GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

gwarancja ps3 proszę o pomoc

28.11.2010
21:01
[1]

MICHALXD90 [ Legionista ]

gwarancja ps3 proszę o pomoc

Witam

Mam pytanko, zakupiłem 29.10.2010 playstation, zepsuła się po 10 dniach i odesłałem do serwisu pram, i po 3 dniach odesłali mi jakąś inną odświeżoną, dzisiaj podłączam konsole do telewizora i ten sam problem co wtedy. Nie wyświetla obrazu i dźwięku, nie chce się wyłączyć. (miękki reset nie działa) I mam pytanie kiedy muszą mi wymienić na nową? Dopiero za 3 razem ? Lub kiedy mam prawo ubiegać się o zwrot pieniędzy?

Z góry dziękuję za odp.

28.11.2010
21:31
[2]

MSajad [ Pretorianin ]

Powinieneś ich powiadomić o ich błędzie albo oni Ciebie,że to się zepsuło jest z Twojej winy.(nie mówię że jest)
Spróbuj jeszcze raz jak nie to pogadaj se z nimi inaczej :)

28.11.2010
21:36
[3]

dobryziomal135 [ Skowronxter ]

Nie wyświetla obrazu i dźwięku,

Jak włączasz ją to przytrzymaj przycisk do włączania, aż się coś pokaże.

28.11.2010
21:37
[4]

Sensai3D [ Konsul ]

Tak jak pisze dobryziomal135 odłącz ją od sieci, uruchom ponownie z tym, że przytrzymaj przycisk power z 5-6 sekund.

29.11.2010
07:38
[5]

MICHALXD90 [ Legionista ]

tzn podłączyłem konsole do zasilania, i tylko kablem hdmi do telewizora, przetrzymałem 5 sec przycisk zasilania, w górnym roku telewizor pokazał że zresetowały się ustawienia do 576p i dalej obrazu nie ma.
Zamawiam dziś kuriera na koszt serwisu sony żeby mi po to przyjechał, mam nadzieję ,że ostatni raz to wysyłam, bo bardzo zawiedziony jestem tym że nie mam ps3 nawet miesiąca a już 2 raz do serwisu muszę wysyłać. Jedno szczęście że dzieje się to teraz gdy mam gwarancje.

29.11.2010
07:51
[6]

MICHALXD90 [ Legionista ]

dodam ,że nie mogę jej wyłączyć inaczej niż 15 sekundowym przyciśnięciem przycisku zasilania. Gdy tylko wcisnę przycisk zasilania żeby ją wyłączyć słyszę podwójne piknięcie.

29.11.2010
09:40
[7]

budziakowski [ Generaďż˝ ]

Nowej konsoli na pewno nie dostaniesz, bo Sony to sprytna firma i dostaniesz inna, naprawiana. Kumpel 4 razy tak wysylal swoja do serwisu, bo mu non stop padala. Zwykle po kilku tygodniach od naprawy. Plusem jest to, ze kazdy pobyt konsoli w serwisie wydluza gwarancje o chyba 3 miesiace.

29.11.2010
11:16
[8]

MICHALXD90 [ Legionista ]

heh dzięki za info ;p pocieszne to to nie jest ale cóż.. Konsola i tak ma rok gwarancji podstawowej, więc teraz muszę ich spytać czy ten okres nie wydłużył mi się o 6 miechów ;p

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.