GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

rozdział 3 (inkwizytor)

31.12.2010
23:20
[1]

welo ty sknero [ Junior ]

rozdział 3 (inkwizytor)

lokalizacja: świat
nazwa misji: ,,Opuść ten duży most most zwodzony"
polecenie: ,,inkwizytor Mendoza chce znaleźć sposób opuszczenia mostu zwodzonego.''

01.01.2011
04:56
smile
[2]

gepetto66 [ Konsul ]

Nikt poza mną ci tego nie napisze bo szkoda czasu, ale ja mam dobre serce i powiem że oburzyłeś tu każdego swoimi bezprecedensowymi pytaniami.Co sobie wyobrażasz? Że forumowicze to rodzaj automatycznego poradnika?

KUP SOBIE PORADNIK.A nie rzucasz tu strzępki pytań.Istnieją solucje których autorzy starają się pomagać takim osobnikom jak ty.



RAGE!!!


spoiler start
Matko!Matko!Mutter!!!Ja nie MOGĘ!!! Takich czynów to nawet ja nie...mimo że jestem niekompatybilny z tym światem
spoiler stop

01.01.2011
08:43
smile
[3]

Łoker men [ Generaďż˝ ]

[2]
jak tam Geralt kapitalistyczna dziwka?

Lokalizacja:Twoj pokój
Nazwa misji:Troluj z nami
Polecenie:Wejdz na gry online i zadaj głupie pytanie

01.01.2011
08:53
[4]

mirencjum [ operator kursora ]

spoiler start
Opuść ten duży most zwodzony

Gdy dojdziesz z Inkwizytorem do zwodzonego mostu w świątyni pod wulkanem, jasne stanie się, że należy go opuścić. W tym celu udaj się w prawo, do kolejnego mostu. Wyciągnij broń dystansową i strzel w kołowrót po drugiej stronie (możesz też użyć zaklęcia "Telekinezy", ale to przyda się jeszcze później). Odszukaj Brenta i zdobądź mapę kompleksu według jego wskazówek (zadanie "Szukanie mapy"). Z dokumentem wróć do Inkwizytora i podążaj za nim. Po dotarciu do ściany, którą Mendoza uznał za wystarczająco cienką, by się przebić, wystarczy już tylko zaprzęgnąć kogoś do pracy. Poproś o to Ethana (zadanie "Wejście do krypty"). Gdy ten weźmie się do pracy, porozmawiaj znów z Inkwizytorem, a ten zabierze Cię do pomieszczenia z piedestałem, na którym należy postawić stare popiersie otrzymane od Mendozy. Po przebiciu się przez zastępy wrogów dotrzesz do kamiennej kolumny, której należy się przyjrzeć. Wracaj do Ethana i zapytaj o postępy. Okaże się, że udało mu się zrobić tylko niewielką dziurę, przez którą nie przejdzie żaden człowiek. Użyj zwoju "Przemiany w łodzika" i ruszaj w dalszą drogę. Zabij wszystkich przeciwników za ścianą. Jednym z nich był odźwierny, pamiętaj, aby zabrać z jego ciała klucz. Ruszaj na pierwsze piętro i skorzystaj z kołowrotu, który otwiera przejście.
Punkty doświadczenia: 1000
spoiler stop

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.