GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Tu wpisujcie prośby i sugestie do moderatorów (38)

15.02.2003
01:31
[1]

Boreasz [ Moderator ]

Tu wpisujcie prośby i sugestie do moderatorów (38)

W tym wątku nie prosimy o zmianę stopnia.

Nie prowadzimy też pogaduszek -
co oznacza, iż wątek ten służy jedynie informowaniu moderatorów o tym co na forum - Waszym zdaniem - jest nieprawidłowe.

Prosimy więc o nie prowadzenie tu rozmów, gdyż utrudnia to moderatorom pracę.


poprzednia część:

15.02.2003
01:46
[2]

Boreasz [ Moderator ]

atari800 ---> Ostrzegalem. Otrzymujesz bana.

15.02.2003
09:07
smile
[3]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Może nie mam racji, ale wydaje mi się, że ostrzeżenia dajecie tylko w tym wątku? Jeżlei tak to jaka jest szansa, zę dana osoba to przeczyta? Mogę się mylić, bo być może wysyłacie maile, lub prywatne wiadomości, ale poprostu jestem ciekaw, czy ostrzegana osoba ma szansę zobaczyć to ostrzeżenie.

15.02.2003
13:35
smile
[4]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

troche denerwuje mnie to ze ma podobny Nick mozna cos z tym zrobic ::(( bede plakal

a potem jak cos ten nowy nabroji to jeszcze bedzie na mnie sie odbijalo ::((

15.02.2003
14:47
[5]

Boreasz [ Moderator ]

spider2000 ---> A jaki jest sens w napominaniu kogos w watku, ktory w minute pozniej zostanie usuniety?
Wlasnie taka jest rola TEGO watku - ma sluzyc jako tablica informacyjna (i dlatego wszelkie pogaduchy beda tu wycinane, a ich uczestnicy moga skonczyc nawet z banem za zasmiecanie) o ostrzezeniach i banach, i powinno to byc pierwsze miejsce, do jakiego sie zaglada w przypadku znikniecia watku, czy niemoznosci zalogowania sie.

Gandalf-bialy ---> Nie sadze, aby dalo sie cos zrobic, poza poproszeniem "gandalfa bialego" o przerejestrowanie sie.
Dopuki nie zlamie FAQ nie ma podstaw do dzialania.
Na Tobie nie odbija sie zadne ew. niezgodne z FAQ dzialania innego uzytkownika (co najwyzej grozi Ci znikniecie kilku postow w wycietym watku, jezeli bedziesz mial pecha tam pisac).

15.02.2003
14:52
[6]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

ja proponuje zrobić coś takiego że jak jest numer gg to da się na niego kliknąć i otwiera ci się strona :
www.gg.wha.la/twój_numer

15.02.2003
15:19
[7]

Anima Vilis [ Konsul ]

Czy ktoś z szanownych moderatorek lub moderatorów mógłby sprawdzić co jest z kontem użytkownika SlipKnoT ??? Chłopak po długiej nieobecności chce wrócić na forum, a nie może się zalogować... Będę wdzięczna za interwencję :)

Na odpowiedź czekam w tym wątku...

15.02.2003
15:19
[8]

reksio [ Szerzmierz Natchniony ]

Doksa mnie tu odesłał, więc jestem: Nalegam na Bana dla Mierosa13, który denerwuje 3/4 forum... Jego piękne wątki zawierają jedno zdanie, a zakłąda je co dwie minute... Tutaj podaję przykład.

15.02.2003
15:20
smile
[9]

STAN_11 [ Chor��y ]

i ja sie zgadzam mieros niech dostanie bananem

15.02.2003
15:32
[10]

Alba [ Moderator ]

STAN_11
Twoj watek laduje w Smietniczku, a Ty otrzymujesz ostrzezenie za umyslne szczucie forumowiczow na innego uzytkownika.

15.02.2003
15:45
[11]

Alba [ Moderator ]

Anima Vilis
O kogo pytasz?
Ksywka 'SlipKnot' ma bana juz od dawna (a ten uzytkownik uzywa innego konta), ale ksywka 'slipknottoja' nie ma zadnego bana zalozonego.

15.02.2003
16:34
smile
[12]

Druss [ Ex-Moderator ]

Shakka --->otrzymuje bana za podanie linka do strony związanej z piractwem komputerowym.

szpaq---> otrzymuje bana za podanie linka do strony związanej z piractwem komputerowym.

W sprawie zdjęcia bana pisać na @

15.02.2003
17:21
[13]

Jacek 99 [ Legionista ]

1. Pomimo ukonczonych 18 lat nie moge wchodzic na tematy od 18 lat, mam info ze nie mam ukonczonych 18 lat...
2. czesto nie dochodza moje odpowiedzi, wysylam ale nie ma ich w temacie, chociazby pisze 2 raz tu posta bo nie wyslalo, ale nie wiem czego to wina.

15.02.2003
17:25
[14]

Arahno [ Senator ]

Jacek - - > 1. przeciez Twoj rocznik to '99;) Ale serio: myslisz, ze GOL to jakies KGB i wie wszystko o wszystkich?:) Wiek podaje sie w swoim profilu, Ty tego najwyrazniej nie zrobiles. Zaaktualizuj swoje dane, pozniej sie wyloguj i zaloguj ponownie.

15.02.2003
17:28
[15]

Jacek 99 [ Legionista ]

Arahno - mowiac ze mam skonczone 18 lat rozumiem przez to ze taki wiek takze na GOLu podalem

15.02.2003
20:45
[16]

Lechiander [ Wardancer ]

Zróbcie, proszę porządek z kolesiem buraczanym: pitekdivx !!!
Link poniżej:

15.02.2003
21:09
[17]

mayday7 [ Pretorianin ]

Druss ----> sprawdź prosze poczte

15.02.2003
21:14
smile
[18]

Ganieda [ Moderator ]

to(my) --> jeszcze jeden taki likn i bedzie staly ban....

15.02.2003
21:26
smile
[19]

Lechiander [ Wardancer ]

Rozumiem, że można spokojnie wypisywać bluzgi. OK! :-(

15.02.2003
22:09
smile
[20]

Ganieda [ Moderator ]

pitekdivx ---> ostrzezenie ....... jeszcze jeden wybryk z niecenzurowalnym slownictwem i staly ban


Lechiander --> przykro mi ale bylo kilka spraw - ta musiala chwilke poczekac - nie irytuj sie

15.02.2003
22:17
smile
[21]

Lechiander [ Wardancer ]

Ganieda ---> Spoko! Dzięki i sorry za niecierpliwość.

15.02.2003
22:19
[22]

[email protected]=- [ Konsul ]

Oddajecie mi mojego nicka [email protected] bo tam mialem juz generala i chcialem sobie zmienic stopien wiem ze napewno zostal zbanowany za bluzgi ale przepraszam ponioslo mnie

16.02.2003
01:19
smile
[23]

mayday7 [ Pretorianin ]

Druss ----> powiedz chociaż czy mam szanse na odzyskanie dawnego życia ??

16.02.2003
01:39
[24]

1michał [ Generaďż˝ ]

Niejaki Bigos wciska wszystkim kit, że niby Soulcatcher nie żyje.

Prponuje żóltą kartkę i kasacje rozmowy.

16.02.2003
01:41
[25]

1michał [ Generaďż˝ ]

Sorki nareszcie Bigos skończył tą gadaninę, więc aby nie było kontrowersji to prosze o skasowanie tego i poprzedniego mojego posta z tego wątku.

16.02.2003
08:55
smile
[26]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

Ffaktycznie to trochjeę bez sensu, że ostzreżenie można zobaczyć tylko tutaj... może dałoby się wprowadzić, że przy nicku pokazuje się żółty kartonik ? :D
----------------------------------------------------
To był mój 2000 post ;)

16.02.2003
08:56
[27]

Macu [ Santiago Bernabeu ]

Napisałem to jak analfabeta :)

16.02.2003
12:36
smile
[28]

Bdx [ Senator ]

Wątek o rozszerzonej wersji demo splinter cell`a sie rozszerzył :(

mam nadzieję, ze nie tylko u mnie

16.02.2003
12:54
smile
[29]

Hakerss [ Beeznon's Attack! ]

prosze o usuniecie mojego watku o serialu do The SIms: Zwierzaki....... Nikt mi nie pomaga :)

16.02.2003
12:56
[30]

Emsi [ Generaďż˝ ]

Nie wiem jak sprawy stoją z rozwiązaniem problemu duzych liter w sygnaturach bo do tej pory mnie to nie interesowało, ale teraz chciałem sobie strzelić fajną sygnaturkę która wymaga duzych liter, w związku z czym prosze o informacje czy będzie to kiedyś możliwe czy nie?

16.02.2003
12:59
smile
[31]

Hakerss [ Beeznon's Attack! ]

PROSZE O NAPRAWIENIE MOICH 2 WATKOW: "KTORA GRA MA NAJLEPSZA MUZE" ORAZ "Z KTOREJ GRY INTRO WYWARLO NA WAS NAJWIEKSZE WRAZENIE" GDYZ NIE MOGE DO NICH DODAC POSTOW :\

16.02.2003
17:35
smile
[32]

Looccas [ Chor��y ]

Chciałbym zamieścić na forum pewien filmik, który nakręciłem z kolegami. Czy jest możliwość ew. udostępnienia ftp?

17.02.2003
00:43
smile
[33]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Uprzejmie proszę moderatorów o natychmiastową interwencję w wątku Diablomania. Użytkownik snake_plisken [rekrut] wkleił tam erotykę. Prosze też o upomnienie osobnika(choć po cichu licze na bana). Link poniżej

17.02.2003
00:48
smile
[34]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Doksik - dziękuję za hiper szybką reakcję :)

17.02.2003
00:49
[35]

Doksa [ Moderator ]

snake_plisken -----> Otrzymujesz bana za rażące złamanie FAQ.

17.02.2003
01:11
smile
[36]

kiniu [ Konsul ]

Prosze o zmiane tutułu wątku "Porsche 2000 Winter Racing League - wątek oficjalny cz. VII" na "Porsche 2000 Winter Racing League - wątek oficjalny cz. VIII" czyli dopisanie jednej kreseczki na koncu.
adres tego watku to https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1115882&N=1
dzieki :)

Lady..uff

17.02.2003
01:15
[37]

Doksa [ Moderator ]

kiniu -----> Niestety nie mozemy edytowac tytułów wątków. Samych watkow tez nie. Jedyne co moge - to wyciać całość i zaczniecie jeszcze raz.

17.02.2003
01:28
smile
[38]

kiniu [ Konsul ]

Doksa - no to wytnij go prosze ja zrobilem kopie :)

17.02.2003
08:08
smile
[39]

leszko [ Konsul ]

Hej wy tam na górze powiedzcie mi czym uraził temat "Ech... gówno" bo ja tak naprawde niewiem

Ps. czy umieszczenie go raz jeszcze będzie czymś groziło??? - prosze o odpowiedź!

17.02.2003
08:31
[40]

Emsi [ Generaďż˝ ]

ja prosze tylko o odpowiedź na moje pytanie

17.02.2003
10:03
[41]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Ponownie leszko. Jego wątek raczej powinien mieć kategorie erotyka 18+ sądząc po treści.

17.02.2003
10:59
[42]

STAN_11 [ Chor��y ]

Prosze o usunięcie wątka ,który znajduje się w linku

17.02.2003
13:55
[43]

Boreasz [ Moderator ]

Emsi ---> To nie jest sprawa moderatorow. Nie zajmujemy sie techniczna strona forum.

Looccas ---> j.w.

leszko ---> Grozi. Banem.
To samo zreszta grozi za robienie sobie pogaduch na tym watku.

17.02.2003
14:09
[44]

leszko [ Konsul ]

oki

17.02.2003
20:26
smile
[45]

Jozzo [ Konsul ]

caly watek do kasacji (moim zdaniem).

17.02.2003
20:56
[46]

maniek_ [ O_o ]

No dobra, robię to pierwszy raz, ale już nie mogę wytrzymać :/
Koleś ma nicka Grzybiarz, no sory, ale każdy jego post jest typu "ale głupi post" "ale głupi post" "a ja uważam ze to gówno"..., nie można go tak odgórnie uspokojić troszeczkę?

18.02.2003
00:28
[47]

Mastyl [ Legend ]

Prosze o skasowanie mojego posta z 00.22 z tego wątku

18.02.2003
02:12
smile
[48]

Goozys[DEA] [ Virus ]

Kasacja...

18.02.2003
13:31
[49]

leszko [ Konsul ]

Czy umnie jest coś nie tak? czy uwas? (zapytanie)

18.02.2003
13:46
[50]

leszko [ Konsul ]

ps zmiencie kategorie horoskopy albo skasujcie ( to sobie zmienie sam) Dzięki!

18.02.2003
14:49
smile
[51]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

Jak najszybsza kasacja

18.02.2003
15:01
[52]

Alba [ Moderator ]

erox
Dostales bana, chyba nie mas watpliwosci dlaczego? Jak masz jakies watpliwosci, pisz na maila.

18.02.2003
15:25
[53]

Boreasz [ Moderator ]

UPRZEJMIE informuje, ze za chwile zaczne banowac za pogaduchy na tym watku.

18.02.2003
15:29
smile
[54]

Ptosio [ Legionista ]

UPRZEJMIE prosze o niekasowanie całkowicie wątków tylko przenoszenie ich do śmietniczka.będzie można się pośmiać.

18.02.2003
18:13
[55]

Ptosio [ Legionista ]

STAN_11 zaśmieca mój wątek:

18.02.2003
18:57
[56]

Katane [ Useful Idiot ]

Proszę o zmianę kategorii na "cRPG":

18.02.2003
19:21
[57]

Ptosio [ Legionista ]

Kto usonął stą mój post??????????Przecież nie łamał FAQ?

19.02.2003
20:20
[58]

Boreasz [ Moderator ]

B____artek ---> Zgodnie z zapowiedzia masz kilka dni odpoczynku.
Zglos sie do mnie w poniedzialek na @.

19.02.2003
22:42
smile
[59]

kiniu [ Konsul ]

Boreasz :/
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1123264&N=1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19.02.2003
22:50
[60]

reksio [ Szerzmierz Natchniony ]

Ja chciałem sie zapytać, czy u was także nie działa Chat... Wszystko było ok, ale nagle trach i chata nie ma...

20.02.2003
07:49
[61]

Morbus [ - TRAKER - ]

Prosze o skasowanie mojego dubla https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1123914&N=1

20.02.2003
17:42
[62]

Gandalf-szary [ Generaďż˝ ]

Prosze o usuniecie zdublowane watku

20.02.2003
17:43
smile
[63]

Edwin [ Final Fantasy XI Player ]

Chciałbym grzecznie prosić o skasowanie watku https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1125167&N=1
poniewaz wyszystko nam sie pomyliło ;) z góry dziekuje :)

20.02.2003
22:51
[64]

sergi__ [ Underworld ]

Prosze o usuniecie tego wątku (wypadek przy pracy)

20.02.2003
23:33
[65]

weesky [ Chor��y ]

a ten centurion to co to wogole ma znaczyc?:)) zdejmijcie mi to BLAAAAAGAM

20.02.2003
23:44
[66]

Arahno [ Senator ]

weesky - - > z calym szacunkiem dla Twojej zdolnosci pojmowania, ale "napisał postów: 34"....;))

21.02.2003
19:22
smile
[67]

Doksa [ Moderator ]

Tinej10 -----> Nie wklejaj linków do wulgarnych stron. Masz ostrzeżenie. Czytaj FAQ.

21.02.2003
19:47
[68]

bartek [ ]

Prosze o usuniecie mojego posta ([21.02.2003] 19:42) z watku do ktorego link zapodaje, trafil on tam przypadkowo i jest raczej off-topiczny.

21.02.2003
20:19
[69]

The LasT Child [ GoorkA ]

Jakies upomnienie dla Xellosa

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1128044&N=1

21.02.2003
21:17
[70]

The LasT Child [ GoorkA ]

prosze o reakcje w sprawie tego watka

21.02.2003
21:39
smile
[71]

Doom [ Centurion ]

boje się :O

21.02.2003
21:48
[72]

Doksa [ Moderator ]

Doom -----> Podawanie linków do stron z crackami jest zabronione. Masz ostrzeżenie. Czytaj FAQ.

21.02.2003
21:54
[73]

MUNDZIO [ Konsul ]

MOŻE DAŁOBY SIĘ WSTAWIĆ TAKIE SKRYPTY ABY ZAMIAST NR. GG PISAŁO O EW. CZYJEJŚ DOSTĘPNOŚCI ITP. A O NR-ERZE GG MOŻNA SIĘ BYŁO DOWAIDYWAĆ PO KLIKNIĘCIU NA UŻYTKOWNIKA???

21.02.2003
22:36
smile
[74]

fifalk [ fifalkowiec ]

nie lubie kapowac, ale to jest troche denerwujace....

Doom mial ostrzezenie.
a poza tym pisze bez sensu, spamuje, obraza innych uzytkownikow (Paszczak zamknij paszcze jedz see zakazane gruszki, _luke_ idż do klopa bo chyba masz bul żołądka :P ).
staly ban? imo tak :-|

a tu najlepszy dowod, ze ban sie nalezy i to na duuuuuuzo dluzej niz tydzien....

21.02.2003
22:49
[75]

Alba [ Moderator ]

Doom

Oba watki skasowane, dostajesz bana. W razie watpliwosci pisz na maila.

21.02.2003
23:01
smile
[76]

Coy2K [ Veteran ]

Alba ? ...Jessica Alba ? ;))))))))))))))

22.02.2003
00:43
smile
[77]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Druss ------> dzieki i jeszcze raz dzieki za przywrocenie mnie do zycia

22.02.2003
00:48
[78]

Gilmar [ Easy Rider ]

Proszę o skasowanie mojego posta z 00.15 z wątku------->
Z góry dziękuję.

22.02.2003
13:10
[79]

spider2000 [ Master Of Windforce ]

Proszę o skasowanie mojego zdublownaego posta z linku (tak, żeby został tylko 1):
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1129917&N=1

22.02.2003
13:25
[80]

Angelord [ sic me servavit Apollo ]

Witam :-)

Bardzo serdecznie proszę o skasowanie mojego posta z dnia 21.02.2003 z godziny 23:23. Z góry dziękuję.

22.02.2003
13:29
smile
[81]

Doksa [ Moderator ]

MGS_Saladin ---> Dostajesz bana za złamanie FAQ.

22.02.2003
14:51
[82]

Ko [ Run To The Hills ]

prosze o skasowanie wątka, do którego link podaje niżej - ponieważ wcześniej już powstał taki sam

22.02.2003
21:46
[83]

Alba [ Moderator ]

STAN_11

Ostrzegam, staraj sie panowac nad nerwami. I unikaj wulgaryzmow.

23.02.2003
17:17
[84]

Ezrael [ Very Impotent Person ]

Proszę o usunięcie moich postów z godz:
12:29
12:51
12:57
13:01
13:04
13:05
13:08
13:10
13:13
13:33 z poniższego wątku
Trochę tego jest, ale byłbym bardzo zobowiązany. Z góry wielkie dzięki!

24.02.2003
14:10
[85]

Boreasz [ Moderator ]

B____artek ---> Zgodnie z zapowiedzia zdejmuje bana.

24.02.2003
14:45
[86]

Boreasz [ Moderator ]

Leszko ---> Ostrzezenie. I to ostatnie z mojej strony. Jezeli jeszcze raz zalozysz watek kwalifikujacy sie tylko do wyciecia, lub w jakikolwiek inny sposob zlamiesz FAQ, dostaniesz bana.

24.02.2003
14:50
[87]

leszko [ Konsul ]

Gdy społeczeństwo jest u podnuża smutku i niechęci - mała anegdotka - troszke zabawna i troszke frywolna, nie powinna budzić złych intęcji, lecz pobudzić chumor itd...


OKI!!!!

25.02.2003
09:15
smile
[88]

leszko [ Konsul ]

Gdzie leży problem.... Gdy próbuje odpowiedzieć na post - to sie nieudaje, dlaczego???

25.02.2003
09:17
smile
[89]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Przyobiecany banan :-)))

25.02.2003
11:35
[90]

The LasT Child [ GoorkA ]

ja bym chcial zmienic by stopien generala mozna by otrzymac np dopiero po 500 wyslanych postach. czemu tak mysle?
bo nie trudno jestnabic sobie 100 postow i byc na tych samych zasadach (czyli byc w zasadzie rownym) komus kto ma pare tysiecy wyslanych postow!
to sa moje propozycje

0 - 50 - rekrut
51 - 200 - legionista
201 - 350 - centurion
351 - 500 - pretorianin
501 + general

taka decyzja moze imho wplynac na forum dwojako:
1. wiecej postow (statsiarze beda chcieli jak najszybciej dojsc do generala, a jak beda wypisywac glupoty to ich i tak ktos upomni)
2. byc moze mniejsza chec do dyskutowania (bo jednak 500 postow to nie 100 i niektorzy statsiarze moga zrezygnowac)

jak ktos to zrozumial to dobrze, bo ja po przeczytaniu tego co napisalem, niezrozumialem tego co napisalem ;D

25.02.2003
12:01
[91]

gofer [ ]

The LasT Child - > było już kilkanaście razy...i mogę Ci obiecać, nie będzie takiej zmiany...

25.02.2003
12:50
smile
[92]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Czy jest jakas szczegolna przyczyna, dla ktorej nie dziala zmiana skorek na forum?

25.02.2003
12:53
smile
[93]

leszko [ Konsul ]

Ech.. smutno mi...

25.02.2003
13:38
[94]

Łukasz [ NetSlave ]

The LasT Child -----> ja też jestem za taką zmianą
gofer -----> dlaczego nie???

25.02.2003
14:00
[95]

SULIK [ olewam zasady ]

The LasT Child --> a wiesz że byłbyś właśnie centurionem :P
a dobry stasiaż może wszystko :P

gofer --> i dobrze, tradycje trzeba podtrzymywać :P

25.02.2003
14:17
[96]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Z góry proszę Moderatorów o przymknięcie oka za wpis tutaj, ale chciałabym się ustosunkować do tej propozycji.

TLC -> rozwijając myśl Gofera odpowiadam, że wcześniejsze plany podniesienia progów stopni, zostały odrzucone z zasadniczego powodu - statsiarstwo tylko przybrałoby na sile, byłoby więcej cięć i banów, a dla moderatorów zapowiadałaby się jeszcze cięższe czasy. Stąd znając lub nie znając Moderatorów i Soulcatchera jestem pewna(tak jak Gofer), że i ta propozycje po prostu nie przejdzie.

25.02.2003
14:44
[97]

Boreasz [ Moderator ]

Leszko: Byc moze jest to spowodowane przeciazeniem lacz. Skoro mozesz pisac pod swoim starym nickiem nie moze byc mowy o banie (a tym samym nie ma to nic wspolnego z nami).

The LasT Child: To jest propozycja do Soula, nie do nas. Moderatorzy nie odpowiadaja za sprawy techniczne forum.

KinSlayer: Niestety, o niczym takim nie wiem.

Prosze o nieuprawianie tu pogaduch. To nie watek do tego.

25.02.2003
14:53
[98]

leszko [ Konsul ]

... zauważyłem coś takiego.. jak niemoge dopisać do postu to wchodze właśnie na ten "Tu wpisujcie prośby i sugestie do moderatorów" coś wpisze i moge już dodać do mojego? Dziwne nie?? ale to już nie pierwszy raz....
ale spok ogólnie to nieprzeszkadza ( no może czasami)

25.02.2003
18:37
smile
[99]

soze [ sick off it all ]

heh bardzo prosze o usuniecie mojego posta z godz.17:25 poniewaz bardzo prosze:]]

thx.... zpowazaniem sozzzz

25.02.2003
18:47
[100]

Morr [ Moderator ]

Oto nowa część:

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.