GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

"Pod Rozbrykanym Nazgulem" 33o - ta butelka elfiego wina

07.02.2003
01:40
[1]

m6a6t6i [ hate me! ]

"Pod Rozbrykanym Nazgulem" 33o - ta butelka elfiego wina

„A droga wiedzie w przód i w przód, choć zaczęła się tuż za progiem...”
Leniwie nuciłeś starą pieśń i tu przyniosły Cię nogi.
Nie wiesz jak tu dotarłeś, nie wiesz, jaki to czas i kraje,
A karczm się widzi tak wiele, gdy się przez życie wędruje.
Stoły stoją puste, siatkę tworzą w drewnie rys tysiące,
Wiatr w kaganku świszczy, a w kominku leżą drwa stygnące.
Gollum jakiś markotny, okiem w Twą stronę tęsknie błyska,
Zwykle w karczmie o poranku, pustką świeci jego miska.

Pomyślisz - tu nic się nie dzieje, tu nie spotkasz człowieka,
Nim kaptur naciągniesz, wyjdziesz, usiądź przy stole, poczekaj.
Przyjdą inni skoro Anor do horyzontu się zbliży,
Puchar wino wypełni, gwar rozmów powietrze ożywi.
Pusta miska Golluma zadźwięczy, gdy wrzucisz Skarb skromny:
Rybę w srebrzystych łuskach albo suchar niedojedzony.
Rozmowy rozpoczną się różne, włącz się w którą zapragniesz:
O piwie, o smokach, broni, o dziejach Śródziemia również.

Zobaczysz tu wiele dziwadeł, istot wybór szeroki:
Ludzie, Krasnoludy, wampiry i Elfy Pięknookie.
Wędrowców, kapłanów i bardów, mądrali i statsiarzy,
Wybieraj, przebieraj, ktokolwiek tylko Ci się zamarzy.

To FoXXXMagda, w swej elfiej mowie Pellamerethiel zwana,
Która dawno, dawno temu tę karczmę ufundowała,
Historię Śródziemia powie, ma wiedzę swej rasy godną.
A najpiękniejsza kami przywita Cię słowem pogodnym.
Z Vilyą pomówisz o sztuce, ambitne są to tematy,
Inna sprawa - to sztuka parzenia kawy i herbaty.
Miła nam Elfka sarenka rozmyśla o sensie życia,
Zaś niepozorna Cody pierwsza do walki i krwi picia.
Sprytna Półelfka martusi_a i Meeyka – smoków treserka,
To chyba wszystkie bywające w naszej karczmie dziewczęta.

Barman o smoczym imieniu to Drak’kan, miłośnik piwa,
A gofer, ten, który je warzy, w piwniczce się zaszywa.
Cokolwiek blady wampir Spooke przychodzi wkrótce po zmroku,
Błyskając długimi kłami, skupia się na szklance soku.
Bywa, że karczmę odwiedzi mati, żarcik jakiś rzuci,
Przychodzi również Marcio, ktoś, kto nieczęsto się smuci.
Iarwain Ben-Adar o wystrój i nastrój karczmy się troszczy,
A topór krasnoluda Jolo raczej przyjaźnie błyszczy.
Arahno mówi, że lubi pająki, człek tajemniczy,
Zapewne w ciemnych lasach Mirkwood nigdy nie był leśniczym.

I to mniej więcej wszyscy, więc wybór masz chyba dość duży?
Zamów kufel piwa z Bree, odpocznij po trudach podróży,
Rozgość się i rozluźnij, i nie przejmuj się niczym w ogóle:
Miłej uczty życzy ekipa „Pod Rozbrykanym Nazgulem”.

07.02.2003
01:41
[2]

m6a6t6i [ hate me! ]

menu serwowane w naszej karczmie, sworzone przez piekna wilczyce Vilye >

07.02.2003
01:44
[3]

m6a6t6i [ hate me! ]

pojde juz na spoczynek, przeto pozna juz godzina.

07.02.2003
01:44
[4]

m6a6t6i [ hate me! ]

bede snil o mojej ukochanej, malutkiej elfce. namarie;)

07.02.2003
09:15
[5]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

Stary dowcip na początej dnia:

Narada u Elronda weszła w decydujący etap. Mały Hobbit Frodo, nie do końca świadom czego się podejmuje, zobowiązał się właśnie, że zaniesie Pierścień Władzy do Mordoru. Mimo, że Gandalf zaofiarował swą pomoc, Frodo nadal z nadzieją patrzy na uczestników narady (może jednak ktoś wyperswaduje mu ten szalony pomysł?). I nagle... na przód występuje Aragorn:
-Masz mój miecz! - mówi.
-Masz mój łuk - czym prędzej dodaje blondasek, Elf Legolas.
-I mój topór! - dodaje Krasnolud Gimli.
Frodo patrzy na nich przerażony i jęczy:
- I jak ja uniosę ten majdan?

kawa, jak widać :::>

udanego dnia. mój udany raczej będzie, dziś zkładają mi stałkę :)))

07.02.2003
10:15
smile
[6]

Rob(no)Ot [ Pretorianin ]

Ja proponuje na początek dnia ogromny uśmiech :D bo życie czasami się takdziwnie układa że hej !!!!!!!!!!!!!

07.02.2003
10:44
[7]

sarenka [ Senator ]

Do pustej karczmy weszła elfka, na sobie miała suknię podrózną i plecak.

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Dzisiaj jest wielki dzień jadę do Gondoru [ czyt. Wrocławia ] odwiedzić siostrę. Wrócę w niedzielę, ale teraz posiedzę tutaj jeszcze chwilę i nacieszę się panującym tutaj klimatem.

Vilya---> Powiem szczerze, że nie znałam tego.

Oddaliła się do ulubionego kąta sali, w dzień był trochę jaśniejszy co wcale nie pasowało elfce.

07.02.2003
11:06
[8]

Arahno [ Senator ]

Witam wszystkich rano...

Jak sie spalo?:)
Niestety dzisiai nie bedzie mnie najprawdopodobnej caly dzien, do wieczora, wiec nie wiem czy bede mial okazje sie tu pojawic.

07.02.2003
11:10
[9]

sarenka [ Senator ]

Arahno---> Witaj, tak zajety bedziesz?

07.02.2003
11:10
[10]

spooke [ Optymista ]

W karczmie pojawił sie wampirek ubrany w kurtke zimową i czarne, grube, ortalionowe spodnie. Zdjął snowboard z plecu i postawił koło wejścia.

Witam wszystkich. Ja dziś jade do Szczyrku troszke pojeździć:)))))) W końcu się wyszaleje :))) Odazd jest planowany na godzine 16 więc jeszcze troszke tu posiedze :D

Po tych słowach zdjął kutrke i usiadł w swoim ulubionym miejscu.

07.02.2003
11:15
[11]

Arahno [ Senator ]

Sarenka - - > Nie tym razem:) Jade w odwiedziny do rodziny:) [czlowiek nie czuje kiedy rymuje:P]

Spooke - - > ello:)

07.02.2003
11:17
smile
[12]

spooke [ Optymista ]

Sarenka -----> Pozdrów siostre :))))))
Arahno ------> A Ty całą rodzinke :)))

07.02.2003
11:20
[13]

Arahno [ Senator ]

Spooke - - > Juz sobie to wyobrazam, wchdoze do nich, siadam gdzies i krzycze: "macie pozdrowienia od bezsygnaturzastego wampira!" ;) Czuje to zaskoczenie;)

Dobra, ja na razie uciekam. 3majcie sie cieplo.

07.02.2003
11:24
[14]

sarenka [ Senator ]

Arahno---> ode mnie tez.

Spooke--> Fajnie masz, tylkoe te kolejki nie to żybym Cie straszyła

07.02.2003
11:30
[15]

spooke [ Optymista ]

Arahno ------> Narka
Sarenka -----> Ehhhh... Powiedzmy, że jestem przygotowany na to :/ Jednak moge stać nawet godzine w kolejce, żeby chociaż troszczke pojeździć. Musze wypróbować miekkie wiązania :))))))

07.02.2003
11:33
[16]

sarenka [ Senator ]

spooke--> Na twardych nigdy ne jezdziłam, ale miekkie są fajne. Porównania jednak nie mam i nie potrafie powiedziec czy sa lepsze.

07.02.2003
11:43
smile
[17]

spooke [ Optymista ]

Sarenka ------> Nio, a ja ciągle jeździłem na twardych, bo stwierdziłem, że jak mam budy od nart to po co mam kupowac nowe. Teraz tamte sa za małe więc postanowiłem się przerzucić. Różnice między wiązaniami są takie, że twarde są do szybkiej jazdy, a miekkie do bardziej wyczynowej (podobno:)))

07.02.2003
11:54
[18]

sarenka [ Senator ]

spooke--> Nie chodziło mi o różnice techniczne, tylko "czy jezdzi sie lepiej czy gorzej"

07.02.2003
12:20
[19]

spooke [ Optymista ]

Sarenka -------> Ja wiem, że o to Ci chodziło. Ja właśnie chce pokombinować teraz troszke więc sądze, iż miękkie będą lepsze :)))))

07.02.2003
12:24
[20]

sarenka [ Senator ]

spooke--> No to się rozumiemy.

Ja będę się już zbierać. życzę dobrej zabawy wszystkim, miłych tych trzech dni. Namarie.

elfka założyła płaszcz, zarzuciła plecak na plecy i wyszła z karczmy.

07.02.2003
14:48
smile
[21]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

hey

07.02.2003
17:42
[22]

Arahno [ Senator ]

No taaaak, ja juz wrocilem a tutaj przybylo tylko kilka postow...:) Ech...

Witam z powrotem, pozdrowienia przekazane, z niemalym zdziwieniem ze strony pozdrawianej:)

07.02.2003
18:38
[23]

Arahno [ Senator ]

*zamyslony czlowiek rozejrzal sie nagle wokolo w poszukiwaniu jakiejkolwiek zywej duszy*

typowe... - *mruknal i pograzyl sie w myslach*

07.02.2003
18:44
smile
[24]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

o statsiarz :D (statsiarka :PPPP)

07.02.2003
18:47
[25]

Arahno [ Senator ]

*nagle czlowiek dostrzegl pewnego statsiarze*

to ja juz wolalem jak nikogo nie bylo...;) Nie no, zartuje oczywiscie;) Co tam u Ciebie?:)

07.02.2003
18:52
smile
[26]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

to i owo...

07.02.2003
20:14
[27]

Arahno [ Senator ]

"coraz pozniej sie robi, a w tych godzinach zazwyczaj jest najwiekszy ruch..." - *pomyslal czlowiek i wyraz twarzy troche mu sie rozjasnil*

07.02.2003
20:24
[28]

martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]

W drzwiach pojawiła się półelfka. Drżała, a w oczach miała łzy.

Okropna pogoda, czuję się fatalnie :( Oczy mi łzawią, trzęsę się z simna... Z tego wszystkiego zapomniałam się przywitać, a więc: witajcie.

I skuliła się na swym ulubionym miejscu.

07.02.2003
20:57
[29]

Arahno [ Senator ]

Oj, dopiero teraz zauwazylem, ze sie ktos w karczmie pojawil.

Martusiu, jestes jeszcze?

07.02.2003
21:01
[30]

martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]

Jestem jestem, Pajączku.

Próbuję opanować drżenie i ból głowy, a także zlikwidować uczucie mokrych oczu. Cóż, najlepiej by było wypłakać nadwyżkę łez, ale jakoś nie potrafię się zmusić do płaczu...

07.02.2003
21:16
[31]

Arahno [ Senator ]

Martusia - - > Posluchaj SOADow:)

07.02.2003
21:26
[32]

martusi_a [ Dezerterka z Krainy Snów ]

Arahno --> sądzisz, że jak SOADów posłucham, to łzy się same poleją? Hm, w to raczej wątpię... Dlatego słucham HIMa w tym momencie :) Powoli mi sie na płacz już zbiera...

07.02.2003
21:38
[33]

Arahno [ Senator ]

Martusia - - > SoaD to raczej na znikniecie lez;)

Wybacz[cie], ja na razie nie moge postowac..

07.02.2003
22:10
smile
[34]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Heja jest tu kto??

07.02.2003
22:39
smile
[35]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

chyba jestm sam :()

07.02.2003
22:42
[36]

Arab [ Senator ]

Wiem, ze przebywam ostatnio mniej w tym przybytku, ale to nie znaczy, ze ma sie mnie wyrzucac z intra, w koncu bylem jednym z zalozycieli tej karczmy, ale no matter
Witam wieczorowa pora :)
Co slychac dobrego?

07.02.2003
22:47
smile
[37]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Arab --> chwilowy zastój bo nikogo nie ma :(

07.02.2003
23:21
[38]

kami [ malutkie maleństwo ]

Witam:) Czy jeszcze ktos jest czy znow wszyscy poszli spac o 22;)

07.02.2003
23:25
[39]

Arab [ Senator ]

Jestem i mam jedno pytanie:
w jakich godzinach mialas jezyki?

07.02.2003
23:47
[40]

kami [ malutkie maleństwo ]

To ciekawe ze forum akurat przestalo dzialac:)

Arab --> nie rozumiem po co Ci to ale: wtorek 13:30, 15:20
piatek: 8:00, 13:30

07.02.2003
23:49
[41]

Arab [ Senator ]

Ustalam swoj koncowy plan zajec, a nawiasem mowiac dziwnie sie czuje jak 'mowisz' do mnie Arab

07.02.2003
23:51
[42]

kami [ malutkie maleństwo ]

Co maja moje jezyki do Twojego planu zajec? Nadal nie rozumiem.
A ja sie dziwnie czuje jak do mnie mowisz tak oficjalnie.

07.02.2003
23:58
[43]

Arab [ Senator ]

W tym semestrze bede mial jezyki o tej samej porze co pierwszy rok.
Co do jezyka nie moze byc inaczej, bo still hurts.
Thx, goodnight

08.02.2003
00:00
[44]

Arab [ Senator ]

Tzn co do mojego sposobu zwracania sie do Ciebie

08.02.2003
00:04
smile
[45]

m6a6t6i [ hate me! ]

bolec to cie dopiero moze..

08.02.2003
00:09
[46]

Arab [ Senator ]

Matole
ROTFL!!!
NIgdy mi sie nie chcialo odpowiadac na twoje durne smsy, bo nie byles wart tych 20 groszy rogaczu
Jezeli masz cos do mnie to powiedz mi to prosto w oczy, a nie wysluguj sie netem i komorka

08.02.2003
00:09
[47]

kami [ malutkie maleństwo ]

Wiecej bolu jeszcze poprosze! Znow zostane stad skutecznie wykurzona:(

08.02.2003
00:14
[48]

m6a6t6i [ hate me! ]

r - bardzo latwo cie sprowokowac jednak. ale nie bede sie znizal do twojego poziomu i wyzywal cie tak ladnie jak ty teraz mnie (oj nie jestes taki wspanialy za jakiego sie uwazasz) ale jak chcesz bardzo chetnie "porozmawiam" z toba w cztery oczy. jak tylko bede w warszawie.

08.02.2003
00:30
[49]

m6a6t6i [ hate me! ]

ide sobie z tego forum. wystarczy mi na dzisiaj. ale mnie ten praw... dziwy mezczyzna rozbawil. (och jak mnie korci zeby sie znizyc do twego poziomu i tez cie pewnymi epitetami obdazyc... oj jak bardzo, ale nie zrobie tego:) wykaze ze jestem fajniejszy od ciebie). zegnam wszyskich i dobranoc. szczegolnie kami :**

08.02.2003
01:15
[50]

hugo [ v4 ]

co ja widzę!!!! :D

wielki "come back" gwiazd nazgula!

Kami i Arab! no i mati!

ula la ...

trzeba to uczcić!


Kami ==> przecie już się nawet pożegnałaś z tym forum..... (?)

08.02.2003
01:18
smile
[51]

hugo [ v4 ]

o wo mordę jeża inawet Vilya wilczyca stepowa powróciła.... nie mogę się nadziwić... :)

08.02.2003
01:23
smile
[52]

Arab [ Senator ]

No to jest powitanie, w koncu czlowiek czuje sie doceniony ;)
Znikam znow na dluzszy okres, ale pewnie sie zjawie jak ten zly duch by cos namacic :)
Musze sie spakowac, bo dzis o 5:40 wyjazd, zatem na powaznie goodnight (good fight :)

08.02.2003
01:24
[53]

kami [ malutkie maleństwo ]

Hugo --> i chyba znow sie pozegnam. To co sie tu dzisiaj dzialo jest ponad moje sily. This boat is sinking.
PS. jak juz cos to Kami i Mati a nie Kami i Arab

08.02.2003
01:26
[54]

hugo [ v4 ]

kami ==> no tak, rzeczywiście..... :)

arab ==> kup se laptopa..... :)

08.02.2003
01:50
[55]

LooZ^ [ be free like a bird ]

pam pam pam... O... Co za niefart... Tyle rzeczy ciekawych mnie ominelo... pam pam pam...

08.02.2003
01:52
[56]

hugo [ v4 ]

Looz ==> jakże to ciekawe rzeczy... wszyscy idą spać..... :/

08.02.2003
09:16
[57]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

Skoro już wszyscy przenieśliśmy się w czasie, to może chociaż późniejszych waśni tam nie zabierajmy?
Arabie, zachowuj się jak rycerz ;).
A jeśli chodzi o wstępniak, to da się go zmienić, tylko czy oby na pewno pojawicie się tu znowu? Arab? Hugo? LooZ? Nawet nie wiecie (no, może hugo, jako poeta, ma pojęcie), jak ciężko komuś niewprawnemu ułożyć rymowankę z odpowiednią liczbą sylab.
Jeżeli jednak zechcecie wpadać częściej, pomęczę się z przyjemnością.

No to na dobry początek :::>

08.02.2003
10:08
smile
[58]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

haaalo ! jest tu kto ??

08.02.2003
10:50
[59]

Arahno [ Senator ]

Marcio - - > Jestem. Jak zwykle zajety.

08.02.2003
11:02
[60]

Jolo12 [ Lonewolf with Kommos ]

Krasnolud siedzial w kacie izby i wygladal jakby sie przysluchiwal glosom z przeszlosci...

Taaak. Wszyscy wracaja, Arab, LooZ, Hugo nawet sie zjawil choc gom dawno nie widzial. Stare historie rowniez, z tego juz nie jestem kontent...ale coz, takie zycie... Jestescie tylko ludzmi ;-)

A wogole to dzien dobry. Na zewnatrz ciagle sypie, ja wciaz nie czytam ksiazek ktore powinienem i jest pieknie. Wprawdzie za kilka dni przed egzaminem bede sie za to przeklinal... ale co tam.
Arab---> milo ze wrociles! Mam nadzieje ze na stale i mam nadzieje ze sprzeczki z matim zostawicie sobie na podwieczorek via mail, a nie na forum publicznym.
Kami---> nie mozesz na nich jakos lagodzaco wplynac? Przynajmniej na jednego? ;-)
Vilyo---> jak zwykle niezawodna, tym razme nie herbata z rana tylko piwo? Rozumiem ze to uklon w strone krasnoludzkiego gatunku ;-)
LooZ^---> dorgi przyjacielu, cos ostatnio zamilkles, czyzbys przestal korzystac z magicznych krysztalow Gadulstwa?
Marcio i Arahno---> witam i zarazem zegnam ;-/

A gdziez to sie podziewa nasza Pani, powinna juz wrocic z osniezonych szczytow?!

Narazie pozostaje mi udac sie na krotka wyprawe poza miasto... ale nie obawijcie sie, wroce ;-)

08.02.2003
11:15
[61]

Arahno [ Senator ]

Jolo - - > Do zobaczenia, w takim razie:-)

08.02.2003
11:52
smile
[62]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Arahno --> hehe zajęty statsowaniem :)

08.02.2003
11:55
[63]

Arahno [ Senator ]

Marcio - - > Alez nie badz taki samokrytyczny;)

08.02.2003
11:59
[64]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Arahno -->
masz już u mnie 2 minusy a za 3... hmm coś się wymyśli
a za 3 plusy masz piwko :)

08.02.2003
12:03
[65]

kami [ malutkie maleństwo ]

Witam, przespalam sie z tym wszystkim (bez skojarzen) i nigdzie sie nie wybieram jednak.
hugo --> czy piszac: "Kami ==> przecie już się nawet pożegnałaś z tym forum..... (?)" dajesz mi delikatnie do zrozumienia ze nie powinnam byla wracac dla dobra ogolu??
Jolo --> nic innego nie robie od pol roku ale jak widac mi nie wychodzi, what I bring is evil:(
Vilya --> czemu jestes tylko rano? zajrzyj tez wieczorem:)

No to spadam sie uczyc historii. Milego dnia:)

08.02.2003
12:05
[66]

Arahno [ Senator ]

Marcio - - > My mastah! [mam plusa?:D]

kami - - > mlego uczenia sie [hehe;)]

08.02.2003
12:06
[67]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Arahno --> narazie tylko 2 minusy :)

08.02.2003
12:07
[68]

Arahno [ Senator ]

Marcio - - > Ale z tym piwem to ja serio wzialem, gdzie mieszkasz?;)

08.02.2003
12:08
[69]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Arahno ==> antypody :)

08.02.2003
12:09
[70]

Arahno [ Senator ]

Marcio - - > O_o to gdzies w gorach?;)

08.02.2003
12:11
[71]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Arahno --> raczej nie..;]

08.02.2003
12:15
[72]

Arahno [ Senator ]

Marcio - - > Wiec nad morzem?;)

08.02.2003
12:19
[73]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Arahno --> może ;]

08.02.2003
12:23
[74]

Arahno [ Senator ]

Marcio - - > jejuuu, nie trzymaj mnie w niepewnosci;)

08.02.2003
12:40
[75]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Arahno ---> jak tak ładnie prosisz to ci powiem
było dużo wątków gdzie mieszkamy.. poszukaj w wyszukiwarce :)

08.02.2003
12:59
smile
[76]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Arahno--> jesteś??

08.02.2003
13:01
[77]

Arahno [ Senator ]

Marcio - - > Staram sie byc;-) Cos pustki ostatnimi czasy panuja w Karczmie...

08.02.2003
13:09
smile
[78]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

kto normalny podczas ferii siedzi w domu :)

08.02.2003
13:12
[79]

Arahno [ Senator ]

Marcio - - > No tak.. w sumie nikt... no bo chyba normalny nie jestes, co?;)

08.02.2003
13:15
smile
[80]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

chyba :)

08.02.2003
13:17
[81]

Arahno [ Senator ]

Marcio - - > niech to shlaq, nie mozesz zdobyc sie na dluzsze posty?;)

08.02.2003
13:22
[82]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

a ty też mogłabyś :P (hehe) pisać jakiegoś sensownego posta i w ps. napisać : niech to shlaq, nie mozesz zdobyc sie na dluzsze posty?;)

08.02.2003
13:28
[83]

Arahno [ Senator ]

Marcio - - > Ja sie staram;) [o wlasnie, widzisz, jaki przemyslany post?]

08.02.2003
13:33
smile
[84]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Arahno --> bardzo, powinieneś dostać nagrodę od soula za najbardziej sensowne posty na forum i stopień admina :)

08.02.2003
13:36
[85]

Arahno [ Senator ]

Marcio - - > Naprawde tak mnie cenisz? Jej, dzieki ;-) Cholera, jestem wzruszony ;-)

W ogole to bardzo dlugi post napisales. To Twoj rekord? :> ;-)

THERION ROOLZ :-)

08.02.2003
13:38
smile
[86]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Arahno --> mój rekordowy post na golu to około 30 (skopiowanych z innej strony :P) linijek tekstu ]:->
a takto sam napisałem około 15 ]:->

08.02.2003
13:44
[87]

Arahno [ Senator ]

Marcio - - > Hyhyhyhy, czyli jednak liczysz?;)

Wybacz[cie], ja na razie bede niezdolny do postowania.

08.02.2003
13:55
[88]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

No to teraz Wam pokażę! I sprawdzę swoją wytrzymałość - mam stałe łącze i mnóóóóóóóóóstwo nauki...

08.02.2003
14:14
[89]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Pam pam pam... Witam i zegnam... Vilyo nie musisz sie meczyc dopisywaniem mnie. Bede tu bywal, ale nie potrzebuje widziec sie we wstepniaku... Jolo to ciebie cos drogi przyjacielu dawno na Gadulcu nie widzialem. Ja siedze jak zwykle. Nasza droga wlascicielka tego przybytku bedze dzisiaj popoludniu... pam pam pam... powinienem byc jutro :)

08.02.2003
14:26
[90]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Witam :)))))

Wlasnie wrocilem z nart, wiec zbyt duzo czasu nie mam. Czytac tych 3 watkow, ktore przegapilem to mi sie nie chce, wec jak komus sie chce je strescic to bede wdzieczny :))) Ja sam narazie ide poodbierac poczte z tymi wszystkimi reklamami (dobrze ze mam osobna skrzynke gdzie laduje wszystkie rekalamy :)))))).

No to spadam naraie ale niedlugo sie pojawie znowu :) Macie tu piwa od starego barmana :)))) ==>

PS. Jaki ladny nowy wstepniak. On tu tak chwilowo czy na stale ???

08.02.2003
15:00
[91]

m6a6t6i [ hate me! ]

witam wszystkich z samego rana!!! i hugo...

jakbym pochodzil z emiratow to bym pewnie napisal cos w stylu:
kolejny super dzien!!! zaliczylem pierwszy egzamin na 5,5 (najlepiej napisana praca na roku!!!) i jest super. w ogole
jestem z przedmiotu kierunkowego najlepszy na calym drugim roczniku! pewnie moja siostra ma to po mnie, ze tak
dobrze sie uczy i juz w tak mlodymwieku robi certyfikaty z jezykow obcych :) ehhh... do tego spedzam czas z kami
i sie naprawde swietnie bawimy!
ale nie pochodze wiec napisze tylko:

looz - dawno nie rozmawialismy! co tam u ciebie slychac??

vilya - no to masz odwieczny dylemat mlodych ludzi... nauka czy zycie i przyjemnosci... ciekawe co przewazy w twoim przypadku.

08.02.2003
15:03
[92]

m6a6t6i [ hate me! ]

aha, ja do tego co napisalem do vilyi dodam, ze ja zawsze wybieram to drugie i jest mi z tym bardzo dobrze. ale lece teraz bo musze skoczyc demo, ktore pisze z jedna z najlepszych niemieckich grup demoscenowych (to znowu a'la emirat). milego dnia zycze.

08.02.2003
15:04
[93]

LooZ^ [ be free like a bird ]

mati : rotfl ;) Co u mnie ? Nudy, chyba sie zakochalem ;P Wlasnie wychodze na nocna sesje rpg... Bede pewnie jutro rano :) Teraz juz naprawde off. Do zobaczenia...

08.02.2003
15:17
[94]

m6a6t6i [ hate me! ]

looz a w co gracie??

08.02.2003
15:29
[95]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Juz naprawde wychodze :) Dzisiaj w Wiedzmina, ale czasami tez w cyberpunka... :)

08.02.2003
18:08
[96]

Arahno [ Senator ]

Zapanowala cisza... kryje sie ktos w ciemnych katach karczmy?

08.02.2003
19:01
[97]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Widze, ze nawet nikt nie zauwazyl jak wrocilem :/ No coz :((((

W kazdym badz razie siedze sobie teraz na forum i czekam az ktos wpadnie do karczmy :)))

08.02.2003
19:16
smile
[98]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

:)
Cze.
Troche mnie nie było,było sie to tu,to tam,w każdym razie chamsko przedłużyłem sobie ferie o tydzień;)
Spałem wczoraj 16h,z przerwą o 7,gdy wylączyłem budzik 23:00-15:00.

Arahno-->Właśnie zsysam tą mp3ke,zobaczymy.

pozatym widam wszystkich staro-nowych bywalców nazgula,i pamietajcie,że gdy stare gwiazdy znowurozjaśniają na niebie,nie należy pomijac nowe,również starające sie świecić najjaśniejszym światłem.

Drak'kan-->Ja Ciebie widze,witaj;)

P.S.Gdyby zabili w tym tygodniu papieża,to niemiałbym najmniejszego pojecia o tym.co sie dzieje z irakiem?wp nie aje byt wiel informacji.


08.02.2003
19:16
[99]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

Ależ drogi Drak'kanie, nie sądzisz chyba, że każdy pochłonięty własnymi sprawami rzuci wszystko, by powitać Cię z transparentem, chlebem i solą?

Ja na przykład doszłam do wniosku, że Tolkienowskie Elfy to Nadludzie Nietzschego...

08.02.2003
19:20
[100]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Alez droga Vilyo, ja mowilem do osob bedacych w karczmi w chwili mojego przybycia ;)))

BarD => Ladnie to tak sobie ferie przedluzac ??? Toz to niekolezenskie :)))

08.02.2003
19:21
[101]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Vilya-->Wogóle Elfy sa ideałem duchowym człowieka.A takich uosobień jest chyba wiele.Szczerze mówiąc,ten wniosek nie jest taki aż hej,hej;)

08.02.2003
19:23
[102]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

Drak'kan-->Ech,boje sie tego swojego lenistwa,tak mi to krąży w żyłach,że czasem..ach strach myśleć,co dopiero mówić;)

P.S.Niech ktoś zaloży;)

08.02.2003
19:25
[103]

Vilya [ Wilczyca Stepowa ]

BarD ::: nie twierdzę przecież, że odkryłam nową planetę. Po prostu uczyłam się filozofii i ot, znalazłam sobie podobieństwo w twierdzeniu Nietzschego, że ludzie są niedoskonałym pomostem pomiędzy małpą i Nadczłowiekiem oraz w sposobie, w jaki prof Tolkien naznaczył różnicę pomiędzy śmiertelnikami i Elfami. Ciekawe, czy Tolkien czytał Nietzschego...

08.02.2003
19:26
[104]

Drak'kan [ Thráin Saphireslinger ]

Kolejna czesc :

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.