GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

"Pod Rozbrykanym Nazgulem" część 338

16.02.2003
11:14
[1]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

"Pod Rozbrykanym Nazgulem" część 338

"A droga wiedzie w przód i w przód, choć zaczęła się tuż za progiem...”
Leniwie nuciłeś starą pieśń i tu przyniosły Cię nogi.
Nie wiesz jak tu dotarłeś, nie wiesz, jaki to czas i kraje,
A karczm się widzi tak wiele, gdy się przez życie wędruje.
Stoły stoją puste, siatkę tworzą w drewnie rys tysiące,
Wiatr w kaganku świszczy, a w kominku leżą drwa stygnące.
Gollum jakiś markotny, okiem w Twą stronę tęsknie błyska,
Zwykle w karczmie o poranku, pustką świeci jego miska.

Pomyślisz - tu nic się nie dzieje, tu nie spotkasz człowieka,
Nim kaptur naciągniesz, wyjdziesz, usiądź przy stole, poczekaj.
Przyjdą inni skoro Anor do horyzontu się zbliży,
Puchar wino wypełni, gwar rozmów powietrze ożywi.
Pusta miska Golluma zadźwięczy, gdy wrzucisz Skarb skromny:
Rybę w srebrzystych łuskach albo suchar niedojedzony.
Rozmowy rozpoczną się różne, włącz się w którą zapragniesz:
O piwie, o smokach, broni, o dziejach Śródziemia również.

Zobaczysz tu wiele dziwadeł, istot wybór szeroki:
Ludzie, Krasnoludy, wampiry i Elfy Pięknookie.
Wędrowców, kapłanów i bardów, mądrali i statsiarzy,
Wybieraj, przebieraj, ktokolwiek tylko Ci się zamarzy.

To FoXXXMagda, w swej elfiej mowie Pellamerethiel zwana,
Która dawno, dawno temu tę karczmę ufundowała,
Historię Śródziemia powie, ma wiedzę swej rasy godną.
A najpiękniejsza kami przywita Cię słowem pogodnym.
Z Vilyą pomówisz o sztuce, ambitne są to tematy,
Inna sprawa - to sztuka parzenia kawy i herbaty.
Miła nam Elfka sarenka rozmyśla o sensie życia,
Zaś niepozorna Cody pierwsza do walki i krwi picia.
Sprytna Półelfka martusi_a i Meeyka – smoków treserka,
To chyba wszystkie bywające w naszej karczmie dziewczęta.

Barman o smoczym imieniu to Drak’kan, miłośnik piwa,
A gofer, ten, który je warzy, w piwniczce się zaszywa.
Cokolwiek blady wampir Spooke przychodzi wkrótce po zmroku,
Błyskając długimi kłami, skupia się na szklance soku.
Bywa, że karczmę odwiedzi mati, żarcik jakiś rzuci,
Przychodzi również Marcio, ktoś, kto nieczęsto się smuci.
Iarwain Ben-Adar o wystrój i nastrój karczmy się troszczy,
A topór krasnoluda Jolo raczej przyjaźnie błyszczy.
Arahno mówi, że lubi pająki, człek tajemniczy,
Zapewne w ciemnych lasach Mirkwood nigdy nie był leśniczym.

I to mniej więcej wszyscy, więc wybór masz chyba dość duży?
Zamów kufel piwa z Bree, odpocznij po trudach podróży,
Rozgość się i rozluźnij, i nie przejmuj się niczym w ogóle:
Miłej uczty życzy ekipa „Pod Rozbrykanym Nazgulem”.

16.02.2003
11:16
[2]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

Tu proszę sobie wybrać coś do jedzenia lub do picia :::>

16.02.2003
11:26
[3]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

martusi_a ::: gratulacje! Skończyłaś tysiąć lat! ee, cóż to jest, dla Elfki...

co najmniej trzynaście razy tyle Ci życzę! ::>

16.02.2003
11:34
[4]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

Wszystkim zdezorientowanym przypominam, że poprzednim razem Jolo się pomylił i przy numerze karczmy napisał 2 zamiast 3.

a tu proszę sobie obejrzeć, kto własnymi ręcami ten przybytek budował ::>

16.02.2003
11:38
[5]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

wrrrr... może teraz! :::>

(Hall of Fame)

16.02.2003
11:39
smile
[6]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Martusi_u ---> masz rację, doszedłem do wniosku, że moja karma zawiera za mało żelaza. Zaraz sobię wbiję nóż między żebra i wszystko powróci do optymalnej jakości...

16.02.2003
11:51
[7]

martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]

Ezraelu --> oh, nie rób tego! Będę się obwiniać za Twą śmierć... Chociaż lepsze to, niż skok z Olimpu... ;)

16.02.2003
11:53
smile
[8]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Dobrze w takim razie rozbiorę się i wejdę do zamrażarki. Będzie to bohaterska śmierć! (i wszystkie pasztety uciekną z lodówki... ;)

16.02.2003
12:00
[9]

martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]

Ezraelu --> dlaczego pasztety mają uciekać? Sądzisz, że się Ciebie wystraszą? Ee tam, przecież jesteś zabójczo przystojny... Pasztety dotrzymają Ci z pewnościa towarzystwa w tej śmierci pełnej chwały, jakże heroicznej...

16.02.2003
12:13
smile
[10]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

No widzisz, a miałaś wątpliwości co do mojej osoby i czterokrotnie stwierdziłaś, że mnie nie lubisz. Achtung! Achtung! Nie słuchajcie Martusi, bo ona dba tylko o swój image na forum i maksymalnie wszystkich ściemnia... :)

16.02.2003
12:20
smile
[11]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że Martusia chce mnie właśnie zamordować, czy jest tu jakiś uzdrowiciel?...

16.02.2003
12:30
smile
[12]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Aha! Nikogo "nie ma"! Już Was rozgryzłem! Wy wszyscy stanowicie jedną szajkę! Jakbym się rzucił na Martusię, to zaraz bym dostał toporkiem zza węgła... A w takim wypadku to co najwyżej rzucicie mój krwawiący zewłok Gollumowi na pożarcie... <chlip!>

16.02.2003
12:35
[13]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

Ezraelu, chcesz powiedzieć, że Ty jesteś... ekhm... rybą? :::>

16.02.2003
12:40
smile
[14]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

No nie bardzo, Vilyo, ale z pewnością już jestem martwy... :) Jeśli nie Martusia, to z pewnością inna bywalczyni na forum...

16.02.2003
12:45
[15]

martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]

Ezrael --> mam nadzieję, że Sarenka nie będzie tak mściwa... I ani Tobie, ani mnie krzywdy nie zrobi ;)

16.02.2003
12:50
smile
[16]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Ja Cię tylko szantażowałem groźbą szantażu, tak naprawdę jestem niegroźny, można mnie bezstresowo dokarmiać... :)
Ostatnio sama mnie uświadamiałaś, że Sarenka nie jest mściwa, nie pamiętasz już?

16.02.2003
12:55
smile
[17]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

A tak w ogóle Vilyo, to nie jestem rybą, tylko Słoneczkiem. I już! <tup!>

16.02.2003
12:55
[18]

martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]

Ezrael --> to prawda, Sarenka mściwa nie jest, aczkolwiek nie wiem, jak to się ma na TEJ płaszczyźnie ;)

16.02.2003
13:00
smile
[19]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Na jakiej "TEJ"? O co się rozchodzi? Nie zapominaj, że jestem facetem nieskomplikowanym w swych myślach i obsłudze...

16.02.2003
13:03
[20]

kami [ malutkie maleństwo ]

Witam wszystkich, wlasnie wstalam...;)
Ezrael --> widocznie nie umiem sie zrozumiale wypowiadac (co juz mi nieraz ktos zarzucal). Nie, na SGH nie ma zajec podczas sesji, jeszcze by tylko tego brakowalo.. Ale w semestrze sa tak wyjebiste jezyki (sorki) ze spedza sie nad nimi wiekszosc czasu.

16.02.2003
13:05
[21]

martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]

Dobra dobra, nie udawaj, że nie wiesz, o co chodzi ;)

16.02.2003
13:07
[22]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Witajcie :_)

16.02.2003
13:08
[23]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

kami ::: dzień dobry! skoro tak długo śpisz, pewnie masz piękne sny? dziś mi się śniło, że kupowałam bilet lotniczy na Nową Zelandię...
A, no i oczywiście dla Ciebie :::>

16.02.2003
13:14
[24]

kami [ malutkie maleństwo ]

Vilya --> hej, ale trafilas z tymi snami:) Snily mi sie morderstwa i takie tam:) I ktos mnie sciagal.

16.02.2003
13:15
smile
[25]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

kami ---> i po co sobie taki kierunek wybierałaś? ;) Trzeba było się nauczyć jazdy traktorem, albo hodowania ogórków kiszonych, do parlamentu by Cię jeszcze wzięli... :)
Martusia ---> ale Ci Sarenka zmyje dzisiaj za to głowę, bój się, jakieś aluzje niecne... :) Ja i moje piwo jesteśmy zadowoleni z życia.

16.02.2003
13:23
[26]

kami [ malutkie maleństwo ]

Ezrael --> a to taka moja chora ambicja, ale spoko, znam gorszych jeszcze pod tym wzgledem od siebie.
Dobra, to ja ide sobie pograc z Matim , bede pozniej.

16.02.2003
14:08
smile
[27]

Jolo12 [ Lonewolf with Kommos ]

Witam wszystkich. Ja w przeciwienstwie do Kami nie wstalem o 13, tylko o 8.30 ;-)
Witam wszystkie "Sloneczka", lamaczy serc i innych kujonow ;-) hihihi. Pogoda sliczna wiec i moj humor dopisuje.
Wczorajsza i dzis poranna lektura "Franco" okazala sie calkiem przyjemna. Nastepne w kolejsce wspomnienia Eisenhowera (wprawdzie wiem ze ich nie zdaze przeczytac do egzaminu, bo jeszcze powtorka materialu czeka, ale co tam...)
A na dzisiejsza noc mam w planach ogladanie kontrowesyjnego dziala filmowego o wdziecznie brzmiacym tytule "Nieodwracalne" Widzial to moze ktos?

16.02.2003
15:26
[28]

Arahno [ Senator ]

Jesli juz kazdy o tym mowi, to ja tez powiem: wstalem troche po 9:00:-)

Wlasnie zalatwilem sobie kolejna porcje plyt. Na pierwszy ogien idzie Wishmaster Nightwish'a:)

16.02.2003
15:35
[29]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Ciency jestescie. Ja wstalem o 7.30 :))))))

PS. Czemu wszyscy olewaja moje forum :((((

16.02.2003
15:39
[30]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

hi all:)

moze dzis zostane dłuzej niz senunde ;))
ale nie obiecuje :(... co tam słychac?

16.02.2003
15:41
[31]

Arahno [ Senator ]

Drak'kan - - > 7:30, Panie Moj, toz to noc jeszcze!;) Ale tak to jest, jak sie chodzi spac kolo 3-4:00, tak dlugo bedac wchlonietym przez jakas ksiazke. Ech, podziwiam Cie calym sercem:)

Cody - - > Nighwish - Wishmaster...;) Ale serio: u mnie wlasciwie w porzadku, nie liczac ciaglego kiepskiego samopoczucia. Dobrze, ze jest weekend:) Tobie zdrowko psych&fiz tez dopisuje?:)

16.02.2003
15:44
smile
[32]

Mysza [ ]

Witam wszystkich z samego rana... widzę, że jakiś konkurs dla "rannych ptaszków" dzisiaj... melduję, że pobudkę miałem ok. 13... :))))))

Vilyo --> Też Ci się Nowa Zelandia marzy...?? :))))))))

Cody --> Co słychać ?? MZ 412 "Legion ultra"... i... hihihi... to nie jest nazwa motocykla... :))))))))))

Jolo --> Hiehiehie... ja dzisiaj też mam zamiar sobie to obejrzeć... kolejny kontrowersyjny francuski film... jak tak dalej pójdzie zwrot "francuska miłośc" niedługo zmieni odrobinkę znaczenie... btw: oglądałeś może "Baise moi" (Rape me) ?? Mnie nie było dane, a słyszałem, że to kolejna pozycja z cyklu "francuska miłośc, czyli pistolet w ustach"... :)))))))))

Arahno --> Nightwish ?? Bardzo sympatyczna muzyczka, nie powiem... i wokalistkę mają niczego sobie... hiehie... :)))))))))


16.02.2003
15:45
[33]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

Witaj Cody! Nic specjalnie ekscytującego się nie dzieje...
Ale coś mam dla Ciebie :::>

16.02.2003
15:51
[34]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Arahno --> u mnie kaplica...awantura na awanturze a w dodatku teraz mamy gosci z 2-ka małych dzieci :(( zaraz je wyzabijam!!

Mysza --> jak to nie?;)
Vilya --> sorry, ze jestes na koncu, ale odpowiadam postam;) thX za krew. Powinnam sie etraz opic ile wlezie , wziesc pistolet, wyjsc na ulice i strzelac do wszytkiego co sie rusza...

16.02.2003
15:57
[35]

Arahno [ Senator ]

Mysza - - > Witasz wszystkich z samego rana?:) Toz to za kilka minut wybije godzina 16ta, co juz - moim skromnym zdaniem - ranem nie jest...:) No, ale nic, jakis czas temu spostrzeglem juz, ze userzy bywajacy na tym forum maja zaburzony 'program dnia'...;)

Co do wokalistki Nightwisha - bardzo sympatyczna, nie powiem...:)))

Cody - - > Jeju, nie wyzabijaj biednych, bezbronnych malych dzieci...:) Chociaz maja przewage liczebna...;)

16.02.2003
16:05
[36]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Hejka:) Ja tylko na chwilę, gdyż mam sporo nauki..

Vilya----->Twój sen nazwać psychodelią to za mało...co Ty czytasz/bierzesz przed snem?? Ja też chcę:)))))

16.02.2003
16:08
[37]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Arahno --> a czemu nie?

16.02.2003
16:11
[38]

Arahno [ Senator ]

Pelle - - > witam.

Cody - - > Bo one sa male, bezbronne i biedne:)

16.02.2003
16:13
[39]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Cody---->Ty też byłaś kiedyś takim małym bachorem...i też pewnie będziesz takie mieć:PP

Wiecie co? Myślę o adopcji...Golluma:)

16.02.2003
16:15
smile
[40]

Mysza [ ]

Cody --> MZ 412 to jednak nie motocykl... chociaż jazda też niezła... :))))))

Arahno --> Biorąc pod uwagę ilość tych z "zaburzeniem" cylku dobowego i mając na uwadze zasadę, iż ogół wyznacza normy, skłaniałbym się jednak ku stwierdzeniu, że to poranek... jak to obrazowo ujął mój kumpel na imprezce: "Dwunasta ?? No i co z tego ?? Sylwester to k***a będzie, kiedy my powiemy" :))))))))))))

16.02.2003
16:26
smile
[41]

Mysza [ ]

Magdo --> Witaj... Golluma ?? A cóż to, świeże rybki się marzą ?? :))))))))

16.02.2003
16:34
[42]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Arahno --> ich wrzask zabije mnie...ja po prostu chce byc pierwsza!!
Pelle --> kiedy ja byłam w ich wieku nie wolno mi było sie odezwac niepytana, a Fatehr juz sie postarał, zebym dostała odpowiednia kare.
Gdybym zrobiła 1 tysieczna tych rzeczy, które własnie robia te bachory odesłali by mnie chyba do azylu...(bo to co sie tu dzieje to zwierzyniec)
Mysza --> hmm...to mi dało do myslenia;)) ale ja chce motor!!

16.02.2003
16:43
[43]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Mysza----->Witaj;D Nie chodzi o ryby, za tymi nie przepadam...po prostu miło by było mieć w domu takiego Golluma - lepsze to niż dziecko na pewno;))

Cody------->Taa, ale nie patrz na nie pod pryzmatem Twojego dzieciństwa...które było chore:/

Dobra, spadam się uczyć:)
Narka

16.02.2003
16:44
smile
[44]

Mysza [ ]

Cody --> "Bo jazda na ETeZecie jest najlepszą jazdą na świecie, a jazda na Komarze powoduje inflację marzeń..." jak śpiewają kumple z zaprzyjaźnionej kapelki... a Junak rzdewieje w kawałkach w piwnicy... może na wiosnę...?? :))))))

16.02.2003
16:46
[45]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Pelle --> wiem, ale nic nie poradze. Mysle, ze mienie zdanie dopiero jak bede miec własne. Bo...będa MOJE. Moje cechy itd.

16.02.2003
16:49
[46]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Mysza --> wiele bym dała, zeby miec chodzby komara. Zeby tylko miec motror lub motorower.

16.02.2003
16:55
[47]

Arahno [ Senator ]

Mysza - - > Hyhyhy, sofizmat:) Ale to haslo Twojego qmpla swietne:) Musze sobie gdzies zapisac....:)

Pelle - - > Adoptowac Golluma?;) No nic, powodzenia...;) Milego uczenia sie;))

Cody - - > No to zabijaj:) Tylko tak, zeby im za duzo cierpienia nie sprawic...;)

16.02.2003
17:05
[48]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Arahno --> jestes okroppny;)) jak to bez cierpienia? moze sie czegos naucza;) nop dobra...jelsi ładnie poprosisz to postaram sie, zeby nie cierpiały dłuzej niz kilka godzin :P

16.02.2003
17:11
[49]

Arahno [ Senator ]

Cody - - > Ja jestem okropny?!:) Ty... Ty bezduszna kreaturo, Ty!;))

16.02.2003
17:13
smile
[50]

Mysza [ ]

Arahno --> Widzę, że się nabrać nie dałeś... ale sofistyka leży u podstaw większości dyskusji na tym forum... więc przyzwaczaić się do tego musisz... każdy chce mieć rację... hiehiehie... :)))))))

16.02.2003
17:20
[51]

Arahno [ Senator ]

Mysza - - > Wszak gdyby nie sofistyka w zadnym wypadku nie zaistnialaby jakakolwiek dyskusja. Nikt nie bedzie bronil czegos, co nie jest poparte argumentami [w tym wypadku sofizmatami]. Tak to jest:) Przyzwyczaic sie juz przyzwyczailem....:)

Z ciekawosci: jakiej muzy sluchasz?:)

16.02.2003
17:23
smile
[52]

Mysza [ ]

Arahno --> Hiehie... zadałeś baaardzo trudne pytanie... chyba znów muszę posłuzyć się stwierdzeniem Syda Barretta " Too much to list"... :)))))))

16.02.2003
17:27
[53]

Arahno [ Senator ]

Mysza - - > Nie wstydz sie....;) Przeciez nie musisz wymieniac nazw wszystkch utworow, jakie lubisz...;) Chocby kilka zespolow podaj, zebym wiedzial mniej-wiecej:) Kaliber 44, Paktofonika? Antos Szprycha?;) Iron Maiden, Manowar? Behemoth, Cradle of Filth? Tricky, Massive Attack? Eminem, Cypress Hill? :-)

16.02.2003
17:29
[54]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Arahno --> To nie moja wina:)) z pretensjami do father'a :P

16.02.2003
17:32
[55]

Arahno [ Senator ]

No nic, ja musze uciekac. Jesli Bog pozwoli [ ;))) ], to wpadne wieczorem. 3majcie sie cieplo.

16.02.2003
17:35
[56]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Arahno --> Erotycznych wizji;)

16.02.2003
17:35
[57]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

Mysza ::: on chyba naprawdę chce tę listę... nie wie, biedny, na co się porywa.

16.02.2003
18:18
[58]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Niestety musze spadac:((
ale i tak widze zastuj i to spory jak na te pore:/

narak all i (wiem, ze dopiero 6, ale nie bedzie mnie wieczorem)
Erotycznych Snów:))

16.02.2003
19:04
[59]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Witam.

Ma ktoś ochote pogadac o wszystkim i o niczym?

16.02.2003
19:05
[60]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

BraD --> ja mam :)) miało mnie juz w sumie tu nie byc, ale jakos sie tak złozyło, ze jestesm :P

16.02.2003
19:11
smile
[61]

Jolo12 [ Lonewolf with Kommos ]

X-Cody i BarD---> witajcie ;-)

Mysza----> nie, tego filmu (rape me) nie ogladalem, acz costam chyba ktos mi wspominal. Narazie tylko rzucilem okiem na Nieodwracalne, powiem jedno- operator kamaery musial byc niezle najarany jak to krecil. Caly czas kamera lata dookola w gore i w dol... straszne ;-)

Widze ze dzis wszyscy zameldowali o ktorej wstali, ciekawe czy wieczorem bedziemy meldowac o ktorej idziemy spac. Moze ktos niech zacznie prowadzic jakies statystyki? Mamy jakiegos karczmianego pisarza??? ;-)

16.02.2003
19:11
[62]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Cody-->Tak jak u Ciebie pojawił sie czas,to u mnie niespodziewanie sie zredukował.

A mam takie pytanie-czy nadal masz zamiar kupowac piraty?:]

16.02.2003
19:11
[63]

martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]

Witajcie.

Przepraszam, że teraz będę opowiadać marną historyjkę z mojego życia, ale po prostu muszę, inaczej wybuchnę. Wybrałam się do kościoła na mszę wieczorową. Korzystając z tego, że jeszcze zbyt wiele nie nagrzeszyłam od ostatniej spowiedzi, chciałam przystąpić do komunii. Ale ten zaszczyt został mi odebrany :( Ksiądz najzwyczajniej w świecie przeszedł obok...
Czy ja wyglądam na jawnogrzesznicę, zabójcę or sth?

Jak umrę, to pewnie mnie pod płotem pochowają :/ I będą mówić '...bo to zła kobieta była' :/

16.02.2003
19:18
[64]

Jolo12 [ Lonewolf with Kommos ]

martusi_a----> witaj ;-) No troche straszna historia z tym kosciolem, ale jak to przeszedl obok i Cie olal??? GOD! Niezle niezle... jeszcze o czyms takim nie slyszalem ;-)

16.02.2003
19:20
[65]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Zdarza sie i tak :))
Rodzice sobie troszke popili :) wiec nareszcie sie usmiecham :))))

16.02.2003
19:22
[66]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Wybaczcie,ale net strasznie,ale to strasznie mi zwalnia.

Martusiu,dawno nie widziałem osoby młodej chodzącej do kościoła,tzw.wiary prawdziwej.
pamietaj,że ksiądz może być po prostu głupi i nic na to nie poradzisz:),
a na upartego to
może powinnaś sądzić,że jednak warto było by pójść wtedy pod konfesjonał?

Wogóle nigdy nie spotkałem sie w mojej karierze religijnej(krótkiej,oj krótkiej),aby ksiądz kogoś wyminął.

spotkalem tylko ksiedza,który stracił wiare-nie zapomniany widok,gośc jak ze Szwejka:))

16.02.2003
19:22
[67]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

BarD --> to pytanie jest troche nie...nieodpowiednie. Poniewaz ja nie kupuje pitarów wcale. Tylko w czasie dyskusji tak pisałam. Ale to nie zmiena faktu, ze je posiadam.

16.02.2003
19:25
[68]

martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]

Jolo --> bo wiesz, u nas w kościele panuje taka moda, że nie podchodzi się do ołtarza ani nic... po prostu się stoi. Ksiądz chodzi i widzi, kto chce przystąpić, a kto nie. No i mnie ominął... Nie wiem, co mam sobie o tym myśleć...

BarD --> pod jaki konfesjonał? Mnie nie był konfesjonał do szczęścia potrzebny...

No ale stało się. Trudno. Może przeżyję jakoś. Może mi Bóg wybaczy :/

16.02.2003
19:27
[69]

spooke [ Optymista ]

W karczmie pojawił się wampirek. Zmarzniety i ździebko zmęczony uśmiechnął się.

Witam wszystkich

16.02.2003
19:30
[70]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Martusia --> nie przejmuj sie...takie rzczy sie zdarzaja wierz mi.

16.02.2003
19:30
[71]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Spooke --> wampirku:)) masz moze troszke krwi? bo tu juz wszytko wypite:))

16.02.2003
19:36
smile
[72]

spooke [ Optymista ]

Cody ------> Oczywiście, że mam :))) Prosze bardzo ====>

16.02.2003
19:36
[73]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Ale sie rżnieeee

Cody-->mam nadzieje,że sie nie wykrecasz,ale skoro tak,to przepraszam;)

Martusia-->chodzi mi o to,że Twoje grzeszki nie były takie małe("jeszcze zbyt wiele nie nagrzeszyłam od ostatniej spowiedzi,") a ksiądz 6 zmysłem zauważył,że nie jesteś przygotowana do komunii.
a może gdybyś sie wyspowiadala,cała akcja wcale by sie nie zawiązała.

Cześć spooke.

P.S.może sie jakoś myle,ale w(przy) konfesjonale człowiek sie spowiada,mam nadzieje,że nic mi sie nie pomyliło:))

16.02.2003
19:40
[74]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Spooke --> thX :))) wiedziałam, ze moge na Ciebie liczyc:)
BarD -->to jest troszke bardzije skomplikowane. Ja dostaje płytki od przyjaciela. Wiem, ze to w sumie to samo, bo fakt posiadania jest faktem, ale chciałam to tyklko sprostiowac:) bo moj przypadje polega własnei na braku pieniedzy na cokolwkiek:/

16.02.2003
19:41
[75]

martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]

BarD --> w cuda wierzysz? ;) Ksiądz ma 6 zmysł? Hahaha :) Ale ja naprawdę dużo nie nagrzeszyłam, trzymam się jakoś :) A nie zamierzam latać co niedziela do spowiedzi...

Nevermind, cała ta szopka doprowadziła mnie do pasjii...

16.02.2003
19:42
[76]

Jolo12 [ Lonewolf with Kommos ]

BarD---> a coz to przesluchanie na okolicznosc piractwa? ;-))

16.02.2003
19:45
[77]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Martusia --> nie dramatyzuj :) ja kiedys musialam powiedziałam ksiedzu, ze zgrzeszyłam mysla a ksiadz kazałm mi opowoedziec wiecej...i uwirzysz,ze jak tylko zaczełam to ksiadz zmienił temat ;)))

16.02.2003
19:46
smile
[78]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

BarD ---> to Ty, jak widzę, bardzo świątobliwy jesteś... hehe :)

16.02.2003
19:46
[79]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Jolo ---> to przez ter straszna dyskusje...ale ja jzu nic nie mowie bo pzrezemnie upadaja firmy.

16.02.2003
19:47
smile
[80]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Cody ---> bo się przestraszył, że mu ten kiosek rozp... ;)

16.02.2003
19:49
[81]

Jolo12 [ Lonewolf with Kommos ]

X-Cody---> jaka dyskusje? ja chyba nie jestem w temacie a wydaje sie to interesujace ;-)

16.02.2003
19:53
smile
[82]

spooke [ Optymista ]

Cody ----> Ciekawe masz myśli, aż ksiądz sie przestraszył:D

16.02.2003
19:53
[83]

martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]

Cody --> ja nie dramatyzuję, ja po prostu jestem zła... A potem się ludzie dziwią, dlaczego ksiądz do bierzmowania nie chce dopuszczać :) [Prawda Spooke? Ciebie, Wampirze, też pewnie nie będą chcieli dopuścić, jako że krew pijesz etc ;)]

16.02.2003
19:53
[84]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Ezrael --> to nie ja!! to Matusia ;))))

16.02.2003
19:54
smile
[85]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Cody ---> a nie mogłaś chociaż tej dubeltówki w domu zostawić? :)

16.02.2003
19:55
[86]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Mnie nie chcieli dopuscic do bietrzmowania bo sie kłociłam z ksiedzem, ze WOŚP to nie banda oszustów tylko ludzi, ktorzy chca pomoc a kasidz , ze banda...hmmm

16.02.2003
19:55
[87]

Jolo12 [ Lonewolf with Kommos ]

No ladnie, grzesznicy, odstepcy od wiary, piraci... ja powinienem chyba zamknac oczy i zatkac uszy i juz tu nigdy sie nie pojawiac ;))))

16.02.2003
19:57
[88]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Ezrael --> ja sie bez niej nie ruszam :))) ptrzeciez to by było bardzo nieodpowiedzilne z mojej strony...a gdybym tak nie wzieła broni a nawinał by mi sie jakis przechodzen to co? rekami? nieee;))

16.02.2003
19:58
[89]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Jolo --> pineskami?? ;)) to na swoj sosob moze byc ciekawe;)) ale nie rob tego- złapiemy jakiegos przechodnia i sporbujemy;)

16.02.2003
19:58
smile
[90]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

z bańki, Cody, z bańki, w stylu dresów ;)

16.02.2003
19:58
smile
[91]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Cody-->No cóż,przy moich nikłych kieszonkowych,ogromnych zapotrzebowaniach i wygurowanych ambicjach jest to troche wybuchowa mieszanka.Może to zaboli,ale nie stać Cie,to nie graj .
No przecież to nie jest jakieś zlo konieczne,tyle spraw po prostu czeka,abyś je ruszyła.

Martusia-->cuda,tak istnieją,jak wyjątki od regół w jezyku polskim.ich istnienie jest oczywiste.:))

Jolo12--A kreci sie taki wątek,poszukaj;) i nie przesłuchanie,tylo luźne pytanie.Jeszcze Arahno przewałkuje.on ma moją nielegalną(chyba) mp3:))

Ezrael-->od razu mówie sprawozanie:253 nielegalne mp3,orginalne gry; P:t,BG II+toB,Morrowind,Wiglles.
Nielegalny Windows(z sklepu),nielegalne gry:żadna.
mp3 mam nielegalne-bo po prostu są niedostepne w moim mieście,lub podba mi sie tylko jeden kawałek na 12 utworów.
Bez przesady.




16.02.2003
19:59
smile
[92]

spooke [ Optymista ]

Martusia -----> Tak się składa, że ja do naszego kościoła do bierzmowania nie ide :PPP
Cody ---------> Ty niegrzeczna z ksiedzem sie kłócić :D:D

16.02.2003
19:59
[93]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Cody ---> A potem wytarzamy go w smole i pierzu, będzie ubaw po pachy :P

16.02.2003
20:03
smile
[94]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

A ja też niestety nie mam bierzmowania.
"Komu sie nudzi na tych spotkaniach niech wyjdzie"...
i tyle mnie widzieli:)

16.02.2003
20:03
smile
[95]

Jolo12 [ Lonewolf with Kommos ]

BarD---> no niezle niezle, to ja moze nie bede mowil ile mam oryginalow a ile nieoryginalow ;-) a o MP3 moze nie mowmy... kiedy ich ilosc przekroczyla 9 GB to juz przestalem liczyc ;-)

16.02.2003
20:04
smile
[96]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

BarD ---> dzięki za szczerość, ale miałem na myśli to, że nie pamiętasz, jak się kiosek, w którym spowiadają, nazywa :)

16.02.2003
20:05
[97]

spooke [ Optymista ]

Ezrael --------> Jakie drastyczne środki :))))) Ty sadysto :D

16.02.2003
20:05
[98]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

BarD --> to było brutalne:) moze to teraz zabrzmi jakbym sie broniła, ale musze to powiedziec.(chociaz nie wie czyu to cos zmieni) piratów gier kupiłam w zyciu moze 3. za to filmow mam duzo. Bo ja ogaldam filmy a nie gram :) tyle, ze nei wapomniałam o tym w poptrzednim watku.
Ezrael --> ponizac sie do dresa? nieee! wole oddac czysty strzał w potylice;)

16.02.2003
20:07
smile
[99]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Cody ---> ale zawsze możesz jeszcze zastosować swoją tajemniczą eXtra-Codziarską technikę mordowania niewinnych przechodniów i dzieci... :P

16.02.2003
20:08
smile
[100]

Jolo12 [ Lonewolf with Kommos ]

Heh, no nic, moi drodzy na mnie juz czas. Ksiazka wzywa nieublaganie ;-)
3majcie sie cieplo bo mrozy ida ;-)

16.02.2003
20:09
[101]

sarenka [ Senator ]

Do karczmy weszła elfka, rozejrzała się i ujrzała wielu gości, których jej oczy od dawna nie widziay:

Witam wszystkich bardzo serdecznie, rada estem że widzę, że widzę Was w tak licznej grupie.

Martusia, Ezrael---> Czy ja o czymś nie wiem? czy mi to mi to wyjaśnicie, bo doprawdy nie wiem o co chodzi?

Vilya---> JAk egzamin?

Mysza--> Nowa Zelandia oj mi się ona marzy.

Martusia---> Wiesz ja dzisiaj byłam w kościele, myślałam, że tam umrę, juz nie mogłam wytrzymać tak mi się śmiać chciało. Zrobiła się ze mnie ogromna bezbożnica. Jak Wasz ksiądz ma 6 zmysł to z bierzmowaniem mogę się pożegnac.

Jolo--->Jak Ci nauka idzie?

16.02.2003
20:10
[102]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Ezrael --> ja nie morduje ja zabijam ;))) a to roznica:) a jakbym trafiła na dorosłego?:P

16.02.2003
20:12
[103]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Sarenka ---> Cześć Gwiazdeczko! Czego nie wiesz?

16.02.2003
20:16
[104]

spooke [ Optymista ]

Sarenka ------> Witaj. Ja dziś się zastanawiałem czy nie wybrać sie do naszego baraku (ups kolejny grzech ;) kościoła. Jednak stwierdziłem, że zaczne od nastepnej niedzili odwiedzać to miejsce :)

16.02.2003
20:16
[105]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Cody ---> w takim razie musisz mnie wprowadzić w tajniki fachu, koniecznie, bo nie wiem, czy wiesz, ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że Ci często towarzyszę... duchowo

16.02.2003
20:17
smile
[106]

Jolo12 [ Lonewolf with Kommos ]

Sarenka---> Witaj! ;-)) Nauka idzie ciezko i powoli, ale idzie, choc i tak wiem ze nie zdarze ;-(
Wlasnie czytam sobie wspomnienia Ike'a Eisenhowera, calkiem fajne, choc nie zdarze ich przeczytac ;-/ bo od jutra musze sie zabrac za ostra powtorke materialu, bo inaczej to nie mam po co isc na egzamin. A on juz w czwartek, a to wbrew pozorom baaaaaaardzo malo czasu jak na ta ilosc materialu ;-/
Ale co tam, zawsze bylem optymista i zawze mam nadzieje nim bede, jakos to bedzie! Moze sie uda? ;)

16.02.2003
20:23
smile
[107]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Jolo ---> absolutnie musi się udać, ostatnio zdałem egzamin, z którego sam bym się oblał... :) jak widać there are more things...

16.02.2003
20:24
[108]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Ezrael --> towazystwo duchowe:) hmm to moze byc ciekawe;))

16.02.2003
20:25
[109]

sarenka [ Senator ]

Ezrael--> Za coś mam się mścić ale za bardzo nie wiem za co. możesz mi to wyjaśnic bo nie wiem czy naprawdę mam się mścić?

Jolo---> Na pewno się uda. Ale ja Ci współczuję, tyle czytać podręczników:/ A po kilku tygodniach mam dość a jeszcze dwa muszę czytać bardzo dużą ich ilość i w dodatku z Twojej dziedziny.

Spooke---> Ja miałam nie iść, ale szła mama i siostra to ja też. Ale myślałam że tam umrę:/

16.02.2003
20:26
[110]

cronotrigger [ Rape Me ]

Witam!!!!

kto zakłada nową częśc???

16.02.2003
20:31
smile
[111]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Cody ---> uch, och! <zawstydzony> <mruga oczkami> <macha skrzydełkami> ;)

16.02.2003
20:33
[112]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Sarenka ---> ja też nie wiem, ale jak chcesz się mścić, to zapraszam, może być zabawnie ;)

16.02.2003
20:33
[113]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Crono --> hi. Nie mam pojecia;)

16.02.2003
20:33
[114]

sarenka [ Senator ]

Kolejna część, podążajcie za Nazgulem.

16.02.2003
20:34
[115]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Ezreal --> Ty msz skrzydełka? czy ja o czyms nie wiem?:))

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.