GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: WB nowy pomysl

08.02.2003
12:33
smile
[1]

RMATYSIAK [ Konsul ]

Forum CM: WB nowy pomysl

Panowie a moze by zrobic nowa WB z zasadami z WB2 z tym tylko ze mapy byly by nie robione tylko generowane. A oznaczenia na mapie strategicznej oznaczaly by jakie parametry bedzie miala generowana mapa ?
Poz RM

08.02.2003
12:53
[2]

PiotrMx [ Generaďż˝ ]

Jestem za. mam tylko kilka pytań i propozycji: 1.Czy ponowna walka na danym hexie toczy sie na poprzednio wygenerowanej mapie czy na tej samej. 2.Jak ustalamy kto trzyma hex. Proponuje aby decyzja zalezala od wyniku bitwy z ew korekta ze strony sedziego. 3.Jest mozliwosc przerzucania pomiedzy hexami jednostek co najmniej o wielkosci komp piech, baterii alt i plut czolgow. 4....

08.02.2003
13:47
[3]

Dziki Łoś [ Konsul ]

Ale przy mapie generowanej nie znasz dokladnie terenu, a w zaleznosci od tego gdzie sie bronisz/atakujesz kupujesz przeciez sprzet. Tygrysy przeciez nie beda nacieraly przez bagienne tereny. Jesli mam je na stanie to postaram sie o wypozyczenie jakiegos sprzetu bardziej odpowiedniego do danych warunkow. Oczywiscie generowane tereny pewnie swietnie sie sprawdza w potyczkach w stylu ME.

08.02.2003
14:27
[4]

PiotrMx [ Generaďż˝ ]

Dziki Łoś-->"A oznaczenia na mapie strategicznej oznaczaly by jakie parametry bedzie miala generowana mapa"-czyli mniej wiecej wiesz czego sie mozna spodziewac. A ze trafisz na małe bagienko-cóż mapy jakimi dysponowano w 1944 nie zawsze byly bardzo dokładne. Proponuje, zeby kazdy kto chce grac w WB i jednoczesnie nie chce generowanych planszy, niech znajdzie kilku chetnych ktorzy zrobia mapki. Inaczej dyskusja co jest lepsze: generowana mapka czy recznie zrobiona mapka, mija sie z celem.

08.02.2003
15:45
smile
[5]

oskarm [ Future Combat System ]

Za pierwszym razem mapy można losować (później je wczytywać pomownie), ale nie zmienia to faktu, że będzie potrzebna i tak praca sędziego lub jego pomocnika przy zakupie jednostek i ustalaniu stref kontroli. Pozatym przydałby się jakieś proporcje przy których atakujący mógłby przejść przez hex, aby nie powtarzała się sytuacja z 2WB gdzie bardzo mały oddiał mógł teoretycznie zablokowac na kilka tur ofensywę. Przy takich zasadach jestem jak najbardziej za. I wtedy chetnie pograłbym po stronie niemieckiej w BB

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.