GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

steam support angielski problem

10.02.2011
10:48
smile
[1]

marcel90 [ Chor��y ]

steam support angielski problem

Witam dostalem e mail od steam support w sprawie mojego konta ale nie znam za bardzo angielskiego znaczy nie tak dobrze zeby przeczytac ten e mail czy moglibyscie mi go troszke przetlumaczyc???? bardzo prosze troszke rzeczy w nim zmienilem ze wzgledu na bezpieczenstwo konta jak by tez ktos mogl prosze mi powiedziec o co w nim chodzi przepraszam za klopoty z gory wam bardzo dziekuje--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello , Thank you for contacting Steam Support. In order to investigate this issue, we must verify your ownership of the CD Key. Please handwrite your Support Ticket Numberon the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy. If you have any difficulty locating the CD Key on the packaging, please see the following link: Example scans: After verifying your proof of ownership we will gladly assist you with this issue.

10.02.2011
10:52
[2]

QamilekQ [ RuNNer ]

Cześć, dziękuję za kontaktowanie się z Poparciem parowym. Aby badać tę kwestię musimy sprawdzać twoją własność CD Klucz. Proszę handwrite twoje Poparcie Numberon biletów szybkie odniesienie karta albo naklejka nad CD Klucz (liczba nie powinna być napisana na oddzielnym kawałku papieru albo powinna wstawić z redaktorem obrazu) i odpowiedź z cyfrowym zdjęciem albo przeszukiwaniem CD Klucz w. format jpg. Proszę upewniać się, że przedstawiasz obraz we wszystkich kolorach, a nie fotokopia. Jeśli masz jakąkolwiek trudność umieszczającą CD Klucz na opakowaniu, proszę widzieć następujący link: Przykład przegląda: po sprawdzaniu twojego świadectwa własności chętnie pomożemy ci z tą kwestią.

10.02.2011
10:54
[3]

wysiak [ Legend ]

Wyslij im zdjecie swojego CD-Keya z napisanym obok odrecznie numerem ticketa supportu. Gdzies tam masz przyklady jak takie zdjecie powinno wygladac.

10.02.2011
10:59
[4]

marcel90 [ Chor��y ]

ja im juz wyslalem zdjecie cd-keya mam wyslac 2 ten sam???? a ten numer ticket support to jak mam zrobic???

10.02.2011
11:03
[5]

Narmo [ nikt ]

Masz im wysłać jeszcze raz ten sam zeskanowany CD-KEY z napisanym obok niego (nie na kartce oddzielnej ale na instrukcji) numerem ticketa, który dostałeś teraz.

10.02.2011
11:06
[6]

Zgred [ WREDNY ]

Musisz obok CD-KEYa (poniżej lub powyżej na tym samym papierze) napisać numer ticketa. Zrobic zdjęcie lub skan i im wysłać.

10.02.2011
11:10
smile
[7]

marcel90 [ Chor��y ]

aha czyli mam wziasc karte z cd-keyem i na niej polozyc jescze inna kartke z numerem ticketu a potem mam zrobic zdjecie tak?????? a ten numer ticketu na tej kartce to mam napisac recznie czy w programie graficznym np paint????? przepraszam ale wole byc wszystkiego pewnien

10.02.2011
11:11
[8]

marcel90 [ Chor��y ]

przpraszam przeczytalem wasze komentarze jescze raz i rozumiem ale jak mam napisacnumer ticketu na tej samej kartce jak nie bedzie widac?????EDIT: JA MAM TYLKO TAKA MALA KARTKE CO NA 1 STRONIE JEST INSTRUKCJA STEROWANIA A NA 2 CD KEY I NIE MA GDZIE NAPISAC (CAPS LOCK BYL UZYTY ZEBY BYL WIDOCZNY

10.02.2011
11:12
[9]

wysiak [ Legend ]

Umiesz czytac? Masz napisac numer DLUGOPISEM (nie OLOWKIEM), i nie na oddzielnej kartce, a zaraz obok CD-Keya, na instrukcji. Klucz jest zwykle bialym tle, dlaczego mialoby nie byc widac?

10.02.2011
11:14
[10]

marcel90 [ Chor��y ]

wiem ale nie bedzie go widac

10.02.2011
11:15
[11]

marcel90 [ Chor��y ]

bo nie ma miejsca

10.02.2011
11:22
[12]

Zgred [ WREDNY ]

To pisz małymi literkami.

10.02.2011
11:26
[13]

marcel90 [ Chor��y ]

ok dzieki mam nadzieje ze sie doczytaja :)

10.02.2011
11:29
[14]

Narmo [ nikt ]

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.