GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Nirvana - You Know You're Right - poszukuję....

23.02.2003
16:44
[1]

Ko [ Run To The Hills ]

Nirvana - You Know You're Right - poszukuję....

Nie wie ktoś gdzie mogę zdobyć ten kawałek ?
Płyty "Nirvana" za 60 złoty nie opłaca mi się kupować, bo tylko ten utwór jest na niej nowy, reszta to mieszanka całego dokonania Nirvany.

Proszę o pomoc.

23.02.2003
16:51
[2]

Ko [ Run To The Hills ]

somebody ?

23.02.2003
16:53
[3]

ramolek [ Pretorianin ]

z kaazy se sciągnij
a kawalek jest zajebisty to prawda:)

23.02.2003
16:57
[4]

Ko [ Run To The Hills ]

ta kazaa jeszcze działa ?

23.02.2003
19:32
[5]

The LasT Child [ GoorkA ]

kup kasete, ona nie kosztuje 60 zeta tylko 20!

24.02.2003
18:30
smile
[6]

Cuphay [ Mroczna Dusza ]

Kup sobie płytkę...
...Nie ma że boli ;-)

24.02.2003
18:52
[7]

Czarny Szatan [ Junior ]

Nawet mój Pan na zczerniałym tronie stwierdza, że kawałek ten jest w istocie dobry i solidny, jak to na Nirvanę przystało. Zwłaszcza teledysk skomponowano nadzwyczaj efekciarsko... Jeśliby ktoś dysponował adresem, w którym odnajdę teledysk, to z góry podziękuję złamanym krucyfiksem...

24.02.2003
19:06
[8]

The LasT Child [ GoorkA ]

czarny szatan --> buhahaha ale z ciebie SZatanista!! nie moge przestac sie smiac, Bosche ale smiac mi sei chce z takich true, grim and necro SZatanistow! dziecko ile ty masz lat 13??? a moze 666 to taka fajna liczba :P idz lepiej na forum na szatan.pl

24.02.2003
19:12
[9]

Ko [ Run To The Hills ]

już znalazłem na KaZaA
ale dzięki za chęci satany :))))

24.02.2003
19:31
[10]

Czarny Szatan [ Junior ]

The Last Child -> A znam w istocie Ciebie, Ostatnie Dziecko, albowiem w KM'ie cię widywałem. Jak mówię: nie jestem grim i nekro, a jedynie rządny krwi dziewic i niewinnych...

Pod tym jakże pieknym nickiem kryję się inna postać :-))) I nie mam zamiaru iść na inne forum. Lepiej ty idź, zwłaszcza, że ja tu jestem znacznie dłużej od ciebie...

24.02.2003
20:09
[11]

Katane [ Useful Idiot ]

The LasT Child [Rabin ;)] Gadu-Gadu: 3702202 https://www.muzyka-am.prv.pl

czarny szatan --> buhahaha ale z ciebie SZatanista!! nie moge przestac sie smiac, Bosche ale smiac mi sei chce z takich true, grim and necro SZatanistow! dziecko ile ty masz lat 13??? a moze 666 to taka fajna liczba :P idz lepiej na forum na szatan.pl


A jakie ty masz IQ? Wiecej niz 60?

24.02.2003
22:16
[12]

The LasT Child [ GoorkA ]

Czarny Szatan --> nie wiem czemu ludzie lubia z seibie robic takich strasznych, zlych, dla mnie jest to tylko smieszne, stad moja reakcja! mnie nie jaraja teksty typu "spijam krew splywajaca z blony dziewiczej"
BTW jestes moze bratem Palownika?

Katane --> dokladnie 119, nie wiem czy to duzo nie wiem czy to malo, wiem ze dawno mierzone

24.02.2003
22:23
[13]

gofer [ ]

ej, a gdzie koleś z tekstem "KOLEJNA PROWOKACJA" ? :)

24.02.2003
22:25
[14]

The LasT Child [ GoorkA ]

Gofer --> nie rozumiem?

24.02.2003
22:28
[15]

SULIK [ olewam zasady ]

gofer --> >>ej, a gdzie koleś z tekstem "KOLEJNA PROWOKACJA"<< - zgłaszam się na straży moralności i anty prowokacji :P

UWAGA
TO JEST PROWOKACJA
ALE INNA NIŻ WSZYSTKIE
BO NIE ROBIONA PRZEZ REKRUTA :P

25.02.2003
08:43
[16]

reksio [ Szerzmierz Natchniony ]

TLC -> Qrcze, zawiodłem się na tobie... Przecież chyba kazdy wie, że to co tu piszę to dla jaj, a nie z jakiegoś religijnego, czy Lucyfer ( :-) ) wie jakiego obowiązku... Chce mi sie bawić i bawię się na tym forum... Nie musisz brać wszystkiego do siebie... Geez...

Braciszkiem Palownika nie jestem i dobrze :P

A na koniec: "spijam krew z błony dziewic" :p

25.02.2003
08:47
[17]

Czarny Szatan [ Junior ]

reksio -> Racja. Podpisuję się pod tym nogami i ręcami :)

25.02.2003
09:50
[18]

SULIK [ olewam zasady ]

reksio, Czarny Szatan --> widze że słuchacie muzy KATa (Katolickiej Acz Taktownej :P)

25.02.2003
10:01
[19]

gofer [ ]

Reksio - >

"spijam dziewczęcą krew
z błony dziewiczej
jak zagęszczony sok
własnej czci"

kocham te teksty :))

25.02.2003
11:14
[20]

The LasT Child [ GoorkA ]

Reksio vel Czarny --> nie skapnalem sie ze to fastnick (jak by to brac Starcraftowska powiedziala), jak tak to spoxik

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.