GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Polifoniczne Dzwonki

22.02.2003
20:36
smile
[1]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

Polifoniczne Dzwonki

Pewno wielu z was, ma w swoich telefonach polifoniczne dzwonki i chciało by sobie ściągnąć jakieś nowe... Niestety ceny na polskich serwisach są chore... (z zasady 9 zł.). Dzisiaj jednak, grzebiąc w necie, znalazłem możliwość ściągania polifonii, niemal za darmo, a tak dokładniej za cene używania WAP-u. Może zbiór piosenek nie jest bardzo wyczerpujący, lecz napewno każdy znajdzie coś dla siebie... Ściąganie dzwonków nie jest zbytnio skąplikowane, a za to naprawdę działa :) POLECAM!

22.02.2003
21:16
[2]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Wedlug mnie polifonia to niepotrzebny bajer. Niezle mozna sie zdenerwowac, gdy spokojnie jedzie sie autobusem, a tu nagle slychac rzenie konia :)

22.02.2003
21:20
[3]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

dabster ---> co ty chcesz, od odgłosów natury.
Ps. W moim telefonie nie ma takich odgłosów :D

22.02.2003
21:21
[4]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Moze kiedys zmienie zdanie jak uslysze fajnie brzmiacy dzwonek, ale jeszcze nie slyszalem... :)

22.02.2003
21:23
[5]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

W nokii 3510 są bardzo fajne dzwonk. Naprawdę o wiele lepiej brzmią niż tradycyjne. Aż miło posłuchać :D

23.02.2003
09:02
smile
[6]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

nikt z was nie ma telefonu z polifonią ? :D

23.02.2003
09:08
[7]

Dighrill [ Chor��y ]

Ja planuję kupić sobie Nokię 3510i lub 5100 :) i wtedy będę miał

23.02.2003
09:11
smile
[8]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

A tak swoją drogą, da się upgrateować nokie 3510 do 3510i ??? (chodzi mi o funkcje)

23.02.2003
09:13
[9]

Dighrill [ Chor��y ]

Hmm... jeśli się da wymienić kolorowy wyświetlacz... nie znam się na komórkach :)

23.02.2003
09:15
[10]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

mi nie chodzi o wyświetlacz, tylko o funkcje... wyświetlacz jak na mój gust, to niepotrzebny bajer...

23.02.2003
09:18
[11]

Dighrill [ Chor��y ]

No nie wiem... 3510i różni się od 3510 chyba tylko wyświetlaczem i grami java....

23.02.2003
09:21
[12]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

java mogła by być w moim...

23.02.2003
10:41
[13]

Grzybiarz [ Badacz Ściółek ]

wełdług mnie koórka jest potrzebna ale dzwoni i wyświetlacz też nieażne jaki byle by był :)

23.02.2003
11:00
[14]

tomirek [ ]

Polifonii mowie stanowcze NIE!!!! :)))
Mialem telfon z polifonia ale dalem sobie spokoj. Np gdy sluchalem glosnej muzy w samochodze nigdy nie slyszalem, ze telefon dzwoni. A tak wogole to uzywam telefonu tylko do rozmow i SMSow oraz jako kalendarz z przypominaczem i nie potrzebne mi sa bajery typu kolorowe wyswietlacze, robienie zdjec, polifonia itp.
Od jkiegos 1,5 roku uzywam stara poczciwa nokie 8210 i w zupelnosci wystarcza. Moze przed wakacjami zmienie na cos mniejszego ale tez bez jakis super bajerow.

23.02.2003
16:18
[15]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

up^

23.02.2003
16:44
[16]

zarowka [ ]

macu ---> po co podnosisz tak bezsensowny watek ??? wczoraj byl watek o telefoni nie mogles sie tam dopisac ???

23.02.2003
20:05
smile
[17]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

zarowka ---> brak mi słów... dopisałem się tam (dałem linka), a tak pozatym zajmij się swoją zasraną dupą...
Ps. Moderatorzy ----> Nie wytrzymałem...

23.02.2003
20:12
[18]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

jeszcze coś, jeżeli uważasz, żę twój wątek (podany w linku), jest bardziej sensowny i przydatny dla forumowiczów, to jesteś poprostu śmoieszny i żałosny za rezem...w

23.02.2003
20:17
smile
[19]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

ooo... co my tu mamy... wątek założony w tym samym dniu co poprzedni, a na dodatek również o telefonii. Żeby było śmieszniej obydwa mają po dwa posty... Jakbyś nie mógł, obydwa pytania zawrzeć w jednym wątku... Resumując jesteś jednym wielkim ****, które chce sobie nabić posty...

23.02.2003
20:19
smile
[20]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

Zapomniałem linka załączyć...

23.02.2003
20:42
[21]

zarowka [ ]

macu ---> sam jestes zasrany, jezeli ciebie podnieca nabijanie postow powyzej generala to ladnie miales w dziecinstwie

23.02.2003
20:44
[22]

zarowka [ ]

aha i tymi ***** to jestes ty a pozatym wielkie 0 z ciebie skoro w ten sposob sie popisujesz

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.