...koleś napisał "dżewo" )
którzy muszą słuchać bełkotu niedouczonych palantów bluzgających na nich przy każdej okazji...

bozeee...ja chce na drugi koniec świata...

24.02.2003
18:14
[4]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

Ja powiedziałem coś nie tak?

24.02.2003
18:17
[5]

gofer [ ]

powiedziałeś coś nie tak

"Ja powstrzymam się od życzeń, bowiem to, co chciałbym powiedzieć, mogło mi zaszkodzić (admini). "

chcesz obrażać ludzi za to że jesteś leniwy/mało zdolny...proste...

24.02.2003
18:19
[6]

QbaX [ Baron Vladimir Harkonnen ]

ten watek jest ŻAŁOSNY

Za naprawde GOWNIANE pieniadze ludzie pracuja z banda wrednych bachorow, a ty jeszcze chcesz ich obrazac????

Moze o tym nie wiecie ale zle sie dzieje w polskich szkolach, czy wyobrazacie sobie iz w gimnazjum zdarza suie zeby uczen powiedzial do nauczyciela odpie*** sie albo spi*** i wychodzil trzaskajac drzwiami, albo ja ci jeszcze dopi***??

za moich czasow to bylo nie do pomyslenia (a to wcale nie tak dawno.... ) i spotkaloby sie z nagana rownisnikow, a teraz SHOW!

za tys. zl miesiecznie znosci takie rzeczy ( w podstawowce i gimnazjum jest obowiazek nauczania) i takiemu smarkaczowi nie mozna nawet nic zrobic. A jak nauczyciel sie zdenerwuje i np. zacznie krzyczec to zaraz do szkoly wpadaja zbulwersowani rodzice i pisza skargi do wydzialu oswiaty. (Paranoja)

wiec zastanow sie jakie watki zakladasz *****

24.02.2003
18:20
smile
[7]

DKAY [ Generał ]

gofer -> nie przesadzaj czasem trzeba po prostu odreagować.

24.02.2003
18:21
[8]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

Znam kilku takich belfrów, którzy nie są dobrze wybrani do wykonywania swoich funkcji.
Np. pewien gość od religiiprowadzi takie lekcje, że wybiera kogoś, kto na następny dzień przynosi materiały i uczy wszystkich w klasie, a nauczyciel ten sobie siedzi, gra na telefonie w jakieś gierki, i za to mu płacą...

Mam średnią 5.1

24.02.2003
18:21
[9]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

Znam kilku takich belfrów, którzy nie są dobrze wybrani do wykonywania swoich funkcji.
Np. pewien gość od religiiprowadzi takie lekcje, że wybiera kogoś, kto na następny dzień przynosi materiały i uczy wszystkich w klasie, a nauczyciel ten sobie siedzi, gra na telefonie w jakieś gierki, i za to mu płacą...

Mam średnią 5.1

24.02.2003
18:21
[10]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

Znam kilku takich belfrów, którzy nie są dobrze wybrani do wykonywania swoich funkcji.
Np. pewien gość od religiiprowadzi takie lekcje, że wybiera kogoś, kto na następny dzień przynosi materiały i uczy wszystkich w klasie, a nauczyciel ten sobie siedzi, gra na telefonie w jakieś gierki, i za to mu płacą...

Mam średnią 5.1

24.02.2003
18:23
[11]

gofer [ ]

DKAY - > jak ktoś chce odreagować to niech idzie na siłownię albo wystawi ryj za okno i się drze...

nie pozwolę obrażać nauczycieli których i tak już większość ludzi ma w dupie za sam zawód...

24.02.2003
18:24
[12]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

Nie mówię tu o wszystkich nauczycielach, gofer!

24.02.2003
18:26
[13]

gofer [ ]

Alerik - > drugi aspekt...

jak jesteś taki zawadiaka to dlaczego nie pójdziesz do tego nauczyciela i nie powiesz mu wprost co o nim myślisz? wszyscy tacy cholera jasna kozacy kiedy są w tłumie i nie ponoszą zadnych konsekwencji...

24.02.2003
18:29
smile
[14]

DKAY [ Generał ]

gofer -> jeśli spotkałeś w swoim życiu samych ciekawych nauczycieli potrafiących zainteresować ucznia i przejmujących się swoją rolą to można ci tylko pozazdrościć. Pomyśl jednak także o tym że nauczyciel potrafi uprzykrzyć życie niekoniecznie z chęci wpojenia uczniowi wiedzy a np. odreagowania problemów rodzinnych.

24.02.2003
18:29
[15]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

gofer ---> kanar - tak, policjant - tak, ale zeby nauczyciela miec w dupie z racji wykonywanego zawodu ? Nie spotkalem sie jeszcze...

24.02.2003
18:31
[16]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

Jak raz powiedziałem co nie co ale delikatnie.
Odpytywanie (pytania z księżyca i jedyneczka)

24.02.2003
18:33
[17]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

Fakt zank kilku fajnych nauczycieli, ale też niestety kilku niefajnych.

24.02.2003
18:37
smile
[18]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

gofer - popieram - z tym że:
- nie wszyscy nauczyciele CHCA cie czegos nauczyc. Jest kilku (u mnie w szkole), ktorzy przychodza odwalic robote. Ja za takich dziekuje i jesli zacznie sie goscoiwa zachowywac niesprawiedliwie to powiem jej co o niej mysle. I bedzie mi zwisac czy to nauczyciel czy Pan Prezydent.

Co jednak nie wplywa na fakt, ze nauczyciele sa prawie zawsze mili i nie denerwuja sie bez powodu.

Alerik - Dobra wybaczam, myslales ze jestes tlumie i se moesz pokrzyczec. WAŁ. Najpierw pomysl zanim napiszesz

24.02.2003
18:39
[19]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

QubaX ma rację. Tylko dzisiaj słyszałam "od***" się" w dwóch czy tzrech wersjach, a uczę zaledwie w 1 kl gimnazjum. I jesli bywam złośliwa, to tylko dlatego, że to samoobrona. Nauczyciele też są ludźmi.

24.02.2003
18:40
smile
[20]

Negocjator [ * ]

Piotrasq --> Może nie mają w dupie :-\ ale gofer ma sporo racji. W świadomości społecznej nauczyciel jest postrzegany jako "frajer" ten, który uczy, bo nie był w stanie znaleść lepiej płatnej pracy.

Moim zdaniem pozycja społeczna i prestiż nauczyciela jest coraz, coraz mniejszy.
BTW. Nauczyciel po studiach dostaje na rękę 800 złotych.
No comment.

24.02.2003
18:42
[21]

gofer [ ]

DKAY - > nie, wyobraź sobie, ale zastosowałem taktykę "zero kontaktu" z nauczycielami których nie trawiłem/nie trawię...zero rozmowy na przerwach, na lekcjach, tylko dzień dobry na korytarzu i 45 minut na lekcji...
a o moich kontaktach z nauczycielami których lubię możesz poczytać w wątku "czy nauczyciel może być przyjacielem ucznia?"

Piotrasq - > oglądałeś "Dzień Świra" ?

24.02.2003
18:43
[22]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

Wy to macie fajnie...

Zami mili nauczyciele, przyjaźnie podchodzą do ucznia i bardzo was kochają...

A ja co?
Nic w tym stylu trzech fajnych nauczycieli a reszta to lepiej nie mówić!

I nie chodzi mi tu o to, żeby obrażać grono nauczycieli, tylko tych, którzy są...
jacyśtam.

24.02.2003
18:44
[23]

shubniggurath [ Lost Soul ]

zeby byli fajni
starali sie rozumiec uczniow
nie przychodzli tylko odwalic roboty bo wtedy zadna ze stron nie bedzie miala korzysci

24.02.2003
18:45
[24]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

gofer ---> nie ogladalem. Nigdy otoczenie w jakim sie obracam, i ja sam, nie traktowalismy nauczycieli, jako cos gorszego. Dlatego sie dziwie...

24.02.2003
18:46
smile
[25]

POL03 [ Centurion ]

Ja za to znam nauczycieli ktorzy znecaja sie nad niektorymi uczniami po prostu wysmiewajac sie gdy np. popelni jakis blad przy calej klasie lub wydzwaniajac do rodzicow mimo nie sprawdzonych faktow ja tak mialem ze baba zadzwonila do moich rodzicow i powiedziala ze pale fajki a ja raz w zyciu faje mialem w rece i to bylo jakies rok wczesniej babie sie nudzi a ja mam w chacie potem przerabane aa szkoda gadac "według mnie Szkola albo zdrowie wybór należy do ciebie"

24.02.2003
18:46
[26]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

Fajni znaczy się.

24.02.2003
18:47
smile
[27]

Roko [ Generał ]

A ja zawsze miałem za nauczycieli takich potworków, że szkoda słów. Jeszcze bana bym zarobił za szczerość ;)
Dopiero na studiach poprawiło się i można było wytrzymać.

24.02.2003
18:47
[28]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

shubniggurath --> nareszcie ktoś na temat:)

24.02.2003
18:51
[29]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

POL03 --> Ktoś taki jak u mnie facio od religii

24.02.2003
18:54
smile
[30]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Hmmm miałem nieszczęscie trafić w liceum na matematyka geja, który mścił się na chłopakach za to, że nie dawali się głaskać i klepać gdzie popadnie. Ale to jeden pośród wielu wspaniałych, w tym historyka i polonistki, którym zawdzięczam napradę dużo. Za marne grosze z pasją przekazywali nam wiedzę i umiejętności, które okazały się w życiu naprawdę przydatne. Nie było odrabiania pańszczyzny, lecz naprawde ciężka praca. Za to mają moją wdzięcznośc i szacunek. Tak więc odpowiadając na pytanie zawarte w temacie, życze im przede wszystkim wytrwałości, aby nie zabrakło tej pasji w starciu z młodzieżą, która uważa takich jak oni za zło konieczne, a takich jest coraz więcej niestety:((

24.02.2003
18:58
[31]

Dayton [ Generał ]

Ja nie zlubie belfrow ze wzgledu na inne rzeczy - np ze nie sa bezstronni maja swoich pupilkow klasowych nie wiadomo czemu ? do mnie do klasy chodzi koles co widac ze jest cos z nim nie tak a ma najlepsze oceny ze wszystkich i nie dlatego ze jest dzieckiem szczegowlnie uzdolnionym tylko dlatego ze jak np jest egzamin to babka mu pomaghga i pisze za niego a innym nie i tak dalej - wszystcy wiedza ze zdarzaja ise tajkie przypadki - albo koles z wfu - co maca dziewczyny !!! co to ma kur... byc ? to jest kadra nauczycielska ? mnie w szkole uczy informatyki (programowania) babka co ma pod 60 ? co ona o tym wie ? NIC ! a wszystkie przyklady przepisuje z kartki ja jak ktos cos ja zapyta to mowi zeby samemu fo tego dojsc bo nie wie co ma powiedziec ? co to ma byc ?

24.02.2003
19:01
[32]

H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]

hmmm. wątek wyraźnie prowokacyjny. Aż mnie kusi żeby żucić kilka bluzgów na moich byłych nauczycieli ograniczonych uwysłowo tylko do swojego przedmiotu, niewwidzących świata poza podręcznikami których kazali nam sie uczyć. Zauważyliście ilu nauczycieli wogule nieprzejmuje sieczy rozumiecie materiał? przecież zasada 3Z wynika nie tylko z lenistwa uczniów ale i postepowania nauczycieli.

24.02.2003
19:03
smile
[33]

Alerik [ Diabolo Pomidoro ]

Sorry, wątek na początku nie wyszedł, ale teraz widzę, że jakaś ciekawsza rozmowa się rozkręca.

24.02.2003
19:05
[34]

gofer [ ]

i teraz zacznie się przechwalanie kto ma/miał gorszych nauczycieli...

przecież jak się z góry założy że nauczyciel jest wrogiem ucznia to on po jakimś czasie się nim stanie...ale nie, przeca to wstyd spoufalić/zaprzyjaźnić z nauczycielem...najlepiej w internecie na niego pobluzgać...tak najlepiej...


Piotrasq - > z dedykacją dla Ciebie

"Nie, to nie do wiary, nie, to być nie może
Osiem lat podstawówki, cztery liceum
Potem pięć bite studiów, dyplom z wyróżnieniem
Dwadzieścia lat praktyki...
I oto mi płacą...
Jakby ktoś dał mi w mordę...ja p*****e k***a!
O, bracia poloniści, siostry polonistki
Sto trzydzieścioro nas było na pierwszym roku
Myśleliśmy że nogi Boga złapaliśmy
Że oto nas przyjęto do szkoły poetów
Szkoła poetów! Dzizus k***a ja p*****e!
Przez 5 lat stron tysiące, młodość w bibliotekach
A potem bida, bida i rozczarowanie
A potem beznadzieja i starość Pariasa
I wszechogarniająca nas wszystkich pogarda
Władzy od dyktatury aż po demokrację
Która nas, kałamarzy ma za mniej niż zero
Dlaczego władza każdej maści ma mnie za nic?
Czy czerwona, czy biała – jestem dla niej śmieciem
K***a, pod każdą władzą czuję się jak kundel
Dlaczego nie jestem chamem ze sztachetą w ręku?
Ktoś by się ze mną liczył gdybym rzucił cegłą...
A przecież stanowimy sól ziemi...tej ziemi...
Mimo że nie jesteśmy prymitywną siłą
Dyktaturami zawsze wstrząsają poeci
Wtedy nas potrzebują zrozpaczone masy
Które nie widzą dalej niż kawał kiełbasy!
Które nie widzą dalej..."

24.02.2003
19:17
[35]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Ketchup Schreodera(ketczup Szredera)
scena z szefem i pierwszą wizytą w biurze;
-Widzisz?Kasia sie cieszy.To jest Polska;))))))))))))
---------------------------------------------------------------

Tylko dodam,że nie potrzebuje nauczycieli,aby sie wykształcić humanistycznie.Ba!Nawet oszczedzam czas.
Co do literatury fachowej,są to po prostu slowa nauczyciela na papierze.Co za różnica?

btw.po tym wątku o lubieniu nauczycieli zadalem sobie trud aby takiego znaleźć,no bo pomyślałem że coś jest nie tak,skoro inni mają,a ja nie:)
no i doszedłem do hmm...wniosku że nauczyciele po prostu stosują samoobrone(Vilya).Ok.Tylko że wtedy nie widzą też tych dobrych i jak sie przyjrzeć,to po prostu widać jak oni boją sie tej masy,tego motłochu i z tego strachu budują niewidzialną barykade.Z tego co widziałem,nawet sie nie starają zrozumieć:(
Chciałbym mieć kiedyś taką zależność,wiecie,uczeń-mistrz,ale czy tak bedzie?

Zresztą,aby wylądować w gimnazjum,trzeba mieć niezłego pecha,odwage lub być nieuświadomionym o charakterze współczesnej młodzieży;)

24.02.2003
19:18
smile
[36]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

To co napisał gofer mam w wersji audio:)

24.02.2003
19:19
[37]

POL03 [ Centurion ]

Ludzie ale co to za życie jak ktos uczy sie w szkole w moim przypadku do 16 przychodzi do domu chcialo by sie wsiasc na rowerek wziazc narty albo pograc w pilke a tu nie ma bo ciemno zadali 5 zadan domowych i jeszcze 2 sprawdziany na jutro i co w takiej sytuacji jak mozna wziazc rower i pojechac w gory albo na narty Nie mozna. Co to za zycie jak nam kaza siedziec w budach i sie uczyc calymi dniami ja to oczywiscie robie z tego co kaza 1/3 ale mam srednia nie przekraczajaca 3.0 no i co to za zycie przesciedziec cale w szkole po prostu ludzie nie dlugo zaczna wariowac. bo nie mozna tak przeciez widac co sie dzieje np. na W-F kiedys to kazdy chcial sport uprawiac a teraz zeby zebrac 8 osob do druzyny to sa problemy niewiadomo dlaczego ale nikomu sie niechce a wlasciwie to wiadomo jak bym chcial miec ok 5.0 to bym sie z domu wogole nie ruszal bo bym sie uczyc musial.

24.02.2003
19:52
smile
[38]

Monther [ Generał ]

POL03 ---> to o czym piszesz jest chyba raczej winą skretyniałego systemu edukacyjnego w Polsce niż samych nauczycieli.

Vilya ---> czego uczysz?

A tak w ogóle, to popieram Gofera (post z 18:10).
Sam miałem czasem nauczycieli ograniczonych umysłowo, dosłownie. Ale jednak większość starała się w miarę swoich możliwości coś nam (uczniom) przekazać. W ogólniaku miałem zwyczajnie głupią wychowawczynię, która miała kompleksy i problemy ze sobą. Ale ok, nie życzę jej źle (chociaż gnoiła mnie okrutnie). Wystarczająco już jej źle samej ze sobą.
W ogóle im dalszy poziom edukacji, tym lepsi, lepiej wykształceni nauczyciele. W podstawówce (z perspektywy) 80% nauczycieli nie prezentuje sobą wiedzy większej niż przeciętny człowiek, w dodatku wyładowują na uczniach swoje frustracje związane z pracą w podstawówce (tylko!).
W ogólniaku jest lepiej. U mnie było paru naprawdę zaangażowanych nauczycieli. Np. kobietka od historii... wspaniały fachowiec i w dodatku z pasją. Faktem, że cholerna kosa, ale na lekcje chodziło się z przyjemnością.
A na studiach miałem tylko raz do czynienia z osobniczką odmużdżoną. Znakomita większość prowadzących to fachowcy, zadowoleni z życia ludzie, którzy lubią to co robią i dobrze się w tym czują.

Także - konkludując - wszystkim nauczycielom, którzy starają się być dobrymi ludźmi i fachowcami w swojej dziedzinie, życzę wszystkiego dobrego i cierpliwości do tumanów, którzy mają np. w IV kl. liceum problem z odróżnieniem półwyspu Iberyjskiego od Skandynawii ;-) oraz notorycznie piszą "rządać, rządania" itp. ;-)

24.02.2003
20:34
smile
[39]

Pik [ No Bass No Fun ]

H3ZEKI4H ===> biedne dziecko, nauczyciel Ci kazal sie uczyc?

Widac ze byles wielkim leniem skoro piszesz: "żucić", "wogule" itp.

24.02.2003
21:40
[40]

gofer [ ]

Pik - > weź wogule pszestać się do niego żucać dopra? :)

24.02.2003
21:47
smile
[41]

VYKR_ [ Harvester Of Sorrow ]

życze żeby nie wymagali od uczniów rzeczy ponad ich siły :/

24.02.2003
22:14
smile
[42]

Ameno [ Legionista ]

życzę im śmierci.... :>:>
,a tak na serio to życzę im mniej osłów
więcej takich jak ja (no kurcze ja to jestem skromny:P)
większych pensji
więcej zapału do pracy
jakichkolwiek zdolności......
czyli wszystkiego co ich przerasta, bo nauczyciele to zazwyczaj niestety nieuki uczące z przymusu, choć wyjądki się zdarzają............

24.02.2003
22:28
[43]

Vein [ Sannin ]

Życze moim nauczycielom, by mieli leprzych uczniów, by mogli nas skutecznie uczyć, byśmy się poprawnie zachowywali na lekcjach, by w nas została rozbudzona chęć do nauki, i bym w końcu zaczął siędobrze uczyć i tym samym nie sprawiać kłopotu nauczycielom i SAMEMU SOBIE !!!!!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.