GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

UPC Polska

27.01.2011
15:08
[1]

hopkins [ Zaczarowany ]

UPC Polska

Mam u nich jakis stary pakiet telewizji cyfrowej i internet 15Mb. Place za to okolo 154 zlotych. Nie interesowalem sie ich oferta pozniej juz w ogole. Teraz wchodze na strone, a tam internet 25Mb w cenie moich 15Mb. Promocja na Telefon, Kablowke z HD ( ktorego w mojej ofercie nie mam) i internet 25Mb w cenie 150 zlotych.
Dzwonie, ze chce pozmieniac wszystko, bo moich pakietow juz nawet w ich ofercie nie ma. Dowiedzialem sie, ze moge zmienic tylko na drozszy. Czyli pakiet za 163 zloty z jakimi niepotrzebnymi kanalami. Nie wiem czy ktos sie orientuje w sprawie i moglby mi pomoc, bo czuje sie ewidentnie dymany. Z promocji 2 w 1 nie moge korzystac, bo jest dla posiadaczy tylko jednej uslugi, a w 3 w 1 moge tylko z najdrozszej opcji...

Jest mozliwosc rozwiazania umowy ( juz dawno sie skonczyla ) i ponownego jej zawiazania bez zadnych strat i posiadajac dalej szanse na promocje 2 w 1?

27.01.2011
15:37
[2]

HUtH [ pr0crastinator ]

Jest mozliwosc rozwiazania umowy ( juz dawno sie skonczyla ) i ponownego jej zawiazania bez zadnych strat i posiadajac dalej szanse na promocje 2 w 1?

Ja problemu nie widzę. Koniec umowy jednej, początek drugiej, jak w ogóle mogą odmówić?

27.01.2011
15:41
[3]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Nie kumam, do mnie sami zadzwonili i zaproponowali lepszy pakiet w niższej cenie jak kończyła mi się umowa.

Ja bym rozwiązał, tylko nie wiem, czy nie jest tak jak kiedyś w przypadku Aster, że chyba przez pół roku od rozwiązania umowy nie obowiązywały delikwenta promocje :> Pogadaj z innym konsultantem, ich poziom wiedzy jest tak zróżnicowany, jak flora i faula Puszczy Amazońskiej :> Może osobiście wybierzesz się do przedstawicielstwa UPC i pogadasz w tej sprawie? Tam powinni raczej siedzieć ci bardziej rozgarnięci :)

27.01.2011
15:41
[4]

Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

Jezeli Cie zmuszaja do wyzszego pakietu to pozostaje Ci tylko i wylacznie rozwiazanie umowy z zachowaniem .... okresu rozliczeniowego (w miejce kropek wpisz odpowiednia wartosc - znajdziesz w regulaminie) i podpisanie nowej na nowych warunkach.

Taka sama praktyka jest w Polsacie :)

27.01.2011
15:57
[5]

beeria [ Generaďż˝ ]

jesli jestes ich abonentem juz jakis czas zadzwon na infolinie i popros z "dzialem utrzymania klienta" czy czyms takim. powiedz, ze chcesz zrezygnowac bo placisz za duzo w stosunku do tego co maja nowi abonenci. ja tak zrobilem i problemu nie bylo

27.01.2011
15:59
[6]

smalczyk [ Senator ]

Miesiąc temu zmieniałem abonament więc moge pomóc :)

Jest tak jak mówisz - UPC może ci wymienić pakiet tylko na droższy.
Ale...wszystko jest kwestią negocjacji.
Ja dzowniąc do nich powiedziałem, że za miesiąc kończy mi sie abonament i co mogą mi zaproponować - podali oczywiście droższe wersje. Na to ja, że nie zgadzam się na dymanie, w związku z czym porposze z działem umów, bo chce moją rozwiązać.
Na to miły pan swtwierdził, ze może jednak da się coś zrobić - ostartecznie stanęło na tym, że wziąłem za 120 złociszy 25Mb oraz Select HD, czyli to co mają w ofercie. Ale plus jest taki, że zamiast rozwiązywać umowę i robić ją na nowo, co wiązało się z dodatkowym kosztem z tytułu instalacji, uaktualniłem starą umowę aneksem. Aha - wcześniej za 8Mb plus tv bez hd i nagrywary płaciłem 126.

Więc jak najbardziej możesz zmienić sobie zakres usług, wszystko to kwestia wynegocjowania.
Oni doskonale wiedzą, że sporo ludzi nie będzie sie wykłócac i zostanie przy droższej tandecie.

Powodzenia :)

27.01.2011
17:03
[7]

Indoctrine [ Her Miserable Servant ]

Większość firm, ma tak skonstruowane umowy dla nowych abonentów, że jeśli rozwiązało się z nimi wcześniej umowę, to musi minąć ileś czasu (np. rok), aby podpisać nową na promocyjnych warunkach.

Ogólnie, to stara praktyka, że stały klient, traktowany jest znacznie gorzej niż nowy. Do tego, często nie ma alternatywy (jak jest UPC to na 99% nie będzie dostępnej w tym miejscu innej firmy z podobnymi usługami).

Ale, jak wspomnieli ludzie powyżej, negocjacje mogą pomóc, zależy na kogo się trafi. Aha, straszenie od razu "bo rozwiążę umowę", nie działa, bo powoduje wrogość. A operatorzy telefoniczni, nie są teraz tak ciągani przez szefostwo za brak uległości.

28.01.2011
03:46
[8]

hopkins [ Zaczarowany ]

Oczywiscie, ze "zagrozilem" pani rozwiazaniem umowy ale to nic nie dalo. Jedyna praktyka, ktora przychodzi mi na mysl, jest wlasnie rozwiazanie umowy i spisanie nowej,,, Innego wyjscia nie widze,

28.01.2011
08:46
[9]

|kszaq| [ Legend ]

problemu nie widzę. Koniec umowy jednej, początek drugiej, jak w ogóle mogą odmówić?

Jedyna praktyka, ktora przychodzi mi na mysl, jest wlasnie rozwiazanie umowy i spisanie nowej



Paragraf 3, w okresie 3 miesiący przed przystapieniem do Promocji nie możesz być abonentem UPC.

28.01.2011
08:52
[10]

Belert [ Legend ]

ta to mile z ich storny choc powszechen .Taktyka jest taka jak mamy wiernego klienta co przeplaca to nie ma co mu odpuszczac no chyba ze zacznie raban.

28.01.2011
08:56
[11]

itv [ Centurion ]

ja nie wiem czy to mozna bo ja nie jestem w upc

28.01.2011
09:16
[12]

Fett [ Avatar ]

kszaq - wystarczy tym razem podpisać umowę na kogoś innego. Ja taki zabieg stosuje już od 4 lat ;)

28.01.2011
09:34
[13]

|kszaq| [ Legend ]

Tak też podejrzewałem.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.