Andre* [ Legionista ]
[przygoda] Wiedźmin - I klątwa, i miłość, i zdrada
[img][/img]
I klątwa, i miłość, i zdrada.
Muzykanci&Square Crusaders
Jedna z najstarszych przygód.
Jeden z najbardziej tajemniczych modów.
Jedna z największych produkcji na polskiej scenie moddingowej, nie tylko wiedźmińskiej.
Rozpoczęcie pracy: 19 czerwca 2008 roku.
Data oficjalnej premiery: 25 stycznia 2011 roku.
Niemal 3 lata wytężonej pracy.
Praktycznie bez reklamy, materiałów promocyjnych, strony internetowej.
Druga nasza robota po doskonale przyjętym W potrzasku autorstwa Fantasty.
Zespół modderski Muzykanci pragnie przedstawić swoją pracę, która by nie ujrzała światła dziennego w takiej formie, gdyby nie Square Crusaders, którzy dzielnie pomagali nam ukończyć ten produkcyjny maraton, szczególnie w elementach muzycznych oraz graficznych.
Wielowątkowa fabuła na ponad 10 pełnych godzin rozgrywki.
Tysiąc faz zadań.
Sto tysięcy słów.
Jak w Baśniach z tysiąca i jednej nocy.
Fabuła jest osadzona w konkretnych realiach, między wiedźmińskimi opowiadaniami Sapkowskiego a Sagą.
Strudzony Geralt szukający swej ukochanej, Yennefer, zatrzymuje się w spokojnej z pozoru wsi.
Aby otrzymać informację o czarodziejce, musi wplątać się się w tragiczny konflikt, którego ogniskami zapalnymi są dwie największe ludzkie namiętności: władza i miłość.
Pozornie proste zadania z biegiem czasu zaczynają się komplikować...
Zmuszać bohatera do podejmowania decyzji - raz drobnych, niezauważalnych, a raz decydujących.
Poboczne misje nie są mniej trudne - każdy krok niesie gracza na inne ścieżki, z których nie zawsze da się zawrócić.
Z nowości:
graficznie - loading screeny, jedna lokacja, architektura, częściowe zalesienie lokacji, drobne przedmioty, retekstury, konie, nowe modele, liczne poprawki krajobrazu;
muzycznie - nowy soundtrack;
gameplay - wprowadziliśmy kilka nowych rozwiązań do mechaniki, przyspieszających bądź też umilających rozgrywkę, jak choćby sympatyczna i logicznie uzasadniona opcja szybkiej podróży.
Zupełnie inny klimat niż w Entrapped.
Nie ma: szybkości prowadzenia akcji, oniryzmu, gwałtowności zdarzeń, nagłych decyzji i osadzenia gracza w trakcie zdarzeń, jest: powolny rozwój scen, stopniowo dawkowane napięcia, pełen realizm psychologiczny, odrobina filozofii i trzeźwego spojrzenia na świat.
Warto zwrócić uwagę na to, że przygodę testujemy niemal rok.
Link do pobrania modułu z serwisu moddb:
SCREENY -
Oficjalna witryna -
Kamil 11 [ Konsul ]
Pobieram
novi.. [ Senator ]
Zapowiada się ciekawie, oczywiście sprawdzę.