GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

TDZK - Gwiezdny Kupiec On-Line - część 38

19.02.2003
07:51
[1]

Gryffin [ Entil'Zha ]

TDZK - Gwiezdny Kupiec On-Line - część 38

Witamy

Co to jest TDZK? Jest to jedna z wielu, bardzo wielu gier on-line przez WWW.
Ogólnie rzecz biorąc, jest to gra s-f, rozgrywająca się w kosmosie. Gracz posiada statek kosmiczny należącego do jednego z 9 typów, od frachtowca do pancernika. Co można robic w tej grze? Mozna handlować i zbierać surowce, co jest naszym podstawowym zajęciem na początku gry. Po kolejnych awansach na wyższe poziomy i uzbieraniu dostatecznej ilości gotówki możemy przesiąść się na okręt wojenny i napadać na porty, walczyć i polować na innych graczy lub NPC. Ostatecznym celem może być zdobycie i rozbudowa planety, jednek tego celu nie da się osiągnąć samotnie. Trzeba przyłączyć się do jednego z wielu sojuszy i dzięki temu będzie mozna osiągnąć ten cel.

Gra oferuje ona bardzo bogaty świat, w którym jest 36 systemów słonecznych, 8800 sektorów, 610 portów i 74 planet. Do wyboru jest 7 ras.

*********************************************
No to już po resecie. Nareszcie:).

Mamy już działający sojusz: Silver Horde. Hasło: hyper123
Leader: Gryffin
Ambassador: Krassus
Treasurer: DanielfromPoland (czytaj MOD :) )

Dom: Planeta 25023. Cały czas potrzebuje rozbudowy. Musimy dążyć do tega, aby obronność na początku wynosiła conajmniej 100, atak 500. Rozbudowujcie drone hangars (dają zarówno obronę jak i atak). Poza tym, jeżeli będzie maks liczba kolonistów to dobudujcie kolonie. Oraz nie zapominajcie o power generators, bez tego nic nie działa, również wieżyczki.


************************************************************
Adres gry: https://216.128.73.12/ lub www.tdzk.net lub www.tdzk.com
Strona beta Siver Horde by Looz : https://www.sikretia.xo.pl/sh/
Kanał IRC: #silverhorde

Poprzedni wątek:

19.02.2003
07:52
[2]

Gryffin [ Entil'Zha ]

up

19.02.2003
07:54
[3]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Chciałbym powiadomić, że mamy wojnę z A.C.M.E

19.02.2003
08:29
[4]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Dochód planety wynosi 490 tys na godz.

19.02.2003
08:45
[5]

Tiamath [ Konsul ]

Gryffin: Oni chyba mieli wcześniej wojnę z jednym z sojuszy z którym zawarliśmy non-aggresion pact i dlatego nam też wypowiedzieli. Trza by było z nimi pogadać. W końcu jest ich tylko pięciu na 4/5 lev (z tego co ostatnio patrzałem).

19.02.2003
08:48
[6]

Tiamath [ Konsul ]

BTW: Czy gdzieś są opisy kosztów budowania na planecie(w helpie znalazłem tylko dwa przykłady)??

19.02.2003
13:37
[7]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Wojne ? Fajne :P

19.02.2003
13:51
smile
[8]

KANGUR [ Pretorianin ]

Jeszcze sie nie udzielałem po restarcie, także niniejszym chciałbym sie z wszystkimi członkami SH serdecznie przywitać.

WITKA :-))

19.02.2003
13:56
[9]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Witaj :) Zastanawialem co to za rzeznik ukryaw sie pod ksywa Kangur :P

19.02.2003
14:06
[10]

KANGUR [ Pretorianin ]

Oj tam od razy rzeźnik :-))

19.02.2003
14:15
[11]

LooZ^ [ be free like a bird ]

No skad :P Moze ktos mi powiedziec czemu ciagle energia spada ? :)

19.02.2003
14:30
[12]

KANGUR [ Pretorianin ]

Może dlatego, że Twój Cloaking Device jest w trybie active

19.02.2003
14:59
[13]

Gryffin [ Entil'Zha ]

LooZ --> może dlatego że poruszasz się prze sektory z aurą, która powoduje spadek energii?

Przy okazji: Nie budujcie Flak Turret, są praktycznie nieprzydatne.

19.02.2003
18:32
[14]

Ptaq [ Centurion ]

Looz^ ->co to znaczy w przyszłości ich przejąć? :P
Galactic Corsairs jest małym sojuszem (ale perspektywicznym :) i nigdy nie bedzie miał tej siły 40 chłopa co Hordy, ale mamy dosć duze i ścisle powiazania z innymi sojuszami. Wszyscy byliśmy najpierw w The Wolf Academy, póżniej po połączeniu w Cartel i w Ice Fleet, jeszcze póżniej z tych dwóch sojuszów powstał Dark Relams, ale my już dość mieliśmy tych przejść między sojuszami więc w kilka osób założyliśmy GC. Jeżeli chodzi o ogólne umiejscowienie to jesteśmy we frakcji : Holy, Phoenix, GRB, SL, ABRA, IF, DR, AL. Po drugiej stronie stoją JWW/MWW, ID/IG, ACME, IGF, LoF. Jeżeli chodzi o przyszłe wojny to po tym możecie sobie mniej-wiecej wykumać co GC w przyszłości może czekać :)
Gryffin -> moim zdaniem bląd w rozumowaniu co do Flak Cannon. Dopóki nie będzie kasy na wypasione raidery główną bronią bedą drony. W Ellanie wczoraj SL stracił planetę bo też nie przywiązywał wagi do obrony przeciw dronom. No i drony ich załatwiły :(

19.02.2003
18:43
[15]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Ptaq --> moim zdaniem na drony wystarcza inne drony. Skutecznosc podobna, a lepiej miec 10 drone hang niz 10 flak turr.

19.02.2003
18:57
[16]

Tiamath [ Konsul ]

Gryffin: Mi się wydaje że Ptaq ma rację. 5 flak'ów nie zaszkodzi a może pomóc.

19.02.2003
19:15
[17]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Tiamath --> Noo dobra, czemu nie:) Dalem sie przekonac.

19.02.2003
19:54
[18]

Tiamath [ Konsul ]

Gryffin: To jeszcze powiedz ile takie cuda kosztują albo gdzie można tę informację zdobyć:)

19.02.2003
20:10
smile
[19]

Quetzalcoatl [ Konsul ]

Looz-> a moze uzywasz JumpDrive'a i jeszcze nie zauwazyles ze pozera on 15 energii na skok? :)

19.02.2003
20:19
[20]

zakq [ Centurion ]

Przepraszam, że się wtrącam, ale potrzebuję rady. nie potrafię dojść jak zwiększyć ładowność statku. wiem żę jest to pewnie proste, ale nie potrafię tego zrobić

19.02.2003
20:23
[21]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Ptaq : Droga podboju :PP Tzn. pozniej juz sie wszyscy beda chcieli przylaczyc :PP

zakq : Musisz dokupic cargo holds

19.02.2003
20:23
[22]

Quetzalcoatl [ Konsul ]

dwa sposoby
1)kupic nowy statek z wieksza ladownia
2)kupic CargoHoldUpgrade.

Oby dwie sa dostępne TYLKO na stacjach (nie w portach!!)
Niestety, trzeba najpierw znalezc stacje ktora akurat takie uslugi swiadczy - wiem na pewno ze w Nexus9206 mozna, ale czy to jest daleko od ciebie - ocen sam :)

19.02.2003
20:37
[23]

Gryffin [ Entil'Zha ]

UWAGA
*******************************
LIST MOTYWACYJNY
*******************************
Na razie prosze o skoncentrowaniu sie na planecie. (Później będę groził:) ) Tzn budowa instalacji obronnych oraz produkcyjnych. Poza tym dostarczajcie wszelakie towary (oprocz nielegalnych). Aha, i nie budujemy na razie fabryk do produkcji broni i narkotykow oraz zagrod niewolnikow. (Powoduja one zmniejszenie przyrostu ludnosci).
Pamiętajcie, że musimy szybko ją wzmocnić, bo inaczej ktoś nam ją odbije:( A wtedy będzie cienko.

19.02.2003
20:54
[24]

Ptaq [ Centurion ]

Looz^ ->to jak juz zaczniecie podbijać, zostawcie mi jedno wolne miejsce w szergu :P
zakq -> jeżeli już masz statek i chcesz podnieść jego ładowność to jedyna mozliwośc zrobić cargo hold upgrade. Jak juz wspomniał Quet możesz to zrobic tylko na stacjach. I to stacjach z alignment podobnym do twojego. Inaczej nie zadokujesz. Podejrzewam, że masz pownie coś w granicach -50 do +50 a więc zostaja ci się : Concentric (9206), Alpha (16111), Backwater (18886), Imrai (22323), Peregrine (31041), Rhea (32181), Stiletto (36096). Musisz wybrać co jest najbliżej, a osobiscie odradzam Contrentric w Nexusie jeżeli juz nie masz newbie turns. Pod gwarantowany :)

19.02.2003
20:55
[25]

Mirmil [ Konsul ]

Proponuje na forum gry pisac kto co wybudowal, badz co powinien. tutaj to wszytsko sie gubi w gaszczu innych spraw.

19.02.2003
21:08
[26]

Rav_s [ Konsul ]

Nie wiem czy jest opcja wyrzucania z sojuszu, wiec
Nie wyrzucajcie mnie jeszcze z sojuszu. Na razie nie mam czasu zeby grac (dlatego moj exp = 0) i sie tylko zarejestrowalem.

Kilka pytan:
Czy bedzie mozliwosc udzielenia krotkoterminowej pozyczki dla mnie w dosc duzej sumie, tak zebym mogl od razu resourcera kupic sobie. Pozyczka jak oceniam na jedna lub dwie godziny. Nie teraz oczywiscie tylko jak bede mial czas. Do kogo sie zwrocic o ta pozyczke, do MOD'a?

Czy na planecie bedzie mozna robic upgrade holds. Chodzi o to, ze jezeli mamy planete w takim sektorze to szybko alligment spadnie, a jak dobrze pamietam (z pierwszej wersji) upgrade holds mozna bylo robic tylko na stacjach neutralnych i z dodatnim alligmentem. Zastanawiam sie troche nad zmiana rasy na ta, ktora ignoruje alligment i nie wiem czy to ma sens.

19.02.2003
21:17
smile
[27]

bialy kot [ Konsul ]

Ehhh, głupia prośba jak na początek gry, ale... Pożyczy ktoś może 7 mln? Zwrócę jeszcze dziś, najpóźniej jutro...

biały

19.02.2003
21:17
[28]

LooZ^ [ be free like a bird ]

bialy kot : Jestes na planecie ? Jesli tak to moge pozyczyc. W inny sposob nie mam jak :)

19.02.2003
21:21
smile
[29]

bialy kot [ Konsul ]

LooZ^ --> Bleh, chrzanię te nowe zasady... Jestem w systemie Nexus, więc dolecenie do planety zajmie mi zbyt dużo czasu. Gdzie te czasy gdzie wystarczyło polecieć do najbliższej stacji? Dorobię się sam Resourcera i lecę wzmacniać planetkę. Bleh...

biały

19.02.2003
21:24
[30]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Ze stacji mozna, z planety nie :( Moze ktos ci w moim imieniu pozyczy kto akurat leci do planety...

19.02.2003
21:37
[31]

Quetzalcoatl [ Konsul ]

o ja pier* wlasnie ktos mi upierniczył resourcera. jestem jakies 300tur i 40M do tyłu, łącznie ze stratą kasy z licznika...

19.02.2003
21:40
smile
[32]

bialy kot [ Konsul ]

Hiehie, podłapałem świetny kurs i już latam nowiutkim Resourcerem :))) Zaraz zawijam sie na planetę :)

biały

19.02.2003
21:41
[33]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Quetzalcoatl --> niestety trzeba uwazac:( A nie zauwazyles moze czym latal ten, kto cie utlukl??

19.02.2003
21:43
smile
[34]

bialy kot [ Konsul ]

Aha, mam pytanie co do aur. Czy można sobie taką aurę zamontować na statku? Np. tę co dodaje +1 do ruchu?

biały

19.02.2003
21:44
[35]

MOD [ Generaďż˝ ]

O pozyczki mozecie zwracac sie do mnie ,ale niezbyt duze bo malo kasy mamy(18mln na koncie+20mln na planecie).

19.02.2003
21:52
[36]

Quetzalcoatl [ Konsul ]

hmm.. wiem tylko ze byl to xChaoSx ale nic poza tym.. - aha i rozwalil mnie w 25283 a wiec dosyc blisko planety... A DALEKO OD STACJI!!!! niech to szlag :) a juz miałem Ali -107

19.02.2003
22:19
[37]

Urdaz [ Konsul ]

Eh kurde , ja cierpie teraz na brak kasy , ale krypy nie zmienie (mam 250 cargo na razie)

ej on cie dorwał całkiem blisko ja tam latałem wczoraj perzez niemal godzine, moja propozycja to zbudowac wiecej drone assemblerów , pobierac drony(chyba można ) i porozrzucać je w najbliższej okolicy

20.02.2003
00:21
[38]

Urdaz [ Konsul ]

cholera , już wiem gdzie tkwi błąd :( , gdzie najbliżej jest port który Obniża manuver ? (mam: - 250 alig) . zrobiłem statek na szybko i teraz ciułam kase , ale przynajmniej przez chwile miałem satysfakcje z szybkosci 35 i manuver 205 :)

20.02.2003
01:08
[39]

Logadin [ Christian Noir Stein ]

Urdaz : na stroeni Madoxa masz nowe stacje, poszukaj

20.02.2003
01:40
smile
[40]

Urdaz [ Konsul ]

Chyba sie jednak przemecze , za daleko musze lecieć bo mnie mało która stacja wpuszcza , poza tym czuje sie pewniej majac evade 615 i dostaje 840 tur dziennie , a jako ze bede mniej handlował , posiedze w systemie i zajme sie obroną najbliższych portów i rozbudową planety do czasu az sie w miare umocnimy

20.02.2003
08:16
[41]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Budujcie na planecie shieldy oraz sprzedawajcie towary.

20.02.2003
11:44
[42]

Tiamath [ Konsul ]

Hejka!!!

Sorry że na razie nie pomagam ale nie chciałbym się ładować do systemu gdzie nie mogę nigdzie zadokować.
All. mam dopiero - 112 i jestem w Chronosie (to już blisko:)))). Jak ktoś będzie chciał pożyczkę to niestety nie wiem gdzie tu jest stacja (tzn. jest port+planet ale nie wiem czy tam jest bank). Jeśli tam jest bank to mogę pożyczkę przelać bezpośrednio na czyjeś konto albo na konto sojuszu i gadajcie z MOD'em. Tylko niech ktoś mi powie czy w tym porcie z planetą (system Chronos) jest bank bo nie mam na razie po co tam lecieć żeby sprawdzić no i oczywiście tury mi się skończyły.

BTW: Jest w Chronosie taki fajny port (bodajże 13154) gdzie z jedenej strony można wydobywać fuel i chemicals (dużo exp. i mało kasy za rafine) a z drugiej strony pas asteroidów z ore, crystals i precious metals (dużo kasy i średnio exp.za extract).
Polecam jako bardzo dobre miejsce na początek gry i zmniejszenie charakteru (na środek i koniec też jest niezłe:)))))

Aaaaa.... jeszcze jedno. Załadujcie troszkę kasy w drony na statkach. Ja mam 80 res. dronów i robię w 1 turę gather 540 surowca (prawie cała moja obecna ładownia). Oczvwiście z odpowiednim ekwipunkiem:))

20.02.2003
14:31
smile
[43]

Urdaz [ Konsul ]

Czy IPT zerwało sojusz ? pisze 2 days left

20.02.2003
15:17
[44]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Skad sie wzielo na planecie tyle kasy ? :))

20.02.2003
15:24
[45]

KANGUR [ Pretorianin ]

LooZ - a ile mamy??

20.02.2003
15:50
[46]

Darkdawn [ Chor��y ]

Looz > ja troche od siebie zrzucilem bo mam jeszcze za malego aligmenta zeby wjechac do station a szkoda by bylo jakby mnie rozwalili a konto nie oprocentowane wiec na planecie prawie jak w banku (chyba ze ktos przyjedzie i nam ja rozwali;) ale po to uzbrajamy by nas nie rozwalali;)
PS Jak kogos razi suma to moge z powrotem zabrac... ;))))

20.02.2003
15:56
[47]

KANGUR [ Pretorianin ]

Darkdawn--> nie no cash nikogo tu chyba nie razi. Chodzi o to, że w przypadku straty planety tracimy także obecną tam kwotę. To wszystko

20.02.2003
16:09
[48]

MOD [ Generaďż˝ ]

Takie info porownawcze
Nasza Planeta: 251 / 38 Population: 672,413
Planeta Galactic Corairs (25213)ma statystyki: 628/29 i 400 tys kolonistow

20.02.2003
16:11
smile
[49]

bialy kot [ Konsul ]

Hmmm, wypadamy jakby trochę gorzej... ;)))

biały

20.02.2003
16:15
[50]

Darkdawn [ Chor��y ]

Kangur> wiem ale mnie udupic latwiej niz planete - przynajmniej w tej chwili.... ;)
I jak bede mogl wreszcie zadokowac w stacji to kase przeniose - spoko ;)
A jak ktos teraz potrzebuje toniech sie czestuje - poki jest...

20.02.2003
16:19
smile
[51]

Tiamath [ Konsul ]

Ja zrzuciłem 100 mil. na konto sujuszu. To chyba to samo cobym na planetę zrzucił??

BTW: Według mnie nasza planeta jest lepsza bo mamy więcej luda i większy defens. Przy takich statkach jakie teraz latają i przy obecnych poziomach graczy atak nie ma chyba większego znaczenia (chociaż przydałoby się troszkę więcej, tak dla pewności:))))))))))))

20.02.2003
16:30
smile
[52]

bialy kot [ Konsul ]

Taka mała propozycja: może by się zastanowić nad jakimś podziałem klasowym? Podzielić sojusz na wojsko/handlowców, czy cokolwiek innego, tak żeby każdy dokładnie wiedział gdzie jego miejsce i co ma w danym momencie robić. W chwili obecnej nie jest to może niezbędne, niemniej daje pomysł do rozpatrzenia.

biały

20.02.2003
16:41
[53]

KANGUR [ Pretorianin ]

Biły kot --- dobry pomysł nie jest zły :-))

20.02.2003
17:17
[54]

LooZ^ [ be free like a bird ]

LOL :) Kto wzial 200mln ? :P

20.02.2003
17:33
smile
[55]

HerbatNick [ Chor��y ]

Pytanko -> ile musze miec dron hangarow aby przy1200 ladownosci gatherowac okolo 2 tur?

20.02.2003
17:52
[56]

MOD [ Generaďż˝ ]

Jesli chcecie przyspieszyc gre ,sciagnijcie na dysk grafike gry (Image Packa).Options->Preferences

20.02.2003
18:01
smile
[57]

Lotar20 [ Pretorianin ]

czesc. grał ktoś z Was w grę pt. Neocron? Klimat cyberpunkowy, nowa gra massive multiplayer. Zastanawiam sie nad kupnem, ale wolę się dowiedzieć conieco wcześniej i nie szczelać w ciemno ;)

20.02.2003
19:39
[58]

Ptaq [ Centurion ]

Tiamath -> raiting jest już cokolwiek nieaktualny, teraz wszystko walimy w shields, więc wyglada to 629/40
MOD ->ja tez cały czas latam na waszą i sobie lookam :)
HerbatNick ->zależy od statku, ale coś ok 8-10 myslę. Gdy w jedynce miałem resourcera to przy 1650 holds i 10 drone hangars zbieranie całej ładowni zabierało 2 tury, refine chemicals 3, a expa przybywało w zawrotnym tempie, przy refine coś ok 15 tys za jednym razem :)
MOD -> no, image pack zwiekszył mi szybkosć ładowania i to powiedziałbym, że znaczne. Teraz odswierzanie strony to góra 1s, wcześniej ok 4-5s

20.02.2003
19:41
[59]

Ptaq [ Centurion ]

lol przy expie zabrakło jednego zera, miałem na mysli 150 tys.

20.02.2003
20:19
smile
[60]

Tiamath [ Konsul ]

eeee ludziska. co to za polityka??
Mamy ludzi na pierwszych poziomach, mamy też pierwszych POD'owanych a ktoś se bierze 200 mil. z konta??
Ja też potrzebuję 100 mil. na następny up cargo ale to nie znaczy że polecę na planetę i wezmę wszystko co jest.

20.02.2003
20:19
[61]

Droll [ Centurion ]

Mam pytanie czy tylko mi zabiera 38 tur jak buduję jakiś budynek???? od czego to jest zależne ? Dopiero dziś doleciałem na planetę, wcześniej byłem na drugim końcu galaktyki (Sarenn 36) i przez to za dużo tur mi nie zostało, ale wybudowałem około 10 różnych budynków. Nie mam ostatnio dużo czasu na grę ale piszcie dokładnie jakie budynki trzeba stawiać to mogę wykorzystywać tury w ten sposób bo szybko to idzie, a i przynajmniej do czegoś się przydam :)

20.02.2003
20:28
[62]

MOD [ Generaďż˝ ]

Budowanie zawsze trwa 2*liczba tur ktore dostajesz co godzine,niezaleznie od ich ilosci
Buduj dzialka ,shieldy,kolonie jesli sa potrzebne ,drone hangars ,drone assemblers,generatory
glownie shieldy i drone hangars,dzialka

20.02.2003
20:30
[63]

Urdaz [ Konsul ]

Kazdy budynek kosztuje cie 2x twój speed

czyli kazdy nie ruszając sie z miejsca może wybudowac 12 budynków :)

20.02.2003
20:32
[64]

Urdaz [ Konsul ]

na dzien oczywiscie , trzeba sie zmobilizowac z tą rozbudowa , bierzmy przykład z naszych sąsiadów :D

20.02.2003
20:58
[65]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Stan planety:

Colonies: 12
Power Plant: 14

Shield Generator: 30
Drone Hangars: 19

Beam Turrets: 7
EMP Turrets: 3
Fusion Turrets: 2
Flat Turrets 4
Rocket Turrets: 2
Missile Turrets: 1

Hydroponic Farms: 1
Ore Mines: 2
Chemical Refineries: 3
Ore Purifiers: 1
Crystals Extractors: 0
Machine Factories: 3
Electronic Plants: 3
Luxury Manufacturies: 0

Slave Markets: 0
Weapon Compounds: 0
Narcotics Labs.: 1

Drone Assemblers: 5
Repair Bays: 1
Goods Exporters: 0

Population: 836 165

20.02.2003
21:01
[66]

Gryffin [ Entil'Zha ]

A w zwiazku z nierozsadnym braniem kasy z planety, proponuje jednak deponowac ja na koncie sojuszu. Dzieki temu bedziemy mieli jakas kontrole.

20.02.2003
21:05
smile
[67]

Tiamath [ Konsul ]

Gryffin: Całkowicie się z tym zgadzam.

20.02.2003
22:02
smile
[68]

Bhaaldur [ Pretorianin ]

Eh...no ludzie bez takich...komuś mogł naprawde być potrzebna kasa jak go zabiją,a tu ktoś sobie bierze taką sume i nawet nic nie powie:/

20.02.2003
22:25
smile
[69]

bialy kot [ Konsul ]

Niby Darkdawn napisał, żeby się częstować... Mam nadzieję że moje 50 mln (marny wkład w budowę planety, wiem, ale to jedyne co obecnie mogę dać) nie wyparuje w równie niewyjaśnionych okolicznościach...

biały

21.02.2003
01:20
[70]

Quetzalcoatl [ Konsul ]

GRIFFIN:
ejejeejej! nie ogałacajcie planety z kasy!!!
jak na niej bedzie pustka to moje tury poleca na marne - nie moge przecez budowac bez hajcu!
Jak musicie jączyścić, to przynajmniej podeślijcie mi co 2-3 dni 40M$ na nowe budynki...
No i spis (np.w PlanetMessage) co mam budowac
O co biega w detalach poczytaj na forum gry (BIG PROB).

21.02.2003
10:27
[71]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Drobna uwaga na temat towarów na planecie:

Jeżeli są w kolorze czerwonym to mozna tylko sprzedawac. (do ok 19-20k)
W żółtym nic nie można zrobić. (20-22k)
W zielonym, można kupować. (22-50k)

21.02.2003
10:40
smile
[72]

Mirmil [ Konsul ]

Cholera jasna! Mam jakis pieprzony blad - co chwila wyskakuje mi "nie mozna otworzyc strony" - czy to kupuje, czy sprzedaje czy ustawiam kurs. A teraz na dodatek nie moge sie zalogowac, bo wyskakuje to cholerne "nie mozna" a refresh stwierdza ze mam zly nick... Czy tylo ja mam taki prolem ?

I BTW, dlaczego z opisu portow na mapie zniknela sasiednia planeta?

21.02.2003
10:41
[73]

Rav_s [ Konsul ]

Jeszcze nie zginalem wiec nie wiem jak to jest. Jak sie ginie to traci sie alligment (tzn zeruje sie)?

21.02.2003
10:58
[74]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Rav_s --> nie alligment zmienia sie tylko przez twoje działania (dokowanie do portów, walka itp). A poza tym, to w TDZk się nie ginie, traci się ewentualnie statek.

21.02.2003
11:50
smile
[75]

Tiamath [ Konsul ]

Mi też coś niemrawo dziś TDZK idzie mimo że Image Pack'a mam na kompie

BTW: Dotarłem do Cyros. Mam all. -211 i skończyły mi się tury:(

21.02.2003
15:00
smile
[76]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

aaaaaaaarghhh od kilku dni nie moge zalozyc konta bo.....
nie wiem ktora rase wybrac :/
godziny spedzone na boardzie i stronie maddoxa, medytacja, rozne uzywki rozjasniajace umysl - i nic :/

chce zostac hunterem :P (i to raczej vs statki niz vs drony(carriery)) w gre wchodza 3 rasy:

zallun - bonusy do pancerza, oslon i celowania, niewielkim minusem jest mala predkosc oraz to ze juz nim gralem :)

wraith - zawsze i wszedzie cloak chronic mnie bedzie :P - mozna w spokoju nabijac $ i exp(zwlaszcza na poczatku), pozatym wazny jest bonus do inicjatywy....no i jeszcze + do shields....istotnych wad w zasadzie brak....

powyzsze rasy siedzialyby raczej w destroyerze(moze cruiser dla wraitha?)....

i jeszcze kitaran - z powodu slabego pancerza i oslon bylby to jakis max zwrotny statek (uzywajacy tylko pri/sec weapons) najprawdopodobniej interceptor lub ranger(6 slotow na sprzet)...


no i co ja mam teraz zrobic :/ najlatwiej byloby mi zrezygnowac z zallunow....ale wraith czy kitaran? nie mam pojecia......
jaki macie sklad rasowy w sojuszu? ze statystyk calego tdzk wynika ze wiekszosc wybiera wraithy...ale w sumie cloaka kazdy moze kupic(pozniej)....
aaaaaaaa no i nie pogram sobie :/

21.02.2003
15:08
smile
[77]

bialy kot [ Konsul ]

d333d333 --> Z tych trzech wybrałbym albo Wraith'ów albo Zallun'ów. Latałem jednymi i drugimi i bardziej pewnie czułem się pilotująć statek Wraith'ów (Cloak) Aczkolwiek nasz system macierzysty wymaga dość znaczenego obniżenia alignment, a z niskim alignment można sobie Cloak bez problemu kupić (co też mam zamiar uczynić) Konkludując: Zallunowie + kupny Cloak.

biały

21.02.2003
15:21
smile
[78]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

ale aditional hardpoints mozna kupic tylko w stacjach z wysokim al....wiec tu + dla wraithow ktorzy nie musza dokonywac wyboru. jasne, mozna sobie zmienic al ale to trwa (jesli nie to prosze mnie poprawic...)

21.02.2003
15:28
[79]

bialy kot [ Konsul ]

d333d333 --> Nie pomyślałem, wybacz... W takim razie Wraith.

biały

21.02.2003
16:25
[80]

Ptaq [ Centurion ]

d333d333-> ze spisu Madox'a wynika, że add.primary weapon nabyc można w Rim (14075), align -400, ale jeszcze tam nie byłem, więc nie mogę potwierdzić

21.02.2003
17:07
[81]

Krassus [ Centurion ]

Ptaq-> co tak u was malo ludzi w sojuszu ? cos sie slabo rozwijacie.....

21.02.2003
17:10
[82]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Dla zainteresowanych ostatni raport palnetarny (trzeba sobie troche postow nabic:) )


Planet Reports
02/21/03 11:00:00 EST
Planet Report for Silver Moon(25023):

1,314,153 credits of tax generated.
2,254,000 credits generated by population goods consumption.

Planet population increased by 53,995.
Planet alignment shifted by +0.

Planet power reserve changed by +105.
Planet shield reserve changed by +100.

Production/Consumption Summary

16,800 credits used for maintenance.
84,000 manpower used for maintenance.

Food reserve increased by 442.
Fuel reserve decreased by 65.
Ore reserve decreased by 27.
Chemicals reserve decreased by 86.
Slaves reserve decreased by 48.
Precious Metals reserve decreased by 70.
Machinery reserve decreased by 22.
Electronics reserve increased by 13.
Weapons reserve decreased by 18.
Crystal reserve decreased by 51.
Luxury Items reserve decreased by 20.
Narcotics reserve decreased by 4.

21.02.2003
17:13
[83]

Krassus [ Centurion ]

a ile jest $ przychodu i jaka jest stopa opodatkowania?

21.02.2003
17:15
[84]

Krassus [ Centurion ]

przychod juz widze ale on jest dzienny czy na godzine?

21.02.2003
18:06
[85]

Ptaq [ Centurion ]

Krassus -> rzeczywiście jest nas tylko dziewieciu, ale na wielkość sojuszu patrzysz poprzez GOL-a. Dla Silver Horde nie jest rzadnym problemem zdobycie 20-30 członków, bo forum robi ci całą rekrutację. Niedługo podejrzewam powstanie druga Horde (Bronze). Ale rozwijanie sojuszu od podstaw, bez takiego wsparcia jakim jest dla was forum to juz całkiem inna sprawa. Na początku było nas tylko trzech w GC, więc zdobycie następnych kilku członków przez tydzień to i tak niezły wynik. Nie jesteśmy przecież znanym, starym sojuszem jak KAOS, ID/IG, Maelstorm, JWW/MWW, czy Taleon. Oni nawet nie muszą przeprowadzać rekrutacji, sami sobie wybieraja członków spośród zgłoszeń. Ale przekonaj kogos do wstapienia do małego i nieznanego sojuszu. To nie jest takie proste. Poza tym priorytet w tej chwili to planeta, rekrutacja na drugim miejscu. Żebys wiedział ile wiadomości rekrutacyjnych wysłałem, połowa bez odpowiedzi, a ci którzy odpowiadają dosć często odpadaja w przedbiegach. I nie jestesmy wybredni, po prostu dość ważną rzeczą w takim sojuszu jak nasz (a więc treningowym, huntersko-raiderskim) jest mozliwość uzywania IRC. A dla niektórych jest to nie do przeskoczenia niestety.

21.02.2003
18:09
[86]

Mirmil [ Konsul ]

Widze ze juz sie zblizamy do wymazonego 500/100 ataku/obrony :) Co potem? Dalej sie zbroimy czy rozwijamy gospodarke?

21.02.2003
18:22
smile
[87]

HerbatNick [ Chor��y ]

Wlasnie ^ .Dlaczego tak malo osob korzystaz mIrca?

21.02.2003
18:47
smile
[88]

bialy kot [ Konsul ]

Mam takie drobne pytanko, ot, ciekawość: myślicie, że da się całkowicie (podkreślam słowo "całkowicie") zablokować system poprzez zrzucenie w pobliżu portali masy dronów i ustawienie kilku dobrze wyposażonych pancerników? Może jest to jakis pomysł na przyszłość?

P.S. 85 mln w ładowni, aż strach sie bac...

biały

21.02.2003
19:04
[89]

Gryffin [ Entil'Zha ]

Krassus --> raport jest z 3 ostatnich godzin. Stopa podatkowa jest w tej chwili na 1%, po to, aby nam duzo kolonistow przybywalo. Aby nie ich nie ubywalo, mozna ja podniesc do 5%.

Mirmil --> pozniej dalej pakujemy w obronnosc. Ideal to bedzie 10000/1000. Conajmniej. Ale mysle, ze jak osiagniemy tak gdzies 1000/250 to podniesiemy gospodarke, tak by na tym zarabiac.

bialy kot --> wydaje mi sie, ze to sie raczej nie uda. Po pierwsze nie mozna zrzucac dronow bojowych w jump node, takze zawsze bedzie mozna wskoczyc do systemu. Po drugie, raczej destroyerow a nie pancernikow:) Po trzecie, czesciowa blokade/odstraszenie mozna osiagnac poprzez rozrzucenie masy aggresive dronow po calym systemie, w portach, na stacjach itp.

21.02.2003
19:20
[90]

Bhaaldur [ Pretorianin ]

Może ktoś zadokować w stacji w naszym sektorze?Bo dobiłem wreszcie do alignment -204,a wyskakuje mi napis "This station won't accept any do-gooders!".Ja o czymś nie wiem czy to jakiś bug?

21.02.2003
19:32
[91]

Bhaaldur [ Pretorianin ]

Ok,sytuacja opanowana:)Nie wiem czemu ale udało mi sie odpiero przy -250...

21.02.2003
20:26
smile
[92]

bialy kot [ Konsul ]

Czy będąc Tamaranem (Tamaraninem, whatever) warto bawić się w polowania? Wyliczyłem, że na dobrego destroyera potrzeba mi jakieś 600 mln, w ok. tydzień jestem w stanie uzbierać conajmniej połowę tej sumki. Tylko czy warto? Czy to się bardziej opłaca, niż handlowanie (za tyle kasy będzie ogromna ładownia w moim Resourcerze + jeszcze jakieś gadżety)? No i czy przy moich minusach do pancerza i osłon nie będę musiał zwiewać przed lekko podrasowaną fregatą?

biały

21.02.2003
20:33
smile
[93]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

WRESZCIE
przyslali haslo!!!!znow moge rulezowac:P

21.02.2003
20:52
[94]

Krassus [ Centurion ]

Ptaq-> rzeczywiscie mozliwosci rekrutacji bez uzywania forum sa mocno ograniczone wiec moze zrekrutujesz pare osob korzystajac z tego forum, zwlaszcza ze nasz sojusz niedlugo sie zapelni. Kwestie tego ze wasz sojusz ma malo czlonkow rozpatrywalbym w kontekscie przyszlej obrony tego systemu przed ewentualnym najazdem/rajdami silniejszych sojuszy ktore moim zdaniem za jakis czas niechybnie sie zaczna.Planete macie lepiej umocniona ale wazna jest tez mozliwosc wolnego i bezpiecznego poruszania sie i handlowania. Uwazam ze trzy obecne w tym systemie sojusze, z ktorych kazdy posiada planete. powinny powiazac sie sojuszami (nad czym wlasnie pracuje) i na tyle umocnic/zaminowac ten system by zniechecic ewentualnych agresorow.

21.02.2003
21:05
[95]

Krassus [ Centurion ]

Z szybkiego wyliczenia wychodzi mi ze przy optymalnym poziomie ludnosci i oprocentowaniau czyli odpowiednio 5 mln i 5% , planeta bedzie przynosic ok. 250 mln $ dziennie. Wynika z tego moim zdaniem ze 1 planeta sama w sobie nam nie wystarczy i w perspektywie powinna sluzyc jako baza wypadowa do handlu czy eventualnych rajdow. W galaktyce jest ok. 75 planet a silnych sojuszu 20-30, moze wiec w przyszlosci bedzie warto pokusic sie o jeszcze jedna.

21.02.2003
21:13
[96]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Krassus : Ta, nawet mam 2 na oku... Nawet w naszym sektorze :PP

21.02.2003
21:20
[97]

LooZ^ [ be free like a bird ]

[25357] chyba albo strzalke w lewo jest zdeployowany koles, nie online :)

21.02.2003
21:20
[98]

Krassus [ Centurion ]

LooZ-> na razie wszystko zmierza ku pokojowej kooegzystencji ale nigdy nic nie wiadomo i moze przewazy tendencja militarystyczna a 3 planety to zawsze lepiej niz jedna ...... :)

21.02.2003
21:22
[99]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Juz go tam nie ma, zreszta to chyba z naszego sojuszu byl ;P

21.02.2003
21:24
[100]

Bhaaldur [ Pretorianin ]

Krassus-->Tyle,że te silniejsze mają po kilka planet:)Na początku jeszcze gdy nie mieliśmy planety i poleciałem nie w tą strone to napotkałem na cztery planety należące do IPT w tym trzy były w tym samym sektorze.
Ale zgadzam sie,zę przydałoby sie uszczknąć jeszcze jedną póki gorące:)
BTW Gdy przejmuje sie planete do budynki zostaja przejęte czy zniszczone?

21.02.2003
21:33
[101]

Krassus [ Centurion ]

budynki chyba zostaja ale ludnosc maleje

21.02.2003
21:40
[102]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Hm... Latam z 60mln i az strach bierze czlowieka jak cos sie dlugo laduje :) Jak dam to na planete to potem moge odebrac nie ? :)

21.02.2003
21:43
smile
[103]

bialy kot [ Konsul ]

Nie wiem, czy warto o tym wspominać, ale moje scouty zauważyły niebezpiecznie blisko naszej planety statek sojuszu HOLY (19 miejsce, z tego co pamiętam)...

biały

21.02.2003
21:46
smile
[104]

HerbatNick [ Chor��y ]

Stary,jasne ze warto .Napisz gdzie dokladnie.

p.s. pozdrowienia dla Moda , z ktorym wlasnie mialem przyjemnosc sie minac :)

21.02.2003
21:50
[105]

bialy kot [ Konsul ]

Od portu 25221 przeleciał do 25182, a potem gdzieś w kierunku portu 25102. Prawdopodobnie sobie zwyczajnie handlował, ale odrobina ostrożności chyba jeszcze nikomu nie zaszkodziła...

biały

21.02.2003
21:51
smile
[106]

zakq [ Centurion ]

Czy mogę jeszcze raz prosić o pomoc. Kupiłem Armor Upgerade potencjalnie jestem twardszy, ale jak zrobić żeby było 250/250 A zamiast 125/250?

21.02.2003
21:52
[107]

HerbatNick [ Chor��y ]

Zadokowac do najblizszej mozliwej stacji i naprawic sie.

21.02.2003
22:02
[108]

Ptaq [ Centurion ]

Krassus-> jasne, że masz rację, czym więcej członków, tym lepiej, ale na tym forum nie chcę robic konkurenji dla Hordy, a jeżeli ktoś będzie chciał się zgłosic, to napewno bedzie wiedział co zrobić :). Co do wiązania sojuszy to też nad tym pracujemy, ale z AL jakos ciężko to idzie. Oni po prostu ani was ani nas nie uważają chyba za odpowiednich partnerów do związania się sojuszem. Akurat ja a nimi nie prowadzę rozmów, tylko Andrew (lider), ale z tego co on mówi właśnie tak to wygląda. Poza tym AL maja kilka planet i chyba kilka wewnętrznych frakcji i sami nie bardzo wiedzą czego chcą.
Co do drugiej planety to przy waszych możliwościach spoko możecie się pokusić... ale później. Narazie i tak jedna to wystarczający ból głowy - nie uważacie :)
Looz^ ->jakiś bojowy jesteś ;)

Co do IRC'a to kto chce może takze wchodzić na nasz kanał, serwer : www.nihilogic.dk, port: 6667, channel: #corsairs
Zapraszam!

21.02.2003
22:07
[109]

zakq [ Centurion ]

Dostaję informację:
In one turn you can repair 20 Shields, 20 Power, 0 Armor.
Dlaczego?

21.02.2003
22:09
smile
[110]

zakq [ Centurion ]

Sorry już znalazłem, przepraszam

22.02.2003
07:02
[111]

Droll [ Centurion ]

Woźcie chemicals na planetę bo się skończyło i jest teraz 0 power i 0 shield. Dowiozłem 450 i postawiłem 1 Chemical Refineries ale to chyba na długo nie wystarczy

22.02.2003
09:03
smile
[112]

Qna [ Konsul ]

Elo, widzę że trochę spóźniłem się na otwarcie serwera ale postaram się nadrobić stracony czas. Zapisałem się już do Hordy, zakupiłem resourcera, zbieram expy i obniżam allignment, jak będę mógł to lecę na planetę.

22.02.2003
09:27
smile
[113]

Qna [ Konsul ]

Według moich wstępnych wyliczeń jutro ok. godz. 00.01 powinienem szczęśliwie wylądować na naszej planecie :-) Bez tur coprawda ale pełen chęci do pomocy przy rozbudowie infrastruktury.

22.02.2003
09:59
smile
[114]

Krassus [ Centurion ]

Negocjuje Mutual Defensive Pact z Assassins Lair, ale to uparte skurczybyki a mi konczy sie cierpliwosc. Bedziemy pewnie mieli z nimi pakt za dwa dni, jak beda mieli wolne punkty do sojuszy, ale wkurzaja mnie balwany bo odpowiadaja jakby robili nam przysluge czy cos, podpisujac z nami pakt.

22.02.2003
10:32
[115]

Mirmil [ Konsul ]

CZy tylko mi sie wydaje czy przez noc obnizyly sie parametry bojowe naszej planetki? Wczoraj bylo 75 obrony a dzis tylko 52... Zaatakowali nas czy co?

22.02.2003
10:43
[116]

bialy kot [ Konsul ]

Krassus --> Daj spokój... Nie jesteśmy żadnym znanym sojuszem, więc nie ma się co im dziwić. Róbmy swoje, a dumę schowajmy do kieszeni.

mirmil --> Prawdopodobnie zabrakło prądu - ktoś wyżej pisał, że nie ma chemicals - i osłony się rozładowały.

biały

22.02.2003
11:50
[117]

Mirmil [ Konsul ]

krassus -> jakkolwiek est to niewatpliwie grozne, to brzmi to dosc zabawnie... Komornik rozlaczyl :P Rachunki trzeba na czas placic

22.02.2003
12:09
[118]

darkomen2 [ Konsul ]

Widze ze przegapilem restart o caly tydzin ale w koncu co to jest :))

Jezeli uda mi sie zdobyc kod to pewnie niedlugo sie spotkamy, czy gdzie sa zebrane i opisane zmiany jakie zaszly w tdzk - po polsku. Gryffin o ile pamietam znasz dobrze angielski wiec moze jakies tlumaczonko :))

22.02.2003
12:12
[119]

Dzikh [ Pretorianin ]

Krassus-->Ja tam bym wolał ich pojechać:P Wczoraj jeden z nich rozwalił mi skauta...bydlak:P
BTW Ostatnio w systemie jest mały napływ HOLY...trzeba uważać:)

22.02.2003
12:34
[120]

MOD [ Generaďż˝ ]

Na planecie barkuje machinery(0),i electronics jest malo.

22.02.2003
12:57
[121]

MOD [ Generaďż˝ ]

Zmiany w tdzk
Changes to TDZK 2.0

Interface
-Nav cross buttons changed.
-Sector type image displayed in the center of nav cross.
-Quick buttons changed to: Repair All, Repair EMP, and Cloak Activate/Deactivate.
-Jump Drive and Plot Course forms now have image buttons.
-Communications links added: Combat Reports, Planet Reports, Forces Reports, Alliance Forum, Messages
-Sector, Sector type, Sector subtype, and Aura icons shown with page title.
-Screen messages show in "Messages" block.
-Left panel links rearranged/added.
-Frequency selection added to right panel.
-Current Sector parts reordered.
-Aura icons show in Sector block and ship lists.
-Ports and Stations integrated into one block.
-All alternating lists changed slightly in appearance.
-Port screen radically altered. Good icons displayed near good name.
-Station screens altered.
-System map changed. Aura system map added. Port levels, alignment, and reputation show in system map.
-Systems in the galaxy map can be clicked to bring up the system map for that system.
-Various large pages (such as planets, alliances, etc.) have been seperated into multiple pages for ease of use.
-Image pack added. By downloading the images (and CSS file), and setting the options in Stats & Options, player can decrease download times of pages.

General
-Quelaar race added.
-Speed and most turn costs multiplied by 2. This provides double turns.
-Exploratory turns added. With exploratory turns, you can restart as a new race easily, but cannot transfer credits.
-Alignment is on a scale from -400 to +400 with a range of +/-50 instead of +/-100.
-Maneuver and manuever upgrades multiplied by 5.
-EMP is now on a scale of 0-1,000.
-All ships have +1 equipment slots.
-Statistics and rankings for Bounties, Ports Raided, and Ships Pirated added.
-Weapon Size and Ship Size seperated for ships. Weapon size determines the weapons that can be loaded, ship size is the actual physical size (for equipment purchases, effects, etc.)
-Navigation algorithim improved.
-Port trading receives significantly less profit.
-Interest on bank accounts has been removed.
-Balancing to race, weapon, ship, etc. stats.
-Messages are reaped after 7 days unless they are placed in the savebox.
-Player Messages can no longer have HTML. They can use the following special tags: , , and .
-Game messages are now seperated from player messages.
-Visibility and other calculations involving percentage values are now calculated as true percentage chances.
-Resourcing rates not changed, but because of new speed/turn changes, resourcing is twice as effective.
-Repair rates adjusted.
-Repairing EMP is a seperate process, that can only be done 1 turn at a time. (There is no Repair All EMP.)
-Various security patches and bug fixes.
-Numerous minor tweaks, optimizations, etc.
-Help files updated and enhanced. In game help-popups added to increase ease of use.

Combat
-Combat hit calculations seperated. There is a "Hit" calculation, involving accuracy, and an "Evade" calculation involving maneuverability.
-Initiative determines combat order, highest going first, which is determined by speed, cloaking device, level, and a random element. Ports and planets always go first.
-Secondaries can be fired first. No Weapons/All Evade combat option now gives x3 Maneuver instead of x4.
-EMP damage deals random damage in a range, just as the Armor, Shield, or Drone damage. Some EMP may get through shields.
-EMP drones added, which deal 5 normal damage and 3 EMP damage.
-The ability to pirate ships by dealing EMP damage to them added. Pirating gives you more experience than a kill, and gives you cargo.
-Combat takes 8 turns to initiate.
-Armor Integrity reduces damage by a percentage rather than a flat number.
-Energy-to-Shield Converter now works in combat.
-Individual ships can set a combat "Frequency." With no frequency, the ship is determined with combatants normally. With a freqency assigned, the ship will only respond to combat with allied ships of the same freqency. Useful for traders, repair ships.
-War treaties boost experience of kills for both sides.
-Force combat no longer depends on visibility. Forces act as if they were drones on a ship.
-Minelayer drones renamed to simply Mines.
-Weapons can have varying critical multipliers.
-Bounties have been much improved. Only players that have been hired by the bounty employer can claim a bounty. Players must apply and be accepted by the employer to be hired for the bounty. Alliances can also apply and be hired for bounties. Bounties can also be withdrawn.

Ports & Stations
-Ports have levels 1-50.
-Docking takes 2 turns. Undocking takes 1.
-Reputation used to determine whether you can dock at a station. You can dock at any non-station port.
-All goods are displayed; goods not available are marked as such.
-Help Popup icons displayed by Equipment, Upgrades, and Ships.
-More ship information displayed in ship dealer.
-Ability to purchase multiple weapons at one time.
-After a port is raided, it is lootable for some time after.

Alliances
-New alliance forum posts show as New/Unread, and can be marked as read. The Alliance Forum icon lights up when there are new forum posts.
-Alliance message/motto can no longer contain HTML, only special tags allowed for player messages.
-Treaties can be named.
-New treaty types added: Mutual Defensive Pact, and Mutual Offensive Pact. These allow the partial Full Alliance features of defending or attacking together in combat.
-Treaties more customizable. Alliances have 19 treaty points to spend. Each treaty requires a certain amount of points. The first two War declartions are free, and thereafter are 1 point each.
-Ambassador access can now manage treaties, shares, and hit list, as well as apply for Bounties.

Equipment & Upgrades
-All upgrades now have a corresponding downgrade.
-Maneuver increases your maneuverability by +10. Speed increases by +2.
-The upgrade cost curve has been slightly reduced.
-Energy-to-Shield converter now works.
-Various tweaks to equipment functionality.
-Defensive equipment added for various weapons types (Rockets, Torpedos, Fusion, and Cannons).
-Missing offensive equipment added for various weapon types (EMP & Torpedo).
-Offensive and defensive equipment for weapon "Super Classes" added; this equipment applies to all weapons in the super class.
-Miscellaneous other equipment added.
-Aura equipment added.
-Subspace Jump Drive now takes 5x[Ship Size] Power to activate.

Planets
-Planet goods drastically altered to be just like a port (the owner has no control over prices/availability/etc.)
-Improved planet security customization, so planet owners can better control who has access and who can do what with their planet.
-Planet rating system improved.
-Planet population added: population is required to maintain a decent planet.
-Planets can hold EMP drones for defense as well as Combat drones.
-"Colonies" building added: can house 100,000 colonists.
-Power Plants produce 1,000 power per hour, with all buildings consuming 100 power.
-Weapon Buildings Added: Beam Turrets, EMP Turrets, Fusion Turrets, Flak Turrets, Rocket Turrets, and Missile Turrets.
-5,000 Manpower, related to population, is required to constrcut buildings.
-New production buildings added for all types of goods. Illegal production buildings can lower planet population.
-Attacks on planets can reduce population or destroy buildings.
-Planet passwords have been added to allow non-owners to take control of the planet when in dire need.

Aura Effects
-Aura effects are certain bonuses or enhancements that affect all ships in a sector. Most Aura effects generated from ships can extend to nearby sectors. Aura effects are either positive or negative; most can stack with other aura effects to +3 or -3. -Sectors of specific subtypes can produce aura effects in that sector.
-System randomly generate certain aura effects in all sectors in the system, for short periods of time.
-Most aura effects can be generated by equipment that can be purchased. Aura equipment can produce a) No Effect, b) Positive Effect, or c) Negative Effect depending on settings. -Aura effects include: Accuracy, Drone, Damage, Repair, Visibility, Power, Speed, Movement Inhibitor, and Jump Inhibitor.
-The two Inhibitor Auras (Movement and Jump) can be negated by special equipment. The rest of the Auras can only be negated by an equal number of the opposing auras.
-Aura effects currently affecting your ship can be seen on every page near the title. To discover what is producing the individual effects, you can look at the Sector block or the ship blocks.
Najwazniejsze(szybko przetlumaczone generals:):
-Quelaar nowa rasa.
-Szybkosc i wiekszosc kosztow turowych pomnozona razy dwa.
-Dodane exploratory turns.Z tymi turami mozesz latwo zmienic rase ale nie mozesz transferowac kasy i budowac na planecie.
-Alignment ma skale od -400 do +400 z zakresem +/-50 zamiast +/-100.
-Manewrowosc and upgrady manewrowosci pomnozone przez 5.
-EMP ma skale 0-1,000.
-Wszystkie statki maja dodatkowy slot na ekwipunek
-Dodane nowe statystki i rankingi dla Bounties, Ports Raided, and Ships Pirated
Mozna piratowac:) statki ,nie niszczy to statku ,daje wiecej expa i kasy niz zwykle rozwalenie
-Handel w portach daje mniej kasy niz kiedys
-Nie ma zyskow z kont bankowych
-Wiadomosci znikaja po 7 dniach jesli nie sa wlozone do savebox
-Resourcing 2 razy efektywniejszy niz kiedys.
-reperowanie emp jest trudniejsze (osobny proces i nie ma opcji repair all emp)
-dodano helpa od razu do gry

22.02.2003
14:21
smile
[122]

Urdaz [ Konsul ]

No nareszcie , dołączyli do nas Bunia i Gambit .

22.02.2003
14:25
[123]

Bunia [ Pretorianin ]

No wlasnie wreszcie dolaczylam do Hordy ale niemam czasu narazie na granie ale mam nadzieje ze jjutro sie uda i wtedy bede prosila o wsparcie!! ( bardziej pieniezne niz duchowe )
Dozobaczyska w Kosmosie ;-)

22.02.2003
14:27
smile
[124]

bialy kot [ Konsul ]

Już myślałem, że nasz sub-commander Gambit się nie zjawi :)

P.S. Alignment -139 - dopcham się z tym do stacji Wolkov?

biały

22.02.2003
14:30
smile
[125]

Ptaq [ Centurion ]

niestety nie, potrzebójesz minimum -200 żeby mieć szansę na zadokowanie (będziesz musiał spróbować kilka razy) lub
-250 aby mieć gwarancję zadokowania

22.02.2003
14:33
smile
[126]

bialy kot [ Konsul ]

Ehhh, to może od razu wyrzucę te 84 miliony w kosmos? Na jedno wyjdzie...

biały

22.02.2003
15:03
[127]

Dzikh [ Pretorianin ]

biały kot-->Musze sie wytłumaczyc,bo to ja gadałem,że mozna zadokowac przy -122...To rzeczywiście było możliwe,ale teraz niestety już sie nie da:( Albo to był bug,albo zmienili to podczas ostatnich przeróbek związanych z alignment...A
kase mozesz zostawić na planecie...może tym razem nikt nie zawinie:)

22.02.2003
15:12
[128]

bialy kot [ Konsul ]

Dzikh --> Na planecie leży już moje 70 mln + 60 mln, które dałem na rozbudowę :) Myślę, że już wystarczy ;)) A tak serio: na zrzucenie kasy na planetę potrzebuje jakieś 20 tur, potem kolejne 20 żeby wrócić tam gdzie właśnie jestem. 40 tur = 30-40 mln. I wszystko jasne ;)

biały

22.02.2003
15:49
smile
[129]

Qna [ Konsul ]

Ile eba mieć w końcu alignment żeby zadokować do stacji na naszej planecie?

22.02.2003
15:55
[130]

Ptaq [ Centurion ]

Żeby było wszystko jasne to będzie troche przydługo, ale wyczerpująco.

These are the statistics for docking (all numbers quoted, when your alignment is between the stated alignment and the port alignment, you have the stated chance of docking, either guaranteed or possible. Remember, the closer your aligment is to the guaranteed alignment if there is only a chance of docking, the better chance you have of docking successfully).

+400 station
Alignment below: +350 needed to guarantee docking
Alignment below: +300 needed to have a chance of docking

+300 station
Alignment above: +400 needed to guarantee docking
Alignment below: +250 needed to guarantee docking
Alignment below: +200 needed to have a chance of docking

+200 station
Alignment above: +300 needed to guarantee docking
Alignment above: +400 needed to have a chance of docking
Alignment below: +150 needed to guarantee docking
Alignment below: +100 needed to have a chance of docking

+100 station
Alignment above: +200 needed to guarantee docking
Alignment above: +400 needed to have a chance of docking
Alignment below: +50 needed to guarantee docking
Alignment below: 0 needed to have a chance of docking

0 station
Alignment above: +50 needed to guarantee docking
Alignment above: +150 needed to have a chance of docking
Alignment below: -50 needed to guarantee docking
Alignment below: -150 needed to have a chance of docking

-100 station
Alignment above: -50 needed to guarantee docking
Alignment above: 0 needed to have a chance of docking
Alignment below: -200 needed to guarantee docking
Alignment below: -400 needed to have a chance of docking

-200 station
Alignment above: -150 needed to guarantee docking
Alignment above: -100 needed to have a chance of docking
Alignment below: -300 needed to guarantee docking
Alignment below: -400 needed to have a chance of docking

-300 station
Alignment above: -250 needed to guarantee docking
Alignment above: -200 needed to have a chance of docking
Alignment below: -400 needed to guarantee docking

-400 station
Alignment above: -350 needed to guarantee docking
Alignment above: -300 needed to have a chance of docking

22.02.2003
15:57
[131]

Gryffin [ Entil'Zha ]

kolejna czesc -->

22.02.2003
16:00
[132]

Qna [ Konsul ]

Dobra, już wiem, mam alli -52 i jestem w sektorze 10, zaczynam się przedzierać na planetę.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.