GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Jaka grafa do mojego sprzętu??

16.02.2003
11:58
smile
[1]

srekal34 [ Rock Forever ]

Jaka grafa do mojego sprzętu??

Mam Athlona 800, 256DDR,80GB Baracuda V,MSI KT3.Jaką krtę graficzną mi radzicie kupić(za ok.600zł)Niedługo zmienię też proca
Proszę o porady!!

16.02.2003
12:02
smile
[2]

BukE [ Majster ]

..GeForce 4, albo nawet 2, bo procesor narazie lipny... 400mx wystarczy jak dla Ciebie.. a co do procesora, to kup Celerona chociaz z 1600...

16.02.2003
12:07
smile
[3]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Polecam Radeona 9100 albo GF4 4200

16.02.2003
12:07
[4]

sid86 [ Konsul ]

BukE --> jak chcesz wsadzić celka do kt3 ????? z reszta lepiej athlonka 1700 w technologii 0.13 mikrona a co do karty to bierz geforca 3 titanium 500 (kosztuje cos koło 600 zeta) a mx sie wystrzegaj jak ognia

16.02.2003
12:08
[5]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Buke Gf2....geeeeezzzz do tego MX.....no tak.....eeechhh.....

16.02.2003
12:12
smile
[6]

BukE [ Majster ]

..Everybody => Ja mam gf2 i wszystko hasa jak należy, pewnie wiecie lepiej wiec sie nie wtracam...

16.02.2003
12:14
smile
[7]

Sephion [ One Winged Angel ]

ja tez mam GF2 (niestety mx) i wszystko mi juz tak slicznie ine chce chodzic ... :)

16.02.2003
12:15
[8]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Wszystko hasa jak należy....no tak pewnie w 3Dmarku 2003 uruchomił ci się CAŁY jeden test...odpal Splinter Cell...albo nie poczekajmy chwile na Q4 albo Doom3...zresztą hehehe głupiego Colina 2.0 odpal w 1024x768 i full detali....jak mi powiesz że GF2 to pociągnię to hehehehe dzięki stary....jasne że na GF2 wszystko będzie hasać jak należy ale przynajmniej połowa detali zdjęta i 800x600x32 albo nawet x16 (mówię o grach NOWYCH!!)

16.02.2003
12:15
smile
[9]

BukE [ Majster ]

..Bo to trzeba chciec, chciec , to muc.. hehe ;-))

16.02.2003
12:25
smile
[10]

Danio99 [ Dedektyw Inwektyw ]

Ja mam sprzęt podobny do twojego. Mam Gainwarda GeForce 3 Ti 128 DDR i jestem huppy. Polecam ci go a cena "tylko" 530zł

16.02.2003
12:35
smile
[11]

Zerg(Mx) [ Pretorianin ]

mysle ze z cala pewnoscia do tego sprzetu dobry bedzie radeon 9000 zwykly albo pro nie ma duzej roznicy w wydajnosci ew. skoro zmieniasz proca to r9100

16.02.2003
13:05
smile
[12]

srekal34 [ Rock Forever ]

GeForce 2MX400 to na razie mam i właśnie chcę zmienić:) Dostałem ngłą gotówkę i cenę karty podwyższam do 1000zł.
Proca będę miał ok. Athlon 2100+. Co teraz o tym myślicie??

16.02.2003
13:29
[13]

weds [ Ocean Soul ]

yazz_aka_maish-w głupiego colina grałem na maxymalnych ustawieniach na gf2 mx 400 32mb, amd athlon 300mhz i 128 sdr ram i wszystko było ok

16.02.2003
14:08
smile
[14]

yazz_aka_maish [ Legend ]

weds rotfl :DDD Wybacz stary ale mam 900mhz, 256Ram, Radeon7500 i gra mi skacze - nie w Finlandii Grecji czy Szwecji - tam jest mało szczegółów ale np. we Włoszech czy UK - tam jest od cholery szczegółów i niestety ci nie wierzę :DDDD

16.02.2003
14:26
smile
[15]

sid86 [ Konsul ]

srekal34 ---> w takim układzie kupój radka 9500 128 mb ( nie pro) i przerabiaj na 9700 :)) tylko musisz sie spieszyc bo niewiele ich jeszcze zostało, ale w komputroniku jest jeszcze kilka :)

16.02.2003
14:51
smile
[16]

o^scar^^ [ GRWD ]

Radeona 9100 ja ci radze a co do procka to ja bym wziol Athlona 1800 bo jak mash plyte glowna do AMD to niech bedzie Athlon ..;]

16.02.2003
15:39
[17]

srekal34 [ Rock Forever ]

No to mam następne pytanie:co się bardziej opłaca:Radeon 9700 bez wymiany proca, czy Radeon9100 i AthlonXP1700+?? Dzięki za poprzednie porady

16.02.2003
16:18
smile
[18]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Żeby nie robić nowegop wątku spytam sie tutaj :D. Potrzebuje karty graficznej pod AGP 8x i najlepiej z obsługą DX'a 9. Potrzebuje nwoej, ponieważ teraz mam Winfast GF 2 PRO, która nie jest odpowiednia do reszty mojego sprzętu (P4 2.4 GHz, 512mb DDR 333MHz). Słyszałem, ze Radek 9500 jest dobry i bez problemu mozna go przestawić na 9700. Co mi proponujecie?

16.02.2003
18:31
[19]

Mayhem [ Henry Chinaski ]

srekal34 --> za 1000 PLN najlepiej wziąć GF4 Ti 4200 + Athlona XP 1700+ (chyba, że później będziesz miał jeszcze dodatkową kasę na procka [Athlon XP 1700+ to tylko 250 zł], to bierz Radeona 9500)

spider2000 --> na razie z kart dostępnych na rynku DX 9 obsługują tylko Radeon 9500, 9700 i Matrox Parhelia (i niesxczęsny GF "odkurzacz" FX). Matrox do gier nie jest zbyt dobry, więc zostają 2 Radeony. Jeśli masz więcej kasy - bierz 9700, mniej - 9500. Nie wszystkie Radeony 9500 przewrabiają się na 9700, właściwie to już bardzo trudno je dostać, bo zaprzestano produkcji.

16.02.2003
21:29
smile
[20]

srekal34 [ Rock Forever ]

Dzięki za porady!! Zdecydowałem się na Radka9700Sapphire. Mogę go kupić za 1025zł. Opłaca się??

16.02.2003
23:22
[21]

Jam_Łasica [ Generał ]

srekal34 --> Nie kupuj Radka bez Pro, bo się nie bardzo opłaca taki zabieg (lepiej kup 9500Pro). Poza tym, nie licz za bardzo, że przy takim procku będziesz miał jakiś kolosalny przyrost mocy w porównaniu do obecnej karty. Dopiero jak zmienić procesor na silniejszy, to będzie o wiele lepiej.

17.02.2003
01:16
[22]

EddyXpek [ Legionista ]

Proca zmieniaj - przy słabym procesorze to i 9700pro beznadzijnie bedzie chodzic.

Zgadzam lepiej kup 9500PRO niż 9700. Co do przerabiania R9500, to można tylko przerobić wersje R9500z 128ddr nie 9500PRO, a to też niekoniecznie ponieważ nie wszystkie karty da się tak zamieni. Poprostu jak się trafi.

Ja proponuje zmiane proca na 1700+(da się podkręcić go nawet do 2300+ board na www.twojepc.pl) i do tego kartę 9100, 9100PRO, 9500 lub 9500PRO. Tylko bierz karty Gigabyte lub Hercules bo są najlepsze (podkęcanie, jakość obrazu) - saphire też może być.

17.02.2003
01:23
[23]

Algier [ Pretorianin ]

ja bym raczej optował za Radkiem 9500pro lub GF4Ti

17.02.2003
02:09
smile
[24]

xywex [ mlask mlask! ]

Nie wiem na jakiej podstawie twierdzicie że 9500 pro jest lepszy od 9700?? 9700 od 9700 pro różni się jedynie taktowaniem, a gdy trafi się odpowiedniego można go podkręcić prawie do poziomu PRO. i dlaczego 9500 pro ma być lepszy?

17.02.2003
13:18
smile
[25]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Podjacie mi cemny takich najlepszucyh wersji Radków 9500 i 9700 pod AGP 8x, obsługą DX'a 9 i 128 DDR.

17.02.2003
23:11
[26]

EddyXpek [ Legionista ]

Nie lepszy R9500 Pro od 9700 tylko tańszy a prawie takie same ma osiągi i tyle.

17.02.2003
23:15
[27]

EddyXpek [ Legionista ]

A z tym directx 9 nie ma co się podniecać, bo narazie to gry zaczynają dopiero wykorzystywać w pełni DX 8.1 i dużo jeszcze czasu minie zanim karty typu 9500 >>> będą w pełni wykorzystywane. Ja tam wole co roku sobie wymienić kartę - tylko żadnych MX i tego typu ;)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.