GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zwrot biletu Wizz Air?

09.02.2011
22:40
[1]

Mietek Fajansiarz [ Pretorianin ]

Zwrot biletu Wizz Air?

Znajomi kupili bilety na wylot w kwietniu a okazało się, że muszą mieć na wylot w marcu. 4 bilety, ok. 3000 zł, normalna taryfa (najtańsza). Czy jest możliwość przebookowania (nawet za dopłatą) lub zwrotu tych biletów (ewentualnie przekazanie komuś innemu?). Odprawa online.

Sprawdziłbym na WizzAir.com ale g... tam jest a infolinia kosi jak za 0700 :p



09.02.2011
22:42
[2]

legrooch [ MPO Squad Member ]

Ciężko się przejść do stanowiska?

09.02.2011
22:43
[3]

el.kocyk [ Senator ]

na stronie jest opcja zmien rezerwacje


ale czy umozliwia zmiane daty to nie wiem
w najgorszym razie trzeba dzwonic...jesli bilety takie drogie to lepiej doplacic cos i zmienic date niz kupowac calkiem nowe...

09.02.2011
22:48
smile
[4]

Awerik [ Backpacker ]

<== legrooch, do jakiego niby stanowiska ma się przejść?

Biletu nie można zwrócić, chyba że któremuś z pasażerów na 30 dni przed lotem zmarł członek najbliższej rodziny. Nazwisko można zmienić, ale to droga zabawa 180 zł + ew. cena różnicy taryfy (cena za dany lot obecnie minus kwota jaką zapłaciłeś).

09.02.2011
23:00
[5]

KoSmIt [ Like No Other ]

Awerik---> Na Okęciu jest przecież biuro obsługi WizzAir...


Moja dziewczyna, która pracowała na lotnisku i ma jako taką wiedzę o tych sprawach, powiedziała, że jak będą miejsca to raczej przebookują, ale musisz się wybrać do biura.

09.02.2011
23:05
[6]

Mietek Fajansiarz [ Pretorianin ]

Awerik, wielkie dzięki, olewam temat :)

el.kocyk, z tego co wiem to tam można jedynie dokupować różne duperele, typu obiadzik na trasie i ogólnie robić upgrade (nigdy downgrade), ale może się mylę.

legrooch, nic prostszego, chłopaki mają 400 km do lotniska (i 1k+ do Okęcia) ;)

KoSmIt,problem w tym, że ziomki są POZA granicami kraju, jakby tu byli to by sobie sami wyguglali a teraz nawet nie mają dostępu do neta. Także biuro odpada... Myślę, że Awerik ma rację.

09.02.2011
23:09
[7]

Awerik [ Backpacker ]

Awerik---> Na Okęciu jest przecież biuro obsługi WizzAir...

Tak kurwa, każcie mu jechać na Okęcie z pytaniem! Internetowi mędrcy!

Moja dziewczyna, która pracowała na lotnisku i ma jako taką wiedzę o tych sprawach, powiedziała, że jak będą miejsca to raczej przebookują, ale musisz się wybrać do biura.

Twoja dziewczyna opowiada bzdury.

09.02.2011
23:22
[8]

Kharman [ ]

Mietek Fajansiarz --> oni dostępu do neta nie maja a jaka jest twoja wymówka?




a) Zmiana terminu i trasy lotu
1Pasażer może dokonać zmiany daty, godziny i trasy lotu przez Internet, telefonicznie lub w biurze podróży nie później niż na 3 godziny przed planowanym odlotem po uiszczeniu opłaty manipulacyjnej oraz ewentualnej różnicy w stosunku do ceny lotu. Jeżeli aktualna cena za przewóz, podatki i inne opłaty za nowy lot są niższe, pasażer otrzyma zwrot różnicy wyłącznie za niższe podatki..
Lotów zarezerwowanych w jednej z jednostek linii lotniczych Wizz Air – tzn. Wizz Air Bulgaria (kod linii lotniczej 8Z), Wizz Air Hungary (kod linii lotniczej W6) lub Wizz Air Ukraine (kod linii lotniczej WU) nie można zamieniać na loty realizowane przez inne jednostki Wizz Air. Nie można również zamieniać lotów krajowych na loty międzynarodowe i odwrotnie.

10.02.2011
00:05
[9]

KoSmIt [ Like No Other ]

Awerik---->Ja jebie. Jak już by pojechał to mógłby za nich to załatwić, a oni np. oddali by mu kasę.


Zresztą znajomi są za granicą, więc sami na lotnisko nie pojadą, a sam powiedział, że ceny na infolinii są wysokie, więc nie wiem jak inaczej można to załatwić. Mail odpada, bo zależy na czasie chyba, żeby znaleźć miejsca na wcześniejszy lot, a poza tym, może się "zawieruszyć".

Na jakiej podstawie twierdzisz, że dziewczyna plecie bzdury? Podaj źródło swojego info, bo jak dziewczyna ma pół rodziny na lotnisku pracującej w WAS przy obsłudze lotów i pasażerów, to myślę, że w miarę wiarygodnie gada, bo gdyby pracowała jako sprzątaczka, czy coś to mogła by opowiadać bzdury.

Oni nie chcą zwrócić, żeby dostać kasę, tylko zmienić na wcześniejszy i dopłacić, a to o czym napisałeś dotyczy tylko ubiegania się o zwrot kosztów biletu, więc jeśli chodzi o zwrot, to jest tak jak napisałeś, a co Ty możesz wiedzieć o przebookowaniu, Ty st...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.