GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Two Worlds II | GOL-owa poradnia | PC & Konsole Cz.2

17.11.2010
15:06
smile
[1]

lajtowy ziomek:) [ God of War ]

Two Worlds II | GOL-owa poradnia | PC & Konsole Cz.2

Informacje dla osób udzielających się w wątku:

Wątek ten poświęcony jest drugiej odsłonie gry cRPG polskiej produkcji - Two Worlds.
W swych wypowiedziach staramy się być kulturalni w stosunku do innych użytkowników forum, jak i też nie zbaczamy na tematykę niepowiązaną z omawianym tytułem/serią, w celu uniknięcia zbędnego "śmietnika".

-----------------------------------------------------------------------

Ogólne informacje:

Gra „Two Worlds II” przedstawia kolejny rozdział w historii Antalooru. Bohater musi zbadać swoje tajemnicze korzenie, w związku z czym czekają go przygody pełne zaskakujących zwrotów. Dzięki doskonałemu połączeniu fabuły, klimatu i technologii gra oferuje nowe, fascynujące doświadczenia w dziedzinie RPG.

FABUŁA
Zapierająca dech wyprawa w przeszłość Antalooru

Po upadku Aziraala, boga ognia, Mrocznemu Władcy Gandoharowi prawie udało się doprowadzić do zakłócenia równowagi pomiędzy żywiołami. Na świat spływa mroczna magia, by wypełnić powstałą pustkę. Przekonawszy się o możliwości całkowitego zapanowania nad mrocznymi mocami, Gandohar zaczyna wykorzystywać moc Aziraala uwięzionego w Kirze, potomkini Sierot. Pomimo swojego pochodzenia Kira nie może podołać takiemu obciążeniu. Trzymając w garści cały Antaloor, Gandohar obmyśla nowy plan w swojej twierdzy w Oswaroth. Istnieją jednak wciąż ci, którzy walczą z tyranem, mając nadzieję, że układ sił zmieni się na ich korzyść. Walka o Antaloor trwa…

Minęło pięć lat od dramatycznych wydarzeń, które doprowadziły cały świat na skraj otchłani. Bohater jest uwięziony w lochach zamku Gandohara. Wraz z wolnością przepadły jego nadzieje na uratowanie siostry. Gdy daje się pochłonąć rozpaczy, nadzieja przychodzi z najmniej oczekiwanej strony. Znienawidzeni przez bohatera orkowie zorganizowali oddział, który ratuje go z niewoli. Bohater pojawia się na ziemi zbezczeszczonej przez zło. Rozpoczyna podróż, która ma rzucić światło na mroczną przeszłość Gandohara, w nadziei na odkrycie słabego punktu w obronie przeciwnika. Jeśli zawiedzie, na zawsze utraci swoją siostrę.

ROZGRYWKA
Doskonała mieszanka elastyczności, kreatywności i nowoczesnej technologii

„Two Worlds II” to doskonałe połączenie klasycznych i nowatorskich cech RPG, klimatu i technologii. Złożony system zadań i ekscytujący wątek główny wciągną cię w świat Antalooru wzbogacony scenariuszami zadań pobocznych. Urozmaicona rozgrywka i zajmująca atmosfera napędza fabułę i przykuwa uwagę, obiecując niebezpieczeństwa i odkrywanie świata w licznych zadaniach i sekwencjach wideo.

Ulepszona SI, zasady równoważenia sił, doświadczeni autorzy, aktywny system walki, nowatorski system zarządzania magią DEMONSTM oraz system alchemii PAPAKTM są gwarancją dobrej zabawy zarówno dla nowych, jak i doświadczonych graczy. W grze umieszczono artystyczny system ruchów ofensywnych i obronnych. Parowanie ciosów oraz zmienne efekty trafień dają okazję do zastosowania taktyki i wzbudzają duże emocje, gdy SI wkracza do walki i stosuje własne strategie. Gra odznacza się także niezwykłą elastycznością pod względem możliwości konstruowania broni i pancerzy. U podstaw tego aspektu gry leży nowo stworzone narzędzie CRAFTTM. Gracze mogą rozkładać broń na surowce i tworzyć nowe unikatowe przedmioty. Gra „Two Worlds II” jest również doskonała pod względem graficznym. Potężny silnik GRACETM oferuje takie technologiczne atuty jak nieograniczona liczba dynamicznych źródeł światła, 24-bitowy postprocessing HDR oraz technologia Real Eye Adaptation. Jego zastosowanie znacznie skraca czasy wczytywania, poprawia ogólne działanie gry i umożliwia pełną rozgrywkę przy ograniczonych wymaganiach sprzętowych.

CECHY

* Elastyczny system walki ze zmiennymi ruchami ofensywnymi, blokami i specjalnymi sztuczkami.
* Nowoczesna technologia dzięki zastosowaniu potężnego silnika GRACETM oraz specjalnych narzędzi.
* Liczne minigry urozmaicające rozgrywkę.
* Intuicyjny interfejs użytkownika systemu magii DEMONSTM oraz systemu alchemii PAPAKTM.
* Graczowi towarzyszą najemnicy i magicznie stworzone istoty.
* Złożony system zarządzania obiektami umożliwiający przemieszczanie i używanie przedmiotów.
* Specjalne narzędzie CRAFTTM umożliwia indywidualizację pancerza i broni.
* Wielu przeciwników-bossów ze specjalnymi strategiami walki i wyjątkowymi nagrodami za ich pokonanie.
* Elastyczny system MoSens gwarantuje realizm ruchów w codziennych czynnościach i walce.
* Rozmaite sposoby przemieszczania się, takie jak chodzenie, bieg, sprint, pływanie, żeglowanie i teleportacja.
* Porywająca fabuła z licznymi przerywnikami filmowymi.
* Rozbudowany tryb wieloosobowy zawierający symulację budowania.


-----------------------------------------------------------------------

Linki dotyczące Two Worlds II:
- https://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=649 <---- Two Worlds II w pytaniach i odpowiedziach
- <---- Wszystko o polskiej serii Two Worlds
- https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1051 <---- Poradnik do gry Two Worlds II
- https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1052 <---- Poradnik do gry Two Worlds II (Atlas Świata)

---------------------------------------------------------------------

Na "skróty":
- <---- Historia drugiej części w "pigułce"
- <---- Garść nowości związanych z nową odsłoną serii

-----------------------------------------------------------------------

Wymagania sprzętowe:

Minimum Requirements

* Processor: Intel or AMD Single-Core CPU (2.0 GHz)
* RAM: 1 GB (2 GB with Windows Vista or Windows 7 OS)
* Operating System: Windows XP or Snow Leopard
* Graphics Card: Radeon HD series, Geforce 8800 GT (Shader 3.0 and 512 MB RAM)
* 8GB of free hard drive space
* Internet connection (required for Multiplayer)
* DirectX 9.0 or OpenGL

Recommended Requirements

* Processor: Intel or AMD Multi-Core CPU (2.6 GHz)
* RAM: 4 GB
* Operating Systems: Windows Vista, Windows 7, Snow Leopard
* Graphics Card: Radeon HD 2900, Geforce 8800 GTX or higher
* 8GB of free hard drive space
* Internet connection (required for Multiplayer)
* DirectX 11.0 or OpenGL


---------------------------------------------------------------------

Nowa część zostanie utworzona po przekroczeniu 200 postów!

---------------------------------------------------------------------

Poprzednia część:
-https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=10798288&N=1

---------------------------------------------------------------------

Banner do wątku:
-

~ Banner by szymonmac


Two Worlds II | GOL-owa poradnia | PC & Konsole Cz.2 - lajtowy ziomek:)
17.11.2010
15:09
[2]

lajtowy ziomek:) [ God of War ]

I przeniosę pytania Pawela z poprzedniego wątku:

Mam 2 pytania o pasek skrotow:
1.Czy mozna usunac jakas rzecz przypisana np do klawisza 1?
2.Jak mozna przypisac umiejetnosci do paska?

17.11.2010
15:12
smile
[3]

Arxel [ Kostka Rubika ]

Możesz również dorzucić linki do poradników ;)

https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1051
https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1052


Ad2. Umiejętności nie da się przypisać, gdyż są przypisane na stałe.. Można przypisać czary, miksturki, pułapki itp. Po najechaniu bodajże na daną rzecz wybieramy po prostu odpowiedni klawisz..
Ad1. Umiejętności nie da się usunąć, pozostałe rzeczy to nie wiem, spróbuj jak wyżej - najechać myszką i wybrać przycisk, nie pamiętam już.. ;)

17.11.2010
15:25
smile
[4]

lajtowy ziomek:) [ God of War ]

Arxel--> Thx, już dodane.

17.11.2010
17:52
[5]

Dycu [ zbanowany QQuel ]

Ktoś miał mi tu poradzić jak korzystać efektywnie z tego systemu magii i jakoś się nie doczekałem : /

17.11.2010
21:16
[6]

Kyahn [ Rossonero ]

Qverty

Ale taka jest. A płaszczyków owszem miałem pełno ale wszystkie mozna doczepić tylko do szat maga...

Pierwszą zbroją ciężką jaką możemy nosić jest zbroja rycerska dostępna od 31lvl.
Jeden płaszczyk dostajemy za zadanie dla Gildii Wojowników w rozdziale II.
Ja miałem jeszcze jeden zdobyty praktycznie na samym początku gry (nie pamiętam gdzie).

17.11.2010
21:20
[7]

Backside [ Senator ]

Po dodatkowych kilku H grania jestem na tak :). Dużo tu rzeczy mogłoby być znacznie lepszych, ale generalnie gęstość zadań i możliwości jest fantastyczna. Cały czas wpadają nowe punkty, cały czas upgrade'uję sprzęt i znajduję nowy, fajny w skrzyniach (rzadkość w grach), cały czas mam jakieś sidequesty albo atakują mnie kufry błagając, żeby się do nich włamać :D.

Nie podoba mi się, że nie mogę wybrać jednej, solidnej ścieżki rozwoju wojownika, ale to to ma też swoje plusy. Świetnie mi się operuje wypimpowanym toporem 1h z gildii wojowników z tarczą, czasem zamieniam tarczę na jakiś potężny obuch. Równolegle mam 2 mocne dwuręczniaki - miecz (tylko cięte) i topór (tylko obuchowe), na rzadsze okazje.


PYTANKO - te ikony, który pojawiają się nad paskiem zdrowia wroga to rzeczy na które jest odporny czy na które na niego silniej działają?



Qverty ---> w tych arabskich miastach jest sporo płaszczy do ciężkiej zbroi. U kupca przed gildią wojowników na 100%.

17.11.2010
21:40
[8]

Dycu [ zbanowany QQuel ]

Backside - Odporności. W poprzednim wątku gdzieś na dole masz link do opisu wszystkich takich pierdółek.

17.11.2010
23:48
[9]

Backside [ Senator ]

No ładnie, gra się zbuntowała i wysypuje się do systemu z ogólnym błędem TwoWorlds2.exe :| - resety nic nie pomogły, chyba czeka mnie reinstalka. Ktoś miał podobnie?

Co do ciężkich zbrój - ponieważ udało mi się doczepić płaszczyk, to wnioskuję, że elficka zbroja z Hatmandoru jest ciężka (chociaż nie wygląda lepiej od skórzanej). Mam dopiero 18lvl.


Dycu - dzięki, postaram się doczytać :)

18.11.2010
01:04
[10]

Kabraxxis [ Konsul ]

"Ktoś miał mi tu poradzić jak korzystać efektywnie z tego systemu magii i jakoś się nie doczekałem : /"

Musialbym pisac dllluuugoo bo system jest rozbudowany. Litosci na YT jest juz od groma filmikow z magia - poszukaj. Pomijajac juz fakt poradnika GOLa gdze masz spisane wszystkie efekty.
Ja tylko ci napisze ze 3/4 gry przeszedlem z dwoma spellami - Blind i DOT wyssanie zycia - pada wszytko a ty jeses niesmiertelny. Dodaj do tego blokowanie najslabszymi summonami i masz pure win. Srsly jest tyle OP czaow ze strach - magia nie byla testowana chyba wogole.

BTW. po ok. 30h poddalem sie. Gra jest tak nudna, nieskonczona, nieprzemyslana i zabugowana ze chce mi sie rzygac. :) Nie ma tu nic z magii sandboxowego RPG a i jako HnS jest co nawyzej srednio.

Moze za rok po 2GB patchy sprobuje znowu. Mimo wszytko zycze wam milej zabawy.

18.11.2010
08:14
[11]

Dycu [ zbanowany QQuel ]

Kabraxxis - Blokowanie najsłabszymi summonami koszmarnie kojarzy mi się z wykorzystywaniem exploitów gry. No cóż, w sumie to chyba po tak złym pierwszym wrażeniu i tak nic nie będzie mnie w stanie przyciągnąć na nowo to TW2, więc whatever.

18.11.2010
14:49
smile
[12]

Backside [ Senator ]

Fuck yeah! Myślałem, że uda się zrobić dekapitację czy jakieś inne bukake ;), ale niestety tylko jucha się polała.

21lvl - ciężka(?) zbroja, ulepszony płaszczyk (warto ulepszać, bo daje ochronę przed ciętymi, w przeciwieństwie do większości zbrojnianego stafu), podpimpowane wakizashi >300dmg + gem +2siła i +30 do magicznego ataku.

System walki coraz bardziej mi się podoba, ale widzę też, że coraz mniej godnych przeciwników. Ci 'humanoidalni' kładą się przede mną pokotem, gorzej z bestiami typu skorpiony, bo przed tym cholerstwem nie da się blokować i ma odporność na niemal wszystko.


Muszę też odpalić jakiegoś save'a, władować kilka pkt w magię i zobaczyć jak wygląda to łączenie kart i czy faktycznie jest tak ciężko magiem. A ktoś grał może złodziejem? Twórcy zarzekali się, że będzie można skończyć całą grę jako złodziej (pułapkami się nie bawiłem, łuki są za to przepotężne).


Two Worlds II | GOL-owa poradnia | PC & Konsole Cz.2 - Backside
18.11.2010
16:10
[13]

Qverty™ [ Legend ]

[1] Mój screen :D


Pierwszą zbroją ciężką jaką możemy nosić jest zbroja rycerska dostępna od 31lvl.

What? To skoro płaszcze można dozepić tylko do szat maga albo cięzkich zbroi to jakim cudem na jednym ze screenów widziałem płaszczyk przyczepiony do "lekkiej" zbroi? Nie spotkałem się z takim płaszczykiem

18.11.2010
16:34
[14]

lajtowy ziomek:) [ God of War ]

Qverty---> No tak dokładnie, jest to Twój screen. Wydał mi się najbardziej reprezentatywny, dlatego też wylądował we wstępniaku. ;) ;P

A tak btw, to z każdej części bd wybierał (moim zdaniem, bądź waszym, każdy ma ofc prawo do dania własnej propozycji) najlepszą fotkę/screena z Two Worldsa ofc, także jak uwieczniliście, czy to jakiś ładny widoczek, czy też swojego wojaka, to śmiało dawajcie fotki tutaj. :)

18.11.2010
16:39
[15]

Azazell3 [ Żywy Trup ]

Ogólnie gra jest fajna ale ma sporo bugów i niedopracowania. Gram Magiem i w końcu po długim czasie wlazłem do Gildii Magów, dzięki temu zrobiło się znacznie ciekawiej.

Rozwinąłem magię ognia i powietrza bodajże. Dużo przeciwników łatwo zabijam. Najgorzej jest jak np pójdę do podziemia z którego nie ma wyjścia. Kicha totalna bo zaatakuje mnie 2 szkielety i dupa leżę! Jak tu się bronić? Na terenie odkrytym nawet horda przeciwników nie ma ze mną szans. Bo puszczam ciągle ogień a mana prawie w ogóle się nie zużywa :D. Mam obecnie bodajże 11 level i dopiero tera w gildia magów jestem.

Polecam też rozwijać cechę, która ci napełnia zdrowie. Jak je rozwiniesz to w czasie walki jak schowasz broń bardzo szybko się napełnia wasze zdrówko :)

Gdzie w Gildia Magów można jakieś czary kupić do obrony??

18.11.2010
16:58
[16]

Kyahn [ Rossonero ]

Qverty ----> w sumie mogę nie mieć racji, ja płaszczyk do ciężkiej zbroi znalazłem na samym początku gry. Nie próbowałem go jednak używać ani do elfickiej zbroi, ani do zbroi najemnika (bo tych nie nosiłem), dopiero na 31lvlu jak zmieniłem cały sprzęt to go zacząłem używać.

Na pewno pierwszy quest z gildii wojowników z Ashos czy jak to się tam zwie, polegający na zabijaniu bobrów daje w nagrodę płaszczyk (+5% do wytrzymałości.), który można przypiąć do każdego rodzaju zbroi.

18.11.2010
21:19
[17]

Azazell3 [ Żywy Trup ]

Panowie gram Magiem mam już 12 level i jest coraz ciekawiej. Ale jak stworzyć czary ochronne?? :( Niby mam wykupiony slot za 960 aur. + mam jakieś czary pisze tarcza / ochrona ale niewiem jak to zmontować :(

To moja mega postać --> :D

Praktycznie 2 strzały ogniem i wróg leży (ci trudniejsi). Gorzej jest jak horda mnie otoczy :D


Two Worlds II | GOL-owa poradnia | PC & Konsole Cz.2 - Azazell3
18.11.2010
21:43
[18]

Dycu [ zbanowany QQuel ]

Azazell - Chcesz mi powiedzieć że na skorpiona, czy trudniejsze nekry wystarczą Ci dwa strzały? Nie mówiąc już o mini bossach w postaci smoczków, czy tej Panienki rycerz z sawanny?

18.11.2010
22:08
[19]

Azazell3 [ Żywy Trup ]

Na skorpionów 4 strzały. Na nekry nie wiem bo dawno ich nie widziałem.

18.11.2010
22:16
[20]

Dycu [ zbanowany QQuel ]

No to nie rozumiem, u mnie coś nie działa. Z czego masz tak duży dmg? Może jakiś skille którego nie mam? Wrzuć jak możesz screena ze swoich skilli z kategorii magii jakbyś mógł...?

18.11.2010
22:44
[21]

Kabraxxis [ Konsul ]

Skille z kategorii magii nie maja zadnego wplywu na DMG, tak samo staty nie maja zadnego wplywu na DMG z magii choc pisze co innego (bug).

DMG uzyskuje sie przez laczenie kart.

Zrobcie sobie experyment:

1. Zwykly Fireball to Fire-effect + Missile-Carrier = (przykladowo) 100 fire DMG/100 koszt mana
2. teraz dajcie PIEC kart Fire-Effect + Missile-Carrier = 500 Fire DMG/500 koszt mana
3. Dodaj sobie do tego drugi element zaklecia - BLIND (bodajze Fire Effect + Enchant Carrier albo AreaOfEffect Carrier plus modyfikatory) = Fireball oslepiajacy wrogow = nic nie podchodzi = ultimate win.

Jesli DMG jest nadal za maly to zrobice sobie jakies czary debuffujace, dosc latwo uzyskac efekt - "Increases DMG enemy sustains by 20%". Jesli koszt many jest za duzy polecam inwestowac w skilla redukujacy koszt many spelli - to jest podstawa. Ja na ok. 20lvl zrobilem spell co zabieral 4k many przy moim mana pollu rzedu 6k. :)

To tak na poczetek info do zabawy z systemem magii, ktory BTW jest jedyna fajna rzecza w tej grze. :)

Tak sie robi DMG.
A jesli chodzi o TYP DMG to polecam SPECTRAL - malo mobow ma na to odpornosc w dodatku ktoryc tam efekt z "zielonych" (nekromancja) daje w polaczeniu z Enchant albo AOE (raczj Enchant i dodatki po lewej /modyfikatory/ ale nie pamietam) efekt DOTy wysysajacej zycie co mi przy 1/10 HP odnawialo calosc po 1 ticku (tick co sekunde jest przez 10s - mozna przedluzac ofc modyfikatorami Time) = taki spellik daje lepsze tankowanie niz warriorem w full plate armor. :)

18.11.2010
22:53
[22]

Kabraxxis [ Konsul ]

Edit sie skonczyl. :)

Tym wysysaniem zycia (mi dodaje wrogowi zabiera) pokonalem bossa 1 chapteru za pomoca dwoch castow + 3 summony, ktore on bil. :) Ofc do tego spella obowiazuja takie same zasady co do Fireballa. Wiecej kart tego samego typu = wiekszy DMG. Ja mialem chyba 4 czy 5 efektow nekromancyjnych (nie pamietam jakich sorry) i tikalo po ~700 DMG co sekunde.

BTW. Zauwazyliscie ze summony sa chyba niesmiertelne? Moich 1lvlowych nie mogl zabic potworek, ktory mnie zabijal na 2 hity. Kolejny bug. Ta gra ma ich taki ogrom ze o ja :), jak sie przechodzi na szybko to moze tego nie widac ale jakakolwiek glebsza zabawa z magia = bugi, robienie ultimate buildow = bugi (niedzialajace staty), wyciskanie maxa z itemizacji - bugi (min. krysztaly skilli nie dzialaja jak powinny). Najlepsze jest to ze przez niezbalansowanie i ogolna prostote TW2 mozna ja skonczyc nie zauwazajac zadnego z nich - bo wystarczy isc do przodu i napierd****ac. :) taki to "RPG". :)

Wiem ze to nie miejsce na to ale srsly nie czaje jakim cudem ta gra ma noty po 9/10. Naprawde. Jeden z wiekszych przekretow w RPGowej historii.

19.11.2010
06:20
[23]

Kyahn [ Rossonero ]

Kabraxxis ----> Gothici też na początku miały masę bugów (o III nawet nie wspominając), ale to nie zmienia faktu, że są świetnymi cRPGami.

19.11.2010
07:25
smile
[24]

Dycu [ zbanowany QQuel ]

Kabraxxis - Summony mają niewiarygodne ilości życia (Myslę że podchodzące w setki tysięcy), ale są do zabicia, sprawdzone : )

I dzięki za opisanie systemu - wiele rzeczy mi wyjaśniłeś, może nawet do tego jeszcze podejdę : )

19.11.2010
16:47
smile
[25]

FockeWulf [ Centurion ]

Czy TW2 będzie miał GOL-ową recenzję, ktoś coś słyszał, ktoś coś wie?

19.11.2010
17:38
[26]

kamil_kriss [ fIgHtInG dReAmEr ]

Nie wiecie może jak wyłączyć motion blur pojawiający się podczas poruszania kamerą? Strasznie mnie to denerwuje i psuje rozgrywkę...

19.11.2010
19:07
[27]

koci_kwik [ Podrap mnie po plecach ]

mam pytanie odnosnie misji gildi nekromantów

mam zabic bobry ale tam gdzie pokazuje niebieski punkcik nie ma zwierzatek , jakies sugestie??/

19.11.2010
19:14
[28]

Kyahn [ Rossonero ]

One są w takim małym jeziorku/sadzawce. Ciężko je zauważyć, ale są.
Minimapa ich nie pokazuje.

19.11.2010
19:18
[29]

Backside [ Senator ]

Wystarczy wejść w to bagno i zacząć trzepać bronią o coś, co wygląda jak grudy błota czy jakieś kłody, a bobry same się nawiną ;)

19.11.2010
20:23
[30]

kamil_kriss [ fIgHtInG dReAmEr ]

Hm. Mam problem ze zdobyciem trofeum koniokrada. Jadę po checkpointach, staram się, żeby koń pędził jak najszybciej, ale czasu jest sporo za mało. Jakieś rady?

19.11.2010
21:48
[31]

Azazell3 [ Żywy Trup ]

Kabraxxis --> ja nie czaje tego łączenia DMG w magii. Pokaż screeny jakieś ;/

19.11.2010
22:09
[32]

koci_kwik [ Podrap mnie po plecach ]

kamil - czasu jest az nadto za duzo . a przyciskasz prawym przyciskiem myszki by konia popedzic?? pozniej na to sie wpadlo, mi tez na poczatku biegal wolno

20.11.2010
22:23
[33]

koci_kwik [ Podrap mnie po plecach ]

cóz to ---- tylko ja gram ?? hehe...

mam kolejnego questa - w 1 rozdziale zask - przyjaciel w potrzebie nie ma nic konkretnego w opisie zadania a on ciagle podswietnony - ze niby - wyjazni sie pozniej duzy znak zapytania???

a tak w marginesie latam po salej mapie ze 100 tys razy i wciaz brakuje jaj termitow ? czy mozna to kupic|? podcza jednego z zadan dla gilgi wojownikow byly raz w skrzyni moze komus udalo sie je znalesc w jakis inny ciekawy sposob niz szuakanie - mam 26 szt - 4 brakuje :(

21.11.2010
13:29
smile
[34]

SilentOtto [ Legend ]

Bugi, bugi, bugi... Moby wpadajace w tekstury, prześwitujace tekstury, AI takie sobie - moby walące z zapamietaniem mieczami w ściany i szyjące w nie z łuku, kręcące się , jak g... w przeręblu - LOL. Oczywiscie do poprawki.
Ale... Gra ma klimat [labirynty w grobowcach kapłanów - Eye of the beholder - boskie!], dobre questy, zwroty akcji, w miarę niski stopien infantylizmu, etc. Vide dowcipne:

spoiler start
On nie jest królem, ale.. ejkhem.. raczej królową :-D
spoiler stop

Wojownikiem grało mi się bezstresowo (normal). Mam ochote poczarować, ale po tym, jak szanowni przedmówcy opisali kłopoty z magikiem, poczekam na patch.
Technicznie - 6,5 -> 7
Fabularnie - 8,5 -> 9
Arcania się chowa.


Two Worlds II | GOL-owa poradnia | PC & Konsole Cz.2 - SilentOtto
21.11.2010
13:39
smile
[35]

SilentOtto [ Legend ]

Brać i grać :)

Godzin gry: 28:44:44, lev: 41


Two Worlds II | GOL-owa poradnia | PC & Konsole Cz.2 - SilentOtto
21.11.2010
13:50
[36]

Kyahn [ Rossonero ]

SilentOtto ----> to ty jeszcze żyjesz? :P

Też właśnie skończyłem grę wojownikiem i tak samo jak ty na 41lvl.
Ja mam mieszane uczucia, wg mnie czym dalej w las tym gorzej.
I rozdział bardzo mi się podobał, II też, jednak już zaczynałem się łapać, że questy w ogóle mnie nie interesują i dochodzi do pewnej mechanizacji, weź quest pokaż na mapie idź zrób oddaj, byle jak najszybciej. III i IV rozdział to praktycznie sam h&s robi się nudno i monotonnie.
Walka finałowa jak dla mnie beznadziejna, dodali nową mechanikę na sam koniec, w zasadzie nie wiadomo po co.
Grę przeszedłem raz i starczy, Arcani w ogóle nie byłem w stanie ruszyć, tutaj TW2 zdecydowanie na plus. Jednak drugi raz już w TW2 nie zagram.

Czas gry 22h20min, ale przyznam się bez bicia, że jak jeszcze w I i na początku II rozdziału starałem się szukać questów tak później parłem z głównym wątkiem żeby jak najszybciej skończyć grę. Żeby było śmieszniej to w ogóle nie pływałem łódką, konia też nie używałem poza jednym questem z I rozdziału.

W gildiach miałem 100/100 u magów, a w reszcie 90+/100, czyli pewnie jakieś questy ominąłem.
Z jazdy konnej miałem 10/100 :)

21.11.2010
14:02
smile
[37]

SilentOtto [ Legend ]

Kyahn -> Żyję i kula się jakoś. Jeszcze myszą daję radę ;-)
Nie odbieraj mojego komentarza pejoratywnie. Wydaje mi się, że dało znać tzw. "zmęczenie materiału"... Walić treść, bo co oni w sumie mogą mi nowego i ciekawego powiedzieć?... Parcie do finału "na skróty". Też często na tym się łapię - taka "gra na zaliczenie". Ale od spectruma tyle tego przewaliłem... :-D
A mnie się na szkapie super jeździło - miałem porównanie z reala. Wypracowałem całe 40 pkt.! :-)
Arcanie zaliczyłem i było... Przyjemnie. W każdym razie inaczej. Ale ja jestem zbokiem, bo Gothic 3 uważam za najlepszą część sagi :-)

21.11.2010
14:10
smile
[38]

SilentOtto [ Legend ]

Gildiowo miałem tak:
I arena 100/100.
Będąc wojem, miałem mniej w konfraterni niz u magów - LOL.


Two Worlds II | GOL-owa poradnia | PC & Konsole Cz.2 - SilentOtto
21.11.2010
14:18
[39]

Kyahn [ Rossonero ]

Będąc wojem, miałem mniej w konfraterni niz u magów

Questy magów są powiązane z linią fabularną w II rozdziale, stąd tyle punktów.

Gratulację za zaliczenie Arcanii, ja po 2h wymiękłem, ale dla mnie Gothic skończył się razem z G2:NK. Co prawda próbowałem podejść do Arcanii jak do odrębnej gry, ale niestety niczego to nie zmieniło.

Zastanawia mnie coś ty robił w TW2 przez te 28h, skoro jak widzę po screenie, questów gildiowych to ty za bardzo nie zbierałeś.

21.11.2010
14:31
[40]

KuboL|Bambol [ Requiescat in pace ]

[12]---> Na jakich grasz detalach? Wygląda to świetnie!

Na Xbx gra wygląda dużo gorzej niż na piecach?

21.11.2010
15:10
smile
[41]

SilentOtto [ Legend ]

Kyahn --> Łazić lubię. Myślałem, że będzie trochę fajnych dungeonów z lutem, więc obiegałem mapki :).Trochę czasu zajęło też niszczenie rzeczy w ekwipunku na upgrady. Pływałem łodzią. Jadło i piło się też w trakcie... :P

21.11.2010
15:35
[42]

lajtowy ziomek:) [ God of War ]

KuboL--> Oto porównanie graficzne wszystkich trzech wersji--->


Edit: Jbc, to pod Bild in Originalgröße masz powiększenie screen-ów. :P

21.11.2010
19:51
[43]

koci_kwik [ Podrap mnie po plecach ]

czasami gra przypomina mi oblivion IV - mysle ze to duzy plus

w kazdym razie nie zawiodlem sie na TWO Worlds 2 - czego nie moge powiedziec o gothic arkanii

jestem dopiero w 2 rozdziale - 31 poziom wiec jeszze troche przede mna



22.11.2010
12:03
[44]

koci_kwik [ Podrap mnie po plecach ]

kiedy otworzy sie brama w gardzieli ta ktorej chronia śmieciarze ?

wszystkie misje zrobione dla tego Leksingtona czy jak tak sie nazywa - kazal mi chyba isc do letniej rezydencji ale nic tam nie ma do zrobienia.

ktos pamieta??

22.11.2010
13:16
[45]

Arxel [ Kostka Rubika ]

Musisz wykonać zadania fabularne, nie poboczne (letnią rezydencję zdobywamy w zadaniu pobocznym).. :)

Zadanie [Widzę, więc jestem], tam otrzymujesz hasło do przejścia przez bramę.. :)

22.11.2010
15:40
[46]

egzi9000 [ Wytrawny Piwosz ]

Jest jakis inny sposób na reset postaci poza tym z gidii magów ? Chodzi o troche tańczy sposób :P

22.11.2010
18:33
smile
[47]

koci_kwik [ Podrap mnie po plecach ]

a gdzie sie zglasza bugi w grze??

facetowi nie moge pokazac karte wstepu do klubu bo według niego juz mnie wpuscil a dalej drzwi sa zamkniete tylko gada - baw sie dobrze . wciskam sie na sile i tu sensacja!@ - przechodze przez sciane . udaje sie - jestem na sali choc nic to nie daje bo nie mam drogi wyjscia, chlopa co mi ma dac szczegoly do kolejnej misji tez nie ma a na środku sali tańczy goły cyklop

oki - cyklopa nie bylo ale tak poza tym wszystko jak na wstepie

:( :( :( :(

23.11.2010
15:29
smile
[48]

lajtowy ziomek:) [ God of War ]

Up porządkowy!

24.11.2010
17:38
smile
[49]

lajtowy ziomek:) [ God of War ]

Up?

26.11.2010
21:32
smile
[50]

lajtowy ziomek:) [ God of War ]

Najprawdopodobniej ostatni "up" tego wątku...

spoiler start
Szkoda...
spoiler stop

26.11.2010
21:37
[51]

Kosiciel [ Generaďż˝ ]

No to szybko zainteresowanie grą umarło...

26.11.2010
21:46
[52]

Rohypnol [ Junior ]

Jaka gra, takie zainteresowanie...

08.12.2010
15:05
[53]

.:Jj:. [ Legend ]

U mnie przy najnowszych sterownikach cały coś się krzaczy. Zresztą nie tylko w TW2. Mam nadzieję że to nic z kartą. A każdym razie póki nie naprawię raczej nie będę grał bo grać się nie da.

08.12.2010
16:21
smile
[54]

lajtowy ziomek:) [ God of War ]

Widzę, że jest próba reanimacji wątku (trzymam kciuki, żeby była udana ;P).

19.12.2010
17:51
smile
[55]

cneyhaz [ Upadly Aniol ]

Czy pigmentow do farbowania szat bedzie w dalszych rozdzialach wiecej?
Jestem w rodziale pierwszym i mam dostepne wylacznie 6 podstawowych kolorow.
Jedno zadanie udostepnia czarne szaty, ale nijak reszty nie moge dopasowc.
Z gory dzieki za info

P.S.
Jedyne co przychodzi mi na mysl, a czego nie wyprobowalem jeszcze to mieszanie pigmentow. Jest taka opcja?

19.12.2010
20:57
[56]

kamil_kriss [ fIgHtInG dReAmEr ]

Jak zbroiliście się na ostatniego bossa? Zrobiłem do niego dzisiaj pierwsze podejście, ale mój pancerz wydaje się sporo za słaby... Jest to jeden z pierwszych jakie kupiłem jeszcze na pustyni, a potem nigdzie u handlarzy nie widziałem lepszego. Coś pominąłem?

24.12.2010
21:30
[57]

Apokalipsis [ Generaďż˝ ]

Mam do was kilka pytań. Na jakim poziomie stoi fabuła? Wysokim, niskim? Czy gra nudzi? Jak jest z systemem walki (wojownik). I ten cały multik --> można pograć? Z góry dzięki.

24.12.2010
21:38
[58]

Barthez x [ vel barth89 ]

Spójrzcie na tę aukcję:



myślicie, że sprzedający powysyła ludziom gry z biedronki za 10zł ? :D

25.12.2010
13:49
[59]

cneyhaz [ Upadly Aniol ]

Wysle Two Worlds czesc pierwsza...

25.12.2010
13:58
smile
[60]

Apokalipsis [ Generaďż˝ ]

Proszę o odpowiedzi! [57]

25.12.2010
15:19
[61]

Barthez x [ vel barth89 ]

[59] - koleś odpisał mi, że to jest Two Worlds 2, tylko jest okładka inna dla biedronki, przy czym zmienił cenę z 80 na 25zł xD Ale ściemnia xD

14.01.2011
09:50
smile
[62]

torphidan [ Pretorianin ]

Witam, czy komuś jeszcze kojarzy się dzwięk czarowania postaci z merlinem? ;p tak mi przyszło na myśl jak wczoraj pierwszy raz odpaliłem grę. Tak wogóle to gierka na pierwszy rzut oka wydaje się być fajna, po 3 h godzinach grania i przemyśleń - gdzie ja już widziałem tego faceta doszłem do wniosku, że jakimś przypadkiem moja postać wygląda identycznie jak ta z dragon age ;p

21.01.2011
14:18
[63]

Koktajl Mrozacy Mozg [ Senator ]

Kiedys w jakiejs recenzji wyczytalem ze TW2 w wersji offline jest dostepne tylko w 30%, grajac online mamy wiekszy dostep do terenow. To prawda? Bo jesli tak to moje zainteresowanie gra spadnie

21.01.2011
14:37
[64]

torphidan [ Pretorianin ]

Też czytałem kilka recenzji TWII i ani razu się z takim czymś nie spotkałem. Wg. mnie single player nie może być aż tak ograniczony. Ja na ps3 raz gram offline, raz online i już trochę godzin mam za sobą i niczego takiego nie uświadczyłem. Może w tej recenzji chodziło o ogół gry czyli, że (co jest oczywiste) bez neta nie masz dostępu do multi, ale naprawdę nic takiego nie czytałem.

21.01.2011
15:09
smile
[65]

kęsik [ Legend ]

Kiedys w jakiejs recenzji wyczytalem ze TW2 w wersji offline jest dostepne tylko w 30%, grajac online mamy wiekszy dostep do terenow. To prawda? Bo jesli tak to moje zainteresowanie gra spadnie

Tak, w multi jest dużo większa mapka niż w kampanii dla jednego gracza.

22.01.2011
09:36
[66]

torphidan [ Pretorianin ]

Dokładnie też tak przypuszczałem, brali to jako ogół całej gry (single + multi). Jeżeli interesuje Cię głównie single to bierz śmiało, ja jestem zadowolony z gry i nie żałuję. Multi jeszcze nie odpaliłem, szkoda tylko, że nie możesz grać postacią z singla tylko musisz tworzyć nową.

24.01.2011
20:25
smile
[67]

lajtowy ziomek:) [ God of War ]

Uuup?

06.02.2011
21:23
smile
[68]

pro 123 [ Pretorianin ]

wrescie skonczylem cale.Gra mimo od groma bugów jak np kon nie mogacy biegac po wodzie siegajacej mu do kolan -,- i wielu innych to jednak gralo sie naprawde przyjemnie,wciagajaca historia,dodatkowe questy,w tym i od glidy z czym 2 spieprzone,nie moge ich aktywowac,no i jeszcze ukryte smaczki ^^,jak np ukryty skarb na jednej mini wyspie,what is behind that door,ktore nie mozna otworzyc lecz za pomoca komendy drzwi stoja otworem,i wiele wiele innych o ktorych nie bede mowil bo nie chce popsuc zabawy.ocena 7.7/10 gralem wojownik/mag necro co łatwo zauwazyc tworcy bardzo sie wzorowali na wiedzminie,poszczegolne czesci fabuly,tryb rozmow z npc,itd.Polecam

06.02.2011
21:47
[69]

pro 123 [ Pretorianin ]

hmm moze jednak wyjatkowo dodam jeszcze jednego posta:
gra jest bardzo mała,ta cała sawanna..jest bardzo powtarzalna a cale garsci rejonu zawartego w nim to puste palacie,a dodam tylko ze kolejne tereny sa coraz to mniejsze,mało przedmitow a najbardziej daje to znak dla maga,w zasadzie jest jedna szata,oraz kapelusz,czyli kapelusz adepta,arcy maga i takie tam,z kosturem tak samo kostur adepta ...,znalazlem moze 3 inne kostury o innej nazwie ale wygladajace tak samo,nie ma porzadnych pancerzy dla wojownika..,mimo ze stosunkowo jest duzo misji to jednak wciaz (jak dla mnie za malo)mimo groma wad nadal..nadal gralo sie jak juz napisalem przedtem przyjemnie,zarowno sawanna jak i te klimaty chinskie bardzo nie przypadly mi do gustu juz nie mowiac o gardzieli ktora byla bardzo powtarzalna i zwyczajnie nudna,bagna? tam prawie nic nie ma,gra miala ogromy potencjal,niestety nie wykorzystany.Rowniez mimo recenzji oraz licznych komentarzy jakoby gra miala miec bardzo roznorodna game potworow to jednak tak jak i w przypadku ,,bardzo roznorodnych lokacji''jest podobnie,czy dla nich roznorodne lokacje sa liczone w liczbie pojedynczej? owszem sa inne ale ja wciaz chcialbym wiecej.mimo ze w tym teksie sa prawie same minusy to wciaz fajnie mi sie gralo lecz...oczekiwalem wiecej

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.