bogi1 [ Go To Sleep ]
Wielka P³ytoteka Muzyki [Cz.2]
W tym w¹tku wybieramy najlepsze kr¹¿ki muzyczne. W¹tek robiony na próbê. Mo¿e siê przyjmie. W¹tek ma na celu stworzyæ Wielk¹ P³ytotekê Muzyki.
Regulamin :
1. P³yty mog¹ byæ z ka¿dego gatunku muzyki
2. P³yta mo¿e byæ zarówno wykonawcy polskiego jak i zagranicznego
3. Na liœcie mog¹ znajdowaæ siê maksymalnie dwie p³yty tego samego wykonawcy.
4. Nie dodajemy p³yty, która ju¿ wygra³a.
5. Nie dodajemy sk³adanek ,kompilacji oraz singli
6. Zbieramy 10 propozycji wed³ug wzoru : wykonawca - tytu³ (Rok) [Nick] i zdjêcie ok³adki p³yty. np. Metallica - Kill 'Em All (1983) [bogi1] oraz minimalnie dwa linki do piosenek z p³yty.
7. Ka¿dy mo¿e dodaæ tylko jedn¹ propozycjê.
8. Po dodaniu 10 propozycji rozpoczyna siê g³osowanie.
9. Nie mo¿na g³osowaæ na p³yte ,któr¹ sami dodaliœmy
10. Ka¿dy g³osuje na 3 najlepsze dla niego p³yty daj¹c najlepszej +3,drugiej +2, i ostatniej +1
11. G³osowanie trwa 48 godzin.
12. 12. Po podliczeniu g³osów kolejn¹ czêœæ tworzê ja lub ktoœ inny ,gdy napisze ¿e nie bêdê móg³ jej za³o¿yæ.
13. Edycji specjalnych nie bêdzie bo z tak¹ ró¿norodnoœci¹ gatunków by³o by to bez sensu wed³ug mnie.
Zwyciêzcy:
Cz.1 - Pink Floyd - The Wall (1979) [bezi47]
Cz.2 -
Poprzednia czêœæ:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=11074755&N=1
Xinjin [ Bending Unit 22 ]
1. U2 - Achtung Baby (1991) [bogi1]
2. Radiohead- OK Computer (1997) [Xinjin]
mefsybil [ Legend ]
1. U2 - Achtung Baby (1991) [bogi1]
2. Radiohead- OK Computer (1997) [Xinjin]
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil]
udri [ dybuk ]
1. U2 - Achtung Baby (1991) [bogi1]
2. Radiohead- OK Computer (1997) [Xinjin]
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil]
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri]
Paluuuuszek [ Legionista ]
1. U2 - Achtung Baby (1991) [bogi1]
2. Radiohead- OK Computer (1997) [Xinjin]
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil]
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri]
5. Rush - Moving Pictures (1981) [Paluuuuszek]
szymonmac [ Legend ]
1. U2 - Achtung Baby (1991) [bogi1]
2. Radiohead- OK Computer (1997) [Xinjin]
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil]
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri]
5. Rush - Moving Pictures (1981) [Paluuuuszek]
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac]
Wiem, ¿e mia³o byæ ró¿norodnie, ale taki album powinien byæ na liœcie. PóŸniej mogê daæ coœ z innych gatunków.
Satanic Warmaster [ Pretorianin ]
1. U2 - Achtung Baby (1991) [bogi1]
2. Radiohead- OK Computer (1997) [Xinjin]
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil]
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri]
5. Rush - Moving Pictures (1981) [Paluuuuszek]
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac]
7.Jean-Michel Jare- Oxygene (1977) [Lothar]
bezi 47 [ Cowboy From Hell ]
1. U2 - Achtung Baby (1991) [bogi1]
2. Radiohead- OK Computer (1997) [Xinjin]
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil]
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri]
5. Rush - Moving Pictures (1981) [Paluuuuszek]
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac]
7.Jean-Michel Jare- Oxygene (1977) [Lothar]
8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47]
bogi1 [ Go To Sleep ]
Ma³a poprawka :
1. U2 - Achtung Baby (1991) [bogi1]
2. Radiohead - OK Computer (1997) [Xinjin]
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil]
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri]
5. Rush - Moving Pictures (1981) [Paluuuuszek]
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac]
7. Jean-Michel Jarre- Oxygene (1977) [Lothar]
8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47]
JaSiEk1996 [ Too Tough To Die ]
1. U2 - Achtung Baby (1991) [bogi1]
2. Radiohead - OK Computer (1997) [Xinjin]
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil]
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri]
5. Rush - Moving Pictures (1981) [Paluuuuszek]
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac]
7. Jean-Michel Jarre- Oxygene (1977) [Lothar]
8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47]
9. Nas - Illmatic (1994) [JaSiEk1996]
wies³aw2 [ Na HAXACH ! ]
1. U2 - Achtung Baby (1991) [bogi1]
2. Radiohead - OK Computer (1997) [Xinjin]
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil]
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri]
5. Rush - Moving Pictures (1981) [Paluuuuszek]
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac]
7. Jean-Michel Jarre- Oxygene (1977) [Lothar]
8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47]
9. Nas - Illmatic (1994) [JaSiEk1996]
10. Hey - Fire (1993) [wies³aw2]
bezi 47 [ Cowboy From Hell ]
+3 6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac]
+2 4. Dio - Holy Diver (1983) [udri]
+1 5. Rush - Moving Pictures (1981) [Paluuuuszek]
Xinjin [ Bending Unit 22 ]
5. Rush - Moving Pictures (1981) [Paluuuuszek] +3
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil] +2
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac] +1
szymonmac [ Legend ]
+3 5. Rush - Moving Pictures (1981) [Paluuuuszek]
+2 2. Radiohead - OK Computer (1997) [Xinjin]
+1 3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil]
Tak swoj¹ drog¹, Reign In Blood jest zdecydowanie przeceniany. Wg mnie nie zalicza siê nawet do Top 3 ich albumów, choæ faktycznie ma parê œwietnych kawa³ków.
aterazione [ Senator ]
9. Nas - Illmatic (1994) [JaSiEk1996] +3
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil] +2
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac] +1
JaSiEk1996 [ Too Tough To Die ]
+3 4. Dio - Holy Diver (1983) [udri]
+2 8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47]
+1 7. Jean-Michel Jarre- Oxygene (1977) [Lothar]
bogi1 [ Go To Sleep ]
9. Nas - Illmatic (1994) [JaSiEk1996] +3
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac] +2
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil] +1
udri [ dybuk ]
+3 6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac]
+2 10. Hey - Fire (1993) [wies³aw2]
+1 8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47]
No nie ma na co g³osowaæ oprócz Zeplinów...
wies³aw2 [ Na HAXACH ! ]
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil] +3
1. U2 - Achtung Baby (1991) [bogi1] +2
8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47] +1
NeroTFP [ Senator ]
1. U2 - Achtung Baby (1991) [bogi1] +3
9. Nas - Illmatic (1994) [JaSiEk1996] +2
7. Jean-Michel Jarre- Oxygene (1977) [Lothar] +1
Glob3r [ Tots units fem força ]
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac] +3
7. Jean-Michel Jarre- Oxygene (1977) [Lothar] +2
10. Hey - Fire (1993) [wies³aw2] +1
Poza Zeppelinami ciê¿ko mi by³o kogoœ dobraæ ;)
Paluuuuszek [ Legionista ]
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri] +3
8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47] +2
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac] +1
Co do bezimiennego albumu Zeppelinów...Jak dla mnie, oprócz Rock and Roll to doœæ nudnawy album. O wiele bardziej ceniê I, II i wreszcie moje ulubione, III :)
mefsybil [ Legend ]
Tak swoj¹ drog¹, Reign In Blood jest zdecydowanie przeceniany. Wg mnie nie zalicza siê nawet do Top 3 ich albumów, choæ faktycznie ma parê œwietnych kawa³ków.
Podbijam. Ten album nie ma nawet startu do South of Heaven i Seasons In The Abyss, choæ to zupe³nie inne style od RiB.
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac] +3 (Top 5 gatunku)
9. Nas - Illmatic (1994) [JaSiEk1996] +2 (Top 10 gatunku)
7. Jean-Michel Jarre- Oxygene (1977) [Lothar] +1 (Top 3 gatunku)
Mimo to ocenia³em subiektywnie.
Satanic Warmaster [ Pretorianin ]
8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47] +3
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri] +2
10. Hey - Fire (1993) [wies³aw2] +1
Có¿, próba prezentacji innego gatunku zakoñczona niepowodzeniem, szkoda ale udzielaj¹ tu siê g³ównie ludzie s³uchaj¹cy R/M...takwiêc zastanawiam siê czy jest sens w ogóle oszukiwaæ siê ¿e to lista otwarta do której dodaæ mo¿na ka¿dy gatunek, lepszej p³yty je¿eli chodzi o analogow¹ elektronikê nie znam, i chyba takowa nie istnieje. Inna sprawa ¿e moja degustacja tym faktem mo¿e mieæ zwi¹zek z tym ¿e to moja propozycja...Tak czy siak wniosek jest jeden: na tak¹ muzykê w tym w¹tku nie ma miejsca.
Niemniej nie mam nikomu tego za z³e, pewnie w nastêpnej czêœci dodam coœ w podobnym klimacie- ciekaw jestem czy pojawi sie jakiœ s³uchacz takiej muzyki.
a co do Reign In Blood, moim zdaniem to najlepsza p³yta Slayera, fakt niezbyt melodyjna ale za to z ogromnym , kolokwialnie mówi¹c, pierdolniêciem
Edit: widzê, ¿e trochê g³osów przyby³o mojemu Oxygenowi, mo¿e jednak jest sens wrzucaæ "tak¹" muzykê? Dodatkowo cieszy mnie ¿e na owy album g³osy odda³y po czêœci osoby które uwa¿a³em za strasznie ograniczone i id¹ce "jedn¹ s³uszn¹ œcie¿k¹"- czytaj Rock/Heavy Metal.
meryphillia [ Forever Psychedelic ]
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac] +3
7. Jean-Michel Jarre- Oxygene (1977) [Lothar] +2
10. Hey - Fire (1993) [wies³aw2] +1
Satanic Warmaster >>> "Oxygene" jest dobrym albumem, ale tylko i wy³¹cznie uznawanym za jakieœ epokowe "najlepsze" wydarzenie w muzyce, bo zwyczajnie pasjonowa³y siê nim masy.
Oczywiœcie ¿e istniej¹ znacznie lepsze i bardziej wartoœciowe kr¹¿ki "analogowej elektroniki", jak to uj¹³eœ. Ju¿ piêæ lat przed tym albumem, prê¿nie na tym polu dzia³a³ Klaus Schulze, do którego geniuszu i mistrzostwa, nie ma nawet co porównywaæ Jarre'a, czego zreszt¹ dowodzi nawet i teraŸniejszoœæ w twórczoœci, gdzie Jarre pozosta³ na etapie Oxygene katowanego na koncertach, a w studio pracuje nad jakimiœ koszmarkami (vide "Teo & Tea"), gdy Mistrz nadal jest w formie, a potrafi tez i ca³kiem nowe kierunki obraæ (vide bogata wspó³praca z Lis¹ Gerrard).
A Klaus to prominentny i najwa¿niejszy, ale tylko wierzcho³ek ca³ej góry...
¯e tylko o Andreasie Vollenweiderze wspomnê...
Satanic Warmaster [ Pretorianin ]
@ meryphillia, ka¿de nazwisko jakie mi wymieni³eœ naturalnie jest mi znane, jednak, moim zdaniem, nie umywaj¹ siê nawet one (mo¿e z wyj¹tkiem Klausa Shulze) do Jarre'a. Przede wszystkim jego muzyka jest czytelna i przyjemna dla cz³owieka nie zwi¹zanego z elektronik¹- czyli typowego czytelnika w¹tku, w jego wczeœniejszych kr¹¿kach (po Magnetic Fields zaczê³a siê ostra tendencja spadkowa, a jak sam zauwa¿y³eœ obecnie tworzy koszmary w postaci Teo And Tea) ka¿da nuta, ka¿dy dŸwiêk idealnie harmonijnie pasuje do poprzedniego co tworzy tak¹ aurê, ¿e ju¿ pierwszy raz s³uchaj¹c albumu mo¿esz wyczuæ jakiego dŸwiêku siê spodziewaæ, naturalnie w ka¿dej muzyce uwa¿a siê to za minus, ale w tym gatunku myœlê ¿e nie.
Playboy95 [ Master of Puppets ]
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil] +3
8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47] +2
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri] +1
Behemoth [ Rrrooaarrr ]
7. Jean-Michel Jarre- Oxygene (1977) [Lothar] +3
5. Rush - Moving Pictures (1981) [Paluuuuszek] +2
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil] +1
szarzasty [ Mork ]
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac] +3
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri] +2
10. Hey - Fire (1993) [wies³aw2] +1
Will Barrows [ take one shot fo my pain ]
7. Jean-Michel Jarre- Oxygene (1977) [Lothar] +3
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri] +2
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac] +1
Oxygene jest genialne.
Agent_007 [ Senator ]
9. Nas - Illmatic (1994) [JaSiEk1996] +3
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac] +2
8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47] +1
bogi1 [ Go To Sleep ]
^
bogi1 [ Go To Sleep ]
^
K4B4N0s [ Filthy One ]
+3 2. Radiohead - OK Computer (1997) [Xinjin]
+2 8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47]
+1 10. Hey - Fire (1993) [wies³aw2]
adam11$13 [ In Paradise City ]
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil] +3
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac] +2
8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47] +1
bogi1 [ Go To Sleep ]
Ostatni up przed koñcem
bogi1 [ Go To Sleep ]
Wyniki :
6. Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) [szymonmac] +28
3. Metallica - Metallica (1991) [mefsybil] +16
4. Dio - Holy Diver (1983) [udri] +15
8. Slayer - Reign In Blood (1986) [bezi47] +15
7. Jean-Michel Jare - Oxygene (1977) [Lothar] +13
9. Nas - Illmatic (1994) [JaSiEk1996] +13
5. Rush - Moving Pictures (1981) [Paluuuuszek] +9
10. Hey - Fire (1993) [wies³aw2] +7
1. U2 - Achtung Baby (1991) [bogi1]+5
2. Radiohead - OK Computer (1997) [Xinjin]+5
Nowa : https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=11086023&N=1