GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Allegro - prawdopodobnie padłem ofiarą nieuczciwego sprzedawcy

03.12.2010
11:01
[1]

SULIK [ olewam zasady ]

Allegro - prawdopodobnie padłem ofiarą nieuczciwego sprzedawcy

Witam.

Jest taki problem który chcę jak najszybciej rozwiązać i zastanawiam się z której strony to ugryźć. Sam sobie co prawda jestem winny, bo nie sprawdziłem przed transakcją wszystkiego co zawsze sprawdzam, no ale cóż.

Sytuacja wygląda tak:
- w "kup teraz" w opisie było, że paczka jest wysyłana w ciągu 24-48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie sprzedawcy,
- w mailu od allegro po kupieniu jest informacja o tym, że wysyłka następuje w ciągu 48-96 godzin od zaksięgowania przelewu na koncie sprzedawcy.

Która wersja powinna być respektowana ? Imho pierwsza, bo gdyby nie ona to bym nawet nie myślał o kupnie.


- dalej (tutaj popełniłem podstawowy błąd) w mailu było info, że tego maila należy zignorować i nie wypełniać formularza od allegro, ale poczekać 30-45 minut na przyjście formularza z maila sprzedawcy i tam go wypełnić - tak też zrobiłem,
- formularz wypełniłem i wykonałem przelew na podane dane po wypełnieniu formularza.

Przelew ode mnie wyszedł o godzinie 12:45 w piątek 26.11.2010, więc zaksięgowany został na kącie sprzedawcy w sobotę rano lub najpóźniej w poniedziałek rano, czyli paczka powinna być wysłana najpóźniej w środę do około 15 (praca w tej firmie trawa od 9:00 - 15:00).


Dzisiaj, piątek 03.12.2010 wysłałem o 6 rano maila z prośbą o wysłanie numeru listu przewozowego paczki (bo ponoć kurierzy mają problemy z dostarczaniem, to bym się dogadał czy gdzieś się nie spotkamy w trasie), oczywiście zero odpowiedzi do teraz (prawie godzina 11).

Zadzwoniłem (na telefon komórkowy) do nich, usłyszałem automat mówiący, że jest teraz prowadzona rozmowa i trzeba czekać, ok poczekałem pojawił się sygnał normalnego łączenia i zostałem odrzucony.
Zadzwoniłem drugi raz - sygnał zajętości - żaden automat (czyżby telefon został wyłączony?).

Gość ma 94931 pozytywów i 304 negatywów (97,6% pozytywów), wszystkie negatywy z którymi zapoznałem się przed kupnem dotyczyły lamp ledowych i halogenowych. Z aukcji w której brałem udział były są już wystawione pozytywne komentarze, przez użytkowników którzy kupili sprzęt nawet 2 dni wcześniej (znaczy się kupili np 21 listopada, a komentarz był pozytywny już 23 listopada).

Teraz czytam wątki w internecie na różnych forach gdzie pojawia się nazwa tego sprzedawcy (co prawda w innych konfiguracjach, ale się pojawia) na której ludzie narzekają, że zrobiono ich w bambuko w sprawie lamp ledowych i halogenów.


A teraz kluczowe pytanie - co muszę zrobić z tym fantem, niby jest to tylko 159 zł (139 za sprzęt i 20 za przesyłkę), ale chodzi o zasadę i to że miał być to prezent wręczony jutro i zastanawiam się czy nie kupić czegoś w sklepie tradycyjnym, ale wtedy jak przyjdzie z opóźnieniem - to na co mi 2 rzeczy ?.

03.12.2010
11:07
[2]

BlackBolt [ Senator ]

A może w mailu mają zaktualizowane dane ze względu na warunki pogodowe? Sprzedający ma 2 tygodnie na wysłanie przedmiotu zgodnie z regulaminem Allegro jeżeli dobrze pamiętam.

03.12.2010
11:12
[3]

koobon [ part animal part machine ]

Brak kontaktu ze sklepem nie wróży niczego dobrego, podobnie jak ponad 300 negatywów (ja bym w życiu nie kupił niczego od takiego sprzedawcy). Z drugiej strony komunikacja w całej Europie stoi, większość spedytorów ma zapchane magazyny nie rozwiezionym towarem, a część nie przyjmuje z tego powodu kolejnych zleceń. Powyższe może powodować, że przesyłki wciąż nie otrzymałeś.
Inni też olewają zasady.

03.12.2010
11:13
[4]

Lutz [ Legend ]

Pewnie pozostaje ci miec nadzieję, że podobnie jak wątki o samobójcach, i pirackim sofcie, tak wątki o nieuczciwych sprzedawcach z allegro, czytają odpowiednie służby.

A tak poważnie, to chyba pozostaje ci zapisanie sie na wspomnianych forach i dołączenie do grupy ostrzegającej ludzi przed tym sprzedawcą, bo chyba nie wierzysz, że ktoś sie tym zajmie?

03.12.2010
11:23
[5]

SULIK [ olewam zasady ]

BlackBolt - ale ja to zamówiłem nim pojawiły się problemy z kurierami i mail był w momencie niezłej pogody, więc na pewno nie był aktualizowany.

Druga sprawa - można by było zrzucać sytuację i brak odpowiedzi na niedotarcie do biura - ale sprzedawca na koncie logował się dzisiaj po 6 rano. Więc do maila też musi mieć dostęp


A co do 2 tygodni - nie po to płacę za kuriera który ma być w 24 godziny od wysyłki, aby zwlekać na wysyłce.

koobon - kupował u takich gdzie był jeszcze wyższy stosunek negatywów, ale kupowałem produkty z pozytywami i dochodziło bardzo sprawnie. I sprzedawca miał coś około 95% pozytywów, ten ma aż 97,6 %. A jak nie można wysłać - a należało by klienta informować - a nie nie odbierać telefonu.
Bo jak wysłali - to mogą podać przecież numer listo przewozowego (numer przesyłki) i się skontaktuję z kurierem wtedy, ale odpowiedzi właśnie nie ma co mnie najbardziej martwi.

Lutz - ja pewnie zgłoszę to po prostu na Policję jak nie dostanę lub dalej kontaktu nie będzie, tylko nie wiem jak długo muszę zwlekać :(

03.12.2010
11:39
[6]

tomazzi [ Flash YD ]

A już myślałem że to wątek Hohnera :P

SULIK - po co od razu na policję? Zgłoś się najpierw do allegro.

03.12.2010
11:41
[7]

erton [ Fink ]

Zglaszanie do allegro odbywa sie teraz przez centrum sporow, trwa to mniej wiecej miesiac i jak wynika z moich doswiadczen niewiele z tego wynika, tzn od allegro nie otrzymalem absolutnie zadnej pomocy, za to sprzedawca sie wystraszyl wiec ostatecznie rozwiazalem problem.

03.12.2010
11:45
[8]

Hakim [ Generaďż˝ ]

Na początku - interesuje Cię tylko to co w aukcji jest wpisane. To co na stronie "O mnie", czy w mailach informacyjnych po aukcji nie jest wiążące, a jedynie może być pomocne.
Rozumiem sprzedawcę, że przy masowej sprzedaży, sposoby rozliczeń podsuwane przez Allegro mogą skutecznie paraliżować sprzedaż, więc wiele sklepów stosuje indywidualne rozwiązania.

Przelew wyszedł o 12:45 - o tej go wysłałeś czy właśnie o tej są sesje eliksirów wyjściowych z Twojego banku, na którą ten przelew się załapał? Bo to jest różnica.
Przelewu jeśli to nie ten sam bank, to zdaje się nie mógł zaksięgować w sobotę rano, bo w weekend nic nie wpłynie.
Ten poniedziałek rano to też rzecz względna, ponieważ mógł to być równie dobrze poniedziałek wieczór i liczy sobie wtorek jako pierwszy możliwy dzień wysyłki.
Jeśli to ten sam bank, to sprawa jasna - przelew powinien być w czasie rzeczywistym. Przy "Płacę z Allegro" jest jakoś dziwnie. Raz szybciej, raz wolniej.

Patrząc na maila od niego z informacją 48-96 godzin, jeszcze mieści się w moich oczach w limicie, aczkolwiek ten limit Ciebie nie obchodzi, bo nie było go w aukcji.
Patrząc na 24-48 godzin na wysyłkę, przy braku problemów z kurierem wg mnie paczka powinna być najpóźniej dziś.

Masz prawo być wkurzony, sam bym był.

Ja już się sparzyłem na kupowaniu prezentów na Allegro i natychmiastowych wysyłkach. Są to często niestety banialuki. Albo trzeba kupować z odpowiednim wyprzedzeniem, albo mieć na uwadze, że kupując "na styk" może być problem.


Mam jednak nadzieję, że dziś paczka dojdzie i się całość zakończy pozytywnie.

03.12.2010
11:47
[9]

koobon [ part animal part machine ]

Tak jak pisałem, problemy z kontaktem budzą poważne wątpliwości.
Procent może i nie jest duży, ale 304 negatywy to jednak, jak na mój gust, sporo za dużo.

"ale ja to zamówiłem nim pojawiły się problemy z kurierami i mail był w momencie niezłej pogody"
No dobrze, ale towar mieli wysłać po zaksięgowaniu kasy. Przelew zrobiłeś 26.11, więc jeśli mają konto w innym niż Ty banku, to dostali go w poniedziałek. A w poniedziałek to już drogi były zasypane. Dodaj do tego te 48 godzin, które zastrzegli sobie na wysyłkę i paczka mogła wyjść od nich 1.12.

03.12.2010
11:55
[10]

Lysack [ Przyjaciel ]

Tomazzi -> ja tak samo :D

SULIK -> przelew poszedł 26, w piątek.
Jeśli był to przelew zewnętrzny, zapewne doszedł w poniedziałek, 29 listopada.
Sprzedający ma 48 godzin na wysłanie towaru, więc mógł wysłać go w środę.
W środę i czwartek, wielu kurierów przestało odbierać przesyłki.
Ja też czekam na przesyłkę, która miała zostać nadana w środę - nie przyjechał kurier i w ogóle mamy nadzieję (razem ze sprzedającym), że już dzisiaj przyjedzie, bo uzbierało się mu kilkadziesiąt paczek i nie ma już na nie miejsca w sklepie.

A zatem cierpliwości - w poniedziałek już kurierzy powinni działać w miarę sprawnie.

Jednak brak kontaktu z pewnością nie zasługuje na pozytywa. Jeśli uda Ci się z nim skontaktować i potwierdzi się wersja o nieodbieraniu przesyłek przez kurierów, to raczej należy się neutral - negatyw tylko w przypadku opóźnienia z winy sprzedającego.

03.12.2010
12:06
[11]

SULIK [ olewam zasady ]

koobon - ale jak wyszła, to można odpowiedzieć na maila i podać numer listu przewozowego :) to jest właśnie mój domysł, że wcale nie wyszła.

Hakim - co do elixiru ja wielokrotnie dostawałem w sobotę rano przelewy w godzinach między 7-8 rano, a później już nic.

Z tego co patrzę na sesje elixira to chyba jednak przelew wyszedł z banku (ING) w poniedziałek o 8:30, a w PKO powinien dotrzeć o 10:50, 14:50, 17:20. Czyli tak czy inaczej paczka powinna być wysłana i powinien być do niej numer listu przewozowego :).

Co do późnego zamówienia - to kolejny mój błąd - bo pierwszy prezent zamówiłem z dużym wyprzedzeniem, a później zdecydowałem się na drugi.


tomazzi - a w jakim terminie należy zgłaszać do allegro - tym bardziej, jak przelew poszedł poza systemem allegro

03.12.2010
12:52
[12]

SULIK [ olewam zasady ]

Dzwoniłem drugi raz, sygnał normalny połączenia, a chwilę później "błąd połączenia".


/edit
z powodu nieodbierania telefonu wysłałem wiadomość poprzez "centrum sporów" - zobaczymy do czego się to nadaje.

03.12.2010
13:19
[13]

malyr [ Konsul ]

trochę nie zatrybiłem, kupiłeś bubel? czy martwisz się, że nie dojdzie?

firma
jak ktoś ma prawie 100 tys komentarzy to znaczy, że sporo sprzedaje, pewnie to jest firma krzak czyli 2-3 osoby i tak sobie działają
dzwoni do Ciebie 100 osób dziennie z miliardem pytań?
też bym nie odbierał :)

kurierzy
mi paczka wysłana UPS, gdzie oni nigdy nie zawodzą szła 2 dni, warunki pogodowe są takie a nie inne, nikt na to nie poradzi

płatność
przelew doszedł najwcześniej po 14 w poniedziałek jak nie to we wtorek rano
banki to jeden wielki wał, przelewają kiedy chcą i jak chcą nie mówiąc o płatnościach allegro
kupujący do allegro 1 dzień, allegro dusi 1 dzień, wysyła kolejny dzień :)

a może kupiłeś jakieś chińskie cudo na które ten gościu czeka bo mu się opóźnia dostawa z chin?
naklepał chętnych a teraz nie ma co wysyłać :)


trzymam kciuki żebyś kasę odzyskał :)

jak jest z regulaminem? kupujący musi w ciągu 7 dni zapłacić a sprzedający ile ma czasu na wysłanie?

03.12.2010
13:44
[14]

budziakowski [ Generaďż˝ ]

Sprzedajacy ma do 30 dni na wyslanie towaru, jesli jest to firma, wiec w zasadzie nic zrobic nie mozesz.

ustawa z dnia 2 marca 2000 r. art. 12.1. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, przedsiębiorca powinien wykonać umowę zawartą na odległość najpóźniej w terminie trzydziestu dni po złożeniu przez konsumenta oświadczenia woli o zawarciu umowy.

03.12.2010
13:46
[15]

SULIK [ olewam zasady ]

malyr - 34934 pozytywów, źle napisałem na początku.
Martwię się, że nie zostało wcale wysłane.

A co do nieodpowiadania na maile i nieodbierania telefonów - jak ma aż taki duży biznes niech zatrudni kogoś do obsługi klienta to raz, a dwa jak nie ma zamiaru odbierać to po co numer podaje ?

Co do kuriera dlatego chcę znać numer listu przewozowego, aby wiedzieć kto zawinił i nie mam odpowiedzi na tą prośbę.

Z mojego doświadczenia przelewy dochodzą nie dłużej niż 24h, nie płaciłem też funkcją płać z allegro.

Mnie prawdę mówiąc nie interesują problemy sprzedawcy, bo jak wystawił to znaczy, że ma mieć. A jeśli rzeczywiście jest coś nie z jego winy, to powinien odpowiedzieć na maila, lub sam napisać do kontrahentów z info o problemach.

Nie ma w regulaminie allegro nic o terminach, terminy oznaczane są przez sprzedawcę/kupującego.

03.12.2010
13:48
[16]

SULIK [ olewam zasady ]

budziakowski [14] - jak już pisałem w poście numer [1], sprzedawca oferował wysyłkę w ciągu 24-48h od zaksięgowania przelewu, a nie w ciągu 30 dni. Więc jeśli ma zamiar wysłać w ciągu 30 dni, to ja mam prawo żądać zwrotu pieniędzy, bo interesowała mnie szybka dostawa, a nie czekanie. A jako zawarcie umowy można wnioskować moment kliknięcia "kup teraz", akceptując tym samym opis aukcji.

03.12.2010
14:01
smile
[17]

SULIK [ olewam zasady ]

Sprzedawca logował się na allegro o 13:30 i 13:43:29, a w dalszym ciągu pozostaję bez odpowiedzi.

Mój post w "centrum sporów" wylądował o 13:09:58

03.12.2010
14:05
[18]

malyr [ Konsul ]

oj kolego drogi to chyba mało kupujesz na allegro :)
ja płacę zawsze płatnością online a później to są szopki :)
brak towaru, uszkodzony, czekanie po 2-3 tygodnie
niestety chcesz kupić online i tanio licz się z ryzykiem :)

kiedyś coś tam sprzedałem a kupujący do mnie, że zapłaci za 3 tygodnie bo jeszcze kasy nie ma

generalnie nie jest wcale tak różowo jak się wydaje

czytałeś jak działają spory allegro?
do 30 dni jak nie lepiej

03.12.2010
14:15
[19]

SULIK [ olewam zasady ]

malyr - tylko Ci ludzie się najczęściej godzą na takie traktowanie, ja nie mam zamiaru być oszukiwany i jeśli będzie trzeba to nawet chętnie się z taką osobą w sądzie spotkam.
To są tacy sami sprzedawcy jak zwykli sklepowi. Jak nie mają bułek to ich nie wystawiają na półki, tak samo jak nie mają ich na stanie dla wszystkich to nie wystawiają ich na pułkach, a później po zapłaceniu za nie chowają i mówią, że będą później.

Ba... nawet nie chodzi o to, że czegoś nie ma - tylko o BRAK MOŻLIWOŚCI kontaktu ze sprzedającym, bo jak się chce handlować to należy szanować klienta, a nie mieć go w dupie od momentu wpłaty pieniędzy.

Póki co szukam możliwości załatwienia tego w sposób polubowny, ale cierpliwość mi się szybko będzie kończyła.

I dla mnie droga prawna nie jest zupełnie problemem pod warunkiem, że są takie możliwości.

03.12.2010
14:19
[20]

malyr [ Konsul ]

masz rację, ale kogo będzie bronić serwis?
tego właśnie gościa bo to on wygenerował im % z tych kilkudziesięciu tysięcy aukcji :)
dymani jesteśmy na każdym kroku, fajnie, że jest ktoś kto powalczy :)
powodzenia

03.12.2010
14:22
[21]

SULIK [ olewam zasady ]

No. dostałem numer listu przewozowego

03.12.2010
14:49
[22]

Kharman [ ]

Niesamowite, czyzby sprzedawca mial wiecej niz jednego klienta i byc moze zalatwial maile chronologicznie? A nie odbieral zeby mu frustraci nie zawracali dupy i nie opuzniali?

03.12.2010
14:57
[23]

koobon [ part animal part machine ]

Kharman -->

Szyderstwo nie na miejscu.
Po pierwsze, skoro klienci mieli by być dla niego tylko zawracaniem dupy powinien zmienić branżę, bo w handlu z takim podejściem nie ma czego szukać.
Po drugie, sklecenie maila z nr przesyłki trwa kilkanaście sekund; żadne opóźnienie. Co więcej, programy do wysyłki dostarczane przez spedytora mogą to zrobić za ciebie automatycznie.
Po trzecie, paczkę, zgodnie z informacją, którą umieścił w opisie aukcji, powinien był wysłać najpóźniej dwa dni temu.
Po czwarte w końcu, "opuźniali" piszemy przez "ó".

03.12.2010
14:57
[24]

sparrhawk [ Mówca Umarłych ]

Kharman, chyba nie do końca łapiesz koncept telefonu kontaktowego. :D

03.12.2010
15:05
[25]

Black Thomi [ Pretorianin ]

Nie jest tak ze sprzedawca ma 2 tyg na wyslanie paczki od momentu zaksiegowania pieniedzy na koncie ? Licz sie z tym ze tak jak ludzi pisali moze byc teraz u nich kociol a pisanie na aukcji ze wysylka w 24h itp itd moze byc normalna sciema chociaz nie zawsze tak jest :)

03.12.2010
17:01
[26]

SULIK [ olewam zasady ]

Black Thomi - więc jeśli jest ściemą, jest to naruszenie praw klienta.
I prawdę mówiąc - co mnie obchodzi, że ktoś ściemnia - podał to jako termin wysyłki to znaczy, że taka jest umowa i w razie niedotrzymania tych terminów powinien ponieść konsekwencję, jeśli chce ich uniknąć powinien informować o tym kupujących.
A co do 2 tygodni wskaż miejsce w regulaminie w którym o tym mowa, ja się nie doszukałem.
Przytoczę też cytat z powyżej:
ustawa z dnia 2 marca 2000 r. art. 12.1. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, przedsiębiorca powinien wykonać umowę zawartą na odległość najpóźniej w terminie trzydziestu dni po złożeniu przez konsumenta oświadczenia woli o zawarciu umowy.
Za umówienie się można uznać opis aukcji i warunki przesyłki które w tym wypadku opiewały na 24-48h.

Kharman - pracowałem w spedycji i telefony od klientów odbierałem i informowałem o numerze listu przewozowego oraz kiedy paczka została wysłana i gdzie jest.
A telefon jest po to podawany aby go odbierać, a nie odrzucać połączenia.
Ja jak się z kimś na coś umawiam to dotrzymuję umowy i ją wykonuję, jeśli z jakiś niezależnych mi przyczyn nie mogę jej dotrzymać to o tym informuję zainteresowanych i liczę się z konsekwencjami.



Ja się cały czas dziwię osób które bronią sprzedawców którzy nie wysyłają paczek w terminie - dziwi mnie to bardzo - tak bardzo kochacie być kapaniu po dupach płacąc za coś lubicie spokojnie czekać aż sobie przyjdzie za kilka tygodni ? No jeśli większość społeczeństwa jest taka, to ja się nie dziwię, że sprzedawcy robią sobie co chcą.
Ciekaw jestem jak byś postąpili w wypadku gdybyście byli uczuleni np. na orzechy, na opakowaniu produkty byłby zapis: nie zawiera orzechów, a po zjedzeniu okazało by się, że dostaliście ataku spowodowanego orzechami w produkcie ? Zaraz pewnie ktoś by się odezwał: a z tymi napisami, ze nie ma orzechów to taka ściema - po co to roztrząsać ?

03.12.2010
17:11
[27]

Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

Dostales ten list przewozowy to podaj date wyslania paczki.
Narzekasz na sprzedawcow a zobacz jak poczta działa przed swietami i nie tylko? i co powiesz ze tez nie powinni sie brac za taka robote skoro nie sa w stanie dotrzymac terminow doreczonych paczek. Teraz sie pozmienialo i mamy firmy kurierskie to ludziom od razu sie w d**** przerwaca i oczekuja cudow. jezeli to mial byc prezent to jestes sam sobie winien bo powinienes zalatwic to odpowiednio wczesniej. zawsze trzeba brac poprawke na losowe opoznienia. Ja prezent na mikolajki dla zony zalatwilem juz 2 tyg temu a na paczke z allegro czekalem 4 dni. cierpliwosci kolego cierpliwosci.

03.12.2010
17:18
[28]

SULIK [ olewam zasady ]

Genzo czytaj całość - to ma być dodatkowy prezent do tego co kupiłem ponad 2 tygodnie temu i nie zamawiał bym go gdyby nie fakt w opisie dotyczący szybkiej wysyłki. Dodatkowo najbardziej chodzi mi o fakt nieodbierania telefonów i nieodpisywania na maila. Na maila dostałem dopiero odpowiedź po napisaniu do centrum sporów.
Paczka została wysłana 1.12 doszła właśnie.

I po raz kolejny piszę, że potrafię zrozumieć opóźnienia spowodowane kurierem, natłokiem pracy, etc. Ale nie potrafię zrozumieć i nie będę tolerował braku kontaktu ze sprzedającym i ignorowanie pytań klienta.

A tym bardziej pod buzowała mnie sytuacja kiedy na forach czytałem o tym sprzedawcy same złe komentarze.

03.12.2010
17:35
[29]

Coy2K [ Veteran ]

Sulik rozumiem Cię doskonale. Nic tak nie irytuje jak niemożnośc skontaktowania się ze sprzedającym. Człowiek roi sobie w głowie różne myśli...głównie takie, że jest dymany,a druga strona celowo unika kontaktu. Prawdziwy **** mnie strzelał jak choćby 2 dni nie było odpowiedzi na mojego maila :)

Z nieprzewidzianych przyczyn moja przesyłka z allegro realizowana jest już 2-gi tydzień, ale że kilka wzorowych transakcji przeprowadziłem już ze sprzedającym no i mam z nim bezproblemowy kontakt, a i opóźnienia zostaną mi zrekompensowane to śpię spokojnie.

03.12.2010
18:10
[30]

Genzo Wakabayashi [ Juventus Forever ]

czyli generalnie sie wyrobil w terminie 48h. wiec nie widze powodow do niezadowolenia. na aukcji pewnie nigdzie nie ma napisane ze sprzedawca oferuje swietny i bezproblemowy kontakt albo ze na meila odpisze w ciagu 15min. jezeli chciales byc pewny ze sprzedawca sie wyrobi z wysylka bylo do niego napisac badz zadzwonic przed zakupem wtedy bys wiedzial ze jest utrudniony z nim kontakt i wybralbys innego. Ja czesto w ogole sie nie kontaktuje ze sprzedajacymi tylko czekam na paczke. jezeli ma faktyczne opoznienia to zaczynam sie dopytywac co i jak no ale koniec koncow doszlo wiec trzeba sie cieszyc a reszte puscic w niepamiec :)

03.12.2010
20:57
smile
[31]

SULIK [ olewam zasady ]

OK sprawa załatwiona pozytywnie, towar dotarł i nawet działa (bo po czytaniu opinii w necie na temat tego sprzedawcy miałem spore obawy).

Dziękuje w tym momencie za pomoc i podtrzymanie na duchu, bo jednak był to nerwowy dzień dla mnie.

Coy2K - no widzisz, ja mam tyko pozytywne transakcje wcześniej, z tym, że wielu sprzedawców rozleniwiło mnie do tego stopnia, że dzwonili do mnie i potwierdzali zgodność towaru który zakupiłem z faktem rzeczywistym, wysyłali smsy o tym, że paczka poszła, czy wreszcie wysyłali mailem numery przesyłki do monitorowania trasy.

Genzo - nerwowy dzień, ale jak od razy napięcie opada jak wszystko gra :D

03.12.2010
21:02
smile
[32]

wysiak [ Legend ]

I bylo panikowac, robic zamieszanie, i oczerniac porzadnego czlowieka?;)

Swoja droga o ile przyslanie numerka do sledzenia wysylki sie zdarza, to osobiscie z zadnymi sms'ami czy telefonami w zyciu sie nie zetknalem - to jakis folklor allegro musi byc:)

03.12.2010
21:11
[33]

Kharman [ ]

SULIK --> zaraz, dostał pieniądze 29-11 wysłął 1-12, czyli tak ci żyłka pulsowała żeś nie mógł w spokoju usiedzieć, tylko musiałeś w wielkie dzwony bić, boś klyent i wymagasz... Uwielbiam ten typ, dzisiaj nawet miałem jednego, przylazł i żeby mu sprawdzić czy kurtka o którą pytał w innym sklepie jest dostępna i czy można mu sprowadzić, nie wystarczyło że mu raz powiedzieli że nie ma, musiał przyleźć i mój czas marnować, bo powiedziałęm mu to samo, nie ma i nie będzie...

03.12.2010
21:12
smile
[34]

Coy2K [ Veteran ]

Wiele razy nie dostałem informacji o tym, ze towar został wysłany mimo że prosiłem o to w mailu. Innym razem nie musiałem kiwnąć palcem i dostawałem maile z automatu o zmianach statusu mojej przesyłki z dokładnymi informacjami, które tak na dobrą sprawę nie były mi potrzebne a jedynie zaśmiecały mi skrzynkę.

Jak widać każdy sprzedawca inaczej do tego podchodzi

03.12.2010
21:48
[35]

SULIK [ olewam zasady ]

wysiak - :) co śmieszne telefon dotyczył skarpetek termoaktywnych (sam się zaskoczyłem, o taki kontakt w tego typu sprawie). A smsy najczęściej gier.
Przy kupnie książek raz na jakiś czas wysyłają mi maila z numerem lp, ale w tych wypadkach mi się nie spieszy.

Kharman - jeśli sprzedawca na prośbę o przesłanie numeru listu przewozowego się nie odzywa, a później w internecie znajdujesz na jego temat tego typu post:
"Ostrzegam !! Nie kupujcie niczego od firmy ****, ****, ****, ****, **** to oszusci to jedna i ta sama firma), kłamcy, sprzedają żarówki led niezgodne z opisami 60W odpowiada 15W, 30W=5W, uszkodzone mp4, nie oddaja pieniędzy, nie uznają reklamacji, kłamia co do jakości towaru, nie wysyłają paragonów, zapominają odesłać pieniądze za zwrot = oszukali setki klientów i mimo to od 4 lat nadal oszukują i sprzedają na allegro mimo iż każda z tych firm ma setki negatywnych opinii - zobacz: Informacje o UĹźytkowniku ****- Aukcje internetowe Allegro
Informacje o UĹźytkowniku **** - Aukcje internetowe Allegro
Informacje o UĹźytkowniku **** - Aukcje internetowe Allegro

Allegro nic z tym nie robi, dalej spokojnie sprzedają, a ludzie nie wiedząc czemu od nich kupują a pózniej żalą się ze "złodzieje", "oszuści","oszuści","oszuści","oszuści".
Jeśli ty tez zostałeś oszukany zrób coś z tym, uprzedz wszystkich których znasz, zgłoś sprawę na policję, do US do UOKiK albo przynajmniej napisz co cie spotkało, moze to kogoś przestrzeże przed nieuczciwymi sprzedacami, którzy psuja opinie dobrym, uczciwym, rzetelnym sprzedawcom.
" [ pisownia oryginalna ]
To jak byś reagował ?

Dodatkowo dzisiaj był ostateczny moment kiedy paczka mogła dojść na czas i musiałem wiedzieć czy mam się jej spodziewać czy też nie, bo jak już wspominałem wcześniej potrzebuję tego na jutro - więc jak by nie przyszło dziś, to z samego rana jutro musiał bym stać w kolejkach w sklepie.
Dla Ciebie jest to pienienie się, dla mnie informacja którą można było przekazać w ciągu kilku sekund, jeśli potrafili zrobić sobie formularz własny do zamówień, to też powinni potrafić zrobić automat do listów przewozowych. Tym bardziej jak się ma dużo klientów.

03.12.2010
22:30
[36]

sebekg [ Legend ]

Ja na innych pajaców trafiłem i nie POLECAM!!! Kupiłem dosłownie pierdółkę za 10zł plus tam przesyłka z 5zł. Napisali że wciągu 2 dni wysyłają. Czekałem na przesyłkę 3tygodnie. W międzyczasie kupiłem drugą rzecz. Poszły masę maili, spór, na nic nie odpowiedzieli!!!

03.12.2010
23:03
[37]

Kharman [ ]

SULIK --> wysłałeś list o 6 rano, człowiek pracuje od 9. W porywie szaleństwa załóżmy że nie jesteś jedynym klientem, a odpisywanie na twoje maile nie jest istotą jego zawodowej egzystencji, odpowiedź dostałeś po 5 godzinach, w tym samym dniu roboczym. Tak, pienisz się...

To jak byś reagował ?

Sorry, ale to wygląda jak paszkwil konkurencji.

koobon -->

Po pierwsze nie klienci tylko frustraci któży przebierają nogami bo jest dzień dostawy godzina 11 a paczki nie ma, no i jak to tak, przecież to moja paczka taka ważna, pilna i w ogóle...

Po drugie, ja na maila od managera brytyjskiego magazynu czekam czasem po kilka dni, bo człówiek zajęty jest i generalnie musi sobie priorytetyzować sprawy, a ja dla przykładu na jego maila o numer przesyłki odpowiedziałęm po jakichś 2 godzinach, jak już go pisałęm zajęło to kilka sekund, ale wcześniej miałem ważniejsze sprawy i wcześniej się go napisać nie dało.

Po trzecie jak historia pokazuje wysłał ją właśnie wtedy.

Po czwarte... WOW, musisz być z siebie dumny takiego ortografa wypatrzeć...

03.12.2010
23:40
[38]

Belert [ Legend ]

jak handlujesz z firmami to musisz sobie zdac sprawe ze oni nie zyja tym biznesem , maja to w d.... generalnie to tylko pracownicy za pensje. .Stad nie denerwuj sie sprawa sie wyjasni skoro gosc ma tyle pozytywow to raczej wczesniej czy pozniej bedzie ok.A to ze nie odbieraja telefonu to uwierz mi gdybys mial kilka tys aukcji wystawionych i konczacych sie to bys wiedzial ze idzie szalu dostac z tym telefonami i jak ktos zadzwoni to staraja sie znalezc o co chodzi.I wtedy nie odbieraja telefonu.Relax .Bedzie ok.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.