ZoolPl [ Pretorianin ]
KodSms z WBK ?!
Bardzo proszę o szybką odpowiedź. Dokładnie chiałem zamówić Minecrafta poprzez internet. Ale przy zakupie trzeba potwierdzić to KodemSms, Pytanie zkąd go wziąść. Gdy się zaloguje na stronie WBK i w portfelu24 pisze że mam wykorzystane 0 darmowe KodówSMS, tak więc z kąd go wziąść ?
ch18 [ ZIP Skład ]
Gdy robisz przelew i klikasz wykonaj to przychodzi Ci na podany w banku nr telefonu owy kodSms,który musisz wpisać w następne pole.
ZoolPl [ Pretorianin ]
Tak tylko że gdy chce się zrobić przelew przy kupnie minecrafta, musisz sie logować na konto, gdy sie loguje wpisuje ten NIK i Hasło wyskakuje podaj SmsKod, a ja go niestety nie mam :(
ch18 [ ZIP Skład ]
to dzwoń na biuro obsługi klienta wbk i Ci wszystko wytłumaczą
ZoolPl [ Pretorianin ]
Mają od 8:00- 18:00 pon-pt... Ach muszę czekać do poniedziałku. Nikt inny nie kupywał minecrafta z pomocą SMSKodu? Błagam obiecałem siostrzeńcowi ze mu kupię na jutro.
Edit: Teraz niewiem w jaki sposób pisze że wykożystałem 1 bezpłatnego SmS'a, a żadnego nie dostałem.
Rod [ Niereformowalny Sceptyk ]
Nikt inny nie kupywał minecrafta z pomocą SMSKodu
Nie, nigdy niczego nie kupywałem. Muszę kiedyś spróbować.
Wielka_Wieśniara [ Konsul ]
U mnie to wyglada tak w inteligo ze wchodze na swoje konto. W opcjach ustawiam sobie aktywacje kodów, zapisuje ustawienia i jest. BTW co to za bank bez 24h obslugi klienta, porazka.
Cypher. [ a piece of strange ]
widocznie nie masz dodanego swojego numeru telefonu do konta. musisz pojsc do banku, chyba inaczej tego nie zmienia, bo na slowo nie wierza :P
ZoolPl [ Pretorianin ]
[8] Podawałem w banku swój numer telefonu, na stronie też jest wpisany. Dziwne bo pisze ze 1 SmSKod wykorzystany ale, ani go widze, ani go słysze.
Lukis' [ POZnanska Pyra ]
Ale ty potwierdzasz przelew za pomocą sms-a z wbk?
Może masz źle numer podany? U mnie zawsze od razu przychodzi.
To czy masz je wykorzystane czy nie, nie ma znaczenia bo najwyzej pare groszy za niego zapłacisz i tyle. Jeżeli dobry numer podałeś to powinno być ok. A Obsługa Klienta jest chyba 24h z tego co wiem.
Tu masz numer 24h
+48 61 856 52 42
ZoolPl [ Pretorianin ]
[10]Tak dokładnie W Sms'ie powinienem dostać kod który mam wpisać aby potwierdzić transakcje. Mam 100% podany prawidłowo.
Stitch001 [ Witcher ]
widocznie nie masz dodanego swojego numeru telefonu do konta
widocznie jakąś komórkę podał skoro po zalogowaniu się do konta rząda sms-kodu, skoro
gdy sie loguje wpisuje ten NIK i Hasło wyskakuje podaj SmsKod, a ja go niestety nie mam
ZoolPl zaloguj się na stronkę bzwbk -> Mój profil -> moje dane i sprawdź czy masz swoja komórkę podaną...
zresztą jak uruchamiałeś sms-kod to musiałeś jakąś podać...
Mam 100% podany prawidłowo Nie bądź tego tak pewny, pani z okienka ;) mogła źle go zapisać do systemu ;)
ZoolPl [ Pretorianin ]
Tak, jest tam moja komórka podana.
Lukis' [ POZnanska Pyra ]
No to tylko dzwoń na pomoc i powiedz im w czym problem. Może u nich jakiś błąd.
Stitch001 [ Witcher ]
Dokładnie jak Lukis radzi, właśnie puściłem 2 przelewy z koszyka i smsa dostałem po 2-3 sekundach, dzwoń i zgłaszaj...
ZoolPl [ Pretorianin ]
A więc tak, bardzo wam dziękuje że staraliscie mi się pomóc, własnie zadzwoniłem rozmawiałem z bardzo miłym i żartobliwym konsultantem. Podałem niezbędne informacje i tu pojawiło się bardzo dziwne zjawisko, a dokłanie. Pani od zawiazania zemną umowy odwaliła fuszerę jak to określił Pan konsultant i dopisała mi liczbę "3" na początku numeru telefonu. Chociaż na stronie jest dobry. Muszę się udać do najbliższej placówki aby to zmienić. A więc przed załozeniem konta. Nie róbcie mojego błędu i przeglądnijcie umowę, a dokładnie swój nr telefonu czy jest dobrze zapisany. Jeszcze raz bardzo wam dziękuje :)
Lukis' [ POZnanska Pyra ]
Gwiazdka i polecamy się na przyszłość:P