GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

terrorystyczny paraliz polski

21.02.2003
14:14
smile
[1]

sepuku [ Junior ]

terrorystyczny paraliz polski

"W obliczu wojny i terroryzmu jesteśmy – jak zwykle – silni, zwarci i gotowi.W obliczu wojny i terroryzmu jesteśmy – jak zwykle – silni, zwarci i gotowi.

Z dnia na dzień coraz wyraźniej widać, że będzie wojna. I nie dziwota: Amerykanie muszą zadbać o swoje interesy gospodarcze. W walce o te interesy musi Stanom pomóc "przyjaciel Ameryki" i "najwierniejszy sojusznik w Europie" – Polska. Chcą krwi! No to powalczymy.

Bushowi zależy, aby ewentualne akty terrorystyczne miały miejsce poza terytorium USA. Gdzie? Gdziekolwiek. Zdaje się, że Saddam już to podłapał. W połowie stycznia iracki wicepremier Tarek Aziz po raz pierwszy wymienił Polskę jako jeden z filarów amerykańskiej kampanii przeciw jego krajowi. Czym zasłużyliśmy sobie na takie wyróżnienie? Stwierdzeniem naszego ministra spraw zagranicznych, że USA mogą liczyć na wsparcie RP bez względu na stanowisko Rady Bezpieczeństwa ONZ.

Jak może wyglądać iracka odpowiedź na amerykański atak? Według Saddama "11 września będzie przy niej piknikiem".

Pod koniec stycznia agencje podały, że czeskie służby specjalne biją na alarm z powodu napływu informacji o mogących tam nastąpić atakach terrorystycznych.

Wystarczy 6 facetów wyposażonych w: 2 samochody, kilka telefonów komórkowych, 2 laptopy, 2 atlasy samochodowe Polski z prostymi planami miast, "minirozmówki" polsko-jakieś tam, przeciętną inteligencję, gadżety mieszczące się w bagażnikach tych aut i – po 48 godzinach leżymy!
Leżymy i kwiczymy! I to tak jak nigdy od czasu powstania warszawskiego, bo od tamtej pory nikt nad Wisłą nie widział terroryzmu. No ale czego się nie robi dla Ameryki!(...)"

21.02.2003
14:19
[2]

MOD [ Generał ]

Najpierw musza sie dowiedziec ,gdzie jest Polska;)

21.02.2003
14:20
smile
[3]

tygrysek [ behemot ]

dobrze, że mam kategrię zdrowia "E"

spakuję się i zwieję ...


kij w tyłek politykom ...

21.02.2003
14:23
[4]

Dagger [ Legend ]

==>sepuku
Komentarza juz ci sie nie chciało napisac .

Pomimo ze nie przepadam za Urbanem ma jedna zalete wali prosto z mostu - jak go znam to moze w nastepnym numerze bedzie sprawozdanie z wykonania akcji terrorystycznej - juz kiedys przeciez wynajał samolot dla Al-Kaidy ;PPPPPPP

A co do tego ze nie widzielismy terroryzmu - czy ja wiem - od wojny w 67 Polska stała sie sanatorium dla terrorystów jako sojusznik ZSRR - jednego zreszta nawet usiłowano u nas zabic .

Co do lezenia i kwiczenia - wystarczyłby woz konny zamiast tych samochodów :PPPPPP

W Warszawie jak sie jeden wiadukt zawali to miasto stoi przez pare miesiecy a my mowimy o przygotowaniach do wojny - w dodatku sami zamierzamy kogos atakowac LOL

21.02.2003
14:29
[5]

Dagger [ Legend ]

==>MOD
Polska lezy w kregu zainteresowania Iraku - najpierw polskie firmy ( czytaj panstwowe ) budowały siec dróg w Iraku , bunkry etc. - zreszta dostarczalismy plany przez atakiem na Irak .

Od ataku na Kuwejt interesy USA w Iraku reprezentuje ambasada Polski (inna sprawa czy sa to zbiezne interesy )

21.02.2003
14:30
[6]

Thomolus [ Generał ]

Niezły scenariusz.

21.02.2003
14:36
[7]

Dagger [ Legend ]

Widze ze sie nie pomyliłem - opis akcji juz nawet w tym artykule

21.02.2003
14:40
[8]

sepuku [ Junior ]

Ano, calkiem ciekawie sie czyta nawet;) Dalem linka.

21.02.2003
14:59
[9]

Jam_Łasica [ Generał ]

A najśmieszniejsze jest to, że wszyscy mówią, że nas nie zaatakują, bo nie przedstawiamy żadnej wartości itp.Podczas gdy jest to bzdurą. Nie zaatakują na pewno takich państw jak Niemcy czy Wielka Brytania, bo tak jest za silna ochrona. A u nas RMF podaje, ze zwolniono antyterrorystów z Okęcia, więc jeśli jakiś terrorysta zechce, to bez problemu podłoży ładunek do kazdego samolotu. Poza tym u nas nie prowadzi się żadnych badań skażenia powietrza W w USA robią to w niektórych miejscach co kilkadziesiąt mnut), wiec jak ktoś by nas zaatakował nas gazem, to dowiemy się o tym dopiero jak będziemy w agonii. Nawet podłożenie bomby pod sejm nie nastręczałoyb zbyt wiele trudności (udowodnili to parę razy rolnicy wdzierając się do budynku). Więc jeśli terroryści zaatakują, to na pewno nas, bo nikt im w tym nie przeszkodzi, a zanim władze zorientują się, że coś ich trafiło, będzie już po wszystkim.

21.02.2003
15:03
[10]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

Hehehe...

Jesli by doszlo do ataku, wojsko polskie wyciagnie rowery bojowe z 2 wojny swiatowej i przejda do kontrofensywy. Bez paniki.

21.02.2003
15:06
[11]

el f [ RONIN-SARMATA ]

A ja pamiętam jak Saddam po zajęciu Kuwejtu ostrzegał że utopi niewiernych w morzu krwi ....

21.02.2003
15:43
[12]

Mark24 [ >>>Martinez751<<< ]

----> Jam_Łasica
Bomba pod sejm???!!
Ehhh marzenia ;)

21.02.2003
16:04
[13]

H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]

Jeśli by terroryści wzieli na celownik: LPR , Samoobrone i Radio Maryja to ja zgłaszam sie do nich na ochotnika, nawet jestem gotowy zasponsorwoać dynamit na siedzibę Generalissimusa Rydzyka

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.