bogi1 [ Go To Sleep ]
Wielka P³ytoteka Muzyki [Cz.3]
W tym w¹tku wybieramy najlepsze kr¹¿ki muzyczne. W¹tek robiony na próbê. Mo¿e siê przyjmie. W¹tek ma na celu stworzyæ Wielk¹ P³ytotekê Muzyki.
Regulamin :
1. P³yty mog¹ byæ z ka¿dego gatunku muzyki
2. P³yta mo¿e byæ zarówno wykonawcy polskiego jak i zagranicznego
3. Na liœcie mog¹ znajdowaæ siê maksymalnie dwie p³yty tego samego wykonawcy.
4. Nie dodajemy p³yty, która ju¿ wygra³a.
5. Nie dodajemy sk³adanek ,kompilacji oraz singli
6. Zbieramy 10 propozycji wed³ug wzoru : wykonawca - tytu³ (Rok) [Nick] i zdjêcie ok³adki p³yty. np. Metallica - Kill 'Em All (1983) [bogi1] oraz minimalnie dwa linki do piosenek z p³yty.
7. Ka¿dy mo¿e dodaæ tylko jedn¹ propozycjê.
8. Po dodaniu 10 propozycji rozpoczyna siê g³osowanie.
9. Nie mo¿na g³osowaæ na p³yte ,któr¹ sami dodaliœmy
10. Ka¿dy g³osuje na 3 najlepsze dla niego p³yty daj¹c najlepszej +3,drugiej +2, i ostatniej +1
11. G³osowanie trwa 48 godzin.
12. Po podliczeniu g³osów kolejn¹ czêœæ tworzê ja lub ktoœ inny ,gdy napisze ¿e nie bêdê móg³ jej za³o¿yæ.
13. Edycji specjalnych nie bêdzie bo z tak¹ ró¿norodnoœci¹ gatunków by³o by to bez sensu wed³ug mnie.
Zwyciêzcy:
Cz.1 - Pink Floyd - The Wall (1979) [bezi47]
Cz.2 - Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac]
Poprzednia czêœæ:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=11080542&N=1
binkset [ Acacia Avenue ]
1. Queen - The Works (1984) [bogi1]
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset]
Ed. No tak, ok³adka.. :P
Glob3r [ Tots units fem força ]
1. Queen - The Works (1984) [bogi1]
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset]
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r]
Royal_Flush [ Genera� ]
1. Queen - The Works (1984) [bogi1]
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset]
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r]
4. Bob Marley & the Wailers -Catch a Fire (1973) [Royal_Flush]
j.a.c.k [ tdcc ]
1. Queen - The Works (1984) [bogi1]
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset]
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r]
4. Bob Marley & the Wailers -Catch a Fire (1973) [Royal_Flush]
5. The Prodigy - The Fat of the Land (1997) [jack]
bogi1 [ Go To Sleep ]
^
szymonmac [ Legend ]
1. Queen - The Works (1984) [bogi1]
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset]
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r]
4. Bob Marley & the Wailers -Catch a Fire (1973) [Royal_Flush]
5. The Prodigy - The Fat of the Land (1997) [jack]
6. UNKLE - War Stories (2007) [szymonmac]
- Restless (feat. Josh Homme)
- Burn My Shadow (feat. Ian Astbury)
- Mayday (feat. Duke Spirit)
- Keys To The Kingdom
¯eby nie by³o czepiania siê, ¿e nie jest ró¿norodnie :)
Will Barrows [ take one shot fo my pain ]
1. Queen - The Works (1984) [bogi1]
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset]
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r]
4. Bob Marley & the Wailers - Catch a Fire (1973) [Royal_Flush]
5. The Prodigy - The Fat of the Land (1997) [jack]
6. UNKLE - War Stories (2007) [szymonmac]
- Restless (feat. Josh Homme)
- Burn My Shadow (feat. Ian Astbury)
- Mayday (feat. Duke Spirit)
- Keys To The Kingdom
7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³]
Playboy95 [ Master of Puppets ]
1. Queen - The Works (1984) [bogi1]
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset]
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r]
4. Bob Marley & the Wailers - Catch a Fire (1973) [Royal_Flush]
5. The Prodigy - The Fat of the Land (1997) [jack]
6. UNKLE - War Stories (2007) [szymonmac]
- Restless (feat. Josh Homme)
- Burn My Shadow (feat. Ian Astbury)
- Mayday (feat. Duke Spirit)
- Keys To The Kingdom
7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³]
8. As I Lay Dying - Shadows Are Security (2005) [Playboy95]
wies³aw2 [ Na HAXACH ! ]
1. Queen - The Works (1984) [bogi1]
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset]
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r]
4. Bob Marley & the Wailers - Catch a Fire (1973) [Royal_Flush]
5. The Prodigy - The Fat of the Land (1997) [jack]
6. UNKLE - War Stories (2007) [szymonmac]
- Restless (feat. Josh Homme)
- Burn My Shadow (feat. Ian Astbury)
- Mayday (feat. Duke Spirit)
- Keys To The Kingdom
7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³]
8. As I Lay Dying - Shadows Are Security (2005) [Playboy95]
9. Depeche Mode - Violator (1990) [wies³aw2]
bezi 47 [ Cowboy From Hell ]
1. Queen - The Works (1984) [bogi1]
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset]
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r]
4. Bob Marley & the Wailers - Catch a Fire (1973) [Royal_Flush]
5. The Prodigy - The Fat of the Land (1997) [jack]
6. UNKLE - War Stories (2007) [szymonmac]
- Restless (feat. Josh Homme)
- Burn My Shadow (feat. Ian Astbury)
- Mayday (feat. Duke Spirit)
- Keys To The Kingdom
7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³]
8. As I Lay Dying - Shadows Are Security (2005) [Playboy95]
9. Depeche Mode - Violator (1990) [wies³aw2]
10. Pantera - Cowboys From Hell (1990) [bezi47]
szymonmac [ Legend ]
+3 7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³]
+2 3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r]
+1 10. Pantera - Cowboys From Hell (1990) [bezi47]
I wyró¿nienia (bo zabrak³o punktów do rozdania) dla Depeche Mode i Metalliki.
mefsybil [ Legend ]
Ciê¿ka decyzja...
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset] +3
4. Bob Marley & the Wailers - Catch a Fire (1973) [Royal_Flush] +2
8. As I Lay Dying - Shadows Are Security (2005) [Playboy95] +1
Te¿ postaram siê daæ coœ "innego" w nastêpnej czêœci.
bogi1 [ Go To Sleep ]
5. The Prodigy - The Fat of the Land (1997) [jack] +3
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset] +2
9. Depeche Mode - Violator (1990) [wies³aw2] +1
Satanic Warmaster [ Pretorianin ]
9. Depeche Mode - Violator (1990) [wies³aw2] +3
10. Pantera - Cowboys From Hell (1990) [bezi47] +2
6. UNKLE - War Stories (2007) [szymonmac] +1
Pierwsze miejsce tylko i wy³¹cznie za ponadczasowe Enjoy The Silence- jedna z najpiêkniejszych piosenek w swoim przedziale gatunkowym i testowym
Drugie miejsce, najlepsza p³yta Pantery, miazga totalna przez ka¿dy kawa³ek.
Z trzecim miejscem mia³em nie lada problem, jest Kill'em All Metalliki, Rust In Peace, Queen i Unkle. Wybra³em to ostatnie ze wzglêdu na odmiennoœæ gatunkow¹ w stosunku do innych propozycji, ale tak na prawdê ka¿dy z wymienionych artystów w pe³ni zas³ugiwa³ na miano trzeciego miejsca.
kubomi³ek [ You and Me Dig in A Love ]
5. The Prodigy - The Fat of the Land (1997) [jack] +3
10. Pantera - Cowboys From Hell (1990) [bezi47] +2
4. Bob Marley & the Wailers - Catch a Fire (1973) [Royal_Flush] +1
Du¿a rozbie¿noœæ gatunkowa. :) I dobrze.
Playboy95 [ Master of Puppets ]
9. Depeche Mode - Violator (1990) [wies³aw2] +3
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r] +2
7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³] +1
Plusy dla Metallici i The Prodigy. Co do trzeciego mia³em dylemat czy Kill'em All czy Rust in Peace, ale ostatecznie wybra³em Dave'a i spó³kê.
Xinjin [ Bending Unit 22 ]
IMO dosc slabsza lista.
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset] +3
7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³] +2
10. Pantera - Cowboys From Hell (1990) [bezi47] +1
bezi 47 [ Cowboy From Hell ]
+3 7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³]
+2 2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset]
+1 3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r]
binkset [ Acacia Avenue ]
7. Megadeth - Rust in Peace (1990) +3
10. Pantera - Cowboys From Hell (1990) [bezi47] +2
1. Queen - The Works (1984) [bogi1] +1
Taka w kit ta lista ;/ Plusów nie ma.. Mo¿e tylko dla Pink Floyd, ale mega ma³y, bo szczerze mówi¹c nigdy mi siê specjalnie nie podobali... Mo¿e jeszcze do nich nie doros³em ;)
[22] Ÿle siê wys³owi³em ;] Chodzi³o mi, ¿e te linki z Floydami s¹ nawet znoœne. Teraz dobrze? ;p
mefsybil [ Legend ]
Mo¿e tylko dla Pink Floyd, ale mega ma³y, bo szczerze mówi¹c nigdy mi siê specjalnie nie podobali...
Dobrze, ¿e mi przypomnia³eœ. Ja dajê plusa dla The Prodigy, ale nie lubiê ich, zupe³nie mi siê nie podobaj¹...
Rick24 [ Centurion ]
Lista doœæ biedna. W ka¿dym b¹dŸ razie Floydzi i d³ugo, d³ugo nic. Queen niby kiedyœ trochê s³ucha³em, ale jak wszed³em pod podany link i us³ysza³em t¹ elektroniczn¹ wydzielinê (Radio Ga Ga) to doszed³em do wniosku i¿ nie warto temu poœwiêciæ choæby jednego punkcika.
+3 3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r]
+2 7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³]
+1 4. Bob Marley & the Wailers - Catch a Fire (1973) [Royal_Flush]
Royal_Flush [ Genera� ]
Ja nie bêdê g³osowa³ bo oprócz swojej prepozycji to znam tylko Metallice...
Dla mnie jest bez sensu dawaæ do jednego wora totalnie ró¿ne typy muzyki. Wiêkszoœæ tego forum s³ucha metalu wiêc moja propozycja nie ma sensu. Tak samo ktoœ kto s³ucha rapu nie odda na nic g³osu bo nie ma tu ¿adnej takie p³yty itp. itd.
Powinny byœ jakieœ podkategorie. Co odcinek nowy typ muzyki. Jak siê skoñcz¹ wszystkie to od nowa. Potem niektóre siê zamknê³o bo nie bêdzie chêtnych a resztê bêdzie siê ci¹ga³o.
Moim zdaniem tak to ma sens bo teraz to nie ma sk³adu i ³adu ;/
szymonmac [ Legend ]
Ja nie bêdê g³osowa³ bo oprócz swojej prepozycji to znam tylko Metallice...
To chyba po to masz linki, ¿ebyœ przes³ucha³ i pozna³...
szarzasty [ Mork ]
7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³] +3
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset] +2
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r] +1
dwa pierwsze miejsca oczywiste dla mnie - trzecie stanowilo problem (PF i Pantera)
dzony600 [ Genera� ]
Wiêkszoœæ tego forum s³ucha metalu wiêc moja propozycja nie ma sensu.
Haha, to ¿eœ dowali³ statystykami z dupy. Przeczytaj sobie pierwszy punkt regulaminu. Poza tym, niektórzy nie s¹ tak ograniczeni jak Ty i poza metalem s³uchaj¹ te¿ innych gatunków muzyki.
5. The Prodigy - The Fat of the Land (1997) [jack] +3
6. UNKLE - War Stories (2007) [szymonmac] +2
10. Pantera - Cowboys From Hell (1990) [bezi47] +1
adam11$13 [ In Paradise City ]
7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³] +3
9. Depeche Mode - Violator (1990) [wies³aw2] +2
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r] +1
Behemoth [ Rrrooaarrr ]
+3 Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³]
+2 Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r]
+1 Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset]
To jeden z najlepszych albumów Megadeth, jak i mo¿liwe, ¿e gatunku. Rudy mia³ wtedy dobry sk³ad, dobr¹ passê i d³uto do zrobienia czegoœ porz¹dnego. Wyszed³ kr¹¿ek wiêcej ni¿ udany, a to rzadkoœæ jeœli chodzi o Megadeth (szczególnie w latach 90-tych oczywiœcie wy³¹czaj¹c nastêpny album pt. Countdown To Extinction). "Wish You Were Here" Floydów kiedyœ bardzo lubi³em, ale jeszcze w czasach gdy nie zna³em np. "Animals". Tym niemniej wci¹¿ uwa¿am, ¿e ten album jest wyj¹tkowy, choæ dzisiaj "Welcome To The Machine" podoba mi siê bardziej w wykonaniu Queensryche ;-).
meryphillia [ Forever Psychedelic ]
9. Depeche Mode - Violator (1990) [wies³aw2] +3
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r] +2
5. The Prodigy - The Fat of the Land (1997) [jack] +1
Wiêkszoœæ forumowiczów, to metale... ta... Pewnie jeszcze wiêkszoœæ Polaków, to tylko Metalu i Rocka s³uchaj¹. Teraz widzicie do czego prowadzi ograniczanie siê tylko do jednego rodzaju muzyki...
Dla prawdziwego fana muzyki, wybór pozycji do g³osowania zaiste trudny, bo prawie ka¿da z wymienionych p³yt, to nie doœæ ¿e kawa³ doskona³ej muzyki, to na dodatek wiele z wymienionych albumów jest ju¿ kanoniczna i nie znaæ ich zwyczajnie nie wypada³oby, a nie oceniaæ jako doskona³e nie mniej nie pasuje.
Depesze wygrali z Flojdsami tylko dlatego, ¿e do Depeszów czêœciej jednak wracam, jak i to ich w³aœnie posiadam ca³¹ dyskografiê na CD, a Floydów zaledwie trzy chyba kr¹¿ki (nawet nie pamiêtam które dok³adnie ;P). Na trzecim jednak wrzucê Prodigy, choæ mocno zastanawia³em siê czy jednak Metallica nie zas³uguje bardziej, bo choæ "The Fat Of The Land", to genialny kr¹¿ek, to jednak jeœli chodzi o tego wykonawcê, to bardziej ceniê sobie "Music For The Jilted Generation".
Behemoth [ Rrrooaarrr ]
Przecie¿ nie ma ¿adnego ograniczenia? Wed³ug tego co jest napisane w pierwszym poœcie mo¿na dodawaæ p³yty z wszelkich gatunków, a z t¹ "prawdziwoœci¹"... co j¹ definiuje? Bo chyba nie uwielbienie do wszystkiego? Ja nie lubiê Marleya i œmiejê siê z As I Lay Dying. Czy to znaczy, ¿e nie jestem "prawdziwy"? Takie pojêcia nie powinny byæ stosowane jeœli chodzi o poziom indywidualny s³uchaczy, bo akurat w tym przypadku oklepane pojêcie o gustach znajduje dobre zastosowanie. Coœ mo¿na lubiæ, czegoœ nie.
udri [ dybuk ]
+3 7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³]
+2 3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r]
+1 10. Pantera - Cowboys From Hell (1990) [bezi47]
bogi1 [ Go To Sleep ]
^
wies³aw2 [ Na HAXACH ! ]
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r] +3
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset] +2
7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³] +1
Ciezko bylo cos wybrac. Dobra plyta Floydow, Metallica - ktora sie skonczyla na Kill' Em All (ha ha - bardzo smieszne) oraz Megadeth. Thrash gora :)
Behemoth [ Rrrooaarrr ]
wies³aw ==> A jednak nie thrash tylko rock progresywny. Nawet jeœli dodalibyœmy punkty Metalliki i Megadeth to w pojedynku thrash vs prog bêdzie remis 3 :3 ;-). Ciê¿ki wybór, bo trudno porównywaæ albumy z ró¿nych biegunów w muzyce, ale wydaje mi siê, ¿e WYWH nie jest najmocniejszym albumem PF, a Rust In Peace to chyba jednak opus magnum Megadeth.
bogi1 [ Go To Sleep ]
^
Royal_Flush [ Genera� ]
Ok podbija i daje swoje g³osy :/
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset] +3
7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³] +2
10. Pantera - Cowboys From Hell (1990) [bezi47] +1
bogi1 [ Go To Sleep ]
Wyniki :
7. Megadeth - Rust in Peace (1990) [kubomi³] +29
3. Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) [Glob3r] +19
2. Metallica - Kill 'Em All (1983) [binkset] +18
9. Depeche Mode - Violator (1990) [wies³aw2] +12
10. Pantera - Cowboys From Hell (1990) [bezi47] +11
5. The Prodigy - The Fat of the Land (1997) [jack] +10
4. Bob Marley & The Wailers - Catch a Fire (1973) [Royal_Flush] +4
6. UNKLE - War Stories (2007) [szymonmac]+3
1. Queen - The Works (1984) [bogi1] +1
8. As I Lay Dying - Shadows Are Security (2005) [Playboy95] +1
Nowa : https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=11091940&N=1