GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Neverwinter Nights PL - część 28

13.02.2003
22:04
[1]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Neverwinter Nights PL - część 28

Mężowie i Córy Faerunu! Przybywajcie na Mroźną Północ!
Klejnot Północy - Neverwinter, położone za Wielkim Wrzosowiskiem potrzebuje wsparcia
przeciwko siłom Pradawnych.
Lord Nasher Alagondar rozesłał wici po wszystkich ziemiach: od Lodowca Regheda
przez Wrota Baldura, aż po Waterdeep.

Sławy, chwały i złota wystarczy dla wszystkich!

W naszych szeregach już są:

Artuus - jeden z pierwszych, przybyłych na wezwanie - Krasnolud wielkiej cierpliwości i intuicji,
miłośnik piwa, dobrej zabawy,wróg chamstwa;
Arttrue i Bajt - uwiklani w pojedynki i potyczki w strefie multi, wpadaja czasami opowiadać
wrażenia i łyknąć krzepkiego krasnoludzkiego trunku;
Gilmar - Pół - Elf - obieżyświat, plotka głosi, że niedawno wrócił z Sigil, jakiś odmieniony
i bardziej niż zwykle melancholijny, ale nadal poleruje swój miecz;
Mysia - Krasnolud, najsilniejszy jakiego znam; pewnie z uwagi na swoje zainteresowanie genetyką,
ostatnio z powodzeniem krzyżuje Driady z Krasnoludami - wygląd bastardów psują tylko elfie uszy,
ale to żaden problem;
Shakka - Krasnolud przybywający z Candlekeep, porzucił księgi i papirusy a chwycił dwa długie miecze
i jest tu również. Jego motto to "Lepiej umrzec stojąc, niż żyć na kolanach";
Speed_ - hardy, mlody Krasnolud, szybciej działa niż myśli, zadaje mnóstwo pytań i już nie poszukuje
ulubionego oręża, ma topór;
VisusAugustus - Bard, na każdym biwaku nuci pieśni i ballady, zwłaszcza sprośne, ale ostatnio wstąpił
do klasztoru, żeby podszkolić się w sztukach walki;
Bogas - przybył z Wrót Baldura i tu w Neverwinter zrobił oszałamiającą, typowo faeruńską karierę od sprzątacza, poprzez ilustratora wątku, aż do eksperta w D&D i Forgotten Realms;
irenicus - tak to ten sam Mag, poszczerbiony przez potomka Bhaala, zmienił orientację polityczną, a na znak, że odcina się od przeszlości, pozbyl się wielkiej litery w ksywce;
Cacuch - Pół - Elf - Paladyn, nie grzeszy cierpliwością, nie chciał złożyć ofiary w postaci dziewicy ani nam, ani w żadnej karczmie, czy świątyni, wykazuje się nowoczesnością wyznając wielu bogów w zależności od potrzeb;
Attyla - sławny wódz, ostatnio specjalizujący się w rozbrajaniu, rozbroił nawet miecz z miecza. Jeżeli ktoś myśli, że zmienił swą dziką naturę, to się myli - najpierw rozbraja, a później - Kęsim!;
Drackula - złośliwcy twierdzą, że przyjęty został z powodu jakiegoś bliżej nie określonego powinowactwa z Gilmarem, ale to pomówienia... jest tu dzięki swojemu poczuciu humoru, w przerwach między bitwami, lubi sobie pooglądać kobitki z NWN - w zbliżeniu;

Dyskutujemy o Neverwinter Nights PL, próbując rozwiązać powstałe problemy, jakie mogą wystąpić podczas
gry, skupiając się przede wszystkim na "grze dla pojedyńczego gracza".

Neverwinterowcy, przybywajcie - czekamy!!!

demo gry oraz aktualne patche -------------------> www.cdprojekt.info

strony związane z tematem: (oficjalna) www.neverwinternights.com/
www.planetneverwinter.com/

po polsku:

https://nwn.cdprojekt.com/
https://www.neverwinter.4me.pl/
https://nwn.gry-online.pl

link do poprzedniej części --------->

13.02.2003
22:06
[2]

Speed_ [ WRC DRIVER ]

Obecny!:)Juz niedlugo bedzie trzeba znowu zaczac gre:)A wy gdzie pracujecie??Np.Gilmar?Mowisz ze piszesz z pracy w takim razie gdzie pracujesz jesli mozna spytac??

13.02.2003
22:08
smile
[3]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Speed_ -----> Ta ksywka w pełni oddaje twój refleks hłehłehłe

13.02.2003
23:07
smile
[4]

Gilmar [ Easy Rider ]

Dobry wieczór...
Panowie! Jestem pod wrażeniem, obrazki są wspaniałe, cudowne, zachwycające.....

13.02.2003
23:08
[5]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> Witam ponownie, hmmm coś mi sie zdaje ,że narazie jesteśmy sami

13.02.2003
23:19
[6]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ------> po prostu nastala pora nocnych marków, więc nic dziwnego. Nie bylo mnie kilka ładnych godzin bo miałem spotkanie z kolegami wędkarzami. Spotkanie nawet miłe, ale nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, powiem więcej nie przyniosło żadnych rezultatów.
Tutaj natomiast, same pozytywne niespodzianki, obrazki - super!

13.02.2003
23:24
smile
[7]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar -----> dobrze ,że chociaż Tobie sie podobają, bo Drackuli sie nie podobały :((( , a na dodatek powiedział ,że jestem pijusem :((( I już ,a ja sie tak starałem.
Acha mam jeszcze jeden -------->

13.02.2003
23:31
smile
[8]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -------> nie bierz sobie do serca słów Drackuli, on żartował.... Wszystkie zamki są bardzo fajne i mam nadzieję, że VisusAugustus dorobi do któregoś z nich transparent z napisem..... jakim?... Neverwinterowcy?, Najemnicy Faerunu?..... Jeszcze nie wiem... Coś w tym stylu.

13.02.2003
23:35
smile
[9]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> Oczywiście ,że nie biore i wiem ,że żartował (chyba) hłehłehłe. No właśnie, bo ja sie na tym wogóle nie znam tzn. na takiej przeróbce obrazków. Hmmm ,a tak swoją drogą to Speed_ zadał ciekawe pytanie, ciekwe czy poznamy na nie odpowiedź :))))

13.02.2003
23:39
[10]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -----> dobra, Instytut Energii Atomowej, Reaktor " Maria ".

13.02.2003
23:41
smile
[11]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> Hmmm a co tam robisz na tym reaktorze ??? Czyścisz głowice atomowe ??? :)))))

13.02.2003
23:47
smile
[12]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ------------> jakby to powiedzieć, jak mam zmianę to jestem pierwszy po Bogu, a na codzien to nic nie czyszczę, tylko rozszczepiam jądra Uranu. Reaktor jest reaktorem badawczym i produkcyjnym zarazem, wykorzystywany tylko do celów pokojowych.

13.02.2003
23:49
smile
[13]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> Acha to znaczy ,że masz dostęp do takiego fajnego czerwonego guzika ??? Fajnie ,a może przyjmują u was to bym spróbował może by mnie przyjeli, albo byś mnie zarekomendował to miałbym większe szanse na dostanie sie ??? Hmmm ??

14.02.2003
00:09
[14]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ------> guzików to mam tam całe mnóstwo, czerwonych i zielonych i kilkaset lampek sygnalizacyjnych i przyrzadów itd. Nie rekomenduję Ci tego fachu, w Polsce energetyka jądrowa nie jest i nie będzie rozwijana, tak jak większość branż naukowych jest mizernie dotowana, nie ma z tego dobrego chleba. Owszem robota ciekawa, ale i wymagania są bardzo duże, co dwa trzy lata trzeba zdawać egzaminy państwowe na tzw. licencje do obsługi. To coś takiego jak Twoje Candlekeep tylko, że rozmawia się jednocześnie z co najmniej 6 smokami, a kazdy ma co najmniej
2-3x tyle HP i KP co ja i jeszcze 20 poziomowe czary o ktorych tylko słyszałem, poza tym te smoki popisuja sie często przed sobą i za wszelką cenę usiłują udowodnić swoją wyższość nad pojawiajacym się przed nimi bohaterem.
Nie Shakka odradzam, lepiej zostań przy swoim to ma dużo lepsza przyszłość. Ja kiedyś dokonałem wyboru, drogi powrotnej nie ma. Kto zatrudni takiego specjalistę? Osama? Inny nawiedzony, żądny władzy nad światem, śliska sprawa.

14.02.2003
00:13
smile
[15]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> huh ,ale rzucileś wypracowaniem ,hłehłehłe. No dobra wróćmy do spraw poważnych ,bo coż mi tu żartem pachnie.:))) Hmmm ciekawe co jutro na to powie Speed_ jak to przeczyta, ciekawe.

14.02.2003
00:22
[16]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -----> nigdy nie byłem jeszcze na tym forum tak poważny jak w poprzednim poscie. Mam poczucie zmarnowanego życia, bo ktoś kiedyś powiedział,że w Polsce energetyka jadrowa nie będzie rozwijana.

14.02.2003
00:24
[17]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ------> A jeśli wolno spytać to jak tam sie zmiany układają tzn. codziennie jesteś tam ,a jeżeli tak to od której do której ???? Czy może to jakoś inaczej wygląda ??

14.02.2003
00:34
[18]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -----> robota na trzy zmiany, po 8,5h swiątek piątek i niedziele. Ale nie jest to ruch ciągły, wiem jak bede pracowal przez najbliższy tydzień a juz na nastepny jest robiony nowy grafik zmian. Wszystko podporządkowane ruchowi reaktora. W zalezności od potrzeb badawczych lub produkcyjnych ruch urzadzenia trwa non stop średnio, 100 h w tygodniu. W obiekcie zawsze muszą byc ludzie z państwowymi licencjami bez względu na to, czy urządzenia pracuje, czy nie, tylko ich liczba sie zmienia.

14.02.2003
00:36
smile
[19]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar -----> Acha, a wiec tak wygląda sprawa. Dobra ,a teraz pytanie żartem, czy UOP nie zgarnie Ciebie za zdradzenie takich informacji ???

14.02.2003
00:42
[20]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ------> do reaktora przyjeżdżają wycieczki ze szkół średnich, wyższych, wchodza na halę, moga pooglądać promieniowanie Czerenkowa, jak reaktor pracuje. Tylko do mnie do sterowni nie ma wstepu, ale można popatrzec przez szybę.

14.02.2003
00:48
smile
[21]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar -----> AAAA to może sie tam kiedyś wybiore i pooglądam se także tego reaktora. Bo wiesz skoro już mówimy gdzie kto pracuje, to ja powiem ,że jestem pracownikiem UOP-u i pracuje w agencji wywiadowczej hłehłehłe. No to miny wam zrzedły co ???
No nic musze na dzisiaj kończyć jutro misja szpiegowska w CandleKeep ,która zadecyduje o moim awansie do następnego rozdziału. Jak sie uda to wracam na wątek i jestem na nim prawie przez 12 h na dobe.

14.02.2003
00:51
smile
[22]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -----> wobec tego życzę powodzenia w Candlekeep i misji szpiegowskiej w szczególności.

14.02.2003
00:53
smile
[23]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> My name is Bond James Wielbłąd hłehłehłe. Musiałem to napisć. DOBRANOC

14.02.2003
00:59
smile
[24]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ------> Cześć - Bondzie!

14.02.2003
08:48
[25]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

swietne zamki :))) wlasnie wszystkie zgrywam do siebie

14.02.2003
11:01
[26]

Drackula [ Bloody Rider ]

Zwyczajowo ja tez z rana

Gilmar to jesli Ci tam tak zle to moze skolujemy spolke ;) i jakas bombke zklecimy. Napewno ktos zainteresowany kupnem bedzie.
Wybaczcie ze nie wklejam wiecej zamkow ale nie mam zbytnio czasu na gmeranie w necie a swoja baze danych mam bardzo daleko od siebie na plytkach. A zdjecia tych panienek to mozna przerobic na portrety do Never jak komus sie zachce i to potrafi.( mi sie chce miec takie fotki ale nie chce mi sie ich robic ;))

Taka mala dygresja; Niech ktos napisze do Tworcow tej gry aby w dodatku bylo wkoncu widac te cholerne plaszcze. Nie ma zadnej gry na ktorej widac plaszcz, niby go nosisz ale go nie ma. ciekawe kiedy sie doczekam takiego czegos.

14.02.2003
11:32
smile
[27]

Gilmar [ Easy Rider ]

Witajcie Neverwinterowcy!
Dziekuję wszystkim za zaangażowanie w poszukiwaniu obrazków, wszystkie są wspaniałe.
VisusAugustus ------> jak myślisz, da się coś z tymi zamkami zrobić? Chodziło by mi o ten transparent.

14.02.2003
11:43
smile
[28]

następny [ Rekrut ]

Zaczynam grać!

14.02.2003
11:44
[29]

Drackula [ Bloody Rider ]

No to jeszcze cos

14.02.2003
11:44
[30]

Drackula [ Bloody Rider ]


14.02.2003
11:45
[31]

Drackula [ Bloody Rider ]

14.02.2003
11:45
[32]

Drackula [ Bloody Rider ]

14.02.2003
11:46
[33]

Drackula [ Bloody Rider ]

14.02.2003
11:51
smile
[34]

Gilmar [ Easy Rider ]

Uwaga!
Pilnie poszukiwany Sabathius [Młot na Attylę], proszę zgłoś się na wątku NWN.

14.02.2003
11:53
[35]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Gilmar ---> zamki sa calkiem calkiem i zrobic sie da, ale ... :) zamek i duzy napis, ale nie napis na powiewajacych flagach, bedzie nieczytelne w tak malej skali, kwestaia jeszcze napisu...co ma byc? tylko nie neverwinterowcy...troche dlugie i brzmi nienajlepiej

14.02.2003
11:55
[36]

Drackula [ Bloody Rider ]

A to znacie

14.02.2003
12:03
[37]

Drackula [ Bloody Rider ]

a moze tak w imie Tyra........

14.02.2003
12:09
[38]

Gilmar [ Easy Rider ]

Visus ------> planowałem sobie tak, żeby zamek stał sie nasza twierdzą i aby to było uwidocznione na obrazku. Nie znam sie na grafice i być może mam kiepski gust. Zdaję sobie sprawe z trudności i nieczytelności napisu, ale cos mi ciągle chodzi po glowie. Zapewne widziałeś stare ryciny, coś w rodzaju widoczkow miast XVII w. z takim napisem na gorze umieszczonym na jakby szarfie np Varsovia, Cracovia itp. Oczywiście nie jest to konieczne i jeżeli trudności beda za duże to nie ma oczym mówić. Wydaje mi się, że ten napis mógłby być nieczytelny na małym formacie ale po maksymalizuj, można chyba czytelnośc uzyskać. Treśc napisu niestety dość długa, ciągle cos mi sie plącze nazwa
Twierdza Najemników Faerunu. Ale wiesz, chciec a móc to dwie różne sprawy.

14.02.2003
12:19
[39]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Gilmar ---> lapie o co tobie chodzi :)) spoko spoko jest to jak najbardziej do zrobienia, napis na powiewajacej szarfie itd a pod spodem zamek w sepi :) ale ja caly czas kombinuje zeby nawet jako maly obrazek nadal bylo to czytelne :) tak jak z logotypem :DDD ale juz ten motyw "najemnicy..." jest calkiem sympatyczny :P

14.02.2003
12:24
smile
[40]

Gilmar [ Easy Rider ]

Visus -----> cieszę się, to zaczyna nabierać realnych kształtow, taka nazwa jaka podalem byłaby w klimacie cRPG, jezeli uważasz, że może być to na oprawę graficzną i forme napisu masz calkowicie wolną rekę.

14.02.2003
19:04
smile
[41]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Witam Wszystkich !!!
Wróciłem i rozpocząłem nowy rozdział, hłehłehłe !!! Od dzisiaj bede częściej pojawiał sie na wątku.
I odrazu mam dwa nowe obrazki ------------>

14.02.2003
19:04
[42]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

2

14.02.2003
19:12
[43]

Speed_ [ WRC DRIVER ]

Gilmar------>No ladnie.Masz bardzo nietypowa prace.Czy lubisz ja??Np. jezeli mialby do wyboru jakis zawod to zdecydowanie pilot f-16 albo cos takiego:P a ty miales wybor czy jakos tak sama sie podsunela??

14.02.2003
19:20
smile
[44]

Gilmar [ Easy Rider ]

Witajcie!
Shakka ------> gratulacje!
Speed_ ------> mialem wybór, mogłem być pilotem Miga, dwóch moich kolegow poszło na to, obaj nie żyją, zastrzelili sie jak im nie pozwolili latać z uwagi na zdrowie. Ja - żyję! Zawsze masz wybór, ale nic dwa razy się nie zdaża.

14.02.2003
19:40
smile
[45]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -------> bardzo trudna była walka? Spociłeś się, czy tylko strach miał wielkie oczy?

14.02.2003
19:46
[46]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> Jak by to powiedzieć hmmm jeszcze tak trudnej walki w życiu chyba nie przechodziłem, tożto szok, co ja musiałm sie dzisiaj napocić, ale udało sie i teraz moge już podziękować Tobie ,ponieważ wszytko już gra.

14.02.2003
19:50
[47]

następny [ Rekrut ]

Gdzie można sobie ustawić zdolność powalania przeciwnika?

14.02.2003
19:51
[48]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -------> tym bardziej gratuluję. Nie wiem czy czytałeś wcześniejsze posty, ale Visus chyba opracuje nam logo wątku, odniosłem wrażenie, że robota ta mu się spodobała, a ja z niecierpliwością oczekuję wyników jego pracy.

14.02.2003
19:56
[49]

Gilmar [ Easy Rider ]

następny ------> powalenie to atut, możesz go przydzielić postaci w czasie awansu na poziomy 3,6,9,15,18.

14.02.2003
19:58
[50]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar -----> Tak czytałem i jestem też bardzo ciekaw tych wyników. A co myślisz o tych dwóch ostatnich obrazkach ,przed chwilą je skądś wygrzebałem jeszcze.

14.02.2003
20:11
[51]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ------> obrazki bardzo piękne ale na mój gust za bardzo muzułmańskie i trochę za nowoczesne jak na głębokie średniowiecze. Dałem Visusowi wolną rękę jeżeli chodzi o grafikę, mówił cos o obrazku w sepii, a więc będzie bardziej ascetyczny i zarazem chyba posępny. Wydaje mi się, że ma spore wyczucie graficzne, a ponieważ coś przebąkiwał o D&D więc ufam w jego dobry smak.

14.02.2003
20:15
[52]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> Coś dzisiaj w południe strasznie malo postów wskoczyło to tylko potwierdza mój pogląd ,że luty jest jakiś taki inny. A tak swoją drogą to dorwałem dzisiaj Tormenta i powoli bede sie w niego wczuwał, jak by co to bede pytał, a i nie długo jeszcze wskoczy mi IWD2 to bede miał troche zajęcia, ale NWN nie odejdzie do lamusa ponieważ zaczną pojawiąc sie już nie długo mody z konkursu.

14.02.2003
20:28
[53]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -----> nie możemy przecież mieć tempa na miarę karczmy, a w NWN grają w tej chwili Speed_ i następny, to ci którzy pojawiaja się na wątku, reszta ekipy ukończyła grę co najmniej raz i na temat gry wiedzą jeżeli nie wszystko to bardzo dużo. Dlatego nie bardzo jest o czym gadać.

14.02.2003
20:32
smile
[54]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar -----> Ale fajnie by było no nie ?? już to widze "Neverwinter Nights PL - część 1000" hłehłehłehłe. No ,ale że przechodzimy transforamcje to może i będzie część 1000, ale z przodem innym, no i napewno wtedy ruszy sie troche tempo wątku jak bedziemy rozmawiać w rozszerzonym zakresie tzn. o większej ilości cRPG :))))

14.02.2003
20:40
smile
[55]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ---------> brakuje raptem tylko ponad 950 wątków, co to dla nas. Hihihihihi-Ha!

14.02.2003
20:44
smile
[56]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar -----> Tylko 950 łeeee ,a ja myślałem ,że wiecej, hmmmm dobra jakiś tydzień i mamy 1000 hłehłehłehłe. No właśnie co to dla nas.

14.02.2003
21:00
[57]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ------> to kiedy zaczynasz Tormenta, bo wspomniałeś, że już masz?

14.02.2003
21:15
[58]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> musiałem wyjść. Hmm kiedy praktycznie to już dzisiaj zacząłem ustaliłem statystyki ,pogadałem z czachą i narazie zasejwowałem, hmmm dobre wybrałem do tej gry statystyki:

Siła - 12
kondycja - 10
zrecznosc - 10
inteligencja - 15
mądrość - 13
charyzma - 15

14.02.2003
21:15
smile
[59]

birkut_k [ Centurion ]

co oznaczają współczynniki: "kara do testów za zbroję" i "ryzyko nieudanego czaru" w przypadku założenia zbroi?

14.02.2003
21:16
smile
[60]

Bogas [ Senator ]

Witam. Wreszczie mam znów internet:)

14.02.2003
21:45
[61]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Bogas -----> AA Witaj witaj, a cóż sie takiego stało z internetem ???

14.02.2003
21:50
[62]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ------> moim zdaniem może być kiepsko, nawet jeżeli jest to wojownik to za mało mądrości i przede wszystkim zręczności. Charyzma jest Ci nie potrzebna. Moja propozycja to:
Sił - 11 - 12
kon - 9-10
zręcz - 15
int - 15
mądr - 15 - 16
char - 9
Zręczność musi być wysoka bo postać nie nosi zbroi, mądrość najważniejsza, zaraz za nią inteligencja, wydaje mi się, że poniżej 14 te dwie cechy to wyjątkowo złe posunięcie.
To jest inny świat niż FR rozwiązania siłowe są ale dużo mniej efektywne niż inne.Im więcej bedziesz gadał ze wszystkimi, tym więcej zyskasz, zawsze wykorzystuj wszystkie opcje dialogowe.

14.02.2003
21:56
smile
[63]

Bogas [ Senator ]

Shakka- polecam zagrać w Tormenta magiem:)
Ja nie ukończyłem NWN:)
Nie miałem Internetu przez 3 dni, bo ukradli nadajniki:)

14.02.2003
22:01
smile
[64]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> posłuchałem i statsy wygladają tak :
mądr - 16
int - 15
zręcz - 15
sił - 11
kond - 9
char - 9

Bogas -----> Wiesz nigdy jakoś nie lubiłem grać postaciami czarującymi zawsze jakoś wybierałem wojowników także myśle że zaczne wojem choć nie wykluczone ,że jak przejde to może i zaczne magiem. Hmmm pokradli nadajniki mówisz ,a to złodzieje :)))))

14.02.2003
22:04
[65]

Gilmar [ Easy Rider ]

birkut_k --------> ryzyko nieudanego czaru w przypadku założenia zbroi masz wyświetlane i oznacza w % szanse, że czar sie nie uda, im cięższa zbroja tym wieksza na zepsucie czaru. Podobnie jest z karami za zbroję, z tym, że jest to bardziej ukryte. Przy wszystkich Twoich dzialaniach komputer nalicza Ci kary za zbroję i obniża Twoje szanse uniknięcia ciosu, skradania się, po prostu im cięższa zbroja tym większe kary do czynności opartych na szybkości, zręczności itp. Troche to skomplikowane ale nie oznacza, że nie mozna w ogóle nosić zbroi, tylko trzeba liczyć sie z ujemnymi modyfikatorami. Reasumując jeżeli grasz klasą - zbrojny, nie musisz sie tym martwić.

14.02.2003
22:12
[66]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas ------> cześć, cholera, miałes net po radio? Ja mam też droga radiową ale odpukać jak na razie nic sie takiego nie stało. Czy w tej nieprzyjemnej sytuacji musiałeś partycypować w kosztach ponownego przyłączenia netu?
Shakka ------> teraz jest całkiem dobrze, pamiętaj jezeli zdecydowałeś sie na woja to graj nim do co najmniej 7 poziomu bo inaczej stracisz bonusy. Bogas radził maga, ale jest to gra trudniejsza, wojownik też jest świetny , magiem zagrasz drugi raz - zobaczysz.

14.02.2003
22:15
[67]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Hmmm z instrukcji wyczytałem ,że : Za zdobyte doświadczenie, otrzymam punkty biegłoścu, które moge wykorzystać do poprawienia swych umiejetności(to akurat wiem ),ale zdziwiła mnie inna rzecz,że aby móc je wydać musze znaleść instruktora, który mnie tego nauczy i takie moje pytanie, dużo jest tych instruktorów i czy można podnieść stastystyki podczas gry ??

14.02.2003
22:17
[68]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Acha i czy opłaca grać sie do końca wojem tzn, awansować do końca w tej klasie ,czy może po 7 levelu zacząć awansowaćmagie lub złodziejem ??

14.02.2003
22:23
smile
[69]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -----> jest paru nauczycieli, nie martw się sa oni we własciwych miejscach i własciwym czasie, nie będzie kłopotow. Niektorych nauczycieli będziesz mial w drużynie. Statystyki, te grube dotyczace cech sam sobie podnosisz w momencie awansu, tylko sprawnośc w walce albo zdolności zlodziejskie, czy magiczne bedziesz musial uczyć sie od innych. W pewnym momencie z ucznia zmienisz się sam w nauczyciela. Cudowne Kregi Zerthimona - och jakie dialogi.

14.02.2003
22:29
[70]

Speed_ [ WRC DRIVER ]

Ja nie mam zamiaru robic sobie postaci dwuklasowej.Do konca dojade wojownikiem:)Po za tym zgubilem playdisc i sobie nie pogram:)Czas rozpoczac poszukiwania:)

14.02.2003
22:31
smile
[71]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Speed_ -----> Ekhm, czy my mówimy o tej samej grze :)))))))

14.02.2003
22:34
[72]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar -----> OK fajnie, a odnośnie mojego drugiego pytania co do kim awansować , jak myślisz ????

14.02.2003
22:39
smile
[73]

Speed_ [ WRC DRIVER ]

Shakka---->rzeczywiscie:) sory:P

14.02.2003
22:39
[74]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ------> w tej chwili nie pamiętam dokladnie, ale trzeba grać raczej ta sama klasą do końca, bo to jest najkorzystniejsze, ale na niektore questy warto sie przekwalifikowac na maga lub zlodzieja. Po pewnym czasie gry będziesz mógł się w każdej chwili zmieniać w woja, maga, bądź zlodzieja, wystarczy tylko zamienic dwa słowa z odpowiednim towarzyszem podróży. Punkty doświadczenia dla woja, maga i złodzieja są liczone oddzielnie, tak więc np. będąc wojem 8 poziomu jak się przerzucisz na maga to będziesz magiem zupelnie innego poziomu np 3 i podobnie jest ze zlodziejem, tym nie mniej czasami warto, bardzo warto jest stracic pare punktow jako woj a zyskac jako mag, czy zlodziej.

14.02.2003
22:40
smile
[75]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Speed_ ----> nie ma za co przepraszać

14.02.2003
22:42
[76]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> Acha, ok pogram to sam wyczuje co jest najlepsze ,a jak nie to wkońcu człowiek uczy sie na błędach.

14.02.2003
22:44
smile
[77]

Gilmar [ Easy Rider ]

Speed_ ------> w tej chwili gadamy z Shakka o Tormencie, fenomenalnej grze chłopców z Black Isle.
Shakka -------> nic sie nie martw, w każdej chwili służę rada i pomoca a sa na wątku o Tormencie jeszcze dużo lepsi fachowcy i to grajacy na bieżąco, więc nie maja zaćmień tak jak ja.

14.02.2003
22:48
smile
[78]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> Hmmm jak by to powiedzieć , praktycznie każda gra Black Isle jest świetna choć zdarzają sie wyjątki w postaci fenomenalnych hłehłehłe, ale mi sie rzekło. Jasne bede grał ,a jak utkwie gdzieś to sie bede pytał jak nie tu to na wątku Planescape, od jutra zaczynam zabawe :))))

14.02.2003
22:49
smile
[79]

Gilmar [ Easy Rider ]

Speed_ ------> to my Cie przepraszamy, zachęcam do gry w Tormenta, jeżeli nie grałes to gorąco polecam. Jak widzisz wprowadzamy w czyn to co zostało zaplanowane, czyli poszerzamy asortyment dyskusji na inne cRPG.

14.02.2003
22:49
[80]

Speed_ [ WRC DRIVER ]

Wiem musze sie przyzwyczaic chyba:)

14.02.2003
22:52
[81]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Speed_ ----> A oprócz NWN to grałeś jeszcze w inne cRPG ??? Jeżeli tak to jakie ???

14.02.2003
22:55
[82]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -----> jeszcze jedna rada, nie spiesz się w grze, rozmawiaj ze wszystkimi, nie zabijaj bez wyrażnej potrzeby bo możesz odciąć sie od wielu informacji lub questów. Twoi towarzysze z drużyny to często skarbnica wiedzy, z nimi też duzo rozmawiaj. Wiele przedmiotow wydawało by sie bezużytecznych jest potrzebne w dalszej grze.

14.02.2003
23:00
smile
[83]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> Tak jest Sir !!! Zrobi sie Sir !!! Bede uważał Sir !!! Może nie wytłuke wszystkich albo oni mnie Sir !!! hłehłehłe

14.02.2003
23:07
smile
[84]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ------> ten Sir, to poangielsku, czy po francusku, bo nie wiem czy mam sie czuć Napoleonem, czy Wellingtonem?
Speed_ -----> opusciłeś nas?

14.02.2003
23:09
smile
[85]

Bogas [ Senator ]

Gilmar- nie musiałem była awaria ale ją naprawili a co do drogi radiowej to nie wiem czy mam przez radio czy nie.
Shakka- Torment jest super:)
A co do tytułu to może np. Część np.31 opowieści o NWN i innych cRPG albo opowieści o NWN i cRPG. A co do obrazka to może obrazek wnętrza karczmy:)

14.02.2003
23:10
smile
[86]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> Ja tam umie troche tylko po angielskiemu to chyba angielski :))) Także panie Wellington. How do you do ??? hłehłehłe. No właśnie Speed_ jesteś TU ????

14.02.2003
23:17
[87]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas -----> co prawda sprawa jeszcze w toku ale tytuł bedzie taki jak był z dopiskiem " i okolice". a co do obrazka to Visus mam nadzieję już robi logo, ktore ma przedstawiać zamek, twierdzę z napisem Twierdza Najemników Faerunu.
Jezeli VisusAugustus zrobi logo to ja już mam przygotowany nowy wstęp.
Aha! Powiedz mi jaką masz ulubioną rasę i klasę.

14.02.2003
23:20
smile
[88]

Gilmar [ Easy Rider ]

Z mojej strony mała przerwa bo mam przymusowy spacer.

14.02.2003
23:25
smile
[89]

Bogas [ Senator ]

Gilmar- trudno mi napisać o mojej ulubionej klasie i rasie. Więc tak gram prawie zawsze kobietą o imieniu Karolina rzadziej gościem o imieniu Dragon, Drakson :) Najczęściej jest Elfką, Elfem czasami człowiekiem a co do klasy to wojownik lub łowca ale ostatnio coś ciągnie mnie do magów a szczególnie zaklinaczy:)

14.02.2003
23:27
smile
[90]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Bogas ----> Tylko uważaj ,żeby Cie nie zaklnęli na śmierć ci zaklinacze. hłehłehłe:))))

14.02.2003
23:33
smile
[91]

Bogas [ Senator ]

Kim jesteś w D&D ankieta ale troche dziwna wyszło mi zę jestem chaotycznie zły elf łowca a dróga klasa to bard. Wyznawca Talosa
--- >

14.02.2003
23:44
smile
[92]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

HAHAHAHAHA coś im sie chyba pomieszało mi wyszło "Chaotyczny zły, człowiek wojownik ' hłehłehłe, chrakter i klasa sie zgadza, reszta to bzdura. Choć byli bliko gdyby jeszcze ten człowiek został zastąpiony krasnoludem.

14.02.2003
23:49
smile
[93]

Bogas [ Senator ]

Jak robiłem ten test poprzednim razem to byłem neutralnie dobry:) I ponawiam pytanie: czy dodacie linka na początek do strony o D&D?
--->

14.02.2003
23:52
[94]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Bogas ----> Wiesz raczej ciężka decyzja, ale Gilmar jak sie pojawi to coś powie na ten temat. Choć czemu nie. A może i nie chyba FAQ tego nie zabrania ??? Hmmmmmmmm

14.02.2003
23:54
smile
[95]

Bogas [ Senator ]

Shakka- słyszałeś najnowsze wiadomości o NWN?

14.02.2003
23:55
smile
[96]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas -----> cos wybiorę, to na uzupełnienie wstepniaka, parę razy sprawdzalem ten test i zazwyczaj kołacze sie wokół: elfa, dobrego, chaotycznego albo praworządnego wojownika i dodatkowo bard, wyznawca Tyra.
W Morrowindzie wyszlo mi chaotyczny dobry Mag bitewny. W Morrowindzie jest taki test na tworzenie postaci.

14.02.2003
23:56
smile
[97]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Bogas ----> Co sie dzieje ??? Dobra czy złe ???

14.02.2003
23:57
smile
[98]

Bogas [ Senator ]

Gilmar- o morrowidzie wiem. Ale nie rozumiem zbytno tych słów "cos wybiorę, to na uzupełnienie wstepniaka"

15.02.2003
00:01
smile
[99]

Bogas [ Senator ]

Shakka- to ty nie wiesz ja przez tą kradzież dopiero dzisiaj po 21.00 Dowiedziałem się. Została zdradzona fabuła dodatku NWN za niedługo ma wyjść polski patch 1.28.I podobno za niedługo będzie można się dowiedzieć dość dużo o drugim dodatku.

15.02.2003
00:03
[100]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Bogas -----> Co do patcha to wiem, a o fabułach to nic nie wiem ,bo nie byłem od jakiegoś czasu na odpowiednich stronach, jak sie coś pojawi więcej to daj znać to se poczytam.

15.02.2003
00:06
smile
[101]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas -----> ja jestem chaotyczny, więc wybacz, każdemu we wstępniaku chcę dopisać jego rasę i klasę, wobec tego i Tobie, powiedzmy Elf- wojownik,albo Elf- łowca.Widzisz chodzi mi oto, że jak będa jakies pytania do konkretnych postaci w cRPG to najwięcej i najlepiej o takich rzeczach wiedza ludzie, ktorzy stale albo najczęściej graja takimi postaciami. NP; jak gram wojem to raczej nie zwracam uwagi na przedmioty dla magów, czy bardow a grający bardem odwrotnie.

15.02.2003
00:10
smile
[102]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Sir Wellington dobrze gada !!! Ja też jestem chaotyczny, ale z dopiskiem ZŁY to już chyba wiecie, acha sir Wellingtonie mam nadziej ,że mój opis zostanie taki jak podałem ??? Bo podobno miałem to jak w banku ,a ja jakoś nie mam do nich zaufania hłehłehłe

15.02.2003
00:14
smile
[103]

Bogas [ Senator ]

To napisz wojownik- zaklinaczka:) hehehe

15.02.2003
00:14
[104]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka???? ------> obiecałem, styl i slowa może nie będą identyczne ale sens taki jak chciałeś.

15.02.2003
00:16
smile
[105]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> Hmmm a co oznaczają te ???? przy mojej ksywce ???? Ok licze ,że bedzie dobrze zresztą napewno bedzie :)))

15.02.2003
00:18
smile
[106]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Bogas ----> HAHAHAHA dobre, a może " Zaklinaczka wojowników" ???

15.02.2003
00:22
smile
[107]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -----> ??? oznacza, osmielasz sie watpić, mam zastrugać pal?
Bogas ------> dobrze, a tak na marginesie, Ty jesteś " on ", " ona ", czy " ono " ????? hehehehe.

15.02.2003
00:22
smile
[108]

Bogas [ Senator ]

jestem oni :)

15.02.2003
00:23
smile
[109]

Bogas [ Senator ]

Shakka- co ty masz do zaklinaczy:)

15.02.2003
00:26
smile
[110]

Gilmar [ Easy Rider ]

No tak następny co ma rozdwojenie a może roztrojenie jazni. Tego sie obawiałem.
Bogas a może założysz nowa część, bo my z Shakka to rekordziści od nowych wątków.

15.02.2003
00:26
smile
[111]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar ----> Tak tak paliki są super ,ale pod warunkiem ,że ja bede katem hłehłe, AAAA czy Ty mnie chcesz na niego nabić ??? przecież jesteś dobrym pół-elfem
Bogas ----> Hmmm czy ja wiem w zasadzie to nic ,ale wiesz "zaklinacz" mi sie raczej z kimś innym kojarzy, chyba wiesz co mam na myśli ??

15.02.2003
00:27
smile
[112]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

A ja tak chciałem założyć nową częśc aby był remis :((( no ale cóż siła wyższa

15.02.2003
00:29
smile
[113]

Bogas [ Senator ]

Gilmar- ale który Bogas ma założyć ja czy ja ? :)
A tak na poważnie to daj Elf wojownik - czarownik ( tego od charyzmy :)
Shakka- nio.

15.02.2003
00:31
smile
[114]

Bogas [ Senator ]

Shakka- jak chceś to zauż mi się nie spieszy:)

15.02.2003
00:32
smile
[115]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Bogas ----> Nie wiem czy zauważyłeś ale na forum pojawił sie drudi Bogas przez dwa ss (Bogass) :)))) czyżby to Twoje drugie ja ????

15.02.2003
00:32
[116]

Gilmar [ Easy Rider ]

No i wyjdzie na to, że powstana dwa wątki, ustalcie ktory z Was bo bedzie plama.

15.02.2003
00:32
smile
[117]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmarku i co Ty na to ????

15.02.2003
00:35
[118]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -----> bardzo prosze, zakładaj.

15.02.2003
00:35
smile
[119]

Bogas [ Senator ]

Gilmar- zartujesz ale zwała czyżby moja ksywa była taka znana a może ja. O nową część się nie mart mi się nie chce:)

15.02.2003
00:36
smile
[120]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

No to dobra panowie zakładam.
A tak swoją drogą to mój 900-tny post hłehłehłe

15.02.2003
00:43
[121]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Nowa część
----------------->

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.