GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Baldur's Gate - część 66

06.02.2003
11:25
[1]

sakhar [ Animus Mundi ]

Baldur's Gate - część 66

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał, założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy i z magisterką
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...

link do poprzedniej części:

https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=1073310&N=1

06.02.2003
11:28
[2]

Misio-Jedi [ Legend ]

Nie wiem czy to normalne, ale Opowieści z Wybrzeża Mieczy podobały mi się bardziej niż samo Baldur's Gate 1, jakoś tak bardziej klimatycznie było...

06.02.2003
11:30
[3]

sakhar [ Animus Mundi ]

Cholera, spieprzyłem (to pewnie z przejęcia), poniżej poprawny link do poprzedniej częsci:

06.02.2003
11:43
[4]

sakhar [ Animus Mundi ]

Misio-Jedi ---> cóż, kwestia gustu z którą jest trudno polemizować:) A poważnie to dodatek u mnie pozostawił pewne poczucie niedosytu:)

Szlag mnie rafia, ale nie mogę zrozumieć IDW - jak by mi ktoś chciał wyjaśnić co zrobić aby przypasować dialogi do konkretnych postaci - nie skrypty - co z czym połączyć, w co wpisać aby postać gadała:)

06.02.2003
14:22
[5]

-grjgori- [ Konsul ]

sakhra --> Z dialogami to jest roznie. Najłatwiej by było gdybyś powiedział co dokłanie chcesz zrobić. Ale mogę wytłumaczyć równie dobrze to teraz.

UWAGI OGÓLNE
Dialogi można przypisać postacią na rózny sposob.
Umieszczenie dialogu w pliku CRE zaowocuje tym, że postać będzie rozozynała dany dialog, gdy z nią zaczniemy rozmowę.
Dialogi można rozpoczynać za pomocą skryptów postaci. W ten sposób można użyć dialogu nie przypianego w pliku CRE.
Przy wykorzystaniu tekstu głównego i warunku True(), powyższy warunek i tekst powinien znaleźć się za pozostałymi tekstami głównymi. Nie powinno sie także wykorzystywać więcej niż jednaego warunku True() gdyż w takim wypadku zostanie jedynie spełniony pierwszy z nich.

ACTIONS - SCRIPTS
Wykorzystywane w skryptach rozpoczynających rozmowwy, itp.
// Te dwie akcje uruchamiaja dialog korzystając z pliku DLG przypisanego w CRE. Postać podejdzie do rozmówcy.
8 Dialogue(O:Object*)
8 Dialog(O:Object*)
//Za pomocą tych dwóch akcji postać zacznie rozmowę korzystając z podanego plik z wybraną postacią. Poastać zacznie rozmowę z aktualnej pozycji nie podejdzie do rozmówcy.
137 StartDialog(S:DialogFile*,O:Target*)
137 StartDialogue(S:DialogFile*,O:Target*)
//Te dwie akcje zmieniają aktualny plik DLG przypisany CRE
138 SetDialog(S:DialogFile*)
138 SetDialogue(S:DialogFile*)
//Są jeszcze inne ACTIONY z dialogami, ale nie jestem do końca pewien jak działają.

KONSTRUKCJA DIALOGÓW
Aby dialog dzialał musi składać sie z dwóch elementów, tekstów(Text) i odpowiedzi(Reply). Każdy element posiada pole tekstowe i 'dodatki' zależne od tego który to element.
Teksty wykorzystywane są przez postać, która rozpoczęła rozmowę. każdemu tekstowi może być przypisana nieograniczona(?) ilość odpowiedzi. Teksty dodatkowo dzielą się na jeszcze dwa rodzaje tekst gówny(Top-level) i tekst poboczny(Text).
Tekst gówny wykorzystywany jest jedynie na początku rozmowy. Najwazniejszym elementem tekstu głównego są warunki(Conditions).
Tekst poboczny ojawia sie w pozostałym dialogu. Tekst poboczny nie posiada warunków.
Odpowiedzi przypisane są postaci, z którą prowadzona jest rozmowa. Każda odpowiedź ma przypisany sobie tlko jeden tekst. Odpowiedzi składaja się z warunków(Conditions) i akcji(Actions). W IDW pojawia sie dodatkowo Journal nie wiem czy jest to takie niezbędne ale sa to najprawdopodobniej wpisy do dziennika.
Warunki mówią nam o tym czy dany tekst lub odpowiedź będą dostępne dla użytkownika. Moga to być takie warunki jak wystarczająco wyskoka charyzmy czy zakończenie jakiegos questu.
W przypadku Tekstu głównego warunek jest niezbędny, inaczej dialog może wogóle nie zadziałać. jesli występuje tylko jeden tekst głowny to musi on posiadać warunek True(). Jeśli wystepuje więcej tekstów głównych to moga one najcześciej posiadać warunki Global("Global_Name","Global_Type",Value) i NumTimesTalkedTo(x) czyli ile razy miała miejsce rozmowa z daną postacią.
Akcje najcześciej przekazuja posaci jakieś przedmioty GiveItemsCreate("","",x), lub ustawiają zmienne SetGlobal("Global_Name","Global_Type",Value).


Mam nadzieję, że niniejszy poradnik wyjaśni większość niezrozumiałych kwesti i pomoże wam w tworzeniu dodatku. Nie jest to jednak wszystko co należy wiedzieć o dialogach, a jedynie rozszerzone podstawy.
Myślę że jest on wystarczająco przejrzysty i zrozumiały aby Sakhar zrozumiał większośc z zawartej w nim teści i poradził sobie ze stworzeniem działających dialogów(zdanie to nie ma bynajmniej obrażać Sakhara) ;)

Note: Niektóre akcje i warunki mogą nie wystepować w BG1 gdyz opisywałem to korzystając z BG2, za co z góry przepraszam.

06.02.2003
15:43
smile
[6]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

OK, udalo mi sie, skorzystalam z sugestii Grjgori'ego na temat miejsca do dyskusji. Sakhar ma dokladne informacje, skonsulrujcie sprawe i dajcie mi znac.

06.02.2003
15:45
[7]

sakhar [ Animus Mundi ]

-grjgori- ---> dzięki. Przyda sie bardzo ten mały poradnik:) W weekend solidnie przysiąde do tych dialogów i skryptów i będę siedzaił tak długo aż ich nie skumam:) I ewentualnie wtedy będę zadawał Ci jeszcze jakieś, już inteligętniejsze, pytania:)

06.02.2003
15:48
[8]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor --> sorry, lecz jakie to ja mam dokładne informacje:)? No i jaką sprawę mamy konsultować:)? A propo miejsca do dyskusji, to gdzie będziemy się komunikować:)? (> zgubiłem już trochę wątek:)

06.02.2003
15:50
smile
[9]

Bogas [ Senator ]

Czy wrzystkie nowe zadania są w Wrotach Baldura?

06.02.2003
15:57
[10]

sakhar [ Animus Mundi ]

Bogas ---> a o jakie zadania masz na mysli? Jeżeli chodzi Tobie o planowane zadania w Modzie, to ja ze swej strony mogę Ci tylko powiedzić że planuje tylko jeden mały quest i to POD Wrotami Baldura.

06.02.2003
16:06
[11]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor --> już wiem o co biega, dopiero mail doszedł. Tylko jakie trzeba mieć hasło by się dostać na forum? Jeżeli chodzi o samą koncepcję utajonego forum to podpisuję się pod nią obiema rękoma:)

06.02.2003
16:47
[12]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar --> Ustalcie haslo i mi przeslijcie na mail. Musicie sie zarejestrowac, potem dam Wam zezwolenia - uprzedzam, to bedzie eksperyment, jeszcze nie zakladalam takiego forum. Ale juz jest niewidoczne :)

06.02.2003
16:53
[13]

sakhar [ Animus Mundi ]

Jeżeli chodzi o hasło to mi jest "wsio ryba". Czekam na sugestie ze strony Zed Noceara, Zawiszy Czarnego i grjgori'ja no i rzecz jasna Twojej, Hathor - wieczorem mnie nie ma na sieci więc jak może coś ustalicie dzisiaj wieczorem, to wyslijcie mi na maila. Serdeczne Bóg Zapłać:)! A jak nie, to spróbujemy wrócić do sprawy jutro.

06.02.2003
16:58
[14]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Saqkhar --> ja siedze w pracowni komputerowej na uczelni i mecze sie z zadaniem statystycznym, jak stad wyjde, to dlugo mnie w sieci nie bedzie, wiec prosze o mail - najlepiej wyslijcie do mnie swoje maile i propozycje hasla, jestem online do 18:00.

06.02.2003
17:15
[15]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor --> jak widzisz, jak narazie nie ma prócz nas nikogo z zainteresowaych osób - trudno zatem coś ustalać. Ja siedzę w robocie do 18:30 - może do tego czasu ktoś się odezwie. Co do zadań statystycznych to współczuję:)

06.02.2003
17:29
[16]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar --> zarejestruj sie, a zobacze czy potrafie zrobic to specjalne forum!

06.02.2003
17:42
[17]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor ---> Mam się zarejestrować wg. zasad ogólnych i wstawić jakieś swoje hasło? Jak tak to rejestruje.

06.02.2003
17:46
[18]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar --> Tak jest! (wyslalabym mail, ale forum szybciej dziala)

06.02.2003
17:49
[19]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar --> Musze juz wyjsc z pracowni, zarejestruj sie, a ja popracuje nad tym w najblizszych dniach i dam znac :)

06.02.2003
17:50
[20]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor ---> wywala mi komunikat że tylko użytkownicy z uprawnieniami dostępu mogą czytać tematy na tym forum:-( I co teraz:)?....

06.02.2003
17:56
[21]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor ---> masz bardzo ładny emblemat (taki, powiedziałbym, zmysłowy....:)

06.02.2003
22:23
smile
[22]

Bogas [ Senator ]

sakhar- Chodzi mi o mod Aurelinusa.

06.02.2003
22:30
[23]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Chciałem powiedzieć, że już jestem.

07.02.2003
09:17
[24]

-grjgori- [ Konsul ]

Sakhar, Hathor --. Ja też tu jestem tylko nie wiem o co wam chodzi z tym forum. Zresztą ja raczej nie bedę brał czynnego udiału w tworzeniu moda, gdyż nie posiadam BG1, a to znacznie utrudnia jakąklwiek pomoc. Jednak nadal bedę wam pomagał jeśli zajdzie taka potrzeba.

Jeśli podobał się wam krótki poradnik do dialogów to może jeszcze dzisjaj uda mi się zrobić coś takiego do skryptów. Zapisze jakiś podstawy tworzenia, uwagi, itp.

07.02.2003
09:38
[25]

Bullzeye_NEO [ Boodnock Saint ]

Zabiję tego kto mi zmienił opis. BARD TY BUFONIE !!! :P

07.02.2003
09:47
[26]

sakhar [ Animus Mundi ]

Witam wszystkich
Bogas ---> jeżeli chodzi o Mod Aurelinusa to nowe questy nie dzieją się tylko w mieście Baldur's Gate. Można nawet stwierdzić że zasadniczo rozgrywają się na nowych lokacjach (a i w starych w paru miejscach dodoano co nieco:) Nie będę Ci mówił nic więcej by nie puć zabawy:)

07.02.2003
10:14
smile
[27]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Hathor, Sakhar ---> Zarejestrowałem się na forum Forgotten Isle i co dalej? Nie mam dostępu do wątku o modzie w BG1. Czy możecie mi przesłać objaśnienie na maila? Czy mamy też już jakiś wspólne konto FTP do wymieniania się plikami? Na jutro przygotowałbym zbiorczy patch z tego co już jest (bez baldurdashy), aby każdy z nas miał taką samą wersję BG1.

Dzisiaj nie mam czasu, zaraz znikam, ale jutro choćby całą dobę w internecie.

07.02.2003
10:18
[28]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

grjgori ---> Nie szkodzi, że nie masz BG1. Będziesz naszym mistrzem-nauczycielem i mentorem-przewodnikiem ;-)). Wiem, że tytuł mistrza przypada Aurelinusowi, ale on odszedł ;-(((. Nie udziela się na naszym wątku. Nie odpowiedział na mój mail. Nie widzę go nawet na wątku NWN.

07.02.2003
10:22
[29]

sakhar [ Animus Mundi ]

Zed Nocear --> Mam ten sam problem o którym pisałem wczoraj ale Hathor nie ustosunkowała się do tego, więc też czekam i nie wiem co dalej. O żadnym FTP'ie jeszcze nic nie wiem. Jutro to z kolei mnie nie będzie w sieci, chyba że znajdę w pobliżu mojej pieczary jakąś kawiarenkę internetową. Jeżeli chodzi o mnie to można mi przesyłać pliki na maila (mam spore konto o dużej przepustowości:).

07.02.2003
10:30
smile
[30]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

To forum nie dziala jak trzeba - sprobuje zrobic Wam dostep (nie potrzeba hasla), ale juz wpisaly sie tam osoby bez uprawnien, wiec ... coz, bedzie trzeba chyba nad tym popracowac. Nie wiem czy zrobie to dzis, bo do 12 mam oddac zad. ze statystyki :(

07.02.2003
10:34
[31]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Dobra, poprawiam to - sprobujcie sie zalogowac i pisac na "zamknietym" :)

07.02.2003
10:36
[32]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

grjgori ---> Pomysł kursu bardzo dobry, choć do jego zrozumienia potrzebna jest znajomość podstaw działania skryptów. Ja niewiele z niego rozumiałem, dopóki nie przeczytałem sobie CompleteScripting Guide ze strony TeamBG. Ale to już moje braki. Chętnie zobaczę twój minikurs o skryptach.

sakhar ---> Ok. prześlę ci ten plik w trakcie weekendu (ok. 1 MB). Uważam za dobry pomysł grjgori'ja aby każdy zrobił swoją część w formie IAP. To da każdemu pewną niezależność, jeśli chodzi o modyfikowanie Dialog.TLK, ale nie eliminuje problemu scalania modyfikacji w innych powtarzających się plikach. Konieczne jest też wyznaczenie kogoś nadrzędnego, kto by czuwał nad spójnością moda, koordynował prace i rozstrzygał arbitralnie ew. spory. Proponuję Ciebie Sakhar, bo Ty byłeś inicjatorem całego zamieszania ;-).

Tym razem na prawdę i bezapelacyjnie do widzenia (do jutra?).

07.02.2003
10:37
[33]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor --> Nie ma pośpiechu - jak forum wstanie po weekendzie to chyba też się nic nie stanie. Za nic w świecie nie chcielibyśmy abyś nie oddał zad. ze statystyki:)

07.02.2003
10:37
[34]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Powinno dzialac - zamkniete jest forum o BG1 MOD, nie temat na forum dyskusyjnym :) Powinniscie sobie poradzic.
A ja biore sie za prace i raczej mnie na forum nie bedzie.

07.02.2003
10:47
[35]

sakhar [ Animus Mundi ]

Zed Nocear --> z chęcią podjąbym się tego zadania ale jest małe "ale". Myślałem nad tym wczoraj i doszedłem do wniosku, że osoba koordynująca zagadnienia techniczne (łączenie dialogów itp.) powinna się legitymować jakąś znajomością narzędzi i skryptów oraz dialogów - a ja jeszcze nawet nie wiem co to jest format IAP:)!!!! Dlatego nie sądzę by moja osoba była odpowiednia - wprowadzałbym tylko niepotrzbne zamieszanie. To co lezy w moich mozliwościach to koordyowanie kwestii spójności scenariusza questów przedstawianych przez Was. Po wtóre w soboty i niedziele jestem odcięty od sieci co mogło by powodować niepotrzebne przestoje. Dzięki za uznanie ale jestem na to za "cieńki":)

07.02.2003
10:51
[36]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor --> forum już działa:) Możemy już zacząć knuć nasze plany:)

07.02.2003
13:26
[37]

sakhar [ Animus Mundi ]

Gdzie się wszyscy podziali:)? Tu pusto, u Hathor na forum pusto - co się dzieje? Zed Nocear --> chyba nie jesteś na mnie zły, że nie zgodziłem się na Twoją sugestię, abym objął nadzór na projektem:)?

07.02.2003
17:51
[38]

Krees [ Generaďż˝ ]

Sakhar --->Po prostu wątek powoli umiera :(.
Udzielacie się tylko Wy, twórcy nowego moda, pisząc w większości o rzeczach, o których zwyczajny gracz ma niewielkie bądź żadne pojęcie. Potencjalni nowi, zapewne znudzeni, odchodzą gdzie indziej. I tyle.
Ja zadam pytanie jak najbardziej związane z grą, a konkretnie z OzPWM, może to ożywi dyskusję :).
Kilkakrotnie przewinął się tu temat walki z drowami w OzPWM.
Ja nigdy żadbeg drowa w dodatku Aurelinusa nie spotkałem.
Może mnie ktoś oświecić?

07.02.2003
17:58
[39]

sakhar [ Animus Mundi ]

Krees --> no coż takie życie - ludzie przerzucili się na nowsze gierki ...:) Jak zrobimy Moda to forum się znowu zapełni:) A co do Drowów w dodatku Aurelinusa to ja go nigdy nie skończyłem natomiast w OzWm też ich nie widziałem. Jedyny drow którego spotakałem to Drizzt, ale jego to na pewno spotkałeś:)

07.02.2003
18:14
[40]

Krees [ Generaďż˝ ]

Zed Nocear---Czy zgodzisz się, żeby Twoje patche (mapa, druid, max. HP/level) zostaly umieszczone na stronie o Baldur`s Gate mojego kolegi?

07.02.2003
18:32
[41]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Krees --> Możesz podać linka do tej strony?

Zgadnijcie gdzies można znaleźć Xana po odmówieniu jego propozycji przyłączenia się do drużyny... a może już wiecie?

07.02.2003
18:41
[42]

sakhar [ Animus Mundi ]

Zawisza Czarny ---> czy gdzieś w .... hmmm... modzie?:) Zerknij na nasze "tajne":) forum - są tam moje kolejne wypociny. By the way - tak lubisz Xana?:)

07.02.2003
18:50
[43]

Krees [ Generaďż˝ ]

Już podaję.
Właściwie to niewykluczone, że zainteresowani byliby dwaj ludzie.

07.02.2003
18:51
[44]

Krees [ Generaďż˝ ]

I drugi link:

07.02.2003
19:04
[45]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Krees --> Dzięki...

sakhar --> Nie... po prostu spotkałem go gdzieś przez przypadek po raz pierwszy... nie w kopalni...

07.02.2003
19:14
[46]

Krees [ Generaďż˝ ]

Zawisza Czarny --->Oooo, a gdzie????

07.02.2003
19:16
[47]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Krees --> Właśnie czekam aż ktoś zgadnie... a jak nie, to jutro powiem... :)) Całkiem przyjemne te stronki trzeba przyznać... dziwne, że wcześniej o nich nawet nie słyszałem...

07.02.2003
19:28
[48]

Krees [ Generaďż˝ ]

Zawisza Czarny ---> Zbrojownia działa już od jakiegoś czasu i, moim zdaniem, to chyba jedna z najlepszych stron o BG1, jakie udało mi się znaleźć. Gospoda jest dużo młodsza, ale autorzy tak około wakacji zamierzają się połączyć-zobaczymy, co z tego wyjdzie.
Zbrojownia ma też całkiem przyjemne, małe forum o nieco familijnym klimacie-link znajduje się na głównej stronie.

07.02.2003
21:25
[49]

Krees [ Generaďż˝ ]

Zawisza Czarny--->ten czat dziś wieczorem to była żenada. Na ogół jest tam o wiele ciekawiej.
Naprawdę uważam, przynajmniej z tego, na ile mogłem się zorientować, że masz ogromną wiedzę :).
W niczym nie ubliżając Valencisowi...:)))
Pozdrawiam :)

07.02.2003
21:55
[50]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Krees --> Ach tam zaraz... :)) A czat nie był taki zły... dużo ludzi przynajmniej....

07.02.2003
22:05
[51]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ja wam odejdę podłe su... syny!!!!!!!!!!!!!11 Widze was dokładnie i nic mi nie umyka...
Czy już nie można na chwilę zająć sie własnym pop... nym życiem?
CDN. Obiecuję. Wy wszyscy grabarze...

07.02.2003
22:10
[52]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Hihihi.... ooo... Auralinus... co tam porabiasz? Jak Ci idzie praca przy NWN??

07.02.2003
22:11
[53]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ups... oczywiście..... Aurelinus... :)))

08.02.2003
10:20
smile
[54]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Hip Hip Hurrrra! Aurelinus się odezwał (trochę przeze mnie sprowokowany) ;-))

Aurelinus ---> Przecież nikt nie twierdził, że umarłeś dla świata ;-). Dzięki za pozwolenie tworzenia i publikacji porawek i dodatków do Twojego moda (dostałem maila).

08.02.2003
10:33
[55]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Krees --->

1/ Naturalnie, że zgadzam się na zamieszczenie tych patchy na wymienionych przez Ciebie stronach. Zwłaszcza po błogosławieństwie Aurelinusa mogę to zrobić z czystym sumieniem.

Zwracam tylko uwagę, że patch określony przez Ciebie jako "druid" nie jest mojej roboty, ale autor zgadza się na jego rozpowszechnianie i dowolne przeróbki (przeczytaj readme.txt). Ponadto jest to patch rozszerzający reguły AD&D dla postaci do 50 poziomu, a tylko niejako przy okazji poprawia parę drobiazgów, w tym największy bug z tabelą doświadczenia dla druida. Przypominam też, że aby ten patch lvl50forBG1 i mój maxHP/lvl działały razem, mój musi być zainstalowany jako ostatni.

2/ Oprócz Drizzta ciemnym elfem czyli drowem w BG1 jest też Viconia z Peldvale. Parę drowów jest też zaocznie wspomnianych w opisach przedmiotów, zwłaszcza tych z NTotSC.

08.02.2003
11:16
smile
[56]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Sakhar ---> Wysłałem do Ciebie maila z patchem zbiorczym. Nie obraziłem się na Ciebie, tylko dalej nie mogłem już siedzieć w internecie. Do sprawy wrócę na forum Hathor.

08.02.2003
15:49
[57]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Zawisza Czarny, Krees ---> dokładnie przyjrzałem się różnicy między patchem do BG1+TotSC w wersji 5512 a nowszą wersją 5521. Otóż ten nowszy stanowi sumę patcha 5512 i patcha DirectX 8, a przy tym ma tylko 3MB, gdy dwa starsze razem 7MB. Wynika to z tego że patch DirectX 8 podmienia tylko plik BGmain2.exe na nowszą wersję. Na dodatek w patchu 5512 plik BGmain2.exe występuje 2 x – spakowany w CAB i dodatkowo osobno, przez co łatka niepotrzebnie ma 2MB więcej. Ciumciaki bose ;-)).

Teraz instalacja BG1 jest prostsza:
1/ BG1
2/ OzWM
3/ patch 5521
4/ OzPWM
5/ reszta drobiazgu

Krees ---> Czy zmieści ci się w skrzynce mail z 3MB załącznikiem? Sądzę, że nie bardzo. Oprócz limitu skrzynki jest zwykle limit na wielkość maila.

08.02.2003
16:13
[58]

Krees [ Generaďż˝ ]

Zed Nocear ---> Nie wiem czy się zmieści na WP, ale tutaj na pewno :):

[email protected]

Jesli nie sprawilo by Ci to kłopotu, to proszę, spróbuj to wysłać na obydwa adresy-tak dla pewnosci, bo ten drugi (niemiecki będzie ważny jeszcze tylko 3 tygodnie) :)).

Ależ wiem, wiem, że Viconia i Drizzt są drowami :))). Myślałem tylko, że dodatek wprowadza jeszcze jakichś kolejnych :), i o to chodziło w moim pytaniu :))).

Zawisza Czarny ---> Na czacie było dużo ludzi, ale kiedy już "poszedłeś", zaczęli gadać o takich głupotach, że po jakichś 10 minutach ja też się zmyłem :).

08.02.2003
17:32
[59]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Krees ---> Już posłałem.

08.02.2003
17:46
[60]

Krees [ Generaďż˝ ]

Zed Nocear --->Dzięki :). Czekam z niecierpliwością.

09.02.2003
11:08
[61]

Pi0tras [ Centurion ]

Jaką charyzmę mają u was dowódcy w drużynie?

09.02.2003
12:34
[62]

Markos [ Konsul ]

U mnie dowódcą jest Minsc i ma 9 charyzmy. Moja postac natomiast ma 19.

Czy Płomienna Pięść przestanie mnie w końcu atakować?(jestem w ostatnim rozdziale gry)

09.02.2003
20:11
[63]

Krees [ Generaďż˝ ]

Piotras ---> U mnie 19 :)
Markos ---> Ataki Płomiennej Pięści nie są związane z charyzmą tylko z reputacją. Jeśli jest za niska, to atakuja Cię oddziały Pięści. Im niższa reputacja, tym wyższe tego prawdopodobieństwo.
Jeśli jesteś już w ostatnim rozdziale, to musisz iść do Pałacu Książęcego na koronację Sarevoka. Kiedy zdemaskujesz drania, ataki się skończą.

09.02.2003
20:42
[64]

Markos [ Konsul ]

Krees <--- wiem ze ataki nie sa zalezne od charyzmy, tylko z tego ze oskarżono mnie o morderstwo(w grze oczywizda). W pałacu byłem i zdemaskowałem Sarevoka i nadal mnie atakują. Od reputacji to raczej nie zależy, bo miałem 20 (teraz mam 15 - zabiłem jakiegoś mieszczucha przez przypadek).

Dobra ide rozwalić Sarevoka (wqrzające galaretki - najgorsza ta musztardowa bleee, ciekawe co tam jeszcze siedzi :)

09.02.2003
20:45
[65]

Krees [ Generaďż˝ ]

Markos ---> W takim razie nie mam pojęcia dlaczego jesteś atakowany. Mnie się nic takiego nie przytrafiało, a przechodziłem Baldura wiele razy.

09.02.2003
20:46
[66]

Krees [ Generaďż˝ ]

Zed Nocear ----> Przesyłka nie dotarła :(.

09.02.2003
23:51
[67]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Krees ---> Wiem. Dostałem informację, że serwer ze skrzynki niemieckiej nie został znaleziony, a serwer na go2 zgłosił błąd 550. Czyli oba konta skrewiły.

10.02.2003
12:12
[68]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Kress ---> Podałeś zły adres: [email protected] zamiast [email protected]

Posłałem jeszcze raz.

10.02.2003
12:46
[69]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Widzę, że wątek zamiera. Ferie? Sesja? Po sesji???

Możeby każdy napisał, co go najbardziej irytuje w BG1.

10.02.2003
12:50
[70]

sakhar [ Animus Mundi ]

Czołem maniacy!:)
Zed Nocear --> otrzymałem przesyłkę - dzięki! Jeżeli planujesz tak długi cykl produkcji "naszego przeboju" to zacząłem się zastanawiać czy w takim wypadku nie rozwinąć jeszcze bardziej fabuły:) Czy możesz mi powiedzieć co wg. Forgotten Realms znajduje się nad Wybrzeżem Mieczy i na wschód od niego (na na południe jest już Amn). Można by się pokusić o wyprawienie bohaterów poza Wybrzeże:)
Zawisza Czarny --> dzięki za info o Thay i Zhentarimie. Przyda się na maksa!
-grjgori- --> dzięki za sugestię co do programu IDW - jest naprawdę z********y! Wczoraj go skumałem i moja postać przemówiła! Pozostaje mi jedynie jeszcze poznać wszystkie polecenia do Conditions i Actions.
Przeżyłem dzisiaj chwile grozy bo przez 4 h nie działała sieć a adminiowie cholera wie gdzie - ale grupowym wysiłekiem daliśmy radę:)

10.02.2003
12:57
[71]

sakhar [ Animus Mundi ]

Zed Nocear --> wątęk zamiera z przyczyn o których mówiliśmy wcześniej. BG1 się już ograł ludziom i jedynie najwięksi zatwardzialcy jeszcze w niego grzmocą!:)
A co do irytacji powodowanych przez BG1 denerwuje mnie to na co zwróciłeś już uwagę - brak życia na odkrytych lokacjach - nic się tam potem nie dzieje a szkoda - wielka lokacja i nap. jedna dziewczyna do pogadania i losowi wrogowie - kicha!

10.02.2003
14:16
[72]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Sakhar ---> 1/ Ja nie planuję tak długiego czasu. tylko myślę realistycznie. Gdy przeminie pierwszy zapał to będzie ciężko. Z drugiej strony z alternatywy, czy wydać szybko, czy maksymalnie dopracowany mod, wybieram to drugie. Gierka ma już 4 lata i parę miesięcy więcej nie robi różnicy.

2/ Na FR się nie znam, ale mam bardzo dokładną i bardzo ciężką mapkę Faerunu (3MB w jpg). Znowu kłania się brak wspólnego FTP. Moja strona WWW z limitem 5MB nadaje się tylko na drobiazgi. A jak Twoja strona?

3/ Mnie irytuje też nieskończony limit potworów w niektórych lokacjach, szczególnie koboldy w podziemiach FireWine, przy spaniu w jaskini z Ankhegami i Wywernami. Tym rządzą skrypty, więc można by poprawić. A tak kusi bezmyślnym lewelowaniem i psuje zabawę.

10.02.2003
14:33
[73]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Kiedyś podawałem już link do mapki.... dosyć duża i miła dla oka... :))
Jeśli oczywiście jesteście zainteresowani....

10.02.2003
15:13
[74]

sakhar [ Animus Mundi ]

Zawisza Czrny --> można na Tobie polegać jak na ... Zawiszy:) Dzieki, już ja rozpracowuję.
Zed Nocear ---> nie mogę się skontaktować z moim adminem więc nie wiem ile mam miejśca. Niemniej jest to serwer prywatny więc mysle że trochę miejsca jest:) Tylko jak skończymy tego Moda, kto będzie chciał w niego grać za 6 miesięcy?Coż, nie robimy tego dla poklasku lecz dla własnej satysfakcji:)

10.02.2003
15:20
smile
[75]

KWIECIUH [ Pretorianin ]

yo !

Wymyslicie mi fajne imiona dla tych dwóch :

1.Czarownik (człowiek)
2.Kapłanka (drow)

Z gory dzieki :)

10.02.2003
15:20
[76]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Tak, to dokładnie ta sama mapka.

10.02.2003
15:51
[77]

sakhar [ Animus Mundi ]

Zed Nocear, Zawisza Czarny ---> narodziły się w Waszych mrocznych umysłach juz jakieś scenariusze na Moda:)? Jestem ciekaw, bo jestem na etapie planowania swego i chcciałbym aby zastała zachowaba spójność fabuły.

10.02.2003
16:30
smile
[78]

Markos [ Konsul ]

joł joł joł! wlasnie zabilem sarevoka (pierwszy raz:) . ehh fajnie, tylko szkoda ze wywala mnie od razu do glownego menu. a myslelem ze jak wroce do wrot baldura to kazdy bedzie mi sie klanial i w ogole, a tu prosze...ehh... nienasycona dusza podroznika i poszukiwacza przygod :) No to teraz bedzie trzeba 2 skolowac i zabawy nie masz konca :D

10.02.2003
16:39
[79]

Markos [ Konsul ]

a i jeszcze mam pytanko: czy wiecie gdzie mozna znalezc przywodce strazy Amn? on zbzikowal czy cos takiego i gdzies sie zaszyl.

10.02.2003
16:48
[80]

sakhar [ Animus Mundi ]

Markos ---> Wiesz gdzie jest lokacja z wykopaliskami? Tam właśnie jest kapitan straży Bragge - od Nashkel to będzie na lokację na zachóda potem na dwie na pólnocny-zachód - tam go znajdziesz.
Grałeś tylko w BG1+ OzWM czy też dorzuciłeś sobie dodatek NTotSC? jak nie to szkoda - są nowe lokacje i nowe questy:)

10.02.2003
16:57
smile
[81]

Markos [ Konsul ]

grałem w "czystą" jedynke. Dzieki za pomoc, zwiedze te lokacje.
Pozdrawiam

10.02.2003
17:44
[82]

Krees [ Generaďż˝ ]

Zed Nocear --->Przepraszam za zamieszanie z tym adresem. Tym razem doszlo. Dzieki.

10.02.2003
21:37
smile
[83]

Pi0tras [ Centurion ]

Mam Dynaheir poziom 6 i nie może ona wpisać do księgi zaklęć niektórych zaklęć (np. zbroja, unieruchomienie osoby, zauroczenie)? Dlaczego? Czy to przez jej specjalność- mistrz przywołań?

10.02.2003
21:51
[84]

Krees [ Generaďż˝ ]

Pi0tras ---> Tak, to dlatego. Ona jest mistrzynia inwokacji-mistrzem przywolan jest Edwin :).
Kazda ze szkol ma szkole przeciwna i zaklecia z niej sa dla maga niedostepne.
Nie pamietam, jak jest szkola przeciwna do inwokacji-sprawdz w instrukcji do gry albo zaczekaj na odpowiedz od kogos innego.

10.02.2003
22:07
[85]

Valencis [ Transmuter ]

Krees --> Masz podpowiedź – wyżej wymienione Zbroja i Zauroczenie należą właśnie do tych kanonów. Szkoły przeciwne nie są tak trudne do zapamiętania, gdy zauważyć, że układają się w cztery opozycyjne pary - z modyfikacji tego schematu korzystają obie części BG i ID.

Pi0tras --> Prawda jest taka, że Inwokacje/Wywołania to najbardziej niewdzięczna specjalizacja.

11.02.2003
11:36
[86]

sakhar [ Animus Mundi ]

Witam wszystkich
Co tu tak dzisaj pusto?:) Wojna się zaczęła, Saddam nas bombarduje czy co?:)

11.02.2003
11:39
[87]

Krees [ Generaďż˝ ]

Sakhar--->Szkoła się zaczeła, uczelnia, praca-saaamo życie :)!
Ja też jestem tu tylko dlatego, że odwołano mi kurs Linuxa :(. I zaraz spadam, bo się dzis nie wyspałem i chcę jeszcze zapaść w błogą nieświadomość :).

11.02.2003
12:02
smile
[88]

Markos [ Konsul ]

Czy ktos moze mi powiedziec, co nowego i fajnego jest w dodatku OzWM??? Bo sie zastanawiam czy mam kupic.

11.02.2003
12:16
[89]

Krees [ Generaďż˝ ]

Markos ---> Jest kilka nowych lokacji pełnych przygód w tym superklimatyczna Wieża Durlaga, nowe czary, nowe rodzaje broni i dwoch naprawdę potężnych przeciwników do pokonania (Sarevo to przy nich bułeczka z masłem].
Moim zdaniem naprawdę warto to kupić, tym bardziej, że potem-albo i równocześnie można ściągnąć ze strony CDprojektu polskiego moda Opowieści z Pólnocy Wybrzeża Mieczy (OzPWM-NTotSC), który zajmuje 150Mb i wprowadza aż 13 nowych lokacji, jeszcze potezniejszych przeciwnikow,bronie i czary z SoA i IWD. Mod dziala jednak tylko z OzWM.

11.02.2003
12:17
[90]

sakhar [ Animus Mundi ]

Markos--> w dodatku są cztery nowe lokacje, w tym dwie naprawdę duże: Wieża Durlaga oraz Wyspa Wilkołaków, prócz tego dwie mniejsze. Grania na jakieś 20-30 godzin. Obowiązkowy dodatek dla każdego fana BG1!:) Prócz tego polecam nieoficjalny dodatek NTotSC. Niestety, aby go przejść, musiałbyś grać od nowa w BG1:-(

11.02.2003
12:22
[91]

Krees [ Generaďż˝ ]

Markos--->Warto. Dodatek wprowadza kilka nowych lokacji, w tym super-klimatyczną Wieżę Durlaga i dwóch naprawdę potężnych przeciwników,przy których Sarevo to chłopiec do bicia :).
Jest sporo nowych czarów. itemów i broni. Co jeszcze ważne-limit exp. wynosi 161 tyś.
Poza tym mając OzWM możesz sobie ściągnąć z netu polskiego moda-OzPWM-13 nowych lokacji, jeszcze potężniejsi przeciwnicy, czary, bronie i itemy...rewelacja :).

11.02.2003
12:25
smile
[92]

Krees [ Generaďż˝ ]

Myślałem, że pierwsza wiadomość się nie dodała, a to tylko forum zaliczyło chwilowy zwis :).
Sakhar--->spójrz na godziny dodania naszych postów-jaka synchronizacja :)).

11.02.2003
12:26
[93]

Carrignarone [ Konsul ]

Cześć.
Jak tu ostatnio byłem, to sobie głównie z Sakharem narzekaliśmy, jak tu pusto. Szok, naprawdę szok. Wy chyba rzeczywiście postanowiliście zrobić moda. Wow.

Krees ---> Co do tego pytania o drowy sprzed kilku dni, to niektórzy chyba brali za drowy te wampirzyce z Cytadeli Daerthmaca. Dla mnie to były wampirzyce, ale...

sakhar ---> Na północ od Wrót Baldura jest miasto Naverwinter, a zaraz obok zaczarowany las Neverwinter, gdzie na podróżnych czekają różne niespodzianki. Dalej na północ znajduje się Luskan, miasto zbliżone wielkością do Wrót. A jeszcze na północ jest Grzbiet Świata, a za nim Dolina Lodowego Wichru, ale to już cholernie daleko. Na tej mapie, o której wspominał Zawisza jest to wszystko i much more. MUSISZ ją mieć.
A co Twych wątpliwości, nie martw się, znajdzie się wielu, którzy zagrają w Wasz mod. Że choćby wspomnę nieskromnie o sobie. :)
Ja nawet wymyśliłem pewną historyjkę, w którą można by było zagrać... Może też kiedyś zrobię moda. Ale jak chcesz, to spróbuję ją ubrać w słowa i wysłać Ci.

Zed ---> Mnie denerwuje w grze to, że się za szybko kończy. I myślę, że zrobienie tych random-questów, o których mówiłeś, byłoby czymś wspaniałym dla tej gry.l

Valencis ---> Witam witam. Nie było Cię tu długo. Nawet dłużej niż mnie. :) Rozkładasz jeszcze Baldura na czynniki?

Twórcy moda ---> Słuchajcie, mój kumpel miał jeszcze do niedawna ftpa, na którym miałem konto. Jeśli go nie zlikwidował, to chętnie Wam je odstąpię, albo poproszę, żeby Wam też założył.

11.02.2003
12:31
[94]

Carrignarone [ Konsul ]

A tak btw. to przy takim tempie, jubileuszową setną część osiągniemy w ciągu pół roku. Jaka zmiana nastawienia, co? :)

sakhar ---> Dzięki za namiar na tego kodeka do Dwóch Wież. Jak próbowałem oglądać na najnowszym Nimo, to widziałem tyle, co na jedynce o czwartej w nocy. ;)

11.02.2003
12:36
[95]

Markos [ Konsul ]

Kurde smaka mi narobiliście na ten dodatek... chyba zaraz pojde do sklepu go zakupic.

Powiedzcie jeszcze tylko o co biega z tymi modami, o których wspomina Carrignarone?

11.02.2003
12:45
[96]

sakhar [ Animus Mundi ]

Carrignarone ---> witam szefa!:) Długo Ciebie nie widziałem na forum, co się stało? (czyżby jakieś sprawy biznesowe:)? Z tym Modem to żeśmy sie faktycznie zabrali do dzieła, a kiedy skończymy to trudno powiedzieć. Byłbyś zainteresowany w uczestniczeniu w pracach nad nim? A co FTP to byłoby fajnie mieć takowy. Mapę już przeglądałem i powstają w mojej bani już pewne pomysły. Potrzebuję jedynie paru dni spokoju by to przemysleć (jak przychodzę z pracy to jedynie mam ochotę na kapcie, lodówę i wyro:)

11.02.2003
12:45
[97]

Carrignarone [ Konsul ]

Markos ---> Noż kurde. Przecież od dwóch wątków nikt tu o niczym innym nie mówi. Chopaki (i Hathor :)) przymierzają się do zrobienia własnego dodatku do gry. Czyli do tego, co zrobił Aurelinus (niedawno cudownie zmartwychwstały:))).

11.02.2003
12:53
[98]

Carrignarone [ Konsul ]

Sakhar ---> No cześć. Wiesz, prawdę pisząc, to bardzo bym chciał, ale się kompletnie nie znam, a cały czas mam zbyt mało czasu, żeby zasiąść do nauki narzędzi. Sam widziałeś, ile mnie nie było. W tym czasie zdążyłem jeno raz w kafejce zgrać wątek, żeby przeczytać, o czym piszecie. Do tago dochodzi słaba znajomość angielskiego, która mi na pewno utrudni przedzieranie się przez tutoriale. Efekt taki, że jak coś będę potrafił, to Wy już będziecie tak zaawansowani w pracach, że nie będzie mnie pewnie gdzie wcisnąć. Tak to sobie tłumaczę, choć może podświadomie chodzi mi o to, że mi się nie chce? Nie akceptuję takiej możliwości, ale ona niestety istnieje.

11.02.2003
12:58
[99]

sakhar [ Animus Mundi ]

Markos ---> zawiązała się grupka osób którzy postanowili kontynuować dzieło Mistrza Aurelinusa i stworzyć Moda. Termin jego ukończenia jest nieznany - na razie jesteśmy na etapie prac studyjnych. Póki co zagraj w NTotSC:)
Carrignarone ---> jak wnoszę, ściagnałeś sobie tego kodeka o którym Ci kiedyś pisałem - a Nimbo nie działał?:) Co sie tyczy jeszcze FTP'a to również prowadzę rozmowy z dwoma providerami - jeden od mojej strony a drugi od serwera kumpla, gdzie molibyśmy wystawiać rzeczy pod szyldem Strom Bringers.
Jak osiągniemy setną część wątku zrobimy popijawę:)!

11.02.2003
12:58
[100]

Krees [ Generaďż˝ ]

Zawisza Czarny--->Jestem ciekaw, co z tym Xanem?
Mógłbtyś wyjawić tajemnicę? ;)

11.02.2003
13:03
[101]

sakhar [ Animus Mundi ]

Carrignarone ---> co do umiejętności to u mnie też jest kiepsko - ale staram się i robię postępy (nawet nie wiesz jaki to ból dla prawnika uczyć się skryptowania:) - stawiam postacie na mapie i nawet one gadają i zlecają questy:)

11.02.2003
13:05
[102]

Krees [ Generaďż˝ ]

Polecam Wam niemiecką stronę o BG. Świetnie opracowane questy, wspaniały Layout i coś, co mnie osobiście urzekło, czyli mapa świata BG.
Wchodzi się do niej (mapy) tak:
1. klikamy na symbol mapy znany nam z BG :),
2. klikamy na drugi link od góry " Die wohl interresanteste Map der Schwertküste".

Jak Wam się podoba?

11.02.2003
13:05
[103]

Carrignarone [ Konsul ]

sakhar ---> Jestem za! Jak osiągniemy setną część, zrobimy zjazd, w jakimś nautralnym miejscu w centrum Polski. Ja nic nie sugeruję. :)

Krees ---> Popieram. Męcz Go, żeby nam wyjawił tajemnicę.

11.02.2003
13:07
smile
[104]

Krees [ Generaďż˝ ]

Spaćkałem :(
Tym razem będzie dobrze :)

11.02.2003
13:07
[105]

Carrignarone [ Konsul ]

Krees ---> The page cannot be found. Ale będę próbował. Nigdy za wiele dpbrych map. Mówię to jako dyplomowany geograf. ;)

11.02.2003
13:17
[106]

Krees [ Generaďż˝ ]

A ja mam problem z tą mapką od Zawiszy :).
Ma toto 2,8 MB, na dyskietkę się nie zmieści, a ja używam terminala linuxowego na uczelni, gdzie nie ma nagrywarki.
Jak podzielić ten plik rar, żeby go przenieść do domu n a 2 dyskietkach? Czy Linuxs. a konkretnie KDE ma taką możliwość, coś wbudowanego w system (nie mogę zainstalować nic na własną rękę), co potem dałoby się scalić pod Windowsem? Np. używając Total Commandera 5.5??
Help?? :)

11.02.2003
13:18
[107]

Carrignarone [ Konsul ]

Krees ---> Teraz weszło. Już ściągnąłem, bardzo fajny pomysł. Tylko pokazuje dobitnie to, co mnie w grze zawsze denerwowało, czyli fakt, że osady są zbyt małe. No przecież ten Beregost to jest mniejszy od "Pomocnej Dłoni"! Ale dzięki za linkę, strona juz znalazła się w ulubionych. Nigdy za wiele stron o BG. I mówię to jako niedyplomowany maniak gry.

11.02.2003
13:19
[108]

Carrignarone [ Konsul ]

Krees ---> Mogę Ci ją podzielić rarem, żeby się mieściła na dyskietkach i wysłać na maila. Ale jutro.

11.02.2003
13:21
[109]

sakhar [ Animus Mundi ]

Też sobie obejrzałem mapkę - bardzo sympatyczna - ale jest trochę obcięta z lewej strony. Niemniej daje ogólny pogląd na świat BG.
Carrignarone ---> fakt, te osady są stanowczo za małe.

11.02.2003
13:28
[110]

Carrignarone [ Konsul ]

Epizod 67. tu:

11.02.2003
13:30
[111]

Krees [ Generaďż˝ ]

Carrignarone--->dzięki :).
Ja zamierzam troszkę się pobawić w wolnych chwilach i zrobić taką mapkę samemu, ale bez tych niedociągnięć technicznych (widoczne linie łączenia poszczególnych lokacji).
Jeśli mi się uda, to mogę Wam podesłać.
A co do tych małych osad--->pod koniec OzPWM wściekałem się wprost, kiedy moja wysokopoxiomowa drużyna chcąc dokądkolwiek dojść musiała co i rusz ścierać się z jakimiś lipnymi gnollami i hobgoblinami.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.